Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
Podívejte se také netspa vita premium spa servis u zakaznika
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Podívejte se také dva druhy pravdy michael connelly e kniha
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Podívejte se také Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)
Podívejte se také
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832)
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová
- Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2)
- Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Vrbová Jitka: 20 nej - CD (310520-2)
- Hosprová Jitka: Hudba pro violu - CD (SU4147-2)
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 3 - CD (SU3843-2)
- Břetislav a Jitka (978-80-271-0363-8)
- Jitka Molavcová: Čáry máry na zdi - MP3-CD (859415658442)
- Stagg SPC030 E (SPC030 E)
- Stagg SMD3 E (SMD3 E)
- Stagg SMD1 E (SMD1 E)
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 7 (2x CD) - CD (SU3847-2)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
„Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha
eBook: Kniha přináší na příkladu „pracovní služby“ jako celosvětově rozšířeného prostředku řešení nezaměstnanosti mladých lidí během hospodářských krizí nové poznatky o ideovém prostředí a nacionální praxi německé menšiny v meziválečném Československu. Umožňuje lépe porozumět jednání a stereotypům chování té části německé menšiny, která se definovala nacionálně a která ve třicátých letech 20. století nabývala na četnosti. Práce přibližuje na základě analýzy sociálního fenoménu, jak bývá také pracovní služba označována, postupné akreditování a implementaci projevů autoritativního myšlení vycházející z domácích zdrojů přizpůsobovaných formám říšského nacionálního socialismu v městských a venkovských podmínkách na sklonku existence republiky. Nabízí nové vhledy do vývoje německé menšiny v kontextu vývoje v Německu, které se ve sledovaném období dostávalo pod sílící tlak nacionálního socialismu. Publikace je koncipována převážně na základě výzkumu primárních pramenů rozličné povahy a je vedena úmyslem nabídnout širší odborné i laické veřejnosti pohled na dosud v české historiografii opomíjený historický jev, který svou povahou přispíval k zostřující se nacionální situaci meziválečného Československa a spoluutvářel militantní postoje části jeho německých obyvatel.
Objev podobné jako „Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha
Všechno za oknem - Jitka Kačánová - e-kniha
eBook: Někdy se verše začnou samy skládat na papír. Občas vytrysknou jak zurčící pramen, jindy vystřelí jak dávka z kulometu. A nebo jako když zakřičí duše. Nikdy jsem to pořádně nepochopila. Vzpírají se zákonům rozumu. Emoce bouřící a zmítající jedním srdcem se přes slova i odmlky přenesou do dalšího a tam zapálí plamínek porozumění. Když se to podaří...
Objev podobné jako Všechno za oknem - Jitka Kačánová - e-kniha
Elektroencefalografické koreláty pohybového chování a výkonnostní zátěže - David Pánek - e-kniha
eBook: Tato práce se věnuje problematice vyhodnocení a interpretace změn elektrické aktivity mozku v průběhu prolongované fyzické aktivity. Práce představuje novou metodiku vyhodnocení intracerebrálních zdrojů mozkové aktivity pomocí sLORETA programu v kombinaci s metodami zátěžové fyziologie. Ukazuje na možnosti zobrazení mozkové aktivity, včetně hlubokých mozkových struktur, za současné monitorace aktuální metabolické úrovně. Tímto způsobem je možné hodnotit probíhající mozkové děje za aerobního a anaerobního metabolismu a dokonce poměrně citlivě předem dávkovat požadovanou fyzickou zátěž. Práce je rozdělena do tří částí. První se zabývá metodickou stránkou zpracování elektroencefalografického signálu pomocí programu sLORETA, a to včetně statistického zpracování a následného 3D zobrazení. Druhá část je rešeršní a věnuje se vztahům mezi mozkovou aktivitou a pohybem. Třetí část je experimentální a obsahuje studii zabývající se změnami mozkové aktivity v průběhu stupňovaného zátěžového testu na bicyklovém ergometru u skupiny 43 probandů zahrnujících vytrvalostní sportovce, vojáky a nesportovce. Výsledky ukazují na odlišné chování mezi probandy jednotlivých skupin, které odráží jejich emoční prožívání v průběhu pohybu a adaptabilitu na zvýšenou fyzickou zátěž. Metodika má uplatnění nejen ve sportovní a rehabilitační medicíně, ale umožňuje prohloubit studium vlivu fyzické aktivity na mozkovou činnost u celé řady neurologických a interních onemocnění.
Objev podobné jako Elektroencefalografické koreláty pohybového chování a výkonnostní zátěže - David Pánek - e-kniha
Upřímnost až na kost - Jitka Kačánová - e-kniha
eBook: Tereza Boučková patří mezi nejzajímavější autory současné české literatury. I když toho o sobě prozradila sama ve svých knihách opravdu hodně, tento portrét přináší stručné shrnutí její životní i spisovatelské dráhy. A nechybí v něm ani zmínka o její nejžhavější novince Bhútán, má láska.
