Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha
eBook: Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy! A pak to začalo. Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky. Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc než výrazně levnější polyesterové kousky. Pápá, jakýkoli šperku na krk. Dítě se neptá, zda je řetízek designérský kousek, dítě trhá. Zní vám to povědomě? Jistěže ano. A je toho ještě mnohem víc! Protože jak zjistili američtí vědci, rozhodnutí mít dítě, je to nejhorší rozhodnutí, které můžete učinit. Budete mít méně spánku, méně peněz a méně sexu! Takže vítejte ve světě mateřství…
Podívejte se také Mateřství jako z reklamy: (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)
Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) (978-80-264-2457-4)
Elektronická kniha - O mateřství s humorem. - autor Petra Hřebíková, 144 stran Všem špatným mámám....Že jsou děti smyslem a radostí našeho života, se dočtete i v příbalovém letáčku krému na opruzeniny. Jenže američtí vědci (a ti vědí všechno) nedávno zjistili, že mít děti je nejhorší životní rozhodnutí, které můžete udělat. Budete mítméně spánku, méně peněz a méně sexu. A přesně o takových chvílích je tato kniha.Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy!A pak to začalo.Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky.Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc...
Podívejte se také Forbyt Záclona Petra
Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
eBook: Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Podívejte se také Příběhy Petra Šabacha
Podívejte se také
- Forbyt Multielastický potah na taburet Petra béžová
- Dynamické reklamy (978-80-87973-33-2)
- O podstatě reklamy (978-80-89447-85-5)
- Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
- Lustr na lanku PETRA 3xE27/60W/230V hnědá (98306)
- Lustr na lanku PETRA 1xE27/60W/230V hnědá (98415)
- Rabalux 4386 Petra stolní lampa
- Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 32GB (bez reklamy) (B08N2QK2TG)
- Amazon Kindle Paperwhite 5 2021 16GB (bez reklamy) (B09TMF6742)
- Jak si neudělat z domova cirkus jako na Piccadilly (978-80-204-5149-1)
- Jako zázrakem, Ze vzpomínek na dětství ()
- Orion Dávkovací dóza Petra, 1,5 l
- Petra Vlhová Moje cesta na vrchol (978-80-242-8424-8)
- 1/4 - Čtení mysli podle Petra Doležala ()
- Matějová Petra: Klavírní sonáty - CD (SU4223-2)
- Janů Petra: Vzpomínky /Film&muzikál (SU5965-2)
- Svět Petra Králíčka - 1-3 - DVD (7040)
- DNA jako občanský průkaz: Lekce z genetiky (978-80-210-9381-2)
- Dotyk jako lék z pohledu čínské medicíny (978-80-88073-30-7)
- Nůž na houby "Není výtrus jako výtrus" (8594167101950)
Život s kočkou není psina - Hřebíková Martina
Bleška je britská modrá kočka s vybranými mravy, kterou její nóbl panička kvůli drobné vadě nemilosrdně odloží. To, co se v první chvíli jeví jako tragédie, „Po týdnu toulání jsem zmrzlá, špinavá a vyčerpaná dorazila k domku, ze kterého vyzařovalo zvláštní teplo. Něco mě k němu nevysvětlitelně táhlo. A ano, přiznávám kromě toho zvláštního tepla mohlo hrát roli i to, že u vchodových dveří ležela miska s čerstvým jídlem.“ se ale brzy promění v životní štěstí. Rozčepýřený vořech Walda se narodil v naprosté chudobě. Jen díky velké náhodě unikl smrti a co víc, dalším zásahem osudu se mu povedlo najít milujícího páníčka. „Ano, uznávám, jsem trošku rozčepejřenej a moje srst má spíš hrubší základ, ale kdyby mi někdo zastřihnul fousy a zkrátil trochu tu deku na zádech, mohl bych to podle mě v šeru a z dálky uhrát úplně v klidu na knírače.“ Tato naprosto odlišná dvojka se potkává ve společném domě, kde se z nich stanou nejdříve sousedé „Projelo mi hlavou, co všechno jsem tomu vořechovi v posledních týdnech provedla a bylo mi jasné, že moje dny jsou sečteny. Zakousne mě! Ukousne mi hlavu! V lepším případě nohu!“ a později i spolubydlící. „Ta kočka se snad rozhodla, že mě psychicky zničí. A to je teprve půlka března, jak budu asi vypadat v létě? „ Příběh plný lásky, smíchu, ale i nervů právě začíná.
