Mateřství jako z reklamy (na lexaurin) - petra hřebíková

Produkt Mateřství jako z reklamy (na lexaurin) - petra hřebíková sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Mateřství jako z reklamy (na lexaurin) - petra hřebíková upraviť a produkt hľadať znova.

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková
Detail

Že jsou děti smyslem a radostí našeho života, se dočtete i v příbalovém letáčku krému na opruzeniny. Jenže američtí vědci (a ti vědí všechno) nedávno zjistili, že mít děti je nejhorší životní rozhodnutí, které můžete udělat. Budete mítméně spánku, méně peněz a méně sexu. A přesně o takových chvílích je tato kniha. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková , Mateřství jako z reklamy: (na lexaurin) (978-80-264-2457-4)

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha
Detail

eBook:,Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy! A pak to začalo. Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky. Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc než výrazně levnější polyesterové kousky. Pápá, jakýkoli šperku na krk. Dítě se neptá, zda je řetízek designérský kousek, dítě trhá. Zní vám to povědomě? Jistěže ano. A je toho ještě mnohem víc! Protože jak zjistili američtí vědci, rozhodnutí mít dítě, je to nejhorší rozhodnutí, které můžete učinit. Budete mít méně spánku, méně peněz a méně sexu! Takže vítejte ve světě mateřství… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Hřebíková Petra

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Hřebíková Petra
Detail

Že jsou děti smyslem a radostí našeho života, se dočtete i v příbalovém letáčku krému na opruzeniny. Jenže američtí vědci (a ti vědí všechno) nedávno zjistili, že mít děti je nejhorší životní rozhodnutí, které můžete udělat. Budete mítméně spánku, méně peněz a méně sexu. A přesně o takových chvílích je tato kniha. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Hřebíková Petra , Příběhy petra šabacha

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)
Detail

Elektronická kniha - O mateřství s humorem. - autor Petra Hřebíková, 144 stran Všem špatným mámám....Že jsou děti smyslem a radostí našeho života, se dočtete i v příbalovém letáčku krému na opruzeniny. Jenže američtí vědci (a ti vědí všechno) nedávno zjistili, že mít děti je nejhorší životní rozhodnutí, které můžete udělat. Budete mítméně spánku, méně peněz a méně sexu. A přesně o takových chvílích je tato kniha.Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy!A pak to začalo.Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky.Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4) , Forbyt záclona petra

Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)

Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)
Detail

Kniha - O mateřství s humorem. - autor Petra Hřebíková, 144 stran, česky, Pevná bez přebalu lesklá O mateřství s humoremKdyž mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy! A pak to začalo. Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky. Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc než výrazně levnější polyesterové kousky. Pápá, jakýkoli šperku na krk. Dítě se neptá, zda je řetízek designérský kousek, dítě trhá.Zní vám to povědomě? Jistěže ano. A je toho ještě mnohem víc! Protože jak zjistili američtí vědci, rozhodnutí mít dítě, je to nejhorší rozhodnutí, které můžete... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4) , Forbyt multielastický potah na taburet petra béžová

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha , Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8)

Život s kočkou není psina - Hřebíková Martina

Život s kočkou není psina - Hřebíková Martina
Detail

Bleška je britská modrá kočka s vybranými mravy, kterou její nóbl panička kvůli drobné vadě nemilosrdně odloží. To, co se v první chvíli jeví jako tragédie, „Po týdnu toulání jsem zmrzlá, špinavá a vyčerpaná dorazila k domku, ze kterého vyzařovalo zvláštní teplo. Něco mě k němu nevysvětlitelně táhlo. A ano, přiznávám kromě toho zvláštního tepla mohlo hrát roli i to, že u vchodových dveří ležela miska s čerstvým jídlem.“ se ale brzy promění v životní štěstí. Rozčepýřený vořech Walda se narodil v naprosté chudobě. Jen díky velké náhodě unikl smrti a co víc, dalším zásahem osudu se mu povedlo najít milujícího páníčka. „Ano, uznávám, jsem trošku rozčepejřenej a moje srst má spíš hrubší základ, ale kdyby mi někdo zastřihnul fousy a zkrátil trochu tu deku na zádech, mohl bych to podle mě v šeru a z dálky uhrát úplně v klidu na knírače.“ Tato naprosto odlišná dvojka se potkává ve společném domě, kde se z nich stanou nejdříve sousedé „Projelo mi hlavou, co všechno jsem tomu vořechovi v posledních týdnech provedla a bylo mi jasné, že moje dny jsou sečteny. Zakousne mě! Ukousne mi hlavu! V lepším případě nohu!“ a později i spolubydlící. „Ta kočka se snad rozhodla, že mě psychicky zničí. A to je teprve půlka března, jak budu asi vypadat v létě? „ Příběh plný lásky, smíchu, ale i nervů právě začíná. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Život s kočkou není psina - Hřebíková Martina , Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)

