Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Produkt Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha
Detail

eBook:,Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix obchodní firmy zahrnuje distribuční politiku (lokalizace obchodní je dnotky, metody prodeje), cenovou politiku (cenové řady, srážky a slevy), sortimentní politiku (maloobchodní značky, poskytované služby) a komunikační mix (podpora prodeje, in-store marketing, merchandising). A na závěr se dozvíte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová - e-kniha , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Marinič, 240 stran Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4) , Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)

Zákon o obchodních korporacích (978-80-247-4834-4)

Zákon o obchodních korporacích (978-80-247-4834-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Lucie Josková, Pavel Pravda, 96 stran Zákon o obchodních korporacích je jedním z klíčových předpisů nového soukromého práva a s účinností od 1. 1. 2014 nahrazuje obchodní zákoník. Obsahuje úpravu obchodních korporací — obchodních společností (veřejná obchodní společnost, komanditní společnost, společnost s ručením omezeným, akciová společnost) a družstev. Přináší řadu převratných změn, se kterými se musí společnosti a družstva vypořádat. Přinášíme plné znění s úvodním komentářem, jehož cílem je tuto práci podnikatelům usnadnit. Komentář seznámí čtenáře se vztahem zákona k dalším předpisům soukromého práva, zejména k novému občanskému zákoníku a rejstříkovému zákonu, a představí strukturu zákona. Hlavním těžištěm komentáře je rozbor nejvýznamnějších změn, které právo obchodních společností a družstev čekají, a to jednak z obecného hlediska a jednak podle jednotlivých právních forem. Zvláštní pozornost je věnována i otázce, jak se s... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákon o obchodních korporacích (978-80-247-4834-4) , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, Jitka Srpová, kolektiv a, 336 stran Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově připravena je problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6) , Event marketing (80-247-0646-6)

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Tomáš Petřík, 736 stran Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery, auditory, účetní profesionály, finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami, obsahuje též... (alza.cz)

Podobné produkty ako Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0) , Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna... (alza.cz)

Podobné produkty ako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1) , Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dana Janišová, Mirko Křivánek, 400 stran Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to většinou i na řadě ostatních. Manažeři, majitelé firem a konzultanti získají praktické informace o tvorbě firemní strategie, optimalizaci procesů, využití finančních ukazatelů, metodách výběru, hodnocení a motivaci zaměstnanců a o využití informačních zdrojů a systémů k automatizaci některých činností. Naleznou zde také praktické kroky pro řízení změnových projektů a seznámí se s řadou zkušeností, které autoři získali při své mnohaleté konzultantské a manažerské činnosti. Kniha nemá svou komplexností a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0) , Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing (978-80-247-4670-8) , Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9) , Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Šmída, 300 stran Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti v publikaci získávají praktického a srozumitelného průvodce implementací procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kniha čerpá nejnovější poznatky z nejkvalitnější americké literatury na toto téma a zároveň odráží autorovy zkušenosti s implementací procesního řízení v českém podniku s téměř pěti tisíci zaměstnanci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4) , Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol (978-80-247-4418-6)

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Milena Tvrdíková, 176 stran Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů (IS) se seznámí s možnými přístupy k aktualizaci IS a ICT, s klíčovými aplikacemi, s informačními systémy pro řízení podniků, aplikacemi pro ukládání a analýzu dat, se zajišťováním datové kvality a významu metadat. Autorka se věnuje i problematice CRM a CPM systémů. Kniha dále informuje o možnostech rozvoje podnikání s ICT, o e-businessu, o základní klasifikaci a očekávaných trendech, a také o bezpečnosti IS, o aktuálních hrozbách a o přípravě bezpečnostní politiky firmy. Velkou předností knihy je srozumitelná, ucelená a přitom stručná deskripce dané problematiky tak, aby byla pochopitelná studentům a uživatelům bez hlubších znalostí informatiky, kteří mají zájem o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8) , Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6) , Rodinné firmy na rozcestí (978-80-271-0332-4)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) , Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Martina Blažková, 280 stran Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3) , Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)

Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)
Detail

Kniha - autor Pavel Máchal; Martina Kopečková; Radmila Presová, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, a dále studentům vysokých škol a posluchačům kurzů projektového řízení. Manažerům kniha umožní snadnější komparaci a výběr standardu pro svou firmu a studentům pomůže lépe se orientovat v těchto standardech. Autoři komparují standardy jak z hlediska základní charakteristiky, tak popisují i nejvíce používané techniky a metody jednotlivých standardů, včetně procesů řízení nákladů, řízení lidských zdrojů a tvorby časového harmonogramu. Publikace se kromě porovnání standardů věnuje také procesům certifikace a uplatnění certifikátů a poskytuje doporučení pro praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8) , Zakázaná přitažlivost (978-80-253-2049-5)

Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)

Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 256 stran Již šesté vydání představuje novou právní úpravu závazkových vztahů a podnikatelských subjektů v ČR, obchodní praktiky v přeshraničních transakcích a související finanční instrumenty, nové možnosti zajišťování úvěrových rizik v mezinárodních vztazích, aktuální pravidla vydávaná Mezinárodní obchodní komorou. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0) , Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)

Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0)
Detail

Kniha - autor Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato, 256 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů. Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0) , Templáři v zemích českých králů (2. díl) (978-80-867-2049-4)

Templáři v zemích českých králů (2. díl) (978-80-867-2049-4)

Templáři v zemích českých králů (2. díl) (978-80-867-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marie Holečková, Kameel Machart, 160 stran Titul navazuje na úspěšnou publikaci věnovanou působení teplářského řádu v Čechách. Nyní se autoři podrobně věnují aktivitám templářů na Moravě, ve Slezsku, Lužici i v Rakousích. Kniha podrobně mapuje moravské lokality, v nichž templáři působili a přináši bohatou obrazovou dokumentaci toho, co z aktivit templářského řádu můžeme obdivovat i dnes. Mnoho desítek lokalit - mezi nimi Templštejn, Čejkovice, Brno a řada dalších měst a obcí - se dočkává encyklopedického zpracování a hodnocení. Je podivuhodné, jak tato tradice, byť mnohdy postavená pouze na pověstech a bájích, stále přetrvává nejen u nás, ale i v celé Evropě. Jak se vlastně vepsali do historie zemí Koruny české templáři a jakou hodnotu z hlediska historie má to množství odkazů v dobových listinách, kronikách i textech pověstí u nás? Na tuto otázku se snaží hledat odpověď kniha Templáři v zemích českých králů. Publikace upoutá pozornost... (alza.cz)

Podobné produkty ako Templáři v zemích českých králů (2. díl) (978-80-867-2049-4) , Obchodní korporace a nekalá soutěž (978-80-7478-873-4)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0) , Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8) , Marketing nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 208 stran Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší dále návod, jak implementovat CSR do organizace a poukazuje na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři v knize naleznou také případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena zejména manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením. (alza.cz)

Podobné produkty ako Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0) , Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)

Zlatá pravidla obchodního vyjednávání (978-80-247-3752-2)

Zlatá pravidla obchodního vyjednávání (978-80-247-3752-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Philippe Korda, 208 stran Jak obhájit své ceny a marže a stát se mistrem ve vyjednávání "Ujasněme si to. Za těchto cenových podmínek nemůžeme uzavřít obchod. Dávám vám možnost přehodnotit svoji pozici... pokud tedy chcete v tomto jednání pokračovat." Co odpovíte? Ať už jste prodejce nebo nákupčí, poznejte správné metody a strategie, které jsou předpokladem ke zvládnutí všech vyjednávacích taktik.Ve velmi praktické a čtivé publikaci rozlišuje autor specifické techniky pro prodej i nákup. Na konkrétních a srozumitelných příkladech ukazuje všechny aspekty vyjednávání a situace, se kterými se můžeme v obchodě setkat. Čtvrté vydání tohoto bestselleru, přeloženého do několika jazyků, je neocenitelnou příručkou pro každého obchodního manažera, profesionálního prodejce či nákupčího nebo studenta, který se připravuje na obchodní pozici. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zlatá pravidla obchodního vyjednávání (978-80-247-3752-2) , Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Angličtina Praktická obchodní korespondence (978-80-247-4600-5)