Objev podobné jako Život s kočkou není psina - Hřebíková Martina
Vraždy jako z pohádky ()
Audiokniha MP3 - Krimi z prostředí současné vesnice. - Petr Vodička, čte Martin Písařík, Viktor Preiss - autor Petr Vodička, čte Viktor Preiss a Martin Písarík Krimi z prostředí současné vesniceSeriál Vraždy jako z pohádky se odehrává v současnosti v prostředí vesnice. „Chtěl jsem nějakým způsobem prozkoumat český venkov a jeho duchovní rozměr,“ vysvětluje scénárista a režisér Petr Vodička, který jako obvykle pojal příběh s humorem a nadsázkou. „Na vsi někdy narážím na takovou zvláštní hrubozrnnost, ale zároveň i na vlídnost a jakousi větší hloubku spojení s přírodou, která může mít i drsný rozměr. Prostě cítím, že je tam nějaká hloubka, světlá i temná, a to ve mně vzbuzuje zvědavost.“ Vyšetřování vedou kapitán Bernard (Viktor Preiss) a poručík Bejček (Martin Písařík). „Bernard je straší zkušený kriminalista se zálibou v umění a také sám píšící, což vlastně tvoří jakýsi stylový rámec série formou vypravěčských vstupů tohoto amatérského literáta,“ dodává...
Objev podobné jako Vraždy jako z pohádky ()
Jako z románu - Annie Crown
Kendall Holidayová tráví páteční večer přesně tak, jak chce: s hlavou zabořenou do pikantního románu, zatímco má noční směnu v univerzitní knihovně. Ví, že mohla s kamarádkami strávit víkend plný opileckého hýření, ale má ráda čas pro sebe, a tak si namlouvá, že se neschovává, když se ztrácí na stránkách smyšlených romancí. To se však změní, když se v knihovně objeví kapitán basketbalového týmu Vincent Knight – se zraněným zápěstím, špatnou náladou a naléhavou potřebou nějaké poezie. Kendall se najednou vrhá do vlastního románku – ale v reálném životě je ke šťastnému konci zapotřebí mnohem víc pravdy než knižních klišé.
Objev podobné jako Jako z románu - Annie Crown
Jako z románu - Annie Crown - e-kniha
eBook: Kendall Holidayová tráví páteční večer přesně tak, jak chce: s hlavou zabořenou do pikantního románu, zatímco má noční směnu v univerzitní knihovně. Ví, že mohla s kamarádkami strávit víkend plný opileckého hýření, ale má ráda čas pro sebe, a tak si namlouvá, že se neschovává, když se ztrácí na stránkách smyšlených romancí. To se však změní, když se v knihovně objeví kapitán basketbalového týmu Vincent Knight – se zraněným zápěstím, špatnou náladou a naléhavou potřebou nějaké poezie. Kendall se najednou vrhá do vlastního románku – ale v reálném životě je ke šťastnému konci zapotřebí mnohem víc pravdy než knižních klišé.
Objev podobné jako Jako z románu - Annie Crown - e-kniha
Vraždy jako z pohádky - Petr Vodička - audiokniha
Audiokniha: Seriál Vraždy jako z pohádky se odehrává v současnosti v prostředí vesnice. „Chtěl jsem nějakým způsobem prozkoumat český venkov a jeho duchovní rozměr,“ vysvětluje scénárista a režisér Petr Vodička, který jako obvykle pojal příběh s humorem a nadsázkou. „Na vsi někdy narážím na takovou zvláštní hrubozrnnost, ale zároveň i na vlídnost a jakousi větší hloubku spojení s přírodou, která může mít i drsný rozměr. Prostě cítím, že je tam nějaká hloubka, světlá i temná, a to ve mně vzbuzuje zvědavost.“ S daným žánrem autor dosud neměl v podstatě žádné zkušenosti. „Kdysi jsem napsal divadelní hru pro děti, která mimochodem dostala také rozhlasovou podobu a měla jistý detektivní nádech. Řešila se v ní krádež papouška a detektivním způsobem se rozkrývalo pozadí celého zločinu (jde o drama Babu a papoušek pozn. aut). Ale Vraždy jako z pohádky jsou moje první plnokrevná detektivka.“ Podle Vodičkových slov ho nejvíc bavilo hraní si se strukturou příběhu, tedy že tvůrce může pracovat tak trochu „jako se stavebnicí“. Naopak nejtěžší bylo začít, "přes tu počáteční nejistotu co a jak a kam a od těch zdánlivě nesmyslných poznámek, které nikam nevedou, se dostat k samotnému psaní". Vyšetřování vedou kapitán Bernard (Viktor Preiss) a poručík Bejček (Martin Písařík). „Bernard je straší zkušený kriminalista se zálibou v umění a také sám píšící, což vlastně tvoří jakýsi stylový rámec série formou vypravěčských vstupů tohoto amatérského literáta,“ dodává Vodička. „Druhý je mladý, energický, možná trochu naivní policista. Vzájemně se dobře doplňují a v souladu s tématem vytvářejí téměř pohádkovou dvojici, protože připomínají starého čaroděje a jeho učedníka.“
Objev podobné jako Vraždy jako z pohádky - Petr Vodička - audiokniha
Vraždy jako z pohádky (MP3-CD) - audiokniha
Na první pohled poetický ráz české krajiny kazí několik vražd. Záhadu plnou komických situací vyšetřují v hlavních rolích Viktor Preiss a Martin Písařík. Autor: Petr Vodička, Čte: Různí interpreti. Kapitán Bernard (Viktor Preiss) je starší zkušený kriminalista se zálibou v umění. "Taky sám píše. To vlastně tvoří jakýsi stylový rámec série formou vypravěčských vstupů tohoto amatérského literáta," vysvětluje autor i režisér hry Petr Vodička. Poručík Bejček (Martin Písařík) je mladý, energický, možná trochu naivní. "Vzájemně se dobře doplňují a v souladu s tématem vytvářejí téměř pohádkovou dvojici, protože připomínají starého čaroděje a jeho učedníka."
