Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Podívejte se také Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

cena 330.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Podívejte se také Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

cena 314.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Podívejte se také jiri jurecka

cena 319.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

cena 319.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

cena 320.0 Kč
Detail

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod...

Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

cena 314.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

cena 168.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

cena 491.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 361.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 390.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová

Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení. Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.

Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová

cena 284.0 Kč
Detail

Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)

Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.

Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)

cena 254.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Autory knihy jsou úspěšný moderátor a lektor v oblasti komunikace Karel Voříšek a uznávaná marketingová expertka Jitka Vysekalová. Vydejte se s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

cena 268.0 Kč
Detail

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha

eBook: Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace.

Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.

Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

cena 201.0 Kč
Detail

Thinking through the image: The visual events of Miroslav Petříček - Milena Bartlová, Jiří Přibáň, Miroslav Petříček, Jaroslav Janošek, Jitka Hlavicov

"Images are names for we cannot name,” says the philosopher, teacher, and translator Miroslav Petříček, who written on visual art for several decades. He has summarized his observations in, among other things, the book Thinking Through the Image: A Guide to Contemporary Philosophical Thought for the Non-Intermediate (2009), which formed the impulse for the 2023 exhibition at Prague City Gallery. The main idea behind the exhibition and its accompanying publication is was the presupposition that an encounter with an image is primarily a visual event. The aim is to emphasize that the languages of words and of images are closely related but that their material is different: an image or expression cannot be simply translated into words or concepts. An image does not show; it causes something. It is more than an illustration, nor is it a mere visual mediator of an idea; it is a specific way of inciting the mind to think of what has been painted. Thinking through the image is a response to the encounter with a visual event. By engaging in a dialogue with works by more than forty artists, the publication's five authors (Miroslav Petříček, Jitka Hlaváčková, Milena Bartlová, Jiří Přibáň, and Václav Janoščík) present their views on the language of visual art, its history, and brand-new approaches balancing on the line between real and digitally manipulated sensory input. Along with original photographic documentation by Jiří Thýn, they guide the reader through a labyrinth of visual events, from abstract sensory percepts via the search for shapes and concepts all the way to the construction of an idea: from the mysterious interface between chaos and order or light and darkness to metaimages of the contemporary world. The publication features work by the following artists: Karima Al-Mukhtarová, Zbyněk Baladrán, Mária Bartuszová, Jana Bernartová, Rudolf Fila, Tomáš Hlavina, Václav Janoščík and Adam Trbušek, Magdalena Jetelová, Magdaléna Kašparová, Michal Kindernay, Julie Kopová, Zdeněk Košek, Tom Kotik, Eva Koťátková, Václav Krůček, Kristina Láníková, Jiří Matějů, Maxmilián Aron Mootz, Pavel Mrkus, Jiří Načeradský and Jaroslav Nešetřil, Jaromír Novotný, Milan Paštéka, Ondřej Přibyl, Jiří Skála, Kateřina Šedá, Miloš Šejn, Adriena Šimotová, Josef Šmíd, Kateřina Štenclová, Studio of Joyful Creation (Marie Kúsová, Lukáš Paleček, Vojtěch Proske, George Radojči?), Dagmar Šubrtová, Eva Vápenková, Vladimíra and Miroslava Večeřová, Martin Velíšek, Petr Veselý, Lenka Vítková, Martin Zetová

Objev podobné jako Thinking through the image: The visual events of Miroslav Petříček - Milena Bartlová, Jiří Přibáň, Miroslav Petříček, Jaroslav Janošek, Jitka Hlavicov

