Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Podívejte se také Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

cena 314.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Podívejte se také Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

cena 330.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Podívejte se také jiri jurecka

cena 319.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

cena 319.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

cena 320.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

cena 314.0 Kč
Detail

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

cena 168.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 361.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 390.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha

eBook: Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace.

Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Um identity - Jiří Krutina - e-kniha

eBook: Druhá publikace z ediční řady Umu vědomí, Um identity pojednává o základní metafyzické či filozofické otázce po naší podstatě, identitě a povaze bytí, které člověk žije a s kterou se dříve či později setkává tváří v tvář ve svém každodenním životě. Autor se zaměřuje na obsah známého imperativu po „poznání sebe“, aktuálního v každé době. Zkušenostně vykládá, v čem toto základní poznání naší podstaty, povahy našeho bytí, ale i bytí jako takového spočívá a to aktuální řečí doby umožňující vědomé prožívání naší identity, takové jaká opravdu je a nikoliv za jakou jí ve své nevědomosti spočívající ve ztotožňování s prožívanými zkušenostmi sebe i světa považujeme a ke své škodě i žijeme. Témata zahrnují jak základní otázku naší identity, tak vztah individuality a identity, vědomí a našich zkušeností, duše a já i návodné postupy k přímému prožívání uvedeného, které netvoří nějaké „abstraktní“ poznání o něčem, ale vlastní nejvnitřnější řeč naší vlastní existence.

Objev podobné jako Um identity - Jiří Krutina - e-kniha

cena 170.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

cena 491.0 Kč
Detail

Lovec a lvice - Jiří Jansta, Jitka Janstová - e-kniha

eBook: Vázané verše, publikované na 250 stranách této sbírky básní, jsou výsledkem skutečného příběhu Lvice Jitky (narozena 8. 8.) a lovce-Střelce Jirky (nar. 2. 12.), amatérských básníků, kteří se poznali na literárním serveru Liter.cz, zalíbili se sobě svou tvorbou a pohledem na život, aby jejich vztah po inkubační době propukl ve skutečnou, mnoha literáty opěvovanou lásku, která byla stvrzena ve svatební síni. Důkazem budiž 175 básní této sbírky.

Objev podobné jako Lovec a lvice - Jiří Jansta, Jitka Janstová - e-kniha

cena 145.0 Kč
Detail

Roma boy - Jitka Štichauerová, Jan Bendig - e-kniha

eBook: Život mu připravil řadu překážek. Jan Bendig je ale všechny postupně překonává a plní si svůj sen. Romský kluk s mimořádným hudebním talentem poprvé zazářil v soutěži SuperStar a následně zamířil na hvězdné nebe českého showbyznysu. V této upřímné zpovědi odpovídá na otázky o své kariéře, těžkých začátcích i nenávistných útocích, kterým kvůli své sexuální orientaci i barvě pleti musel čelit. Jana Bendiga nyní poznáte také očima jeho nejbližších a prostřednictvím dosud nezveřejněných fotografií!

Objev podobné jako Roma boy - Jitka Štichauerová, Jan Bendig - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Jiří Bartoška - Jan Brdička - e-kniha

eBook: Přestože už dávno není tím lamačem ženských srdcí, jakým býval v osmdesátých letech, stále zůstává impozantní osobností hereckého i veřejného života. Přestože se netají tím, že si občas dá skleničku navíc, a jeho vášeň pro cigarety je tak silná, že se stal chodící reklamou na kouření, stále ho mnozí vnímají jako vzor. Přestože už bezmála čtyřicet let platí za největšího elegána českého filmu a mohl by mít každou ženu, na kterou ukáže, stále zůstává se svou manželkou Andreou – a jejich vztah je stejně pevný jako stisk jeho ruky. Jeho jméno je jedním z nejzvučnějších jmen českého divadelního i filmového herectví a jeho osobnost je stejně pestrá, zemitá a vášnivá jako charaktery postav, které ztvárnil. Nahlédněte prostřednictvím této knihy do života a srdce Jiřího Bartošky, muže, který možná stárne fyzicky, ale uvnitř je stále tím třicetiletým „ranařem“, jenž prožívá každý den tak, jako kdyby byl jeho poslední.

