Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování (978-80-247-4480-3)

Elektronická kniha - autor Klára Kašparová, Vilém Kunz, 160 stran Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější...

Podívejte se také Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

cena 212.0 Kč
Detail

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování - Vilém Kunz, Klára Kašparová

Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi.

Podívejte se také Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

cena 223.0 Kč
Detail

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování - Vilém Kunz, Klára Kašparová - e-kniha

eBook: Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky odpovědné chování firem a problematice CSR reportování. Obojí může firmám pomoci vnést systémový přístup do samotného řízení CSR aktivit a významně přispět ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti. Výsledky aktuálně provedených výzkumů v těchto oblastech, stejně jako devět případových studií ukazujících různé přístupy k CSR v každodenní podnikové praxi v ČR, podtrhují jedinečnost dané publikace. Kniha je určena manažerům, specialistům v oblasti CSR, podnikatelům a studentům VŠ, kteří chtějí využít nejnovější teoretické poznatky či získat širší přehled o uplatňování principů CSR v podnikové praxi.

Podívejte se také Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)

cena 212.0 Kč
Detail

Faktory ovlivňující CSR reportování (978-80-210-5985-6)

Elektronická kniha - autor Klára Kašparová, 135 stran, česky CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Objev podobné jako Faktory ovlivňující CSR reportování (978-80-210-5985-6)

cena 212.0 Kč
Detail

Reportování o společenské odpovědnosti podniku (978-80-210-5694-7)

Elektronická kniha - autor Klára Kašparová, 188 stran, česky S aplikací společenské odpovědnosti podniku (CSR) v podnikohospodářské praxi je spojováno mnoho výhod. Ty však často začnou na podnik působit až při zveřejnění jeho aktivit. Proto se publikace a v ní prezentovaný výzkumu zaměřuje na oblast nefinančního reportování. Stavem CSR reportování se v postkomunistických zemích zabývá jen velmi málo výzkumů. Hodnocení se také často omezují jen na vybraná hlediska reportování. Proto se stalo hlavní ambicí výzkumu identifikovat integrující přístup podniků k začleňování CSR informací do výročních zpráv v ČR. Jako vhodná metoda pro odhalení přístupu byla vybrána kvantitativní obsahová analýza. Kódovací schéma nebylo přejato z jiných výzkumů, ale vytvořeno s využitím otevřeného kódování. Výhodou takto sestavené metodiky je, že umožňuje identifikovat specifika v analyzovaném materiálu, což je plně v souladu s exporatorním charakterem výzkumu.

Objev podobné jako Reportování o společenské odpovědnosti podniku (978-80-210-5694-7)

cena 254.0 Kč
Detail

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna...

Objev podobné jako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

cena 390.0 Kč
Detail

Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

Elektronická kniha - autor Milena Tvrdíková, 176 stran Srozumitelná publikace nabízí ucelený přehled o současných možnostech efektivního využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve firmách a jiných organizacích. Manažeři, podnikatelé, studenti VŠ a další uživatelé informačních systémů (IS) se seznámí s možnými přístupy k aktualizaci IS a ICT, s klíčovými aplikacemi, s informačními systémy pro řízení podniků, aplikacemi pro ukládání a analýzu dat, se zajišťováním datové kvality a významu metadat. Autorka se věnuje i problematice CRM a CPM systémů. Kniha dále informuje o možnostech rozvoje podnikání s ICT, o e-businessu, o základní klasifikaci a očekávaných trendech, a také o bezpečnosti IS, o aktuálních hrozbách a o přípravě bezpečnostní politiky firmy. Velkou předností knihy je srozumitelná, ucelená a přitom stručná deskripce dané problematiky tak, aby byla pochopitelná studentům a uživatelům bez hlubších znalostí informatiky, kteří mají zájem o...

Objev podobné jako Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy (978-80-247-2728-8)

cena 195.0 Kč
Detail

Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová - e-kniha

eBook: CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

Objev podobné jako Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová - e-kniha

cena 212.0 Kč
Detail

Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 184 stran Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu.