cena 398.0 Kč
Detail

Um identity - Jiří Krutina - e-kniha

eBook: Druhá publikace z ediční řady Umu vědomí, Um identity pojednává o základní metafyzické či filozofické otázce po naší podstatě, identitě a povaze bytí, které člověk žije a s kterou se dříve či později setkává tváří v tvář ve svém každodenním životě. Autor se zaměřuje na obsah známého imperativu po „poznání sebe“, aktuálního v každé době. Zkušenostně vykládá, v čem toto základní poznání naší podstaty, povahy našeho bytí, ale i bytí jako takového spočívá a to aktuální řečí doby umožňující vědomé prožívání naší identity, takové jaká opravdu je a nikoliv za jakou jí ve své nevědomosti spočívající ve ztotožňování s prožívanými zkušenostmi sebe i světa považujeme a ke své škodě i žijeme. Témata zahrnují jak základní otázku naší identity, tak vztah individuality a identity, vědomí a našich zkušeností, duše a já i návodné postupy k přímému prožívání uvedeného, které netvoří nějaké „abstraktní“ poznání o něčem, ale vlastní nejvnitřnější řeč naší vlastní existence.

Objev podobné jako Um identity - Jiří Krutina - e-kniha

cena 170.0 Kč
Detail

Jiří Suchý, Jitka Molavcová: Koncert! (CD)

Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího... Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. Pochází z roku 1999 a byla jednou z písniček provázejících hru Nejveselejší tragédie v Česku, vzpomínkové procházky historií divadla Semafor. Tracklist: 1. Blues pro tebe 03:53 2. Je nebezpečné dotýkat se hvězd 03:10 3. Slovo o Jiřím Šlitrovi a Třech tetách... 00:28 4. Tři tety 02:30 5. Tři rybičky (Three Little Fishies) 04:00 6. Rekomando blues 03:03 7. Slovo o Dobře placené procházce i následující písni 00:30 8. Lípa zelená 02:43 9. Jó, to jsem ještě žil 03:28 10. Slovo o nepovinném zpěvu s sebou... 01:07 11. Plesk plesk (Flat Foot Floogie) 02:05 12. Splnit si sen 03:15 13. Slovo o Nerudovi, Redutě a blues... 04:11 14. Blues na cestu poslední 04:07 15. Rub a líc 03:34 16. Tak abyste to věděla 03:27 17. Pramínek vlasů 04:01 18. Klokočí 05:10 19. I Can't Give You 03:41 20. Kdykoliv kdekoliv 03:00 21. Slovo o večeru, jenž se nachýlil... 00:36 22. Vydáme se na tu cestu dlouhou 04:00 23. Hluboká vráska (Going To The River) 04:21

Objev podobné jako Jiří Suchý, Jitka Molavcová: Koncert! (CD)

cena 229.0 Kč
Detail

Moderní dějiny pro střední školy Učebnice - Tomáš Pánek, Petr Dvořák, Jiří Němec, Jan Čurda, Ondřej Kolář, Václav Kaška, Jitka Jindřišková, Petr Hušek

Jedná se o první díl nové, trojdílné řady pro výuku dějepisu na středních školách. Učebnice se zaměřuje na dějiny 20. století, neopomíjí ale ani nejnovější události (po roce 2001). Odbornými historiky garantované zpracování je doplněno o řadu konkrétních příkladů, množství dobových fotografií, dějepisných map a také o rozhovory s pamětníky událostí.

Objev podobné jako Moderní dějiny pro střední školy Učebnice - Tomáš Pánek, Petr Dvořák, Jiří Němec, Jan Čurda, Ondřej Kolář, Václav Kaška, Jitka Jindřišková, Petr Hušek

cena 284.0 Kč
Detail

Kokoškovi na cestách - Jiří Chalupa, Jitka Petrová

Celý zvířecí svět a především krocan, šéfredaktor Slepičích listů, se neustále dožaduje nových senzačních zpráv. A tak tatínek Kokoška, novinář a duší dobrodruh, vyráží za dobrodružstvím do všech koutů světa. Doprovází ho celá rodina, maminka Kokošková, malý kohoutek Jonáš i vajíčko Emička, která se co nevidět vyklube na svět. Doprovoďte i vy Kokoškovi do Himálaje, vykoupejte se s nimi v amazonském aquaparku a projeďte se na kole Velkým kaňonem. Zažijete spoustu dobrodružství a poznáte pestrost mnoha zemí i kontinentů. Se slepicemi totiž vůbec není nuda! Napínavé příhody známé ze stejnojmenného večerníčku doprovázené veselými ilustracemi jsou vhodné i pro nejmenší čtenáře.