Objev podobné jako Jiří Bartoška - Jan Brdička - e-kniha

cena 64.0 Kč
Detail

Lepení v praxi - Jiří Kuběna, Briš Petr, Štrkaň Jan - e-kniha

eBook: S potřebou pevně slepit dva pevné subjekty se setkáváme jak v domácnostech, tak i v průmyslové výrobě. S rozvojem chemie se objevila široká škála lepidel a v praxi vyvstal problém, co a proč lepit, čím a jak. Odborná publikace s množstvím praktických příkladů seznamuje čtenáře s řešením dané problematiky. V knize najdete rozdělení lepidel podle chemické nebo fyzikální struktury (resp. podle počtu složek), podrobný popis principů tvorby lepeného spoje, úpravy povrchu, zkoušky pevnosti. Obsáhlá kapitola se pak zabývá lepením podle typů adherendů (plasty, sklo, kovy, keramika, usně, textilie apod.) včetně vhodných lepidel a doporučených úprav povrchů. Stranou nezůstává ani technologie lepeného povrchu (nanášení lepidel, vytvoření spoje, kontinuální a diskontinuální lepení) a přehled nových technologiích v této oblasti. Závěrečně kapitoly pak jsou věnovány jednotlivým skupinám lepidel (sekundová lepidla, tavná lepidla, akrylátové tmely, silikonové tmely). Užitečná je i podrobná tabulka s přehledem použití běžných typů lepidel.

Objev podobné jako Lepení v praxi - Jiří Kuběna, Briš Petr, Štrkaň Jan - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha

eBook: Druhé, doplněné a zcela přepracované vydání úspěšné publikace. Moderní učebnice klinické onkologie pro sestry ve svém novém vydání odráží prudký a bouřlivý vývoj léků a léčebných postupů, který ovlivňuje toto velmi významné odvětví medicíny. Klinická onkologie pro sestry je určena nejen sestrám-specialistkám, ale všem sestrám, které pečují o pacienty s nádorovým onemocněním v nemocničním, ambulantním či domácím prostředí. Vzhledem k tomu, že výskyt nádorových onemocnění neustále stoupá, je důležité, aby i studenti ošetřovatelství získali poznatky z této problematiky, proto je kniha určena rovněž jim a jejich pedagogům.

Objev podobné jako Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha

cena 399.0 Kč
Detail

A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...

Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

cena 175.0 Kč
Detail

Orientační sporty - Jan Hnízdil, Jiří Kirchner - e-kniha

eBook: Orientační sporty jsou v poslední době velmi oblíbené. Umožňují totiž čelit nekonečným výzvám a novým situacím všem věkovým kategoriím, rekreačním i výkonnostním sportovcům. A právě tato jedinečná kniha vás komplexně seznámí s celým spektrem orientačních sportů mezi které řadíme mimo jiné klasický pěší i lyžařský orientační běh, orientační závody na horských kolech, horský orientační běh, radiový orientační běh i orientační potápění nebo extrémní orientační závod rogaining. Především nejznámější z nich, běh, je sportem, který může absolvovat společně celá rodina a který budete umět brzy. Kolektiv autorů – vždy odborník a zkušený závodník na jeden druh orientačního sportu – přináší v publikaci také nejnovější poznatky o vybavení sportovců, soutěžích, disciplínách i o zábavných formách tréninku.

Objev podobné jako Orientační sporty - Jan Hnízdil, Jiří Kirchner - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Jiří Dědeček - Pohyblivý cíl - Jan Šulc - e-kniha

eBook: Knižní rozhovor redaktora a editora Jana Šulce (* 1965) s písničkářem, básníkem, prozaikem, publicistou, autorem knih pro děti a překladatelem Jiřím Dědečkem (* 1953) mapuje jeho život od narození do současnosti. V knize jsou zachyceny vzpomínky na desítky významných osobností, s nimiž se Jiří Dědeček v životě setkal, ožívá zde jeho dětství v Karlových Varech, úspěšná léta juniorského mistra republiky ve veslování, středoškolská léta na Malé Straně, studium na FF UK, společné hraní a vystupování s Janem Burianem v letech 1973-1984, základní vojenská služba, cesty do zahraničí, práce tlumočníka v Pražské informační službě a sólová dráha od roku 1985. Pozornost je věnována Dědečkově rodině, blízkým přátelům, působení v listopadu 1989 i činnosti předsedy Českého centra Mezinárodního PEN-klubu. Hodně prostoru je věnováno Dědečkově tvorbě (básnickému slovu, hudbě). Do rozhovoru je vložena řada tematických kapitol a Dědečkových klíčových písňových textů. Součástí knihy jsou fotografická příloha, úplná Dědečkova diskografie a bibliografie a obsáhlé rejstříky osob a názvů děl.

