Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.
Podívejte se také Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (Defekt) - Burešová Jitka
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.
Podívejte se také Online marketing (978-80-251-4155-7)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.
Podívejte se také 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)
Podívejte se také
- Od jehly k mašinkám ()
- Od slova k revoluci (9788024626390)
- Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)
- Od střízlíka přes člověka k vorvaňovi (9788024640372)
- Jak na tvůrčí psaní: Od slov k větám, od vět k příběhům (978-80-264-4321-6)
- Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832)
- Marketing menších a středních firem
- Pražský slabikář: Od Kafky k Havlovi a zpět ()
- Od C k C++ (80-7232-110-2)
- Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová
- Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2)
- Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2)
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Od faraonek k Maovi (978-80-7376-547-7)
- Od hradu k hradu (978-80-8136-083-1)
- Od broukání k povídání (978-80-271-3346-8)
- Od hospody k hospodě (978-80-7585-768-2)
- Od pazourku k nanotechnologiím (978-80-7553-398-2)
- Od Tatier k Dubaju (978-80-569-0603-3)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha
eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.
Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha
Online marketing (978-80-251-4155-7)
Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...
Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)
Houbové pohádky - Jana Burešová
Devatenáct krátkých pohádek, kde se děti seznámí s houbami jedlými, nejedlými i jedovatými. Díky názorným obrázkům poznají křemenáče, pýchavku, bedlu, muchomůrku červenou, klouzky, ryzce, václavky a mnohé další známé a u nás rozšířené druhy. Bohatě ilustrované pohádky s dobrým koncem.
Objev podobné jako Houbové pohádky - Jana Burešová
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0)
Elektronická kniha - ze série Jak říct ne, autor Chloe Ramsden, 128 stran, česky Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu „on-line“ životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného „vypnutí“ až po spravování pozitivních příspěvků. Dopřejte si digitální dietu!
Objev podobné jako Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0)
Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová
Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí strašidla, vodníci, skřítkové, meluzíny, princezny i králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Do příběhů se nám tu zamotají známé bylinky jako například šafrán, dobromysl, zlatobýl, devětsil nebo třeba hluchavka. Vlídné pohádkové příběhy s poučením a spoustou obrázků.
Objev podobné jako Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová
Pohádky a přísloví - Jana Burešová
Proč je lepší vrabec v hrsti než holub na střeše? Proč se potrefená husa vždycky ozve? Jak udělat z komára velblouda? Tato i další známá česká přísloví srozumitelně vysvětlují poutavé pohádky, na jejichž konci se vždy nachází krátké ponaučení. Všechny pohádky jsou doplněny krásnými ilustracemi. Kniha je vhodná jak pro rodiče, tak i pro práci s dětmi ve školkách a školách.
Objev podobné jako Pohádky a přísloví - Jana Burešová
Světská - Hana Burešová - e-kniha
eBook: Vždycky jsem měla dva domovy. Jeden byl v bytě na sídlišti, kde jsem chodila do školy, a ten druhý měl kola a patřilo k němu obsluhování autodromu. Osud nám ale do života přináší různá překvapení a já začala zjišťovat, že nejde donekonečna dělit síly mezi dva světy, které se od sebe tolik liší. Ježdění s kolotoči jsem milovala, stejně tak jsem ale milovala kluka, který s nimi neměl nic společného… Když jsem se rozhodla jít si vlastní cestou, mohla jsem tušit, že cesta do „běžného života“ nebude vždycky jen zalitá sluncem.
Objev podobné jako Světská - Hana Burešová - e-kniha
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Pohádky z české přírody - Jana Burešová
Dvanáct míst naší krásné země představuje dvanáct krátkých pohádek s dobrým koncem. Barevné obrázky vás zvesela provedou naší zemí a příběhy plnými poučení a fantazie. Navštívíte České středohoří, Hranickou propast, rybník Rožmberk, Boubínský prales, město Luhačovice a další zajímavá místa.
Objev podobné jako Pohádky z české přírody - Jana Burešová
Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...
Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
Online marketing - e-kniha
eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu
Objev podobné jako Online marketing - e-kniha
Cukrařinka: pečeme s láskou - Andrea Burešová Lišková
Když se Andree Liškové narodili synové, začala jim péct dorty a tvořit pro ně postavičky z marcipánu. Z koníčku se postupně stala vášeň a z vášně profese. Nechte se také inspirovat jejími sladkými uměleckými díly! Těšit se můžete třeba na lahodné eklérky s jahodami, famózní vanilkový dort s růžemi, nadýchanou bezé roládu a desítky dalších dobrot. Všechny Andreiny recepty jsou rychlé a jednoduché, takže si při jejich přípravě budete užívat každou vteřinu.
Objev podobné jako Cukrařinka: pečeme s láskou - Andrea Burešová Lišková
Burešová Eva: Úsměv Mony Lisy - CD (5054197617492)
Hudební CD Eva Burešová vydává své nové album, které nese název Úsměv Mony Lisy. Nové album charismatické zpěvačky a herečky obsahuje mimo jiné její podstatné hity posledních let, jako například singly Malý Princ, Tiché vody, Noční nebe nebo titulní Úsměv Mony Lisy. Eva Burešová vydává své nové album, které nese název Úsměv Mony Lisy. Nové album charismatické zpěvačky a herečky obsahuje mimo jiné její podstatné hity posledních let, jako například singly Malý Princ, Tiché vody, Noční nebe nebo titulní Úsměv Mony Lisy. Kromě již zmíněných sólových počinů najdou fanoušci na Evině albu i úspěšné společné a úspěšné písně s Pavlem Calltou (Jako by byl náš poslední), Robinem Moodem (Jsme jaký jsme) a Václavem Noidem Bártou (Noc, Obejmout, Fly). Jedna z nejvýraznějších populárních zpěvaček aktuální české hudební scény Eva Burešová, která svůj rozsáhlý talent uplatňuje i jako úspěšná televizní, filmová, divadelní a muzikálová herečka. Diváci jí velice dobře znají díky...
Objev podobné jako Burešová Eva: Úsměv Mony Lisy - CD (5054197617492)
Čteme s radostí – Moje obří strašilka - Jana Burešová
Když rodiče pořídí Otovi místo chlupatého mazlíčka strašilku, radostí do výšky zrovna neskáče. Pak ale Strašule sežere kouzelný ostružinový list a rázem naroste do obřích rozměrů. A dokonce začne mluvit! Ota si vymyslí, že je to okouňák nohatý, začne s ní chodit ven, a dokonce ji vezme i do školy. Jaká dobrodružství spolu zažijí? Jednoduchý příběh je přizpůsobený danému stupni čtenářských dovedností a doplněný krásnými ilustracemi.
Objev podobné jako Čteme s radostí – Moje obří strašilka - Jana Burešová
Šlabikár multi level marketingu
Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...
Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...
Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Burešová Eva: ZOO (Písně ze seriálu) - CD (669274-2)
Hudební CD - Album obsahuje nejlepší písničky z populárního seriálu ZOO televize Prima. Společně s Evou Burešovou je vybral hudebník Václav Noid Bárta, který i v seriálu Evu coby Viki Vaněčkovou, ženu dvou tváří, doprovází na klavír při jejích večerních barových vystoupeních. Album obsahuje nejlepší písničky z populárního seriálu ZOO televize Prima. Společně s Evou Burešovou je vybral hudebník Václav Noid Bárta, který i v seriálu Evu coby Viki Vaněčkovou, ženu dvou tváří, doprovází na klavír při jejích večerních barových vystoupeních. Eva k albu poznamenala: „Naše deska písní k seriálu ZOO přivede starší generaci do hezkých vzpomínek, a zároveň té generaci mladší představí písně, které již třeba ani nemůže znát, a pozná je díky Vaškovi Noidu Bártovi i v novém kabátě. I já jsem díky seriálu byla seznámena s písněmi, které poslouchala v mém věku maminka, a tak je teď posloucháme společně. Věřím, že si každý jednu oblíbenou najde, a doufám, že mu vykouzlí úsměv na...
Objev podobné jako Burešová Eva: ZOO (Písně ze seriálu) - CD (669274-2)
Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...
Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Marketing menších a středních firem
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing menších a středních firem
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu
Objev podobné jako Marketing menších a středních firem
Marketing (80-7168-979-3)
Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)
Jitka Vrbová - To je Jitka Vrbová (3 CD)
CD album Jitka Vrbová - To je Jitka Vrbová (2022). Hraje Ukulele Orchestra jako Brno. Světové hity v netradičním podání. Jitka Vrbová je nepřehlédnutelnou personou české trampské a country muziky. Se svým dlouholetým kamarádem a spolupracovníkem Standou Chmelíkem nazpívali a nahráli desítky písniček, z nichž mnohé „zlidověly“. Na třech CD si můžete poslechnout jejich výběr. CD1: Den začíná krásně 1. Den začíná krásně 02:36 2. Čekej tiše 03:38 3. Nejsem žádná tříska 04:18 4. Jen ty má Sázavo 04:03 5. Bílá pláž 03:27 6. Kamarádi, ještě na to máme 03:32 7. Nad ránem 03:47 8. Jižní kříž 04:57 9. Láska lehkomyslná 03:37 10. Za velkou louží 04:59 11. Slečna Albína 04:07 CD2: Tam pod nebeskou bání 1. Tam pod nebeskou bání 02:44 2. Lokálka do Říčan 02:56 3. Michal 02:30 4. Pikovický blues 03:08 5. Když je Praha zasněná 02:48 6. Socha svobody 02:56 7. Reduta blues 02:45 8. Prší 03:32 9. Já jsem dávno pryč 02:44 10. Zas na nebi hvězdy blednou 03:19 11. Kopretinu mít 03:28 12. Navoněný blues 03:52 13. Pěšky jako za vozem 02:59 14. Mistr a candáti 03:16 15. Klikatá čára 03:48 16. Byt v podkroví 02:51 17. Nehrajte swing 02:52 CD3: Co nevidět se sejdem 1. Co nevidět se sejdem 02:57 2. Až skončí příští tejden 03:57 3. Když čápi krouží 03:10 4. Marion 03:43 5. Žádný víkend věčně netrvá 02:50 6. Všem co byli správní trampi 03:47 7. Co ty o tom víš 03:57 8. Nad Medníkem 03:27 9. Léto už má celtu sbalenou 04:09 10. Údolí Oddechu 03:43 11. Z Prahy až na Onen svět 03:30
Objev podobné jako Jitka Vrbová - To je Jitka Vrbová (3 CD)
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Bylinková víla - Průvodce světem léčivých rostlin pro děti - Jana Burešová
Vílu Květušku čeká důležitá zkouška, při které se ukáže, jak dobře rozumí léčivým rostlinám. Květuška už spoustu věcí ví, ale vždycky je co dohánět. Vydává se proto do přírody, aby se pocvičila v poznávání bylin a poznala i ty jedovaté. A vás vezme ráda s sebou! Přijměte její pozvání na voňavou procházku a naučte se poznávat bylinky i to, jak nám mohou pomáhat. Na konci knížky najdete kvíz, díky kterému zjistíte, jak dobrý jste dávali pozor.
