Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.
Podívejte se také Event marketing (80-247-0646-6)
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Podívejte se také Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller - e-kniha
eBook: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Podívejte se také albatros harry potter 5 fenixuv rad 2 vydani
Podívejte se také
- albatros harry potter 2 tajemna komnata 5 vydani
- Glass Philip: Itaipu, Canyon (2x LP) - LP (8719262014343)
- Bowie David, Glass Philip: Low Symphony - LP (0028948201068)
- Clark Gary Jr.: This Land - CD (9362490227)
- Moore Gary: A Different Beat - CD (4050538825824)
- Clark Gary Jr.: Pearl Cadillac - LP (5439193889)
- Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
- Marketing menších a středních firem
- Moore Gary: Live at Monsters of Rock - CD (5050749229229)
- Moore Gary: Live From London (2x LP) - LP (0810020506969)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Armstrong, Louis: Classics and Rarities (10x CD) - CD (600486)
- GRUND ARMSTRONG Koupelnová předložka 60x100 cm, bílá (B2790-016001014)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
- Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
- Internetový marketing (978-80-251-5016-0)
- Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti. Toto je svet, ktorý pohltí nepripravených, ale odmení pripravených – silné spoločnosti, ktoré majú schopnosť rýchlo predvídať a efektívne spracovať možné hrozby.Známi obchodní stratégovia Philip Kotler a John Caslione predstavujú v knihe Chaotika podnetný, hoci znepokojivý názor, že súčasné turbulentné časy nie sú odchýlkou, ale trvalou súčasťou našej doby. Ich inovatívny Systém manažmentu Chaotika je zameraný na minimalizovanie zraniteľnosti a využívanie príležitostí. Poskytuje praktické stratégie nielen na to, ako prežiť ekonomické výkyvy, ale ako počas nich dokonca rásť.
Objev podobné jako Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione
Hadí grál - Gardiner Philip, Gary Osborn
Tato kniha je příběhem neobyčejné cesty objevů, který vede k odhalení nejzazších tajemství a nevysvětlitelných záhad - včetně svatého grálu, elixíru života a kamene mudrců. Je to příběh kultu uctívání hada, ve starověku rozšířeného po celém světě, na jehož vliv narazíme ve všech velkých světových náboženstvích. Některá z nich dokonce získala svou moc díky tomu, že hada spojila se zlem, ovšem původní odkaz starověkých obřadů a rituálů je v nich zřetelný dodnes. Nejvýznamnějším obřadem hadího kultu bylo míšení hadího jedu s krví v obřadní misce, aby vznikl léčivý elixír. Dnešní věda prokázala, že tento prostředek zvyšuje reprodukci t-buněk, a tak posiluje lidský imunitní systém. Ve skutečnosti šlo o základ elixíru života a obřadní miska dostala jméno grál. Autoři této knihy ukazují, že - tajemné "hadí bytosti" nebo "hadí božstva" starověkých mýtů byli skuteční lidé, kteří dosáhli osvícení, - had byl chován v úctě pro životadárné vlastnosti svého jedu i své krve, a také pro schopnost svléknout kůži, a tudíž se znovu narodit, - grál, elixír života a kámen mudrců jsou totéž; jedná se o metaforická přirovnání znamenající duchovní osvícení. Kniha Hadí grál se vrací přes kořeny křesťanství, buddhismu, hinduismu, pohanství a starého Egypta tisíce let zpátky do starověkého Sumeru a Afriky. Pravda, po celá staletí pohřbená pod nánosem mýtů, symboliky, propagandy a historické manipulace, vychází na povrch a už ji nelze popírat.
Objev podobné jako Hadí grál - Gardiner Philip, Gary Osborn
Školní anglická gramatika - nové vydání - Gary Crabbe, Stanislav Soják
Přehled anglické gramatiky pro všechny, kteří se učí anglicky. Srozumitelné vysvětlení gramatických jevů s příklady vět je v této publikaci přehledně uspořádáno do barevně odlišených kapitol. Najít správný tvar nepravidelného slovesa, vhodnou předložku nebo to pravé přídavné jméno se vám tak jistě rychle podaří.