Objev podobné jako Vraždy jako z pohádky (MP3-CD) - audiokniha
Reklama ...vážně!? ()
Audiokniha MP3 - Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. - Anonym, čtou různí interpreti Mozaik reklam, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých....ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků),...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? ()
Odstíny mateřství - Barbora Kroužková
Jak to vypadá, když se musíte vypořádávat s nepřízní osudu? Novinářka Barbora Kroužková o tom ví své – její druhá dcera přišla na svět s vrozenou vadou. Rozhovory, ve kterých známá moderátorka vyzpovídala Vendulu Pizingerovou, Pavlínu Němcovou, Nelu Boudovou, Ivanu Jirešovou a další osobnosti, se dotýkají těžkých témat, ale jsou také naplněné nadějí a především láskou. Série inspirativních příběhů potvrzuje, že sílu a radost ze života lze najít i v těch nejtemnějších chvílích.
Objev podobné jako Odstíny mateřství - Barbora Kroužková
Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Objev podobné jako Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil
Chocolissimo - Svatbu jako z pohádky, manželství bez hádky
Klasická krabička z nelakovaného dřeva s obsahem, který osladí novomanželům start nové společné cesty životem. Hmotnost netto: 456g Rozměry balení: 37 x 17 x 2,5 cm
Objev podobné jako Chocolissimo - Svatbu jako z pohádky, manželství bez hádky
Vražda potřebuje reklamu ()
Audiokniha MP3 - Audiokniha roku 2020: Nejlepší design - Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket. - autor Dorothy L. Sayersová, čte Otakar Brousek ml. Nastoupil, aby zjistil, proč ze schodů sletěl pan Dean. Až to vypátrá, ukloní se a půjde si zase pinkat kriket.V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona, který se uvede náručí štěpných sloganů.Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, jaký číman se tu dal ve skutečnosti zaměstnat – zato sám lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích...
Objev podobné jako Vražda potřebuje reklamu ()
Základy moderní reklamy
Audiokniha MP3 Claude C. Hopkins, čte Vítězslav Kryške Obsah: Význam používání vzorků, ukázek, posudků – dramatická ukázka Neznalost, která působí milionové ztráty Poznejte veřejné mínění/odstraňte předsudky Nabízejte služby, ukazujte výsledek Principy plošné reklamy Reklama na čistič: Zisk 1 800 000 USD Nebezpečí vychloubání, forma nesmí zakrývat obsah Cílem reklamy je ZISK Základní principy zásilkového prodeje Jak testovat trh - stovky ušetří statisíce Neměňte návyky lidí, vyvolejte reakci Psychologie titulků – „Text je král“ učiňte "Velký slib!" Fotografie, vzorky, negativní reklama Lidé hledají štěstí, bezpečí, krásu, spokojenost Reklama, která násobí prodej Skvělý řečník – špatný prodavač Síla ideální grafiky. Jaké foto ? Síla konkrétních údajů (celý svět nebo 52 států?) Síla testovacích kampaní Claudie C. HOPKINS je nejúspěšnější autor reklam moderní historie. Ročně vydělával na reklamě 50 000 000 USD, vlastnil zaoceánskou loď. Byl...