Vraždy jako z pohádky ()

Vraždy jako z pohádky ()
Detail

Audiokniha MP3 - Krimi z prostředí současné vesnice. - Petr Vodička, čte Martin Písařík, Viktor Preiss - autor Petr Vodička, čte Viktor Preiss a Martin Písarík Krimi z prostředí současné vesniceSeriál Vraždy jako z pohádky ()se odehrává v současnosti v prostředí vesnice. „Chtěl jsem nějakým způsobem prozkoumat český venkov a jeho duchovní rozměr,“ vysvětluje scénárista a režisér Petr Vodička, který jako obvykle pojal příběh s humorem a nadsázkou. „Na vsi někdy narážím na takovou zvláštní hrubozrnnost, ale zároveň i na vlídnost a jakousi větší hloubku spojení s přírodou, která může mít i drsný rozměr. Prostě cítím, že je tam nějaká hloubka, světlá i temná, a to ve mně vzbuzuje zvědavost.“ Vyšetřování vedou kapitán Bernard (Viktor Preiss) a poručík Bejček (Martin Písařík). „Bernard je straší zkušený kriminalista se zálibou v umění a také sám píšící, což vlastně tvoří jakýsi stylový rámec série formou vypravěčských vstupů tohoto amatérského literáta,“ dodává... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vraždy jako z pohádky () , Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)

Reklama ...vážně!? ()

Reklama ...vážně!? ()
Detail

Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? () , O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)

Vraždy jako z pohádky (MP3-CD) - audiokniha

Vraždy jako z pohádky (MP3-CD) - audiokniha
Detail

Na první pohled poetický ráz české krajiny kazí několik vražd. Záhadu plnou komických situací vyšetřují v hlavních rolích Viktor Preiss a Martin Písařík. Autor: Petr Vodička, Čte: Různí interpreti. Kapitán Bernard (Viktor Preiss) je starší zkušený kriminalista se zálibou v umění. "Taky sám píše. To vlastně tvoří jakýsi stylový rámec série formou vypravěčských vstupů tohoto amatérského literáta," vysvětluje autor i režisér hry Petr Vodička. Poručík Bejček (Martin Písařík) je mladý, energický, možná trochu naivní. "Vzájemně se dobře doplňují a v souladu s tématem vytvářejí téměř pohádkovou dvojici, protože připomínají starého čaroděje a jeho učedníka." (dvd-premiery.cz)

Podobné produkty ako Vraždy jako z pohádky (MP3-CD) - audiokniha , Teorie mateřství (978-80-765-0110-2)

Vraždy jako z pohádky - Petr Vodička - audiokniha

Vraždy jako z pohádky - Petr Vodička - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Seriál Vraždy jako z pohádky ()se odehrává v současnosti v prostředí vesnice. „Chtěl jsem nějakým způsobem prozkoumat český venkov a jeho duchovní rozměr,“ vysvětluje scénárista a režisér Petr Vodička, který jako obvykle pojal příběh s humorem a nadsázkou. „Na vsi někdy narážím na takovou zvláštní hrubozrnnost, ale zároveň i na vlídnost a jakousi větší hloubku spojení s přírodou, která může mít i drsný rozměr. Prostě cítím, že je tam nějaká hloubka, světlá i temná, a to ve mně vzbuzuje zvědavost.“ S daným žánrem autor dosud neměl v podstatě žádné zkušenosti. „Kdysi jsem napsal divadelní hru pro děti, která mimochodem dostala také rozhlasovou podobu a měla jistý detektivní nádech. Řešila se v ní krádež papouška a detektivním způsobem se rozkrývalo pozadí celého zločinu (jde o drama Babu a papoušek pozn. aut). Ale Vraždy jako z pohádky jsou moje první plnokrevná detektivka.“ Podle Vodičkových slov ho nejvíc bavilo hraní si se strukturou příběhu, tedy že tvůrce může pracovat tak trochu „jako se stavebnicí“. Naopak nejtěžší bylo začít, "přes tu počáteční nejistotu co a jak a kam a od těch zdánlivě nesmyslných poznámek, které nikam nevedou, se dostat k samotnému psaní". Vyšetřování vedou kapitán Bernard (Viktor Preiss) a poručík Bejček (Martin Písařík). „Bernard je straší zkušený kriminalista se zálibou v umění a také sám píšící, což vlastně tvoří jakýsi stylový rámec série formou vypravěčských vstupů tohoto amatérského literáta,“ dodává Vodička. „Druhý je mladý, energický, možná trochu naivní policista. Vzájemně se dobře doplňují a v souladu s tématem vytvářejí téměř pohádkovou dvojici, protože připomínají starého čaroděje a jeho učedníka.“ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vraždy jako z pohádky - Petr Vodička - audiokniha , Lustr na lanku petra 3xe27/60w/230v hnědá (98306)

