Lázeňství management a marketing - dagmar jakubíková, petr janeček, jan tluchoř, vildová eliška

Produkt Lázeňství management a marketing - dagmar jakubíková, petr janeček, jan tluchoř, vildová eliška sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Lázeňství management a marketing - dagmar jakubíková, petr janeček, jan tluchoř, vildová eliška upraviť a produkt hľadať znova.

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška

Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška
Detail

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha

Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Jan Tluchoř, Vildová Eliška - e-kniha , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
Detail

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9) , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Nikl petr, korbelář petr, kotulán jan: protisvětlo - cd (8590236007338)

Lázeňství - Janeček Petr

Lázeňství - Janeček Petr
Detail

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství. (patro.cz)

Podobné produkty ako Lázeňství - Janeček Petr , Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Detail

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková , Válka královen - eliška přemyslovna a eliška rejčka ()

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková - e-kniha , Skoumal petr, vodňanský jan, burian jan, dědeček jiří: večírek rozpadlých dvojic (su5815-2)

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková
Detail

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání - Dagmar Jakubíková , Pecková dagmar, epoque orchestra, kučera jan: písně kurta weilla - cd (su4226-2)

Městečka na dlani - Královéhradecký kraj - Jakub Potůček, Petra Machová, Vladimíra Paterová, Jan Tluchoř

Městečka na dlani - Královéhradecký kraj - Jakub Potůček, Petra Machová, Vladimíra Paterová, Jan Tluchoř
Detail

Mezi 48 městy kraje jsou městečka s několika stovkami respektive o něco málo více než tisícovkou obyvatel. Autorský tým Jakub Potůček (editor), Vladimíra Paterová, Petra Machová a Jan Tlučhoř píše o sedmi z nich. Na 128 stranách slovem i bohatým obrazovým materiálem představuje architektonické a kulturní bohatství Pilníkova, Stárkova a Železnice s jejich městskými památkovými zónami, dále Janské Lázně, Miletín, Pec pod Sněžkou a Vysoké Veselí, ve kterých jsou taktéž mnohé architektonické hodnoty, o nichž se jistě rádi také něco zajímavého dozvíte. Publikace o těchto malých městech nazýváme Městečka na dlani ....a název jsme si vypůjčili z románové prvotiny Jana Drdy Městečko na dlani odehrávající se v městečku Rukapáň. Věříme, že Vás zaujme svědectví o tom, kolik bohatství z dědictví našich předků se vejde na pomyslnou dlaň. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Městečka na dlani - Královéhradecký kraj - Jakub Potůček, Petra Machová, Vladimíra Paterová, Jan Tluchoř , Pecková dagmar, samek richard, altrichter petr: mahler: píseň o zemi - cd (su4242-2)

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha
Detail

eBook:,Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha , Marketing menších a středních firem

Management Základy managementu - Ing. Jana Bellová Ph.D., Petr Bačík, Ing. Jaroslav Zlámal Ph.D. - Bačík Petr

Management Základy managementu - Ing. Jana Bellová Ph.D., Petr Bačík, Ing. Jaroslav Zlámal Ph.D. - Bačík Petr
Detail

Řešení k cvičebnici managementu je určeno nejen učitelům, ale i všem, kdo si chtějí ověřit své dovednosti v oblasti managementu. Kromě řešení je v knize stručně vysvětleno, jak v daném případě postupovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu - Ing. Jana Bellová Ph.D., Petr Bačík, Ing. Jaroslav Zlámal Ph.D. - Bačík Petr , Eliška přemyslovna ()

Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr
Detail

Moderní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.Publikace je celobarevná, bohatě doplněná radou praktických příkladu, ukázek a ilustrací, tipu a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr , Petr skoumal jan vodnansky vsechno je promenlive zakazane koncerty 1974 1981 cd

