Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Podívejte se také Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Podívejte se také Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Podívejte se také Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

cena 69.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

cena 69.0 Kč
Detail

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.

Objev podobné jako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

cena 69.0 Kč
Detail

Od Dunajské federace k Visegrádské skupině...a zpět?: Tradiční a nové formáty středoevropské spolupr (978-80-7277-567-5)

Kniha - autor Ladislav Cabada; Christopher Walsch, 250 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již dvě století jsou středoevropská vzájemnost a spolupráce jedním z významných témat politických debat a také odborných analýz jak v tomto regionu, tak i za jeho hranicemi. Kniha v první části sleduje vývoj středoevropské spolupráce před rokem 1989, ve druhé se pak zaměřuje na analýzu jejích hlavních institucionálních rámců. Visegrádská skupina je tak konfrontována s alternativními projekty středoevropské spolupráce - rakouským konceptem strategického, resp. regionálního partnerství, česko-rakousko-slovenským projektem Slavkovského trojúhelníku, polsko-chorvatskou iniciativou Trojmoří a také makroregionální strategií Evropské unie pro Podunají. Autoři se zaměřují jak na vývoj a perspektivy těchto projektů, tak i na jejich vzájemné soupeření či naopak prolínání.

Objev podobné jako Od Dunajské federace k Visegrádské skupině...a zpět?: Tradiční a nové formáty středoevropské spolupr (978-80-7277-567-5)

cena 226.0 Kč
Detail

Vánoční kuchařka - tradiční i nevšední recepty (978-80-875-1774-1)

Elektronická kniha - autor Pavel Klein, 110 stran Tato jedinečná kuchařka nabízí mnoho desítek tradičních i nevšedních receptů, jak si obohatit vánoční pohodu výborným kulinářským zážitkem. Čtenáři zde naleznou nejen návody na výrobu cukroví a moučníků, ale i recepty na nápoje, saláty, nádivky, tradiční česká jídla a celou řadu dalších. Kuchařka samozřejmě najde uplatnění nejen v čase Vánoc, ale při vaření po celý rok. Kuchařka vychází pouze ve formě elektronické knihy. Detaily knihy: Autor: Pavel Klein Rok vydání: 0 ISBN: 978-80-875-1774-1 Počet stran: 110

Objev podobné jako Vánoční kuchařka - tradiční i nevšední recepty (978-80-875-1774-1)

cena 119.0 Kč
Detail

Mozek nad mozkem (978-80-271-0004-0)

Elektronická kniha - autor st. Vladimír Beneš, 256 stran Profesor Beneš patří mezi zakladatele české neurochirurgie a ve svých 95 letech i mezi pamětníky vývoje českého lékařství obecně. Ve své knize vzpomínek se však nejen ohlíží do minulosti, ale s moudrostí glosuje i události dnešních dní.

Objev podobné jako Mozek nad mozkem (978-80-271-0004-0)

cena 254.0 Kč
Detail

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3)

Elektronická kniha - autor Marek Adamík, 228 stran, česky Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.

Objev podobné jako Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3)

cena 69.0 Kč
Detail

Československý syndrom (978-80-875-1797-0)

Elektronická kniha - autor Elvíra Filipovičová - Ptáková, 224 stran, česky Kniha se pokouší vystihnout složité a často velmi bolestné vztahy Rusů a Čechů - Rusů v Čechách a Čechů v Rusku - na pozadí historických událostí minulého století, které vztahy obou národů formovaly a poznamenaly. Autorka – sama Ruska – přináší žánrově pestrou knihu zahrnující vlastní deníkové zápisky od počátku padesátých let, vzpomínky pamětníků, črty, zápisky, vše bohatě doplněno fotografickými dokumenty. Na pozadí jednotlivých autentických událostí z osobního života obyčejných Rusů vyvstává obraz politicky složité doby. Pro českého čtenáře je kniha poutavým čtením zejména díky pohledu Rusů na vzájemné vztahy a zlomové historické události. Nejprve to byli příslušníci NKVD a „Smerše“, v podstatě zločinci obdaření mocí, kteří v pětačtyřicátém roce zákeřně vylákávali Rusy žijící v Praze (zejména z kruhů emigrantů, kteří se domnívali najít svoji novou budoucnost v meziválečném...