Mýty Láska jako z pohádky - Willingham Bill

Mýty Láska jako z pohádky - Willingham Bill
Detail

Pohádkový konec? To sotva. Ve světě Mýtů nepřichází „a žili šťastně až do smrti“ příliš často. Mýty, uprchlíci z vymyšlených zemí, byly vyhnány ze svých pohádkových světů a přinuceny začlenit se do naší drsné, všední reality. To ale neznamená, že jim nezbývá místo pro romantiku – nebo bolest, zradu a záchvaty žárlivosti, které k ní patří. Vlastně to vypadá, že by láska mohla vykvést mezi dvěma nejotrlejšími a nejpraktičtějšími Mýty. Jsou však tito dva předurčeni najít štěstí – nebo rychlou a definitivní smrt? (patro.cz)

Podobné produkty ako Mýty Láska jako z pohádky - Willingham Bill , Lustr na lanku petra 1xe27/60w/230v hnědá (98415)

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Detail

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil , Rabalux 4386 petra stolní lampa

Moje mateřství - Meghann Foye

Moje mateřství - Meghann Foye
Detail

Kniha k zamyšlení!Stejně jako všichni v New Yorku, co dělají v médiích, i Liz funguje na koláčcích, kofeinu a koktejlech. Ale po třicítce, pořád bez dětí, si čím dál častěji prohlíží drahé kočárky v dětských časopisech a pozoruje maminky s dětmi. Liz už roky tráví spousty hodin týdně navíc v práci, aby se spolupracovnice mohly věnovat dětem, a je z toho unavená. Takže když jeden den dostane ze stresu ranní nevolnosti, šéfům je to jasné – je těhotná! Liz všemožně podporují. Rozhodne se hrát tuhle hru na těhotnou. Ve dne Liz nosí bříško z pěny a těhotenské šaty, večer vyráží na večeře, do klubů. Ale jak dlouho může tuhle hru hrát?Když se blíží „porod", je Liz vyčerpána i nadšená. Má pocit viny i pocity, které prožije jen těhotná. Příběh o štěstí, úspěchu, rodině a lásce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moje mateřství - Meghann Foye , Hadka petra nachtmanova e kniha

Chocolissimo - Svatbu jako z pohádky, manželství bez hádky

Chocolissimo - Svatbu jako z pohádky, manželství bez hádky
Detail

Klasická krabička z nelakovaného dřeva s obsahem, který osladí novomanželům start nové společné cesty životem. Hmotnost netto: 456g Rozměry balení: 37 x 17 x 2,5 cm   (chocolissimo.cz)

Podobné produkty ako Chocolissimo - Svatbu jako z pohádky, manželství bez hádky , Site petra dvorakova e kniha

Reklama ...vážně!? - audiokniha

Reklama ...vážně!? - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? - audiokniha , Jako fénix z popela (978-80-247-3706-5)

Vražda potřebuje reklamu ()

Vražda potřebuje reklamu ()
Detail

Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vražda potřebuje reklamu () , Amazon kindle paperwhite 5 2021 16gb (bez reklamy) (b09tmf6742)

Základy moderní reklamy

Základy moderní reklamy
Detail

Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy moderní reklamy , Amazon kindle paperwhite 5 2021 32gb (bez reklamy) (b08n2qk2tg)

Reklama ...vážně!? 4 ()

Reklama ...vážně!? 4 ()
Detail

Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 () , Těhotenství a mateřství (978-80-247-5579-3)

Reklama ...vážně!? 3 ()

Reklama ...vážně!? 3 ()
Detail

Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 () , Jak si neudělat z domova cirkus jako na piccadilly (978-80-204-5149-1)

Reklama ...vážně!? 2 ()

Reklama ...vážně!? 2 ()
Detail

Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 2 () , Jak si neudělat z domova cirkus jako na piccadilly (978-80-204-5149-1)