Management - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

Management - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr
Detail

Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k ověření znalostí. Učebnice je vhodná pro výuku problematiky základů managementu, a to pro školy se studijními obory: Ekonomika a podnikání; Management; Ekonomika a management; Obchod a podnikání; Personální management; Personální práce; Personální řízení; Logistické a finanční služby, Bankovnictví apod. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr , Management a hospodaření muzeí (9788024636535)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - David Slouka - e-kniha , Lázeňství (978-80-271-2461-9)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7)
Detail

Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7) , Jan werich a semafor

Projektový management ve sportu - Jaroslav Rektořík, Petr Pirožek, Jana Nová

Projektový management ve sportu - Jaroslav Rektořík, Petr Pirožek, Jana Nová
Detail

Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je využíván především pro přípravu, průběh a vyhodnocování domácích i mezinárodních sportovních akcí různého rozsahu a zaměření, stejně jako pro zpracování projektových záměrů (žádostí), jež tvoří nezbytný podklad k získání finančních prostředků z výzev územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy a evropských strukturálních fondů. Obsah publikace je přizpůsoben potřebám manažerů, ekonomů působících ve sportovních organizacích nebo pracovníků zabývajících se sportovní problematikou na různých úrovních. Kniha může dobře posloužit i zaměstnancům privátních projektových organizací, ve kterých se zpracovávají projekty se sportovní problematikou. A v neposlední řadě ji jistě ocení i vysokoškolští učitelé a studenti oborů managementu sportu, případně tělesné výchovy a volnočasových aktivit. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Projektový management ve sportu - Jaroslav Rektořík, Petr Pirožek, Jana Nová , Eliška krásnohorská: pohádky ()

Management - Cvičebnice - Zadání - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

Management - Cvičebnice - Zadání - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr
Detail

Moderní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.Publikace je celobarevná, bohatě doplněná radou praktických příkladu, ukázek a ilustrací, tipu a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management - Cvičebnice - Zadání - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr , Petr a lucie. dramatická montáž

Černá sanitka - Petr Janeček - audiokniha

Černá sanitka - Petr Janeček - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Černá sanitka - výběr 38 současných pověstí, městských legend a děsivých příběhů, které sebral a komentářem doplnil Petr Janeček. Vyprávění čtou Kamil Halbich a Lukáš Hlavica, zasvěcené komentáře přednášejí Miroslav Táborský a Alfréd Strejček. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka - Petr Janeček - audiokniha , Skoumal petr & vodňanský jan: všechno je proměnlivé / zakázané koncerty 1974-1981 - cd (su6509-2)

Sociologické aspekty managementu - Jana Veselá, Petra Kanioková Veselá - e-kniha

Sociologické aspekty managementu - Jana Veselá, Petra Kanioková Veselá - e-kniha
Detail

eBook:,Jaký je vliv managementu na společnost? Jaká je míra ovlivnění tohoto odvětví společností, v níž působí? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci. Navrhuje strategie a vysvětluje principy, které se v současném managementu nejlépe osvědčily. Uvádí úspěšné příklady z praxe nejrenomovanějších světových i našich odborníků. Nahlédněte spolu s námi do jednoho z nejdiskutovanějších oborů 21. století. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sociologické aspekty managementu - Jana Veselá, Petra Kanioková Veselá - e-kniha , Válka královen: eliška přemyslovna & eliška rejčka (978-80-7549-991-2)

Černá sanitka : Druhá žeň - Petr Janeček

Černá sanitka : Druhá žeň - Petr Janeček
Detail

Příběhy, slyšíte je každý den v práci, v restauraci, v rádiu. Jsou vám předkládány jako pravdivé, ale když už je slyšíte popáté, začnete mít pocit, že jsou příliš dobré na to, aby byly ještě pravdivé. A máte pravdu - nejsou pravdivé! Jde o smyšlené příběhy - novodobou obdobu starých mýtů, pohádek a pověstí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka : Druhá žeň - Petr Janeček , Vyčítal jan, kocman petr, vágner karel, k.t.o., brümer pavel, greenhorns: kolekce country (5xcd) - c (8594030607374)

