Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Podívejte se také Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 170.0 Kč
Detail

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Kniha - autor Jaroslava Kynclová; Eva Karásková, 152 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Podívejte se také Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

cena 159.0 Kč
Detail

Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Krátká, František Smetana

Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku

Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 175.0 Kč
Detail

Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová

Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů.

Objev podobné jako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová

cena 158.0 Kč
Detail

Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4)

Kniha - autor Irena Králová, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tento díl ucelené řady učebnic vysvětluje podstatu a význam finančního řízení hotelového provozu. Objasňuje zdroje financování podnikových činností a s tím související podnikatelský záměr, zakladatelský rozpočet a hodnocení efektivnosti investic. Dále seznamuje s finanční analýzou, zejména s výpočty poměrových ukazatelů.

Objev podobné jako Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-060-4)

cena 168.0 Kč
Detail

Makroekonomie a hospodářská politika státu pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová

Učebnice podává výklad makroekonomických pojmů. Vede k pochopení významu hospodářské politiky státu, seznamuje s fungováním jednotlivých nástrojů hospodářské politiky. Učí studenty posuzovat dopady inflace a nezaměstnanosti a hodnotit výkonnost ekonomiky. Řeší také vztahy se zahraničím, globalizační procesy a činnost nadnárodních institucí.

Objev podobné jako Makroekonomie a hospodářská politika státu pro střední a vyšší hotelové školy - Irena Králová

cena 175.0 Kč
Detail

Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8)

Kniha - autor Irena Králová, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice podává výklad makroekonomických pojmů. Vede k pochopení významu hospodářské politiky státu, seznamuje s fungováním jednotlivých nástrojů hospodářské politiky. Učí studenty posuzovat dopady inflace a nezaměstnanosti a hodnotit výkonnost ekonomiky. Řeší také vztahy se zahraničím, globalizační procesy a činnost nadnárodních institucí.

Objev podobné jako Makroekonomie a hospodářská politika: pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-062-8)

cena 166.0 Kč
Detail

Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)

Kniha - autor František Smetana; Eva Krátká, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje základní problematiku podnikání v oblasti ubytování a stravování. Součástí textu jsou cvičení, ve kterých se žáci naučí aplikovat teorii na příkladech z praxe při řízení ubytovacích a stravovacích zařízení. Praktická část obsahuje hotelový software, který je jako demoverze na CD vloženém do knihy. Součástí CD jsou také různé přílohy připravené k tisku.

Objev podobné jako Podnikání v hotelnictví a gastronomii + CD: Pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-054-3)

cena 179.0 Kč
Detail

Management pro střední školy a vyšší odborné školy - Radek Maxa

Úspěšný manažer by měl umět profesionálně zacházet s úkoly a správně je řešit, umět jednat a zacházet s lidmi i se sebou samým i získávat moc k uskutečnění věcí, tedy umět je prosadit a mít sílu a vůli je realizovat. Na všechny tyto i další aspekty „manažerské profese“ tato učebnice poukazuje. Je vhodným průvodcem, rádcem, inspirací a hlavně zásobárnou informací pro studium managementu. Text je doplněn schématy, obrázky, grafy a tabulkami a provázen konkrétními příklady z praxe. Učebnice je určena především studentům středních a vyšších odborných škol. Pro své praktické zaměření ji lze vhodně využít i v celé řadě manažerských kurzů celoživotního vzdělávání.

Objev podobné jako Management pro střední školy a vyšší odborné školy - Radek Maxa

cena 208.0 Kč
Detail

Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1)

Kniha - autor Alexander Šíma; Milan Suk, 464 stran, česky Celkově již sedmnácté vydání učebnice Základy práva pro střední a vyšší odborné školy svědčí o popularitě, kterou si učební text po mnoha letech mezi studenty středních škol, ale též mezi laickou veřejností získal. Přiměřený rozsah díla s velmi srozumitelnou formou výkladu poskytuje ucelený přehled společenských vztahů a tomu odpovídajících institutů ve všech významných oblastech práva. Publikace je rozdělena do dvanácti samostatných kapitol. Každá z nich obsahuje shrnutí v podobě dílčích kontrolních otázek. Obsah výkladu zahrnuje v podtextu uvedené příklady k danému celku či konkrétní vysvětlivky. Učebnice je zaměřena především na nejvýznamnější právní obory, které vycházejí z ústavních principů českého právního řádu. Mezi ně patří ústavní právo, právo občanské, trestní, pracovní, ale i správní a finanční právo. Do textu je zakomponována i část zabývající se evropskou integrací a evropským právem....