Objev podobné jako Školní anglická gramatika - nové vydání - Gary Crabbe, Stanislav Soják
Přehledná gramatika - angličtina (nové vydání) - Gary Crabbe, Stanislav Soják
Tato publikace obsahuje 65 gramatických tabulek zpracovaných s důrazem na přehlednost a rychlý vyhledávací systém. Je zde uvedeno to nejdůležitější z anglické gramatiky.
Objev podobné jako Přehledná gramatika - angličtina (nové vydání) - Gary Crabbe, Stanislav Soják
Sebevražedný oddíl 1: Černá sféra - Jim Lee, Ivan Reis, Frank Gary, Philip Tan
PRO TUHLE PRÁCI NEMUSÍTE BÝT ŠÍLENÍ – ALE DOST TO POMÁHÁ! Harley Quinn. Deadshot. Killer Croc. Enchantress. Captain Boomerang. Katana. Jsou nebezpeční. Smrtící. Vážně duševně narušení… a představují naši jedinou naději. Říká se jim Sebevražedný oddíl.Je to tým, který sestavila neústupná veteránka zpravodajských služeb Amanda Wallerová a svěřila ho pod velení zneuctěného vojenského génia plukovníka Ricka Flaga. Tito muži, ženy a monstra ze Sebevražedného oddílu – alias Operační skupiny X – odvádějí práci, kterou by si žádný superhrdina rozhodně nechtěl ušpinit svůj čistoskvoucí kostým. Mise, která je čeká, vypadá poměrně přímočaře: mají nepřátele připravit o mocnou kosmickou zbraň nazvanou Černá sféra. Co se však stane, jakmile půjde do tuhého a naši antihrdinové zjistí, že jejich cíl brání Vyhlazovací brigáda, ruský protějšek Operační skupiny X, proti které vypadá Sebevražedný oddíl jako kroužek vyšívání pro pokročilé?Sebevražedný oddíl se ocitá v pasti umístěné stovky metrů pod hladinou arktických vod a čeká ho boj proti nejstrašnější hrozbě, jaké kdy čelil – a současně získá tajemného nového člena a o jednoho naopak přijde během zvratu tak brutálního, že ho ani sama Amanda Wallerová nedokázala předvídat!
Objev podobné jako Sebevražedný oddíl 1: Černá sféra - Jim Lee, Ivan Reis, Frank Gary, Philip Tan
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Event marketing (80-247-0646-6)
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a...
Objev podobné jako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 91 stran Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním.
Objev podobné jako Marketing bez reklamy (999-00-017-5020-6)
Elektrotechnika III - 6. vydání - Antonín Blahovec
V učebnici se na příkladech a úlohách procvičují základy elektrotechniky, a to v kapitolách: Stejnosměrný proud Řešení obvodů stejnosměrného proudu Elektrostatické pole Magnetické pole Elektromagnetická indukce Střídavé proudy Řešení obvodů střídavého proudu Symbolická metoda řešení obvodů střídavého proudu Trojfázová soustava Přechodné jevy Lineární obvody Nelineární obvody Metody řešení obvodů se střídavým proudem Věty o náhradních zdrojích v obvodech se střídavým proudem V knize je uvedeno řešení 152 příkladů a zadáno 404 úloh na procvičování.
Objev podobné jako Elektrotechnika III - 6. vydání - Antonín Blahovec
Elektrotechnika I - 6. vydání - Antonín Blahovec
Problematika proudového, elektrostatického a magnetického pole s praktickými aplikacemi.
Objev podobné jako Elektrotechnika I - 6. vydání - Antonín Blahovec
Elektrotechnika II - 6. vydání - Antonín Blahovec
Řešení elektrických obvodů střídavého proudu harmonického průběhu.
Objev podobné jako Elektrotechnika II - 6. vydání - Antonín Blahovec
Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Kniha – autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Marian Gúčik, 200 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu. Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí...
Objev podobné jako Marketing podnikov cestovného ruchu (978-80-8168-812-6)
Pediatrie: Překlad 6.vydání (978-80-247-4588-6)
Kniha - autor Carolina Ania Muntau, 608 stran, česky, pevná bez přebalu matná Základní učebnice v oboru, vynikající svým pojetím, aktuálností, rozsahem i zpracováním. Informace v ní obsažené jsou pravidelně aktualizovány, rozsah je ideální a pojetí přehledné. Publikace je mimořádně zajímavá i díky bohaté obrazové příloze. Knihu využijí jak medici, tak graduovaní pediatři.