Objev podobné jako Diagnostika a vitalizace firem a organizací (978-80-247-5323-2)

cena 297.0 Kč
Detail

Náboženství a moderní česká společnost (978-80-247-2468-3)

Elektronická kniha - autor David Václavík, 248 stran Publikace je určená především studentům humanitních a společenskovědních oborů. Je věnována analýze role náboženství v české společnosti ve 20. a na začátku 21. století a proměnám vztahu české společnosti k tomuto významnému kulturně-společenskému fenoménu. Zabývá se problémem náboženství v české společnosti jednak v historické perspektivě, kdy zkoumá zejména vztah mezi náboženstvím a politikou v kontextu vzniku moderního českého národa, samostatného státu a komunistického režimu, jednak v religionistické perspektivě, kdy se zaměřuje na jednotlivé podoby religiozity v české společnosti a její proměny. Pozornost věnuje i tzv. českému ateismu. Cílem je podat plastický obraz náboženského života české společnosti a zpochybnit některé hluboce zažité "mýty", mezi které patří i tvrzení o nejateističtějším národě světa.

Objev podobné jako Náboženství a moderní česká společnost (978-80-247-2468-3)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)

Elektronická kniha - autor Martina Blažková, 280 stran Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu

Objev podobné jako Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy (978-80-247-1535-3)

cena 319.0 Kč
Detail

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix...

Objev podobné jako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

cena 271.0 Kč
Detail

Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)

Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 208 stran Publikace poskytuje ucelený obraz o základních principech, oblastech, nástrojích či přístupech k problematice společenské odpovědnosti firem (CSR). Teoretická východiska jsou v knize doplněna o výsledky řady výzkumů realizovaných k problematice CSR v České republice i ve světě. Kniha přináší dále návod, jak implementovat CSR do organizace a poukazuje na hlavní možné výhody, které může CSR přinášet. Čtenáři v knize naleznou také případové studie přibližující konkrétní přístupy vybraných organizací k CSR. Každá z nich nejen popisuje CSR politiku těchto organizací, ale také detailně představuje vybranou CSR aktivitu, která může být inspirativní pro další představitele podnikatelského sektoru. Kniha je určena zejména manažerům a podnikatelům, kteří chtějí implementovat CSR do firemních strategií nebo jiným způsobem rozšířit své aktivity v této oblasti, studentům vysokých škol s ekonomickým zaměřením.

Objev podobné jako Společenská odpovědnost firem (978-80-247-3983-0)

cena 229.0 Kč
Detail

Reportování o společenské odpovědnosti podniku - Klára Kašparová - e-kniha

eBook: S aplikací společenské odpovědnosti podniku (CSR) v podnikohospodářské praxi je spojováno mnoho výhod. Ty však často začnou na podnik působit až při zveřejnění jeho aktivit. Proto se publikace a v ní prezentovaný výzkumu zaměřuje na oblast nefinančního reportování. Stavem CSR reportování se v postkomunistických zemích zabývá jen velmi málo výzkumů. Hodnocení se také často omezují jen na vybraná hlediska reportování. Proto se stalo hlavní ambicí výzkumu identifikovat integrující přístup podniků k začleňování CSR informací do výročních zpráv v ČR. Jako vhodná metoda pro odhalení přístupu byla vybrána kvantitativní obsahová analýza. Kódovací schéma nebylo přejato z jiných výzkumů, ale vytvořeno s využitím otevřeného kódování. Výhodou takto sestavené metodiky je, že umožňuje identifikovat specifika v analyzovaném materiálu, což je plně v souladu s exporatorním charakterem výzkumu.

Objev podobné jako Reportování o společenské odpovědnosti podniku - Klára Kašparová - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

Elektronická kniha - autor Dana Janišová, Mirko Křivánek, 400 stran Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to většinou i na řadě ostatních. Manažeři, majitelé firem a konzultanti získají praktické informace o tvorbě firemní strategie, optimalizaci procesů, využití finančních ukazatelů, metodách výběru, hodnocení a motivaci zaměstnanců a o využití informačních zdrojů a systémů k automatizaci některých činností. Naleznou zde také praktické kroky pro řízení změnových projektů a seznámí se s řadou zkušeností, které autoři získali při své mnohaleté konzultantské a manažerské činnosti. Kniha nemá svou komplexností a...

Objev podobné jako Velká kniha o řízení firmy (978-80-247-4337-0)

cena 502.0 Kč
Detail

Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

Elektronická kniha - autor Pavel Marinič, 240 stran Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Díky knize se seznámíte se s podstatou strategického myšlení a s metodologickými přístupy propojení strategického myšlení a podnikového řízení na základě nejnovějších poznatků a praxe.

Objev podobné jako Plánování a tvorba hodnoty firmy (978-80-247-2432-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 160 stran Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání.