Objev podobné jako Základy práva pro střední a vyšší odborné školy (978-80-7400-880-1)

cena 599.0 Kč
Detail

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu...

Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

cena 297.0 Kč
Detail

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

eBook: Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům.

Objev podobné jako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

Kniha - česky Učebnice základů účetnictví „šitých na míru“ RVP a tematických plánů hotelových škol seznamuje žáky s významem účetnictví pro řízení firmy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu. Obsahuje také procvičovací příklady s řešením, kontrolní otázky, shrnutí v závěru kapitol, přílohy (např. ukázky různých formulářů, směrná účtová osnova) a výsledky a řešení úloh. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Účetnictví pro střední a vyšší odborné školy v hotelnictví a cestovním ruchu (978-80-7373-036-9)

cena 151.0 Kč
Detail

Nová čítanka 1 pro střední školy - Eva Frnková, Kateřina Štrpková

Čítanka z edice NOVÁ LITERATURA seznamuje studenty podrobně s literární tvorbou jednotlivých autorů. Prohlubuje probírané učivo a obsahuje rozsáhlého množství textů. Vystihuje co nejlépe styl každého autora. Součástí jsou doplňující otázky. Ty mají studenty motivovat k vlastnímu kritickému myšlení, samostatnému formulování závěrů, zařazování poznatků do širších souvislostí. Rozvíjí mezipředmětové vztahy. Nová čítanka byla sestavena s ohledem na katalog požadavků ke státní maturitní zkoušce. Nová čítanka je vhodná také k přípravě na maturitu. Na její tvorbě se podílel kolektiv zkušených autorů a pedagogů za odborné spolupráce s doc. Mgr. Radkem Malým, Ph.D. Respektuje různost typů škol. Využívá literární teorii k analýze textu a jeho interpretaci. Pracovní učebnice zaměřená na porozumění a práci s textem. Množství textů ke čtení během celého školního roku. U některých autorů mají studenti možnost zhodnotit jejich dílo v různých etapách jejich uměleckého vývoje nebo porovnat jejich tvorbu prostřednictvím odlišných literárních žánrů, kterým se tito autoři věnovali. Čítanka také umožňuje zmapovat některá zásadní společenská témata napříč literární historií. Obsah: Úvod Starověká literatura Starověká Antická literatura Středověká Evropská literatura Středověká Česká literatura Renesance a Humanismus Baroko Klasicismus, osvícenectví a preromantismus

Objev podobné jako Nová čítanka 1 pro střední školy - Eva Frnková, Kateřina Štrpková

cena 121.0 Kč
Detail

Management a marketing sportu - Eva Čáslavová

Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.

Objev podobné jako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová

cena 304.0 Kč
Detail

Nauka o výživě - pro střední hotelové školy a veřejnost - Libuše Kuderová

Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na SOU obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných. Vychází přitom z biologických základů člověka. Učebnice má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Nauka o výživě - pro střední hotelové školy a veřejnost - Libuše Kuderová

cena 189.0 Kč
Detail

Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2)

Kniha - autor Libuše Kuderová, 184 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Jde o učebnici pro předmět nauka o výživě na středních hotelových školách. Lze ji využít i při teoretické přípravě na středních odborných učilištích obor kuchař-číšník. Může však posloužit i široké veřejnosti. Podává základní informace o podstatě výživy, přeměn látek a energií a vyúsťuje do všeobecných zásad správné výživy člověka v různých věkových kategoriích, a to zdravých i nemocných