Objev podobné jako Pediatrie: Překlad 6.vydání (978-80-247-4588-6)
KČT Banát 1:100 000 / 6. vydání 2022
Mapa je nově rozšířena i o českou část v Srbsku. Je v ní zaneseno téměř 70 kilometrů nových tras, které byly vyznačeny s využitím tradičních českých turistických značek. Celkově tak ve zdejší oblasti dosahuje síť turistických tras délky 160 kilometrů. Textová část je kromě češtiny také v angličtině, němčině, rumunštině a srbštině.
Objev podobné jako KČT Banát 1:100 000 / 6. vydání 2022
Cizinci a daně - 6. vydání - Magdaléna Vyškovská - e-kniha
eBook: Šesté vydání ojedinělé souborně pojaté publikace přehledně popisuje nejčastější situace týkající se zdaňování cizinců v České republice, ať jsou daňovými rezidenty, či nerezidenty. Jejich situace je nejprve rozebrána z pohledu pracovního, cizineckého, občanského a obchodního práva, následně pak z pohledu domácího zákona o daních z příjmů a smluv o zamezení dvojího zdanění. Rovněž jsou popsány procesní povinnosti podle daňového řádu. Poslední kapitola se věnuje sociálnímu zabezpečení v Evropské Unii. V publikaci naleznete názorné příklady včetně podrobných výpočtů z praxe. Ke čtenáři se tak dostává komplexně popsaný postup u jednotlivých situací různých typů osob majících rozličné příjmy v České republice.Publikace je napsána podle právního stavu ke dni 31. 12. 2021 s aktualizovanými údaji pro daň z příjmů pro rok 2022.
Objev podobné jako Cizinci a daně - 6. vydání - Magdaléna Vyškovská - e-kniha
Louis Armstrong - Louis Armstrong Meets Oscar Peterson (LP)
Subžánr: Jazz;Swing;Vocal Jazz Žánr: Jazz;Swing;Vocal Typ: Mono;LP deska;Otevírací obal;Nové vydání;Album Barva: Černá Vydavatelství: Verve Records Rok vydání: 2020.0 Varianta: Louis Armstrong Meets Oscar Peterson (Vinyl LP) Dekáda interpreta: 1950 - 1959;1920 - 1929;1930 - 1939;1960 - 1969;1970 - 1979;1940 - 1949;1910 - 1919 Datum vydání: 2020-08-28 Interpret / Téma: Louis Armstrong;Various Artists Rok nahrávky: 1957.0 Barva podle výrobce: Black Balení obsahuje: LP Země původu: Evropská unie Země interpreta: USA Hmotnost: 180 g Rychlost: 33 1/3 RPM Složení setu: 1 ks
Objev podobné jako Louis Armstrong - Louis Armstrong Meets Oscar Peterson (LP)
Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler
V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších návyků a dalších klišé dnešní self-help literatury, prezentují praktické zkratky k cíli. Dnes tyto revoluční myšlenky zvolna míří do hlavního proudu a ukazují nám, jak můžeme všichni vést bohatší a produktivnější životy. Jak ukrást oheň je provokativní zkouškou toho, co je skutečně možné. Průvodce pro každého, kdo chce radikálně vylepšit svůj život.
Objev podobné jako Jak ukrást oheň - Jamie Wheal, Steven Kotler
Příručka echokardiografie: překlad 6. vydání (978-80-271-2592-0)
Kniha - 336 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Překlad již 6. vydání publikace HANDBUCH DER ECHOKARDIOGRAFIE z nakladatelství Thieme. Obsahuje popisy vyšetřovacích technik, kapitoly věnované echokardiografii kontrastní, zátěžové, jícnové, intravaskulární a obrazy jednotlivých onemocnění. Stručný text, 185 schematických obrázků a 93 přehledných tabulek. Určeno medikům, kardiologům, internistům, intenzivistům. Knihu doporučili naší přední echokardiografisté.
