Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Podívejte se také Sprievodca Portugalsko (978-80-256-2734-1)
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Podívejte se také Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Podívejte se také Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Podívejte se také
- Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
- Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
- Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8)
- Masáže psů (978-80-904-7755-1)
- Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
- V srpnové žízni (978-80-904-7454-3)
- Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)
- pridavne struhadlo bosch muz 45 rv 1
- Iason a Medeia (978-80-8046-904-7)
- Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
- Doba zkoušek a naděje (978-80-904-3186-7)
- Yamazaki Odkládací stolek Tower 2734, kov/dřevo, černý (2734)
- bosch muz 5eb2 muz5eb2
- obraz muz u baru
- Návrat poručíka Borůvky (spisy - svazek 38) (978-80-904-1869-1)
- Císařské tajemství zdraví a dlouhověkosti (978-80-904-7759-9)
- Povídání o pejskovi a kočičce (978-80-904-8874-8)
- Tichošlap (978-80-904-9333-9)
- Ethicum (978-80-904-2739-6)
- Pohřbeni na Soldafaru (část druhá) (978-80-870-2734-9)
Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Elektronická kniha - autor RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA, a kolektiv, 436 stran Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady.
Objev podobné jako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Žena a muž (978-80-8100-579-4)
Kniha - autor Anatolij Někrasov, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ruský psycholog a filozof rozvíjí zajímavé úvahy o ženách a mužích, o manželství, rodičovství, sexualitě a vůbec všech možných formách těchto vztahů. Vše dokládá skutečnými příběhy, vyprávěním o vlastním životě i dialogy s různými osobami. Nebojí se vyslovovat názory, které se možná mnohým nebudou líbit, avšak právě ty lze brát jako zásah do černého... Interakce dvou tvůrčích energií, ženské a mužské, je základem úplně všeho na tomto světě. Vše, co je krásné, kvalitní a radostné, se rodí z lásky v páru. Stejný vztah – a tedy láska (či spíše její absence nebo pokřivení) – může za utrpení, války i jiné lidské tragédie. Zajímá vás, proč se ve světě a ve vašem životě dějí určité věci? Za vším hledejte ženu! Tato kniha vám pomůže pochopit, co je skutečná ženskost i mužskost a jak lze díky nim moudře vytvořit pár – muže a ženu, jimž náleží veškeré bohatství vesmíru.
Objev podobné jako Žena a muž (978-80-8100-579-4)
Číše a meč, agrese a láska: aneb Žena a muž v průběhu staletí (978-80-257-2626-6)
Kniha - autor Riane Eislerová, 420 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Riane Eislerová ve své knize vypráví příběh začínající o tisíce let dříve, než kam sahá naše známá historie. Příběh o tom, jak původně partnerské směřování západní civilizace odbočilo na násilnou cestu nadvlády a dominance, která trvala pět tisíc let. Autorka rozlišuje dva modely lidské společnosti, dominanční a partnerský, přičemž dominanční model je založen na nadvládě jednoho pohlaví nad druhým, kdežto partnerský model předpokládá rovnoprávnou spolupráci. Ke zlomovému přechodu od partnerského modelu k modelu dominančnímu došlo kdysi v pravěku; dnes se začínají prosazovat různá hnutí preferující partnerský model, který by mohl lépe zajistit mírové přežití lidstva. Průkopnická práce Riane Eislerové oslovuje široký okruh čtenářů. Autorka se neřídí mainstreamovým pohledem na historii a společnost, ale naopak zpochybňuje oficiální pohled historiků, odmítající alternativní přístup k...
Objev podobné jako Číše a meč, agrese a láska: aneb Žena a muž v průběhu staletí (978-80-257-2626-6)
Sprievodca Portugalsko (978-80-256-2734-1)
Kniha - 544 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Zasněžené horské štíty, tyrkysově zelené řeky a Benátkami inspirované jadranské pobřeží. V celém Slovinsku se za rustikálně venkovským šarmem ukrývá kulinářská a kulturní sofistikovanost. S tímto průvodcem z proslulé edice Lonely Planet se dostanete přímo k srdci země! Úžasné zážitky – inspirativní fotografie, informace o aktivitách a nejzajímavější místa Naplánujte si dokonalý výlet – užitečné tipy na cestu a nejlepší navrhované trasy vám dávají možnost sestavit si cestu podle vlastních představ Mimo vyšlapané cesty – naši autoři pro vás odhalují skrytá místa, čímž vám pomáhají zažít něco jedinečného a neopakovatelného Tipy na hotely, outdoorové aktivity, pozorování divočiny a další zasvěcené informace Zvláštní kapitoly o outdoorových aktivitách, slovinské kuchyni, místnímu způsobu života či výstupu na Triglav. Náš slib Našim informacím můžete věřit, protože autoři Lonely Planet...
