Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Finanční management (978-80-247-4047-8)

Elektronická kniha - autor Petra Růčková, Michaela Roubíčková, 296 stran Výhodou publikace je komplexnost a šíře zpracovaných poznatků z oblasti řízení financí.Prezentuje nejen základní teoretické přístupy, ale i jejich uplatnění a projevy v praxi. Autorky upozorňují na specifika realizace finančního managementu v ČR a odlišnosti vzhledem k zahraničí. Pozornost je zaměřena na aspekty vzniku a vývoje korporací, zdroje financování, metody hodnocení investic apod. Jako nedílnou součást správy korporací obsahuje kniha také problematiku dividendové politiky. Nezbytnou součástí rozhodovacího procesu je také finanční analýza vnitřních a vnějších podmínek fungování podniku, prognóza těchto podmínek a hodnocení nejistot či rizik spojených s budoucími aktivitami podniku. Plánování je proces, který bezprostředně na finanční analýzu navazuje. Zpracovávat podnikatelský plán bez předchozí analýzy podniku a jeho okolí, včetně analýzy finanční je téměř nerealizovatelné.

Podívejte se také Management (978-80-247-4429-2)

cena 280.0 Kč
Detail

Dlouhodobý finanční management (978-80-759-8318-3)

Elektronická kniha - autor Milan Hrdý, 200 stran, česky Publikace volně navazuje na dnes již legendární texty autorů Valacha respektive Kislingerové (z tuzemska), nebo Brealey-Myers-Allen ze zahraničí. Věnuje se velice aktuálnímu a v odborné praxi hojně diskutovanému tématu dlouhodobého finančního managementu. Text knihy je rozdělen do deseti kapitol, z nichž některé obsahují řešené i neřešené příklady, které vhodně doplňují danou problematiku. Hlavním tématem knihy je investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku, které v současné době není zpracováno v další odborné literatuře, protože většina knih týkající se investičního rozhodování se zabývá především investováním na finančních trzích. Tex tvychází z obecného pojetí finančního řízení a rozhodování podniku, do kterého začleňuje právě investiční rozhodování a dlouhodobé financování podniku. Nejprve jsou představena východiska investiční činnosti podniku včetně...

Podívejte se také Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)

cena 311.0 Kč
Detail

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování (978-80-247-5104-7)

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Jiří Hnilica, 304 stran Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířena je i problematika optimalizace tvorby portfolia z hlediska analýzy a hodnocení rizika.

Podívejte se také Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 339.0 Kč
Detail

Finanční trhy (978-80-247-5871-8)

Elektronická kniha - autor Oldřich Rejnuš, 384 stran Učebnice se věnuje nejdůležitějším oblastem problematiky finančních trhů a finančních investičních instrumentů. Zkušený autor nejprve vymezuje finanční trhy a jejich funkce a představuje finanční instituce, jejich produkty a služby. Následně se věnuje úrokovým sazbám a základním druhům finančních investičních instrumentů. Podrobněji rozebírá klasické finanční instrumenty, termínované derivátové instrumenty, cenné papíry majetkových investičních a podílových fondů a strukturované produkty. Na závěr se zabývá i regulací a dohledem ve finančním systému a současným vývojem světového finančního systému a světové ekonomiky. Učebnice je určena zejména studentům oborů zaměřených na problematiku finančních trhů vyučovaných na ekonomických či právních vysokých školách, ale mohou ji využívat i ekonomicky orientované střední školy. Je ojedinělá mimo jiné tím, že její součástí je program na generování cvičných testů,...

Objev podobné jako Finanční trhy (978-80-247-5871-8)

cena 254.0 Kč
Detail

Management (978-80-247-4429-2)

Elektronická kniha - autor Ladislav Blažek, 224 stran Publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům, manažerům a podnikatelům. Dozvíte se, jak fungují organizační struktury, jak správně rozhodovat a jak efektivně vést. Druhé vydání se nově věnuje problematice delegování, koučování a leadershipu. Kniha obsahuje řadu příkladů. Detaily knihy: Autor: Ladislav Blažek Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-247-4429-2 Počet stran: 224

Objev podobné jako Management (978-80-247-4429-2)

cena 271.0 Kč
Detail

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...

Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)

cena 1947.0 Kč
Detail

Projektový management (978-80-247-5620-2)

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, kolektiv a, 424 stran Tato ojedinělá publikace představuje nástroje, metody a postupy moderního projektového managementu nejen v souladu s hlavními oborovými standardy (PMI, IPMA, Prince 2), ale i dle zkušeností autorů s jejich aplikací v tuzemských i mezinárodních projektech. Je určena projektovým i liniovým manažerům, zájemcům o certifikaci a studentům.

Objev podobné jako Projektový management (978-80-247-5620-2)

cena 424.0 Kč
Detail

Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)

Elektronická kniha - autor Pavel Štrach, 168 stran Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.

