Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka

V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji!Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.

Podívejte se také Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 420.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - Burešová Jitka - e-kniha

eBook: Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Podívejte se také Online marketing (978-80-251-4155-7)

cena 399.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace.

Podívejte se také 7 pilířů efektivního online marketingu: Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplav (978-80-7666-089-2)

cena 399.0 Kč
Detail

Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích.

Objev podobné jako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)

cena 379.0 Kč
Detail

Online marketing - e-kniha

eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu

Objev podobné jako Online marketing - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Online marketing (978-80-251-4155-7)

Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,...

Objev podobné jako Online marketing (978-80-251-4155-7)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

7 pilířů efektivního online marketingu - Matěj Ulvr

Chystáte se investovat do internetové reklamy?Nedělejte to bez této knihy!Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze.V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání.Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu.Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje. Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce zde.

Objev podobné jako 7 pilířů efektivního online marketingu - Matěj Ulvr

cena 298.0 Kč
Detail

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

cena 421.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch

cena 357.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

eBook: Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.O autorovi:Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch - e-kniha

cena 339.0 Kč
Detail

Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe

Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu "on-line" životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného "vypnutí" až po spravování pozitivních příspěvků. Dopřejte si digitální dietu! Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu "on-line" životu. Uvědomíte si, proč používáte sociální média a jak na vás působí, poznáte, jak je důležité vybudovat si pocit vnitřní pohody, spokojenosti, navázat pevné vztahy v reálném životě, relaxovat, sportovat a užívat si pozitivně každý den. Sociální média jsou zábavná, nabitá informacemi a mohou vám být užitečná, pokud jsou součástí bohatého, naplněného života. Užijte si tuto novou cestu! Obsah: 100 tipů, jak se nenechat ovládnout sociálními médii od bezpečného užívání sociálních sítí až k životu offline

Objev podobné jako Jak říct ne sociálním sítím - Ramsden Chloe

cena 115.0 Kč
Detail

Optimalizace webových stránek - Dan Croxen-John, Johann Van Tonder

Kniha je praktickým průvodcem, který vám pomůže podpořit růst on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze. Najdete zde podrobnou metodiku a know-how. Jedná se o ověřené techniky, které využívají nejúspěšnější on-line prodejci na světě. Příručka obsahuje i řadu případových studií. Obsah knihy: Sestavení týmu a shromáždění důkazů Shromáždění dat Behaviorální výzkum Hlas zákazníka Analýza merchandisingu Vytvoření podrobného plánu experimentu Od hypotézy k experimentu Testování hypotézy Personalizace Optimalizujeme optimalizaci Lidé a kultura optimalizace Věda o nakupování Spuštění nových webových stránek

Objev podobné jako Optimalizace webových stránek - Dan Croxen-John, Johann Van Tonder

cena 528.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

cena 361.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

cena 233.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

cena 233.0 Kč
Detail

Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0)

Elektronická kniha - ze série Jak říct ne, autor Chloe Ramsden, 128 stran, česky Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další. Nemusí to tak ale být! Udělejte první krok ke šťastnějšímu „on-line“ životu! Tato příručka obsahuje vše, co potřebujete vědět, abyste měli situaci pevně v rukou. Nabízí 100 tipů od úplného „vypnutí“ až po spravování pozitivních příspěvků. Dopřejte si digitální dietu!

Objev podobné jako Jak říct ne sociálním sítím (978-80-750-8673-0)

cena 119.0 Kč
Detail

Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Gustav Tomek

Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.

Objev podobné jako Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Gustav Tomek

cena 347.0 Kč
Detail

Houbové pohádky - Jana Burešová

Devatenáct krátkých pohádek, kde se děti seznámí s houbami jedlými, nejedlými i jedovatými. Díky názorným obrázkům poznají křemenáče, pýchavku, bedlu, muchomůrku červenou, klouzky, ryzce, václavky a mnohé další známé a u nás rozšířené druhy. Bohatě ilustrované pohádky s dobrým koncem.

Objev podobné jako Houbové pohádky - Jana Burešová

cena 268.0 Kč
Detail

Duha noci - Miládka Burešová

Útlá sbírka básní, které jsou někdy skoro návodem, jak naivní vděk může být cestou ke spokojenosti, pocitu životního štěstí a naplněné lásky. Když se pak v takovém světě, životě člověku stane něco zlého, může se kromě smutku vytvořit současně i pocit jistoty, že je stále za co být vděčný, vždycky je z čeho se radovat a navždycky je koho milovat.

Objev podobné jako Duha noci - Miládka Burešová

cena 223.0 Kč
Detail

Květinové pohádky - Jana Burešová

V zemi pohádek mají barevné, voňavé květinky úžasnou moc. Umí vykouzlit radost, zkrášlit svět okolo i pomáhat. Princům a princeznám, vílám i malým skřítkům se zamotají do příběhů a provoní je svým osobitým kouzlem. Příběhy s dobrým koncem potěší děti i dospělé a to nejen svým vyprávěním, všechny květinky totiž mohou malí čtenáři naleznout i ve svém lidském světě. Stačí se jen rozhlédnout!