Mateřství a seberealizace - Lucie Nobis

Mateřství a seberealizace - Lucie Nobis
Detail

Jsi partnerkou, matkou a občas zapomínáš na skutečnost, že jsi především ženou? Hledáš v životě harmonii, vnitřní klid, souvislosti i inspiraci? Kniha, kterou držíš v ruce, synergicky a inspirativně propojuje téma mateřství a vlastní realizaci. Autorka vyzpovídala české ženy, známé podnikatelky i menší živnostnice, které ve svém mateřství našly impulz k uskutečnění vlastního snu. Tyto ženy nahlíží na své mateřství jako na novou situaci, již vnímají především jako výzvu najít v životě ten správný směr. Otevřeně hovoří o vnímání svého ženství a partnerských vztazích, které, zejména po narození dětí, prošly zatěžkávací zkouškou. Hledají zdravý postoj k výchově svých dětí a v neposlední řadě nám představí své vášně a, ne vždy jednoduchou, cestu k vlastní seberealizaci. Můžeš si přečíst deset barvitých, neotřelých, niterně nahých zpovědí. Jsou to pestré příběhy s neobyčejným poznáním zcela obyčejných, avšak originálně inspirujících žen, které se na první pohled ničím neliší od nás ostatních. Věřím, že ti budou v pravou chvíli cennou inspirací, motivací i zrcadlem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mateřství a seberealizace - Lucie Nobis , Jako zázrakem, ze vzpomínek na dětství ()

mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black

mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black
Detail

Podrobnosti o produktu: Bezproblémové mateřství shorts Bavlněné žebro přes břicho Hodí se na celé těhotenství Modelka nosí velikost S/M Materiál a pokyny k péči: Materiál: 73 % recyklovaný nylon, 20 % polyamid, 7 % elastan. Praní v pračce na 30 °C Nebělit Nesušte v sušičce Pověsit k sušení Nežehlete t mama;licious - Nejlepší způsob, jak ukázat své bříško, je těhotenské oblečení od mama;licous. Značka se specializuje na modern e, trendy oblečení pro těhotenství a kojení a přesvědčí pohodlnou a funkční módou pro toto vzrušující období! (pinkorblue.cz)

Podobné produkty ako mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black , Orion dávkovací dóza petra, 1,5 l

Těhotenství a mateřství - Gregora Martin

Těhotenství a mateřství - Gregora Martin
Detail

Zodpovědní rodiče chtějí být na příchod svého potomka připraveni. Tato moderní barevná publikace vám poskytne všechny nezbytné informace. Tandem zkušených odborníků a vyhledávaných autorů přináší aktuální gynekologické a pediatrické poznatky, uspořádané do vyčerpávající, přehledné a graficky atraktivní příručky, která vás provede těhotenstvím i péčí o dítě od novorozeneckého do předškolního věku. Kniha se věnuje těmto tématům: * plánované rodičovství, přirozené i umělé otěhotnění * změny v těle budoucí maminky * vývoj zárodku a plodu * předporodní péče * porod a moderní postupy tišení bolesti * šestinedělí * úspěšné kojení * výživa dítěte, zavádění příkrmů a biopotraviny * manipulace s dítětem, psychomotorický vývoj, využití péřové peřinky * masáže dětí, plavání * nejčastější dětské nemoci, jejich léčba a prevence, první pomoc * očkovací kalendář * obezita u dětí Zcela nové jsou kapitoly o koupání, plavání a správné manipulaci s dítětem a také o významu péřové peřinky pro kojence, které doplnila Eva Kiedroňová, autorka bestsellerů Něžná náruč a Rozvíjej se děťátko. (patro.cz)

Podobné produkty ako Těhotenství a mateřství - Gregora Martin , Auditorske standardy kriskova petra kares ladislav

mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black

mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black
Detail

Podrobnosti o produktu: Bezproblémové mateřství shorts Bavlněné žebro přes břicho Hodí se na celé těhotenství Modelka nosí velikost S/M Materiál a pokyny k péči: Materiál: 73 % recyklovaný nylon, 20 % polyamid, 7 % elastan. Praní v pračce na 30 °C Nebělit Nesušte v sušičce Pověsit k sušení Nežehlete t mama;licious - Nejlepší způsob, jak ukázat své bříško, je těhotenské oblečení od mama;licous. Značka se specializuje na modern e, trendy oblečení pro těhotenství a kojení a přesvědčí pohodlnou a funkční módou pro toto vzrušující období! (pinkorblue.cz)

Podobné produkty ako mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black , Plodnost: cesta k mateřství (978-80-264-4240-0)