Angličtina Praktická obchodní korespondence (978-80-247-4600-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Maskari Khaled Mohamed Al, 168 stran „Strhující“, „poučná“ a „velmi užitečná“ jsou slova, jež vystihují tuto knihu, která vám pomůže rozvíjet vaše komunikační schopnosti ať pracujete na jakékoli pozici firemního žebříčku. Použití vzorů a frází z této knihy učiní veškerou vaši korespondenci v angličtině efektivnější. Najdete zde vše podstatné, co můžete při své práci potřebovat. Tato kniha vám pomůže psát správným stylem, připravit interní zprávu, posílat přehledné obchodní e-maily, vyvarovat se obvyklých chyb, používat zavedené obchodní fráze, vyhnout se často zaměňovaným slovům. Jsme přesvědčeni, že vám tato moderní, praktická a přehledná příručka pomůže při práci a vaše anglická obchodní korespondence bude profesionální.Tato příručka je nepostradatelná pro každého, kdo si přeje zlepšit svůj pracovní výkon. Je nezbytná pro studenty obchodní angličtiny a skvělá pro ty, kdo chtějí přivést svou schopnost psát anglickou obchodní... (alza.cz)

Podobné produkty ako Angličtina Praktická obchodní korespondence (978-80-247-4600-5) , Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3) , Online marketing (978-80-251-4155-7)

Dvacet let české koruny na pozadí vývoje obchodního bankovnictví v České republice (978-80-247-4681-4)

Dvacet let české koruny na pozadí vývoje obchodního bankovnictví v České republice (978-80-247-4681-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Ptatscheková, Jaroslava Dittrichová, 144 stran Na trhu ojedinělá monografie je věnována nejdůležitějším událostem novodobého vývoje domácí měny a bankovnictví v České republice v letech 1990 až 2012. Publikace vznikla při příležitosti dvacátého výročí vzniku České národní banky, České republiky a v neposlední řadě české koruny. Práce vychází z teoretických východisek věnovaných oblastem měnového kurzu a centrálního a obchodního bankovnictví. V analytické části se autorky podrobně zabývají jednotlivými roky a sledují nejvýznamnější události z vybraných oblastí. Jádro knihy tvoří empirická analýza a přehled vývoje české koruny a obchodního bankovnictví v České republice. Nejdůležitější události jsou shrnuty v závěrečné kapitole, kde jsou vymezeny základní etapy vývoje sledovaných ekonomických jevů a veličin. Součástí publikace je také chronologický přehled významných událostí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dvacet let české koruny na pozadí vývoje obchodního bankovnictví v České republice (978-80-247-4681-4) , Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4) , Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol (978-80-247-4418-6)

Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol (978-80-247-4418-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Soňa Gullová, 336 stran V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např. v Jižní Koreji, Kolumbii, Dominikánské republice, na Kubě, na Islandu, v USA, Angole, Norsku aj. Kniha je určena zejména studentům mezinárodního obchodu a studentům připravujícím se na diplomatickou dráhu, ale velmi cenné informace v ní najdou i lidé, kteří v těchto oblastech již působí. Po přečtení budete vědět, jaké jsou nejčastější prohřešky a největší nedostatky, s nimiž je možno se v praxi setkat, jak jednat se zahraničními partnery z více než padesáti zemí, na co si dát pozor a jak udělat dobrý dojem. V příloze najdete vzory protokolární a diplomatické korespondence, pravidla používání vizitek ve vybraných zemích a další užitečné informace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol (978-80-247-4418-6)