Objev podobné jako Upřímnost až na kost - Jitka Kačánová - e-kniha
Slavné pražské mordy 3 - Jitka Kačánová - e-kniha
eBook: Psychopat Žítek s typickou tváří vraha, který zabíjel pro jedenáct korun, trans-ženo-muž Sudků, která si vraždou chtěla „vysloužit“ návrat do blázince, sexuální deviant Vorel, který kvůli své kastraci nenáviděl ženy, gerontofilní sadista Vyšehrad vraždící cestou z vojny nebo střelec z Prokopského údolí. Další smutní hrdinové případů, které svého času hýbaly veřejným míněním celé republiky. Zbytečných, často nepochopitelných a někdy i opravdu odporných...
Objev podobné jako Slavné pražské mordy 3 - Jitka Kačánová - e-kniha
To mi hlava nebere! - Jitka Kačánová - e-kniha
eBook: Koks v řiti, rasistický Vinnetou, cynický Cimický, chlast, Johny a Agáta, Naschválníček, spirála mlčení, válka a mír, doktor Chocholoušek, vrtění šibenicí nebo zkažené ovoce v podobě školních dětí bučících na skotského Kamaru na Spartě. A spousta dalších absurdních situací dnešního světa, nad kterými člověku opravdu zůstává rozum stát. No, ne?
Objev podobné jako To mi hlava nebere! - Jitka Kačánová - e-kniha
Humor & Sex 1 Erotické pohádky - Jitka Moody - e-kniha
eBook: 22 erotických pohádek na motivy klasických pohádek. Psáno s lehkým humorem a erotika je zde spíše jako zápletka. Co když to nebyla růže, o co se píchla Šípková Růženka? Co byste tak řekli, že lampa mohla provést chudákovi Aládinovi? Také Pinocchio měl třeba jiný úd, který mu narůstal s tím, jak zalhal. Najdete tady všechny slavné a dobře známé pohádky, které jsme jako děti s napětím poslouchali, když nám je četla máma před spaním. Tyto příběhy si můžete pro změnu číst před spaním s partnerem a navodit tak příjemnou atmosféru před intimními aktivitami. V knize příběhů najdete tyto “zneuctěné” pohádky: Císařovy nové šaty Sůl nad zlato Šípková Růženka Mrazík Malá mořská víla Živá voda Statečný voják Čert a Káča Alí Baba a 40 loupežníků Princezna na hrášku Rozum a štěstí Uspávač Princezna a žabák Pinocchio O Budulínkovi Princ Bajaja Tři sudičky Aládin a kouzelná lampa Kráska a zvíře Sněhurka Plaváček a tři zlaté vlasy děda Vševěda Popelka
Objev podobné jako Humor & Sex 1 Erotické pohádky - Jitka Moody - e-kniha
Hlavně, že máme střechu nad hlavou! - Jitka Kačánová - e-kniha
eBook: Čtyřicet fejetonů a jedna minireportáž z počátku třetího tisíciletí naplněné úsměvnými, ale někdy i jímavými postřehy mladé ženy na prahu Kristových let. Většina z textů na své aktuálnosti vůbec nic neztratila. A ty, na kterých zub času přece jen „zahlodal“, zase slouží jako vzpomínka na to, co v té době hýbalo českou společností.
Objev podobné jako Hlavně, že máme střechu nad hlavou! - Jitka Kačánová - e-kniha
Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie - Jitka Mužíková - e-kniha
eBook: Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie jsou zaměřena na praktické využití teoretických poznatků prezentovaných v přednáškách z farmaceutické technologie. Konkrétně se jedná o podchycení základních výrobních a zkušebních kroků při výrobě granulátu, mikročástic, neobalených tablet, dražé, potahovaných tablet a tablet s řízeným uvolňováním léčiva. Řešena je i problematika tekutých a polotuhých přípravků z hlediska jejich reologických vlastností. Praktické úlohy by měly objasnit studentům funkci různých pomocných látek ve všech výše uvedených lékových formách. Studenti se seznámí také s lékopisným i nelékopisným hodnocením těchto lékových forem.
Objev podobné jako Speciální praktická cvičení z farmaceutické technologie - Jitka Mužíková - e-kniha
„Jeden za všechny, všichni za jednoho!“ - Jitka Balcarová - e-kniha
eBook: Nacionální "obranné" spolky sehrály v německé společnosti českých zemí 19. a 20. století významnou roli. Jako podstatná komponenta německého nacionálního hnutí podněcovaly ve veřejném prostoru ideovou a politickou radikalizaci na bázi xenofobního nacionalismu. Vyhrocená "nacionalizace" ústící do absurdních představ o nadřazenosti a světovládě "germánské rasy" s německým jádrem v čele však měla hluboké kořeny sahající do 19. století i dále do minulosti. Právě spolkové prostředí bylo jedním z míst, kde se tyto ideje koncentrovaly, nabývaly na razanci a v různé formě se šířily do širokých vrstev německé populace. Staly se jedním z prvků formování identity "sudetského Němce" první poloviny 20. století. Autorka na základě analýzy a interpretace rozsáhlé pramenné základny z českých a zahraničních archivů odkrývá jejich podstatu, ideovou platformu a pestrou škálu jejich aktivit.