Objev podobné jako Sprievodca Portugalsko (978-80-256-2734-1)
Co žena nikdy neřekne a muž nikdy neudělá (978-80-874-3133-7)
Elektronická kniha - autor Irena Fuchsová Třicátá druhá kniha povídek Ireny Fuchsové, ve které se dozvíte co žena nikdy neřekne a muž nikdy neudělá. Možná je slovo – nikdy – rezolutní, ale pokud se najde mezi ženami či muži výjimka, pak si troufám tvrdit, že tyto ženy a tito muži potvrzují to, co říká název tohoto blogu…
Objev podobné jako Co žena nikdy neřekne a muž nikdy neudělá (978-80-874-3133-7)
Žena a Muž - Anatolij Někrasov
Zajímá vás, proč se ve světě a ve vašem životě dějí určité věci? Za vším hledejte ženu! Jestliže muž moudře uctívá svou ženu, dokáže ho pozvednout do nebývalých výšin. Ruský psychológ a filozof rozvíja zaujímavé úvahy o ženách a mužoch, o manželstve, rodičovstve, sexualite a vôbec všetkých možných formách mužsko-ženských vzťahov. Všetko ilustruje skutočnými príbehmi, úprimným rozprávaním o vlastnom živote aj rozhovormi s rôznymi osobami. Nebojí sa vyslovovať názory, ktoré sa možno mnohým nebudú páčiť, lenže práve tie sa dajú brať ako zásah do čierneho... Interakcia dvoch druhov energie - ženskej a mužskej - je základom úplne všetkého na tomto svete. A z lásky páru sa rodí všetko, čo je krásne, dobré, radostné. Naopak nedostatok (alebo pokrivenie) tejto lásky môže za takmer všetko utrpenie, vojny a iné ľudské tragédie.Zaujíma vás, prečo sa vo vašom živote a vo svete dejú určité veci? Za všetkým hľadajte ženu! A jej vzťah k mužovi. (Samozrejme aj naopak.) Táto kniha vám pomôže pochopiť, čo je naozajstná ženskosť a mužskosť aj ako sa dá vytvoriť múdry a milujúci pár, ktorý má neobmedzené možnosti.
Objev podobné jako Žena a Muž - Anatolij Někrasov
Masáže psů (978-80-904-7755-1)
Elektronická kniha - autor Jean-Pierre Hourdebaight, 200 stran Masáží můžete svého psího miláčka zklidnit, připravit na sportovní výkon, pomoci mu při zranění nebo zmírnit jeho chronické bolesti.Masážní techniky vysvětlené v této knize se dokážete naučit tak dobře, že můžete prospět nejen zdraví svého psa, ale stát se i vyhledávaným specialistou. Kniha, která obsahuje více než dvě stovky ilustrací a fotografií, je zdrojem vynikajících informací o psím organismu i návodem k řešení specifických zdravotních problémů vašeho psa. Naučí vás správné lokalizaci bodů se svalovým napětím, diagnóze potíží a postupům léčby, správným masážním pohybům i základům psí anatomie a pohybového aparátu.
Objev podobné jako Masáže psů (978-80-904-7755-1)
Žena a muž - Sergej N. Lazarev
Žena a muž budou vždy v konfliktu, neboť konflikt je vývoj. Ale schopnost správně vytvořit konflikt, za pravidelného omezování či povzbuzování muže, je velké umění. Dokonce, i když žena prožila s manželem desetiletí, v některých okamžicích musí zůstávat nepřístupnou. To ho donutí vydávat energii a rozvíjet se.