Objev podobné jako Mezinárodní management (978-80-247-2987-9)

cena 246.0 Kč
Detail

Time management (978-80-247-4431-5)

Elektronická kniha - autor autorů kolektiv, 208 stran Připadá vám, že se pořád jen honíte? Míváte často pocit, že jen běháte mezi schůzkami? Nikdy vám nezbude volná chvilka na to opravdu důležité? Pokud ano, je nejvyšší čas začít se věnovat účinnému řízení času. V této knize se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypořádávat se žrouty času a pracovat účelněji i účinněji. Vedle osvědčených technik pro řízení času vám zde představíme celou řadu moderních elektronických pomůcek, které vám usnadní plánování — ať už to jsou mobilní a chytré telefony nebo Outlook. Na konci knihy pak najdete praktická cvičení a kontrolní seznamy.

Objev podobné jako Time management (978-80-247-4431-5)

cena 212.0 Kč
Detail

Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

Elektronická kniha - autor Felix Křížek, Josef Neufus, 224 stran Aktualizované vydání knihy se zaměřuje na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu. Druhé vydání knihy se podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady...

Objev podobné jako Moderní hotelový management (978-80-247-4835-1)

cena 229.0 Kč
Detail

Finanční analýza - 4. rozšířené vydání (978-80-247-3916-8)

Elektronická kniha - autor Petra Růčková, 144 stran Autorka velmi názorně vysvětluje, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy, jaké metody je možno použít v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to analýzu poměrovými ukazateli. V publikaci je uveden praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost, neboť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát skutečnou finanční situaci.

Objev podobné jako Finanční analýza - 4. rozšířené vydání (978-80-247-3916-8)

cena 246.0 Kč
Detail

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall

Objev podobné jako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

cena 195.0 Kč
Detail

Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)

Elektronická kniha - autor Vladimír Bureš, 216 stran Firemní manažeři a studenti v knize najdou ucelený pohled na znalostní management jako moderní manažerskou disciplinu. Po seznámení se s základními pojmy se čtenáři dozví praktické informace o znalostním managementu z různých úhlů pohledu (technologického, manažerského, organizačního, implementačního aj.) a o procesu zavádění znalostního managementu do firmy či jiné organizace. Publikace je ojedinělá tím, že obsahuje ucelený systémový, systematický a srozumitelný popis problematiky znalostního managementu včetně například rozsáhlého přehledu a analýzy stávajících přístupů k zavádění znalostního managementu a detailního popisu jedné z existujících metodik, který není obsažen v žádné z existujících publikacích zabývajících se znalostním managementem.

Objev podobné jako Znalostní management a proces jeho zavádění (978-80-247-1978-8)

cena 302.0 Kč
Detail

Finanční matematika pro každého: 8. rozšířené vydání (978-80-247-4831-3)

Kniha - autor Jarmila Radová; Petr Dvořák; Jiří Málek, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha vysvětluje základní matematickými postupy, které jsou spojeny s nejvýznamnějšími finančními produkty a instrumenty. Hlavními výhodami jsou stručnost a výstižnost knihy. Díky tomu čtenář pochopí finanční matematiku, aniž by musel u studia trávit příliš dlouhý čas. Jde o spolehlivého průvodce jak pro začátečníky, kteří se chtějí seznámit se základními finančními výpočty, tak pro pokročilejší hledající vysvětlení i složitějších finančně-matematických postupů.První část knihy vysvětluje matematické metody a postupy využívané v oblasti financí, druhá část je zaměřena na jejich konkrétní aplikaci u všech důležitých bankovních a finančních produktů (např. běžné účty, spoření, hypoteční úvěry, spotřebitelské úvěry, směnečné obchody, faktoring a forfaiting, dluhopisy, akcie, devizové obchody, finanční termínové obchody).Výklad, demonstrovaný na řadě konkrétních...

Objev podobné jako Finanční matematika pro každého: 8. rozšířené vydání (978-80-247-4831-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Finanční průvodce nefinančního manažera (978-80-247-4593-0)

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 176 stran Publikace srozumitelně, čtivě a na názorných příkladech seznamuje techniky a další odborníky bez ekonomického vzdělání se základy finančního řízení podniků a projektů. Je určena jak lidem z praxe, tak i studentům VŠ. Díky knize čtenář porozumí základním principům finančního řízení v obvyklých situacích, do nichž se může nefinanční manažer dostat — například hodnocení finančního zdraví podniku, rozhodování o nákladech a cenách, rozhodování o investičním projektu, případně rozhodování o akvizici firmy nebo naopak o outsourcingu činností. Čtenář dále s pomocí knihy pochopí vazby mezi řízením financí a ostatními oblastmi managementu a porozumí řeči finančních odborníků, kterou pak dokáže sám používat. Toto zaměření na konkrétní situace a porozumění základním souvislostem čtenář ocení obzvláště ve chvíli, kdy je třeba rychle se zorientovat v problému a přijmout potřebné rozhodnutí.

