Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Podívejte se také Zákazníci - jak je získat a neztratit

cena 254.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Autory knihy jsou úspěšný moderátor a lektor v oblasti komunikace Karel Voříšek a uznávaná marketingová expertka Jitka Vysekalová. Vydejte se s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Podívejte se také Jak neztratit rozum v nerozumné době (978-80-271-1796-3)

cena 268.0 Kč
Detail

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu (978-80-247-5385-0)

Elektronická kniha - autor Karel Voříšek, Jitka Vysekalová, 224 stran Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe!

Podívejte se také Jak se dělá e-kniha: Příprava elektronických publikací ve formátech EPUB a MOBI (978-80-87855-15-7)

cena 254.0 Kč
Detail

Štěstí se dá naučit - Karel Voříšek - e-kniha

eBook: "Štěstí se dá naučit a k tomu ještě zhubnout za tři měsíce 12 kilo", provokuje oblíbený moderátor Karel Voříšek. Svůj život „bez strachů a bez rohlíků“ popisuje s velkou dávkou upřímnosti. Zavede nás do zákoutí svého života, která zatím byla tabu. Nevyhýbá se ani okamžiku, kdy přišel o práci, a otevřeně mluví i o svém partnerském vztahu. Přidává recept na to, jak se zbavit různých strachů a obav, jak se naučit žít sám se sebou i s lidmi kolem, recept na lásku a na hádky, i na blbce kolem nás a v nás. Na závěr najdete i malou kuchařku a Karlovo desatero pro život. A to vše s humorem, ironií a nadhledem. Knihu doprovázejí vtipné ilustrace Petra Urbana.

Objev podobné jako Štěstí se dá naučit - Karel Voříšek - e-kniha

cena 212.0 Kč
Detail

Nebát se a mluvit - Jan Přeučil, Karel Voříšek - e-kniha

eBook: Jan Přeučil a Karel Voříšek spojili herecké a moderátorské umění a společně připravili knihu pro každého, kdo se chce zdokonalit v mluvení a přesvědčivosti před lidmi. Praktické řečnické triky a fígle ukazují nejen na sobě, ale i na kamarádech z branže. Nečekejte školometské povídání, autoři s nebývalou otevřeností přiznávají svoje chyby a omyly, ze kterých se poučili. Odhalují, co jim pomáhá a co byste mohli vyzkoušet i vy ve své praxi.

Objev podobné jako Nebát se a mluvit - Jan Přeučil, Karel Voříšek - e-kniha

cena 279.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 467.0 Kč
Detail

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 361.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 390.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 254.0 Kč
Detail

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

cena 319.0 Kč
Detail

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

cena 168.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

cena 314.0 Kč
Detail

Deprese – jak pomoci a neztratit sám sebe - Buijssen Huub - e-kniha

eBook: Tuto knihu si prohlížíte pravděpodobně proto, že někdo z vašich blízkých trpí depresí. Nejste sami, kdo má ve svém okolí člověka, jenž se potýká s touto nemocí. Depresi zažije podle statistik v životě každý pátý člověk. Ve skutečnosti je jich ale ještě více. Pokud začne váš partner, bratr, sestra, dítě či rodič trpět depresí, budete si klást řadu otázek: Co cítí člověk s depresí? Jak mu mohu pomoci? Čemu se mám naopak vyhnout? Jak mohu svého příbuzného trpícího depresí přimět k tomu, aby vyhledal profesionální pomoc? A jak najdu vhodnou pomoc? Co mám dělat, abych to vydržel já sám? V hledání odpovědí na tyto a podobné otázky vám může pomoci právě tato kniha. Kniha nabízí rady, tipy a strategie, které vám pomohou situaci zvládnout, abyste se psychicky nezhroutili. Pro osobu trpící depresí můžete udělat hodně. Nesmíte však zapomínat chránit také sami sebe. Tato kniha ukazuje, jak můžete konkrétně podporovat nemocné, aniž byste se sami stali obětí.

Objev podobné jako Deprese – jak pomoci a neztratit sám sebe - Buijssen Huub - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Školák, který se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha

eBook: Jak zvládnout školní léta tak, abychom sobě ani dětem nedělali ze života peklo. Přáli byste si, aby až vaše dítě vyroste, dokázalo jít za svými sny, zvládat překážky, umělo si poradit, starat se o sebe, o druhé i o svět kolem sebe? Hřeje nás, když jako rodiče vidíme, že dítě čím dál víc roztahuje křídla až vyletí do života vybaveno vším, co pro svůj život potřebuje. Vede k tomu dlouhá cesta a nikdy zkratka. Cesta, na níž můžeme dát dítěti příležitost se učit a získávat zkušenosti, díky čemuž získá silná křídla a může letět daleko. Za svými sny a životem, který bude stát za to.