Objev podobné jako Jiří Dědeček - Pohyblivý cíl - Jan Šulc - e-kniha

cena 200.0 Kč
Detail

Čtyři hry - Jan Werich, Jiří Voskovec - e-kniha

eBook: Z období rané a vrcholné tvůrčí spolupráce Jiřího Voskovce a Jana Wericha přináší Česká knižnice soubor čtyř her: Improvizovaná parodie Vest pocket revue (1927), převracející tradiční postupy ztvárnění činohry i opery, představuje volný proud hraných a zpívaných výjevů z cesty kolem světa, během níž se zuřivý fotograf snaží získat snímek slavného spisovatele. Romantická groteskní revue Golem (1931), zasazená do tajemných kulis rudolfínské Prahy, pod divadelní maskou zdánlivé apolitičnosti kriticky komentuje moderní dobu a mimo jiné též předznamenává budoucí filmovou komedii Císařův pekař a Pekařův císař. Útočně parodická férie z antického Říma Caesar (1932) o politických machinacích, korupci, bezpáteřnosti a prosazování osobních zájmů na úkor státu nahrává i dnes mnohým aktualizacím. Vzpurná, a přesto lyrická sociální satira Balada z hadrů (1935) zachycuje milostnou epizodku ze života prokletého francouzského básníka Françoise Villona, a přitom alegoricky varuje před umlčováním umělce-intelektuála v totalitní společnosti. ----- Skutečnost dospěla ve své hnilobě stavu tak kritického, že by bylo zločinem, kdyby umělec nevyslovil svoje stanovisko. — ze hry Caesar Tvoje vina, že myslíš a že říkáš nahlas, co si myslíš. — ze hry Balada z hadrů

Objev podobné jako Čtyři hry - Jan Werich, Jiří Voskovec - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Rodinný dům - Jiří Maňák, Jana Maňáková - e-kniha

eBook: Kniha je určena všem, kdo uvažují o stavbě rodinného domu a přemýšlí o tom, jak bude jejich vysněné obydlí vypadat. Při stavbě rodinného domu totiž čekají na stavebníky různá úskalí a nejdůležitější rozhodnutí je třeba učinit ještě před začátkem stavění. Autoři poradí s výběrem pozemku, s velikostí a orientací stavby, pomohou s rozhodnutím, zda si vybrat katalogový dům, nebo si nechat zpracovat vlastní projekt. Podrobně je probrána vnější i vnitřní dispozice rodinného domu s důrazem na funkční využití jednotlivých místností i budoucí pohodu prostředí. Neocenitelné jsou též rady, týkající se jednání s úřady. Co se týká samotné realizace stavby, kniha informuje o výhodách a nevýhodách staveb na klíč, realizacích dodavatelským způsobem, i o stavbě svépomocí. V závěru knihy se dozvíme o základních materiálových možnostech pro stavby rodinných domů. Obrazová dokumentace poučí čtenáře především formou jednoduchých dispozičních výkresů realizovaných staveb.

Objev podobné jako Rodinný dům - Jiří Maňák, Jana Maňáková - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Reprezentace ženství z perspektivy lingvistiky genderových a sexuálních identit - Jana Valdrová - e-kniha

eBook: Mluvní projev v českém veřejném prostoru se vyznačuje preferováním určitých jazykových praktik, jež ve svém souhrnu odrážejí a reprodukují polarizovaný, vzájemně hierarchizovaný obraz dvou sociálních pohlaví se specificky „ženskými“ a „mužskými“ charakteristikami a doménami. Autorka se soustředila na vyjadřovací praxi ve veřejném prostoru z hlediska reprezentací ženství: k základním otázkám patří, do jaké míry si uvědomujeme vevázanost mluvního jednání do sociálního kontextu, jak se genderové normy a očekávání promítají do jazyka a jak je lze prolomit. Český jazyk disponuje mimořádně bohatým rejstříkem prostředků a strategií jak pro konstruování tzv. tradičních genderových a sexuálních identit, tak i k pěstování kultury vyváženého vyjadřování; chceme-li utvářet svůj mluvní projev svobodně, učinit jej výrazem své osobnosti a nenechat se manipulovat stereotypy a koncepty, je kritická reflexe vnějších vlivů nezbytná. Lingvistika genderových a sexuálních identit se v české jazykovědě řadí k novějším oborům – na interdisciplinární výzkumy a účast české jazykovědné obce v nich čeká mnoho zajímavých témat s významným aplikačním potenciálem pro média, instituce i veřejnost. Svými texty do knihy přispěli Dennis Scheller-Boltz a Pavla Špondrová.

Objev podobné jako Reprezentace ženství z perspektivy lingvistiky genderových a sexuálních identit - Jana Valdrová - e-kniha

cena 340.0 Kč
Detail

Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha

eBook: Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků.

