Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Podívejte se také Miroslav Horníček na obrazovce
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Podívejte se také Jan Werich a Miroslav Horníček na Kampě
Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Podívejte se také Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)
Podívejte se také
- Miroslav Singer Jak shodit kila a oslabit korunu (978-80-87034-52-1)
- Dobře odtajněný Miroslav Horníček ()
- Donutil Miroslav: Baví vás... Miroslav Donutil (4x CD) - CD (310917-2)
- Bubenická škola - Hra na dvojpedál 1 - Miroslav Zuk (BM110)
- Bubenická škola - Hra na dvojpedál 2 - Miroslav Zuk (BM111)
- Paleček Miroslav: Ježkárny - CD (SU6286-2)
- Miroslav Horníček Hýbu se, tedy jsem
- Ahome Plecháček se jménem Miroslav (23210)
- Žbirka Miroslav Meky: K.O. - CD (912313-2)
- cd miroslav donutil cte povidky oty pavla
- Žbirka Meky Miroslav: Posledné veci - CD (4581932)
- Miroslav Šašek (978-80-242-7362-4)
- Jak na virtuální školení
- Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
- Táborský Miroslav: Aby se děti divily - CD (859415658422)
- Žbirka Miroslav Meky - Meky unisex - velikost XL (3512903)
- Šroubková Olga, Sekera Miroslav: Mozaika - CD (CR1139-2)
- Žbirka Miroslav Meky: Zlomky poznania - CD (912048-2)
- Žbirka Miroslav Meky: Nemoderný chalan - CD (911608-2)
- Klíče ke komunikaci s anděly strážnými (978-80-7336-679-7)
Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček - e-kniha
Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových...
Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Elektronická kniha - autor RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA, a kolektiv, 436 stran Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady.
Objev podobné jako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani...
Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Zajíček Karlíček dekorace na zeď
Tyto hravé a okouzlující dekorace přinášejí do vašeho pokojíčku živost a radost z prostředí, které zdobí. Můžete si vybrat z dekorací představujících různá zvířata - od lišky až po zajíce, jež vám dodají úsměv na tváři jen při pohledu na ně.
Objev podobné jako Zajíček Karlíček dekorace na zeď
Kytičkový kouzelník Karlíček (978-80-7376-503-3)
Kniha - autor Jan Žáček, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kytičkový kouzelník Karlíček je napůl člověk a trpaslík, který musí odmalička bojovat proti zlému stromovému čaroději Bartolomějovi, by před ním zachránil českou zemi. Je to příběh o věčném boji dobra a zla. O tom, že dobro vždycky zvítězí, ale zlo se potom - za nějaký čas - zase objeví a lidé i pohádkové bytosti se musejí spojit, aby zloducha zase porazili a vyhnali ze své vlasti. Kniha je zároveň pohádkovou cestou českými dějinami, kde se čtenáři setkají se skutečnými historickými postavami. Řezník a myslivec Kostelecký, Rudolf II, hraběnka Stradová a také někteří páni prezidenti. Schválně děti, jestlipak je poznáte? Celý děj se odehrává na Pražském hradě, hlavně v jeho zahradách - v Královské, v Jižních, v Jelením příkopu... A pochopitelně tu velké role mají děd Vševěd Antonín, víly, vodníci, čerti, ohnivci a bludičky...
Objev podobné jako Kytičkový kouzelník Karlíček (978-80-7376-503-3)
Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v...
Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Základy marketingu - Miroslav Karlíček
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček
Marketingový výzkum - Radek Tahal
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal
Marketingové myšlení - Peter Matisko
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
Objev podobné jako Marketingové myšlení - Peter Matisko
Občanka 7 - Marketingový specialista - učebnice
Jde o mnohem víc než jen o hodinu občanské výchovy! Nová učebnice sestavená podle metody otevřené didaktiky. Otevírá žákům cestu k samostatnému myšlení skrze různorodá témata tak, aby se skutečně zamysleli, porozuměli a nazírali na věci z různých úhlů. Vede žáky, aby se naučili třídit informace, vyhledávat kvalitní a ověřené zdroje. Učí pracovat s vlastním názorem a s názorem ostatních. Učebnice zaujme nejen svým obsahem, ale i spoustou zajímavých obrázků a fotek. Každá stránka je jiná, žije svůj vlastní příběh. Cílem je, aby učebnice žáky bavila. Látka je propojena s praxí s důrazem na aktivitu žáků. Žádné biflování, ale pokládání otázek a samostatné přemýšlení o probíraných tématech. Metoda otevřené didaktiky přináší radost a minimalizuje stres Pokládá důležité a zajímavé otázky Donutí žáky se zamyslet nad problémy Cílem je problému porozumět, nikoliv se o něm nabiflovat Zábavný přístup a pestré projekty vedou žáky k aktivitě (i mimo třídu) Probíraná látka je široce propojená s praxí Vychovává k občanství, k respektování hodnot a k zodpovědnosti Učebnice seznamuje s tématy, které nastartují chuť pomáhat lidem v nouzi. Rozvíjí právní i občanské povědomí žáků. Učí žáky, jak být dobrým týmovým hráčem a empatickým posluchačem, který respektuje názory ostatních a zároveň nemá strach říci nahlas svůj názor svůj.