Mateřství a seberealizace - Nobis Lucie

Mateřství a seberealizace - Nobis Lucie
Detail

Jsi partnerkou, matkou a občas zapomínáš na skutečnost, že jsi především ženou? Hledáš v životě harmonii, vnitřní klid, souvislosti i inspiraci? Kniha, kterou držíš v ruce, synergicky a inspirativně propojuje téma mateřství a vlastní realizaci. Autorka vyzpovídala české ženy, známé podnikatelky i menší živnostnice, které ve svém mateřství našly impulz k uskutečnění vlastního snu. Tyto ženy nahlíží na své mateřství jako na novou situaci, již vnímají především jako výzvu najít v životě ten správný směr. Otevřeně hovoří o vnímání svého ženství a partnerských vztazích, které, zejména po narození dětí, prošly zatěžkávací zkouškou. Hledají zdravý postoj k výchově svých dětí a v neposlední řadě nám představí své vášně a, ne vždy jednoduchou, cestu k vlastní seberealizaci. Můžeš si přečíst deset barvitých, neotřelých, niterně nahých zpovědí. Jsou to pestré příběhy s neobyčejným poznáním zcela obyčejných, avšak originálně inspirujících žen, které se na první pohled ničím neliší od nás ostatních. Věřím, že ti budou v pravou chvíli cennou inspirací, motivací i zrcadlem. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mateřství a seberealizace - Nobis Lucie , Pracovní právo a mateřství (978-80-7478-337-1)

Živá reklama - Kaščák Jozef

Živá reklama - Kaščák Jozef
Detail

Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Kniha mateřství a seberealizace (978-80-88115-00-7)

Dynamické reklamy - Bauckmann David

Dynamické reklamy - Bauckmann David
Detail

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik lidí. Přesto je pochopení celé problematiky dohromady nesmírně důležité pro výsledný efekt kampaní. Kniha se skládá z deseti členitých kapitol. První část provází základním nastavením reklamního účtu a pokračuje vkládáním facebookových kódů s proměnnými na internetové stránky. V druhé části se dozvíte vše o formátu XML feed, tvorbě produktového katalogu a na závěr vše o nastavení kampaní s praktickými tipy. Autorem knihy je David Bauckmann, respektovaná autorita v oblasti programmatiky a dynamických reklam. (patro.cz)

Podobné produkty ako Dynamické reklamy - Bauckmann David , Jemný porod, jemné mateřství (978-80-750-0164-1)

Srovnávací reklama - Hruda Ondřej

Srovnávací reklama - Hruda Ondřej
Detail

Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají. (patro.cz)

Podobné produkty ako Srovnávací reklama - Hruda Ondřej , Petra vlhová moje cesta na vrchol (978-80-242-8424-8)

Živá reklama - Kaščák Jozef

Živá reklama - Kaščák Jozef
Detail

Život. Realista ho vidí taký, aký je. Optimista dúfa, že ho vie zlepšiť. Pesimista neverí, že sa s ním dá niečo robiť. Nihilista si je istý, že sa s ním nedá nič robiť. Filozof sa ho pokúša vysvetliť. Anarchista nepotrebuje nikomu nič vysvetľovať. Fanatik verí, že smrťou v mene niečoho sa bude mať v inom živote určite lepšie, čím sa dostáva na úroveň optimistu. Jozef Kaščák do žiadnej z týchto kategórií nepatrí. Jeho blogy sú o veselej hlučnej samote v presýpacích hodinách našej civilizácie. Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadhľadom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ľahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa Kaščáka bude páčiť... (patro.cz)

Podobné produkty ako Živá reklama - Kaščák Jozef , Svět petra králíčka - 1-3 - dvd (7040)

Mýty 3 - Láska jako z pohádky - Bill Willingham, Mark Buckingham

Mýty 3 - Láska jako z pohádky - Bill Willingham, Mark Buckingham
Detail

Pohádkový konec?To sotva.Ve světě Mýtů nepřichází „a žili šťastně až do smrti“ příliš často. Mýty, uprchlíci z vymyšlených zemí, byly vyhnány ze svých pohádkových světů a přinuceny začlenit se do naší drsné, všední reality.To ale neznamená, že jim nezbývá místo pro romantiku – nebo bolest, zradu a záchvaty žárlivosti, které k ní patří. Vlastně to vypadá, že by láska mohla vykvést mezi dvěma nejotrlejšími a nejpraktičtějšími Mýty. Jsou však tito dva předurčeni najít štěstí – nebo rychlou a definitivní smrt? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mýty 3 - Láska jako z pohádky - Bill Willingham, Mark Buckingham

Mýty Láska jako z pohádky (978-80-7449-168-9)

Mýty Láska jako z pohádky (978-80-7449-168-9)
Detail

Kniha - autor Bill Willingham; Mark Buckingham, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pohádkový konec? To sotva. Ve světě Mýtů nepřichází „a žili šťastně až do smrti“ příliš často. Mýty, uprchlíci z vymyšlených zemí, byly vyhnány ze svých pohádkových světů a přinuceny začlenit se do naší drsné, všední reality. To ale neznamená, že jim nezbývá místo pro romantiku – nebo bolest, zradu a záchvaty žárlivosti, které k ní patří. Vlastně to vypadá, že by láska mohla vykvést mezi dvěma nejotrlejšími a nejpraktičtějšími Mýty. Jsou však tito dva předurčeni najít štěstí – nebo rychlou a definitivní smrt? (alza.cz)

