Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Podívejte se také Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Podívejte se také Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...
Podívejte se také jiri jurecka
Podívejte se také
- Jan Werich a semafor
- Exil a identita (978-80-280-0036-3)
- Břetislav a Jitka (978-80-271-0363-8)
- Dívčí a chlapecká identita (978-80-247-2284-9)
- Biometrie a identita člověka (978-80-247-2365-5)
- Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)
- Skrytá identita (Blu-ray) (W00594)
- JIRI MODELS Minnie 28 barev
- Jan Werich vypráví pohádky a povídky
- Igelitka Jitka a petka Bětka (978-80-264-3555-6)
- Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832)
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- JIRI MODELS oboustranné, Princezny, 8 ks
- JIRI MODELS šroubovací, Dino, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Minnie 12 barev
- JIRI MODELS oboustranné, Peppa 8 ks
- Jan Werich a Miroslav Horníček na Kampě
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 5 (Bagately a impromptus) - CD (SU3845-2)
- Mezi řádky Tommy Taylor a falešná identita (978-80-7449-323-2)
- Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Jiří Suchý, Jitka Molavcová: Koncert! (CD)
Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího... Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. Pochází z roku 1999 a byla jednou z písniček provázejících hru Nejveselejší tragédie v Česku, vzpomínkové procházky historií divadla Semafor. Tracklist: 1. Blues pro tebe 03:53 2. Je nebezpečné dotýkat se hvězd 03:10 3. Slovo o Jiřím Šlitrovi a Třech tetách... 00:28 4. Tři tety 02:30 5. Tři rybičky (Three Little Fishies) 04:00 6. Rekomando blues 03:03 7. Slovo o Dobře placené procházce i následující písni 00:30 8. Lípa zelená 02:43 9. Jó, to jsem ještě žil 03:28 10. Slovo o nepovinném zpěvu s sebou... 01:07 11. Plesk plesk (Flat Foot Floogie) 02:05 12. Splnit si sen 03:15 13. Slovo o Nerudovi, Redutě a blues... 04:11 14. Blues na cestu poslední 04:07 15. Rub a líc 03:34 16. Tak abyste to věděla 03:27 17. Pramínek vlasů 04:01 18. Klokočí 05:10 19. I Can't Give You 03:41 20. Kdykoliv kdekoliv 03:00 21. Slovo o večeru, jenž se nachýlil... 00:36 22. Vydáme se na tu cestu dlouhou 04:00 23. Hluboká vráska (Going To The River) 04:21
Objev podobné jako Jiří Suchý, Jitka Molavcová: Koncert! (CD)
Moderní dějiny pro střední školy Učebnice - Tomáš Pánek, Petr Dvořák, Jiří Němec, Jan Čurda, Ondřej Kolář, Václav Kaška, Jitka Jindřišková, Petr Hušek
Jedná se o první díl nové, trojdílné řady pro výuku dějepisu na středních školách. Učebnice se zaměřuje na dějiny 20. století, neopomíjí ale ani nejnovější události (po roce 2001). Odbornými historiky garantované zpracování je doplněno o řadu konkrétních příkladů, množství dobových fotografií, dějepisných map a také o rozhovory s pamětníky událostí.
Objev podobné jako Moderní dějiny pro střední školy Učebnice - Tomáš Pánek, Petr Dvořák, Jiří Němec, Jan Čurda, Ondřej Kolář, Václav Kaška, Jitka Jindřišková, Petr Hušek
Suchý Jiří, Molavcová Jitka: Koncert! - CD (SP001-2)
Hudební CD - Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. „Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá.” Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. Pochází z roku 1999 a byla jednou z písniček provázejících hru Nejveselejší tragédie v Česku, vzpomínkové procházky historií divadla Semafor. Seznam stop Blues pro tebe / Je nebezpečné dotýkat se hvězd / Slovo o Jiřím Šlitrovi a Třech tetách / Tři tety / Tři rybičky / Rekomando blues / Slovo o dobře placené procházce / Lípa zelená / Jó to jsem ještě žil / Slovo o nepovinném...