Objev podobné jako Občanka 7 - Marketingový specialista - učebnice
Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Objev podobné jako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.
Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
Karlíček / Painchaud: Complete works for solo piano & piano and cello - CD (CR0593-2)
Hudební CD - kladatel Andrew Yin Svoboda se narodil v roce 1977 v kanadském Burlingtonu, kde i v roce 2004 zemřel. Skladatel Andrew Yin Svoboda se narodil v roce 1977 v kanadském Burlingtonu, kde i v roce 2004 zemřel. V osmnácti vytvořil na vlastní libreto svůj první muzikál Earth Angels (Pozemští andělé). V prvním ročníku na McGillově univerzitě v Montrealu zhudebnil libreto spisovatelky May Cutlerové Aah Pootee, That's Snow (To je sníh). Tento muzikál byl inscenován v Montrealu (1998) a v New Yorku (2000). Jako rezidenční skladatel složil chorál Maran Atha pro cello, klavír, bicí nástroje a sbor, provedený na McGillově univerzitě (2000). Hamiltonský filharmonický orchestr (HPO) uvedl premiéru jeho Rhapsody (2002; 2. cena v soutěži mladých skladatelů). Znovu byla uvedena v letech 2007 a 2011. V roce 2003 Andrew dokončil jednoaktovou operu Martin Středa, která byla po jeho smrti provedena v New Yorku (2005), v Kroměříži (2007) a v Rotterdamu (2010). V roce 2002...
Objev podobné jako Karlíček / Painchaud: Complete works for solo piano & piano and cello - CD (CR0593-2)
Dřevěná brož Zajíček Karlíček s možností výměny či vrácení do 30 dnů zdarma
Roztomilé dětské brože se zvířecími kamarády z Lišárny
Objev podobné jako Dřevěná brož Zajíček Karlíček s možností výměny či vrácení do 30 dnů zdarma
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,...
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Nadpřirozená komunikace ()
Audiokniha MP3 - autor Rachel Hicksonová, čte Rachel Hicksonová Záznam z úspěšné dubnové dvoudenní konference KMS, na níž Rachel Hicksonová (dcera Alana Vincenta) a její manžel GordonVyučovali o tom, jak komunikovat s Bohem, tedy o proroctví a o modlitbě. Povzbudivé, aktuální slovo pro současnou církev.
Objev podobné jako Nadpřirozená komunikace ()
Komunikace (9788779689527)
Kniha - autor L. Ron Hubbard, 56 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 56 stran, česky Člověk je do té míry mrtvý, do jaké nedokáže komunikovat. Je do té míry živý, do jaké míry komunikovat dokáže. Co je to vůbec komunikace? Najdete zde také praktická cvičení, jak se komunikaci naučit či zlepšit.
Objev podobné jako Komunikace (9788779689527)
Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Kniha - autor Jaroslava Králová; Naděžda Špatenková, 134 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné. Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní otázky komunikace: CO je to komunikace? KDO komunikuje? KDY je vhodné komunikovat? KDE může komunikace probíhat? JAK komunikujeme? S KÝM komunikujeme? "KOLIK" by mělo být komunikace s pacientem? PROČ komunikujeme? Publikace je určena sestrám i dalším pracovníkům ve zdravotnictví. Čtenáři zde naleznou nejen teoretické vymezení problematiky, ale i praktická doporučení, nejrůznější cvičení, příklady z praxe a množství...
Objev podobné jako Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Dřevěná záložka do knihy Karlíček Bookmark a možností výměny či vrácení do 30 dnů zdarma
Udržte své stránky ve stylu s našimi exkluzivními záložkami BeWooden. Ručně vyrobené z prvotřídních materiálů a s ohledem na detail vám naše záložky nejen ozdobí knihu, ale také ji ochrání. Přidejte osobní dotek s našimi elegantními designy a učiňte každé čtení ještě záživnějším.
Objev podobné jako Dřevěná záložka do knihy Karlíček Bookmark a možností výměny či vrácení do 30 dnů zdarma
Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)
Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 208 stran Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v...
Objev podobné jako Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)
Komunikací k Vítězství
Audiokniha MP3 - Pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů. Audiokniha Komunikací k Vítězství obsahuje mnoho praktických rad a metod, zaměřených na každou stránku obchodu a interpersonální komunikaceObsahuje nové a aktualizované pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a dává důraz především na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů.Komunikace a motivace jsou nezbytné pro přežití v dnešních obchodních situacích. Vzdělávání se a učení se technikám, které zlepšují dovednosti jak v komunikaci, tak v motivace sebe i ostatních, není a nebude nikdy mrháním vaším časem. V Komunikaci k vítězství, britský školitelský guru Richard Denny ukazuje, jak každý z nás může obrátit své sny o úspěchu v realitu. Richard používá svůj inspirativní styl a ukazuje tajemství úspěšné komunikace.Tato audiokniha mimo jiné...