Objev podobné jako Školák, který se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Dítě, které se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha

eBook: Co můžeme dělat, abychom měli spokojené vztahy se svými dětmi Vydejte se na objevnou cestu za nalezením vlastního fungujícího přístupu ke svým dětem. S respektem k tomu, jaký jste rodič a jaké je vaše dítě. Podíváme se pod povrch toho, co se v nás rodičích často děje. Například proč jsme někdy hysteričtí a třeba na svoje děti křičíme, i když jsme se zařekli, že už to dělat nebudeme. Výchova totiž není jen to, co děláme navenek, ale i to, co se odehrává v nás, co si neseme v sobě.

Objev podobné jako Dítě, které se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Karel Voříšek: Žij teď - Karel Voříšek

Žij teď. Dvě slova s velkou silou. Patláme se v tom, co bylo, bojíme se, co přijde a zapomínáme žít. Existuje recept na život? Karel Voříšek vyrazil na jih Indie za ajurvédou, vědou o životě. Při svém putování odkrývá její tajemství. Od výborného jídla, přes tajemné léčení až po zklidňující meditace. S nadhledem popisuje svoji občas nesnadnou cestu poznávání sebe sama. Co brání našemu štěstí, proč si necháme kecat do života a jak trénovat kouzlo přítomného okamžiku?

Objev podobné jako Karel Voříšek: Žij teď - Karel Voříšek

cena 268.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Ztraceni v čase - Petra Braunová, Karel Jerie - e-kniha

eBook: Martin tráví léto u babičky na vsi. Prokletá dvojka z chování – už mohl být u moře! Teď je na venkově, kde je pár chalup a jinak nic. Ještěže umí babička tak pěkně vyprávět! Martin vydrží donekonečna poslouchat o jejím malém bratrovi, který byl stejný rošťák jako on a kterého v Martinově věku zabil blesk. Jednoho dne se Martin vypraví do sousední vesnice a uprostřed cesty ho zastihne strašlivá bouře. Hromy burácí, na zčernalé obloze se klikatí blesky, když tu najednou tmu rozčísne ohromný záblesk doprovázený podivným fialovým zářením. Martin padne k zemi a s úzkostí hledí na běsnící krajinu. Náhle zaslechne jakýsi dusot – po louce běží k vysokému stromu osamělý chlapec...

Objev podobné jako Ztraceni v čase - Petra Braunová, Karel Jerie - e-kniha

cena 179.0 Kč
Detail

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

cena 491.0 Kč
Detail

Zákazníci - jak je získat a neztratit

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Michal Kudela Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám přivedou své známé a přátele. Zaměřte se na zákazníky, které již máte a budujte jejich loajalitu. Je to levnější než hledat stále nové zákazníky. Projděte úspěšně zkouškou zvanou „druhý prodej“ – protože teprve ten ověří, zda jste zákazníka opravdu získali a poskytli mu to, co očekával. Buďte vnímaví a nezastrašujte zákazníka razantním osobním projevem. Zákazník nemá rád příliš extrovertního prodejce. A nakonec postarejte se o to, aby od Vás odcházeli pouze ti zákazníci, kterých se sami chcete zbavit.

Objev podobné jako Zákazníci - jak je získat a neztratit

cena 790.0 Kč
Detail

Prostírání V davu

Prostírání na váš jídelní stůl s moderními motivy. Prostírání je vyrobeno z kvalitního materiálu Canvas 100% PES. Sublimační tisk zaručuje dlouholetou životnost barev. Rozměr 42cm x 28cm.

Objev podobné jako Prostírání V davu

cena 229.0 Kč
Detail

Bonboniera V davu

Objev podobné jako Bonboniera V davu

cena 379.0 Kč
Detail

Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková - e-kniha

eBook: Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky. Jde nejen o manažery, obchodníky či lektory, ale všechny, kteří chtějí uspět v mezilidské komunikaci. V této praktické a čtivé příručce se dozvíte, jaké jsou důležité kompetence dobrého prezentátora, jak prezentaci správně připravit s ohledem na její cíl, jak ideálně vést prezentaci, v níž něco nabízíte, prezentaci, kterou přesvědčujete a motivujete, a reportovací prezentaci, jíž informujete. Zjistíte, jak účinně argumentovat a zvládat námitky, jaká vyjádření jsou vhodná a nevhodná, jakým chybám se vyhnout, co dělat v obtížných situacích či jak se vypořádat s trémou. Nové vydání knihy je rozšířeno o další finty pro úspěšnější prezentace, poradí vám, jak zatraktivnit image prezentujícího, jak při prezentaci vytvořit tu pravou atmosféru, a nabízí též řadu nových příkladů, ukázek a tipů.