Objev podobné jako Suchý Jiří, Molavcová Jitka: Koncert! - CD (SP001-2)
Reklama (978-80-247-3492-7)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co...
Objev podobné jako Reklama (978-80-247-3492-7)
Francouzští přátelé Jana Čepa - Jan Čep, Jiří Zatloukal
Předkládaná kniha má dvě části. V úvodní obsáhlé studii editor svazku Jan Zatloukal líčí historii česko-francouzských kulturních vztahů, které byly na vrcholu v období československé první republiky. Právě tehdy se v nich začal významně angažovat svými překlady i redakční činností Jan Čep. Navázal přitom mnohé kontakty, které pak pokračovaly po roce 1948 v jeho francouzském exilu. Druhá část publikace, nazvaná Dopisy, texty, dokumenty, je věnována jednotlivým Čepovým francouzským přátelům. Obsahuje především dopisy, ale i stati, které napsal Jan Čep o svých korespondenčních partnerech, nebo naopak oni o něm. Korespondence je ve většině případů jednostranná, Čepova pozůstalost se bohužel nezachovala. Jan Zatloukal však objevil mnohé jeho dopisy ve francouzských archivech, a díky tomu můžeme dnes číst Čepovy dopisy nejvýznamnějším francouzským osobnostem katolické orientace poloviny 20. století, jakými byli Paul Claudel, Georges Bernanos, Gabriel Marcel, Emmanuel Mounier, Henri Queffélec, Julien Green aj. Výjimečná je vzájemná korespondence s Henrim Pourratem, která se naštěstí uchovala téměř kompletní. Listy jsou dojemným svědectvím o hlubokém a nezištném vztahu dvou vynikajících spisovatelů. Čepovo exilové působení dosud nebylo u nás podrobněji zmapováno, tato publikace naše znalosti podstatným způsobem rozšiřuje. Jan Čep (31. 12. 1902 Myslechovice u Litovle - 25. 1. 1974 Paříž), prozaik, esejista a překladatel z francouzštiny, angličtiny a španělštiny. Studoval v Praze na FF UK češtinu, francouzštinu a angličtinu. Studia nedokončil, odešel do Staré Říše k Josefu Florianovi, s nímž kratší čas spolupracoval na Dobrém díle. Po únoru 1948 opustil Československo a působil jako kulturní redaktor Rádia Svobodná Evropa. V r. 1954 se oženil s dcerou francouzského literárního kritika Charlese Du Bose. Zemřel po třetím záchvatu mozkové mrtvice, pohřben je v hrobce svého tchána v Celle-St. Cloud v těsné blízkosti Paříže. Čepova prozaická tvorba není příliš rozsáhlá (především povídkové soubory Dvojí domov, 1926; Zeměžluč, 1931; Letnice, 1932; Děravý plášť, 1934; Modrá a zlatá, 1938; Tvář pod pavučinou, 1941; Polní tráva, 1946; román Hranice stínu, 1935). Čepovo dílo se vyznačuje stylovou prostotou a čistotou jazyka, neotřelým "jitřním" pohledem na skutečnost, schopností zachytit existenciální zkušenost umírání, napětí mezi časem a věčností. V exilu Čep rezignoval na povídkovou tvorbu a věnoval se esejistice (O lidský svět, 1953; Samomluvy a rozhovory, 1959; Malé řeči sváteční, 1959; Poutník na zemi, 1965). Poslední, autobiografické dílo, Sestra úzkost, vyšlo posmrtně zásluhou Křesťanské akademie v Římě r. 1975.