Podobné produkty ako Mýty Láska jako z pohádky (978-80-7449-168-9)

Pracovní právo a mateřství - Eva Janečková

Pracovní právo a mateřství - Eva Janečková
Detail

Kniha je určena matkám, zaměstnavatelům, personalistům a všem osobám, které jsou nuceny řešit postavení matek v pracovněprávním vztahu. Pro zaměstnavatele se jedná o zaměstnankyně, které s sebou nesou řadu otázek, mají často nestandardní požadavky a jejichž zaměstnání může způsobit situace, v nichž tápe nejen zaměstnankyně sama, ale i zaměstnavatel. Na většinu otázek dává naše právní úprava odpovědi, a právě ty jsou obsaženy v této publikaci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pracovní právo a mateřství - Eva Janečková

Teorie mateřství - Lucie Janauer - e-kniha

Teorie mateřství - Lucie Janauer - e-kniha
Detail

eBook:,Proč malá, novorozená či několika měsíční miminka tolik pláčou? Jak je možné, že plačtivé záchvaty není schopna utišit ani jejich matka. Je opravdu možné, aby „lidské mláďátko“ první tři čtyři měsíce (někdy i déle) trpělo na ukrutné bolesti bříška. A jaký jiný savec by měl stejné „prokletí“? Kniha Teorie mateřství se zabývá otázkou péče o miminko od narození po období, kde se dítko samo (přirozeně) začíná od matky oddalovat. Dozvíte se, proč nemohou miminka sama usnout, proč je pro ně důležitý tělesný kontakt a co jim způsobuje vytrvalý pláč. Až bude i Vaše malé miminko tolik plakat, sáhněte po této knize. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie mateřství - Lucie Janauer - e-kniha

Pracovní právo a mateřství - Janečková Eva

Pracovní právo a mateřství - Janečková Eva
Detail

Kniha je určena matkám, zaměstnavatelům, personalistům a všem osobám, které jsou nuceny řešit postavení matek v pracovněprávním vztahu. Pro zaměstnavatele se jedná o zaměstnankyně, které s sebou nesou řadu otázek, mají často nestandardní požadavky a jejichž zaměstnání může způsobit situace, v nichž tápe nejen zaměstnankyně sama, ale i zaměstnavatel. Na většinu otázek dává naše právní úprava odpovědi, a právě ty jsou obsaženy v této publikaci. (patro.cz)

Podobné produkty ako Pracovní právo a mateřství - Janečková Eva

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Detail

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík

Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha

Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha
Detail

Audiokniha:,..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 4 - Různí - audiokniha

Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha

Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha
Detail

Audiokniha:,...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama ...vážně!? 3 - Různí - audiokniha

Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim

Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim
Detail

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Hudba v reklamě - Bačuvčík Radim

O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav

O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav
Detail

Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled. Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů. (patro.cz)

Podobné produkty ako O podstatě reklamy - Světlík Jaroslav

Mateřství I. a II. díl - Vlasta Javořická

Mateřství I. a II. díl - Vlasta Javořická
Detail

Dva díly příběhu s podtitulem „Román ženy“ nás zavede do malého města na Českomoravské vrchovině, kde se v první polovině 20. století odehrává příběh hlavní hrdinky Zdeny. Mladá nezkušená žena chce co nejlépe naplnit své jediné životní poslání, k němuž byla rodiči vedena, být v manželství oddanou manželkou a obětavou matkou početné rodiny. Brzy však ztrácí i díky manželovi své ideály, prožívá nejedno osobní zklamání, řeší problémy s malými, později dorůstajícími dětmi, potýká se s peněžitým nedostatkem, změnou názorů na výchovu dětí a existenci manželství. Přesto stárnoucí paní učitelová, obklopená už dospělými dětmi a napraveným mužem, prožívá pocit uspokojení a štěstí, neboť, jak napsala autorka, „mateřství je silou a nejmohutnější láskou. Je sladkostí i hořkostí života ženy.“ (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mateřství I. a II. díl - Vlasta Javořická

Jemný porod, jemné mateřství - Buckleyová Sarah J.