Objev podobné jako Vedení lidí, týmů a firem (978-80-247-3664-8)

cena 229.0 Kč
Detail

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Elektronická kniha - autor Tomáš Petřík, 736 stran Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery, auditory, účetní profesionály, finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami, obsahuje též...

Objev podobné jako Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

cena 1267.0 Kč
Detail

Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, Jitka Srpová, kolektiv a, 336 stran Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a středního podnikání, nově připravena je problematika marketingových a obchodních činností, informačního a komunikačního zabezpečení v malých a středních firmách a řada dalších témat. Kniha se řízení malé a střední firmy věnuje komplexně: od hodnocení předpokladů k podnikání přes založení firmy, její růst a stabilizaci až po krizové situace a možnosti jejich řešení. Autoři věnují pozornost specifikům ekonomiky a finančního řízení, řízení lidských zdrojů, marketingových a obchodních činností či informačního a...

Objev podobné jako Podnikání malé a střední firmy (978-80-247-4520-6)

cena 373.0 Kč
Detail

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

Elektronická kniha - autor Jim Collins, Jerry I. Porras, 352 stran Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních.

Objev podobné jako Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu (978-80-247-5638-7)

cena 399.0 Kč
Detail

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Kniha - česky Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT!

Objev podobné jako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

cena 349.0 Kč
Detail

Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

Elektronická kniha - autor Jim Collins, 304 stran Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se odlišují firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Dozvíte se, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Výsledky vás překvapí a osvětlí každou oblast manažerské strategie a praxe. Detaily knihy: Autor: Jim Collins Rok vydání: 2008 ISBN: 978-80-247-2545-1 Počet stran: 304

Objev podobné jako Jak z dobré firmy udělat skvělou (978-80-247-2545-1)

cena 361.0 Kč
Detail

Moderní okna (978-80-247-4286-1)

Elektronická kniha - autor Zdeněk Petrtyl, Roman Šubrt, 136 stran Nevíte, jaká okna vybrat do vašeho nového domu? Budete vyměňovat okna ve starším domě nebo bytě? Pak je tato kniha určena právě vám. Autoři v knize poradí, zda vybrat okna plastová nebo dřevěná, co musejí splňovat a co ohlídat při jejich dodávce a montáži. Poradí také s ekonomickou návratností jednotlivých typů oken. Dozvíte se také, jakých nejčastějších chyb se dopouštějí montážní firmy a jakých chyb se musíte vyvarovat vy při uzavírání smlouvy.

Objev podobné jako Moderní okna (978-80-247-4286-1)

cena 135.0 Kč
Detail

Moderní dřevostavba (978-80-247-3298-5)

Elektronická kniha - autor Martin Růžička, 160 stran Obliba dřevostaveb u nás stále stoupá. Postavte si dům ze dřeva i vy. Kniha předního českého odborníka na dřevostavby Martina Růžičky vám poradí jak na to. Dozvíte se vše o fošnovém systému Two by Four, skladbě stěn difúzně otevřených i uzavřených, stavbě domu v pasivním i nízkoenergetickém standardu, ale také o netradičních způsobech zakládání. Detaily knihy: Autor: Martin Růžička Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-3298-5 Počet stran: 160

Objev podobné jako Moderní dřevostavba (978-80-247-3298-5)

cena 229.0 Kč
Detail

Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)

Kniha - autor Robert Čapek, 624 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a...

Objev podobné jako Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)

cena 679.0 Kč
Detail

Moderní dřevostavba (978-80-247-3298-5)

Kniha - autor Martin Růžička, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá, doprava zdarma s AlzaPlus+ Rozvoj dřevostaveb na našem trhu je stále větší a větší. Připojte se k mnoha spokojeným obyvatelům dřevostaveb a postavte si dům podle rad předního odborníka na dřevostavby Martina Růžičky. Publikace je určena těm, kteří stojí před rozhodnutím, zda zvolit dřevostavbu nebo zděný dům. Kromě toho, že dřevo jako stavební materiál, je velmi ekologické, má také takový dům spoustu dalších výhod. Tenčí stěny při stejném tepelném odporu, a tedy i větší prostor uvnitř domu, rychlost výstavby i stále větší možnosti ve stavbě domu nízkoenergetického, pasivního až nulového. Autor představuje také netradiční způsoby zakládání rodinných domů jako jsou zakládání na polystyrenu či pěnovém skle nebo bodové založení či Crawl Space. Kniha volně navazuje na publikaci Postavte si dům ze dřeva, která vyšla v nakladatelství GRADA v roce 2005.