Komunikační a obchodní dovednosti manažera (978-80-247-3566-5)

Komunikační a obchodní dovednosti manažera (978-80-247-3566-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimíra Khelerová, 144 stran V novém vydání úspěšné a čtivé příručky najdete osvědčené rady a tipy, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch nepostradatelné. V první části knihy, která se věnuje zejména vyjednávání s obchodními partnery, se seznámíte s jednotlivými fázemi obchodního jednání a dozvíte se, jak se na něj ideálně připravit, jak při jednání argumentovat a čelit námitkám, jak komunikovat s jednotlivými typy partnerů, jak využít účinnou metodu SPIN či jak postupovat v konfliktních situacích. Druhá část knihy je věnována komunikaci manažera a jeho řídícím dovednostem. Poznáte různé možnosti motivace a rozvoje pracovníků a poskytování zpětné vazby, včetně kritického rozhovoru, hodnotícího pohovoru a koučování. Dozvíte se, jak vybrat členy svého týmu, jak v týmu rozhodovat a řešit konflikty nebo jak vést mezinárodní tým... (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikační a obchodní dovednosti manažera (978-80-247-3566-5)

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Princ, 176 stran Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo váneziskovém sektoru — pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, vátéto knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, sájejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt sánovými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete kátomu, abyste zvýšili své výsledky zátelefonování o desítky i stovky procent. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak uspět při obchodním telefonování (978-80-247-5043-9)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jim Collins, Jerry I. Porras, 352 stran Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 160 stran Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 184 stran Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jim Collins, 304 stran Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Výsledky vás překvapí a osvětlí každou oblast manažerské strategie a praxe. Detaily knihy: Autor: Jim Collins Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2545-1 Počet stran: 304 (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)
Detail

Kniha - česky Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Účetnictví, daně a audit v obchodních korporacích (978-80-247-5806-0)

Účetnictví, daně a audit v obchodních korporacích (978-80-247-5806-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Libuše Müllerová, Michal Šindelář, 208 stran Záměrem této publikace je ukázat na právní, účetní a daňové řešení vybraných účetních operací. Počínaje založením obou kapitálových společností, přes jednotlivé oblasti jejich hospodaření, až po uzavření účetních knih, sestavení účetní závěrky a následné rozdělení výsledku hospodaření. Detaily knihy: Autor: Libuše Müllerová, Michal Šindelář Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5806-0 Počet stran: 208 (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví, daně a audit v obchodních korporacích (978-80-247-5806-0)

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Detail

Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Detail

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Koubek, 288 stran Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky nebo zkušeného personalistu. Nové vydání je obohaceno o další návodné materiály pro personální práci a nově se zabývá například řízením intelektuálního kapitálu podniku, koncepcí celkové/souhrnné odměny, řízením talentů, společenskou odpovědností podniků či participací a zapojováním pracovníků. Knížka výborně poradí a pomůže při běžné personální práci, při plánování pracovníků, jejich získávání a výběru, hodnocení a řízení pracovního výkonu, motivování, vzdělávání a odměňování. V příloze najdete vzory formulářů a dokumentů, jako třeba příklad popisu a specifikace pracovního místa, příklady dotazníků pro uchazeče o zaměstnání nebo příklad formuláře pro hodnocení pracovníků. (alza.cz)