Objev podobné jako Základy moderní reklamy
Reklama ...vážně!? - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých a šedesátých. Ať jde o vtipnou reklamu na výherní poukázky v noblesním podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, písničku Jiřího Suchého využitou pro Barvy a laky či více či méně povedené "vážné" reklamní skeče či bizarní agitka na sběr starých kostí (1950), jsou tyto snímky dokumentem své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? - audiokniha
Reklama ...vážně!? 3 ()
Audiokniha MP3 - čte Neznámý Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" z archivních nahrávek, které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 ()
Reklama ...vážně!? 2 ()
Audiokniha MP3 Josef Barchánek, čte Miloš Kirschner Mozaika reklam sestavená z archivních nahrávek...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii...Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 ()
Reklama ...vážně!? 4 ()
Audiokniha MP3 - čte R. A. Dvorský a jeho Melody Boys Čtvrté pokračování archivních nahrávek reklam z padesátých a šedesátých let..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně.V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi.Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného...
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 ()
mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black
Podrobnosti o produktu: Bezproblémové mateřství shorts Bavlněné žebro přes břicho Hodí se na celé těhotenství Modelka nosí velikost S/M Materiál a pokyny k péči: Materiál: 73 % recyklovaný nylon, 20 % polyamid, 7 % elastan. Praní v pračce na 30 °C Nebělit Nesušte v sušičce Pověsit k sušení Nežehlete t mama;licious - Nejlepší způsob, jak ukázat své bříško, je těhotenské oblečení od mama;licous. Značka se specializuje na modern e, trendy oblečení pro těhotenství a kojení a přesvědčí pohodlnou a funkční módou pro toto vzrušující období!
Objev podobné jako mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black
mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black
Podrobnosti o produktu: Bezproblémové mateřství shorts Bavlněné žebro přes břicho Hodí se na celé těhotenství Modelka nosí velikost S/M Materiál a pokyny k péči: Materiál: 73 % recyklovaný nylon, 20 % polyamid, 7 % elastan. Praní v pračce na 30 °C Nebělit Nesušte v sušičce Pověsit k sušení Nežehlete t mama;licious - Nejlepší způsob, jak ukázat své bříško, je těhotenské oblečení od mama;licous. Značka se specializuje na modern e, trendy oblečení pro těhotenství a kojení a přesvědčí pohodlnou a funkční módou pro toto vzrušující období!
Objev podobné jako mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black
mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black
Podrobnosti o produktu: Bezproblémové mateřství shorts Bavlněné žebro přes břicho Hodí se na celé těhotenství Modelka nosí velikost S/M Materiál a pokyny k péči: Materiál: 73 % recyklovaný nylon, 20 % polyamid, 7 % elastan. Praní v pračce na 30 °C Nebělit Nesušte v sušičce Pověsit k sušení Nežehlete t mama;licious - Nejlepší způsob, jak ukázat své bříško, je těhotenské oblečení od mama;licous. Značka se specializuje na modern e, trendy oblečení pro těhotenství a kojení a přesvědčí pohodlnou a funkční módou pro toto vzrušující období!
Objev podobné jako mamalicious Mateřství shorts MLTIA Black
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Živá reklama - Kaščák Jozef
Máte radi fejtóny, ktoré sú písané s nadh?adom, humorne, moderným jazykom a pritom nestrácajú ?ahkosť bytia? V tom prípade sa vám kniha životných postrehov Jozefa...
Objev podobné jako Živá reklama - Kaščák Jozef
Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, ve druhém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (např. na tuk Sanu - sestru másla či olivový olej) v opět skvělém podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka, vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka v neméně skvostné interpretaci Miloše Kirschnera, opět Vám v nich nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 2 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Audiokniha: ...ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve třetím pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Tukový průmysl, Sběrné suroviny, obchodní domy Prior, Čs. státní loterii či Požární ochranu a další. Ať jde o vtipný propagační snímek pro Tukový průmysl (opět v hlavní roli Sana - vlastní sestra másla a opět skvělé podání Jana Wericha a Miroslava Horníčka), vážně míněné nicméně vtipné scénky Spejbla a Hurvínka (tentokrát jedenkrát v originální interpretaci Josefa Skupy a dvakrát v neméně skvělé interpretaci Miloše Kirschnera) či velmi povědomé reklamní chvilky televizní s panem Vajíčkem v hlavní roli - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 3 - audiokniha
Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Audiokniha: ..ve francouzštině se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment - tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu "veřejného vychvalování", jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii... Mozaiku "hlasitého vychvalování čehosi" jsme sestavili z archivních nahrávek (čemuž leckdy odpovídá i kvalita snímků), které vznikly ve studiích Supraphonu pro různé objednavatele v letech padesátých, šedesátých a zde, již ve čtvrtém pokračování úspěšného titulu, i sedmdesátých. Opět zde můžete slyšet scénky a skeče nahrávané pro Sazku, Knihu n.p., Sběrné suroviny, Jawu, Čs. státní loterii či Požární ochranu, pro umělce samotné či tzv PF podniku Rekrea. Na titulu určeném pouze pro digitální obchody účinkují jak neznámí mluvčí tak umělci jako R.A. Dvorský, František Filipovský, Jan Werich, Miloš Kirschner a mnoho dalších - opět Vám ve všech těchto scénkách nabízíme dokumenty své doby.