Objev podobné jako Moderní dřevostavba (978-80-247-3298-5)

cena 289.0 Kč
Detail

Moderní porodnictví (978-80-247-1941-2)

Elektronická kniha - autor Aleš Roztočil, kolektiv a, 408 stran Publikace prezentuje ucelený pohled na současné porodnictví. Obsahuje historické aspekty porodnictví zasazené do dobového kontextu, systematickou i topografickou anatomii ženských pohlavních orgánů, kompletní spektrum vyšetřovacích metod a kapitoly týkající se jak fyziologie, tak patologie, těhotenství porodu a šestinedělí.Samostatné kapitoly jsou věnovány základům anestezie a resuscitace v porodnictví a neonatologii.V knize nejsou opomenuty ani nové aspekty porodnictví, které jsou v současnosti tak častými tématy jak v laických, tak v odborných diskuzích. Krásná a výpravná publikace je bohatě doplněna přehlednými schématy a obrazovou dokumentací - v knize najdete na 300 obrázků a schémat!Kniha je určena studentům lékařských fakult, lékařům v postgraduálním studiu porodnictví i studentkám bakalářského studia porodní asistentka.

Objev podobné jako Moderní porodnictví (978-80-247-1941-2)

cena 1087.0 Kč
Detail

Moderní psychologie (978-80-247-4621-0)

Elektronická kniha - autor Dalibor Kučera, 216 stran Tato praktická příručka shrnující základní poznatky psychologické vědy je určena především čtenářům, kteří ocení její aktuálnost, sdělnost, přehledné uspořádání a kompaktní rozsah. Její koncepce navazuje na populární zahraniční přehledové publikace, členění textu však vychází ze struktury obvyklé pro domácí vysokoškolské studium. Pro zpestření je publikace vybavena také "okénky" přinášejícími dodatečné informace a zajímavosti a celkem 120 ilustracemi, fotografiemi a grafy. Řada pojmů je uváděna v původní terminologii, což čtenáři usnadní získávání dalších informací v zahraniční literatuře, ve vyhledávačích či v odborných databázích. Knihu uvítají například studenti psychologie a příbuzných oborů, ale také odborníci hledající přehledný výtah z již přečtené literatury.

Objev podobné jako Moderní psychologie (978-80-247-4621-0)

cena 297.0 Kč
Detail

Moderní rétorika (978-80-247-2965-7)

Elektronická kniha - autor Alena Špačková, 144 stran Jak si připravit svůj projev a prezentaci? Jak promluvit přesvědčivě před posluchači a udržet jejich pozornost? Jak zvládnout trému a působit sebejistě a kompetentně? Jak se obléknout a upravit? Jak ovlivnit posluchače řečí těla? Jak trénovat hlas a výslovnost? Jak reagovat na otázky a vystupovat na poradách? Jak pracovat s pomůckami? Jak pronést slavnostní projev? V novém, aktualizovaném vydání úspěšné příručky vám autorka sympaticky, fundovaně a spolehlivě tyto dotazy na mnoha příkladech a tipech zodpoví, jako by předávala své zkušenosti reálnému klientovi. Knížka je určena všem, kteří chtějí zvládnout připravený i improvizovaný mluvený projev.

Objev podobné jako Moderní rétorika (978-80-247-2965-7)

cena 157.0 Kč
Detail

Moderní gynekologie (978-80-247-2832-2)

Elektronická kniha - autor Aleš Roztočil a kolektiv, 528 stran Základní učebnice v oboru, která je určena jak studentům lékařských fakult, tak postgraduálnímu studiu lékařů a Bc. a Mgr. studiu porodních asistentek. Celobarevná, bohatě ilustrovaná a dokumentovaná publikace (425 často složených obrázků a 68 tabulek) je dílem rozsáhlého kolektivu našich předních odborníků pod vedením editora a hlavního autora prof. MUDr. A. Roztočila, CSc. Kniha pojednává o klasických gynekologických nozologických jednotkách. V rámci lepšího začlenění gynekologie do soustavy ostatních medicínských odborností je text knihy rozšířen o kapitoly pojednávající i o hraničních oborech gynekologie. Učebnice volně doplňuje publikaci MODERNÍ PORODNICTVÍ.