Objev podobné jako Žena a muž - Sergej N. Lazarev
Co prozrazují ženská gesta: Neverbální komunikace ženy a její účinek na muže (978-80-8100-542-8)
Kniha - autor Nikolaj Kudrjašov, 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ruský psycholog se věnuje ojedinělému a zajímavému tématu: detailům našich běžných gest a pohybů, při jejichž určitém provedení můžeme dosáhnout lepších prožitků i účinků – v oblasti zdraví, psychické pohody, komunikace, vztahů a také sexuality. Autor odhaluje, kde se v motorice těla skrývají atributy ženského genu a kde najdeme projev genu mužského. Rozpracoval řadu metodických doporučení, jak používat gesta a neverbální komunikaci v různých životních situacích, a zejména pak v sexuálních vztazích. Cílem této publikace je přimět čtenáře k zamyšlení nad genderově zaměřeným neverbálním chováním každého jedince. Možná v textu naleznete odpovědi na mnohé niterné otázky, jež jsou spojené s tím, jakého pohlaví jste. To vše může být zajímavé právě v dnešní době, kdy probíhají bouřlivé debaty ohledně nového vnímání pohlaví v rámci lidské rasy a odvážných (či snad až šílených) návrhů na...
Objev podobné jako Co prozrazují ženská gesta: Neverbální komunikace ženy a její účinek na muže (978-80-8100-542-8)
Muži, kteří nenávidí ženy (978-80-7294-605-1)
Kniha - autor Stieg Larsson, 550 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá První díl série Milénium, které už se ve světě prodalo více než 6 miliónů výtisků, nyní v brožované verzi s filmovou obálkou. Novinář Mikael Blomkvist má za úkol vyšetřit starý kriminální případ: Harriet Vangerová, vnučka průmyslníka Vangera, zmizela beze stopy téměř před čtyřiceti lety. Blomkvist se seznámí s Lisbeth Salanderovou, mladou svéhlavou ženou, nepřekonatelnou hackerkou, která se stane pro jeho pátrání nepostradatelnou. Blomkvist a Salanderová tvoří neobvyklý pár, ale dokonalý tým. Společně začnou brzy rozkrývat temnou a krvavou rodinnou historii.
Objev podobné jako Muži, kteří nenávidí ženy (978-80-7294-605-1)
Návrat poručíka Borůvky (spisy - svazek 38) (978-80-904-1869-1)
Elektronická kniha - autor Josef Škvorecký, 178 stran Poslední příběh stále smutného detektiva se tentokrát odehrává v autorově torontském působišti, kam se Borůvkovi podařilo uprchnout z československého vězení. Ani zde se mu však nepodaří osvobodit se od českého prostředí ani od své někdejší profese. Vypravěč příběhu, Kanaďan Neil, se kromě pátrání po vrahovi své sestry pokouší zorientovat v exotickém prostředí slovanské emigrantské komunity, která si s sebou z domova do Kanady přinesla všechny své historické i osobní problémy a animozity Detaily knihy: Autor: Josef Škvorecký Rok vydání: 0 ISBN: 978-80-904-1869-1 Počet stran: 178
Objev podobné jako Návrat poručíka Borůvky (spisy - svazek 38) (978-80-904-1869-1)
Be Nice EKO Přání Z lásky/Žena a muž
Obsahuje: 1 ks přání Rozměr: 15 x 15 cm 1 ks přírodní obálka Uvnitř přání není text Originální autorský design Přání ilustrovala česká výtvarnice Bára z Nikolajky. Ilustrace byla vytvořena technikou akvarelu. Design výrobků Be Nice vytváříme delší dobu a než se dostanou k vám, několikrát je testujeme a vyvíjíme tak, abychom s nimi byly maximálně spokojené a vám sloužily co nejdéle. Při vytváření designu tohoto přání jsme vycházely z naší osobní potřeby. Vytvořily jsme výrobek, který samy rády používáme, například jako dárek pro partnera. V souladu s přírodou i s vámi Přání bylo vyrobené v naší rodinné tiskárně. Osobně jsme tak dohlížely na proces jeho výroby. Papír, ze kterého je vyrobené jsme pečlivě vybíraly. Jmenuje se Crush a má gramáž 300 g. Tento kvalitní papír je nenatíraný a má certifikaci FSC. Je recyklovaný a lze ho znovu recyklovat. Použité barvy splňují evropské normy REACH - barvy jsou šetrné k životnímu prostředí a lidskému zdraví.