Objev podobné jako Květinové pohádky - Jana Burešová

cena 223.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

Pohádky a přísloví - Jana Burešová

Proč je lepší vrabec v hrsti než holub na střeše? Proč se potrefená husa vždycky ozve? Jak udělat z komára velblouda? Tato i další známá česká přísloví srozumitelně vysvětlují poutavé pohádky, na jejichž konci se vždy nachází krátké ponaučení. Všechny pohádky jsou doplněny krásnými ilustracemi. Kniha je vhodná jak pro rodiče, tak i pro práci s dětmi ve školkách a školách.

Objev podobné jako Pohádky a přísloví - Jana Burešová

cena 187.0 Kč
Detail

Světská - Hana Burešová - e-kniha

eBook: Vždycky jsem měla dva domovy. Jeden byl v bytě na sídlišti, kde jsem chodila do školy, a ten druhý měl kola a patřilo k němu obsluhování autodromu. Osud nám ale do života přináší různá překvapení a já začala zjišťovat, že nejde donekonečna dělit síly mezi dva světy, které se od sebe tolik liší. Ježdění s kolotoči jsem milovala, stejně tak jsem ale milovala kluka, který s nimi neměl nic společného… Když jsem se rozhodla jít si vlastní cestou, mohla jsem tušit, že cesta do „běžného života“ nebude vždycky jen zalitá sluncem.

Objev podobné jako Světská - Hana Burešová - e-kniha

cena 199.0 Kč
Detail

Bylinkové pohádky - Jana Burešová - audiokniha

Audiokniha: Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí princové, víly, čarodějnice a králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Setkáme se tu s pohádkou o šatech utkaných z kopřiv, které princovi pomohou najít princeznu s dobrým srdcem nebo třeba s příběhem, kde se podaří zlomit kouzlo zlé čarodějnice... Prostřednictvím pohádek se děti navíc seznámí s osmnácti bylinkami a z každé pohádky vyplyne poučení podané srozumitelným a přívětivým způsobem.

Objev podobné jako Bylinkové pohádky - Jana Burešová - audiokniha

cena 199.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a...

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Povím vám o dyslexii - Jarmila Burešová

Seznamte se s Jirkou, který má dyslexii Publikace je určena dětem ve věku od 6 do 12 let, které mají potíže s dyslexií, a také jejich rodičům, učitelům nebo kamarádům. Knihou provází chlapec Jirka, který trpí poruchou čtení. Školák se vyprávěním o sobě a svém každodenním životě snaží přiblížit problémy, se kterými se děti s dyslexií běžně potýkají. Vysvětluje, jak potíže samy vnímají a co jim je pomáhá zvládnout. Díky vyprávění o dyslexii z pohledu dítěte a jazykem dítěte je kniha pochopitelná i malému čtenáři. V ilustrovaném příběhu se děti se stejnou poruchou snadno poznají. Naučí se nahlížet na sebe sama bez ponižujících „nálepek“ a budou umět svůj problém překonat. O autorce: PhDr. Jarmila Burešová vystudovala na Masarykově univerzitě v Brně (tehdy Univerzita Jana Evangelisty Purkyně) obory psychologie a odborná pedagogika. Pracovala nejprve tři roky jako vychovatelka ve škole pro děti se zrakovým postižením a pak třicet let jako dětská psycholožka v Pedagogicko-psychologické poradně Brno. Velkou část její klientely tvořily děti se specifickými poruchami učení, řadu z nich provázela téměř po celou dobu školní docházky.

Objev podobné jako Povím vám o dyslexii - Jarmila Burešová

cena 115.0 Kč
Detail

Houbové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Devatenáct krátkých pohádek, kde se děti seznámí s houbami jedlými, nejedlými i jedovatými. Díky názorným obrázkům poznají křemenáče, pýchavku, bedlu, muchomůrku červenou, klouzky, ryzce, václavky a mnohé další známé a u nás rozšířené druhy. Bohatě ilustrované pohádky s dobrým koncem.

Objev podobné jako Houbové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 209.0 Kč
Detail

Pohádky z české přírody - Jana Burešová

Dvanáct míst naší krásné země představuje dvanáct krátkých pohádek s dobrým koncem. Barevné obrázky vás zvesela provedou naší zemí a příběhy plnými poučení a fantazie. Navštívíte České středohoří, Hranickou propast, rybník Rožmberk, Boubínský prales, město Luhačovice a další zajímavá místa.