Objev podobné jako Francouzští přátelé Jana Čepa - Jan Čep, Jiří Zatloukal
Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2)
Hudební CD - Saxofonová tradice je v Semaforu slavná. Ferdinand Havlík a Evžen Jegorov se zapsali do historie divadla velmi zlatým písmem. David Vrobel v této cestě pokračuje... Saxofonová tradice je v Semaforu slavná. Ferdinand Havlík a Evžen Jegorov se zapsali do historie našeho divadla velmi zlatým písmem. Měl jsem za to, že sláva saxofonu s nimi odešla. Neodešla. David Vrobel nás dnes všechny udivuje svými závratnými sóly a já mu tady za to zplna hrdla děkuju. Jiří Suchý Seznam stop Blues pro tebe (Jiří Suchý|Jiří Suchý) / Hello Dolly (Jerry Herman, Michael Stewart|Alexandr Kozák, Ivo Osolsobě) / Študent s rudýma ušima (Jiří Šlitr|Jiří Suchý) / I Can't Give You Anything But Love (Jimmy McHugh|Dorothy Fields, Jiří Suchý) / Zastřelilo tele krávu (Jiří Suchý|Jiří Suchý) / Pennies from Heaven (Arthur Johnston) / Out of Nowhere (Johnny Green) / Indiana (James F. Hanley) / After You've Gone (Turner Layton) / The Sheik of Araby (Ted Snyder) / Perdido...
Objev podobné jako Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2)
Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.
Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha
eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...
Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha
Jan Werich - Gramotingltangl Jana Wericha v pořadu Jiřího Suchého (8 CD)
Kromě pořadů Táto, povídej! jde v těchto Gramotingltanglech o jednu z nejdůležitějších spoluprací Jana Wericha s Československým rozhlasem. Gramotingltangl byl pořad Jiřího Suchého, vysílaný od pondělí 4. října 1965 v podvečer Československým rozhlasem na tehdy novém vlnovém rozsahu velmi krátkých vln. Stále více oblíbená půlhodinka se vysílala až do léta 1968 a jejich celkový počet přesáhl šest stovek. Vedle Suchého, v tomto pořadu chytrých úvah doplňovaných hudbou z gramofonových desek, k posluchačům promlouval Miroslav Horníček, Ivan Vyskočil a Jiří Šlitr. Několik dílů GTT uváděla i dvojice Šimek + Grossmann. Od října roku 1966 se nepravidelně do léta roku 1967 před rozhlasovým mikrofonem objevoval i Jan Werich, který svým nezaměnitelným způsobem rozvíjel úvahy na nejrůznější témata. Podvečerních půlhodinek, ve kterých JW vystupoval, bylo více než třicet. Na rozdíl od GTT Jiřího Suchého, kde uváděná hudba byla nedílnou součástí pořadu, ve Werichových předem připravených textech byla jen určitou (i když tehdy - před padesáti lety - ne nezajímavou) výplní. V našem souboru je velká část výplňové hudby odstraněna a důraz je kladen na Werichovo vyprávění. Jeho vystoupení zpravidla končilo uvedením hudby Jaroslava Ježka, resp. skladeb V+W+J. Tyto předěly mezi jednotlivými Gramotingltangly zůstaly proto zachovány. V archivu Českého rozhlasu se nalezlo 11 půlhodin původních záznamů. Většina ztracených částí je doplněna pro tento komplet amatérskými nahrávkami rozhlasových pořadů z archivu Karla Koliše. Na osmi CD se tak díky Českému rozhlasu a Supraphonu k posluchačům dostává Werichovo vidění světa, jeho vyprávěných myšlenek s charakteristickým vtipem, postřehem, citem a inteligencí tvořivého génia.
Objev podobné jako Jan Werich - Gramotingltangl Jana Wericha v pořadu Jiřího Suchého (8 CD)
Deutsch mit Max neu + interaktiv 1 - Hybridní cvičebnice - Jitka Staňková, Jana Tvrzníková
Barevná hybridní cvičebnice němčiny na úrovni A1 obsahuje doplňková cvičení k učebnici Deutsch mit Max neu + interaktiv. Slouží k dalšímu upevnění učiva, k samostatnému procvičování doma a v neposlední řadě je přizpůsobena potřebám každého žáka. Cvičení jsou tematicky uspořádána podle jednotlivých kapitol učebnice, ale lze je dobře využít i k jakékoli jiné učebnici němčiny pro 2. stupeň ZŠ příslušné jazykové úrovně. Cílem cvičebnice není procvičovat nad rámec učiva probíraného v učebnici, ale naopak toto učivo prohloubit. Cvičebnice obsahuje klíč ke všem cvičením, takže je vhodná jak k užití ve škole, tak i pro samostatnou práci doma.