Objev podobné jako Finanční průvodce nefinančního manažera (978-80-247-4593-0)

cena 229.0 Kč
Detail

Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, kolektiv a, 224 stran Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi — zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích — a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v organizaci, při motivaci zaměstnanců, při prevenci a eliminaci pomluv či napětí mezi jednotlivými osobami i týmy a při řešení vnitřních konfliktů. Je koncipována jako odborná publikace s maximálním důrazem na výstupy do praxe, z níž uvádí řadu příkladů.

Objev podobné jako Sociální vztahy v organizaci a jejich management (978-80-247-4211-3)

cena 297.0 Kč
Detail

Finanční trhy: Učebnice s programem na generování cvičných testů (978-80-247-5871-8)

Kniha - česky Učebnice se věnuje nejdůležitějším oblastem problematiky finančních trhů a finančních investičních instrumentů. Zkušený autor nejprve vymezuje finanční trhy a jejich funkce a představuje finanční instituce, jejich produkty a služby. Následně se věnuje úrokovým sazbám a základním druhům finančních investičních instrumentů. Podrobněji rozebírá klasické finanční instrumenty, termínované derivátové instrumenty, cenné papíry majetkových investičních a podílových fondů a strukturované produkty. Na závěr se zabývá i regulací a dohledem ve finančním systému a současným vývojem světového finančního systému a světové ekonomiky. Učebnice je určena zejména studentům oborů zaměřených na problematiku finančních trhů vyučovaných na ekonomických či právních vysokých školách, ale mohou ji využívat i ekonomicky orientované střední školy. Je ojedinělá mimo jiné tím, že její součástí je program na generování cvičných testů, který ocení jak studenti, jež si mohou na...

Objev podobné jako Finanční trhy: Učebnice s programem na generování cvičných testů (978-80-247-5871-8)

cena 264.0 Kč
Detail

Finanční trhy (978-80-247-3671-6)

Elektronická kniha - autor Oldřich Rejnuš, 768 stran Publikace se věnuje fungování finančních trhů a investičním instrumentům Nové vydání je aktualizováno a rozšířeno o problematiku regulace a dohledu ve finančním systému a o obchodování na měnových trzích. Je určeno pracovníkům finančních institucí, studentům a zájemcům o finanční trhy a investování.

Objev podobné jako Finanční trhy (978-80-247-3671-6)

cena 757.0 Kč
Detail

Finanční trhy (978-80-247-3671-6)

Kniha - autor Oldřich Rejnuš, 768 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Na trhu ojedinělá publikace věnující se principům a zákonitostem fungování finančních trhů se zaměřením na specifické vlastnosti jednotlivých druhů finančních investičních instrumentů. Čtvrté vydání knihy je jednak aktualizováno v návaznosti na nedávné legislativní změny, jednak je rozšířeno o problematiku regulace a dohledu ve finančním systému, o obchodování na měnových trzích a o investování do drahých kovů. A v neposlední řadě se rovněž věnuje rizikům soudobého vývoje a možným dopadům na ekonomiku a lidskou společnost. Publikace je určena odborným pracovníkům finančních institucí, učitelům a studentům ekonomických VŠ a rovněž všem těm, kteří se o problematiku finančních trhů zajímají.

Objev podobné jako Finanční trhy (978-80-247-3671-6)

cena 759.0 Kč
Detail

Finanční řízení podniku (978-80-247-3158-2)

Elektronická kniha - autor Romana Nývltová, Pavel Marinič, 208 stran V publikaci vycházející z aktuální podnikové praxe se seznámíte s moderními přístupy, metodami a instrumenty finančního řízení primárně z pohledu základního finančního cíle - tvorby a zvyšování hodnoty podniku pro jeho vlastníky. Autoři popisují rozhodování a postupy v nejdůležitějších oblastech krátkodobého i dlouhodobého finančního řízení s ohledem na zvolenou podnikovou finanční strategii, čas, riziko i klíčové faktory vnějšího prostředí. V základní rovině také poznáte metody hodnocení firemní výkonnosti a oceňování podniku jako celku. Součástí publikace jsou tematické příklady s řešením a studium problematiky usnadňují také shrnutí základních poznatků, klíčové pojmy a znalostní i testové otázky včetně řešení, uvedené v závěru kapitol.

Objev podobné jako Finanční řízení podniku (978-80-247-3158-2)

cena 271.0 Kč
Detail

Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, kolektiv a, 304 stran Publikace je zaměřena nejen na management v ošetřovatelství, ale také na obecný management, management ve zdravotnictví, ošetřovatelský management, personální management atd. Je vhodná pro výuku studentů a podává všechny důležité informace z oblasti managementu tak, aby byli schopni se v této problematice orientovat. Kniha nabízí budoucím manažerům ve zdravotnictví na různých pozicích užitečné informace.