Objev podobné jako Reklama ...vážně!? 4 - audiokniha
Mýty Láska jako z pohádky (978-80-7449-168-9)
Kniha - autor Bill Willingham; Mark Buckingham, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pohádkový konec? To sotva. Ve světě Mýtů nepřichází „a žili šťastně až do smrti“ příliš často. Mýty, uprchlíci z vymyšlených zemí, byly vyhnány ze svých pohádkových světů a přinuceny začlenit se do naší drsné, všední reality. To ale neznamená, že jim nezbývá místo pro romantiku – nebo bolest, zradu a záchvaty žárlivosti, které k ní patří. Vlastně to vypadá, že by láska mohla vykvést mezi dvěma nejotrlejšími a nejpraktičtějšími Mýty. Jsou však tito dva předurčeni najít štěstí – nebo rychlou a definitivní smrt?
Objev podobné jako Mýty Láska jako z pohádky (978-80-7449-168-9)
Mýty 3 - Láska jako z pohádky - Bill Willingham, Mark Buckingham
Pohádkový konec?To sotva.Ve světě Mýtů nepřichází „a žili šťastně až do smrti“ příliš často. Mýty, uprchlíci z vymyšlených zemí, byly vyhnány ze svých pohádkových světů a přinuceny začlenit se do naší drsné, všední reality.To ale neznamená, že jim nezbývá místo pro romantiku – nebo bolest, zradu a záchvaty žárlivosti, které k ní patří. Vlastně to vypadá, že by láska mohla vykvést mezi dvěma nejotrlejšími a nejpraktičtějšími Mýty. Jsou však tito dva předurčeni najít štěstí – nebo rychlou a definitivní smrt?
Objev podobné jako Mýty 3 - Láska jako z pohádky - Bill Willingham, Mark Buckingham
Péťa roste jako z vody - Marta Galewska-Kustra, Joanna Kłos
Víš, že Péťa každé ráno cvičí? Můžeš to zkusit spolu s ním: protáhni se, zakývej hlavou a pořádně zadupej! Péťa už se nemůže dočkat, až vyrazí s kamarády na hřiště – nejprve je ale třeba se na to správně obléknout. Cestou domů se s maminkou zastaví v obchodě. Jaké ovoce máš ke svačině nejraději ty? Po náročném dnu je čas na večeři a odpočinek. A před spaním samozřejmě na krásnou knížku! Další dobrodružství oblíbeného hrdiny v ideálním formátu pro malé dětské ručičky.
Objev podobné jako Péťa roste jako z vody - Marta Galewska-Kustra, Joanna Kłos
Odstíny mateřství - Barbora Kroužková - e-kniha
eBook: Jak to vypadá, když se musíte vypořádávat s nepřízní osudu? Novinářka Barbora Kroužková o tom ví své – její druhá dcera přišla na svět s vrozenou vadou. Rozhovory, ve kterých známá moderátorka vyzpovídala Vendulu Pizingerovou, Pavlínu Němcovou, Nelu Boudovou, Ivanu Jirešovou a další osobnosti, se dotýkají těžkých témat, ale jsou také naplněné nadějí a především láskou. Série inspirativních příběhů potvrzuje, že sílu a radost ze života lze najít i v těch nejtemnějších chvílích.
Objev podobné jako Odstíny mateřství - Barbora Kroužková - e-kniha
Pracovní právo a mateřství - Eva Janečková
Kniha je určena matkám, zaměstnavatelům, personalistům a všem osobám, které jsou nuceny řešit postavení matek v pracovněprávním vztahu. Pro zaměstnavatele se jedná o zaměstnankyně, které s sebou nesou řadu otázek, mají často nestandardní požadavky a jejichž zaměstnání může způsobit situace, v nichž tápe nejen zaměstnankyně sama, ale i zaměstnavatel. Na většinu otázek dává naše právní úprava odpovědi, a právě ty jsou obsaženy v této publikaci.