Objev podobné jako Nauka o výživě pro střední hotelové školy a veřejnost (80-7168-926-2)

cena 179.0 Kč
Detail

Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha

eBook: Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň otevřít. Kniha autorského kolektivu kolem doc. Zdenka Dytrta přináší příspěvky například na následující témata: - Absence kvalitativních hodnot v managementu - Zastoupení žen ve vedení vysokých škol v ČR - Ženy ve veřejné správě Publikace obsahuje také konkrétní příklady z praxe českých podniků nebo náhled na situaci v ostatních státech: - Ženy v managementu firmy Petrof - Řešení genderových problémů ve společnosti Atas - Dopady zavedení genderových kvót ve správních radách v Norsku doc. Ing. Zdenek Dytrt, CSc přednáší předmět Manažerská etika na Univerzitě T. Bati ve Zlíně a na Univerzitě Pardubice. Ve spolupráci s fakultami obou univerzit pořádá konference a kulaté stoly se zaměřením na význam etiky v ekonomice. Před 15 lety založil občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, kterého je předsedou. Sdružení vydalo doposud devět dílů knižní publikace Manažerská etika – inspirace pro 21. století, ve kterých významní odborníci prezentují své názory na vývoj managementu.

Objev podobné jako Ženy a management - Zdeněk Dytrt - e-kniha

cena 249.0 Kč
Detail

Chemie pro střední zdravotnické školy I. - Jaroslav Odstrčil

První díl učebnice chemie pro střední zdravotnické školy. Obsahuje základy obecné a anorganické chemie. Seznamuje se základními pojmy (atom, stavba atomu, chemická vazba) a názvoslovím anorganické chemie a chemickými výpočty. Ve druhé části je probrána anorganická chemie podle jednotlivých skupin prvků.

Objev podobné jako Chemie pro střední zdravotnické školy I. - Jaroslav Odstrčil

cena 284.0 Kč
Detail

Ženy a management (978-80-265-0150-3)

Elektronická kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň...

Objev podobné jako Ženy a management (978-80-265-0150-3)

cena 249.0 Kč
Detail

Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

Kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách, než je ta naše, je daleko vyváženější zastoupení žen i mužů. Jsou to ženy, které mohou zachránit svět? Co přináší? Myšlenku rovných šancí pro každého člověka, tedy i právo žen podílet se vyrovnaným způsobem na životě společnosti, je třeba doplnit tím, na co slyší muži, kteří v této chvíli rozhodují – tedy konkrétními benefity a čísly dokazujícími, že větší účast žen v managementu představuje skutečný přínos a podmínku úspěšnosti v budoucnosti. Společnou ambicí autorů tohoto sborníku je tuto debatu alespoň...

Objev podobné jako Ženy a management: Kreativita, inovace, etika, kvalitativní management (978-80-265-0150-3)

cena 267.0 Kč
Detail

Technologie přípravy pokrmů 1: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2)

Kniha - autor Hana Sedláčková; Pavel Otoupal, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.

Objev podobné jako Technologie přípravy pokrmů 1: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (80-7168-912-2)

cena 169.0 Kč
Detail

Technologie přípravy pokrmů 4: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6)

Kniha - autor Hana Sedláčková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.

Objev podobné jako Technologie přípravy pokrmů 4: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-066-6)

cena 169.0 Kč
Detail

Technologie přípravy pokrmů 5: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0)

Kniha - autor Hana Sedláčková, 144 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pátý díl řady učebnic určené pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy popisuje studenou kuchyni, přípravu teplých předkrmů, zásady dietního stravování, stravu jiných národů a gastronomická pravidla.

Objev podobné jako Technologie přípravy pokrmů 5: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-026-0)

cena 174.0 Kč
Detail

Technologie přípravy pokrmů 3: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1)

Kniha - autor Hana Sedláčková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Pětidílný komplet učebnic určený pro SOU, obor kuchař-kuchařka i obor kuchař-číšník, a pro hotelové školy. První díl objasňuje zásady správné výživy, uvádí hygienické požadavky na provoz a zařízení gastronomické výroby, na uchování potravin a pokrmů, požadavky na bezpečnost práce. Dále popisuje zpracování potravin a přípravu polévek a omáček. Druhý díl se zabývá přílohami a hlavními pokrmy. Třetí díl se věnuje přípravě pokrmů z hovězího, telecího, vepřového, skopového a králičího masa, z vnitřností a z masa mletého. Čtvrtý díl popisuje pokrmy z drůbeže, ryb a zvěřiny. Pátý díl je věnován studené kuchyni. Učebnice mají schvalovací doložku MŠMT ČR.