Objev podobné jako Moderní gynekologie (978-80-247-2832-2)

cena 1172.0 Kč
Detail

Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)

Elektronická kniha - autor Robert Čapek, 624 stran Existuje jistě velké množství pedagogů, pro které bude tato kniha procházkou po cestách, které již důvěrně znají. Bohužel je ještě větší množství učitelů, kteří tyto výukové metody sice znají, ale používají z nich jen zlomek. Možná se i ptají: „Proč bych je měl znát? Nestačí si stoupnout před třídu a diktovat jim hromadu poznatků?“ Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné využití, a zpravidla jsou doplněny ilustrativními příklady. Jednotlivé kapitoly rozdělují metody podle způsobů použití a umožňují rychlou a přehlednou orientaci. Klíčovou částí je lexikon výukových metod, které jsou popsány metodologicky a didakticky, stejně jako metody hodnoticí. Publikace je pro moderního učitele výborným rádcem a...

Objev podobné jako Moderní didaktika (978-80-247-3450-7)

cena 679.0 Kč
Detail

Diagnostika a vitalizace firem a organizací: Teorie vitality v podnikatelské a manažerské praxi (978-80-247-5323-2)

Kniha - autor Jiří Plamínek, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu. Jiří Plamínek podrobně popisuje dosud nepublikované metody diagnózy a vitalizace systémů a zmiňuje i obecnou teorii vitality, která poskytuje těmto metodám teoretickou oporu, nastiňuje odpovědi na některé obecné otázky naší existence a významně usnadňuje a zpřehledňuje výběr nástrojů pro rozvoj firem a organizací. Většinu z popisovaných nástrojů je možné přiměřeně využít i pro vedení a řízení v prostředí veřejné správy a neziskových organizací nebo jako inspiraci pro diagnostiku a vitalizaci týmů, rodin, obcí a různých institucí, škol, spolků a komunit. Autor uvádí množství praktických příkladů ze své dvacetileté...

Objev podobné jako Diagnostika a vitalizace firem a organizací: Teorie vitality v podnikatelské a manažerské praxi (978-80-247-5323-2)

cena 134.0 Kč
Detail

Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)

Elektronická kniha - autor Drahomíra Pavelková, kolektiv a, 272 stran Kniha se věnuje velmi aktuální problematice vzniku a rozvoje klastrů a jejich vlivu na výkonnost subjektů zapojených do klastrových aktivit. V České republice vznikla v minulém období řada klastrů; tyto činnosti se začínají rozvíjet a mnoha aktérům, kteří se v nich angažují, kniha doplní přehled o možnostech a potenciálu klastrů. Její zpracování vychází zejména z teoretického základu popisu klastrů, klastrových iniciativ a klastrové politiky a dále z praktických zkušeností klastrů v zahraničí i v České republice, získaných spoluprací autorského kolektivu s řadou manažerů klastrů a zástupců regionů a díky šetření ve vybraných zemích Evropy, USA a Asie. Vedle teoretických poznatků publikace obsahuje řadu praktických doporučení pro vyhledávání firem do klastrů, založení klastru a rozvoje existujících klastrů. Manažerům firem demonstruje možnosti, které vstup do klastru skýtá pro jejich rozvoj a...

Objev podobné jako Klastry a jejich vliv na výkonnost firem (978-80-247-2689-2)

cena 339.0 Kč
Detail

Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

Elektronická kniha - autor Josef Koubek, 288 stran Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky nebo zkušeného personalistu. Nové vydání je obohaceno o další návodné materiály pro personální práci a nově se zabývá například řízením intelektuálního kapitálu podniku, koncepcí celkové/souhrnné odměny, řízením talentů, společenskou odpovědností podniků či participací a zapojováním pracovníků. Knížka výborně poradí a pomůže při běžné personální práci, při plánování pracovníků, jejich získávání a výběru, hodnocení a řízení pracovního výkonu, motivování, vzdělávání a odměňování. V příloze najdete vzory formulářů a dokumentů, jako třeba příklad popisu a specifikace pracovního místa, příklady dotazníků pro uchazeče o zaměstnání nebo příklad formuláře pro hodnocení pracovníků.