Objev podobné jako Příručka echokardiografie: překlad 6. vydání (978-80-271-2592-0)
Zaměstnanecké benefity a daně - 6. vydání - Ivan Macháček - e-kniha
eBook: Publikace rozebírá různé druhy poskytovaných zaměstnaneckých benefitů jak z hlediska pracovněprávních předpisů, tak zejména z hlediska daňového řešení těchto benefitů na straně zaměstnance a na straně zaměstnavatele. Obsahuje i způsob zdanění zaměstnanců a aplikaci daňového řádu ve znění účinném od 1. 1. 2021 při činnosti manažera firmy. Zaměřujeme se na současnou preferenci zdravotních benefitů a na využívání práce z domova (home office). Samostatné kapitoly jsou dále věnovány stravování zaměstnanců, příspěvkům zaměstnavatele na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření a na soukromé životní pojištění zaměstnanců, zajištění odborného rozvoje zaměstnanců, poskytování manažerského automobilu, poskytování nadlimitních cestovních náhrad, různých nepeněžitých darů a zaměstnaneckých zápůjček, poskytování dopravy zaměstnancům a bezplatného přechodného ubytování zaměstnancům, poskytování občerstvení a nealkoholických nápojů, řešení firemních mateřských školek ad. Kniha řeší také poskytování volnočasových benefitů formou příspěvků na kulturu, sport a rekreaci. Publikace vychází z legislativních pravidel pro poskytování zaměstnaneckých benefitů obsažených jak v zákoníku práce, tak v zákoně o daních z příjmů, v zákoně o pojistném na sociální zabezpečení a v zákoně o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění, a to se zahrnutím všech známých změn účinných pro rok 2021 a 2022. Publikace je určena především pracovníkům personálních útvarů, ekonomickým pracovníkům firem, manažerům jednotlivých firem a dále všem, kteří se zajímají o podmínky poskytování zaměstnaneckých benefitů a jejich správné daňové řešení.
Objev podobné jako Zaměstnanecké benefity a daně - 6. vydání - Ivan Macháček - e-kniha
Cizinci a daně - 6. vydání (978-80-7676-126-1)
Elektronická kniha - autor Magdaléna Vyškovská, 296 stran, česky Šesté vydání ojedinělé souborně pojaté publikace přehledně popisuje nejčastější situace týkající se zdaňování cizinců v České republice, ať jsou daňovými rezidenty, či nerezidenty. Jejich situace je nejprve rozebrána z pohledu pracovního, cizineckého, občanského a obchodního práva, následně pak z pohledu domácího zákona o daních z příjmů a smluv o zamezení dvojího zdanění. Rovněž jsou popsány procesní povinnosti podle daňového řádu. Poslední kapitola se věnuje sociálnímu zabezpečení v Evropské Unii. V publikaci naleznete názorné příklady včetně podrobných výpočtů z praxe. Ke čtenáři se tak dostává komplexně popsaný postup u jednotlivých situací různých typů osob majících rozličné příjmy v České republice.Publikace je napsána podle právního stavu ke dni 31. 12. 2021 s aktualizovanými údaji pro daň z příjmů pro rok 2022.
Objev podobné jako Cizinci a daně - 6. vydání (978-80-7676-126-1)
Jak ukrást oheň (Defekt) - Jamie Wheal, Steven Kotler
V posledním desetiletí špičkoví manažeři jako Elon Musk či Eric Schmidt obrátili naruby pohled na to, jak vnímáme život, dosahování cílů a zejména zvýšení výkonu a našeho vlastního potenciálu. Namísto budování lepších návyků a dalších klišé dnešní self-help literatury, prezentují praktické zkratky k cíli. Dnes tyto revoluční myšlenky zvolna míří do hlavního proudu a ukazují nám, jak můžeme všichni vést bohatší a produktivnější životy. Jak ukrást oheň je provokativní zkouškou toho, co je skutečně možné. Průvodce pro každého, kdo chce radikálně vylepšit svůj život.
Objev podobné jako Jak ukrást oheň (Defekt) - Jamie Wheal, Steven Kotler
WF 9 Julské Alpy - Rother, 6. vydání / turistický průvodce - Marek Podhorský
Julské Alpy jsou považovány za jedny z nejkrásnějších hor Evropy. Zdejší panenská příroda nabízí řadu možností ke klidným procházkám v romantických údolích, ale i náročných výstupů na nejvyšší vrcholy včetně zajištěných cest (ferrat).Obdivovat můžete nejen vysokohorské scenérie se skalnatými štíty, soutěskami a vodopády, ale i zelené louky s pastvinami nebo průzračná jezera. Velkou část území představuje Triglavský národní park s jedinečnou alpskou flórou a faunou. Průvodce obsahuje nejzajímavější túry ze slovinské a italské strany hor - celkem 50 tras (s daty GPS) různých stupňů obtížnosti, s přesnými popisy cesty, časovým rozvrhem, doplněné 70 barevnými fotografiemi, 50 turistickými mapami a jednou přehlednou mapou v měřítku 1 : 650 000.