Objev podobné jako Management v ošetřovatelství (978-80-247-3871-0)

cena 297.0 Kč
Detail

Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

Elektronická kniha - autor Michal Korecký, Václav Trkovský, 584 stran Kniha se komplexně zabývá řízením rizik v projektech, se zaměřením na projekty prováděné v průmyslových podnicích. Představenou metodiku, která je v souladu s aktuální normou ČSN ISO 31000 Management rizik - principy a směrnice z roku 2010, lze však použít pro všechny typy projektů. Publikaci ocení jak projektoví manažeři a specialisté na řízení rizik v praxi, tak lidé z akademické sféry. Čtenář díky knize získá přehled o stavu problematiky managementu rizik, seznámí se s fázemi, metodami a postupy managementu rizik projektů a také s vlastní metodikou managementu rizik, která byla vytvořena na základě zkušeností z aplikace teoretických poznatků při praktickém řízení rizik v průmyslových podnicích. Koncepce knihy umožňuje osvojení používaných postupů a metodik v praxi a použití knihy pro vybrané oblasti zájmu čtenáře. Hlavní postupy a metody jsou aplikovány na praktických příkladech.

Objev podobné jako Management rizik projektů (978-80-247-3221-3)

cena 628.0 Kč
Detail

Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)

Elektronická kniha - autor Jana Veselá, Veselá Petra Kanioková, 200 stran Jaký je vliv managementu na společnost? Jaká je míra ovlivnění tohoto odvětví společností, v níž působí? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci. Navrhuje strategie a vysvětluje principy, které se v současném managementu nejlépe osvědčily. Uvádí úspěšné příklady z praxe nejrenomovanějších světových i našich odborníků. Nahlédněte spolu s námi do jednoho z nejdiskutovanějších oborů 21. století.

Objev podobné jako Sociologické aspekty managementu (978-80-247-2792-9)

cena 229.0 Kč
Detail

Leadership & management development (978-80-247-5721-6)

Elektronická kniha - autor Irena Pilařová, 168 stran Jste na manažerské pozici a zamotala vám hlavu teorie lídrovství? Myslíte si, že nemůžete být lídry, protože jste se nenarodili se správnými schopnostmi nebo nemáte potřebné charisma? Netušíte, jaké kompetence k výkonu role lídra potřebujete a jak je můžete trénovat? Po přečtení této knihy si uděláte jasno.

Objev podobné jako Leadership & management development (978-80-247-5721-6)

cena 254.0 Kč
Detail

Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 208 stran Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v...

Objev podobné jako Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)

cena 229.0 Kč
Detail

Destinační management (978-80-271-3218-8)

Elektronická kniha - autor Andrea Holešinská, 344 stran, česky Předkládá komplexní zpracování problematiky destinačního managementu. Čtenářům jsou představeny základní (teoretická) východiska řízení, včetně mechanismu řízení, tedy procesu řízení, a tyto jsou následně propojeny s četnými zahraničními (teoretickými) poznatky o řízení destinace. Výsledkem je ucelený pohled na praktickou rovinu destinačního managementu, a to jak z procesní stránky, tak ze stránky konkurenceschopnosti a udržitelnosti. Velký prostor je věnován specifikům destinačního managementu (tj. principu 3K - kooperace, koordinace, komunikace). Závěrem jsou prezentovány praktické poznatky o vývoji destinačního managementu v zahraničí a v ČR.

Objev podobné jako Destinační management (978-80-271-3218-8)

cena 382.0 Kč
Detail

Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)

Elektronická kniha - autor Eva Vávrová, 192 stran Publikace poskytuje odborné veřejnosti a studentům VŠ informace o specifikách finančního řízení komerčních pojišťoven, výkonu dohledu v pojišťovnictví, zajišťovacích operacích, tvorbě a užití technických rezerv, metodách hodnocení výkonnosti pojišťoven a požadavcích směrnice Solvency II.

Objev podobné jako Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)

cena 253.0 Kč
Detail

Účetnictví a finanční řízení (978-80-247-4574-9)

Elektronická kniha - autor Miroslav Máče, 552 stran Kniha je určena účetním a ekonomům z praxe, zejména obcí, měst a krajů. Kniha bude i velkou inspirací pro učitele a studenty vysokých škol. Jedná se o natolik obecnou publikaci, že bude přínosem i pro zájemce z oblasti podnikatelské. Kniha je vhodná pro pracovníky z praxe jako základní příručka finančního a manažerského účetnictví. Ekonomové, nejen z obcí, měst a krajů a státních organizací, mohou publikaci použít pro finanční analýzu a finanční řízení své účetní jednotky. Jde o jedinou učebnici, která propojila účetnictví, finanční analýzu a finanční řízení do jediného vzájemně propojeného celku.