Objev podobné jako Deutsch mit Max neu + interaktiv 1 - Hybridní cvičebnice - Jitka Staňková, Jana Tvrzníková
Deutsch mit Max neu + interaktiv 2 - Hybridní cvičebnice - Jitka Staňková, Jana Tvrzníková
Barevná hybridní cvičebnice němčiny na úrovni A1 obsahuje doplňková cvičení k učebnici Deutsch mit Max neu + interaktiv. Slouží k dalšímu upevnění učiva, k samostatnému procvičování doma a v neposlední řadě je přizpůsobena potřebám každého žáka. Cvičení jsou tematicky uspořádána podle jednotlivých kapitol učebnice, ale lze je dobře využít i k jakékoli jiné učebnici němčiny pro 2. stupeň ZŠ příslušné jazykové úrovně. Cílem cvičebnice není procvičovat nad rámec učiva probíraného v učebnici, ale naopak toto učivo prohloubit. Cvičebnice obsahuje klíč ke všem cvičením, takže je vhodná jak k užití ve škole, tak i pro samostatnou práci doma.
Objev podobné jako Deutsch mit Max neu + interaktiv 2 - Hybridní cvičebnice - Jitka Staňková, Jana Tvrzníková
Deník Věrky Kohnové - Jana Poncarová, Jiří Sankot
Kohnovi v lednu roku 1942 nastoupili do transportu na plzeňském nádraží a už se nevrátili. Do jejich bytu se nastěhovali jiní nájemníci, jejich věci se postupně poztrácely. Zmizelo vše, kromě deníku, který si dvanáctiletá Věrka Kohnová schovala u kamarádky své matky. Jaké rodinné tajemství k němu po letech přivedlo spisovatelku Janu Poncarovou? Jedinečná publikace vznikla ve spolupráci s historikem Jiřím Sankotem a odhaluje pohnutý příběh židovské dívky, jejíž život násilně ukončila druhá světová válka.
Objev podobné jako Deník Věrky Kohnové - Jana Poncarová, Jiří Sankot
Gramotingltangl Jana Wericha v pořadu Jiřího Suchého
Audiokniha MP3 Jan Werich,Miroslav Horníček,Jiří Suchý, čte Jan Werich,Jiří Suchý,Miroslav Horníček Gramotingltangl byl pořad Jiřího Suchého, vysílaný od pondělí 4. října 1965 v podvečer Československým rozhlasem na tehdy novém vlnovém rozsahu velmi krátkých vln. Stále více oblíbená půlhodinka se vysílala až do léta 1968 a jejich celkový počet přesáhl šest stovek. Vedle Suchého, v tomto pořadu chytrých úvah doplňovaných hudbou z gramofonových desek, k posluchačům promlouval Miroslav Horníček, Ivan Vyskočil a Jiří Šlitr. Několik dílů GTT uváděla i dvojice Šimek + Grossmann. Od října roku 1966 se nepravidelně do léta roku 1967 před rozhlasovým mikrofonem objevoval i Jan Werich, který svým nezaměnitelným způsobem rozvíjel úvahy na nejrůznější témata. Podvečerních půlhodinek, ve kterých JW vystupoval, bylo více než třicet. Na rozdíl od GTT Jiřího Suchého, kde uváděná hudba byla nedílnou součástí pořadu, ve Werichových předem připravených textech byla jen určitou (i...