Objev podobné jako Československý syndrom (978-80-875-1797-0)

cena 119.0 Kč
Detail

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)

Elektronická kniha - Reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše - autor Jaroslav Kmenta, 352 stran Boss Babiš - reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše Jaroslav Kmenta, přední český investigativní novinář, v knize shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak zbohatl, s kým se zapletl a co všechno ještě tají. Kniha Boss Babiš popisuje nejen jeho skutečný podnikatelský zrod a nemilosrdné praktiky v byznysu, ale přibližuje i jeho roli ve polosvětě kolem kmotrů Františka Mrázka, Tomáše Pitra či Radovana Krejčíře. Kniha je zčásti postavená na reportážích časopisu Reportér. Přináší však celou řadu novinek a dosud nepublikovaných informací, které tvoří zatím nejucelenější obraz oligarchy Babiše. Napsali o knize Boss Babiš „Shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak...

Objev podobné jako Boss Babiš (978-80-875-6932-0)

cena 249.0 Kč
Detail

Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0)

Elektronická kniha - autor Jaroslav Kmenta, 350 stran "Všehoschopní - Superguru Bárta". Kniha o zákulisí novinařiny a vysoké politiky. Skutečný příběh o hledání pravdy ve zkorumpovaném světě. Investigativní pátrání, které odstartovalo vládní krizi. Kniha dostala cenu Český bestseller v kategorii literatura faktu za rok 2011. Kniha investigativního novináře Jaroslava Kmenty Superguru Bárta odkrývá zákulisí kauzy neformálního šéfa politické strany Věcí veřejné. Vychází z Bártovy koncepce z roku 2008, kde formuloval své pětileté cíle a postup jak jich dosáhnout. Jestli se mu daří tento plán dodržovat, se dozvíte na stránkách této knihy. Všehoschopní politici uplatňují taktiku vrtěti psem, tedy spíše vrtěti občanem. Krizi vyvolala zveřejněná nahrávka, na které se Bárta holedbá, že prezident Václav Klaus udělá přesně to, co mu přikáže. Jedná se o mediální bublinu, cílenou diskreditaci nebo politickou realitu? Jaroslav Kmenta pátral po...

Objev podobné jako Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0)

cena 129.0 Kč
Detail

Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0)

Elektronická kniha - autor Sumit Mullick, 118 stran Novela indického autora Sumita Mullicka, která vychází ve dvojjazyčném česko-anglickém vydání, je prvním vykročením tohoto zajímavého autora mezi české čtenáře. Aby mohl být člověk píšícím rebelem, musí mít fantazii. Musí být rebelem s fantazií. Sumit Mullick je takovouto osobností. Zavádí nás do světa fantazie se zcela reálnými problémy, které však zobrazuje tak, že nás nutí současně se smát i bát. Novela Miluj bližního svého hovoří jakoby Čechům ze srdce. Čechům, z nichž většina ke svému životu nepotřebuje církev ani omezující zákony, ale o to víc si cení obyčejné lidské svobody a světských radostí. Kdyby ji napsal český autor, pobavili bychom se, ale fakt, že vzešla z pera indického spisovatele, který hovoří „naší řečí“, jí dává neobvykle pikantní příchuť. Dostává se k nám touto formou poselství, nad nímž máme tendenci mávnout rukou, ale jež nás nutí k zamyšlení díky situacím vyhroceným ad absurdum,...