Objev podobné jako WF 9 Julské Alpy - Rother, 6. vydání / turistický průvodce - Marek Podhorský
Zaměstnanecké benefity a daně - 6. vydání (978-80-7676-193-3)
Elektronická kniha - autor Ivan Macháček, 272 stran, česky Publikace rozebírá různé druhy poskytovaných zaměstnaneckých benefitů jak z hlediska pracovněprávních předpisů, tak zejména z hlediska daňového řešení těchto benefitů na straně zaměstnance a na straně zaměstnavatele. Obsahuje i způsob zdanění zaměstnanců a aplikaci daňového řádu ve znění účinném od 1. 1. 2021 při činnosti manažera firmy. Zaměřujeme se na současnou preferenci zdravotních benefitů a na využívání práce z domova (home office). Samostatné kapitoly jsou dále věnovány stravování zaměstnanců, příspěvkům zaměstnavatele na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření a na soukromé životní pojištění zaměstnanců, zajištění odborného rozvoje zaměstnanců, poskytování manažerského automobilu, poskytování nadlimitních cestovních náhrad, různých nepeněžitých darů a zaměstnaneckých zápůjček, poskytování dopravy zaměstnancům a bezplatného přechodného ubytování zaměstnancům, poskytování občerstvení a...
Objev podobné jako Zaměstnanecké benefity a daně - 6. vydání (978-80-7676-193-3)
Louis Armstrong - Ella and Louis (Ella Fitzgerald & Louis Armstrong) (LP)
Země původu: Evropská unie Dekáda interpreta: 1930 - 1939;1950 - 1959;1910 - 1919;1940 - 1949;1960 - 1969;1970 - 1979;1920 - 1929 Balení obsahuje: LP Hmotnost: 180 g Žánr: Jazz;Swing;Pop;Blues;Soul Barva podle výrobce: Black Rychlost: 33 1/3 RPM Barva: Černá Typ: Album;LP deska Subžánr: Jazz;Swing;Traditional Pop;Dixieland;Vocal Jazz;Soul Složení setu: 1 ks Země interpreta: USA Vydavatelství: Verve Records;Universal Music Varianta: Ella and Louis (Ella Fitzgerald & Louis Armstrong) (Vinyl LP) Datum vydání: 2019-11-22 Rok nahrávky: 1956.0 Interpret / Téma: Louis Armstrong Rok vydání: 2019.0
Objev podobné jako Louis Armstrong - Ella and Louis (Ella Fitzgerald & Louis Armstrong) (LP)
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Londýn - 2. vydání (978-80-750-8051-6)
Elektronická kniha - ze série Inspirace na cesty, 144 stran, česky Průvodce po Londýně vás nejprve seznámí s historií tohoto multikulturního města a poté nabídne rozsáhlý přehled míst, která stojí za návštěvu, ať už se jedná o historické památky, či moderní tvář Londýna. To nejzajímavější najdete v Top 10 nabídce. Kniha obsahuje také tipy pro volný čas, praktické rady na cesty a malý slovníček. Užijte si svůj pobyt v Londýně za každého počasí.
Objev podobné jako Londýn - 2. vydání (978-80-750-8051-6)
Sněhulák - filmové vydání (978-80-747-3577-6)
Elektronická kniha - ze série Harry Hole, autor Jo Nesbo, 520 stran, česky 7. díl krimi série o detektivu Harrym Holeovi. Je listopad. V Oslu napadl první sníh. Birte Beckerová přichází domů z práce a chválí manžela a syna, jakého postavili v zahradě krásného sněhuláka. Jenže oni žádného sněhuláka nepostavili. Celá rodina užasle zírá z okna. Syn si všimne, že sněhulák je obrácen tváří k domu a jeho černé oči hledí přímo dovnitř. Ráno je Birte pryč. Zmizela bez stopy. Jen sněhulák má kolem krku její šálu. Vrchní komisař Harry Hole dostává tajemný dopis s podpisem "Sněhulák" a také novou kolegyni Katrine Brattovou, která si v tajuplnosti se Sněhulákem nezadá. Harry později zjistí, že Birte Beckerová není první případ. Na povrch vyplouvá řada podobných zmizení a ukazuje se, že mají společné rysy, především to, že všechny ženy byly vdané a všechny se ztratily s prvním sněhem. Rozbíhá se vyšetřování, které je tentokrát ještě napínavější než obvykle a pro Harryho o...