Objev podobné jako Gramotingltangl Jana Wericha v pořadu Jiřího Suchého
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Jana Kremanová - Madame le peintre - Eda Kriseová, Ivan Dubský, Jiří Tichý, Jana Kremanová
Dílo malířky Jany Kremanové je výjimečné v mnoha ohledech, ačkoli (zatím) nevešlo ve všeobecnou známost. Jednak je to dáno jejím jednoznačným postojem během takzvané normalizace společnosti po srpnových událostech roku 1968, jež ji zcela vyloučila z tehdejšího uměleckého provozu. A jednak také motivickým a významovým zaměřením její tvorby. Kremanová je umělkyní zjitřené citlivosti a překvapivé imaginace, ve své práci dokáže přirozeně propojovat události velkého světa s osobním prožitkem a poselstvím. Nepostrádá ale ani smysl pro nadsázku, ironii a jistý druh sarkasmu, což ji sbližuje s její celoživotní inspirací - Franzem Kafkou. Jana Kremanová žije v umění, její obrazy a kresby odrážejí její duševní stav, jsou zprávou o autentickém citovém životě v dramatu života, v onom theatru mundi, jímž odkazuje na svůj niterní vztah k divadelnímu umění. Kolize, srážky a konflikty, které známe z divadla, můžeme pozorovat na jejích obrazech: postavy se navzájem odcizeny míjejí v neporozumění a tušíme, že na konci takto líčených lidských dramat nelze čekat nic jiného než katastrofu. Tvorba Jany Kremanové vychází ze spontánní opravdovosti prožitku, kdy se mohou dramatické situace proměnit v úlevné imaginativní snové obrazy.
Objev podobné jako Jana Kremanová - Madame le peintre - Eda Kriseová, Ivan Dubský, Jiří Tichý, Jana Kremanová
Skoumal Petr, Vodňanský Jan, Burian Jan, Dědeček Jiří: Večírek rozpadlých dvojic (SU5815-2)
Hudební CD - Autentický záznam koncertů, které čtveřice písničkářů pořádala v roce 1989 v klubu Na Chmelnici. Dvě původně mnoho let společně působící nonkonformní dvojice Jan Burian a Jiří Dědeček na jedné straně, Jan Vodňanský a Petr Skoumal na straně druhé, se po svých rozpadech vrátila ke kolektivnímu vystupo Autentický záznam koncertů, které čtveřice písničkářů pořádala v roce 1989 v klubu Na Chmelnici. Dvě původně mnoho let společně působící nonkonformní dvojice Jan Burian a Jiří Dědeček na jedné straně, Jan Vodňanský a Petr Skoumal na straně druhé, se po svých rozpadech vrátila ke kolektivnímu vystupování v atmosféře hroutícího se čtyřicetiletého totalitního systému. Statečně a vizionářsky střídali v tomto komponovaném pořadu recitaci, dialogy a písně, jimiž v průhledných, ironických a skvělých jinotajích sdělovali nahlas to, co všichni věděli, ale báli se říci. Některé z písní z tohotoalba vyšly později nahrány ve studiu či na dalších koncertech....
Objev podobné jako Skoumal Petr, Vodňanský Jan, Burian Jan, Dědeček Jiří: Večírek rozpadlých dvojic (SU5815-2)
Dřevěné a kovové konstrukce - Jan Kuklík, Jiří Studnička
Učebnice uvádí novou ediční řadu určenou studentům středních a vyšších škol se zaměřením na stavebnictví. Věnuje se navrhování, posuzování a provádění dřevěných a kovových konstrukcí staveb. Podává přehled jednotlivých prvků konstrukcí a jejich výpočty. Věnuje se údržbě a rekonstrukcím konstrukcí včetně ochrany dřevěných a kovových materiálů.
Objev podobné jako Dřevěné a kovové konstrukce - Jan Kuklík, Jiří Studnička
Ve stopě poselstva krále Jiřího z Poděbrad - Jan Havelka
Kniha poutavě vypráví o cestě novodobého poselstva, vedeného samotným autorem Janem Havelkou, z jihočeské Blatné do hlavního města Evropy Bruselu. Toto poselstvo sledovalo stopu poselstva středověkého, které vyslal na počátku druhé poloviny 15. století český král Jiří z Poděbrad k vládcům západoevropských a jihoevropských zemí. Kniha úspěšně zprostředkovává dojmy z nelehké, ale velmi dobrodružné cesty, a navíc zajímavě líčí atmosféru středověkého putování na základě citátů z autentických cestovních deníků účastníků Gabriela Tetzela a Václava Šaška z Bířkova. Kniha zahrnuje také množství fotografií i map znázorňujících trasu pochodu. Celou tři měsíce trvající cestu, během níž poselstvo urazilo neuvěřitelných 1 452 km, zorganizoval Klub českých turistů.