Černá sanitka: Znovu v akci - Petr Janeček

Černá sanitka: Znovu v akci - Petr Janeček
Detail

Zaručené zprávy šířené po internetu. Děsivá varování kolující po sociálních sítích. Šokující i úsměvné historky, které se přihodily kamarádům vašich kamarádů… Témata? Koronavirus Covid-19. Mobilní sítě 5G. Modrá velryba. Muslimka a peněženka. Piraně na koupališti… Nová kniha z úspěšné knižní série Černá sanitka, která se v minulosti dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování, přináší komentovaný výběr 162 nejzajímavějších textů českého současného folkloru, které kolují ústním podáním i internetem. V dnešní době, kdy tradiční "městské legendy" známé z prvních dílů Černé sanitky pomalu ustupují ze scény, se autor, etnolog a folklorista Petr Janeček, zaměřil i na nové, aktuální žánry. Kniha s odbornými komentáři proto představí také fenomén internetových hoaxů, fake news a konspiračních teorií, které se v posledních letech dočkaly nebývalé obliby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka: Znovu v akci - Petr Janeček , Šel janeček na kopeček (978-80-7547-720-0)

Černá sanitka: Třikrát a dost - Petr Janeček

Černá sanitka: Třikrát a dost - Petr Janeček
Detail

Současné pověsti a fámy zná prakticky každý z nás. Šíříme je, nebo je zavrhujeme, obáváme se jich, nebo se jim smějeme. Ať už se na ně díváme jakkoli, faktem zůstává, že jsou nedílnou součástí našeho každodenního života. Černá sanitka: Třikrát a dost je třetím pokračováním úspěšné knihy Černá sanitka, která se již dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka: Třikrát a dost - Petr Janeček , Jan werich vypráví pohádky a povídky

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Detail

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller , Bleděmodrý petr

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Petr pan ()

Mýtus o Pérákovi - Janeček Petr

Mýtus o Pérákovi - Janeček Petr
Detail

Pérák je zřejmě nejslavnější českou mytickou postavou 20. století. Tento legendární fantom druhé světové války bývá popisován jako hrdina skákající po nočních střechách pomocí ocelových per připevněných na nohou a bojující proti nacistům a jejich přisluhovačům. Pérák ale nebyl jen prvním českým superhrdinou, jak se nám snaží naznačit soudobá česká populární kultura. Kniha etnologa a folkloristy Petra Janečka dekonstruuje mýtus o pérákovi vytvořený po druhé světové válce a ukazuje jeho původní podobu mnohoznačného fantoma orální kultury. Na desítkách vzpomínek dobových pamětníků, ústních vyprávění a dalších typech pramenů vykresluje původní podobu, sociální kontext a kulturní významy tohoto fascinujícího fenoménu. Zároveň dokládá jeho zahraniční původ v původně britské putovní pověsti o Spring-heeled Jackovi z druhé třetiny 19. století a ukazuje paralely českého mýtu o pérákovi z Německa, Ruska a dalších částí světa. PhDr. Petr Janeček, Ph.D. (* 1978) je pražský etnolog a folklorista. Působí jako akademický pracovník a zástupce ředitele Ústavu etnologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy; externě přednáší na Katedře antropologie Filozofické fakulty Západočeské univerzity v Plzni a od roku 2011 také zastává funkci místopředsedy České národopisné společnosti. Do roku 2013 pracoval jako vedoucí Etnografického oddělení Historického muzea Národního muzea. Hlavní oblastí jeho odborného zájmu je moderní prozaický folklor (současné pověsti, fámy, anekdoty, konspirační teorie), teorie, metodologie a dějiny folkloristiky a evropské etnologie a teoretické aspekty nemateriálního kulturního dědictví. Je autorem trojice komentovaných sbírek současných pověstí a fám z cyklu Černá sanitka (2006; 2007; 2008) které se dočkaly televizního, rozhlasového a divadelního zpracování, komentované sbírky duchařských historek Krvavá Máry a jiné strašlivé historky (2015) a více než tří desítek studií v domácích i zahraničních etnologických, antropologických a folkloristických odborných periodikách. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mýtus o Pérákovi - Janeček Petr , Roudensky petr kvalita software teorie a praxe