Objev podobné jako Kokoškovi na cestách - Jiří Chalupa, Jitka Petrová

cena 129.0 Kč
Detail

Roma boy - Jitka Štichauerová, Jan Bendig

Život mu připravil řadu překážek. Jan Bendig je ale všechny postupně překonává a plní si svůj sen. Romský kluk s mimořádným hudebním talentem poprvé zazářil v soutěži SuperStar a následně zamířil na hvězdné nebe českého showbyznysu. V této upřímné zpovědi odpovídá na otázky o své kariéře, těžkých začátcích i nenávistných útocích, kterým kvůli své sexuální orientaci i barvě pleti musel čelit. Jana Bendiga nyní poznáte také očima jeho nejbližších a prostřednictvím dosud nezveřejněných fotografií!

Objev podobné jako Roma boy - Jitka Štichauerová, Jan Bendig

cena 357.0 Kč
Detail

Suchý Jiří, Molavcová Jitka: Koncert! - CD (SP001-2)

Hudební CD - Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. „Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá.” Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. Pochází z roku 1999 a byla jednou z písniček provázejících hru Nejveselejší tragédie v Česku, vzpomínkové procházky historií divadla Semafor. Seznam stop Blues pro tebe / Je nebezpečné dotýkat se hvězd / Slovo o Jiřím Šlitrovi a Třech tetách / Tři tety / Tři rybičky / Rekomando blues / Slovo o dobře placené procházce / Lípa zelená / Jó to jsem ještě žil / Slovo o nepovinném...

Objev podobné jako Suchý Jiří, Molavcová Jitka: Koncert! - CD (SP001-2)

cena 219.0 Kč
Detail

Reklama (978-80-247-3492-7)

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...

Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)

cena 229.0 Kč
Detail

Lovec a lvice - Jiří Jansta, Jitka Janstová - e-kniha

eBook: Vázané verše, publikované na 250 stranách této sbírky básní, jsou výsledkem skutečného příběhu Lvice Jitky (narozena 8. 8.) a lovce-Střelce Jirky (nar. 2. 12.), amatérských básníků, kteří se poznali na literárním serveru Liter.cz, zalíbili se sobě svou tvorbou a pohledem na život, aby jejich vztah po inkubační době propukl ve skutečnou, mnoha literáty opěvovanou lásku, která byla stvrzena ve svatební síni. Důkazem budiž 175 básní této sbírky.

Objev podobné jako Lovec a lvice - Jiří Jansta, Jitka Janstová - e-kniha

cena 145.0 Kč
Detail

Roma boy - Jitka Štichauerová, Jan Bendig - e-kniha

eBook: Život mu připravil řadu překážek. Jan Bendig je ale všechny postupně překonává a plní si svůj sen. Romský kluk s mimořádným hudebním talentem poprvé zazářil v soutěži SuperStar a následně zamířil na hvězdné nebe českého showbyznysu. V této upřímné zpovědi odpovídá na otázky o své kariéře, těžkých začátcích i nenávistných útocích, kterým kvůli své sexuální orientaci i barvě pleti musel čelit. Jana Bendiga nyní poznáte také očima jeho nejbližších a prostřednictvím dosud nezveřejněných fotografií!

Objev podobné jako Roma boy - Jitka Štichauerová, Jan Bendig - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Očkování v České republice - Jana Dáňová, Jitka Částková

Tato publikace stručnou formou shrnuje hlavní otázky v oblasti aktivní imunizace. Je určena především praktickým lékařům pro rychlou orientaci v problematice očkování v České republice. Autorky jsou si vědomy, že není možné detailně obsáhnout všechny otázky spojené s vakcinací. Pozornost proto věnovaly především jednotlivým druhům očkování v našich podmínkách dle platné vyhlášky MZ ČR č. 537/2006 Sb. o očkování proti infekčním nemocem. Součástí publikace je přehled očkovacích látek, tento výčet však nepředstavuje všechny registrované vakcíny v České republice.