Objev podobné jako Ve stopě poselstva krále Jiřího z Poděbrad - Jan Havelka
Umím češtinu? – Pravopis 9 - Mgr. Jiří Jurečka, Jana Vosáhlová
Potřebujete si procvičit český jazyk, abyste uspěli u přijímacích zkoušek? Zdokonalte své znalosti s testy pravopisu a pokračujte dalšími díly řady Umím češtinu?Co najdete v Pravopisu pro 9. ročník?* 10 didaktických testů, každý s 20 různorodými úlohami z českého jazyka* otázky zaměřené na vyjmenovaná slova, shodu přísudku s podmětem, psaní velkých a malých písmen, předpon s- a z-, skupin mě/mně, na psaní interpunkce a na další oblasti gramatiky* 4 diktáty* přehledně zpracované výsledky* zábavnou křížovku na závěr
Objev podobné jako Umím češtinu? – Pravopis 9 - Mgr. Jiří Jurečka, Jana Vosáhlová
Skalní města - kapesní průvodce/česky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.).
Objev podobné jako Skalní města - kapesní průvodce/česky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Skalní města - kapesní průvodce/polsky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.).
Objev podobné jako Skalní města - kapesní průvodce/polsky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Skalní města - kapesní průvodce/anglicky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.).
Objev podobné jako Skalní města - kapesní průvodce/anglicky - Jiří Rak, Jan Eliášek
Skalní města - kapesní průvodce/německy - Jiří Rak, Jan Eliášek
Další kapesní průvodce, zaměřený tentokrát na skalní města České republiky, Německa a Polska.Fenoménu skalních měst České křídové pánve je věnován stejnojmenný průvodce. Stručně a přehledně popisuje nejdůležitější pískovcové oblasti nejen u nás, ale okrajově také v sousedním Německu a Polsku. V úvodním přehledu se čtenář seznámí s 10 "TOP" cíli našich skalních měst (Pravčická brána, Prachovské skály, Hruboskalsko, aj.). Každá z oblastí je doplněna podrobnou turistickou mapkou a užitečnými tipy pro návštěvníky skal. Velká část průvodce je věnována přírodním a historickým pamětihodnostem Českého ráje (hrady, zámky, rozhledny, atd.).
Objev podobné jako Skalní města - kapesní průvodce/německy - Jiří Rak, Jan Eliášek
Mikeš - Josef Lada
Asi jen málokdo neslyšel o mluvícím kocourkovi Mikešovi, který žil v Hrusicích u Ševců. A o jeho kamarádech Pepíkovi, Pašíkovi a kozlu Bobešovi. Však se spolu navyváděli veselých kousků a taškařic. Jednou se ale černý kocourek vypravil do světa a prožil tam nejedno dobrodružství. Kniha vychází v edici Zlatý tucet – 12 nejoblíbenějších dětských knih Albatrosu.