Objev podobné jako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Trh fotbalových hráčů - Jiří Novotný, Jan Nezmar - e-kniha

eBook: Tato ojedinělá publikace se zabývá trhem fotbalových hráčů v Evropě. Primárním produktem profesionálních fotbalových klubů je fotbalové utkání se soupeřem, realizované v dlouhodobé soutěži – lize. Klíčovým výrobním faktorem klubů jsou hráči. S nimi se v Evropě na trhu fotbalových hráčů realizují přestupy mezi jednotlivými fotbalovými kluby. Publikace se zabývá specifiky, pravidly, účastníky, ale i problémy tohoto trhu. Hlavními cíli této knihy je nejen popsat vývoj pravidel, ale také ukázat, jak fotbalové prostředí na tento vývoj reagovalo v praxi a zároveň zdůraznit, které změny byly pro fotbalový trh nejzásadnější a co přesně přinesly pro praktické fungování jednotlivých fotbalových klubů. Ucelený pohled na vývoj trhu fotbalových hráčů, jeho pravidel, popis současného stavu a analýza některých problematických změn včetně praktických příkladů poskytne každému se zájmem o danou problematiku lepší orientaci v tomto prostředí. Kniha bude přínosem pro zájemce nejen o fotbalové prostředí, ale i o hokej a další kolektivní sportovní hry.

Objev podobné jako Trh fotbalových hráčů - Jiří Novotný, Jan Nezmar - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Deník Věrky Kohnové - Sankot Jiří, Jana Poncarová - e-kniha

eBook: Kohnovi v lednu roku 1942 nastoupili do transportu na plzeňském nádraží a už se nevrátili. Do jejich bytu se nastěhovali jiní nájemníci, jejich věci se postupně poztrácely. Zmizelo vše, kromě deníku, který si dvanáctiletá Věrka Kohnová schovala u kamarádky své matky. Jaké rodinné tajemství k němu po letech přivedlo spisovatelku Janu Poncarovou? Jedinečná publikace vznikla ve spolupráci s historikem Jiřím Sankotem a odhaluje pohnutý příběh židovské dívky, jejíž život násilně ukončila druhá světová válka.

Objev podobné jako Deník Věrky Kohnové - Sankot Jiří, Jana Poncarová - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Historie automobilů Škoda - Jan Králík, Jiří Dufek - e-kniha

eBook: Výběr 21 nejslavnějších automobilů vyráběných v Mladé Boleslavi, na kterých je koncentrovaně, téměř jako pod rentgenem, vidět historie značky Škoda a jejího předchůdce Laurin & Klement a zároveň dějiny automobilové techniky. Každý model je představen na detailním technickém průhledovém obraze Jiřího Dufka, doplněn o další technické kresby či ukázky výkresové dokumentace. Profil automobilu samozřejmě dokreslují barevné a černobílé fotografie z archivů autorů i automobilky. Velké množství obrazového materiálu je propojeno zajímavými texty Jana Králíka o vývoji jednotlivých modelů, jejich výrobě i sportovních úspěších a představuje také několik osobností z těch mnoha, které se o úspěch či známost mladoboleslavských automobilů zasloužily. Výpravná barevná kniha potěší každého, kdo se alespoň trochu zajímá o automobily a jistě osloví skalní fandy aut se značkou Škoda.

Objev podobné jako Historie automobilů Škoda - Jan Králík, Jiří Dufek - e-kniha

cena 552.0 Kč
Detail

Soudobá sociologická teorie - Jan Balon, Jiří Šubrt - e-kniha

eBook: Přestože sociologická teorie je dnes už etablovaným podoborem sociologie, jenž má své otce zakladatele, kanonické knihy, heroická období překotného vývoje, vlastní zásobu klíčových pojmů i celosvětově proslulé časopisy, není zcela snadné vyložit, co je vlastně jejím pravým obsahem. Tuto otázku se autoři pokoušejí zodpovědět v úvodní části knihy; poté následuje třiadvacet portrétů nejvýznamnějších osobností soudobé teoretické sociologie (Lévi-Strauss, Parsons, Merton, Habermas, Foucault, Dahrendorf a řada dalších) s cílem představit jejich hlavní myšlenky a ukázat, čím nejvíce obohatili prostor systematického uvažování o společnosti. Kniha se nevěnuje teoretizování o společnosti jako takové, ale přináší pojednání o vybraných teoriích a teoreticích, kteří zásadním způsobem přispěli k rozvoji sociologického myšlení. Cílem je umožnit čtenáři vstupní nahlédnutí do produkce soudobé sociologické teorie a poskytnout mu základní orientaci pro budoucí četbu primárních sociologických textů.