Objev podobné jako „Jeden za všechny, všichni za jednoho!“ - Jitka Balcarová - e-kniha
Kritický racionalismus H. Alberta a K. Poppera - Jitka Paitlová - e-kniha
eBook: Lze dosáhnout jednou provždy pravdivého a jistého poznání? Jak se vyhnout paradoxu barona Prášila? Je moderní věda nikou objektivity oproštěné od lidských hodnot a omylů? Kde v současném proměnlivém světě hledat mravní ukotvení a smysl života? Nejen na tyto otázky se pokouší odpovědět filosofický směr označovaný jako kritický racionalismus, který se profiluje jako alternativa k tradiční epistemologii, novopozitivismu, ale i postmodernismu. Jako svébytný metodologický přístup se inspiruje vědeckým pohledem na svět, umožňuje konfrontaci s moderními technologiemi i tradiční teologií a má zakládat plnohodnotný životní postoj. Opírá se o nedogmatické pojetí racionality, jež počítá se sebereflexí a fenoménem chyby. Jitka Paitlová představuje kritickoracionalistická řešení klíčových filosofických problémů z oblasti poznání, vědy, etiky i náboženství. Vychází přitom zejména z interpretace textů Hanse Alberta, které vznikaly v polemice s německou filosofickou tradicí 20. století. Přidává nové postřehy ke Karlu Popperovi jako zakladateli kritického racionalismu a doplňuje svérázné české pojetí Otakara A. Fundy, který pozice Alberta a Poppera dokázal obohatit o zdánlivě protichůdné, existenciální aspekty.
Objev podobné jako Kritický racionalismus H. Alberta a K. Poppera - Jitka Paitlová - e-kniha
A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha
eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům...
Objev podobné jako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha
Humor & Sex 2 Vilní padouši a hrdinové - Jitka Moody - e-kniha
eBook: 14 erotických příběhů známých postav z knih, filmů, seriálů, kteří ale jsou mnohem nadrženější než ti, co jste zvyklí znát. V lechtivé i humorné knize Vilní padouši a hrdinové přistihnete své oblíbené hrdiny a padouchy z filmů a románů v těch nejpikantnějších situacích. Nemáte pocit, že třeba takový mladý kouzelník Harry P. by si už taky mohl trochu vrznout? No a Indiana J. objeví bájné město a hádejte co, čeká ho tam spousta nepříjemností. Když Fiona přikáže oženit krále, aby netropil hlouposti, oslík se Šrekem dělají co můžou. Dokonale nedokonalý příběh Garpovy matky ze světoznámého románu vám vnutí skvělou náladu. V knize příběhů najdete tyto často ne vlastní vinou rozvášněné klaďasy a záporáky: Harry Potter Drákula Indiána Jones Matrix James Bond Smrtonosná past Hvězdná brána Svět podle Garpa Krotitelé Duchů Pán prstenů Shrek Švejk Doctor Who Supernatural
Objev podobné jako Humor & Sex 2 Vilní padouši a hrdinové - Jitka Moody - e-kniha
Humor & Sex 3 Hříchy králů… a královen - Jitka Moody - e-kniha
eBook: 12 hříšných vladařů, kteří se nejvíce baví právě tím jedním smrtelným hříchem. V dobovém pozadí a v dobových šatech autorka představí velikány dějin v nemravně lechtivých situacích. I v této knize se budete spíše báječně bavit, než abyste si navodili sami dráždivou situaci. I když, i na to nejspíš dojde. Úctyhodní panovníci i dějinami proklínaní despotové, tihle všichni se představí takříkajíc v nedbalkách a k vaší dobré zábavě se pokusí uhájit svou čest a pověst a krapet úcty od přítomných dam a pánů. Kdo tvrdí, že ti nejmocnější a nejbohatší mají všechno hezky snadné? Kteří slavní historičtí vladaři se v knize pořádně rozvášnili: Královna ze Sáby Alexandr Veliký Kleopatra Caligula Messalina Barbora Cellská Jindřich VIII. papež Alexandr VI. Ivan Hrozný Rudolf II. Ludvík XIV. Král Slunce Napoleon
Objev podobné jako Humor & Sex 3 Hříchy králů… a královen - Jitka Moody - e-kniha
Humor & Sex 4 To nej z knih 1, 2 a 3 - Jitka Moody - e-kniha
eBook: Výběr 15 příběhů, které jako autorka považuji za to, co se nejvíce povedlo z erotických pohádek, nemravných padouchů a hrdinů a hříchů králů a královen. To pro případ, že 3 knihy jsou na vás zkrátka moc, nebo chcete ochutnávku. Jestli máte rádi humor, vychutnáte si sarkasmus a potěší vás peprnější příběhy, kde erotika tomu všemu dává kouzlo, zkuste se začíst právě do této knihy. Kdybych si měla vybrat to nejlepší z toho nej, tedy řekněme 3 příběhy z každé knihy, byla by to pohádka na motivy Císařovy nové šaty, Garp coby zástupce hrdinů z knih a nakonec Jindřich VIII. coby král s nemravnými choutkami. A který máte nejradši vy? V této knize výběru najdete tyto příběhy: Císařovy nové šaty Šípková Růženka Malá mořská víla Alí Baba a 40 loupežníků Popelka Uspávač Drákula Indiána Jones Matrix Smrtonosná past Svět podle Garpa Královna ze Sáby Alexandr Veliký Jindřich VIII. Ludvík XIV. zvaný Král Slunce
Objev podobné jako Humor & Sex 4 To nej z knih 1, 2 a 3 - Jitka Moody - e-kniha
Rizikové chování ve sportu dětí a mládeže - Pavel Slepička, Jiří Mudrák, Irena Slepičková - e-kniha
eBook: Tato monografie se zaměřuje na nejzávažnější formy rizikového chování ve sportu – doping, agresi a podvádění užívané k dosažení úspěchu za každou cenu. Zkoumá souvislosti mezi rizikovým chováním a nadměrným důrazem kladeným na úspěch v soutěži. Poukazuje také na možnosti přenosu rizikových vzorců chování ze sportu do běžného života mladých sportovců. Publikace je podnětná zejména pro rodiče, trenéry a učitele, kteří se podílejí na vývoji osobnosti adolescentů v průběhu jejich sportovní kariéry. Předkládané informace by měly pomoci vyhnout se situacím, ve kterých se rizika pro adekvátní vývoj sportujících dětí a mládeže často objevují.