Objev podobné jako Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0)

cena 89.0 Kč
Detail

Orbis sensualium pictus (978-80-875-1739-0)

Elektronická kniha - autor Jan Amos Komenský, 224 stran Po více než dvaceti letech opět vychází jedinečné dílo Jana Amose Komenského – ORBIS SENSUALIUM PICTUS (Svět v obrazech), které by nemělo chybět v žádné rodinné i školní knihovně. Jedná se o výbor z Komenského jazykové encyklopedie, která v době svého vydání natolik předběhla dobu, že ještě v následujících staletích – u nás až do počátku minulého století – sloužila jako živá učební pomůcka pro výuku jazyků. Aktuální vydání připravil kolektiv odborníků pod vedením doc. PhDr. Naděždy Kvítkové, CSc. a doplnil jej obsáhlým úvodem a komentářem k dílu. Nové vydání obsahuje původní latinské texty a je nově doplněno paralelními překlady do současné češtiny, němčiny, angličtiny a ruštiny. Neméně důležitou součástí knihy je i obrazová část, která reprodukuje původní dřevoryty z několika historických vydání a snaží se tak netradičním způsobem srovnat i vývoj obrazové kultury dané doby.

Objev podobné jako Orbis sensualium pictus (978-80-875-1739-0)

cena 149.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 294 stran Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů.

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 378 stran, česky Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním...

Objev podobné jako Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)

Elektronická kniha - autor Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák, 124 stran Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality.

Objev podobné jako Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 92 stran Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.

Objev podobné jako Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)

cena 69.0 Kč
Detail

Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)

Kniha - autor James Mace Ward, 440 stran, česky, pevná bez přebalu matná Životopis Jozefa Tisa (1887-1947), katolického kněze a prvního prezidenta Slovenské republiky. Po válce byl Tiso justicí obnovené Československé republiky odsouzen k smrti pro vlastizradu a zločiny proti lidskosti. James Ward, docent evropských dějin na Stanfordově univerzitě, představuje Tisa coby hluboce zbožného muže, který byl veden odhodláním udržet samostatný slovenský stát za každou cenu, a proto souhlasil s vyvražďováním slovenských Židů. Odmítá však v Tisovi vidět pouhého oportunistu: vyzdvihuje jeho cílevědomost a závislost na mezinárodních okolnostech, jejichž obětí do značné míry byl. Právě tato směsice protikladů spolu s Tisovou neuvěřitelnou schopností popírat důsledky vlastních činů nakonec vedla k jeho odsouzení.

Objev podobné jako Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)

cena 404.0 Kč
Detail

Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)

Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojetí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů.

Objev podobné jako Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)

cena 259.0 Kč
Detail

Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)

Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí.

Objev podobné jako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)

cena 297.0 Kč
Detail

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani...

Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

cena 254.0 Kč
Detail

Netradiční metody ve výuce biologie (978-80-904974-0-5)

Kniha - 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Představuje ukázku kreativního propojení metody učení prožitkem a využití interaktivních počítačových simulací pro vybraná přírodovědná témata jako např. stabilita ekosystému, šíření viru v populaci nebo problematika učení zvířat. Knihu ocení především učitelé biologie na 2. Stupni ZŠ a středních školách, kteří přemýšlí o tom, jak zatraktivnit výuku.

Objev podobné jako Netradiční metody ve výuce biologie (978-80-904974-0-5)

cena 117.0 Kč
Detail

Tradiční české JARO – Josef Lada (978-80-271-0017-0)

Elektronická kniha - autor Josef Lada, 56 stran Rádi byste dětem vyprávěli o českých tradicích? V této knize vám přiblížíme nejen ty nejznámější svátky, zvyky a obyčeje, ale také zde najdete známá lidová říkadla, pranostiky i oblíbené velikonoční koledy, které neodmyslitelně patří k tradičnímu českému jaru. Detaily knihy: Autor: Josef Lada Rok vydání: 2017 ISBN: 978-80-271-0017-0 Počet stran: 56

Objev podobné jako Tradiční české JARO – Josef Lada (978-80-271-0017-0)

cena 212.0 Kč
Detail

Ájurvéda I.: Tradiční indická medicína (978-80-85349-74-0)

Kniha - autor Zora Dovalová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Příručka tradiční indické medicíny pro moderního člověka - pojednání o diagnostice, životosprávě a výživě, léčení barvami, astrologii.