Objev podobné jako Sněhulák - filmové vydání (978-80-747-3577-6)
Polsko - 2. vydání (978-80-750-8246-6)
Elektronická kniha , 192 stran, česky Nové aktualizované vydání průvodce Polskem. Vydejte se po stopách polských králů i významných osobností a zapátrejte v historii. Je to právě rozmanitá historie, která vytvořila velké množství monumentů, kvůli kterým do Polska ročně proudí miliony turistů. Navštivte vybraná památná místa, královská města, městečka, hrady, poznejte místní přírodu a ochutnejte zdejší speciality. Publikace obsahuje mapu Polska a vybraných měst.
Objev podobné jako Polsko - 2. vydání (978-80-750-8246-6)
Kůstek 6 - Starcova jeskyně (barevné vydání) - Jeff Smith
Začíná střetnutí mezi Černou kápí a obyvateli Údolí. A v samém středu bouře se ocitají Trnka s Podfou Kůstkem. Kdo přežije obětní rituál, který Černá kápě chystá ve svitu krvavého měsíce?
Objev podobné jako Kůstek 6 - Starcova jeskyně (barevné vydání) - Jeff Smith
Marketing management (978-80-247-4150-5)
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...
Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)
The Sandman Volume 6 : Fables and Reflections - Neil Gaiman, Philip Craig Russell
The critically acclaimed The Sandman: Fables and Reflections continues the fantastical epic of Morpheus, the King of Dreams, as he observes and interacts with an odd assortment of historical and fictional characters throughout time. Featuring tales of kings, explorers, spies, and werewolves, this book of myth and imagination delves into the dark dreams of Augustus Caesar, Marco Polo, Cain and Abel, Norton I, and Orpheus to illustrate the effects that these subconscious musings have had on the course of history and mankind. Collects The Sandman #29-31, #38-40, #50 and Sandman: Special #1.
Objev podobné jako The Sandman Volume 6 : Fables and Reflections - Neil Gaiman, Philip Craig Russell
Louis Armstrong - Ella and Louis (Ella Fitzgerald and Louis Armstrong) (2 LP)
Barva: Černá Dekáda interpreta: 1940 - 1949;1960 - 1969;1930 - 1939;1910 - 1919;1950 - 1959;1920 - 1929;1970 - 1979 Rok vydání: 2020.0 Datum vydání: 2020-02-21 Subžánr: Traditional Pop;Dixieland;Vocal Jazz;Soul;Swing;Jazz Žánr: Blues;Pop;Soul;Swing;Jazz Vydavatelství: Verve Records Interpret / Téma: Louis Armstrong Barva podle výrobce: Black Typ: LP deska;Album Varianta: Ella and Louis (Ella Fitzgerald and Louis Armstrong) (2 LP) Země interpreta: USA Země původu: Evropská unie Rychlost: 33 1/3 RPM Balení obsahuje: LP Hmotnost: 180 g Složení setu: 2 ks
Objev podobné jako Louis Armstrong - Ella and Louis (Ella Fitzgerald and Louis Armstrong) (2 LP)
Pracovní právo v bodech s příklady - 6. vydání (978-80-7552-637-3)
Elektronická kniha - autor autorů kolektiv a Více autorů, 216 stran, česky Šesté aktualizované vydání publikace Pracovní právo v bodech s příklady si klade za cíl přispět svým praktickým přístupem k výuce a výkladu pracovněprávních předpisů. Za pomoci výstižného, převážně bodového vymezení a řešení názorných příkladů vysvětluje základní otázky individuálního pracovního práva. Publikace zohledňuje stav právních předpisů k 1. lednu 2022 a je určena všem, kteří používají pracovněprávní předpisy, zejména studentům práva, personální a právní praxi atd. Autorský tým pod vedením prof. JUDr. Petra Hůrky, Ph.D., tvoří přední čeští odborníci na pracovněprávní problematiku.