Management Základy managementu - Bačík Petr

Management Základy managementu - Bačík Petr
Detail

Cvičebnice navazuje na učebnici managementu a poskytuje širokou škálu nejrůznějších praktických příkladů, s nimiž se lze v praxi setkat. Obsahuje tak příklady, testy a cvičení z oblasti řízení lidských zdrojů, managementu, plánování, organizace, rozhodování a krizového managementu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management Základy managementu - Bačík Petr , Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček, Toy_Box

Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček, Toy_Box
Detail

Černá sanitka a jiné děsivé příběhy je sbírkou 136 současných pověstí, získaných od více než 60 vypravěčů z celé České republiky. Příběhy obsažené v této knize se vypráví jako pravdivé historky při nejrůznějších příležitostech. Svými vypravěči i posluchači jsou obvykle považovány za pravdivé, většinou se má za to, že je zažil přímo vypravěč, člen jeho rodiny nebo nejlepší kamarád. V knize naleznete strašidelné pověsti o vrazích a maniacích ohrožujících nevinné studentky na vysokoškolských kolejích nebo milence v autě, ale i příběh o vraždícím přízraku německého vojáka z druhé světové války... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček, Toy_Box , Eliška pretschnerová a duch svatý (978-80-7553-351-7)

Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví - Andrea Pokorná, Jana Kučerová, Veronika Štrombachová, Dana Dolanová, Petra Búřilová, Jan Mužík - e-

Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví - Andrea Pokorná, Jana Kučerová, Veronika Štrombachová, Dana Dolanová, Petra Búřilová, Jan Mužík - e-
Detail

eBook:,Text reflektuje zvyšující se požadavky na kvalitu poskytovaných zdravotních služeb. Jedná se o první publikaci svého druhu na území České republiky, která nabízí velmi názorné metodické návody k identifikaci rizik při poskytování zdravotních služeb, k prevenci nežádoucích událostí a k jejich rozpoznání, klasifikaci, sledování a hlášení v rámci jednotného systému. Kniha je určena odborníkům na řízení kvality péče ve zdravotnictví i sociálních službách. Využije ji liniový management, lékaři, nelékařští zdravotničtí pracovníci, pedagogové a studenti zdravotnických oborů, kteří se v praxi nebo při studiu setkávají s tematikou nežádoucích událostí. Publikace osloví i zájemce o problematiku hodnocení kvality péče. Poslouží také jako studijní literatura pro lékařské i nelékařské zdravotnické pracovníky ve vysokoškolském vzdělávání. Jako metodický nástroj by měla být součástí knihovny každého manažera rizik ve zdravotnickém zařízení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management nežádoucích událostí ve zdravotnictví - Andrea Pokorná, Jana Kučerová, Veronika Štrombachová, Dana Dolanová, Petra Búřilová, Jan Mužík - e- , Jan werich a miroslav horníček na kampě

Černá sanitka: Druhá žeň - Janeček Petr

Černá sanitka: Druhá žeň - Janeček Petr
Detail

Příběhy, které se vašim známým opravdu nestaly. Slyšíte je každý den v práci, v restauraci, v rádiu nebo v televizních show. Jsou vám předkládány jako pravdivé, ale když už je slyšíte popáté, začnete mít pocit, že jsou příliš dobré na to, aby byly ještě pravdivé. A máte pravdu – nejsou pravdivé! Jde o smyšlené příběhy – novodobou obdobu starých mýtů, pohádek a pověstí. Pokračování knihy Černá sanitka a jiné děsivé příběhy, která se setkala s velkým zájmem široké i odborné veřejnosti, přináší komentovaný výběr 174 novodobých pověstí a fám. Vedle klasických historek o maniacích, zvířatech a neštěstích v knize naleznete i kapitoly věnované pověstem a fámám z období komunistického režimu, pověstem z druhé světové války (včetně legend o mytickém Pérakovi) a strašidelným vyprávěním, která znáte z letních táborů a škol v přírodě. (patro.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka: Druhá žeň - Janeček Petr , Dagmar pecková (978-80-271-3186-0)

Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček - e-kniha

Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček - e-kniha
Detail

eBook:,Černá sanitka a jiné děsivé příběhy je sbírkou 136 současných pověstí, získaných od více než 60 vypravěčů z celé České republiky. Příběhy obsažené v této knize se vypráví jako pravdivé historky při nejrůznějších příležitostech. Svými vypravěči i posluchači jsou obvykle považovány za pravdivé, většinou se má za to, že je zažil přímo vypravěč, člen jeho rodiny nebo nejlepší kamarád. V knize naleznete strašidelné pověsti o vrazích a maniacích ohrožujících nevinné studentky na vysokoškolských kolejích nebo milence v autě, ale i příběh o vraždícím přízraku německého vojáka z druhé světové války... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Petr Janeček - e-kniha , Pecková dagmar: best arias - cd (su3758-2)

Krvavá Máry a jiné strašlivé historky - Petr Janeček - e-kniha

Krvavá Máry a jiné strašlivé historky - Petr Janeček - e-kniha
Detail

eBook:,Pravda nebo výmysl? Skutečné záhadné události, nebo fiktivní strašidelné historky? Tohle nejsou umělé horory ani smyšlené duchařské historky, které znáte z filmů, knížek nebo internetu. Jedná se o údajné skutečné zážitky lidí, jako jste vy nebo já. Většina z nich tvrdí, že se skutečně staly. Je to pravda? Nevíme. Tyto tajuplné příběhy se ale vyprávějí tak často, na letních táborech, školách v přírodě či na internetu, že je to až zarážející… Etnolog a folklorista Petr Janeček, autor populární knižní série „Černá sanitka“, která se dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování, přináší výběr těch nejzajímavějších tajemných příběhů dnešních mladých lidí. Stovka vyprávění z nejrůznějších míst naší země, nasbíraná v ústním podání autorem a jeho vysokoškolskými studenty, plasticky ukazuje, co se u nás dnes vypráví o nadpřirozenu, přízracích a záhadných událostech. Výtvarného doprovodu se zhostili studenti SUPŠ na Žižkově. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krvavá Máry a jiné strašlivé historky - Petr Janeček - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
Detail

eBook:,Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

Černá sanitka Znovu v akci - Janeček Petr

Černá sanitka Znovu v akci - Janeček Petr
Detail

Zaručené zprávy šířené po internetu. Děsivá varování kolující po sociálních sítích. Šokující i úsměvné historky, které se přihodily kamarádům vašich kamarádů… Témata? Koronavirus Covid-19. Mobilní sítě 5G. Modrá velryba. Muslimka a peněženka. Piraně na koupališti… Nová kniha z úspěšné knižní série Černá sanitka, která se v minulosti dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování, přináší komentovaný výběr 162 nejzajímavějších textů českého současného folkloru, které kolují ústním podáním i internetem. V dnešní době, kdy tradiční „městské legendy“ známé z prvních dílů Černé sanitky pomalu ustupují ze scény, se autor, etnolog a folklorista Petr Janeček, zaměřil i na nové, aktuální žánry. Kniha s odbornými komentáři proto představí také fenomén internetových hoaxů, fake news a konspiračních teorií, které se v posledních letech dočkaly nebývalé obliby. (patro.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka Znovu v akci - Janeček Petr