Objev podobné jako Pracovní právo a mateřství - Eva Janečková
Teorie mateřství - Lucie Janauer - e-kniha
eBook: Proč malá, novorozená či několika měsíční miminka tolik pláčou? Jak je možné, že plačtivé záchvaty není schopna utišit ani jejich matka. Je opravdu možné, aby „lidské mláďátko“ první tři čtyři měsíce (někdy i déle) trpělo na ukrutné bolesti bříška. A jaký jiný savec by měl stejné „prokletí“? Kniha Teorie mateřství se zabývá otázkou péče o miminko od narození po období, kde se dítko samo (přirozeně) začíná od matky oddalovat. Dozvíte se, proč nemohou miminka sama usnout, proč je pro ně důležitý tělesný kontakt a co jim způsobuje vytrvalý pláč. Až bude i Vaše malé miminko tolik plakat, sáhněte po této knize.
Objev podobné jako Teorie mateřství - Lucie Janauer - e-kniha
Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Objev podobné jako Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík
Teorie mateřství (978-80-765-0110-2)
Elektronická kniha - autor Lucie Janauer, 152 stran, česky Proč malá, novorozená či několika měsíční miminka tolik pláčou? Jak je možné, že plačtivé záchvaty není schopna utišit ani jejich matka. Je opravdu možné, aby „lidské mláďátko“ první tři čtyři měsíce (někdy i déle) trpělo na ukrutné bolesti bříška. A jaký jiný savec by měl stejné „prokletí“? Kniha Teorie mateřství se zabývá otázkou péče o miminko od narození po období, kde se dítko samo (přirozeně) začíná od matky oddalovat. Dozvíte se, proč nemohou miminka sama usnout, proč je pro ně důležitý tělesný kontakt a co jim způsobuje vytrvalý pláč. Až bude i Vaše malé miminko tolik plakat, sáhněte po této knize.
Objev podobné jako Teorie mateřství (978-80-765-0110-2)
Těhotenství a mateřství - Miloš Velemínský, Martin Gregora
Zodpovědní rodiče chtějí být na příchod svého potomka připraveni. Tato moderní barevná publikace vám poskytne všechny nezbytné informace. Tandem zkušených odborníků a vyhledávaných autorů přináší aktuální gynekologické a pediatrické poznatky, uspořádané do vyčerpávající, přehledné a graficky atraktivní příručky, která vás provede těhotenstvím i péčí o dítě od novorozeneckého do předškolního věku.Kniha se věnuje těmto tématům: * plánované rodičovství, přirozené i umělé otěhotnění * změny v těle budoucí maminky * vývoj zárodku a plodu * předporodní péče * porod a moderní postupy tišení bolesti * šestinedělí * úspěšné kojení * výživa dítěte, zavádění příkrmů a biopotraviny * manipulace s dítětem, psychomotorický vývoj, využití péřové peřinky * masáže dětí, plavání * nejčastější dětské nemoci, jejich léčba a prevence, první pomoc * očkovací kalendář* obezita u dětíZcela nové jsou kapitoly o koupání, plavání a správné manipulaci s dítětem a také o významu péřové peřinky pro kojence, které doplnila Eva Kiedroňová, autorka bestsellerů Něžná náruč a Rozvíjej se děťátko.
Objev podobné jako Těhotenství a mateřství - Miloš Velemínský, Martin Gregora
Mateřství se mi stalo pastí - Tracy Thompson
Pojmem „mateřská deprese“, který autorka sama definovala, dosud nebyl dostatečně popsán a odborně zkoumán a rozumí se jím dlouhodobý depresivní stav, jímž průběžně trpí matky malých dětí s predispozicí k depresi (na rozdíl od poporodní deprese). Na základě vlastní zkušenosti a výpovědí dalších matek, které se musely s tímto problémem dlouhodobě potýkat, Tracy Thompsonová tento stav popisuje a definuje, vymezuje se proti tabu, s nímž bývá stále ještě koncept „nemilující matky“ spojován, a nabízí řadu rad, jak si tuto situaci pokud možno usnadnit a hlavně jak ji nepředat dalším generacím. Tracy Thompsonová je americká novinářka. Další její knihou je Beast, beletristicky laděný příběh o tom, jak se s depresí vyrovnávala ona sama.