Objev podobné jako Pracovní právo v bodech s příklady - 6. vydání (978-80-7552-637-3)
Evropské právo 5. vydání (978-80-7400-546-6)
Kniha - autor Luboš Tichý; Arnold Rainer; Jiří Zemánek, 756 stran, česky, pevná bez přebalu matná popis: • páté vydání populární učebnice je nejen systematickým výkladem unijního práva, ale i komentářem ke klíčovým ustanovením tohoto právního odvětví • přináší výklad pramenů primárního a rovněž i sekundárního unijního práva • reflektuje ideový kontext a rozvoj základních konceptů, na nichž je evropská integrace a především Evropská unie postavena • zohledňuje změny, jež se týkají poslední bankovní a finanční krize, úrovně vztahu unijního práva k právním řádům členských států při prosazování zásady přednosti unijního práva, oblasti měnové unie a v neposlední řadě i uskutečňování sociální a energetické politiky • Obsahuje podrobný přehled judikátů Soudního dvora a Tribunálu Evropské unie, rozhodnutí Komise a i některých soudů členských států, které jsou v textu učebnice vykládány
Objev podobné jako Evropské právo 5. vydání (978-80-7400-546-6)
Princ Mamánek: filmové vydání (978-80-768-3262-6)
Elektronická kniha - autor Jan Budař, 168 stran, česky Originální pohádka od herce, režiséra a hudebníka Jana Budaře se dočkala filmového zpracování, její nové vydání je proto doplněno fotografiemi i momentkami z natáčení. Rozmazlený princ Ludvík Otomar Karel XII. zrozený "Vznešený" nikdy neopustil království, ženit se nechce, meč držel pouze dřevěný, a navíc se bojí úplně všeho. V den svých osmatřicátých narozenin proto dostane za vyučenou… Probudí se v obyčejných vesnických šatech uprostřed hlubokého lesa, kde začne jeho nečekané dobrodružství. Dospěje na jeho konci konečně v muže a moudrého panovníka?
Objev podobné jako Princ Mamánek: filmové vydání (978-80-768-3262-6)
Finanční analýza - 6. aktualizované vydání - Petra Růčková - e-kniha
eBook: Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost. Využijte knihu ve své podnikatelské praxi. Vždyť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát svou skutečnou finanční situaci. Publikace obsahuje aktuální změny ve vykazování. Důraz je kladen na nejužívanější metodu - analýzu poměrovými ukazateli. Na rozdíl od jiných podobně zaměřených publikací je součástí praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí při interpretaci výsledků finanční analýzy. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Knihu je možné použít také jako základní studijní literaturu na středních a vysokých školách či při psaní vysokoškolských kvalifikačních prací.
Objev podobné jako Finanční analýza - 6. aktualizované vydání - Petra Růčková - e-kniha
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Pracovní právo v bodech s příklady - 6. vydání - Petr Hůrka, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Šesté aktualizované vydání publikace Pracovní právo v bodech s příklady si klade za cíl přispět svým praktickým přístupem k výuce a výkladu pracovněprávních předpisů. Za pomoci výstižného, převážně bodového vymezení a řešení názorných příkladů vysvětluje základní otázky individuálního pracovního práva. Publikace zohledňuje stav právních předpisů k 1. lednu 2022 a je určena všem, kteří používají pracovněprávní předpisy, zejména studentům práva, personální a právní praxi atd. Autorský tým pod vedením prof. JUDr. Petra Hůrky, Ph.D., tvoří přední čeští odborníci na pracovněprávní problematiku.
Objev podobné jako Pracovní právo v bodech s příklady - 6. vydání - Petr Hůrka, kolektiv autorů - e-kniha
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
15 roků lásky (dárkové vydání) (978-80-7611-106-6)
Kniha - autor Patrik Hartl, 494 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Dárkové vydání v pevné vazbě s výjimečnou grafickou úpravou a pohyblivými ilustracemi uvnitřRealita umí být neuvěřitelná a skutečné události někdy působí nepravděpodobně. Aleš by do svých třiceti dvou let nevěřil, že jeho život bude vypadat takhle. Představoval si ho úplně jinak.Jednoho dubnového odpoledne roku 2001 se zamiloval do ženy, která na něj naložila takovou porci lásky, že by to porazilo i vola. Tento román vypráví o všem, co musel zvládnout, aby se s tou láskou naučil žít. Je to příběh o výjimečném štěstí a radosti, které dlouho vypadají jako velký průser.