Objev podobné jako Be Nice EKO Přání Z lásky/Žena a muž
Ženy píšu Poéziu, muži tiež (978-80-8119-039-1)
Kniha - autor Derek Rebro, 192 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha sa zameriava na skúmanie inovatívnych kompetencií poetického jazyka vybraných autoriek: L. V.-Gavorníkovej, T. Lehenovej, S. Repar, N. Ružičkovej, K. Kucbelovej a M. Ferenčuhovej. Autor prináša do slovenského diskurzu uchopenie väčšinou prehliadaného (i feministicky podnetného) rozmeru básní autoriek, a teda ukážku iného - aj rodovo poučenejšieho - čítania umeleckých textov.
Objev podobné jako Ženy píšu Poéziu, muži tiež (978-80-8119-039-1)
Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na...
Objev podobné jako Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
Elektronická kniha - autor Zbyněk Vybíral, 320 stran Komunikace znamená nejen výměnu informací a kódů, ale vzájemnou interakci subjektů, která má složité zákonitosti a pravidla, a v případě mezilidské komunikace i velmi jemnou psychologii. Analýza mezilidské i vnitřní, skryté komunikace, kterou se zabývá tato kniha, shrnuje verbální a neverbální sdělování, kognitivní základy a soudobé přístupy k porozumění komunikačních výměn. Pozornost je věnována tomu, jak používáním jazyka a řeči ovlivňujeme myšlení a postoje druhých lidí. Jednotlivé kapitoly rozebírají komunikaci mediální, poruchy komunikace, terapeutické sdělování nebo komunikaci v internetovém prostředí. Kniha vznikla přepracováním a podstatným rozšířením Psychologie lidské komunikace (Portál, 2000).
Objev podobné jako Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
Macbeth (978-80-725-2734-2)
Elektronická kniha - Norský král detektivek Jo Nesbo v očekávané novince Macbeth ukazuje, jak hra o moc, nenasytnost a temná zákoutí lidského jednání a mysli dokáží ovlivňovat a ničit životy. - autor Jo Nesbo, 544 stran Zbrusu nový temný thriller Jo Nesboho MacbethNorský král detektivek Jo Nesbo v očekávané novince Macbeth ukazuje, jak hra o moc, nenasytnost a temná zákoutí lidského jednání a mysli dokáží ovlivňovat a ničit životy.Je to nejlepší polda, jakého kdy měli. Když se nepodařený zátah na dealery zvrhne v krveprolití, přichází inspektor Macbeth se svým týmem rychlého nasazení, aby zachránil situaci. Macbeth je však i vyléčený feťák s problematickou, trýznivou minulostí. Za jeho úspěchy ho čeká odměna.Peníze.Moc.Respekt.To všechno má na dosah. Jenže chlap s jeho původem nemůže dosáhnout až na vrchol. Nebo může? Macbetha pronásledují halucinace a paranoidní představy o tom, jak mu osud brání v oprávněném vzestupu. Jak se má dostat k tomu, na co má právo?...
Objev podobné jako Macbeth (978-80-725-2734-2)
Poznejte své zaměstnance - Vše o Assessment Centre (978-80-904-1335-1)
Elektronická kniha - autor PhDr. František Hroník, 371 stran V knize uznávaného odborníka PhDr. Františka Hroníka (autora sedmi dalších odborných publikací) se dozvíte vše o velmi rozšířené metodě Assessment Centre, která se používá při výběru, hodnocení a rozvoji pracovníků. Pomocí metody Assessment Centre lze rozpoznat potenciál pracovníků, předpovídat jejich budoucí chování a orientovat další směr profesionálního a osobního rozvoje. Autor nic neskrývá a podrobně představuje jednotlivé postupy, organizační varianty, nejčastější chyby, nejlepší zkušenosti, předpoklady efektivního Assessment Centre apod. Publikace má charakter praktické příručky s řadou ukázek. Detaily knihy: Autor: PhDr. František Hroník Rok vydání: 0 ISBN: 978-80-904-1335-1 Počet stran: 371
Objev podobné jako Poznejte své zaměstnance - Vše o Assessment Centre (978-80-904-1335-1)
Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 200 stran V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
Objev podobné jako Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Diference ve spotřebním chování mužů a žen (978-80-875-0065-1)
Elektronická kniha - autor Václav Stříteský, 264 stran, česky Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu, že mužské a ženské role nejsou neměnné a dochází k jejich pozvolným změnám. Tyto změny mohou mít závažné dopady na marketingovou orientaci firem. Monografie se zabývá diferencemi mužů a žen pokud jde o spotřebu produktů vybraných kategorií, využívání volného a mimopracovního času, mediální chování a další polohy s marketingovým významem včetně zachycení dynamiky vývoje. Významnou část tvoří pohled na odlišností chování mužů a žen v internetovém prostředí, a to jak z hlediska preference sledovaných témat, tak kupního chování a postojů k nákupům na internetu. Hlavním cílem této odborné monografie je identifikovat oblasti s vyšší mírou sblížení ženských a mužských (spotřebních) rolí a současně postihnout, v jakých rovinách se naopak projevy mužů a žen stále výrazněji liší....