Objev podobné jako Účetnictví a finanční řízení (978-80-247-4574-9)

cena 424.0 Kč
Detail

Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)

Kniha - autor Eva Vávrová, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace poskytuje odborné veřejnosti a vysokoškolským studentům informace o specifikách finančního řízení komerčních pojišťoven, o výkonu dohledu v pojišťovnictví, o zajišťovacích operacích, o tvorbě a užití technických rezerv, o metodách hodnocení výkonnosti pojišťoven a o požadavcích směrnice Solvency II na solventnost a na řízení rizik v evropských komerčních pojišťovnách. Jde o ucelené, systémově pojaté pojednání zachycující základní problémové okruhy finančního řízení komerčních pojišťovacích institucí. Monografie podává potřebné znalosti a teoretické i praktické informace na úrovni magisterského stupně studia, je vhodná pro studenty doktorských studijních programů, posluchače kurzů specializovaného vzdělávání v pojišťovnictví a adepty doškolování středního a vyššího stupně vzdělávání pojišťovacích zprostředkovatelů, stejně jako pro odborníky z pojišťovací praxe a další zájemce o...

Objev podobné jako Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)

cena 260.0 Kč
Detail

Finanční matematika pro každého (978-80-247-4831-3)

Elektronická kniha - autor Jarmila Radová, Petr Dvořák, Jiří Málek, 304 stran Kniha vysvětluje základní matematické postupy, které jsou spojeny s nejvýznamnějšími finančními produkty a instrumenty. Hlavními výhodami jsou stručnost a výstižnost knihy. Díky tomu čtenář pochopí finanční matematiku, aniž by musel u studia trávit příliš dlouhý čas. Jde o spolehlivého průvodce jak pro začátečníky, kteří se chtějí seznámit se základními finančními výpočty, tak pro pokročilejší hledající vysvětlení i složitějších finančně-matematických postupů.První část knihy vysvětluje matematické metody a postupy využívané v oblasti financí, druhá část je zaměřena na jejich konkrétní aplikaci u všech důležitých bankovních a finančních produktů (např. běžné účty, spoření, hypoteční úvěry, spotřebitelské úvěry, směnečné obchody, faktoring a forfaiting, dluhopisy, akcie, devizové obchody, finanční termínové obchody).Výklad, demonstrovaný na řadě konkrétních příkladů, umožní snadnou...

Objev podobné jako Finanční matematika pro každého (978-80-247-4831-3)

cena 254.0 Kč
Detail

Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5)

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, Pavel Máchal, Branislav Lacko, kolektiv a, 528 stran Nové vydání jediné publikace o řízení projektů podle české implementace standardu projektového řízení IPMA ICB v3.1 je aktualizováno s ohledem na novou verzi standardu a jsou v něm upřesněny a doplněny některé metody projektového řízení. Kniha je určena zkušenějším i začínajícím projektovým manažerům ze všech oborů lidské činnosti a studentům VŠ. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje čtenáře s jednotlivými prvky technických, behaviorálních a kontextových kompetencí projektového manažera, popisuje doporučené a požadované techniky, vysvětluje pojmy a formulace ze standardu IPMA, přináší řadu příkladů a případových studií. Knihu připravil kolektiv zkušených odborníků, kteří aktivně působí v praxi a v české Společnosti pro projektové řízení (SPŘ), jež je národní organizací IPMA. Kniha je přímo provázána na certifikaci IPMA, která je jedinou dostupnou mezinárodní...

Objev podobné jako Projektový management podle IPMA (978-80-247-4275-5)

cena 552.0 Kč
Detail

Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)

Elektronická kniha - autor Ivana Hospodářová, 136 stran Publikace určená všem vedoucím pracovníkům s přímými podřízenými poskytuje praktickou příručku pro jednání a komunikaci se svými lidmi v nejčastějších situacích. Dokonale poskytne návod, jak sdělit a zadat úkoly, jak předat potřebné informace, jak přesvědčit, motivovat, ovlivňovat, delegovat, zapojovat do rozhodování, jak komunikovat se skupinou s jednotlivcem. Nabídne rady, jak se vyhnout krizovým situacím, eventuelně jak je řešit, pokud nastanou. Kniha obsahuj tolik oblíbené praktické příklady, návody a doporučení.