Objev podobné jako 15 roků lásky (dárkové vydání) (978-80-7611-106-6)
Finanční analýza - 6. aktualizované vydání (978-80-271-2028-4)
Elektronická kniha - autor Petra Růčková, 160 stran, česky Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost. Využijte knihu ve své podnikatelské praxi. Vždyť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát svou skutečnou finanční situaci. Publikace obsahuje aktuální změny ve vykazování. Důraz je kladen na nejužívanější metodu - analýzu poměrovými ukazateli. Na rozdíl od jiných podobně zaměřených publikací je součástí praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí při interpretaci výsledků finanční analýzy. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Knihu je možné použít také jako základní studijní literaturu na středních a vysokých školách či při psaní...
Objev podobné jako Finanční analýza - 6. aktualizované vydání (978-80-271-2028-4)
Mozaika komunikace - druhé rozšířené vydání (978-80-868-1629-6)
Elektronická kniha - autor Dr. Jiří Frgal, 141 stran Prostřednictvím výkladu a praktických historek knížka provádí čtenáře hlavními tématy, která souvisejí s mezilidskou komunikací. Jednotlivé kapitoly se věnují komunikaci jak v osobním, tak pracovním a veřejném životě. Oproti prvnímu vydání je aktuální druhé rozšířené o čtyři nové kapitoly.Autoři v úsměvných příbězích komentují předpoklady pro účinnou komunikaci, jako je pozitivní přístup, schopnost empatie nebo odhadování druhých lidí. Knížka se věnuje tématům bezprostředně použitelným v praxi - umění aktivní prezentace a využití vyjednávacích taktik nebo výběru vhodného komunikačního styluvzhledem k dané situaci. Stranou nezůstávají ani související populární témata, jako image nebo zvládání stresu.Mozaika komunikace je určena především těm, které těší kontakt s druhými lidmi a chtějí v něm být úspěšní. V krátkých kapitolách zde naleznou paralelu se svou zkušeností, námět k zamyšlení či úsměvu a především...
Objev podobné jako Mozaika komunikace - druhé rozšířené vydání (978-80-868-1629-6)
Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)
Elektronická kniha - Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby! - autor Petra Rubášová, 160 stran Vyzkoušejte si výrobu vlastního sýra! Získáte úžasné dobroty a naleznete nové hobby!Podle této knihy se naučíte vyrábět mnoho druhů domácích sýrů. Nepotřebujete vlastní krávy, kozy ani ovce, nemusíte bydlet na statku. Stačí se jen řídit pokyny zkušené autorky, sehnat si doporučované pomůcky a přísady a pečlivě dodržovat postupy.Vyrobíte si sýry jak s českou tradicí, tak i sýry zahraničního původu, dozvíte se, kam můžete v Evropě vyrazit na statky se sýrovou turistikou, a naleznete zde hodně zajímavých receptů, v nichž uplatníte své sýrové výrobky. Vše je doplněno názornými fotografiemi.
Objev podobné jako Domácí sýry, 2. rozšířené vydání (978-80-264-2002-6)
Podívejte se také
- Online marketing (978-80-251-4155-7)
- Baker Kenny: Kenny Baker plays Armstrong (10x CD) - CD (233358)
- Barlow Gary: Music Played By Humans (deluxe) (2x LP) - LP (3516939)
- Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
- Marketing neziskových organizací (978-80-875-0001-9)
- Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
- Marketing symfonických orchestrů (978-80-875-0003-3)
- Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)
- Toto je marketing (978-80-566-1627-7)
- Armstrong Louis & Ellington Duke: Together For The First Time - LP (9029596138)
- Armstrong, Louis: Milestones of a Jazz Legend (10x CD) - CD (600268)
- Armstrong Louis: Louis Wishes You a Cool Yule (Coloured) - LP (4811604)
- Princ Philip jak ho neznáte: Ve sluužbách britské monarchie (978-80-249-4455-5)
- Armstrong Louis: And the Good Book + Louis and the Angels - CD (8436563184369)
- Marketing... je věda kreativní (978-80-875-0071-2)
- Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)
- Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
- Neil Armstrong: První člověk, který stanul na Měsíci (978-84-135-4518-9)
- Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
- Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
- Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
- Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)