Objev podobné jako Personální práce v malých a středních firmách (978-80-247-3823-9)

cena 339.0 Kč
Detail

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Elektronická kniha - autor Filip Šmída, 300 stran Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti v publikaci získávají praktického a srozumitelného průvodce implementací procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kniha čerpá nejnovější poznatky z nejkvalitnější americké literatury na toto téma a zároveň odráží autorovy zkušenosti s implementací procesního řízení v českém podniku s téměř pěti tisíci zaměstnanci.

Objev podobné jako Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

cena 390.0 Kč
Detail

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

Elektronická kniha - autor Karel Rais, 360 stran V třetím, rozšířeném a aktualizovaném vydání komplexní publikace se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských rizicích a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení, včetně metod pro preventivní odstranění příčin vzniku rizikových situací a pro snížení jejich nepříznivých důsledků. Autoři se zaměřují také na řízení změn strategie organizace, změn struktury a stylu řízení, změn informačních procesů a systémů, zvládání krizových situací. Oproti předchozímu vydání je kniha výrazně rozšířena v oblasti právních rizik, nově se dále věnuje například řízení rizik při organizační změně ve firmě, organizaci řízení rizik ve firmě, přináší nové metody analýzy rizik, nabízí modelový postup při provádění změn ve firmě, zabývá se systémem řízení bezpečnosti informací a neopomíjí ani současnou ekonomickou krizi a řadu dalších aktuálních otázek. Srozumitelný a výborně strukturovaný výklad je...

Objev podobné jako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

cena 407.0 Kč
Detail

Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

Elektronická kniha - autor Pavel Učeň, 192 stran Zkušení i začínající manažeři, poradci v oboru managementu a informatiky a studenti vysokých škol se v praktické a na trhu ojedinělé knize dozví, jak odhalit možnosti zvyšování výkonnosti firmy jako celku i jejích jednotlivých oblastí a procesů, a jak tohoto zvýšení výkonnosti dosáhnout. Podstatou je pragmatický princip známý pod pojmem potenciál zlepšení. Autor, uznávaný konzultant, poradce a lektor, v knize ukazuje, jak stanovit výkonnost procesů ve firmě, jak uplatnit potenciál zlepšení při tvorbě firemní strategie či při inovaci IS/ICT nebo jak měřit výkonnost lidí jako realizátorů procesů. Výklad je návodný, na základě zobecněných konkrétních praktických aplikacích poskytuje čtenáři prověřené postupy a je doprovázen příklady a obrázky.

Objev podobné jako Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení (978-80-247-2472-0)

cena 271.0 Kč
Detail

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Elektronická kniha - autor Lea Kubíčková, Karel Rais, 136 stran Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady firemních změn i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům a majitelům firem všech velikostí, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená.

Objev podobné jako Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

cena 212.0 Kč
Detail

Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

Elektronická kniha - autor Vladimír Smejkal, Karel Rais, 488 stran Kniha uznávaných autorů se ve svém čtvrtém, aktualizovaném a rozšířeném vydání podrobně zabývá problematikou rizik, která hrozí firmám i jiným organizacím. Komplexně se věnuje řízení rizik, tedy nejen rizik finančních, nýbrž všech, s nimiž se můžeme setkat v podnikání, ale například i ve veřejné sféře a ve sféře neziskové. Zdůrazňuje, že příprava na krizové situace a prevence jsou tím, co rozhoduje o úspěchu či o přežití. V publikaci se dozvíte aktuální a praktické informace o hlavních podnikatelských i nepodnikatelských a poznáte konkrétní postupy a nástroje pro jejich řízení. Oproti předchozímu vydání je kniha aktualizována s ohledem na nový občanský zákoník a další právní předpisy, včetně návrhu zákona o kybernetickém nebezpečí. Zcela nově se zabývá problematikou řízení rizik v orgánech veřejné moci a věnuje se rizikům, která plynou z využívání evropských strukturálních fondů. Srozumitelný a...

Objev podobné jako Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

cena 502.0 Kč
Detail

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Elektronická kniha - autor Felix Křížek, Josef Neufus, 224 stran Aktualizované vydání knihy se zaměřuje na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady...