Objev podobné jako Soudobá sociologická teorie - Jan Balon, Jiří Šubrt - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Spinning - Jan Hnízdil, Jiří Kirchner, Dana Novotná - e-kniha

eBook: První kniha na českém trhu, která přibližuje celosvětový fenomén s názvem spinning z různých pohledů a úhlů. Přístupnou formou přináší všem zájemcům základní principy spinning programu. Stávajícím i potencionálním zájemcům o spinning program ukazuje základní postupy tvorby vhodných pohybových režimů, ať už za účelem redukce hmotnosti, posílení kardiovaskulárního aparátu, nebo jen pro pouhou radost z pohybu. Profesionálním instruktorům může nabídnout nové postupy při vytvářený tréninkových jednotek s ohledem na jejich přesné zacílení. Součástí publikace je také kapitola pojednávající o dramaturgii, výběru a použití hudby, jako nedílné součásti spinning programu.

Objev podobné jako Spinning - Jan Hnízdil, Jiří Kirchner, Dana Novotná - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Historik Jiří Špét - Jan Dolák, Marie Gilbertová - e-kniha

eBook: Práce pojednává o PhDr. Jiřím Špétovi, CSc. (1928). Absolovoval Filozofickou fakultu Karlovy univerzity, obor čeština-dějepis. Krátce učil na základních a středních školách. Pracoval v několika muzeích a jako zástupce ředitele Ústředního muzeologického kabinetu. V letech 1972–1990 působil jako referent pro muzejnictví Ministerstva kultury České republiky. Vyučoval na pomaturitním studiu muzejnictví a konzervátorství, přednášel na katedře muzeologie brněnské univerzity i pro Letní školu muzeologie. Publikoval drobné stati a recenze, ale i rozsáhlé studie a monografie, včetně bibliografií. Rozsáhlá byla i jeho publikační činnost „nemuzeologická“, věnovaná historii, historiografii, teorii a dějinám bibliografie, metodice výuky dějepisu apod.

Objev podobné jako Historik Jiří Špét - Jan Dolák, Marie Gilbertová - e-kniha

cena 102.0 Kč
Detail

Vesmír s čokoládou - Jana Rečková, Jiří Dluhoš - e-kniha

eBook: Tentokrát naše nakladatelství sáhlo po rukopisu z pozůstalosti Jany Rečkové, nádherném sci-fi příběhu o velmi zvláštních dětech se schopností měnit svět kolem sebe, který sepsala se svým synem Jiřím Dluhošem. Společně stvořili svět, kde platí jiné zákony fyziky a kde se vše točí kolem tabulky čokolády. Svět, kde být desetiletým buclíkem či baculkou může být výhra. Tajemná atmosféra na začátku knihy má své neopakovatelné kouzlo a okamžitě vás vtáhne do děje! Představte si zemi, kde lidé žijí v městských státech jako Irluginne nebo Glegennord v moderní civilizaci ne nepodobné té naší a užívají si jejich výhod. Na své druidské předky už dávno zapomněli. Pak se ale na venkově začnou ztrácet ze spíží potraviny, a následují nevysvětlená zmizení buclatých dětí, obvykle za podivné bouře. Úřady jen mlží a bulvár má konečně o čem psát, ale kromě nových zámků na dveře s tím nikdo nic nedělá. Teprve až záhadní mackové dobydou Glegennord i s jeho Muzeem výživy, hlásajícím zdravý životní styl v podobě štíhlé linie, lidé si konečně vzpomenou na město Čumaliva a jeho potomky bájných druidů, kteří by možná mohli pomoct proti doslova „macaté“ hrozbě. Přiznejte si, kdo jako dítě aspoň jednou nesnil o tom, že má schopnost změnit běh světa kolem sebe? V této knize si to můžete zkusit, jen k tomu potřebujete mít pár kilo navíc a nikdy nevyrůst. „Sex je jenom jiná forma čokolády,“ říká jeden z hlavních hrdinů Matias Veddinstrael. A my dodáváme: Chceš se celý den jen ládovat zákusky, meditovat a hrát si s fyzikálními zákony? V tom případě jsi ten pravý! Vyber si náš pseudoparalelní vesmír s čokoládou. Obálku ilustroval náš dvorní výtvarník Jaroslav Svoboda a pojal ji – jak jinak – s mírnou nadsázkou. Doslovy napsali Josef Pecinovský a Jiří Dluhoš.

Objev podobné jako Vesmír s čokoládou - Jana Rečková, Jiří Dluhoš - e-kniha

cena 144.0 Kč
Detail

LVRS – Chirurgická léčba emfyzému plic - Jan Fanta, Jiří Votruba, Jiří Neuwirth - e-kniha

eBook: Monografie o chirurgické léčbě emfyzému plic metodou LVRS (operace redukující objem plic). Kromě transplantace je to jediná metoda, ovlivňující terminální stadium emfyzému. Po LVRS se plicní funkce zlepší natolik, že transplantace není indikována. Kniha se zabývá všemi aspekty chirurgické léčby emfyzému, šířeji je probrána LVRS a výsledky léčby. Publikace obsahuje 5 barevných a 16 černobílých obrázků a 1 schéma.