Černá sanitka: Třikrát a dost - Janeček Petr

Černá sanitka: Třikrát a dost - Janeček Petr
Detail

Současné pověsti a fámy zná prakticky každý z nás. Šíříme je, nebo je zavrhujeme, obáváme se jich, nebo se jim smějeme. Ať už se na ně díváme jakkoli, faktem zůstává, že jsou nedílnou součástí našeho každodenního života. Černá sanitka: Třikrát a dost je třetím pokračováním úspěšné knihy Černá sanitka, která se již dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování. Opět přináší bohatou žeň příběhů, které se údajně staly kamarádům vašich kamarádů a známým vašich známých. Kniha obsahuje rekordní počet 327 komentovaných vyprávění – vedle strašidelných, komických a neuvěřitelných pověstí a fám z mnoha oblastí každodenního života, známých z prvních dvou dílů Černé sanitky, v knize naleznete i zcela nové kapitoly věnované vyprávěním o lidském zdraví a historkám z vojenské základní služby. (patro.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka: Třikrát a dost - Janeček Petr

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Janeček Petr

Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Janeček Petr
Detail

Současné pověsti a fámy zná prakticky každý z nás. Šíříme je, nebo je zavrhujeme, obáváme se jich, nebo se jim smějeme. Ať už se na ně díváme jakkoli, faktem zůstává, že jsou nedílnou součástí našeho každodenního života. Černá sanitka: Třikrát a dost je třetím pokračováním úspěšné knihy Černá sanitka, která se již dočkala televizního, rozhlasového a divadelního zpracování. Opět přináší bohatou žeň příběhů, které se údajně staly kamarádům vašich kamarádů a známým vašich známých. Kniha obsahuje rekordní počet 327 komentovaných vyprávění – vedle strašidelných, komických a neuvěřitelných pověstí a fám z mnoha oblastí každodenního života, známých z prvních dvou dílů Černé sanitky, v knize naleznete i zcela nové kapitoly věnované vyprávěním o lidském zdraví a historkám z vojenské základní služby. (patro.cz)

Podobné produkty ako Černá sanitka a jiné děsivé příběhy - Janeček Petr

Management - Bellová Jana

Management - Bellová Jana
Detail

Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy. Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života". Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem. Učivo témat je doplněno množstvím infografiky, schématy, zajímavostmi, souvislostmi a poznatky z oblasti managementu a dalších souvisejících oborů. Témata učebnice obsahují výukové cíle a cílové dovednosti žáka/studenta po prostudování statí. Na závěr tématu je zařazeno shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost a opakování. Součástí kapitoly je i zkušební test k ověření znalostí. Učebnice je vhodná pro výuku problematiky základů managementu, a to pro školy se studijními obory: Ekonomika a podnikání; Management; Ekonomika a management; Obchod a podnikání; Personální management; Personální práce; Personální řízení; Logistické a finanční služby, Bankovnictví apod. (patro.cz)

Podobné produkty ako Management - Bellová Jana

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček

Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček
Detail

Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy!Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte nejmodernější obchodní postupy, které odpovídají digitální době, ve které se nyní nacházíme.Tento kompletní průvodce moderním obchodováním vás provede nejrůznějšími technikami: od toho, jak najít kontakt, přes to, co říkat a neříkat v telefonním hovoru, při online schůzce, automatizovaném domlouvání schůzky, až po rady, jak obchod úspěšně uzavřít pomocí prověřených moderních technik prodeje. Ne každý obchod vyjde, ale když víte, jak postupovat a reagovat na námitky, jak vést schůzku a co a jak efektivně dělat po ní, tak se vaše šance na úspěch výrazně zvyšuje.Autoři knihy jsou zkušení obchodníci a podnikatelé, kteří za sebou mají prokazatelné obchodní úspěchy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Kynclová Jaroslava

Projektový management ve sportu - Pirožek Petr

Projektový management ve sportu - Pirožek Petr
Detail

Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový management. Je využíván především pro přípravu, průběh a vyhodnocování domácích i mezinárodních sportovních akcí různého rozsahu a zaměření, stejně jako pro zpracování projektových záměrů (žádostí), jež tvoří nezbytný podklad k získání finančních prostředků z výzev územních samosprávných celků, centrálních institucí státní správy a evropských strukturálních fondů. Obsah publikace je přizpůsoben potřebám manažerů, ekonomů působících ve sportovních organizacích nebo pracovníků zabývajících se sportovní problematikou na různých úrovních. Kniha může dobře posloužit i zaměstnancům privátních projektových organizací, ve kterých se zpracovávají projekty se sportovní problematikou. A v neposlední řadě ji jistě ocení i vysokoškolští učitelé a studenti oborů managementu sportu, případně tělesné výchovy a volnočasových aktivit. (patro.cz)