Objev podobné jako Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková - e-kniha

cena 186.0 Kč
Detail

Jak přesvědčivě vyjednávat - Fritzsche Thomas - e-kniha

eBook: Vyjednávat suverénně a s úspěchem není těžké, pokud znáte ty správné strategie a postupy! Najdete je v knížce zkušeného autora, plné skutečně prověřených rad a srozumitelných příkladů z praxe. Dozvíte se, jak uspět při kooperativním vyjednávání i jak se ubránit za použití triků při strategickém vyjednávání. Zjistíte, na jaké rady vnucované na některých školeních raději zapomenout, či jak jsou důležité osobnosti vyjednávajících. Podrobně se seznámíte také s vyjednáváním pomocí NLP – neurolingvistického programování. Ať už však autor hovoří o kooperativním vyjednávání nebo rozvíjí možnosti strategického vyjednávání s popisem jednotlivých triků, vždy zdůrazňuje jako hlavní cíl dosažení spokojenosti obou partnerů a nalezení řešení.

Objev podobné jako Jak přesvědčivě vyjednávat - Fritzsche Thomas - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Umění přesvědčivé komunikace - James Borg - e-kniha

eBook: V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech – ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny.

Objev podobné jako Umění přesvědčivé komunikace - James Borg - e-kniha

cena 297.0 Kč
Detail

Kulatá klíčenka V davu

Kulatá klíčenka slouží zároveň také jako otvírák. Velmi praktický doplněk na klíče a zároveň neobvyklý dárek. Klíčenka má průměr 44mm.

Objev podobné jako Kulatá klíčenka V davu

cena 89.0 Kč
Detail

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.

Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

cena 330.0 Kč
Detail

Deprese - Jak pomoci a neztratit sám sebe - Buijssen Huub

Tuto knihu si prohlížíte pravděpodobně proto, že někdo z vašich blízkých trpí depresí. Nejste sami, kdo má ve svém okolí člověka, jenž se potýká s touto nemocí. Depresi zažije podle statistik v životě každý pátý člověk. Ve skutečnosti je jich ale ještě více.Pokud začne váš partner, bratr, sestra, dítě či rodič trpět depresí, budete si klást řadu otázek: Co cítí člověk s depresí? Jak mu mohu pomoci? Čemu se mám naopak vyhnout? Jak mohu svého příbuzného trpícího depresí přimět k tomu, aby vyhledal profesionální pomoc? A jak najdu vhodnou pomoc? Co mám dělat, abych to vydržel já sám? V hledání odpovědí na tyto a podobné otázky vám může pomoci právě tato kniha.Kniha nabízí rady, tipy a strategie, které vám pomohou situaci zvládnout, abyste se psychicky nezhroutili. Pro osobu trpící depresí můžete udělat hodně. Nesmíte však zapomínat chránit také sami sebe.Tato kniha ukazuje, jak můžete konkrétně podporovat nemocné, aniž byste se sami stali obětí.

Objev podobné jako Deprese - Jak pomoci a neztratit sám sebe - Buijssen Huub

cena 241.0 Kč
Detail

Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů - Felix Borecký - e-kniha

eBook: Kolektivní monografie přináší reflexi obrazu a vizuality z hlediska filozofie, sémiotiky, estetiky a dějin umění.

Objev podobné jako Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů - Felix Borecký - e-kniha

cena 220.0 Kč
Detail

Nebát se a mluvit - Jan Přeučil, Karel Voříšek

Jan Přeučil a Karel Voříšek spojili herecké a moderátorské umění a společně připravili knihu pro každého, kdo se chce zdokonalit v mluvení a přesvědčivosti před lidmi. Praktické řečnické triky a fígle ukazují nejen na sobě, ale i na kamarádech z branže. Nečekejte školometské povídání, autoři s nebývalou otevřeností přiznávají svoje chyby a omyly, ze kterých se poučili. Odhalují, co jim pomáhá a co byste mohli vyzkoušet i vy ve své praxi.