Objev podobné jako Pohádky z české přírody - Jana Burešová

cena 268.0 Kč
Detail

Bylinkové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Za pohádkami s vůní mateřídoušky Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí princové, víly, čarodějnice a králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Setkáme se tu s pohádkou o šatech utkaných z kopřiv, které princovi pomohou najít princeznu s dobrým srdcem nebo třeba s příběhem, kde se podaří zlomit kouzlo zlé čarodějnice... Prostřednictvím pohádek se děti navíc seznámí s osmnácti bylinkami a z každé pohádky vyplyne poučení podané srozumitelným a přívětivým způsobem.

Objev podobné jako Bylinkové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Květinové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Vzemi pohádek mají barevné, voňavé květinky úžasnou moc. Umí vykouzlit radost, zkrášlit svět okolo i pomáhat. Princům a princeznám, vílám i malým skřítkům se zamotají do příběhů a provoní je svým osobitým kouzlem. Příběhy s dobrým koncem potěší děti i dospělé a to nejen svým vyprávěním, všechny květinky totiž mohou malí čtenáři naleznout i ve svém lidském světě. Stačí se jen rozhlédnout!

Objev podobné jako Květinové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Bydlí u nás strašidlo - Jana Burešová

Bráchové Jakub, Tomáš a Adámek mají zvláštního kamaráda. Našli ho v lese, a i když je to strašidlo, ani trochu se ho nebojí. Ťulíka život o samotě netěšil, a tak rodiče svolili a nastěhoval se k nim. Zpočátku snědl všechno, co mu přišlo pod ruku, když se snažil pomáhat v domácnosti, udělal víc škody než užitku. Zato se ale naučil číst a psát na počítači. Dokonce se ukázalo, že má básnické střevo. Vy nevíte, co to je? Tak se pusťte do čtení!

Objev podobné jako Bydlí u nás strašidlo - Jana Burešová

cena 241.0 Kč
Detail

Stromové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: K oblíbené knize s voňavým názvem Bylinkové pohádky se do knihovniček dětských pokojíků uvelebují tentokráte pohádky stromové. Vstupte do světa, kde stromy ožívají, mají kouzelnou moc nebo pomáhají. Nechte na sebe dýchnout kouzlo příběhů, v nichž vystupují princové, královny, skřítkové i víly. Pohádky s dobrým koncem, které potěší nejednu dětskou duši.

Objev podobné jako Stromové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Duha noci - Miládka Burešová - e-kniha

eBook: Útlá sbírka básní, které jsou někdy skoro návodem, jak naivní vděk může být cestou ke spokojenosti, pocitu životního štěstí a naplněné lásky. Když se pak v takovém světě, životě člověku stane něco zlého, může se kromě smutku vytvořit současně i pocit jistoty, že je stále za co být vděčný, vždycky je z čeho se radovat a navždycky je koho milovat.

Objev podobné jako Duha noci - Miládka Burešová - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.

Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová

cena 321.0 Kč
Detail

Základní principy zadávání veřejných zakázek - Kateřina Burešová

Monografie se zabývá základními zásadami a základními principy zadávání veřejných zakázek. Přináší nový úhel pohledu na právní úpravu veřejného zadávání, a to způsobem propojujícím normy národní, evropské i mezinárodní. Obsah této publikace vyplňuje doposud prázdné místo v aplikaci pozitivních norem a pomáhá dobře uchopit předmětnou problematiku a využít potenciál, který zásady i principy umožňují. Monografie se opírá o rozsáhlou literaturu a judikaturu.

Objev podobné jako Základní principy zadávání veřejných zakázek - Kateřina Burešová

cena 440.0 Kč
Detail

Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová, Alena Schulz

Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí strašidla, vodníci, skřítkové, meluzíny, princezny i králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Do příběhů se nám tu zamotají známé bylinky jako například šafrán, dobromysl, zlatobýl, devětsil nebo třeba hluchavka. Vlídné pohádkové příběhy s poučením a spoustou obrázků.

Objev podobné jako Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová, Alena Schulz

cena 223.0 Kč
Detail

Burešová Eva: Úsměv Mony Lisy - CD (5054197617492)

Hudební CD Eva Burešová vydává své nové album, které nese název Úsměv Mony Lisy. Nové album charismatické zpěvačky a herečky obsahuje mimo jiné její podstatné hity posledních let, jako například singly Malý Princ, Tiché vody, Noční nebe nebo titulní Úsměv Mony Lisy. Eva Burešová vydává své nové album, které nese název Úsměv Mony Lisy. Nové album charismatické zpěvačky a herečky obsahuje mimo jiné její podstatné hity posledních let, jako například singly Malý Princ, Tiché vody, Noční nebe nebo titulní Úsměv Mony Lisy. Kromě již zmíněných sólových počinů najdou fanoušci na Evině albu i úspěšné společné a úspěšné písně s Pavlem Calltou (Jako by byl náš poslední), Robinem Moodem (Jsme jaký jsme) a Václavem Noidem Bártou (Noc, Obejmout, Fly). Jedna z nejvýraznějších populárních zpěvaček aktuální české hudební scény Eva Burešová, která svůj rozsáhlý talent uplatňuje i jako úspěšná televizní, filmová, divadelní a muzikálová herečka. Diváci jí velice dobře znají díky...