Objev podobné jako Technologie přípravy pokrmů 3: Učebnice pro střední odborná učiliště a pro hotelové školy (978-80-7373-032-1)

cena 169.0 Kč
Detail

Deskriptivní geometrie pro střední školy (kniha + ED) - Eva Pomykalová

Učebnice vhodná pro všechny typy středních škol, kde se deskriptivní geometrie vyučuje jako povinný, volitelný, resp. nepovinný předmět. V úvodních kapitolách jsou zopakovány potřebné stereometrické poznatky a vyloženy základy promítání. Kótované promítání je první promítání, se kterým se čtenář seznámí, na ně navazuje promítání Mongeovo. V Mongeově promítání se řeší nejen úlohy základní, ale i úlohy o tělesech, a to jak o hranolech a jehlanech, tak o rotačních tělesech. Závěrečné kapitoly jsou věnovány pravoúhlé axonometrii a kosoúhlému promítání. Nedílnou součástí učebnice je elektronický doplněk (ED), který obsahuje krokovaná řešení výkladových příkladů. Data elektronického doplňku je možné stáhnout zde. 2. vydání

Objev podobné jako Deskriptivní geometrie pro střední školy (kniha + ED) - Eva Pomykalová

cena 378.0 Kč
Detail

Příklady z managementu a jejich řešení: Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)

Kniha - autor Jaromír Veber, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Obsahem učebnice je přehled manažerských funkcí, technik a dalších činností souvisejících s řízením.

Objev podobné jako Příklady z managementu a jejich řešení: Pro střední školy a pro veřejnost (80-7168-576-3)

cena 113.0 Kč
Detail

Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Eva Berglová, Jurgen Dressel

Příručka odborných výrazů a textů, která odpovídá modernímu pojetí cizích jazyků. Je určena nejen pro studenty SPŠ, ale i ostatních stavebních oborů. Je vhodná i pro stavební praxi.

Objev podobné jako Němčina pro střední průmyslové školy stavební - Eva Berglová, Jurgen Dressel

cena 299.0 Kč
Detail

Time Management nejvyšší generace

Audiokniha MP3 David Gruber, čte David Gruber Unikátní metoda SOUSTO - Stanovte – ovládněte – uvědomte si - sestavujte – tvořte – ošetřujte - od Davida Grubera, 1. českéhoho lektora a nejčtenější autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills. Dozvíte se to základní podstatné o dosavadních čtyřech generacích a vychutnáte si výhody té páté, která místo pouhých metod zavádí multimetody a unimetodu. S nimi budete time management nejen lépe využívat, ale také jej rychleji ovládnete, osvojíte si jej. Je to jako v cestě za svými cíli přesednout z koňského kočáru do bugatti veyron.

Objev podobné jako Time Management nejvyšší generace

cena 99.0 Kč
Detail

Škola v dobrých rukou - klíčové činnosti ředitele (nejen) střední školy - Eva Urbanová, Jana Marie Šafránková - e-kniha

eBook: Ředitel školy v současné době vykonává v souvislosti s vysokou autonomií českých škol mnoho pracovních činností sám nebo je může delegovat. Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+ ovlivňuje jako zásadní dokument práci vedoucích pracovníků všech českých škol. Jeden z jejích cílů posiluje roli ředitele školy jako pedagogického lídra. Je to ale možné, když ho od této role odvádějí další činnosti? Ředitel české školy je dnes právníkem, ekonomem, psychologem, plánovačem, kontrolorem, bezpečákem, sekretářkou atd. a až v poslední řadě pedagogickým lídrem. Autorky publikace Škola v dobrých rukou s podtitulem Klíčové činnosti ředitele školy se proto rozhodly zmapovat komplexní přehled pracovních činností ředitele střední školy vycházející z jeho jednotlivých rolí na základě legislativy, a to jak lídrovské, tak procesní a administrativní kompetence. Identifikovaných 250 činností včetně možností jejich delegování bylo ověřeno reprezentativním výzkumem mezi řediteli středních škol, řediteli katedrových středních škol a studenty studijního programu Školský management. I když o ředitelích, především základních škol, bylo napsáno již velké množství odborné literatury, publikace detailního popisu činností vycházející z legislativy na trhu zatím chyběla. Publikace je proto využitelná pro vedení středních, ale i základních škol a většina činností i pro vedení mateřských škol. Lze ji využít v různých formách manažerského vzdělávání ředitelů škol, i ve výuce školského managementu na vysokých školách. Lektorský posudek knihy vypracovaly prof. PhDr. Eliška Walterová, CSc. a doc. PhDr. Miluše Vítečková, Ph.D.