Objev podobné jako Očkování v České republice - Jana Dáňová, Jitka Částková

cena 133.0 Kč
Detail

Právní odpovědnost v medicíně - Jan Mach, Jitka Stolínová

Kniha určena lékařům, zdravotním sestrám a dalším zdravotnickým pracovníkům, jakož i právníkům zabývajícím se problematikou medicínského práva a právní odpovědnosti. Pojednává srozumitelným způsobem o praktických otázkách právní odpovědnosti v medicíně i o možnostech právní ochrany lékařů a dalších zdravotnických pracovníků z pohledu současného práva. Význam této problematiky je v praxi lékařů a dalších zdravotníků stále aktuálnější. Přibývá žalob a trestních oznámení, případů skandalizace lékařů v médiích, téměř každý proces s lékařem je předmětem zájmu sdělovacích prostředků. Kromě praktického rozboru jednotlivých druhů právní odpovědnosti v medicíně, doplněného řadou příkladů, se autoři zaměřují na otázku, jak předcházet těmto nepříjemným situacím i jak jednat, pokud k nim již dojde. Podrobně jsou rozebrány rovněž aktuální otázky zdravotní péče související s právní odpovědností, jako je povinná mlčenlivost zdravotnických pracovníků, komunikace s pacienty a jejich rodinami, odpovědnost za podřízené a při týmové práci, obsah pojmu "lege artis" ap. Nově jsou zařazeny kapitoly týkající se např. náležitého vedení zdravotnické dokumentace, soudního přezkoumávání správních rozhodnutí, ochrany zdravotníků před násilím, vyhrožováním a ohrožováním.

Objev podobné jako Právní odpovědnost v medicíně - Jan Mach, Jitka Stolínová

cena 349.0 Kč
Detail

Reprodukční zdraví v dospívání - Jitka Machová, Hamanová Jana

Učebnice je určena studujícím učitelství rodinné výchovy na pedagogických fakultách, učitelům, kteří již rodinnou výchovu vyučují a také rodičům dospívajících. Dospívání je obdobím velkých biologických, psychických a sociálních změn, které kladou velké nároky na adaptaci a mohou vést k ohrožujícímu rizikovému chování. Rizikové chování má mnoho negativních následků pro celý život ve sféře osobní, rodinné i celospolečenské. Reprodukční zdraví je nejvíce ohroženo právě v období dospívání. Dospívající musí proto znát rizika způsobující poškození reprodukčního zdraví a také znát způsob prevence.

Objev podobné jako Reprodukční zdraví v dospívání - Jitka Machová, Hamanová Jana

cena 116.0 Kč
Detail

Pohádky z Pastelky - Jitka Molavcová, Jan Petráň - audiokniha

Audiokniha: Seznam pohádek v podání Jitky Molavcové. Nejprodávanější pohádky BMS.

Objev podobné jako Pohádky z Pastelky - Jitka Molavcová, Jan Petráň - audiokniha

cena 129.0 Kč
Detail

Kněžské identity v českých zemích - Lukáš Fasora, Jiří Hanuš, Tomáš W. Pavlíček

Autorský kolektiv sleduje proměny kněžské identity v moderní éře, orámované z jedné strany snahou o obnovu autority římskokatolické církve a z druhé strany obdobím meziválečné Československé republiky. Publikaci tvoří biogra? e třinácti různě postavených kněží, kteří náleželi do několika generací. Jsou zde zastoupeni kněží ve světské pastoraci (Jan Pauly), biskupové (Jan Valerián Jirsík), řeholníci (Andreas Hamerle), teologové (Eduard Winter), politici (Bohumil Stašek) i básníci (Jakub Deml). Autory zajímá jak identita osobní (otázka sebepojetí kněze a jeho re? exe okolím), tak identita sociální (sounáležitost s farností, klérem či národem). Právě moderní doba v důsledku zrychlujících se změn společnosti generovala větší možnosti individuální volby.