Objev podobné jako Rizikové chování ve sportu dětí a mládeže - Pavel Slepička, Jiří Mudrák, Irena Slepičková - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Praktický poradca pre život seniora - Jitka Suchá, Iva Holmerová, Iva Jindrová - e-kniha
eBook: Kniha je určená všetkým, ktorých zaujíma kvalita života vo vyššom veku, čo sú predovšetkým seniori. Autorky rozdelili svoju knihu do dvoch častí. V prvej sa venujú problematike takzvaného zdravého starnutia, v druhej časti sa zaoberajú najčastejšími ochoreniami a problémami spojenými s vyšším vekom. Čitateľom kniha ponúka tak teoretické informácie, ako aj praktické úlohy.
Objev podobné jako Praktický poradca pre život seniora - Jitka Suchá, Iva Holmerová, Iva Jindrová - e-kniha
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha
eBook: Kniha je určena studentům i profesionálům v oblasti tělesné výchovy a sportu, tedy zejména učitelům, ale také vychovatelům, asistentům pedagoga, trenérům a lektorům ve školách, sportovních a volnočasových organizacích. První část je teoretická. Je přiblížen obor aplikované pohybové aktivity, uvedeny principy a příklady podpůrných opatření a popsána práce asistenta pedagoga v tělesné výchově. Druhá část publikace nabízí praktické návody a tipy pro tělovýchovnou praxi u konkrétních typů poruch, onemocnění a postižení.
Objev podobné jako Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově - Pavlína Nováková, Klára Daďová, Jitka Vařeková - e-kniha
Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.
Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Návody k speciálním praktickým cvičením z farmaceutické technologie - Řehula Milan, Pavel Berka, Milan Dittrich, Jitka Mužíková - e-kniha
eBook: Druhé vydání speciálního praktika z farmaceutické technologie, které je zaměřeno na praktické ověřování teoretických poznatků. Pozornost je soustředěna na studium zrněných prášků, mikročástic, neobalených tablet, enterosolventních tablet, dražé a polotuhých dermálních přípravků. Studenti se seznámí s výrobou a lékopisným nebo nelékopisným hodnocením výše uvedených lékových forem. Získané výsledky mohou přímo zapisovat do příslušných tabulek ve skriptech.
Objev podobné jako Návody k speciálním praktickým cvičením z farmaceutické technologie - Řehula Milan, Pavel Berka, Milan Dittrich, Jitka Mužíková - e-kniha
Chování zákazníka (978-80-247-3528-3)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
Objev podobné jako Chování zákazníka (978-80-247-3528-3)
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.
Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Chování související se zdravím: determinanty, modely a konsekvence - Jaroslava Dosedlová, Jana Marie Havigerová, Martin Jelínek, Iva Burešová - e-knih
eBook: Monografie shrnuje hlavní výstupy výzkumu podporovaného agenturou GAČR s názvem Chování zdraví podporující a chování zdraví ohrožující: determinanty, modely, konsekvence. Integruje pět studií rozdělených do jednotlivých kapitol, které řeší problematiku vztahů komponent chování souvisejícího se zdravím s vybranými osobnostními charakteristikami, konstrukty optimismu a pesimismu, nadějí, ontogenezí a neuropsychologickými jevy. Prezentované poznatky a vyvozené závěry přispívají nejen k hlubšímu teoretickému pochopení sledovaných vztahů, ale také k praktické podpoře seberegulačních mechanismů čtenářů vedoucích k péči o jejich vlastní zdraví. Publikace je určena odborné veřejnosti, tematicky oslovuje především odborníky a studenty v oblasti psychologie, zdravotnictví, pedagogiky a dalších sociálních věd, kterým je blízká problematika lidského zdraví.