Objev podobné jako LVRS – Chirurgická léčba emfyzému plic - Jan Fanta, Jiří Votruba, Jiří Neuwirth - e-kniha

cena 133.0 Kč
Detail

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová

Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení. Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.

Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová

cena 284.0 Kč
Detail

Kondiční a somatické předpoklady ve vodním slalomu - Jiří Suchý, Milan Bílý, Busta Jan - e-kniha

eBook: Publikace je určena pro trenéry vodních sportů, především vodního slalomu, rychlostní kanoistiky a sjezdu, přínosná je zejména v rámci pregraduálních oborů při vysokoškolském studiu trenérské specializace kanoistiky. V teoretické části integruje dostupné poznatky o všech faktorech struktury sportovního výkonu ve vodním slalomu, resp. kanoistice obecně. V části výzkumné se zabývá vlivem kondičních a somatických předpokladů na výkonnost ve slalomu, dále rozdíly mezi výkonnostními skupinami a možnostmi predikce výkonnosti na základě znalosti konkrétních hodnot ukazatelů tělesné kondice a stavby. Následně stanovuje úroveň kondičních a somatických předpokladů, která determinuje vrcholovou výkonnost vodních slalomářů, a vytváří model sportovce této velmi specializované sportovní disciplíny.

Objev podobné jako Kondiční a somatické předpoklady ve vodním slalomu - Jiří Suchý, Milan Bílý, Busta Jan - e-kniha

cena 180.0 Kč
Detail

Základy muzikoterapie - Jiří Kantor, Matěj Lipský, Jana Weber - e-kniha

eBook: Kniha Základy muzikoterapie je věnována především všem zájemcům z řad pomáhajících profesí a studentům příslušných oborů. Přináší komplexní popis problematiky muzikoterapie v teorii a praxi, pomáhá čtenářům vytvořit si představu o nesčetných možnostech aplikace hudby v terapeutické praxi. Autoři se věnují mimo jiné uplatnění oboru ve speciální pedagogice, hudební pedagogice, v psychoterapii, medicíně. Uvádí přehled muzikoterapeutických postupů v zahraničí, nechybí ani popis významu hudby, popis role psychoterapeuta a klienta, metody a techniky muzikoterapie, muzikoterapeutické modely a výzkum.

Objev podobné jako Základy muzikoterapie - Jiří Kantor, Matěj Lipský, Jana Weber - e-kniha

cena 424.0 Kč
Detail

Projektový management v praxi - Jan Doležal, Jiří Krátký - e-kniha

eBook: - Stojíte před úkolem naplánovat a zrealizovat menší, ale důležitý projekt? - Řídíte projekty spíše intuitivně? - Představují projekty jen část vaší práce, ale chcete je řídit dobře? Řízení projektu je v podstatě řemeslo, má svá pravidla a nástroje. Pokud se s nimi chcete seznámit, je tato kniha skvělou volbou. Řídíte-li menší projekty, naleznete v ní vše potřebné, a až se dostanete k větším akcím, budete mít velmi dobré základy. Naučíte se, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty. Prostřednictvím zajímavého příběhu o vzniku a realizaci malého projektu v malé organizaci vás kniha provede celým životním cyklem jednoho projektu. Seznámíte se se základními nástroji a technikami projektového řízení, které vám pomohou získat a zpracovat informace potřebné pro důležitá rozhodování. Získáte řadu tipů a doporučení vycházejících z dlouholetých zkušeností autorů. Kniha je určena zejména manažerům a odborníkům, kteří nemají znalosti z projektového řízení. Obsah knihy je provázán s prvním českým MOOC kurzem zaměřeným na projekty „Úvod do projektového řízení“, který můžete zdarma absolvovat.

Objev podobné jako Projektový management v praxi - Jan Doležal, Jiří Krátký - e-kniha

cena 271.0 Kč
Detail

Pavlík a rytíř Jan z Michalovic - Jiří Glet - e-kniha

eBook: Když přijedou udatní rytíři na městské nebo hradní slavnosti, najdou vždy mnoho vděčných diváků. Snad každý správný chlapec snil o tom, že se stane rytířem, nebo se alespoň setká s opravdovým rytířem. Takové setkání se vyplnilo Pavlíkovi. Navštívil ho slavný český rytíř bez bázně a hany, Jan z Michalovic. Pavlík prožije plno středověkých dobrodružství, rytíř Jan ho provede středověkým hradem, mincovnou, vesnicí i městem. Pavlík tak na vlastní kůži poznává život ve středověké společnosti. V knize se čtenáři seznámí se středověkem zábavnou formou, poněkud jinak, než ze strohého textu učebnice dějepisu.