Objev podobné jako Kněžské identity v českých zemích - Lukáš Fasora, Jiří Hanuš, Tomáš W. Pavlíček

cena 268.0 Kč
Detail

Francouzští přátelé Jana Čepa - Jan Čep, Jiří Zatloukal

Předkládaná kniha má dvě části. V úvodní obsáhlé studii editor svazku Jan Zatloukal líčí historii česko-francouzských kulturních vztahů, které byly na vrcholu v období československé první republiky. Právě tehdy se v nich začal významně angažovat svými překlady i redakční činností Jan Čep. Navázal přitom mnohé kontakty, které pak pokračovaly po roce 1948 v jeho francouzském exilu. Druhá část publikace, nazvaná Dopisy, texty, dokumenty, je věnována jednotlivým Čepovým francouzským přátelům. Obsahuje především dopisy, ale i stati, které napsal Jan Čep o svých korespondenčních partnerech, nebo naopak oni o něm. Korespondence je ve většině případů jednostranná, Čepova pozůstalost se bohužel nezachovala. Jan Zatloukal však objevil mnohé jeho dopisy ve francouzských archivech, a díky tomu můžeme dnes číst Čepovy dopisy nejvýznamnějším francouzským osobnostem katolické orientace poloviny 20. století, jakými byli Paul Claudel, Georges Bernanos, Gabriel Marcel, Emmanuel Mounier, Henri Queffélec, Julien Green aj. Výjimečná je vzájemná korespondence s Henrim Pourratem, která se naštěstí uchovala téměř kompletní. Listy jsou dojemným svědectvím o hlubokém a nezištném vztahu dvou vynikajících spisovatelů. Čepovo exilové působení dosud nebylo u nás podrobněji zmapováno, tato publikace naše znalosti podstatným způsobem rozšiřuje. Jan Čep (31. 12. 1902 Myslechovice u Litovle - 25. 1. 1974 Paříž), prozaik, esejista a překladatel z francouzštiny, angličtiny a španělštiny. Studoval v Praze na FF UK češtinu, francouzštinu a angličtinu. Studia nedokončil, odešel do Staré Říše k Josefu Florianovi, s nímž kratší čas spolupracoval na Dobrém díle. Po únoru 1948 opustil Československo a působil jako kulturní redaktor Rádia Svobodná Evropa. V r. 1954 se oženil s dcerou francouzského literárního kritika Charlese Du Bose. Zemřel po třetím záchvatu mozkové mrtvice, pohřben je v hrobce svého tchána v Celle-St. Cloud v těsné blízkosti Paříže. Čepova prozaická tvorba není příliš rozsáhlá (především povídkové soubory Dvojí domov, 1926; Zeměžluč, 1931; Letnice, 1932; Děravý plášť, 1934; Modrá a zlatá, 1938; Tvář pod pavučinou, 1941; Polní tráva, 1946; román Hranice stínu, 1935). Čepovo dílo se vyznačuje stylovou prostotou a čistotou jazyka, neotřelým "jitřním" pohledem na skutečnost, schopností zachytit existenciální zkušenost umírání, napětí mezi časem a věčností. V exilu Čep rezignoval na povídkovou tvorbu a věnoval se esejistice (O lidský svět, 1953; Samomluvy a rozhovory, 1959; Malé řeči sváteční, 1959; Poutník na zemi, 1965). Poslední, autobiografické dílo, Sestra úzkost, vyšlo posmrtně zásluhou Křesťanské akademie v Římě r. 1975.

Objev podobné jako Francouzští přátelé Jana Čepa - Jan Čep, Jiří Zatloukal

cena 356.0 Kč
Detail

A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek

A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...

Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek

cena 197.0 Kč
Detail

Generál Fajtl slovem historika, rodiny a objektive - Jiří Rajlich, Jitka Režná

Reprezentativní a obrazovým materiálem štědře dotovaná biografie opravdové legendy československého letectva. Generálporučík ve výslužbě František Fajtl (2012-2006), od jehož narození letos uplyne rovných sto roků a s nímž jsme se naposledy rozloučili před šesti lety, je patrně našim nejznámějším válečným letcem. Nadto nejen na západní, ale také na východní frontě. Pokud si každý jen trochu zasvěcený nevzpomene na jméno žádného z nich, pak na to jeho patrně ano. Především proto, že měl dostatek talentu, aby své zážitky dokázal přetavit do literárních děl, díky nimž jeho jméno proniklo k širší veřejnosti. A dodejme, že díky tomu se všeobecné povědomí o čs. válečných letcích u širší veřejnosti nevytratilo ani v dobách normalizace.

Objev podobné jako Generál Fajtl slovem historika, rodiny a objektive - Jiří Rajlich, Jitka Režná

cena 805.0 Kč
Detail

Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2)

Hudební CD - Saxofonová tradice je v Semaforu slavná. Ferdinand Havlík a Evžen Jegorov se zapsali do historie divadla velmi zlatým písmem. David Vrobel v této cestě pokračuje... Saxofonová tradice je v Semaforu slavná. Ferdinand Havlík a Evžen Jegorov se zapsali do historie našeho divadla velmi zlatým písmem. Měl jsem za to, že sláva saxofonu s nimi odešla. Neodešla. David Vrobel nás dnes všechny udivuje svými závratnými sóly a já mu tady za to zplna hrdla děkuju. Jiří Suchý Seznam stop Blues pro tebe (Jiří Suchý|Jiří Suchý) / Hello Dolly (Jerry Herman, Michael Stewart|Alexandr Kozák, Ivo Osolsobě) / Študent s rudýma ušima (Jiří Šlitr|Jiří Suchý) / I Can't Give You Anything But Love (Jimmy McHugh|Dorothy Fields, Jiří Suchý) / Zastřelilo tele krávu (Jiří Suchý|Jiří Suchý) / Pennies from Heaven (Arthur Johnston) / Out of Nowhere (Johnny Green) / Indiana (James F. Hanley) / After You've Gone (Turner Layton) / The Sheik of Araby (Ted Snyder) / Perdido...

Objev podobné jako Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2)

cena 229.0 Kč
Detail

Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha

eBook: Druhé, doplněné a zcela přepracované vydání úspěšné publikace. Moderní učebnice klinické onkologie pro sestry ve svém novém vydání odráží prudký a bouřlivý vývoj léků a léčebných postupů, který ovlivňuje toto velmi významné odvětví medicíny. Klinická onkologie pro sestry je určena nejen sestrám-specialistkám, ale všem sestrám, které pečují o pacienty s nádorovým onemocněním v nemocničním, ambulantním či domácím prostředí. Vzhledem k tomu, že výskyt nádorových onemocnění neustále stoupá, je důležité, aby i studenti ošetřovatelství získali poznatky z této problematiky, proto je kniha určena rovněž jim a jejich pedagogům.

Objev podobné jako Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha

cena 399.0 Kč
Detail

The Best of Jiří Havel - Jan Pohribný, Jiří Havel, Eva Hrubá

Reprezentativní publikace přináší výběr z díla Jiřího Havla, dvorního fotografa Krkonoš a jednoho z nejlepších krajinářských fotografů. Špičkově vypravená kniha vás kromě Krkonoš zavede do krajin šesti světadílů. Havlovy výjimečné fotografie vás uchvátí svým odhodláním dokázat, že naše planeta je nádherné místo k životu.

Objev podobné jako The Best of Jiří Havel - Jan Pohribný, Jiří Havel, Eva Hrubá

cena 1119.0 Kč
Detail

A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...

Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

cena 175.0 Kč
Detail

Světoví Češi - Jiří Černý, Jana Jůzlová

Prostřednictvím textu a komiksu dává kniha nahlédnoutdo lidských osudů výjimečných osobností,které vynikly ve svém oboru, případněotevřely novou cestu vývoje. Nalezneme zde27 příběhů pozoruhodných lidí – umělců, vynálezců,vědců i podnikatelů. Někteří za celýsvůj život naši zemi neopustili, jiní odjeli do cizíchměst bádat či tvořit, další se vydali na druhýkonec světa poznávat cizí národy. Jak plynulyjejich životy? Šlo jim vše hladce, nebo se potýkalis potížemi, závistí či nepřízní osudu? Usilovalio svůj cíl již od mládí, nebo k němu došli „náhodou“?Jejich životní cesty byly různé, někteříse proslavili již za svého života, mnozí však bylizapomenuti a znovu objeveni až později. Alevšichni jsou to lidé, na které bychom měli býthrdí.

Objev podobné jako Světoví Češi - Jiří Černý, Jana Jůzlová

cena 259.0 Kč
Detail

Hvězdy dalekohledem - Jiří Dušek, Jan Píšala

Kniha obsahuje rady pro pozorovatele hvězdné oblohy a vysvětluje všechny hlavní pojmy, jako dvojhvězdy, hvězdokupy, mlhoviny atd. Dvacet pozorovacích map je rozděleno podle čtyř ročních období s obsáhlou charakteristikou nejznámějších objektů, které jsou v té které době vhodné k pozorování. Barevný tisk na 350 g lesklém natíraném laminovaném kartonu, vazba kroužková.

Objev podobné jako Hvězdy dalekohledem - Jiří Dušek, Jan Píšala

cena 300.0 Kč
Detail

Antidiskriminační zákon - Jiří Šamánek, Jana Kvasnicová

Podrobný komentář antidiskriminačního zákona. Již od časů Velké francouzské revoluce přijímáme v obecné rovině zásadu, že lidé se rodí rovni v důstojnosti a právech, a přesto je třeba přiznat si, že moderní antidiskriminační právo, vyjádřené v České republice především antidiskriminačním zákonem, budí mnoho emocí a tyto emoce nejsou ani zdaleka jenom kladné. Moderní antidiskriminační právo totiž nastavuje zrcadlo našim předsudkům, stereotypům, tradicím. Kolektiv autorů a autorek nejen z Kanceláře veřejného ochránce práv přináší praktické zkušenosti, o které se chce podělit s širší právnickou veřejností. Věřím, že předkládaný komentář napomůže těm, kdo se chtějí zorientovat v antidiskriminačním právu.

Objev podobné jako Antidiskriminační zákon - Jiří Šamánek, Jana Kvasnicová

cena 774.0 Kč
Detail

Těžká Barbora - Jan Werich, Jiří Voskovec

Hra, kterou uvedli Voskovec a Werich ve svém Osvobozeném divadle v roce 1937, se vyjadřuje s neopakovatelným humorem a ironií k nebezpečí vzrůstajícího nacismu u našich sousedů. Je namířena proti poraženectví a kolaborantům, reaguje na německou lživou taktiku předstíraných útoků. Aktuálnost hra neztratila ani později, kdy ji Werich uvedl s M. Horníčkem v letech poválečných, její humor nezestárl a dokáže rozesmát dodnes a terč svého posměchu si jistě najde i u dnešního čtenáře. Vychází jako 141. Svazek edice D.

Objev podobné jako Těžká Barbora - Jan Werich, Jiří Voskovec

cena 197.0 Kč
Detail

Čtyři hry - Jan Werich, Jiří Voskovec

Nestárnoucí politická satira a originální smysl pro humor Soubor čtyř her z období vrcholné tvůrčí spolupráce Jiřího Voskovce a Jana Wericha: · improvizovaná parodie Vest pocket revue (1927) představuje volný proud hraných a zpívaných výjevů z cesty kolem světa, během níž se zuřivý fotograf snaží získat snímek slavného spisovatele; · romantická groteskní revue Golem (1931), zasazená do tajemných kulis rudolfínské Prahy, předznamenává budoucí filmovou komedii Císařův pekař — Pekařův císař; · útočně parodická férie z antického Říma Caesar (1932) o politických machinacích, korupci, bezpáteřnosti a prosazování osobních zájmů na úkor státu nahrává mnohým aktualizacím; · vzpurná, a přesto lyrická sociální satira Balada z hadrů (1935) zachycuje milostnou epizodu ze života prokletého francouzského básníka Françoise Villona, a přitom alegoricky varuje před umlčováním umělce–intelektuála v totalitní společnosti.