Objev podobné jako Nebát se a mluvit - Jan Přeučil, Karel Voříšek

cena 357.0 Kč
Detail

Osuška V davu (Velikost osušky: 70x140cm)

Osuška má rozměr 70x140cm. Materiál je velmi příjemný na dotek a díky speciální technice výroby, kdy se smísí BA a PES vlákna. (50% Bavlna, 50% PES) Gramáž osušky: 400g/m².

Objev podobné jako Osuška V davu (Velikost osušky: 70x140cm)

cena 679.0 Kč
Detail

Deka V davu (Podšití beránkem: NE)

Udělejte radost touto krásnou hřejivou dekou, která snadno najde využití v každodenním životě. Materiál deky je fleece 360g/m a rozměr deky je 140x200 cm.

Objev podobné jako Deka V davu (Podšití beránkem: NE)

cena 1249.0 Kč
Detail

Deka V davu (Podšití beránkem: ANO)

Deka je vyrobena z Fleecu 190g/m² a z druhé strany je deka podšitá imitací beránka, která je velmi příjemná na dotyk. Rozměr deky 140x200cm.

Objev podobné jako Deka V davu (Podšití beránkem: ANO)

cena 2098.0 Kč
Detail

Víno V davu (Druh Vína: Prosecco)

Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca.

Objev podobné jako Víno V davu (Druh Vína: Prosecco)

cena 448.0 Kč
Detail

Osuška V davu (Velikost osušky: 100x170cm)

Osuška o rozměru 100 x 170cm je dostatečně velká aby na ní mohli relaxovat bez problému dva lidé. Osuška je vyrobena moderní technologii při které se mísí bavlněné příze 50% s polyesterovými přízemí 50% díky čemuž je osušku z lícové strany velmi příjemná na dotek a z rubové strany pěkně saje. Gramáž osušky je 400g/m².

Objev podobné jako Osuška V davu (Velikost osušky: 100x170cm)

cena 999.0 Kč
Detail

Jak být ženou - Caitlin Moranová - e-kniha

eBook: 1913: Sufražetka se vrhá pod kopyta králova koně. 1970: Feministky berou útokem Miss World v Londýně. 2011: Caitlin Moranová přichází a ptá se, proč jsou kalhotky stále menší a menší. Nikdy dříve nebylo lepší být ženou. Máme volební právo, antikoncepci a od roku 1727 nás neupalují jako čarodějnice. Ale pořád ještě zbývá položit pár rýpavých otázek… Proč se od nás čeká, že budeme vyholené? Měly bychom chodit na botox? Opravdu nás muži vskrytu nenávidí? Jak máme říkat své vagině? Proč nošení podprsenky bolí? Proč se nás všichni ptají, kdy už budeme mít dítě? Kniha Caitlin Moranové je famózní one-woman show, v níž autorka nestydatě vtipným způsobem deklasuje veškeré nároky, jež na moderní ženu klade společnost. Vážná zamyšlení nad náměty jako dospívání, práce či mateřství střídá neméně moudré glosování témat jako striptýzové kluby, celebrity nebo svatby. Caitlin Moranová zkrátka útočí na všechny zbytečnosti beroucí ženám drahocenný čas. Její kniha je nezbytným průvodcem současné ženy. Caitlin Moranová neměla v roce 1990 žádné kamarády, a tak jí zbývala spousta času na psaní jejího prvního románu Kronika rodiny Narmů. Tehdy jí bylo patnáct let. O rok později začala pracovat v hudebním týdeníku Melody Maker a v osmnácti se stala moderátorkou pořadu o pop music Naked City na britském televizním kanálu Channel 4. Po tomto raketovém startu věnovala následujících osmnáct let své kariéry psaní sloupků do deníku The Times — a to jako recenzentka i jako autorka nejčtenější části novin, satirického sloupku o slavných osobnostech nazvaného Celebrity Watch. Za svou práci získala v roce 2010 publicistickou cenu Columnist of The Year udělovanou v rámci British Press Awards, nejprestižnějších ocenění britského tisku. Je nejstarší z osmi dětí a rodiče ji spolu s jejími sourozenci vzdělávali doma, v obecním domku ve Wolverhamptonu. Četla řadu knih o feminismu — především proto, aby svému bratrovi Eddiemu vědecky dokázala, že je lepší než on.