Objev podobné jako Škola v dobrých rukou - klíčové činnosti ředitele (nejen) střední školy - Eva Urbanová, Jana Marie Šafránková - e-kniha

cena 399.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Objev podobné jako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

cena 2050.0 Kč
Detail

Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace....

Objev podobné jako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

cena 344.0 Kč
Detail

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Objev podobné jako Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha

cena 1947.0 Kč
Detail

Vánoční mystery box pro střední a velké psy

Zažijte s  vaším pejskem Vánoce plné překvapení! V  této limitované edici vánočního mystery boxu se ukrývá spousta zajímavých dobrůtek i hraček, které vybírali naši experti na psí radosti. Obzvlášť potěší pejsky, kteří milují vánoční laskominy a rádi si dopřejí masíčko z kapra nebo lahodného hovězího. Věříme, že si s ním užijete spoustu zábavy a příjemných společných okamžiků nejen u stromečku, ale i u misky! Obsahem vánočního mystery boxu jsou pochoutky a hračky. Složení/Alergeny: Kapr, hovězí, mouční červi, jehněčí. Brambory, mrkev, hrášek, tapioka, rýže.

Objev podobné jako Vánoční mystery box pro střední a velké psy

cena 659.0 Kč
Detail

Time Management nejvyšší generace - David Gruber - audiokniha

Audiokniha: Unikátní metoda SOUSTO - Stanovte – ovládněte – uvědomte si - sestavujte – tvořte – ošetřujte - od Davida Grubera, 1. českéhoho lektora a nejčtenější autora v České i Slovenské republice v oblasti Soft Skills. Dozvíte se to základní podstatné o dosavadních čtyřech generacích a vychutnáte si výhody té páté, která místo pouhých metod zavádí multimetody a unimetodu. S nimi budete time management nejen lépe využívat, ale také jej rychleji ovládnete, osvojíte si jej. Je to jako v cestě za svými cíli přesednout z koňského kočáru do bugatti veyron.

Objev podobné jako Time Management nejvyšší generace - David Gruber - audiokniha

cena 99.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

eBook: Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace.

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu - Jan Kubáček - e-kniha

cena 161.0 Kč
Detail

Management budoucnosti - Jaroslav A. Jirásek

ezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing knihu jedné z našich největších osobností managementu prof. Jaroslava A. Jiráska "Management budoucnosti (řízení z prvního sledu)". Autor do knihy, určené k přemýšlení, vtělil své mnohaleté zkušenosti z oblasti řízení. V knize spojuje minulost se současností a ukazuje směry, kudy se ubírá nebo bude ubírat management budoucnosti. Osmnáct kapitol pojednává o různých aspektech managementu (konkurenčnost, podniková strategie, inovace, společnost znalostí, jakost, marketing, cena, náklady, Corporate Governance, korupce, organizace podniku, lidé v podniku atd.) a přináší mnoho podnětů a zkušeností pro ty, kteří chtějí lépe řídit. Zvláště v dnešní, globalizované společnosti, je komplexní myšlení o souvislostech managementu nejen potřebné, ale přímo nezbytné.

Objev podobné jako Management budoucnosti - Jaroslav A. Jirásek

cena 240.0 Kč
Detail

Moser gilotinka na drápky pro střední a velké psy (4015110015345)

Kleště na drápky Nechce se vám kvůli stříhání drápků navštěvovat psí salóny nebo veterináře a preferujete úpravu drápků vašeho psa v klidu a v pohodlí domova? Vyzkoušejte kleště na drápky od značky Moser. Snadno se používají a díky ostrým čepelím z nerezové oceli umožňují precizní péči o drápky vašeho mazlíčka. Pogumovaná a ergonomická rukojeť vám poskytne větší jistotu a pohodlí při stříhání. Gilotinka na drápky Moser se hodí pro všechny psy středních a velkých plemen. Klíčové vlastnosti gilotinky na drápky pro střední a velké psy MoserGilotinka Moser vám umožní úpravu drápků vašeho psa v pohodlí domovaOstré čepele z nerezové oceli s postarají o precizní ostříháníPogumovaná a ergonomická rukojeť vám poskytne větší jistotu a pohodlíKleště na drápky Moser využijí majitelé středních a velkým psů