Podobné produkty ako Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Lea Kubíčková, Karel Rais, 136 stran Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená. (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Smejkal, Karel Rais, 488 stran Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ale například i ve veřejné sféře a ve sféře neziskové. Zdůrazňuje, že příprava na krizové situace a prevence jsou tím, co rozhoduje o úspěchu či o přežití. V publikaci se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských i nepodnikatelských a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení. Oproti předchozímu vydání je kniha aktualizována s ohledem na nový občanský zákoník a další právní předpisy, včetně návrhu zákona o kybernetickém nebezpečí. Zcela nově se zabývá problematikou řízení rizik v orgánech veřejné moci a věnuje se rizikům, která plynou z využívání evropských strukturálních fondů. Srozumitelný a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Učeň, 192 stran Zkušení i začínající manažeři, poradci v oboru managementu a informatiky a studenti vysokých škol se v praktické a na trhu ojedinělé knize dozví, jak odhalit možnosti zvyšování výkonnosti firmy jako celku i jejích jednotlivých oblastí a procesů, a jak tohoto zvýšení výkonnosti dosáhnout. Podstatou je pragmatický princip známý pod pojmem potenciál zlepšení. Autor, uznávaný konzultant, poradce a lektor, v knize ukazuje, jak stanovit výkonnost procesů ve firmě, jak uplatnit potenciál zlepšení při tvorbě firemní strategie či při inovaci IS/ICT nebo jak měřit výkonnost lidí jako realizátorů procesů. Výklad je návodný, na základě zobecněných konkrétních praktických aplikacích poskytuje čtenáři prověřené postupy a je doprovázen příklady a obrázky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)

Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Drahomíra Pavelková, kolektiv a, 272 stran Kniha se věnuje velmi aktuální problematice vzniku a rozvoje klastrů a jejich vlivu na výkonnost subjektů zapojených do klastrových aktivit. V České republice vznikla v minulém období řada klastrů; tyto činnosti se začínají rozvíjet a mnoha aktérům, kteří se v nich angažují, kniha doplní přehled o možnostech a potenciálu klastrů. Její zpracování vychází zejména z teoretického základu popisu klastrů, klastrových iniciativ a klastrové politiky a dále z praktických zkušeností klastrů v zahraničí i v České republice, získaných spoluprací autorského kolektivu s řadou manažerů klastrů a zástupců regionů a díky šetření ve vybraných zemích Evropy, USA a Asie. Vedle teoretických poznatků publikace obsahuje řadu praktických doporučení pro vyhledávání firem do klastrů, založení klastru a rozvoje existujících klastrů. Manažerům firem demonstruje možnosti, které vstup do klastru skýtá pro jejich rozvoj a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Karel Rais, 360 stran V třetím, rozšířeném a aktualizovaném vydání komplexní publikace se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských rizicích a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení, včetně metod pro preventivní odstranění příčin vzniku rizikových situací a pro snížení jejich nepříznivých důsledků. Autoři se zaměřují také na řízení změn strategie organizace, změn struktury a stylu řízení, změn informačních procesů a systémů, zvládání krizových situací. Oproti předchozímu vydání je kniha výrazně rozšířena v oblasti právních rizik, nově se dále věnuje například řízení rizik při organizační změně ve firmě, organizaci řízení rizik ve firmě, přináší nové metody analýzy rizik, nabízí modelový postup při provádění změn ve firmě, zabývá se systémem řízení bezpečnosti informací a neopomíjí ani současnou ekonomickou krizi a řadu dalších aktuálních otázek. Srozumitelný a výborně strukturovaný výklad je... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

Event marketing (80-247-0646-6)

Event marketing (80-247-0646-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Event marketing (80-247-0646-6)

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Klára Kašparová, Vilém Kunz, 160 stran Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)
Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4), Marketing management (978-80-247-4150-5), Mezinárodní obchodní operace (978-80-247-4874-0), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Event marketing (80-247-0646-6), Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4), Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4), Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0), Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0), Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1), Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0), Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6), Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8), Mezinárodní obchodní a diplomatický protokol (978-80-247-4418-6), Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1), Rodinné firmy na rozcestí (978-80-271-0332-4), Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8), Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0), Zakázaná přitažlivost (978-80-253-2049-5), Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1), Templáři v zemích českých králů (2. díl) (978-80-867-2049-4), Obchodní korporace a nekalá soutěž (978-80-7478-873-4), Světové standardy projektového řízení: pro malé a střední firmy (978-80-247-5321-8), Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4), Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4), Obsahový marketing (978-80-251-4152-6), Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1), Online marketing (978-80-251-4155-7), Internetový marketing (978-80-251-5016-0), Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)