Jemný porod, jemné mateřství - Buckleyová Sarah J.
Detail

Ve vědění je síla a schopnost rodit je moc. Doktorka Sarah J. Buckleyová, mezinárodně uznávaná odbornice na porody, dává prostřednictvím této přelomové sbírky esejů nastávajícím rodičům mocný nástroj v podobě osvíceného průzkumu, co o porodu a péči o novorozence říkají staré moudrosti i současný lékařský výzkum. Čtenáři získají hluboké porozumění fyziologickým procesům, které provázejí normální porod, jejž autorka nazývá "nenarušovaným porodem", a pochopí, o co přijdou, pokud se porodní proces zredukuje na lékařský zákrok. První část knihy poskytuje detailní analýzu medikalizace v těhotenství a při rozhodování během porodu (včetně ultrazvuku, epidurální anestezie, vyvolání porodu a císařského řezu) a nabízí jemnější alternativy (včetně nemedikalizovaného porodu, domácího porodu a absence aktivní lékařské asistence během třetí doby porodní). Tato část je prokládána příběhy z autorčiných těhotenství a porodu jejích čtyř dětí, které se všechny narodily doma. Druhá část knihy prozkoumává vědecké poznatky o poutu mezi rodičem a dítětem, kojení a spánku dítěte a zároveň podporuje čtenáře, aby při svých prvních rozhodnutí v nové rodičovské roli byli všímaví a naslouchali. Kniha Jemný porod, jemné mateřství stojí na pečlivém výzkumu, je prodchnuta hlubokou lidskostí a napsána kultivovaným jazykem. Pomáhá přemýšlivým matkám a otcům nabýt vědomosti a získat důvěru v sebe samé, své děti a velkolepý tanec rození a vychovávání dětí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jemný porod, jemné mateřství - Buckleyová Sarah J.

Těhotenství a mateřství - Miloš Velemínský, Martin Gregora

Těhotenství a mateřství - Miloš Velemínský, Martin Gregora
Detail

Zodpovědní rodiče chtějí být na příchod svého potomka připraveni. Tato moderní barevná publikace vám poskytne všechny nezbytné informace. Tandem zkušených odborníků a vyhledávaných autorů přináší aktuální gynekologické a pediatrické poznatky, uspořádané do vyčerpávající, přehledné a graficky atraktivní příručky, která vás provede těhotenstvím i péčí o dítě od novorozeneckého do předškolního věku.Kniha se věnuje těmto tématům: * plánované rodičovství, přirozené i umělé otěhotnění * změny v těle budoucí maminky * vývoj zárodku a plodu * předporodní péče * porod a moderní postupy tišení bolesti * šestinedělí * úspěšné kojení * výživa dítěte, zavádění příkrmů a biopotraviny * manipulace s dítětem, psychomotorický vývoj, využití péřové peřinky * masáže dětí, plavání * nejčastější dětské nemoci, jejich léčba a prevence, první pomoc * očkovací kalendář* obezita u dětíZcela nové jsou kapitoly o koupání, plavání a správné manipulaci s dítětem a také o významu péřové peřinky pro kojence, které doplnila Eva Kiedroňová, autorka bestsellerů Něžná náruč a Rozvíjej se děťátko. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Těhotenství a mateřství - Miloš Velemínský, Martin Gregora

Příběhy obyčejného mateřství - Jana Maláková - e-kniha

Příběhy obyčejného mateřství - Jana Maláková - e-kniha
Detail

eBook:,Pochovat si v náručí malé dítko je hezká záležitost. Zvláště máte-li možnost ho v případě detekování problému - čichem či sluchem - vrátit do péče rodičů. Pak ale nastane den D a i z vás se má stát ten, co se musí postarat o vyřešení znehodnocené pleny nebo utišení křiku. Už není úniku, máte zodpovědnost přinášející tunu radosti i kopec starostí. Přečtěte si příhody jedné mámy, která o dětech nevěděla zhola nic, dokud se jí nenarodila dcera Emily. Pobavte se a dojděte uspokojivého poznání, že si žádná matka na mateřské občas nepřijde tak úplně normální. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Příběhy obyčejného mateřství - Jana Maláková - e-kniha

Mateřství I a II. díl - Javořická Vlasta

Mateřství I a II. díl - Javořická Vlasta
Detail

Dva díly příběhu s podtitulem "Román ženy" nás zavede do malého města na Českomoravské vrchovině, kde se v první polovině 20. století odehrává příběh hlavní hrdinky Zdeny. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mateřství I a II. díl - Javořická Vlasta

Jemný porod, jemné mateřství - Buckleyová Sarah J.