Objev podobné jako Bylinková víla - Průvodce světem léčivých rostlin pro děti - Jana Burešová
Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou - Zuzana Burešová, Štěpán Kozub
Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou je otevřená zpověď jednoho z nejtalentovanějších českých umělců současnosti, kterou ve spolupráci s novinářkou Zuzanou Burešovou vytvořil sám Štěpán Kozub. Herec, komik, zpěvák a nepřehlédnutelná osobnost české kulturní scény odhaluje v této knize své niterné myšlenky, vzpomínky a životní cestu. Klaun se zamáčknutou slzou není jen obyčejným životopisem, ale hlubokým a upřímným rozhovorem o tom, co stojí za úspěchem i bolestmi, které formovaly Kozubovu osobnost. Čtenář se ponoří do příběhů z jeho dětství, kdy čelil šikaně, i do chvílí, kdy přišel o otce, což zásadně ovlivnilo jeho pohled na život. Kniha mapuje Kozubovy herecké začátky, vzestup na českou kulturní scénu i těžkosti spojené s tlakem veřejného života. Poutavě zachycuje, jak se mu podařilo vybudovat kariéru, která je plná kontrastů – od hlubokého humoru až po dramatickou vážnost. Hodnocení čtenářů: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Tato kniha mi ukázala Štěpána Kozuba v úplně jiném světle. Je to nejen úžasný herec, ale i hluboce citlivý člověk. Každý, kdo má rád jeho práci, by si měl tento příběh přečíst.“ – Veronika T.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Skvělá kniha. Neznal jsem Štěpána tolik do hloubky, ale po přečtení mám jeho tvorbu ještě raději. Jeho příběh je inspirující.“ – Petr N.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Klaun se zamáčknutou slzou mi dal pohled do zákulisí umělcova života, který není jen o slávě a úspěchu, ale také o zranitelnosti a odhodlání. Doporučuji všem!“ – Martina K.⭐️⭐️⭐️⭐️ „Štěpán Kozub mě mile překvapil. Je to příběh, který zaujme nejen jeho fanoušky, ale i ty, kteří o něm zatím vědí málo.“ – Aneta J. Proč si knihu přečíst? Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou je nejen zpovědí úspěšného umělce, ale také výjimečným pohledem do života člověka, který balancuje mezi humorem a zranitelností. Kniha je plná emocí, autenticity a inspirace, díky čemuž osloví každého, kdo hledá nejen příběhy o slávě, ale i o tom, co znamená být skutečně lidský.
Objev podobné jako Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou - Zuzana Burešová, Štěpán Kozub
Event marketing (80-247-0646-6)
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)
MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
Audiokniha MP3 Vladimir John, čte Wendy Lloyd, Rupert Degas Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on activities that are supposed to bring more profit, but they are taking a heavy cut from the profit instead. It is quite simple, really. You just need to know how. And the e-book focused on marketing will help entrepreneurs to do just that.
Objev podobné jako MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
BeanBag Sedací vak kráva Jitka, bílá/černá (BB-animals-jitka)
Sedací vak - kráva, rozměry: 60×55×60 cm Taky si rádi odpočinete a zapomenete na celý svět? Pak vás určitě okouzlí beanBag Sedací vak kráva Jitka, bílá/černá. Kladem tohoto vaku značky BeanBag je i příjemně měkká EPS výplň, její zásluhou se vám kráva dokonale přizpůsobí. Povrch můžete kdykoliv omýt vodou, nečistoty tak nemají šanci. Není nic snadnějšího, než dosypat požadované množství výplně snadno přístupným plnicím otvorem. Výdrž zajistí dvojitě zpevněné švy. Podstatné vlastnosti sedacího vaku BeanBag K doplnění výplně můžete snadno využít plnicí otvor BeanBag Sedací vak kráva Jitka, bílá/černá má uvnitř výplň z přizpůsobivého granulátu EPS Produkt můžete kdykoliv snadno omýt vodou Dvojité švy zvyšují možnost nadměrného zatížení Design výrobku: vícebarevný Po změření výrobku naměříte velikost 60 × 60 × 55 cm
Objev podobné jako BeanBag Sedací vak kráva Jitka, bílá/černá (BB-animals-jitka)
Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou (Defekt) - Zuzana Burešová, Štěpán Kozub
Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou je otevřená zpověď jednoho z nejtalentovanějších českých umělců současnosti, kterou ve spolupráci s novinářkou Zuzanou Burešovou vytvořil sám Štěpán Kozub. Herec, komik, zpěvák a nepřehlédnutelná osobnost české kulturní scény odhaluje v této knize své niterné myšlenky, vzpomínky a životní cestu. Klaun se zamáčknutou slzou není jen obyčejným životopisem, ale hlubokým a upřímným rozhovorem o tom, co stojí za úspěchem i bolestmi, které formovaly Kozubovu osobnost. Čtenář se ponoří do příběhů z jeho dětství, kdy čelil šikaně, i do chvílí, kdy přišel o otce, což zásadně ovlivnilo jeho pohled na život. Kniha mapuje Kozubovy herecké začátky, vzestup na českou kulturní scénu i těžkosti spojené s tlakem veřejného života. Poutavě zachycuje, jak se mu podařilo vybudovat kariéru, která je plná kontrastů – od hlubokého humoru až po dramatickou vážnost. Hodnocení čtenářů: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Tato kniha mi ukázala Štěpána Kozuba v úplně jiném světle. Je to nejen úžasný herec, ale i hluboce citlivý člověk. Každý, kdo má rád jeho práci, by si měl tento příběh přečíst.“ – Veronika T.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Skvělá kniha. Neznal jsem Štěpána tolik do hloubky, ale po přečtení mám jeho tvorbu ještě raději. Jeho příběh je inspirující.“ – Petr N.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Klaun se zamáčknutou slzou mi dal pohled do zákulisí umělcova života, který není jen o slávě a úspěchu, ale také o zranitelnosti a odhodlání. Doporučuji všem!“ – Martina K.⭐️⭐️⭐️⭐️ „Štěpán Kozub mě mile překvapil. Je to příběh, který zaujme nejen jeho fanoušky, ale i ty, kteří o něm zatím vědí málo.“ – Aneta J. Proč si knihu přečíst? Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou je nejen zpovědí úspěšného umělce, ale také výjimečným pohledem do života člověka, který balancuje mezi humorem a zranitelností. Kniha je plná emocí, autenticity a inspirace, díky čemuž osloví každého, kdo hledá nejen příběhy o slávě, ale i o tom, co znamená být skutečně lidský.
Objev podobné jako Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou (Defekt) - Zuzana Burešová, Štěpán Kozub
Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou (Defekt) - Zuzana Burešová, Štěpán Kozub
Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou je otevřená zpověď jednoho z nejtalentovanějších českých umělců současnosti, kterou ve spolupráci s novinářkou Zuzanou Burešovou vytvořil sám Štěpán Kozub. Herec, komik, zpěvák a nepřehlédnutelná osobnost české kulturní scény odhaluje v této knize své niterné myšlenky, vzpomínky a životní cestu. Klaun se zamáčknutou slzou není jen obyčejným životopisem, ale hlubokým a upřímným rozhovorem o tom, co stojí za úspěchem i bolestmi, které formovaly Kozubovu osobnost. Čtenář se ponoří do příběhů z jeho dětství, kdy čelil šikaně, i do chvílí, kdy přišel o otce, což zásadně ovlivnilo jeho pohled na život. Kniha mapuje Kozubovy herecké začátky, vzestup na českou kulturní scénu i těžkosti spojené s tlakem veřejného života. Poutavě zachycuje, jak se mu podařilo vybudovat kariéru, která je plná kontrastů – od hlubokého humoru až po dramatickou vážnost. Hodnocení čtenářů: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Tato kniha mi ukázala Štěpána Kozuba v úplně jiném světle. Je to nejen úžasný herec, ale i hluboce citlivý člověk. Každý, kdo má rád jeho práci, by si měl tento příběh přečíst.“ – Veronika T.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Skvělá kniha. Neznal jsem Štěpána tolik do hloubky, ale po přečtení mám jeho tvorbu ještě raději. Jeho příběh je inspirující.“ – Petr N.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ „Klaun se zamáčknutou slzou mi dal pohled do zákulisí umělcova života, který není jen o slávě a úspěchu, ale také o zranitelnosti a odhodlání. Doporučuji všem!“ – Martina K.⭐️⭐️⭐️⭐️ „Štěpán Kozub mě mile překvapil. Je to příběh, který zaujme nejen jeho fanoušky, ale i ty, kteří o něm zatím vědí málo.“ – Aneta J. Proč si knihu přečíst? Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou je nejen zpovědí úspěšného umělce, ale také výjimečným pohledem do života člověka, který balancuje mezi humorem a zranitelností. Kniha je plná emocí, autenticity a inspirace, díky čemuž osloví každého, kdo hledá nejen příběhy o slávě, ale i o tom, co znamená být skutečně lidský.