Objev podobné jako Moser gilotinka na drápky pro střední a velké psy (4015110015345)

cena 224.0 Kč
Detail

Španělština konverzace nejen pro střední a jazykové školy - Štěpánka Rubešová

Konverzace španělštiny je určena pro výuku konverzace nejen na středních a jazykových školách. Učebnice je koncipována jako doplňkový materiál při systematické výuce; velmi efektivně poslouží pro přípravu na maturitní zkoušku nebo jako výchozí materiál při přípravě vysokoškolských studentů různých oborů na obecnou zkoušku z cizího jazyka či výjezdu do španělsky mluvící země v rámci stipendií. Studentům je poskytována prakticky zaměřená učebnice, která má přispět k rozšíření a shrnutí slovní zásoby na základě témat každodenního života. Slovní zásoba vychází ze současné mluvy převážně ve Španělsku. Cílem bylo zahrnout do slovní zásoby také výrazy, které v jiných učebnicích španělštiny chybějí a přitom jsou pro pobyt ve španělsky mluvících zemích nezbytné. Učebnice obsahuje 15 lekcí neboli tématických jednotek. Každá lekce je rozdělena do sedmi částí, kde část A obsahuje slovní zásobu s českým překladem, část B tvoří rozhovor převážně v hovorové španělštině se slovníčkem pod textem, v části C je krátký text, který byl ponechán v originální formě a pochází ze španělského tisku, časopisů, informačních brožurek nebo podobných materiálů. Nahrávky ke stažení zde.

Objev podobné jako Španělština konverzace nejen pro střední a jazykové školy - Štěpánka Rubešová

cena 259.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

Moderní učebnice managementu pro střední školy.Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší radu praktických tipu a nápadu „do života“. Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.Publikace je celobarevná, bohatě doplněná radou praktických příkladu, ukázek a ilustrací, tipu a doporučení. K učebnici vychází samostatná cvičebnice.

Objev podobné jako Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení - Jaroslav Zlámal, Jana Bellová, Bačík Petr

cena 197.0 Kč
Detail

M-Pets Kleštičky na drápky pro střední a velké psy (6953182721093)

Nůžky na drápky - robustní konstrukce, bezpečnostní mechanismus, ergonomická rukojeť, stříbrno-černo-modré, 15 × 6,7 cm (D׊) Kleštičky M-Pets umožní péči o drápky vašich domácích mazlíčků. Vhodné jsou pro použití na drápky středně velkých a velkých psů, koček a dalších zvířat. Tvořené jsou robustní konstrukcí, díky které nabízí odolnost a dlouhou životnost. Disponují také bezpečnostním mechanismem zajišťujícím bezpečné používání, zatímco ergonomické rukojeti poskytují pohodlí při střípání drápků. Pomocí kleštiček M-Pets jednoduše zastřihnete drápky vašeho domácího mazlíčka. Klíčové vlastnosti kleštiček na drápky pro střední a velké psy M-Pets LKleštičky určené na stříhání drápkůVhodné pro použití na drápky středně velkých a velkých psů, koček a dalších zvířatKleštičky M-Pets jsou tvořené robustní konstrukcíBezpečnostní mechanismus zajistí jejich bezpečné používáníErgonomické rukojeti poskytují pohodlí při střípání drápkůBarevné provedení:...

Objev podobné jako M-Pets Kleštičky na drápky pro střední a velké psy (6953182721093)

cena 149.0 Kč
Detail

PowerShell: Průvodce skriptováním, pro verzi 3.0 a vyšší (978-80-251-5049-8)

Kniha - autor Ed Wilson, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete zkrátit čas strávený nad administrací systému Windows? Hledáte nástroj, se kterým bude správa počítačů efektivnější, rychlejší a snadno půjde automatizovat? Seznamte se s PowerShellem a širokými možnostmi, která nabízí nejen profesionálním administrátorům. Se správným skriptem se stanou i časově zdlouhavé postupy záležitostí několika minut a pár řádků kódu v PowerShellu.