Objev podobné jako Chování související se zdravím: determinanty, modely a konsekvence - Jaroslava Dosedlová, Jana Marie Havigerová, Martin Jelínek, Iva Burešová - e-knih
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Border Kolie pod lupou: Kniha třetí Chování a problémy s ním spojené (978-80-7428-378-9)
Kniha - autor Carol Priceová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Border kolie ve vzorci: vysoká inteligence + složitá mentalita = problémy s chováním Majitelé mohou narazit na mnoho problémů s chováním – od obsedantních aktivit po nejrůznější úzkosti, fobie nebo neurózy související s vysokooktanovým psím mozkem. Čím to je, že se jednotlivé borderky navzájem tolik liší myšlením a chováním? Je jejich chování ovlivněno domácím prostředím, výchovou v nejranějším věku, způsobem života, majitelem, nebo je naprogramováno v individuálních genech? Závěrečná kniha trilogie Border kolie pod lupou – která následuje po knihách Povaha a Výchova a výcvik – se zaměřuje na chování border kolií, na to, čím je chování určováno u vašeho konkrétního psa a proč. Carol Priceová, světově uznávaná autorita na toto plemeno, je přesvědčena, že základem všeho, co borderka dělá, je autistický typ psí mentality. Když pochopíte autistické rysy, které má možná i váš pes – od...
Objev podobné jako Border Kolie pod lupou: Kniha třetí Chování a problémy s ním spojené (978-80-7428-378-9)
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
eBook: PROVÁDÍME OBŘADY, abychom vyznačili důležité události a oslavili svátky – náš moderní přístup však pouze klouže po povrchu jejich skutečného potenciálu. S Knihou obřadů šamanská učitelka Sandra Ingermanová předkládá bohatý a praktický zdroj pro vytváření obřadů plných radosti, smyslu a magie. „Dychtivě se snažíme spojit s něčím širším než jen s tím, co prožíváme prostřednictvím svých běžných smyslů v materiálním světě,“ píše Sandra. „Prováděním obřadů vstoupíte do krásné a kreativní síly, kterou jste si možná nikdy ani nepředstavovali.“ Kniha obřadů splétá šamanská učení s příběhy, příklady a nápomocnými vhledy a zabývá se: součástmi obřadu – včetně stanovení si silných záměrů, opuštění všedních starostí, přípravy prostoru a hladkého vyřešení neočekávaného, pokyny pro samostatnou práci, pro práci v komunitě a prostřednictvím virtuálních obřadů, invokací elementů, přírodního světa, duchů předků a božské energie, obřady pro svatby, narození, přechodové rituály, pohřby, úctyhodné zakončení a nové začátky, obřady pro energetickou rovnováhu – léčení a požehnání, vyřešení posvátných smluv, zbavení se omezujících představ, vytváření modlitebních stromů atd., životem samotným jako obřadem – jak celý svůj život prostoupit obřadnou praxí od péče o zahradu nebo renovace vlastního domova či kanceláře až po pomoc s léčením naší planety.
Objev podobné jako Kniha obřadů - Sandra Ingermanová - e-kniha
Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Představte si, že vaše kůže je křehká jako motýlí křídla. I šev na oblečení vás poraní. Občas nemůžete polknout, jícnem nic neprojde. Jaké to je, žít s takovou křehkostí, by vám pověděla Olga Joklová, která takzvanou nemocí motýlích křídel trpěla. Bohužel už to osobně udělat nemůže. Olga strávila většinu svého života tím, že upřímně o svém onemocnění mluvila a snažila se tak pomoci všem, kteří se s ním narodili, a otevřít oči těm, kteří nemají o podobné bolesti tušení. Olga si své myšlenky a postřehy zapisovalado nejrůznějších deníků a sešitů. Na její záznamy nyní vlastními povídkami navazují Petr Borkovec, Marek Šindelka, Lucie Faulerová, Jakub König, Jonáš Zbořil, Anna Bolavá a A. Gravensteen. Ilustracemi je doprovodil Lukáš Musil. Vznikl tak pestrý povídkový soubor, který je zároveň vzpomínkou na jednu neobyčejnou ženu a poctou všem křehkým a statečným. Jeho koupí přispějete organizaci Debra, která lidem s nemocí motýlích křídel pomáhá prožít co nejvíce a trpět co nejméně.
Objev podobné jako Motýlí kniha - kolektiv autorů - e-kniha
Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
eBook: Osobitá a dojemná kniha od autorky titulů Just Kids a M Train obsahuje na 365 fotografií a zamyšlení, jež dokládají jedinečnou estetiku Patti Smith. Inspirací pro vznik tohoto díla byl autorčin populární profil na Instagramu. V roce 2018 zveřejnila na této sociální síti první snímek. Pod obrázkem byla krátká zpráva: "Zdravím všechny." Patti Smith, která dříve fotila na polaroid, začala na Instagram přidávat fotky z mobilu, na nichž se objevují děti, topení, boty nebo její habešská kočka Cairo. Sledující těmto miniaturním vhledům do autorčina světa ihned propadli, ať už se jednalo o záběry kávy, rozečtených knih, obrázky z hudebních turné, železničních stanic a zapadlých kaváren nebo o náhrobky jejích hrdinů - Williama Blakea, Dylana Thomase, Sylvie Plathové, Simone Weilové či Alberta Camuse. Po nějaké době tak vznikl ucelený příběh o životě zasvěceném umění, který si získal více než milion sledujících. Kniha také obsahuje staré fotografie, které nejsou k vidění nikde jinde - perly jako dar k výročí, matčina klíčenka či manželova kytara Mosrite. Svůj notes má Patti Smith vždycky po ruce, aby v rozmanitých a zároveň intimních zápisech mohla čtenářům poskytnout zprávy o svých cestách po celém světě. Kniha dní a 365 fotografií, jež obsahuje, nabízí jedinečný způsob, jak nahlédnout do velké mysli vizionářky, básnířky, spisovatelky, umělkyně. Je plná naděje, žalu i hravosti, a proto může být inspirativním dílem pro dnešní nejistou dobu.