Objev podobné jako Diference ve spotřebním chování mužů a žen (978-80-875-0065-1)
Muž a žena v próze Jaroslava Durycha (978-80-727-2250-1)
Elektronická kniha - autor Jan Hojda, 266 stran Kniha se zaměřuje na jedno z nejvýznamnějších témat umělecké prózy Jaroslava Durycha, jímž je vztah muže a ženy. Zmíněné téma se její autor pokouší interpretovat -v teologicko-antropologické perspektivě. Vztah mužských a ženských postav představuje jako prostor nábožensky zaměřené iniciace, kterou na základě svého životního putování podstupují mužští protagonisté. Kniha poukazuje na možnosti spatřovat v putování mužských postav cestu člověka k Bohu jako ke svému transcendentnímu Ty. Zároveň upozorňuje na to, že postavám chudých žen, které dokonale přijímají svůj mužský protějšek, je možné přisuzovat některé výrazné christologické rysy. Jan Hojda (* 1974) Působí v Diecézním teologickém institutu Biskupství královéhradeckého a na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové. Svá studia dokončil pod vedením prof. Ctirada V. Pospíšila doktorátem v oboru Teologická antropologie a etika (na Teologické fakultě...
Objev podobné jako Muž a žena v próze Jaroslava Durycha (978-80-727-2250-1)
Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Elektronická kniha - autor Božena Jiřincová, 144 stran Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými.
Objev podobné jako Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)
Elektronická kniha - autor Olga Lošťáková, 172 stran, česky Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci.
Objev podobné jako Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)
Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci...
Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Soška Couple - žena a muž na kole - 36*9*30,5 cm 2489
Soška Couple - žena a muž na kole - 36*9*30,5 cm Barva: hnědáMateriál: Poly
Objev podobné jako Soška Couple - žena a muž na kole - 36*9*30,5 cm 2489
Muži, muži - Ženy, ženy: Největší tajemství mužů, jaké kdy ženám svěřili (978-80-85625-08-0)
Kniha - autor David Gruber, 336 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Další knižní hit pro vás přichystal jeden z nejplodnějších a nejčtenějších současných českých autorů David Gruber. Tématikou mužsko-ženských vztahů se zabývá dlouhodobě knižně, fejetonově (například v MF Dnes) i na svých komunikačních kurzech. Dvě knihy o mužsko-ženských vztazích mu vyšly v nakladatelství Grada Publishing zhruba na přelomu tisíciletí. Měly řadu dotisků, staly se bestsellery. Tato kniha je však oproti nim natolik rozšířená a modernizovaná, že jde o nové dílo. Za uplynulých více než patnáct let však autor nabyl řadu nových poznatků, zkušeností, čerpal názory z diskusí stovek svých čtenářů a žáků. Spolupracoval se specialisty. Nyní mu vychází vše o mužích a ženách v jednom, na 336 stranách. Doba výrazně pokročila a tato kniha to reflektuje. Chytré mobily, generace X, Y, Z a mileniálové, nepřeberná nabídka porna v nejvyšší obrazové a zvukové kvalitě, ženská a dívčí stále...
Objev podobné jako Muži, muži - Ženy, ženy: Největší tajemství mužů, jaké kdy ženám svěřili (978-80-85625-08-0)
Ethicum (978-80-904-2739-6)
Elektronická kniha - autor Radim Brázda, 188 stran Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu (deskriptivní etika, deontická logika, metaetika, normativní etika, aplikovaná etika). Vstup do textu otevírá set základních otázek, které si etika tradičně pokládala a pokládá je i v novějších modifikacích a upřesněních.Ethicum směřuje od otázek, základních morálních přesvědčení a jejich zdůvodnění k jednotlivým způsobům, kterými je možné zahájit systematické studium etiky. Ethicum se nepokouší vyjít vstříc speciální cílové skupině čtenářů. Pokouší se předložit problémy morální filozofie v rovinách a v podobách, o nichž se domnívám, že by mohly být adekvátní pro úvod do studia etiky na půdě univerzity.