Objev podobné jako PowerShell: Průvodce skriptováním, pro verzi 3.0 a vyšší (978-80-251-5049-8)

cena 479.0 Kč
Detail

Hry a matematika na 1. stupni základní školy - Eva Krejčová

Publikace obsahuje více než 130 didaktických her a jejich variant, které se uplatní jednak jako motivační prvek při prezentaci nového učiva matematiky na l. stupni základní školy, jednak naleznou své místo při procvičování, upevňování učiva a opakování. Sbírka je určena především začínajícím učitelům a posluchačům oboru učitelství l. stupně základní školy. Ale i zkušení pedagogové v ní mohou najít náměty pro zajímavé doplnění a zpestření výuky.Součástí publikace je CD.

Objev podobné jako Hry a matematika na 1. stupni základní školy - Eva Krejčová

cena 176.0 Kč
Detail

Angličtina pro 9. ročník základní školy - Eva Lacinová, Šárka Kadlecová

Šestá a závěrečná část šestidílné řady pro 4. - 9. ročník ZŠ. Ucelená, kompletní řada původních českých učebnic je určena pro základní výuku anglického jazyka. Pro každý ročník je určena jedna učebnice, pracovní sešit, audiokazeta a metodická příručka pro učitele. Celá řada má jednotnou schvalovací doložku MŠMT ČR.

Objev podobné jako Angličtina pro 9. ročník základní školy - Eva Lacinová, Šárka Kadlecová

cena 126.0 Kč
Detail

Prvouka 1 Učebnice pro 1. ročník základní školy - Eva Julínková

Moderní barevná učebnice zpracovaná v souladu s RVP ZV a vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním zaměřené na podporu čtenářské gramotnosti s využitím metod činnostního učení. Učebnice se člení do šesti tematických celků (Škola, Podzim, Zima, Čas, Domov, Jaro, Lidské tělo a Léto) a je zpestřena množstvím obrázků a reálných fotografií. Inovativním prvkem jsou tematické básničky, říkadla a hádanky. Cílem učebnice je zajímavou a věku přiměřenou formou vzbudit v dětech zájem o svět kolem nás a motivovat je k dalšímu poznávání. Významnou roli hraje i reálný svět dětí. Metodické pokyny na spodním okraji strany usnadňují práci s učebnicí a poskytují návod, jak pracovat s uvedenými cvičeními, náměty a otázkami. V učebnici najdete také úkoly zaměřené na etickou výchovu, otázky a úkoly k mezipředmětovým vztahům, náměty na skupinovou práci, hry a soutěže. Učebnici doplňuje barevný pracovní sešit – pro snazší orientaci odpovídá každé straně učebnice shodné číslo strany v pracovním sešitě. Na učebnici navazuje Prvouka 2, edice Čtení s porozuměním – učebnice pro 2. ročník ZŠ zpracovaná obdobným způsobem.

Objev podobné jako Prvouka 1 Učebnice pro 1. ročník základní školy - Eva Julínková

cena 83.0 Kč
Detail

Terra International Pelíšek pro střední a velké papoušky 29 × 47 cm (8593361000205)

Hračka pro ptáky - tunel, závěsná, materiál plast a bavlna, rozměry 470 × 290 × 170 mm (V׊×H) Zásadní vlastnosti produktu Terra International Pelíšek pro střední a velké papoušky 29 × 47 cm Hračka pro papoušky TERRA INTERNATIONAL je vhodná do každé klece Tunel vašeho ptáčka zajisté zaujme a pomůže zahnat nudu Materiálem hračky je plast a bavlna Určena k zavěšení Rozměry hračky pro ptáky TERRA INTERNATIONAL odpovídají 470 × 290 × 170 mm (V׊×H)

Objev podobné jako Terra International Pelíšek pro střední a velké papoušky 29 × 47 cm (8593361000205)

cena 509.0 Kč
Detail

Marketing menších a středních firem

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu

Objev podobné jako Marketing menších a středních firem

cena 97.0 Kč
Detail

Marketing menších a středních firem

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

Objev podobné jako Marketing menších a středních firem

cena 97.0 Kč
Detail

Podívejte se také