Objev podobné jako Mikeš - Josef Lada
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky
Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Buffalo Binary 0 41
Sandál Binary O veganské výroby je to pravé pro odvážné módy, které se na cestách rády cítí pohodlně. Tento design je představen před všemi vlhkými retro prvky a robustní podešví na širokém pásku. Měkký nylon také jemně obepíná nohy, takže se v botách můžete cítit naprosto pohodlně.kvalitní imitace kůžepodešev s vysokou platformouširoký popruhpolootevřený design
Objev podobné jako Buffalo Binary 0 41
Buffalo Binary 0 40
pohodlné sandály na platformě v černé barvěnastavitelná ramínka se suchým zipemPodešev s profilem pro nejlepší přilnavost
Objev podobné jako Buffalo Binary 0 40
Plachetnice Binary 40cm (4260476356421)
RC loď - voděodolné, vhodná od 14 let, v balení dálkový ovladač a model, baterie nejsou součástí balení Plachetnice Binary je ideální hračkou na menší vodní plochy. Plachetnice vyniká svým dokonale detailním zpracováním. Opatřená je plastovými ráhny i plachtou z pevné syntetické tkaniny. Pomocí dvou mikroserv můžete ovládat kormidlo i plachty. Součástí balení je rovněž plastový stojan, na kterém lze model vystavit, pokud s ním zrovna nebudete brázdit vodní plochy. Plachetnice Binary je vhodná pro děti od 14 let. Klíčové vlastnosti plachetnice Binary 40 cmPlachetnice vhodná pro děti od 14 letUrčená na menší vodní plochyVyniká svým dokonale detailním zpracovánímPlachetnice Binary s plastovými ráhny i plachtou z pevné syntetické tkaninyPomocí dvou mikroserv lze ovládat kormidlo i plachtySoučástí balení je rovněž plastový stojanBarevné provedení: modro-červeno-černé Rozměry:71 × 40 × 25,5 cm Hmotnost:360 g
Objev podobné jako Plachetnice Binary 40cm (4260476356421)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Mikeš doma Díl 3. ()
Audiokniha MP3 - autor Josef Lada, čte Naďa Gajerová Mikeš domaObydlí, které Mikeš a pan Kludský v Hrusicích zakoupili pro společný odpočinek, stálo ve velké zahradě, plné ovocných stromů. Ale dříve, než se tam všichni nastěhovali, dali pan Kludský s Mikešem dům řádně opravit a přistavět nová obydlí, aby všichni měli dost místa a pohodlí. To víte, že slon Brundibár sám pro sebe spotřeboval pokoj veliký jako stodola a pan Kludský si přál, aby lev Herodes, medvěd Myška i ostatní měli dost místa ve svých útulnách. Obydlí pro kamarády zvířata dal Mikeš zařídit tak, aby se v nich cítili co nejvíce spokojeni. Na stěnách útulků dal vymalovat krásné lesy, a to pro každé zvíře takový, v jakém je domovem: pro slona Brundibára les indický, pro papouška Klábosila americký prales a pro opici Kačabu africkou krajinu s palmami. Africkou krajinu měl také lev Herodes. Medvěd Myška si přál mít ve svém obydlí les smrkový...Když se přátelé vrátili z kostel a z půlnoční, spali už...
Objev podobné jako Mikeš doma Díl 3. ()
Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Chcete skvělé vztahy na pracovišti, vystupovat profesionálně nebo nastartovat zářnou kariéru? Namísto pasivního čekání na budoucnost je lepší být aktivním tvůrcem své cesty. Získejte uznání kolegů, budujte respektující vztahy a staňte se odpovědným profesionálem. V této knize najdete prověřené tipy a náměty, jak sebejistě vystupovat, efektivně komunikovat či řešit konflikty. Proměňte kancelář v místo, kde se všichni cítí dobře. Staňte se členem týmu, jehož přístup k sobě i druhým bude oceňován.
Objev podobné jako Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny.
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Jiří Voskovec, Jan Werich - Osvobozené divadlo 1929-1938 (2 MP3-CD)
Jiří Voskovec, Jan Werich, Ježkův orchestr a vše, co stvořilo zázrak zvaný Osvobozené divadlo. Doplněno odbornými komentáři Vladimíra Justa a Petra Prajzlera. Když v roce 2007 vyšel komplet 7 CD z nahrávek Osvobozeného divadla, šlo tehdy o velkou událost. Mezi raritami se objevila řada neznámých záznamů, nehledě na to, že v celku bylo shromážděno vše, co se před oněmi 13 lety z Osvobozeného divadla zachovalo. Písničky z her, filmů, rekonstruované záznamy ze standardních desek byly digitalizované, vše doplněno diskografickými údaji a komentáři odborníků. Nyní tento komplet vychází celý, ale doplněný ještě o 25 neznámých výstupů, písní a skečů, různých duplicitních nahrávek a rarit, které objevili od vydání na klasických CD sběratelé a znalci Petr Prajzler, Gabriel Gössel a další. Na kompletu je dokonce 22 orchestrálních skladeb či písní nikdy nevydaných. Vše je navíc obohaceno o datový soubor, obsahující diskografii nahrávek Osvobozeného divadla z let 1929-1938, s podrobným rozpisem nahrávacích frekvencí a obsazení orchestru.