Objev podobné jako Jak být ženou - Caitlin Moranová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Tvorba informačních systémů - Jiří Voříšek, Alena Buchalcevová, Tomáš Bruckner - e-kniha

eBook: Publikace uznávaných autorů se komplexně zabývá analýzou a tvorbou podnikových informačních systémů. Je určena jak studentům vysokých škol, tak odborné veřejnosti z podniků a jiných organizací, ve kterých řeší informační systémy, případně ze softwarových firem, konkrétně zejména profesím manažer rozvoje a provozu IS/ICT, vývojář / IS architekt, byznys analytik/architekt. V první části se monografie zabývá rolí informačních systémů a technologií (IS/ICT) v dnešním světě, analyzuje vztah byznysu a informačních technologií, popisuje možné a nutné potíže plynoucí ze složitosti IS/ICT a argumentuje na příkladech některé přístupy k řízení rozvoje IS, a to zejména vícedimenzionální řízení, byznys analýzu, architektonické přístupy, metodické přístupy k budování IS a přístupy založené na službách, včetně možných způsobů zajištění IS podle rozdělení kompetencí mezi subjekty. Druhá část publikace se zaměřuje na podrobný popis disciplín budování IS a zejména tvorby softwarových aplikací založené jednak na metodice MMDIS a vícedimenzionálním přístupu a jednak na metodice OpenUp, rozvíjené internetovou komunitou na bázi Eclipse Public License a vycházející z metodik Rational Unified Process a IBM Basic Unified Process. Ve třetí části knihy jsou popsány relevantní metody a techniky modelování informačních systémů (procesní modelování, funkční modelování, datové modelování, modelování objektů, modelování užití a další).

Objev podobné jako Tvorba informačních systémů - Jiří Voříšek, Alena Buchalcevová, Tomáš Bruckner - e-kniha

cena 338.0 Kč
Detail

Víno V davu (Druh Vína: Bílé víno)

Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca.

Objev podobné jako Víno V davu (Druh Vína: Bílé víno)

cena 349.0 Kč
Detail

Víno V davu (Druh Vína: Červené víno)

Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca.

Objev podobné jako Víno V davu (Druh Vína: Červené víno)

cena 349.0 Kč
Detail

Ztracen v knihách - Tereza Hejná - e-kniha

eBook: Stan na sklonku svého života pobývá v sanatoriu pro psychicky nemocné. Sblíží se tam s mladíkem Filipem, kterého si oblíbí jako vlastního syna. Stanova vnučka dědu pravidelně navštěvuje a nosí mu knihy, neboť čtení je jeho velkou vášní. Společně se Stanem se čtenář ztrácí mezi řádky knih a ocitá se na Divokém západě uprostřed vyšetřování vraždy. Stanovy útěky do vyprahlých stepí se prolínají s jeho životem v sanatoriu, kde s Filipem prožívá všední dobrodružství. Stanova vnučka nechce uvěřit, že je její děda blázen, a pokusí se mu splnit jeho dávný sen.

Objev podobné jako Ztracen v knihách - Tereza Hejná - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Aplikační služby IS/ICT formou ASP - Jiří Voříšek, Jan Pavelka - e-kniha

eBook: Ekonomická recese a prasknutí tzv. internetové bubliny přivedly na přelomu tisíciletí mnohé manažery k přehodnocení investic do informačních systémů a informačních a komunikačních technologií (IS/ICT), aby IS/ICT byly dimenzovány podle potřeb výroby a obchodu a sladěny s podnikovými procesy. Autoři z katedry informačních technologií VŠE v Praze podávají mnohorozměrný pohled na pronájem aplikačních služeb IS/ICT (Application Services Providing - ASP). ASP je formou outsourcingu. Přenáší většinu problémů spojených s tvorbou a provozem aplikací na specializovaný subjekt. Podnik nenakupuje technologie, ale informatické služby. Nestará se o provoz informačního systému, ale soustředí se na svůj hlavní předmět podnikání. Kniha odpovídá na to, jak zavést a využívat ASP, jaké zdroje a znalosti musí mít poskytovatel ASP, jak a s jakými náležitostmi se uzavírá smlouva o ASP, jaká jsou rizika ASP.