Objev podobné jako Mateřství se mi stalo pastí - Tracy Thompson
Mateřství I. a II. díl - Vlasta Javořická
Dva díly příběhu s podtitulem „Román ženy“ nás zavede do malého města na Českomoravské vrchovině, kde se v první polovině 20. století odehrává příběh hlavní hrdinky Zdeny. Mladá nezkušená žena chce co nejlépe naplnit své jediné životní poslání, k němuž byla rodiči vedena, být v manželství oddanou manželkou a obětavou matkou početné rodiny. Brzy však ztrácí i díky manželovi své ideály, prožívá nejedno osobní zklamání, řeší problémy s malými, později dorůstajícími dětmi, potýká se s peněžitým nedostatkem, změnou názorů na výchovu dětí a existenci manželství. Přesto stárnoucí paní učitelová, obklopená už dospělými dětmi a napraveným mužem, prožívá pocit uspokojení a štěstí, neboť, jak napsala autorka, „mateřství je silou a nejmohutnější láskou. Je sladkostí i hořkostí života ženy.“
Objev podobné jako Mateřství I. a II. díl - Vlasta Javořická
Příběhy obyčejného mateřství - Jana Maláková - e-kniha
eBook: Pochovat si v náručí malé dítko je hezká záležitost. Zvláště máte-li možnost ho v případě detekování problému - čichem či sluchem - vrátit do péče rodičů. Pak ale nastane den D a i z vás se má stát ten, co se musí postarat o vyřešení znehodnocené pleny nebo utišení křiku. Už není úniku, máte zodpovědnost přinášející tunu radosti i kopec starostí. Přečtěte si příhody jedné mámy, která o dětech nevěděla zhola nic, dokud se jí nenarodila dcera Emily. Pobavte se a dojděte uspokojivého poznání, že si žádná matka na mateřské občas nepřijde tak úplně normální.
Objev podobné jako Příběhy obyčejného mateřství - Jana Maláková - e-kniha
Kniha o mateřství - Markéta Behinová, Ivana Ašenbrenerová
Komplexní průvodce mateřstvím mapuje základní mezníky od příprav na početí, přes těhotenství, porod, šestinedělí, první rok dítěte až do věku tří let. Kniha je napsaná autorkami, které se dlouhodobě zabývají tématem mateřství a samy jsou matkami celkem pěti dětí. Na přípravě knihy se podíleli přední čeští odborníci a jsou v ní zohledněny aktuální otázky a témata, které rodiče často řeší – trendy ve výživě malých dětí, očkování, či léčba nejrůznějších nemocí. Nechybí stránky připravené speciálně pro tatínky, zkušenosti autorek a tipy od samotných rodičů. Kniha předává čtenářkám a čtenářům nejdůležitější informace v péči o děti a dodává jim pocit jistoty, že to dělají správně.
Objev podobné jako Kniha o mateřství - Markéta Behinová, Ivana Ašenbrenerová
Na Leopardí skále: Život jako z románu (978-80-7543-982-6)
Kniha - autor Wilbur Smith, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Wilbur Smith prožil život prosycený dobrodružstvím, nezřídka se ocitl téměř na prahu smrti – napadli ho lvi, ohrožovali žraloci, zůstal v africké buši bez vody. Líčení jeho vlastních zážitků je mimořádně zajímavé, místy úsměvné a vtipné, především však poutavé jako jeho podmanivé romány.
Objev podobné jako Na Leopardí skále: Život jako z románu (978-80-7543-982-6)
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Audiokniha MP3 - Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnost - autor Miles Young, čte Michal Jagelka a Klára Sochorová Principy "otce reklamy" Davida Ogilvyho přizpůsobené na digitální současnostBestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.Miles YoungMiles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do...
Objev podobné jako Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další publikační činnost může být - a je velmi zajímavá.
Objev podobné jako Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec - Michal Moravec
Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John
Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v reklamní agentuře na Madison Avenue, před blížící se čtyřicítkou je plný zmatků. Nedávno zrušil svatbu. Teď, několik dní před Vánocemi, musí zrušit dlouho plánovanou dovolenou, protože je nucen v rekordním čase napsat, vyrobit a dokončit reklamu důležitého klienta, výrobce plenek, pro vysílání při Super Bowlu. Ale je to ještě horší. Dozví se, že jeho dávno odcizený a kdysi násilnický otec těžce onemocněl. A že ho bratři ani sestra nemají v úmyslu navštívit. Ta zpráva Fina probudí a přiměje ho přehodnotit jeho dosavadní rozhodnutí, uvědomit si vztah ke kolegyni Phoebe, zpochybnit význam plenek v jeho životě a nakonec přiznat pravdu o vlastním životě a minulosti. Autor John Kenney proslul svými příspěvky do magazínu New Yorker. V roce 2014 získal Thurberovu cenu určenou nejlepším americkým humoristům. Kniha je jeho románovým debutem.
Objev podobné jako Pravda v reklamě (Defekt) - Kenney John
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
eBook: „Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media.