Objev podobné jako Ethicum (978-80-904-2739-6)
Jumaroro (978-80-904-9330-8)
Elektronická kniha - autor Sylva Lauerová, 244 stran Karolína se vydává na dobrodružnou cestu do Jižní Ameriky, aniž by tušila, co přesně ji čeká. Její přítel Lukáš se nevrátil z dovolené a pátrání po jeho stopách zavede hlavní hrdinku až do brazilského deštného pralesa. V exotickém prostředí povodí amazonské delty se odehrává téměř mystický příběh s překvapivým vyvrcholením. Román Jumaroro v sobě spojuje napětí, exotiku a tajemno. S postupujícím dějem před čtenářem vyvstává spousta otázek, stupňuje se jeho představivost, zvědavost a očekávání, stejně jako pocit čehosi nepojmenovatelného, aby se mu ve finále zatajil dech, když na své otázky získá odpověď. Jumaroro je třetí próza (a v pořadí již pátý titul) české spisovatelky Sylvy Lauerové a je věnována „všem zvědavým“.
Objev podobné jako Jumaroro (978-80-904-9330-8)
Tichošlap (978-80-904-9333-9)
Elektronická kniha - autor Sylva Lauerová, 224 stran Pokud by v české literatuře existoval žánr komorního thrilleru, pak by se Tichošlap mohl stát čestným zástupcem této literární kategorie. Sylva Lauerová nabízí svým čtenářům opět něco zcela nového. Delikátní, mrazivý i lidský román. Hlavní linie příběhu je pečlivě uschována za každodenními obrazy obyčejných lidských životů – nezralé, nešťastné a samu sebe hledající Anety, zamilovaného a ambiciózního podnikatele Pavla, dominantní, úspěšné a citově okoralé galeristky Sonji a dvou starých žen. Životů, které spojuje jen jedno – přítomnost tichých kolíbavých kroků muže bez minulosti. Muže, který nemluví. Muže, který se ke spánku ukládá v temné místnosti starého činžovního domu a nekonečné hodiny tráví v prostorách pražského metra. Co v něm hledá? Co jej nutí žít v paralelním světě mnoho desítek metrů pod zemí? Lauerová si ponechává svůj sugestivní a autentický literární styl, tentokrát jej však obohacuje o nový,...
Objev podobné jako Tichošlap (978-80-904-9333-9)
Pybrac (978-80-904-7452-9)
Elektronická kniha - autor Pierre Louys, 56 stran Kdo je Pybrac? Zřejmě Guy du Faur, pán z Pibrac, francouzský básník a diplomat, který žil v letech 1529-84 a jehož šlechtický přídomek se někdy psal v podobě, jakou zvolil Louys. Jenže souvislosti mezi domnělým předobrazem a Louysovou skladbou jsou matné; podobně jako vztah mezi středověkým Smilem z Lichtenburku, případně Smilem Flaškou z Pardubic, a eposem Rytíř Smil, který bývá tradičně připisován Jaroslavu Vrchlickému. Detaily knihy: Autor: Pierre Louys Rok vydání: 0 ISBN: 978-80-904-7452-9 Počet stran: 56
Objev podobné jako Pybrac (978-80-904-7452-9)
Laskání (978-80-904-4161-3)
Elektronická kniha - autor Vratislav Mlčoch, 130 stran Chcete vyznat lásku své milované? A chcete jí vyznat lásku i když s ní už nějakou dobu žijete a znáte i její horší stránky? Pak je to kniha pro Vás. Je to kniha, která by měla být napsána pro každou ženu. Knížka je bohatě barevně zdobená, takže může posloužit jako vhodný dárek.
Objev podobné jako Laskání (978-80-904-4161-3)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových...
Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Ženy ze zámku Lafayette: Většinu zámků chrání muži. Tento je chráněn ženami. (978-80-7689-038-1)
Kniha - autor Stephanie Dray, 536 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Epická sága založená na skutečném příběhu neobyčejného zámku v srdci Francie a pozoruhodných žen spjatých s jeho odkazem. Většinu hradů chrání muži. Tento zámek chrání ženy. Matka zakladatelka… 1774. Urozená šlechtična Adrienne Lafayette se stává politickou partnerkou svého manžela markýze de Lafayette v boji za americkou nezávislost. Když však jejich idealismus ve Francii vyvolá revoluci a gilotina ohrozí vše, co je jí drahé, musí se Adrienne zříci komplikovaného muže, kterého miluje, nebo riskovat život pro odkaz, který bude inspirací pro další generace. Odvážná vizionářka… 1914. Členka newyorské společenské smetánky Beatrice Chanlerová je silná osobnost a živel, který nic nezastraší – ani její skromné začátky, ani rozpadající se manželství, ani vypuknutí první světové války. Poté, co se však Beatrice stane přímým svědkem devastace Francie, přijme životní výzvu: přesvědčit...
Objev podobné jako Ženy ze zámku Lafayette: Většinu zámků chrání muži. Tento je chráněn ženami. (978-80-7689-038-1)
Vlastnosti silné ženy: Jedinečná lekce o řeči těla a komunikace pro ženy (978-80-242-6672-5)
Kniha - autor Juliet Erikson, 176 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V této knize si každá žena najde, jak se z hlediska požadavků dnešní doby zlepšovat v různých profesních aspektech. Jak vypadat v práci sebevědomě, jak pracovat s očním kontaktem, jak v klidu odrážet argumentační výpady v konverzaci a jak být celkově sebevědomější. Po přečtení této hezky graficky znázorněné knihy zjistíte, kam až vaše možnosti mohou na základě tohoto chování vést.
Objev podobné jako Vlastnosti silné ženy: Jedinečná lekce o řeči těla a komunikace pro ženy (978-80-242-6672-5)
Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)
Elektronická kniha - autor Mojmír Král, David Král, 192 stran K čemu senioři nejčastěji používají počítač? Chtějí komunikovat s rodinou a přáteli, posílat jim fotografie, trochu brouzdat po internetu. A co senioři nechtějí? Zdržovat se programy, funkcemi a podrobnostmi, jež k ničemu nepotřebují. Kniha, kterou držíte v ruce, je odpovědí přesně na tyto potřeby.
Objev podobné jako Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)
Zákon o pozemních komunikacích: Komentář (978-80-7400-848-1)
Kniha - autor Barbora Košinárová, 488 stran, česky, pevná bez přebalu matná Publikace vychází z aktuálního znění zákona o pozemních komunikacích. Obsahuje systematický a analytický výklad jednotlivých ustanovení s důrazem na relevantní judikaturu, odbornou literaturu a dostupná stanoviska příslušných orgánů veřejné moci. Výklad je zasazen do kontextu celého právního řádu a obsahuje i výklad předpisů souvisejících, zejména vyhlášky č. 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Důraz je v komentáři kladen na praktický výklad využitelný pro potřeby právní praxe. Publikace je proto určena všem subjektům, které s předmětnou právní úpravou aktivně pracují – příslušným správním orgánům a organizacím. Není však vyloučeno její využití jako metodické pomůcky pro všechny zájemce o silniční právo.
Objev podobné jako Zákon o pozemních komunikacích: Komentář (978-80-7400-848-1)
Podívejte se také
- V zámku a v podzámčí (978-80-7497-080-1)
- V Sokole a v Tasově (978-80-200-3316-1)
- Poznejte své zaměstnance - Vše o Assessment Centre (978-80-904-1335-1)
- Božská hra (978-80-7642-904-8)
- Nezlomená osudem (978-80-904-7750-6)
- Souhvězdí Kata (978-80-904-9521-0)
- Manažerské příběhy (978-80-904-1334-4)
- Orální sex (978-80-904-7758-2)
- Rezatý pohádky (978-80-904-4162-0)
- Orální sex (978-80-904-7757-5)
- Stopy neznáma (978-80-904-1909-4)
- Egyptské záhady (978-80-904-1908-7)
- Scarlino - toskánské fejetony (978-80-904-3180-5)
- Příběhy pařížské kokoty (978-80-904-7453-6)
- Žil jsem zbytečně (978-80-904-3184-3)
- Teorie roku 2012 (978-80-904-9070-3)
- Jak posloucháme hudbu? (978-80-904-2738-9)
- Jak žít naplno (978-80-904-7751-3)
- Tao zdravého stravování (978-80-904-7752-0)
- Literatura v souvislostech 4 Učebnice literatury pro střední školy (978-80-7238-904-9)
- Klíče ke komunikaci s anděly strážnými (978-80-7336-679-7)