Objev podobné jako Štěpán Kozub: Klaun se zamáčknutou slzou (Defekt) - Zuzana Burešová, Štěpán Kozub
Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)
Hudební CD - Jitka Vrbová je nepřehlédnutelnou personou české trampské a country muziky. Na třech CD si můžete poslechnout výběr nejlepších písniček. Jitka Vrbová je nepřehlédnutelnou personou české trampské a country muziky. Se svým dlouholetým kamarádem a spolupracovníkem Standou Chmelíkem nazpívali a nahráli desítky písniček, z nichž mnohé doslova „zlidověly”. Na třech CD si můžete poslechnout jejich výběr. Seznam stop CD1: Den začíná krásně Den začíná krásně / Čekej tiše / Nejsem žádná tříska / Jen ty má Sázavo / Bílá pláž / Kamarádi, ještě na to máme / Nad ránem / Jižní kříž / Láska lehkomyslná / Za velkou louží / Slečna Albína CD2: Tam pod nebeskou bání Tam pod nebeskou bání / Lokálka do Říčan / Michal / Pikovický blues / Když je Praha zasněná / Socha svobody / Reduta blues / Prší / Já jsem dávno pryč / Zas na nebi hvězdy blednou / Kopretinu mít / Navoněný blues / Pěšky jako za vozem / Mistr a candáti / Klikatá čára / Byt v podkroví / Nehrajte...
Objev podobné jako Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)
Girl Online (9780141364155)
Kniha – autor Zoe Sugg; Zoe Sugg alias Zoella, 384 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Zoe Sugg; Zoe Sugg alias Zoella, 384 stran, anglicky, brožovaná bez přebalu lesklá The incredible 1 bestselling debut novel from YouTube phenomenon Zoe Sugg, aka Zoella, now in paperback. Contains exclusive extracts from the sequel. I have this dream that, secretly, all teenage girls feel exactly like me. And maybe one day, when we realize that we all feel the same, we can all stop pretending we're something we're not... But until that day, I'm going to keep it real on this blog and keep it unreal in real life. Penny has a secret. Under the alias Girl Online, Penny blogs her hidden feelings about friendship, boys, high school drama, her crazy family, and the panic attacks that have begun to take over her life. When things go from bad to worse, her family whisks her away to New York, where she meets Noah, a gorgeous, guitar-strumming American. Suddenly Penny...
Objev podobné jako Girl Online (9780141364155)
Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce...
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)
Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,...
Objev podobné jako Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na...
Objev podobné jako Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak...
Objev podobné jako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)
Marketing management (978-80-247-4150-5)
Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,...
Objev podobné jako Marketing management (978-80-247-4150-5)
Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy...
Objev podobné jako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Objev podobné jako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:- Jak marketing na Internetu funguje- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)- Jak budovat zpětné odkazy- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve...
Objev podobné jako Internetový marketing (999-00-016-9152-3)
Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Podívejte se také
- Od Palackého k Babišovi (978-80-736-3968-6)
- Od iluzí k lásce (978-80-872-4910-9)
- Od hradu k hradu (978-80-8136-073-2)
- Od utrpení k triumfu (978-80-870-8110-5)
- Od Rusi k Rusku (978-80-727-2399-7)
- Od paty k hlavě (978-80-7650-499-8)
- Od nápadu k úspěchu (978-80-271-3558-5)
- Od paty k hlavě (978-80-765-0499-8)
- Od Rusi k Rusku (978-80-7272-399-7)
- Od nuly k jedničce (978-80-872-7072-1)
- Od hospody k hospodě (978-80-758-5768-2)
- Od C++ k C sharp (80-7232-176-5)
- Od subjektu k projektu (978-80-907627-1-8)
- Od sirotků k synům (978-80-7297-231-9)
- Každodenní cesty obyčejných věcí: Jak funguje svět – od odpadků k oblečení a od nafty k natáčení (978-80-7529-793-8)
- Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
- Vrbová Jitka: 20 nej - CD (310520-2)
- gta 5 online zdarma
- Od nápadu k podnikatelskému plánu (978-80-271-0407-9)
- Finance: od teorie k realitě (978-80-271-2215-8)
- Od slackline k tiché radosti (978-80-7565-654-4)
- Od pohádky k pohádce Dumbo (978-80-252-4363-3)