Objev podobné jako Kreativní management v praxi (978-80-247-1737-1)

cena 144.0 Kč
Detail

Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)

Elektronická kniha - autor Jan Doležal, 176 stran Řízení projektu má svá pravidla a nástroje a tato kniha vás s nimi seznámí. Získáte s ní srozumitelný návod, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty. Pomocí příběhu o vzniku a realizaci projektu v malé organizaci vás provede celým životním cyklem jednoho projektu. Detaily knihy: Autor: Jan Doležal Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-247-5693-6 Počet stran: 176

Objev podobné jako Projektový management v praxi (978-80-247-5693-6)

cena 271.0 Kč
Detail

Systém managementu bezpečnosti informací (978-80-247-4251-9)

Elektronická kniha - autor Martin Drastich, 128 stran Detaily knihy: Autor: Martin Drastich Rok vydání: 2011 ISBN: 978-80-247-4251-9 Počet stran: 128

Objev podobné jako Systém managementu bezpečnosti informací (978-80-247-4251-9)

cena 110.0 Kč
Detail

Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)

Elektronická kniha - autor Václav Cejthamr, Jiří Dědina, 352 stran Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka či o problematiku organizačního chování manažerů expatriantů v zahraničí. Zcela nová je kapitola o virtuálních týmech a organizacích, nastíněna je problematika manažerských klíčových kompetencí, výrazně aktualizována je tematika zvyšování organizačního výkonu nebo otázka moci, vlivu a statusu a také přístupů k vedení. Autoři přibližují různé typy manažerů, jejich role při vedení a řízení týmů..

Objev podobné jako Management a organizační chování (978-80-247-3348-7)

cena 407.0 Kč
Detail

E-mail management (978-80-856-2445-8)

Elektronická kniha - autor David Gruber, 50 stran Tato e-kniha nebude dlouhá. Není totiž větší blbost než zahlcenému člověku, který kvůli každodenní záplavě e-mailů nestíhá a šetří každou minutou, nabízet jako lék další hodiny čtení něčeho. Takže – opět vás čeká „jen“ kostka – tj. maximum užitečného za minimum času. Ale slibuji, že v závislosti na vaší zpětné vazbě po čtení – na vašich mailech, telefonátech, připomínkách na kurzech – ji budu rozšiřovat. Ovšem jen v takové míře, v jaké si to budete přát vy, mailující lidé. Věnuji se mail managementu profesionálně nejdéle v této zemi. Mail management se samovolně a logicky stával stále větší a větší součástí mých kurzů racionálního čtení, tak jak již brzy po roce 1990 postupně ubývalo papírových dopisů a přibývalo těch elektronických. Celé toto know-how se nachází někde na průniku racionálního čtení a time managementu. Už v devadesátých letech minulého století mi principál jazykové školy v anglickém...

Objev podobné jako E-mail management (978-80-856-2445-8)

cena 199.0 Kč
Detail

Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)

Elektronická kniha - Kniha je určena nejen projektovým manažerům, ale i řídicím pracovníkům, studentům a pedagogům, kteří se s rozsáhlejšími projekty setkávají na denní bázi. - autor Drahoslav Dvořák, 248 stran Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí? Kniha vás seznámí s důležitými koncepty a postupy při řízení nejen projektů, ale i programů a projektových portfolií. Naučíte se, jak správně uchopit řízení projektu, abyste se zdárně dopracovali k jeho úspěšnému dokončení. Dvojice zkušených autorů nezapomněla ani na řadu příkladů z praxe, díky kterým probíraná témata snadněji pochopíte a vyvarujete se zbytečným chybám. Kniha je určena nejen projektovým manažerům, ale i řídicím pracovníkům, studentům a pedagogům, kteří se s rozsáhlejšími projekty setkávají na denní bázi. Publikace se mimo jiných věnuje...

Objev podobné jako Project Portfolio Management (978-80-251-4893-8)

cena 279.0 Kč
Detail

Finanční analýza – 5. aktualizované vydání (978-80-247-5534-2)

Elektronická kniha - autor Petra Růčková, 160 stran Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy - rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow — při zpracovávání finanční analýzy. Osvojte si metody výborně využitelné v podnikatelské praxi. Součástí je komplexní příklad, upozorňující také na možná úskalí při interpretaci výsledků.

Objev podobné jako Finanční analýza – 5. aktualizované vydání (978-80-247-5534-2)

cena 254.0 Kč
Detail

Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

Elektronická kniha - autor Tomáš Petřík, 736 stran Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro finanční a ekonomické manažery, auditory, účetní profesionály, finanční analytiky, bankovní specialisty, studenty. Autor vysvětluje podstatu, úlohu, použití a nezbytnost manažerského účetnictví v ekonomickém a finančním řízení firmy, a to na provozní, taktické i strategické úrovni. Důraz klade na těsný vztah manažerského účetnictví a tvorbu efektivních a hodnototvorných řídících rozhodnutí zhodnocujících konkurenčně organizaci jako celek. Text je doplněn rozsáhlými souvisejícími přílohami a finančními tabulkami, obsahuje též...