Objev podobné jako Burešová Eva: Úsměv Mony Lisy - CD (5054197617492)

cena 309.0 Kč
Detail

Cukrařinka pečeme s láskou - Andrea Burešová Lišková

Když se Andree Liškové narodili synové, začala jim péct dorty a tvořit pro ně postavičky z marcipánu. Z koníčku se postupně stala vášeň a z vášně profese. Nechte se také inspirovat jejími sladkými uměleckými díly! Těšit se můžete třeba na lahodné eklérky s jahodami, famózní vanilkový dort s růžemi, nadýchanou bezé roládu a desítky dalších dobrot. Všechny Andreiny recepty jsou rychlé a jednoduché, takže si při jejich přípravě budete užívat každou vteřinu.

Objev podobné jako Cukrařinka pečeme s láskou - Andrea Burešová Lišková

cena 229.0 Kč
Detail

Zápisník milovníka vína - Patricia Janečková, Pavla Burešová

Proč byste nemohli mít i vy svůj Zápisník milovníka vína? Na jeho stránkách najdete prostor pro zápisky z vašich ochutnávek, ale i mnoho zajímavého o nápoji, jehož jste milovníkem. Pokud právě držíte v ruce tento zápisník, budete zřejmě, stejně jako já, milovník vína. A právě pro vás byla tato...

Objev podobné jako Zápisník milovníka vína - Patricia Janečková, Pavla Burešová

cena 205.0 Kč
Detail

Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

eBook: Naše nejvoňavější pohádky Pohádky ze světa, kde to voní bylinkami, kde žijí strašidla, vodníci, skřítkové, meluzíny, princezny i králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Do příběhů se nám tu zamotají známé bylinky jako například šafrán, dobromysl, zlatobýl, devětsil nebo třeba hluchavka. Vlídné pohádkové příběhy s poučením a spoustou obrázků.

Objev podobné jako Nové bylinkové pohádky - Jana Burešová - e-kniha

cena 179.0 Kč
Detail

Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová...

Objev podobné jako Internetový marketing (978-80-251-4311-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Šlabikár multi level marketingu

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...

Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu

cena 129.0 Kč
Detail

Energetic marketing - Lenka Lutonská

HLBŠÍ, ENERGETICKÝ PRÍSTUP K PODNIKANIU OTVÁRA NEKONEČNÉ MOŽNOSTIKoľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela?Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien po celom svete, má pre tento pocit veľké pochopenie. Kedysi si totiž kládla tú istú otázku – pokým nenastala v jej podnikaní razantná zmena. Aká? Čo sa zmenilo? Zmenila sa ona sama. Začala z celého srdca dôverovať svojej intuícii a dbať na duchovnú, energetickú podstatu podnikania, ktorému sa venovala. Pozoruhodné výsledky na seba nenechali dlho čakať. Keď sa zamerala na energiu v piatich základných oblastiach podnikania, otočila svoje podnikateľské zlyhanie na mimoriadny úspech – a tak sa zrodili jej jedinečné energetické princípy miliónového podnikania.Tieto princípy sú po prvýkrát popísané v ucelenej knihe, ktorá predostiera spôsoby, ako ich začleniť do podnikania. Lenka túto netradičnú a veľmi vplyvnú metodiku pre úspech v podnikaní dlhoročne využíva so svojimi klientkami, aby naplnili svoj nepoznaný potenciál. Ten je v skutočnosti obrovský.Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo vašom podnikaní, nič pre vás nebude nemožné.

Objev podobné jako Energetic marketing - Lenka Lutonská

cena 481.0 Kč
Detail

Absolutní základy moderního marketingu

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...

Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu

cena 290.0 Kč
Detail

Excerpts from Experts: Marketing

''Excerpts from Experts - Marketing'' is a compendium of insight, advice and anecdotes from more than 200 of the leading names in marketing. These wonderful people have generously contributed their time and wisdom to raise money in aid of NHS Charities Together. Whether you''re an aspiring graduate, experienced professional, marketing guru, or just vaguely interested in the magical world of brands and marketing, this book is a must read.

Objev podobné jako Excerpts from Experts: Marketing

cena 591.0 Kč
Detail

Digitálny marketing - Martin Kuchta

Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.

Objev podobné jako Digitálny marketing - Martin Kuchta

cena 464.0 Kč
Detail

Konec marketingu - Gil Carlos

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos

cena 312.0 Kč
Detail

Podívejte se také