Objev podobné jako Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Architektura moderních zahrad (978-80-247-4515-2)

Kniha - autor Jana Stejskalová; Ivana Řeháková, 192 stran, česky Kdo by se nechtěl pochlubit svou zahradou? Ať jste majitelem, nebo zahradním architektem, vždy přemýšlíte o tom, jak nejlépe zúročit klady pozemku, na kterém má vyrůst nová zahrada. Správně založená zahrada totiž nejsou jenom květiny a dřeviny, celý zahradní prostor je komplexem přírodních, výtvarných a dalších technických prvků. Pomocí schémat, prostorových vizualizací, příkladových obrázků a fotografií vám tato kniha poslouží jako návod, jak nejvhodněji naplánovat výsadbu, vodní plochy, komunikace i mobiliář v duchu současných trendů a vytvořit tak harmonickou zahradu, která by vás těšila během celého roku. Prakticky zaměřené kapitoly se věnují cíleným návodům na řešení jednotlivých typů zahrad prostřednictvím komentovaných schémat. Příkladová řešení doplňují ukázky a fotodokumentace z terénu - z dobře řešených zahrad, zahradních detailů, optimálního použití materiálu a současné kvalitní...

Objev podobné jako Architektura moderních zahrad (978-80-247-4515-2)

cena 529.0 Kč
Detail

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...

Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

cena 356.0 Kč
Detail

Dějiny moderního Izraele (978-80-247-2910-7)

Elektronická kniha - autor Marek Čejka, 352 stran Horký pruh země u Středozemního moře byl již od starověku svědkem mnoha dramatických zvratů, které hýbaly celým světem. A po celou dobu existovala touha židovského národa po vlastní zemi, která vyvrcholila v sionistickém hnutí 19. století a roku 1948 založením státu Izrael. Ten se okamžitě musel vypořádat s vojenským útokem okolních států i svými vlastními temnými stránkami. Ani dějiny moderního Izraele však nejsou jen dějinami válek. Už jen samotné budování vlastního státu bylo z historického hlediska jedinečné a stejně tak izraelská politika i kultura nemá vzhledem ke specifičnosti této země nikde obdoby.Kniha čtenáře krátce seznámí se situací, která ve 20. století postupně vedla ke vzniku státu, aby poté plnou pozornost věnovala období po roce 1948 až do současnosti. Izraelské dějiny jsou vykládány z politicky neutrálního pohledu a prostor je dán i "druhé straně" - arabským obyvatelům země. Autor je jedním z...

Objev podobné jako Dějiny moderního Izraele (978-80-247-2910-7)

cena 327.0 Kč
Detail

Architektura moderních zahrad (978-80-247-4515-2)

Elektronická kniha - autor Jana Stejskalová, Ivana Řeháková, 192 stran Ať jste majitelem zahrady, nebo zahradním architektem, vždy přemýšlíte o tom, jak nejlépe zúročit klady pozemku, na kterém má vyrůst nová zahrada. Tato kniha vám poslouží jako návod, jak nejvhodněji naplánovat výsadbu, vodní plochy, komunikace i mobiliář v duchu současných trendů, aby vás zahrada těšila během celého roku.

Objev podobné jako Architektura moderních zahrad (978-80-247-4515-2)

cena 552.0 Kč
Detail

Němčina Moderní konverzace (978-80-247-5762-9)

Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 176 stran Chtěli byste s přehledem zvládnout každodenní komunikaci v němčině? Pohotově reagovat na výtku či uznání německého šéfa? Suverénně konverzovat na návštěvě, na ulici či v baru? Chcete používat fráze jako rodilí mluvčí? Knížka věnuje pozornost výrazům současné mluvené němčiny, které se opravdu používají a které v jiných učebnicích většinou nenajdete.

Objev podobné jako Němčina Moderní konverzace (978-80-247-5762-9)

cena 169.0 Kč
Detail

Moderní Business English (978-80-247-4432-2)

Elektronická kniha - autor Lisa Förster, Sabina Kufner, 208 stran Používáte v zaměstnání angličtinu, ale nejste si vždycky zcela jistí, jak správně vyjádřit to, co chcete říci? Chcete se vyjadřovat přesně, srozumitelně a bez chyb? Potřebujete mít vždy po ruce přesvědčivou formulaci, vzor e-mailu nebo osnovu telefonátu? Potom je tato kniha přesně pro vás! Pomůže vám rozšířit si slovní zásobu, prohloubit znalosti gramatiky a osvojit si elegantní, skutečně anglické slovní obraty. Je vynikající pomůckou pro zvládnutí mnoha různých situací, které se často vyskytují v každodenním pracovním životě. Ať už jde o přímý kontakt se zákazníky a kolegy, o mítinky, jednání a prezentace, stejně jako o telefonování a písemnou komunikaci především pomocí e-mailů, ale i klasické pošty. V příloze pak naleznete celou řadu tipů a triků, které vám usnadní komunikaci v angličtině. Najdete zde vysvětlení důležitých gramatických jevů, upozornění na zrádná slova a řadu užitečných...