Objev podobné jako Jiří Voskovec, Jan Werich - Osvobozené divadlo 1929-1938 (2 MP3-CD)
V & W: Jiří Voskovec & Jan Werich (978-80-264-3851-9)
Kniha - autor Jaromír Farník; František Cinger, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Osobnost Jiřího Voskovce je nerozlučně spjata s Janem Werichem – a naopak. Neopakovatelná dvojice komiků společnými silami vytvořila řadu kultovních scén a her. Ty si nyní můžete připomenout v publikaci mapující osobní i umělecký život obou mužů, a to včetně Voskovcovy kariéry v USA. Prozkoumejte prostřednictvím vzpomínek, úryvků korespondencí, reprodukcí plakátů a dosud neznámých fotografií svět V+W: poznáte ho v celé jeho šíři i pestrosti.
Objev podobné jako V & W: Jiří Voskovec & Jan Werich (978-80-264-3851-9)
Jiří Voskovec & Jan Werich Korespondence III (978-80-7304-210-3)
Kniha – 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Závěrečný svazek třídílné korespondence tvůrců Osvobozeného divadla přináší jejich vzájemné listy z neveselých let 1969-1980. Nakladatelství Jiřího Tomáše Akropolis jím uzavírá ojedinělý ediční projekt, jehož příprava i vlastní realizace nebyly jednoduché. Samotný soubor dopisů (tato nádherná vzájemná korespondence je svým způsobem pokračováním jejich někdejších forbín), vrhající nevšední světlo na normalizační léta v tehdejším Československu, však tentokráte doplňují i některé další dokumenty z Voskovcovy pozůstalosti. Především zde je uveřejněn Voskovcův pokus o autobiografii (zmiňovaný někdy pod názvem Stín svobody, pod nímž byl kdysi publikován v Tigridově Svědectví). Editor Ladislav Matějka její text konfrontuje s úředním zápisem z výslechů, jimž byl Voskovec podroben v letech 1950-1951, kdy byl jedenáct měsíců internován na imigračním ostrově Ellis Island.
Objev podobné jako Jiří Voskovec & Jan Werich Korespondence III (978-80-7304-210-3)
Pěruška Jan, Hudec Jiří: Viola E Contrabbasso Concertanti - CD (AS748-2)
Hudební CD - Pěruška Jan a Hudec Jiří na albu Viola E Contrabbasso Concertanti. Pěruška Jan a Hudec Jiří na albu Viola E Contrabbasso Concertanti.
Objev podobné jako Pěruška Jan, Hudec Jiří: Viola E Contrabbasso Concertanti - CD (AS748-2)
Podívejte se také
- Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2)
- Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2)
- jan werich forbiny vzpominek i a ii cd
- JIRI MODELS šroubovací, Tlapková patrola, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Peppa Pig 12 barev
- Jiri Hauschka (978-80-7437-350-3)
- TORK Image S4 bezdotykový nerezový (7322540782318)
- Železný Jan (9788025705995)
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 1 (Polky, Macbeth a čarodějnice) - CD (SU3841-2)
- Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka (978-80-271-3423-6)
- Vrbová Jitka: 20 nej - CD (310520-2)
- Jan Neruda a Židé Texty a kontexty (978-80-7470-009-5)
- CERRUTI Image Homme EdT 100 ml (5050456523764)
- TORK Jumbo Mini Image T2 nerezový (7322540782349)
- Moderní body image (80-247-1350-0)
- CERRUTI Image Femme EdT 75 ml (5050456523757)
- ABUS JC8320 JAN (4003318901294)
- kysucke povesti podmanicky jan
- Jan Hus - DVD (9279)
- Galerie slávy - Jan Saudek
- Jan Masaryk - pravdivý příběh ()
- Jan Werich za oponou