Objev podobné jako Čtyři hry - Jan Werich, Jiří Voskovec

cena 339.0 Kč
Detail

Jan Werich za oponou - Jiří Janoušek

Kniha Jan Werich za oponou přináší na tři stovky unikátních fotografií z rodinného archivu. Mapují jeho život od narození až do smrti a objevují Werichovy málo známé tváře – světáckého dandyho, geniálního komika, advokáta proletářů, kumpána známých umělců i neznámých rybářů, obskakovaného pacienta i osamělého Mistra. Mluví se v ní také o Werichových nectnostem. Že někdy býval nespravedlivý, panovačný a sebestředný. Přepadaly ho frustrace i zlost, když se z populární herecké hvězdy stal nepohodlnou osobností, kterou bývalý režim odsunul do ústraní. Sužovaly ho zdravotní potíže. Nejenže si je sám způsobil, ale prohluboval je zálibou v dobrém jídle, pití a kouření. Spojení jedinečných fotografií a dvanácti obsažných rozhovorů Jiřího Janouška, v nichž se Jan Werich nedlouho před smrtí ohlížel za svým životem, doplňují dobová svědectví a komentáře lidí, kteří mu byli nablízku, zejména Jiřího Voskovce, Miroslava Horníčka a Miloše Kopeckého, ale také lékařů, kteří ho ošetřovali nebo spoluhráčů mariáše. Kniha Jan Werich za oponou přináší plastický portrét Jana Wericha a jeho soukromí, které nebylo právě šťastné a zůstávalo skryté za legendou moudrého klauna.

Objev podobné jako Jan Werich za oponou - Jiří Janoušek

cena 299.0 Kč
Detail

Hvězdy dalekohledem - Jiří Dušek, Jan Píšala

Kniha obsahuje rady pro pozorovatele hvězdné oblohy a vysvětluje všechny hlavní pojmy, jako dvojhvězdy, hvězdokupy, mlhoviny atd. Dvacet pozorovacích map je rozděleno podle čtyř ročních období s obsáhlou charakteristikou nejznámějších objektů, které jsou v té které době vhodné k pozorování. Barevný tisk na 350 g lesklém natíraném laminovaném kartonu, vazba kroužková.

Objev podobné jako Hvězdy dalekohledem - Jiří Dušek, Jan Píšala

cena 268.0 Kč
Detail

Jiří Bartoška - Jan Brdička - e-kniha

eBook: Přestože už dávno není tím lamačem ženských srdcí, jakým býval v osmdesátých letech, stále zůstává impozantní osobností hereckého i veřejného života. Přestože se netají tím, že si občas dá skleničku navíc, a jeho vášeň pro cigarety je tak silná, že se stal chodící reklamou na kouření, stále ho mnozí vnímají jako vzor. Přestože už bezmála čtyřicet let platí za největšího elegána českého filmu a mohl by mít každou ženu, na kterou ukáže, stále zůstává se svou manželkou Andreou – a jejich vztah je stejně pevný jako stisk jeho ruky. Jeho jméno je jedním z nejzvučnějších jmen českého divadelního i filmového herectví a jeho osobnost je stejně pestrá, zemitá a vášnivá jako charaktery postav, které ztvárnil. Nahlédněte prostřednictvím této knihy do života a srdce Jiřího Bartošky, muže, který možná stárne fyzicky, ale uvnitř je stále tím třicetiletým „ranařem“, jenž prožívá každý den tak, jako kdyby byl jeho poslední.

Objev podobné jako Jiří Bartoška - Jan Brdička - e-kniha

cena 64.0 Kč
Detail

Podívejte se také