Objev podobné jako Kniha dní - Patti Smith - e-kniha
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
eBook: Tragikomický román o šesťdesiatych rokoch dvadsiateho storočia opisuje nástup rokenrolu a elektrických gitár v malom meste na Slovensku. Doteraz najosobnejší text autora opisuje jeho brata, rockového gitaristu, ktorý prejde mnohými skupinami od bigbeatových až po barové kapely, aby nakoniec v osemdesiatych rokoch emigroval do Západného Nemecka, kde spácha samovraždu. Kniha je zároveň aj príbehom mnohých ľudí, ktorí chceli opustiť komunistické Československo, ohradené elektrickým plotom a miestami zámerne pripomína romány Julesa Verna: útek ponorkou, balónom, obrneným autom... Román, jemne balansujúci medzi čiernym humorom a melanchóliou, je poctou básnikom Beat generation aj nespočetným rockovým skupinám, pri ktorých hudbe dospeli viaceré generácie dnešných Slovákov. Viliam Klimáček (1958), dramatik, básnik, prozaik, režisér, scenárista a herec divadla GUnaGU, autor kníh pre deti a mládež. Narodil sa v Trenčíne, žil na Starej Turej, býva v Bratislave. Vyštudoval medicínu a po deväťročnej praxi zo zdravotníctva odišiel. Založil divadlo GUnaGU, v ktorom režíruje. Píše aj pre iné domáce a zahraničné divadlá, tiež pre rozhlas, televíziu a film. Napísal vyše šesťdesiat divadelných hier, vyšla mu dvadsiatka kníh. Konceptuálne rozprávky Noha k nohe zaradila poľská sekcia IBBY do Kánonu 100 najkrajších detských kníh sveta, román Námestie kozmonautov bol vo finále Anasoft litera 2008, Horúce leto 68 vyšlo v Arabských emirátoch, Francúzsku, Litve a v USA.
Objev podobné jako Beat|kniha útekov - Viliam Klimáček - e-kniha
Hurvínkova abeceda slušného chování ()
Audiokniha MP3 Miloš Kirschner,Vladimír Straka, čte Miloš Kirschner,Helena Štáchová Hurvínkova abeceda slušného chováníPůvodní LP album 1118 4161 Hurvínkova abeceda slušného chování vydal Supraphon poprvé v roce 1984, digitálně pak ve zkrácené formě na CD SU 5112-2 v roce 1996. Na přání našich zákazníků posíláme nyní do digitálních obchodů titul z řady S+H v plné délce a s původním obalem 2LP kompletu.
Objev podobné jako Hurvínkova abeceda slušného chování ()
Hurvínkova abeceda slušného chování
Audiokniha MP3 Miloš Kirschner,Vladimír Straka, čte Helena Štáchová,Miloš Kirschner Spejbl s paní Kateřinou učí Hurvínka a Máničku slušnému chování.
Objev podobné jako Hurvínkova abeceda slušného chování
Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha
eBook: Zdravím tě, čtenáři,vydej se se mnou na cestu šílenství a krve. Pojďme se podívat, jak si povedou prchající nacisté nebo děda hlídající malé vnuky. Nahlédněme pod pokličku vodního spiknutí i do očí, které viděly víc než kterýkoliv člověk. Přijmi knihu a přidej se mezi nás. Staň se pánem Nefritové knihy.