Podobné produkty ako Projektový management ve sportu - Pirožek Petr

Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček - e-kniha

Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček - e-kniha
Detail

eBook:,Buďte o několik kroků před konkurencí a zvyšte své obchodní úspěchy! Kniha pro začínající i zkušené obchodníky, manažery a majitele obchodních firem, která na trhu dosud chyběla, přináší konkrétní rady a tipy z praxe, žádné teoretické poučky. To, jak jste obchod doposud znali, se po přečtení této knihy úplně změní. Objevíte nejmodernější obchodní postupy, které odpovídají digitální době, ve které se nyní nacházíme. Tento kompletní průvodce moderním obchodováním vás provede nejrůznějšími technikami: od toho, jak najít kontakt, přes to, co říkat a neříkat v telefonním hovoru, při online schůzce, automatizovaném domlouvání schůzky, až po rady, jak obchod úspěšně uzavřít pomocí prověřených moderních technik prodeje. Ne každý obchod vyjde, ale když víte, jak postupovat a reagovat na námitky, jak vést schůzku a co a jak efektivně dělat po ní, tak se vaše šance na úspěch výrazně zvyšuje. Autoři knihy jsou zkušení obchodníci a podnikatelé, kteří za sebou mají prokazatelné obchodní úspěchy. Dozvíte se například: kde hledat kontakty na nové zákazníky jak přesvědčit zákazníka, aby si váš produkt koupil jak mít vyšší provize jak reagovat na nejčastější námitky, jako jsou „hoďte mi to do e-mailu“ nebo „nemám čas“ jak využívat (ne)zakázané techniky prodeje jaké k práci obchodníka používat moderní nástroje jak využívat prodej na sociálních sítích jak prodávat i bez osobních schůzek jak se vyhnout volání na tzv. „studené kontakty“ jak budovat silnou osobní značku, která prodává za vás jak automatizovat obchodní proces jak využívat datovou analytiku jak nebýt odmítán na jednáních jak díky efektivnímu plánování schůzek získat až 20 hodin měsíčně navíc jak vydělávat, i když jsou prázdniny nebo „krátký“ prosinec co dělat, když se vám zrovna nedaří jak skutečně získávat poptávky i z networkingu jak překročit své limity a výkyvy ve výsledcích plus spoustu dalších konkrétních rad a tipů, díky kterým budete úspěšnějším obchodníkem (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Průvodce úspěšného obchodníka - Petr Neckař, David Kolář, David Janeček - e-kniha

Slizký případ - Jana Janíková, Eliška Chytková

Slizký případ - Jana Janíková, Eliška Chytková
Detail

V Českém lese se dějí nekalosti. Na místech činu zůstává podivný sliz. Vede tato stopa k pachateli? Nejsou lesní bytosti v nebezpečí? Vyšetřování se ujímá světoznámý detektiv Herkul. Podaří se mu za pomoci Skřipky a Bludníčka objasnit tajemný případ a zachránit kouzelný les? Detektivní příběh pro děti vznikl ve spolupráci se zlínským studiem Kouzelná animace podle scénáře ke stejnojmennému animovanému filmu. Jana Janíková je zkušenou autorkou, mimo jiné napsala scénář k pohádce Dvanáct měsíčků (Česká televize, 2012). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slizký případ - Jana Janíková, Eliška Chytková

Liška Eliška jde na borůvky - Petra Bartíková

Liška Eliška jde na borůvky - Petra Bartíková
Detail

Červená jahoda, žlutá pampeliška, zelený čtyřlístek… Ale kde jsou ty modré borůvky? Liška Eliška je ne a ne najít. Hledej je spolu s ní! Nejen že se pobavíš, ale také se naučíš poznávat základní barvy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Liška Eliška jde na borůvky - Petra Bartíková