Jemný porod, jemné mateřství - Buckleyová Sarah J.
Detail

Ve vědění je síla a schopnost rodit je moc. Doktorka Sarah J. Buckleyová, mezinárodně uznávaná odbornice na porody, dává prostřednictvím této přelomové sbírky esejů nastávajícím rodičům mocný nástroj v podobě osvíceného průzkumu, co o porodu a péči o novorozence říkají staré moudrosti i současný lékařský výzkum. Čtenáři získají hluboké porozumění fyziologickým procesům, které provázejí normální porod, jejž autorka nazývá „nenarušovaným porodem“, a pochopí, o co přijdou, pokud se porodní proces zredukuje na lékařský zákrok. První část knihy poskytuje detailní analýzu medikalizace v těhotenství a při rozhodování během porodu (včetně ultrazvuku, epidurální anestezie, vyvolání porodu a císařského řezu) a nabízí jemnější alternativy (včetně nemedikalizovaného porodu, domácího porodu a absence aktivní lékařské asistence během třetí doby porodní). Tato část je prokládána příběhy z autorčiných těhotenství a porodu jejích čtyř dětí, které se všechny narodily doma. Druhá část knihy prozkoumává vědecké poznatky o poutu mezi rodičem a dítětem, kojení a spánku dítěte a zároveň podporuje čtenáře, aby při svých prvních rozhodnutí v nové rodičovské roli byli všímaví a naslouchali. Kniha Jemný porod, jemné mateřství stojí na pečlivém výzkumu, je prodchnuta hlubokou lidskostí a napsána kultivovaným jazykem. Pomáhá přemýšlivým matkám a otcům nabýt vědomosti a získat důvěru v sebe samé, své děti a velkolepý tanec rození a vychovávání dětí. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jemný porod, jemné mateřství - Buckleyová Sarah J.

Mateřství se mi stalo pastí - Thompson Tracy

Mateřství se mi stalo pastí - Thompson Tracy
Detail

Pojmem „mateřská deprese“, který autorka sama definovala, dosud nebyl dostatečně popsán a odborně zkoumán a rozumí se jím dlouhodobý depresivní stav, jímž průběžně trpí matky malých dětí s predispozicí k depresi (na rozdíl od poporodní deprese). Na základě vlastní zkušenosti a výpovědí dalších matek, které se musely s tímto problémem dlouhodobě potýkat, Tracy Thompsonová tento stav popisuje a definuje, vymezuje se proti tabu, s nímž bývá stále ještě koncept „nemilující matky“ spojován, a nabízí řadu rad, jak si tuto situaci pokud možno usnadnit a hlavně jak ji nepředat dalším generacím. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mateřství se mi stalo pastí - Thompson Tracy

Teorie mateřství (978-80-765-0110-2)

Teorie mateřství (978-80-765-0110-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Lucie Janauer, 152 stran, česky Proč malá, novorozená či několika měsíční miminka tolik pláčou? Jak je možné, že plačtivé záchvaty není schopna utišit ani jejich matka. Je opravdu možné, aby „lidské mláďátko“ první tři čtyři měsíce (někdy i déle) trpělo na ukrutné bolesti bříška. A jaký jiný savec by měl stejné „prokletí“? Kniha Teorie mateřství se zabývá otázkou péče o miminko od narození po období, kde se dítko samo (přirozeně) začíná od matky oddalovat. Dozvíte se, proč nemohou miminka sama usnout, proč je pro ně důležitý tělesný kontakt a co jim způsobuje vytrvalý pláč. Až bude i Vaše malé miminko tolik plakat, sáhněte po této knize. (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie mateřství (978-80-765-0110-2)

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar
Detail

Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a podstatu jednotlivých oborů reklamní komunikace, jejich nástroje, techniky a strategie, a zároveň provokuje k inovaci pohledů na jejich užití. Kniha obsahuje řadu barevných fotografií, ilustrací, citátů, odkazů a doporučení pro další profesní rozvoj čtenáře. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Detail

eBook:,„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4), Příběhy Petra Šabacha, Forbyt Záclona Petra, Forbyt Multielastický potah na taburet Petra béžová, Psychologie reklamy (978-80-247-4005-8), Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2), Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6), O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5), Teorie mateřství (978-80-765-0110-2), Lustr na lanku PETRA 3xE27/60W/230V hnědá (98306), Lustr na lanku PETRA 1xE27/60W/230V hnědá (98415), Rabalux 4386 Petra stolní lampa, hadka petra nachtmanova e kniha, site petra dvorakova e kniha, Jako Fénix z popela (978-80-247-3706-5), Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742), Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB (bez reklamy) (B08N2QK2TG), Těhotenství a mateřství (978-80-247-5579-3), Jak si neudělat z domova cirkus jako na Piccadilly (978-80-204-5149-1), Jak si neudělat z domova cirkus jako na Piccadilly (978-80-204-5149-1), Jako zázrakem, Ze vzpomínek na dětství (), Orion Dávkovací dóza Petra, 1,5 l, auditorske standardy kriskova petra kares ladislav, Plodnost: Cesta k mateřství (978-80-264-4240-0), Pracovní právo a mateřství (978-80-7478-337-1), Kniha Mateřství a seberealizace (978-80-88115-00-7), Jemný porod, jemné mateřství (978-80-750-0164-1), Petra Vlhová Moje cesta na vrchol (978-80-242-8424-8), Svět Petra Králíčka - 1-3 - DVD (7040)