Objev podobné jako Komunikací k Vítězství
Tajemství úspěšné komunikace
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Michal Kudela Audioprogram "Tajemství úspěšné komunikace" vám prozradí strategie nejúspěšnějších vyjednavačů současnosti. Tyto strategie byly vyvinuty s pomocí nejznámějších řečníků a psychologů na světě. Komunikace není jen o slovech! Je daleko více o tom, jakým dojmem působíme na druhé! Chcete-li efektivně komunikovat, musíte mít na paměti, jak moc se navzájem lišíme a jak moc se liší vaše vlastní vnímání světa od vnímání jiných lidí. Povědomí o rozmanitosti musí být vaším průvodcem v komunikaci s ostatními. Tajemství úspěšné komunikace spočívá v umění přesvědčit druhé, účinně vyjednávat a dosáhnout dohody v každé situaci. Nesporným faktem je, že úspěšní lidé mistrně zvládají umění komunikovat. Když se nad tím, zamyslíte, pak musíte uznat, že těžko dosáhnete svého, když mlčíte, nebo se chováte ustrašeně a nesměle. Obsah: Jak efektivně komunikovat, aby vás druzí lidé poslouchali a respektovali? Jak působit na druhé, aby...
Objev podobné jako Tajemství úspěšné komunikace
Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Westwood, 176 stran, česky Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Jak na virtuální školení
Elektronická kniha , cz Jak na virtuální školeníKompletní průvodce video technologiemi v online vzdělávání od online coachingu, webinářů, mikroučení, webcastů až po kurzy ve virtuální a rozšířené realitě
Objev podobné jako Jak na virtuální školení
Jak na virtuální školení ()
Audiokniha MP3 - Kompletní průvodce video technologiemi v online vzdělávání od online coachingu, webinářů, mikroučení, webcastů až po kurzy ve virtuální a rozšířené realitě. - autor José Kadlec, čte José Kadlec Kompletní průvodce video technologiemi v online vzdělávání od online coachingu, webinářů, mikroučení, webcastů až po kurzy ve virtuální a rozšířené realitě.Extrémní situace si žádají extrémní akce, a proto pro vás CEO Recruitment Academy, , během jednoho měsíce koronavirové pandemie napsal a vydal 100 stránkovou knihu Jak na virtuální školení, která je k dispozici zdarma.Kniha podrobně popisuje technologie pro online školení a trendy ve firemním i individuálním vzdělávání včetně těch nejnovějších jako Facebook Rooms, Google Meet, on-the-job learning, ale také pokročilé technologie vzdělávání v prostředí VR (Virtual Reality), AR (Augmented Reality) nebo MR (Mixed Reality).Kniha má 6 základních kapitol: Online konzultace a virtuální coaching (20:20) -...
Objev podobné jako Jak na virtuální školení ()
Byznys etiketa a komunikace
Audiokniha na CD - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Tato příručka je určena manažerům v byznysu, úředníkům veřejné správy, politikům na všech úrovních, specializovaným reprezentantům firem, například realitním makléřům, finančním zprostředkovatelům, obchodním a finančním poradcům, reprezentantům farmaceutických společností, obchodníkům, podnikatelům všech stupňů. Najdete v ní všechno, co by manažer jakékoli firmy nebo úřadu měl ovládat: etiketu, komunikaci, prezentaci, rétoriku, komunikaci s médii – tedy v souhrnu umění, jak dosáhnout profesního úspěchu.
Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace
Byznys etiketa a komunikace ()
Audiokniha MP3 - Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Audiokniha Ladislava Špačka Byznys etiketa a komunikaceKniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace.Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích....
Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace ()
Podívejte se také
- Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
- Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
- Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
- Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
- Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
- Jak Kuba vyzrál na Papejše
- Jak vzpomínáme na normalizaci (9788024648323)
- Jak jíme zdravě na jaře
- Jak jsem nebyla na lvech ()
- Žbirka Miroslav Meky: Roky a dni - CD (911447-2)
- Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8)
- Základy společenských věd III.díl: Péče o jazyk a komunikaci (80-86861-28-7)
- Trumpet Method Book by Miroslav Hloucal (978-80-907818-8-7)
- Miroslav Horníček: ...očima přátel, očima sběratele... (978-80-7437-269-8)
- Dobře odtajněný Miroslav Horníček: Nahrávky z let 1952-2002, 3 CD
- Jak na prevíta. Rady pro maminky (9788025712146)
- Jak se dal Trautenberk na čáry máry ()
- Miroslav Donutil 70: Ani málo, ani moc... (978-80-908760-1-9)
- Jak na Nero 7 (80-247-1668-2)
- Jak na Nero 6 (80-247-1084-6)
- Jak na ženy (978-80-247-5045-3)
- Jak na sítě (978-80-755-5084-2)