Objev podobné jako Zkazky z Nefritové knihy - Eliška Drongová - e-kniha
Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
V době, kdy je snadné podlehnout beznaději, přichází Jane Goodallová s výjimečně silným poselstvím: Naděje není naivní iluze, ale čin. Je to rozhodnutí dívat se pravdě do očí – a přesto věřit, že každý z nás může něco změnit. Spolu s autorem Douglasem Abramsem hledá v knize čtyři základní zdroje naděje: lidský intelekt, sílu přírody, odhodlání mladých lidí a nezdolného lidského ducha. Jane Goodallová se nevyhýbá těžkým otázkám: Co dělat, když příroda umírá? Když svět ovládá nenávist? Když se věci hroutí? Odpovědi hledá nejen ve vědě a svých zkušenostech, ale i ve spiritualitě, osobních příbězích a setkáních s lidmi, kteří jí změnili život. Tato kniha není jen čtením – je výzvou k proměně. Dává naději, která stojí na pravdě, soucitu a odvaze jednat. Je určena všem, kdo věří, že i v temnotě lze najít světlo – a že každý z nás má moc přispět k lepšímu světu. Pro koho je kniha určena Pro každého, kdo cítí úzkost z budoucnosti Pro čtenáře duchovní literatury a osobního rozvoje Pro mladé aktivisty i unavené rodiče Pro lidi, kteří chtějí jednat, ale neví, kde začít Pro ty, kdo hledají hlubší smysl a klid ve světě plném chaosu Proč si tuto knihu přečíst Přináší praktické i duchovní nástroje, jak zvládat krize Spojuje vědu, víru i osobní příběhy v jeden celek Ukazuje, že naděje není slabost – ale síla Nabízí příběhy, které vám zůstanou dlouho v srdci Co vám kniha přinese Naučí vás vidět svět jinýma očima Posílí vaši vnitřní odolnost Ukáže vám, jak mluvit s dětmi o těžkých tématech Pomůže vám spojit se znovu s přírodou i s druhými lidmi „Vím, že mnozí se na současný svět dívají s hlubokým pesimismem. Ale já jsem si naprosto jistá, že pokud budeme spolupracovat – příroda a lidé – máme stále šanci. A já mám naději. Stále ji mám.“ Doporučení nakladatele „Jane Goodallová je jednou z těch výjimečných osobností, které mluví pravdivě – a přitom s laskavostí. Tato kniha nám připomíná, že naděje je volba, která může proměnit svět. Četli jsme ji se vděčností a vírou, že právě takové knihy dnes nejvíce potřebujeme.“ - Michaela a Václav Kazdovi O autorech Jane Goodallová Britská antropoložka, bioložka a ekoložka Jane Goodallová se o zvířata zajímala už v dětství. Proslula tím, že v africkém pralese v Gombe studovala život a chování šimpanzů ve volné přírodě. Jejich výzkumu a ochraně přírody se věnuje celý život a patří mezi největší odborníky na chování primátů. V roce 1977 založila Institut Jane Goodallové (The Jane Goodall Institute), jehož cílem je výzkum, vzdělávání a ochrana divoké přírody. Časopis Time ji zařadil mezi 100 nejvlivnějších lidí světa. Je autorkou řady knih a studií, o jejím pozoruhodném životě vznikají filmy i dokumenty. Douglas Abrams Douglas Abrams píše pro New York Times, založil literární agenturu Idea Architects, která má vizionářům pomáhat vytvářet moudřejší, zdravější a spravedlivější svět.
Objev podobné jako Jane Goodallová Kniha o naději Provedení: E-kniha
Příchozí - Kniha první - Pán snů - Vladimír Poklop - e-kniha
eBook: Marek, na první pohled nenápadný a nevýrazný kluk, má odmala vlastnost řídit své sny, kterou tají před svým okolím. Když cesta do jeho podvědomí rozšíří jeho vnímání i na pochody ve svém těle, získává tím zcela nové schopnosti. Se svojí výlučností se svěří a předá ji svým dvěma nejbližším kamarádům. Postupně se všichni tři snaží rozvíjet své nové schopnosti a zároveň je skrývat před svými rodiči a „normálními“ spoluvrstevníky. Díky své zvědavosti narážejí na organizaci, která, zdá se, odpradávna soustřeďuje jedince s podobnými vlastnostmi a ta se je snaží zařadit mezi své členy. Dokáží se od ní udržet stranou nebo se jí budou muset podřídit? Jsou prvními svého druhu nebo jen dalšími v řadě? Snaha organizace dostat je pod kontrolu, je vtahuje v dalších pěti knihách jako po spirále do dalších a dalších problémových situací a dobrodružství, kdy se snaží uhájit svoji nezávislost před lidskou společností i organizací Kruhů. Zároveň před ně klade nové a nové záhady na něž je jejich zvídavost nutí hledat odpovědi.
Objev podobné jako Příchozí - Kniha první - Pán snů - Vladimír Poklop - e-kniha
´84 - k.elkir - e-kniha
eBook: Dospívat je obtížné za každého režimu a v každé době, když ale dospíváte zrovna v době husákovské šedi, svět je ještě o trochu komplikovanější.Dusná realita normalizačního Československa poloviny osmdesátých let je v rozsáhlém románu ’84 popisována pohledem jedenáctiletého chlapce. Do dětského fantazijního světa proniká všudypřítomná vyprázdněnost. A to nejen ve škole, ale i v jeho rodině. Pocit bezvýchodnosti a dusivé šedi jej vede k úniku do snů a úvah o smyslu vlastní existence.Kája je synek „z dobré rodiny“, dobře se učí, ví, že co se říká doma, se jinde neříká a že základem všeho je mít dobré známky a nevyčnívat. Z reality, které nerozumí, uniká do snů. O krásné slovenské dívce Perinbabě a o chlapcích kolem ohňů ve slovenských horách, básnících toužících po svobodě, ale i o politických osobnostech časů minulých, současných a budoucích.´84 je román o útěku ze světa, ze kterého se uniknout nedá, o pomíjivosti dějin, o samoúčelnosti lidských přesvědčení, o marnosti, ale především o lásce, která je tím nejhlubším a jediným opravdovým, co se dá ve světě prožít, a která může být přes veškerou bezútěšnost a relativitu skutečnosti nadějí…
Objev podobné jako ´84 - k.elkir - e-kniha
Pravidelná dávka - e-kniha
eBook: Bol Galileo skutočne obeťou cirkvi? Majú zvieratá práva a povinnosti? V akého Boha veril Einstein? Existovala v stredoveku veda? To je len ochutnávka tém, ktoré na vás čakajú v tejto knihe. Vznikla na základe podcastu Pravidelná dávka, ktorý sa od roku 2018 snaží o prevenciu „myšlienkovej korupcie“. Autori vám predostrú témy z oblasti filozofie, náboženstva, histórie či prírodných vied. Ponúknu vám na ne nový pohľad a zbúrajú nejeden mýtus, ktorý máme zakorenený v našich hlavách.