Objev podobné jako Pavlík a rytíř Jan z Michalovic - Jiří Glet - e-kniha

cena 49.0 Kč
Detail

Multidetektorová výpočetní tomografie srdce - Jiří Ferda, Jan Baxa - e-kniha

eBook: Publikace Multidetektorová výpočetní tomografie srdce shrnuje zkušenosti autorů, kteří od roku 2002 provedli více než 5000 CT vyšetření srdce prostřednictvím systémů všech generací MDCT, tedy přístrojem šestnáctiřadým, šedesátičtyřřadým, dvouzdrojovým první generace a dvouzdrojovým druhé generace. V obecné části knihy se probírají problémy provádění vyšetření, zpracování dat a vyhodnocení nálezů, speciální část dokumentuje jednotlivé patologické nálezy na věnčitých tepnách, myokardu i chlopenním aparátu.

Objev podobné jako Multidetektorová výpočetní tomografie srdce - Jiří Ferda, Jan Baxa - e-kniha

cena 350.0 Kč
Detail

Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)

Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.

Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

eBook: Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.

Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Playback - Vladimír Binar - e-kniha

eBook: Knižní prozaická prvotina znalce a editora děl Jakuba Demla, Jana Čepa, Bedřicha Fučíka (viz mj. B. Fučík, Kritické příležitosti II, Triáda 2002) a dalších. Prózu tvoří jedna nekončící věta - vyprávění o osudech osamělých a vykolejených lidí setkávajících se na rozhraní pražských Nuslí, Vyšehradu, Podskalí a Nového Města (ale děj se na chvíli přenáší např. i do rumunské Histrie). Bedřich Fučík o Binarově prozaickém výrazu a větě napsal: "...nám se líbí tyhle periody mannovsko-faulknerovské, nikoli samosplavné, nýbrž citlivě vážené a variované do melodie, která je vlastním tělem básně, do sonátové hudby vyťukané ze slov...". Vypravěč v Playbacku přenechává často vypravěčskou aktivitu postavám svého vyprávění. A obdobně jako by tyto vyprávějící postavy - přede všemi jedna, opilec Honza - byly sice skutečnými postavami vyprávění, ale nikoliv jeho hlavními aktéry. Těmi, i když nepersonalisovanými, jsou čas a smrt. Próza je dramatem střetu s neosobností a často prohrávaného zápasu o osobu.

Objev podobné jako Playback - Vladimír Binar - e-kniha

cena 98.0 Kč
Detail

ECDL - Jiří Lapáček, Jana Dannhoferová, Pavel Simr, Květuše Sýkorová - e-kniha

eBook: Rádi byste získali certifi kát ECDL, mezinárodně uznávaný „řidičák na počítač“? Hledá vaše školicí středisko akreditovanou učebnici k testům ECDL?Publikace z pera zkušených autorů a akreditovaných testerů ECDL je tou optimální volbou z mnoha důvodů:• Navazuje na úspěšný bestseller S počítačem do Evropy, který dopomohl k zisku certifi kátu ECDL tisícům uchazečů, text však byl kompletně přepsán a rozšířen.• Výklad pokrývá vše důležité a je doplněn množstvím poznámek, tipů, názorných obrázků a přehledových tabulek, nechybí ani přímé odkazy na konkrétní body sylabu ECDL. Průvodce představuje nejucelenější zdroj informací a postupů demonstrovanýchna aktuálním, v České republice nejpoužívanějším programovém vybavení.• Zohledňuje změny, kterými koncept ECDL v současnosti prochází, navíc kromě dosavadních sedmi obsahuje dva nové moduly: Úprava digitálních obrázků a základy počítačové grafi ky a Tvorba webových stránek a publikace na Internetu.• Vznikla ve spolupráci se společností CertiCon, národním licenciátem ECDL. Díky využití dat z národního informačního systému pro ECDL testování se věnuje především těm tématům, s nimiž mají Češi nejčastěji obtíže.Na webové stránce http://knihy.cpress.cz/k1940 naleznete doprovodné soubory,díky nimž si budete moci některé v knize uvedené postupy ihned ověřit v praxi.O autorech:Jiří Chábera, absolvent VŠCHT, manažer mezinárodního konceptu ECDL pro Českou republiku; disponuje mnohaletými marketingovými, vývojovými,obchodními a technickými zkušenostmi v oblasti ICT služeb včetně vzdělávacích a certifikačních služeb zaměřených na počítačové znalosti a dovednosti.Jana Dannhoferová působí jako školitelka a akreditovaná testerka pro ECDL testování. V současné době vyučuje na Ústavu informatiky Provozně ekonomickéfakulty MZLU v Brně předměty zaměřené na počítačovou grafiku, digitální fotografi i, teoretickou informatiku, algoritmizaci a aplikace Microsoft Office.Jiří Lapáček pracoval po absolvování VŠCHT deset let jako programátor. Stál u zrodu známé firmy Software602, pro niž vytvořil dokumentaci ke všem jejím produktům. Je autorem několika interaktivních počítačových kurzů, řady článků a desítek úspěšných knih.Pavel Simr, spoluautor několika knih, skript a odborných článků, se zaměřuje na správu počítačových sítí, moderní aplikační programy a operační systémy. Je manažerem střediska ECDL Přírodovědecké fakulty UJEP, akreditovaným testerem ECDL a instruktorem CCNA.Květuše Sýkorová, odborná asistentka na Katedře informatiky Přírodovědecké fakulty UJEP, je spoluautorkou řady skript a odborných článků a akreditovanou testerkou ECDL. Pracuje šest let jako lektorka kurzů produktů Microsoft.