Objev podobné jako Moderní Business English (978-80-247-4432-2)

cena 212.0 Kč
Detail

Moderní psychologie pro právníky (978-80-247-2207-8)

Elektronická kniha - autor Ludmila Čírtková, 160 stran Pro současnou forenzní psychologii je charakteristický deliktově specifický přístup. Místo obecných, univerzálních výpovědí o pachatelích, zločinech a jejich obětech se již několik let prosazuje studium a výzkum konkrétních okruhů kriminality. A právě proto se doc. PhDr. Ludmila Čírtková, CSc., zaměřila ve své nové knize mimo jiné i na nové poznatky a otevřené otázky kolem domácího násilí a stalkingu (nebezpečného pronásledování). Všímá si mnohočetných vrahů či týrání zvířat, přináší současné názory forenzní psychologie k těmto jevům a podává jejich psychologickou interpretaci. Věnuje se zejména vybraným skupinám sociálněpatologických jevů nebo deliktů.

Objev podobné jako Moderní psychologie pro právníky (978-80-247-2207-8)

cena 220.0 Kč
Detail

Skalničky v moderní zahradě (978-80-247-1935-1)

Elektronická kniha - autor Petr Hanzelka, 192 stran Bohatě ilustrovaná publikace je věnována zejména začínajícím milovníkům skalniček, kterým by měla usnadnit orientaci v širokém sortimentu. Nicméně i zkušení pěstitelé zde mohou nalézt nové inspirace a třeba se i seznámit s druhy, se kterými ještě zkušenosti nemají. Tematicky je rozdělena do dvou částí. Ta první zmiňuje charakteristiku skalniček, jejich rozšíření v přírodě a rovněž základní nároky v kultuře. Jsou zde i kapitoly věnované stavbě skalek a výběru vhodných kamenů a substrátů. Druhá, rozsáhlejší část je věnována konkrétním rodům a druhům rostlin vhodných pro skalky. Je koncipována tak, aby podávala základní informace o co možná nejširším sortimentu skalniček, a to i takových, které jsou v kultuře spíše novinkami nebo bývají v literatuře opomíjeny. Jsou zde uvedeny základní nároky rostlin, možnosti množení a rovněž původ rostlin v přírodě.

Objev podobné jako Skalničky v moderní zahradě (978-80-247-1935-1)

cena 271.0 Kč
Detail

Lobbing v moderních demokraciích (978-80-247-3165-0)

Elektronická kniha - autor Karel B. Müller, Šárka Laboutková, Petr Vymětal, 256 stran Ačkoli je lobbing veřejností nazírán jako něco podezřelého, jedná se o běžnou součást fungování liberálních demokracií, která přináší celé společnosti jak řadu výhod, tak i potenciálních problémů. Velmi úzce je spojen s problematikou reprezentace zájmů, se zájmovými skupinami a fungováním občanské společnosti. Kniha Lobbing v moderních demokraciích osvětluje roli lobbingu jako jedné z možných legitimních a legálních technik prosazování vlivu v moderních demokraciích. Zabývá se popisem lobbistické praxe ve vybraných kontextech. Publikace je určena zejména studentům humanitních a sociálně vědních oborů, odborným pracovníkům, pracovníkům veřejné správy, lidem zaměstnaným ve veřejném, firemním i neziskovém sektoru.

Objev podobné jako Lobbing v moderních demokraciích (978-80-247-3165-0)

cena 297.0 Kč
Detail

Moderní metody řízení nákladů (978-80-247-5773-5)

Elektronická kniha - autor Boris Popesko, Šárka Papadaki, 264 stran Poznejte v tuzemsku méně známé metody řízení nákladů a inovovaný koncept klasifikace nástrojů řízení nákladů, který reflektuje světové trendy v manažerském účetnictví, jeho struktuře a názvosloví. Nové vydání je zaměřeno na užitečnost a praktičnost a prezentuje řadu zatím nepublikovaných metod.

Objev podobné jako Moderní metody řízení nákladů (978-80-247-5773-5)

cena 314.0 Kč
Detail

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

cena 297.0 Kč
Detail

Podívejte se také