Objev podobné jako Pravidelná dávka - e-kniha
Stoka - N.P. - e-kniha
eBook: Zabředněte do bahna maloměstské kriminální scény. Čeká vás dobrodružství špinavých, páchnoucích feťáků, konfrontovaných přepracovanými a ne vždy zcela charakterními policisty. Román podle skutečné policejní praxe.
Objev podobné jako Stoka - N.P. - e-kniha
Xenograft - IYEF - e-kniha
eBook: Myslet tak, jak ještě nikdy nikdo nemyslel. A zapsat to způsobem, jakým ještě nikdy nikdo nepsal. Nechat se dovést tam, kam by se nikdy nikdo o své vůli nevydal. A právě tam se uvelebit a nechat mysl, ať si to sama se sebou pěkně od plic vyříká. Ať se smích dusí smíchem nad svým vlastním smíchem. Ať se úzkost chvěje úzkostí. Ať vše řinčí a bouchá a staví se to na zadní a hraje to tyjátr, jako by tomu snad ještě někdo další přihlížel. Jen ať to prostoupí celičkou hruď a tepe to v ní v nejcizejším z rytmů. Jen ať to samo o sobě básní tak, že to nikdy nikdo nepochopí…
Objev podobné jako Xenograft - IYEF - e-kniha
Podpora pozitivního chování - Tony Osgood
Kniha Tonyho Osgooda, britského odborníka na problematiku podpory lidí s mentálním postižením a chováním náročným na péči, vychází z metody podpory pozitivního chování (angl. zkratka PBS). Tato metoda představuje komplexní a etický systém, který napomáhá snižovat výskyt náročného chování u dětí a dospělých s hlubším mentálním nebo vývojovým postižením, včetně autismu.Náročné chování je vždy určitou formou komunikace, která z nějakých důvodů nemůže probíhat standardním způsobem. Osgood nabízí řadu strategií a praktických návodů, jak umožnit lidem s mentálním postižením či autismem, aby k prosazení svých potřeb využívali jiné způsoby než náročné chování. Nabízí možnosti a postupy pro různé situace, ať už v rodině, ve škole, či v prostředí sociálních služeb. Osgood vždy doporučuje přístup zaměřený na člověka a zdůrazňuje potřebu zachovat jeho individualitu. Každá kapitola obsahuje otázky k diskusi nebo zamyšlení. Hlavním cílem této knihy je zlepšit kvalitu života všech zúčastněných, jak osob, které podporu potřebují, tak i těch, kteří jim ji mají poskytovat: pečovatelů i rodičů. Tony Osgood pracoval téměř třicet let v oblasti mentálního postižení, autismu, duševního zdraví a tělesného postižení. Působil jako lektor pro mentální a vývojové postižení v Tizard Centre na univerzitě v Kentu. Od roku 2004 do roku 2019 vyučoval jak na bakalářském stupni studia, tak i na magisterském a postgraduálním stupni se speciálním důrazem na problémové chování, přístupy zaměřené na člověka a podporu pozitivního chování. Před působením na akademické půdě byl zaměstnán na manažerských pozicích i v přímé práci s klienty. Nyní poskytuje konzultace a píše na plný úvazek.
Objev podobné jako Podpora pozitivního chování - Tony Osgood
Společenské chování v kostce (8595637003170)
Kniha - česky
Objev podobné jako Společenské chování v kostce (8595637003170)
Podívejte se také
- Igelitka Jitka a petka Bětka (978-80-264-3555-6)
- Fieldmann FZN 6005-E (FZN6005-E)
- Fieldmann FDU 2003-E (FDU2003-E)
- Fieldmann FZS 2050-E (FZS2050-E)
- Fieldmann FDB 2004-E (FDB2004-E)
- Fieldmann FZS 2002-E (FZS2002-E)
- Zelenková Jitka: Já tě mám ráda (2x CD) - CD (SU6246-2)
- Smetanovo trio. Čechová Jitka: Čajkovskij & Dvořák: Klavírní tria - CD (SU3949-2)
- Molavcová Jitka, Pergl Tomáš: Nejznámější pohádky v písničkách - CD (RG0065-2831)
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 5 (Bagately a impromptus) - CD (SU3845-2)
- e class
- e flor
- Syndrom E
- Stagg SML3/16P8PS E (SML3/16P8PS E)
- FIELDMANN FZF 4050-E (FZF 4050-E)
- FIELDMANN FDPO 201050-E (FDPO 201050-E)
- Stagg SYC3/MPS2P E (SYC3/MPS2P E)
- Stagg SYC3/PS2CM E (SYC3/PS2CM E)
- Ritter RGS3-E/BDT (RGS3-E/BDT)
- FIELDMANN FDPP 200705-E (FDPP 200705-E)
- FIELDMANN FZR 2035-E (FZR 2035-E)
- Fieldmann FDU 201001-E (FDU 201001-E)