Objev podobné jako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Těhotenství a mateřství (978-80-247-5579-3)
Kniha - autor Martin Gregora, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Zodpovědní rodiče chtějí být na příchod svého potomka připraveni. Tato moderní barevná publikace vám poskytne všechny nezbytné informace. Tandem zkušených odborníků a vyhledávaných autorů přináší aktuální gynekologické a pediatrické poznatky, uspořádané do vyčerpávající, přehledné a graficky atraktivní příručky, která vás provede těhotenstvím i péčí o dítě od novorozeneckého do předškolního věku. Kniha se věnuje těmto tématům: * plánované rodičovství, přirozené i umělé otěhotnění * změny v těle budoucí maminky * vývoj zárodku a plodu * předporodní péče * porod a moderní postupy tišení bolesti * šestinedělí * úspěšné kojení * výživa dítěte, zavádění příkrmů a biopotraviny * manipulace s dítětem, psychomotorický vývoj, využití péřové peřinky * masáže dětí, plavání * nejčastější dětské nemoci, jejich léčba a prevence, první pomoc * očkovací kalendář * obezita u dětí Zcela nové...
Objev podobné jako Těhotenství a mateřství (978-80-247-5579-3)
Těhotenství a mateřství (978-80-247-5579-3)
Elektronická kniha - autor Martin Gregora, 256 stran Zodpovědní rodiče chtějí být na příchod svého potomka připraveni. Tato moderní barevná publikace vám poskytne všechny nezbytné informace. Tandem zkušených odborníků a vyhledávaných autorů přináší aktuální gynekologické a pediatrické poznatky, uspořádané do vyčerpávající, přehledné a graficky atraktivní příručky, která vás provede těhotenstvím i péčí o dítě od novorozeneckého do předškolního věku.Kniha se věnuje těmto tématům:* plánované rodičovství, přirozené i umělé otěhotnění* změny v těle budoucí maminky* vývoj zárodku a plodu* předporodní péče* porod a moderní postupy tišení bolesti* šestinedělí* úspěšné kojení* výživa dítěte, zavádění příkrmů a biopotraviny* manipulace s dítětem, psychomotorický vývoj, využití péřové peřinky* masáže dětí, plavání* nejčastější dětské nemoci, jejich léčba a prevence, první pomoc* očkovací kalendář* obezita u dětíZcela nové jsou kapitoly o koupání, plavání a správné...
Objev podobné jako Těhotenství a mateřství (978-80-247-5579-3)
Příběhy obyčejného mateřství (978-80-758-9093-1)
Elektronická kniha - autor Jana Maláková, 65 stran Pochovat si v náručí malé dítko je hezká záležitost. Zvláště máte-li možnost ho v případě detekování problému - čichem či sluchem - vrátit do péče rodičů. Pak ale nastane den D a i z vás se má stát ten, co se musí postarat o vyřešení znehodnocené pleny nebo utišení křiku. Už není úniku, máte zodpovědnost přinášející tunu radosti i kopec starostí. Přečtěte si příhody jedné mámy, která o dětech nevěděla zhola nic, dokud se jí nenarodila dcera Emily. Pobavte se a dojděte uspokojivého poznání, že si žádná matka na mateřské občas nepřijde tak úplně normální.
Objev podobné jako Příběhy obyčejného mateřství (978-80-758-9093-1)
Podívejte se také
- Rok Petra Schutza (978-80-559-0179-4)
- Dobrodružství králíčka Petra (978-80-000-5023-2)
- Vzpomínky Petra Oslzlého (978-80-7485-228-2)
- Případ Černého Petra (978-80-878-7383-0)
- Mluvte jako profesionál
- Pište jako copywriter
- Žít jako single ()
- Jako v nebi, jenže jinak: Nová setkání se samotáři z Čech a Moravy
- Slova jako oheň: Promluvy nad sútrami z evangelií (978-80-7336-861-6)
- Škola jako místo radosti z přemýšlení o jazyce (978-80-7470-400-0)
- Jako laň na výšinách (978-80-745-0082-4)
- FARO 40062 - Nástěnné svítidlo PETRA 1xE14/40W/230V (70802)
- Petra Kvitová - Neuvěřitelný příběh (978-80-87685-78-5)
- Petra Matějová - kladívkový kl: Voříšek: Rapsodie, Fantasie (CR0961-2)
- Petra Šimková Šestý smysl (978-80-7437-275-9)
- Poslední láska Petra Voka (978-80-279-0040-4)
- plysova kocicka jako ziva
- dreveny sud jako dekorace
- Provence jako sen (9788025733288)
- Jako nikdy - DVD (N01351)
- Podfuk jako víno (9788025726464)
- Mír jako podnikatelský plán