Objev podobné jako Ekonomické a finanční řízení firmy (978-80-247-3024-0)

cena 1267.0 Kč
Detail

Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

Elektronická kniha - autor Oto Košta, 120 stran Zcela ojedinělá publikace na našem trhu seznamuje mediky — budoucí praktické lékaře se záludnostmi a taji úspěšného zřízení a vedení ordinace praktického lékaře. Kniha je užitečná i pro lékaře, kteří již praxi vedou a kteří vání mohou nalézt užitečné rady.Kniha přináší řadu praktických rad, poznatků, postřehů a doporučení, které pomohou čtenáři vyvarovat se zbytečných chyb při vykonávání lékařské praxe.Autor sám vede více než 30 let lékařskou praxi a přednáší problematiku jak medikům váposledních ročnících studia, tak várámci celoživotního vzdělávání na doškolovacích akcích apod.

Objev podobné jako Management úspěšné ordinace praktického lékaře (978-80-247-4422-3)

cena 169.0 Kč
Detail

Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

Elektronická kniha - autor Monika Palatková, Eva Mráčková, Milan Kittner, Ondřej Kašťák, Josef Šesták, 224 stran Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.

Objev podobné jako Management cestovních kanceláří a agentur (978-80-247-3751-5)

cena 237.0 Kč
Detail

Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

Elektronická kniha - autor Jiří Dědina, Jiří Odcházel, 328 stran Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku. Autoři v knize postupují od komunikace, motivace a rozhodování jednotlivců, přes skupiny a týmy, virtuální týmy a jejich komunikaci a kooperaci, organizační vztahy, síťové a virtuální organizace a strategické aliance až po rozvoj organizace, organizační kulturu a řízení lidských zdrojů, vedení, rozhodování a řešení konfliktů v organizaci. Kromě klasických organizačních struktur útvarových se autoři věnují nové metodologii pro tvorbu organizování pomocí procesního řízení. Moderní publikace je doplněna...

Objev podobné jako Management a moderní organizování firmy (978-80-247-2149-1)

cena 390.0 Kč
Detail

Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

Elektronická kniha - autor Kateřina Ryglová, 192 stran Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Objev podobné jako Management kvality služeb v cestovním ruchu (978-80-247-5021-7)

cena 246.0 Kč
Detail

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a...

Objev podobné jako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

cena 161.0 Kč
Detail

Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! (978-80-247-5693-6)

Kniha - autor Jan Doležal; Jan Krátký, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Stojíte před úkolem naplánovat a zrealizovat menší, ale důležitý projekt? Řídíte projekty spíše intuitivně? Představují projekty jen část vaší práce, ale chcete je řídit dobře? Řízení projektu je v podstatě řemeslo, má svá pravidla a nástroje. Pokud se s nimi chcete seznámit, je tato kniha skvělou volbou. Řídíte-li menší projekty, naleznete v ní vše potřebné, a až se dostanete k větším akcím, budete mít velmi dobré základy. Naučíte se, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty. Prostřednictvím zajímavého příběhu o vzniku a realizaci malého projektu v malé organizaci vás kniha provede celým životním cyklem jednoho projektu. Seznámíte se se základními nástroji a technikami projektového řízení, které vám pomohou získat a zpracovat informace potřebné pro důležitá rozhodování. Získáte řadu tipů a doporučení vycházejících z dlouholetých...

Objev podobné jako Projektový management v praxi: Naučte se řídit projekty! (978-80-247-5693-6)

cena 259.0 Kč
Detail

Dlouhodobý finanční management - Milan Hrdý

Druhé vydání odborné publikace Dlouhodobý finanční management nabízí pohled na dlouhodobé manažerské rozhodovací procesy v oblasti podnikových financí. Zaměřuje se zejména na investiční rozhodování a dlouhodobé financování. Jak se komplexně postupuje při posouzení ekonomické efektivnosti investičních projektů podniku? Jaká existují kritéria pro hodnocení ekonomické efektivnosti podnikových investic a kdy jsou která vhodná? Jak se projeví vliv inflace a rizika při hodnocení ekonomické efektivnosti podnikových investic? Jaké jsou vhodné finanční zdroje pro financování podnikových investic a jaké existují základní přístupy k optimalizaci kapitálové struktury? Autoři nejenže zkoumají teoretická východiska dané problematiky, ale snaží se i o jejich konkrétní aplikaci včetně uvedení souhrnné případové studie. Zveřejněny jsou i některé aktuální problémy týkající se dlouhodobého managementu – oborové standardy, startupy, leasingové financování a problematika investičního rozhodování ve specifických podmínkách (např. během epidemie SARS-Cov-2 nebo války na Ukrajině).