Objev podobné jako Aplikační služby IS/ICT formou ASP - Jiří Voříšek, Jan Pavelka - e-kniha

cena 153.0 Kč
Detail

Jak být milejší - Karel Nešpor, Karel Diblík

Emocím by měl věnovat velkou pozornost každý z nás. Podstatným způsobem totiž ovlivňují kvalitu života, zdraví a schopnost správně uvažovat. Půvabnou krajinou zdravých emocí provází Jasoň (chce mít ve všem jasno). Zdravé emoce vznikají snadno za příznivých okolností, např. ve společnosti sympatických lidí, v krásné přírodě nebo při poslechu melodické hudby. Jestliže podobné situace a prostředí vyhledáváte, už to je vlastně způsob, jak si pozitivní emoce navodit. Není to ale jediná možnost. Většinu času nemůžete být v přírodě, poslouchat barokní mistry a být v úžasné společnosti. Přesto je možné, abyste se cítil dobře. Tato kniha vám to usnadní! MUDr. Karel Nešpor, CSc., vede primariát mužského oddělení závislostí Psychiatrické nemocnice Bohnice a přednáší zdravotníkům i vysokoškolským studentům. Přibližně 30 let se zabývá prevencí a léčbou návykových nemocí. Je autorem řady odborných i populárních prací. V Portále vyšly v poslední době jeho knihy Jak překonat hazard (2011), Návykové chování a závislost (2013), Sebeovládání (2013), Duševní pružnost v každodenním životě (2015), Kudy do pohody (2016).

Objev podobné jako Jak být milejší - Karel Nešpor, Karel Diblík

cena 89.0 Kč
Detail

Columbine - Dave Cullen - e-kniha

eBook: Co se skutečně stalo 20. dubna 1999 na střední škole v Columbine? Eric Harris a Dylan Klebold zastřelili dvanáct spolužáků, jednoho učitele a plánovali vyvraždit celou školu. Masakr na Columbine zanechal nesmazatelnou stopu v americké psychice, ale většina toho, co "víme", je mylná. Nešlo o sportovce, gotiky ani „kabátovou mafii“. Dave Cullen byl jedním z prvních reportérů na místě a deset let pracoval na této knize, která je všeobecně uznávána jako definitivní popis celé události a všeho, co k ní vedlo. S nadhledem vyšetřovatele a psychologickou bystrostí se opírá o hory důkazů, poznatky předních světových forenzních psychologů a vlastní slova a kresby vrahů. Deset let připravovaná kniha, mistrovské reportážní dílo žánru True Crime, je definitivním popisem masakru v Columbine, jeho následků a významu od uznávaného novináře, který sledoval příběh od samého počátku.Po událostech v Newtownu, Auroře a na Virginské technice je nutnost pochopit zločin, který tuto pohromu vyvolal, rok od roku naléhavější.Cena Goodreads Choice za nejlepší literaturu faktu rokuCena Edgar za nejlepší True Crime knihu roku

Objev podobné jako Columbine - Dave Cullen - e-kniha

cena 348.0 Kč
Detail

Vypravěč - Dave Grohl - e-kniha

eBook: Tak jsem napsal knihu.Léta jsem přemýšlel, že to udělám, a dokonce jsem dostal pár pochybných nabídek. ("Je to hračka! Stačí udělat čtyři hodiny rozhovorů, najít někoho, kdo to za tebe napíše, dát tvůj obličej na obálku a bude to!") Rozhodl jsem se, že svoje příběhy napíšu, jak jsem to dělal vždycky – vlastní rukou. Jsou jako píseň, kterou jsem nahrál a nemohu se dočkat, až se o ni podělím se světem, nebo čtení primitivního deníkového záznamu ze zašpiněného sešitu. Nebo dokonce poslech svého vlastního hlasu, který se v dětství odrážel od plakátů Kiss u mě v pokoji.Rozhodně to neznamená, že bych končil s prací, ale dává mi to možnost si trochu posvítit na to, jaké to je být klukem ze Springfieldu ve Virginii, který kráčí životem a zároveň si plní všechno, o čem jako mladý muzikant snil. Povím vám, jak jsem v osmnácti letech vyrazil na turné s kapelou Scream, hrál s Nirvanou a Foo Fighters, jamoval s Iggy Popem nebo vystupoval na Oscarech. Tancoval jsem s AC/DC a Preservation Hall Jazz Bandem, bubnoval pro Toma Pettyho a potkal jsem se se sirem Paulem McCartneym. Vyprávěl jsem pohádky na dobrou noc s Joan Jett a jednou jsem se i náhodou setkal s Little Richardem. A pak jsem taky letěl přes půl světa, abych si užil velkolepou noc se svými dcerami...A je toho ještě o tolik víc. Těším se, až pro vás s velkým nadšením zaostřím objektiv, díky kterému tyto vzpomínky vidím o něco ostřeji.

Objev podobné jako Vypravěč - Dave Grohl - e-kniha

cena 289.0 Kč
Detail

Podívejte se také