Liška Eliška jde na borůvky - Bartíková Petra

Liška Eliška jde na borůvky - Bartíková Petra
Detail

Červená jahoda, žlutá pampeliška, zelený čtyřlístek… Ale kde jsou ty modré borůvky? Liška Eliška je ne a ne najít. Hledej je spolu s ní! Nejen že se pobavíš, ale také se naučíš poznávat základní barvy. (patro.cz)

Podobné produkty ako Liška Eliška jde na borůvky - Bartíková Petra

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)
Detail

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Projektový management - Jan Doležal - e-kniha

Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je ojedinělá tím, že shrnuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale také dle praktických zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Jedná se tak o unikátní propojení rozsáhlých teoretických vstupů a dlouhodobé zkušenosti s řízením projektů nejrůznějších velkostí a oborů lidské činnosti (IT, strojírenství, logistika, energetika, veřejná správa, neziskové projekty atd.). Čtenář může použít tuto knihu jako pomocníka při přípravě a realizaci projektu jakékoliv velikosti, při nastavování či optimalizaci systému řízení projektů v organizaci, při přípravě na certifikační zkoušku IPMA, PMI nebo Prince2 či pro studium projektového řízení na vysoké škole. Výklad je veden podle životního cyklu projektu a dále se autoři věnují nastavení systému řízení projektů, řízení portfolia a programů i měkkým dovednostem projektového manažera. U každého relevantního tématu jsou přitom vysvětleny rozdíly v pojetí jednotlivých standardů. Ukázány jsou také rozdíly při aplikaci na různé velikosti a typy projetků. Srozumitelný, čtivý a prakticky zaměřený výklad je doplněn mnoha obrázky, příklady a případovými studiemi. Publikace je určena zejména projektovým i liniovým manažerům malých, středních i velkých firem, zájemcům o certifikaci některého ze standardů a studentům VŠ. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Projektový management - Jan Doležal - e-kniha
Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Marketing management (978-80-247-4150-5), Nikl Petr, Korbelář Petr, Kotulán Jan: Protisvětlo - CD (8590236007338), Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1), Válka královen - Eliška Přemyslovna a Eliška Rejčka (), Skoumal Petr, Vodňanský Jan, Burian Jan, Dědeček Jiří: Večírek rozpadlých dvojic (SU5815-2), Pecková Dagmar, Epoque Orchestra, Kučera Jan: Písně Kurta Weilla - CD (SU4226-2), Pecková Dagmar, Samek Richard, Altrichter Petr: Mahler: Píseň o zemi - CD (SU4242-2), Marketing menších a středních firem, Eliška Přemyslovna (), petr skoumal jan vodnansky vsechno je promenlive zakazane koncerty 1974 1981 cd, Management a hospodaření muzeí (9788024636535), Lázeňství (978-80-271-2461-9), Jan Werich a semafor, Eliška Krásnohorská: Pohádky (), Petr a Lucie. Dramatická montáž, Skoumal Petr & Vodňanský Jan: Všechno je proměnlivé / Zakázané koncerty 1974-1981 - CD (SU6509-2), Válka královen: Eliška Přemyslovna & Eliška Rejčka (978-80-7549-991-2), Vyčítal Jan, Kocman Petr, Vágner Karel, K.T.O., Brümer Pavel, Greenhorns: Kolekce Country (5xCD) - C (8594030607374), Šel Janeček na kopeček (978-80-7547-720-0), Jan Werich vypráví pohádky a povídky, Bleděmodrý Petr, Petr Pan (), roudensky petr kvalita software teorie a praxe, Ženy a management (978-80-265-0150-3), Eliška Pretschnerová a Duch Svatý (978-80-7553-351-7), Jan Werich a Miroslav Horníček na Kampě, Dagmar Pecková (978-80-271-3186-0), Pecková Dagmar: Best Arias - CD (SU3758-2)