Objev podobné jako Dlouhodobý finanční management - Milan Hrdý

cena 375.0 Kč
Detail

Java 8 (978-80-247-4638-8)

Elektronická kniha - autor Rudolf Pecinovský, 656 stran Java 8 je druhým dílem populární učebnice programování, která je na našem trhu zcela ojedinělá. Na rozdíl od ostatních učebnic se totiž nesoustředí na výuku syntaxe jazyka a práce s knihovnami, ale učí čtenáře doopravdy programovat. Učí jej, jak má při programování myslet a pomůže všem, kteří potřebují získat hlubší vhled do problematiky objektově orientovaného programování a návrhu architektury objektově orientovaných programů.

Objev podobné jako Java 8 (978-80-247-4638-8)

cena 535.0 Kč
Detail

Finanční řízení hotelů (978-80-7676-523-8)

Kniha - autor Hana Březinová; Vladana Horáková, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Odborné publikace Hany Březinové jsou známé prolnutím teoretických a právních rámců s praktickými řešeními, postupy a konkrétní realizací v dané oblasti praxe. V případě hotelů bylo potřeba se na tyto objekty podívat ne z pozice hosta, ale z pozice manažera. Co potřebuje vědět, znát a získat za data a informace, aby při finančním řízení dokázal hotelu prospět? Vladana Horáková, která je nominována v rámci Asociace hotelů a restaurací na hoteliérku roku 2022 za Golden Apple Hotels se prakticky snaží pozitivně ovlivňovat cestovní ruch i sektor služeb a umožnit udržitelnost a rozvoj v hotelnictví v komplikovaných dvacátých letech našeho století. Kniha Finanční řízení hotelů je prolnutím přístupů obou autorek. Na ekonomiku každého hotelu má velký vliv jeho organizační struktura, zda se jedná o samostatný hotel nebo hotelový řetězec, dále se projeví právní, politické a...

Objev podobné jako Finanční řízení hotelů (978-80-7676-523-8)

cena 549.0 Kč
Detail

Finanční řízení hotelů (978-80-7676-523-8)

Elektronická kniha - autor Hana Březinová, 288 stran, česky Odborné publikace Hany Březinové jsou známé prolnutím teoretických a právních rámců s praktickými řešeními, postupy a konkrétní realizací v dané oblasti praxe. V případě hotelů bylo potřeba se na tyto objekty podívat ne z pozice hosta, ale z pozice manažera. Co potřebuje vědět, znát a získat za data a informace, aby při finančním řízení dokázal hotelu prospět? Vladana Horáková, která je nominována v rámci Asociace hotelů a restaurací na hoteliérku roku 2022 za Golden Apple Hotels se prakticky snaží pozitivně ovlivňovat cestovní ruch i sektor služeb a umožnit udržitelnost a rozvoj v hotelnictví v komplikovaných dvacátých letech našeho století. Kniha Finanční řízení hotelů je prolnutím přístupů obou autorek. Na ekonomiku každého hotelu má velký vliv jeho organizační struktura, zda se jedná o samostatný hotel nebo hotelový řetězec, dále se projeví právní, politické...

Objev podobné jako Finanční řízení hotelů (978-80-7676-523-8)

cena 599.0 Kč
Detail

Management v obrazech (978-80-765-0259-8)

Elektronická kniha - autor Vladimír Baslík, 216 stran, česky Taky jste si mysleli, že budete ten nejlepší šéf (kolega, partner, lektor)? Trochu kamarád, trochu dospělý, trochu pes? Pak se to stane. Jste šéf a všechno je jinak. První měsíce jsou plné stresu a metody pokus-omyl. Na cestě je plno výmolů, zatáček, tunelů a bez pomoci nemusí na konci svítit žádné světlo. Proto v knize najdete tipy na změny, a to nejen pro svět byznysu. Uvidíte, jak snadno rozumní lidé dělají nerozumné věci a jak vypadají příběhy bez pozitivních vylepšení. Kniha má pobavit. Má poradit. Má burcovat tvořivost. Je nadsázkou. Je útokem na zaběhnuté postupy a stereotypy. Snaží se dostat rozum a emoce do rovnováhy.

Objev podobné jako Management v obrazech (978-80-765-0259-8)

cena 249.0 Kč
Detail

Vítězství (978-80-759-4047-6)

Elektronická kniha - ze série Stará flotila, autor Nick Webb, 320 stran, česky Sjednocená Země hoří...Roj rozsévá zkázu v našem prostoru. Truchlíme nad ztrátou tisíců lodí a milionů padlých spolubojovníků. Miliardy otců, matek, sester a bratrů jsou pryč, mrtví. Nastal čas to ukončit, protože právě nadešla naše chvíle. Ale vítězství nikdy nepřichází bez obětí. Hrdiny nevyučíte a nevycvičíte, ti se musí ukovat v krvi a popelu.V dějepisných knihách našich pravnoučat budou vyprávět náš příběh a opěvovat hrdiny a legendy. Roj bude poražen a my přetrváme. Za každou cenu.

Objev podobné jako Vítězství (978-80-759-4047-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Podívejte se také