Objev podobné jako ECDL - Jiří Lapáček, Jana Dannhoferová, Pavel Simr, Květuše Sýkorová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Jak dokonale zvládnout inline bruslení - Jiří Reichert, Jan Krejčíř - e-kniha

eBook: Všem zájemcům o krásný pohyb na inlinech přinášíme jedinečnou publikaci, ve které zkušení instruktoři pomohou s nácvikem prvních krůčků na bruslích i s pokročilou technikou jízdy. Kniha je určena jak začátečníkům, kteří "s bruslemi na nohou a knížkou v rucee" mohou postupovat krok za krokem směrem k pokročilému bruslení, tak zkušeným bruslařům, pro které jsou určeny kapitoly o pohybu v náročnějším terénu a zajímavé triky. Výuka techniky jízdy je prezentována na přehledném a podrobně rozepsaném soubor cvičení, která vedou zájemce od úplných začátků až po pokročilou jízdu, přes pohyb v rozmanitém terénu, hry, soutěže i základy lehkých triků. Přehlednost knihy, množství fotografií, důraz na bezpečnost a praktické rady instruktora v každé kapitole by měly ovlivnit a oslovit každého bruslaře, bez rozdílu věku a úrovně dovedností. Na základě zkušeností autorů s výukou ve speciálních kursech inline bruslení je nácvik každého pohybu podrobně rozpracovaný a rozdělený na řadu postupných kroků.

Objev podobné jako Jak dokonale zvládnout inline bruslení - Jiří Reichert, Jan Krejčíř - e-kniha

cena 153.0 Kč
Detail

Orchideje na zahradě - Pavel Sekerka, Jan Ponert, Jiří Obdržálek - e-kniha

eBook: Většina lidí si pod pojmem orchidej vybaví veliké květy tropických orchidejí. Jak však dokazují autoři v této knize, i v naší přírodě, na našich zahradách rostou a mohou růst atraktivní orchideje, vhodné do našich klimatických podmínek. První ucelená publikace věnovaná tomuto tématu zahrnuje všechny druhy, které můžeme na základě v ní obsažených rad a ověřených zkušeností pěstovat bez větších problémů. Uvedeny jsou všechny potřebné informace jak o běžnějších druzích, jako jsou např. střevíčníky, prstnatce, kruštíky, vstavače atd., tak o druzích vzácnějších, které si nalézají cestu na náš trh a lidé o nich dosud nic nevědí.

Objev podobné jako Orchideje na zahradě - Pavel Sekerka, Jan Ponert, Jiří Obdržálek - e-kniha

cena 101.0 Kč
Detail

Orientační hry nejen do přírody - Jan Hnízdil, Jiří Kirchner - e-kniha

eBook: Kniha je určená všem, kteří se chystají hrát nebo organizovat orientační hry a hříčky, a také těm, kteří chtějí zpestřit dětem školní vyučování, kurz, školu v přírodě či tábor. Orientační hry stojí na pomezí tradičních pohybových aktivit tvořících obsah TV (běžecká lokomoce vytrvalostního charakteru) a dobrodružných prožitkových aktivit v nových, neznámých situacích s důrazem na rozvoj schopností a vlastnosti, které TV v tradičním pojetí ne vždy v dostatečné míře podchycuje a rozvíjí. Cílem knížky je přinést takové náměty orientačních her, které jsou vhodné pro rozvoj fyzické i duševní stránky každého dítěte s důrazem na mezipředmětové vztahy.

Objev podobné jako Orientační hry nejen do přírody - Jan Hnízdil, Jiří Kirchner - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Podívejte se také