Objev podobné jako Ájurvéda I.: Tradiční indická medicína (978-80-85349-74-0)

cena 156.0 Kč
Detail

Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)

Kniha - autor Jana Šarounová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Augmentativní a alternativní komunikace se pokouší přechodně nebo trvale kompenzovat projevy poruchy a postižení u osob se závažným postižením řeči, jazyka a psaní. Alternativní komunikační systémy se používají jako náhrada mluvené řeči. Augmentativní systémy komunikace mají podporovat již existující, ale pro běžné dorozumívání nedostatečné komunikační schopnosti. Cílem obou metod je to, aby dítě mohlo vyjadřovat své potřeby a sdílet své pocity nebo zážitky. Nemožnost domluvit se a porozumět mluvené řeči může mít vliv na intelekt. Na úvodní obecný přehled metod a pomůcek navazuje druhá část publikace věnovaná jednotlivým typům postižení a odkazující do první části na pomůcky, které v případě určitého postižení lze nejlépe využít. Knihu využijí speciální pedagogové, logopedi, odborníci pracující s dětmi a dospělými s poruchou komunikace. Mgr. Jana Šarounová po vystudování speciální...

Objev podobné jako Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)

cena 286.0 Kč
Detail

Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)

Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 172 stran Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi — to vše přináší publikace „Verbální komunikace a lidská psychika“ významného českého psychologa prof. Phdr. Jaromíra Janouška, DrSc. Odborné veřejnosti, ale i studentům psychologie, sociologie, lingvistiky a mnoha dalším předkládá výsledky své mnohaleté práce v oboru. Těžiště knihy umísťuje především do psychologické a sociálně psychologické analýzy, zároveň však sleduje aspekty lingvistické, sociologické apod.

Objev podobné jako Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)

cena 203.0 Kč
Detail

Čo je nové v básničkove (978-80-8202-136-6)

Kniha - autor Paula Sobolová Jelínková, 72 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Už názov zbierky vyvoláva v čitateľovi otázku. VŠETKO? No nie celkom. Lebo ani v tejto zbierke básničiek nechýba veleba lesa, prírody, kvietkov, zvieratiek, hádaniek, škola a personifikácia. Autorka sa usiluje vynoviť veršom veci a dianie okolo seba detskými očami. Básničkám nechýba príbeh a v ňom niečo skryté. Veršíky sú ľahko zapamätateľné a malému čitateľovi ponúkajú možnosť dotvoriť si ich vlastným rýmom. Mnohé básničky sú založené na dialógoch, ktoré si čitateľ môže samostatne replikovať. Autorka rešpektuje vlastnú detskú skúsenosť a obchádza edukačný zámer, aby čitateľ ani nezbadal, čo nové sa dozvedel a osvojil si. Zbierku zdobia pôsobivé ilustrácie akad. maliara Martina Kellenbergera. Autorka okrem prozaických kníh a rozhlasových hier pre dospelých napísala aj knižočky pre mládež a deti: Prázdniny (1977) - ocenené SLF, Tréner sa zajtra žení (1979), Ajko Pavleška...

Objev podobné jako Čo je nové v básničkove (978-80-8202-136-6)

cena 211.0 Kč
Detail

Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci...

Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

cena 356.0 Kč
Detail

Tradiční české jaro: Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, koledy (978-80-271-0017-0)

Kniha - autor Josef Lada, 56 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Už jste zapomněli naše tradice a rádi byste dětem vyprávěli o českých zvycích z dob dávných i současných? V této knize najdete nejen česká lidová říkadla, pořekadla, písničky, velikonoční koledy, pranostiky, ale také popis a vysvětlení našich nejznámějších svátků, zvyků, obyčejů, her i klasických symbolů, které neodmyslitelně patří k tradičnímu českému jaru. Prožijte a vychutnejte si krásné české jaro spolu s kouzelnými ilustracemi Josefa Lady

Objev podobné jako Tradiční české jaro: Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, koledy (978-80-271-0017-0)

cena 199.0 Kč
Detail

Lahodná drůbež: Vynikající recepty z tradiční české kuchyně (978-80-7669-008-0)

Kniha - česky, brožovaná s přebalem matná Drůbeží maso je velice oblíbené a vyhledávané. Dokonale se snoubí s mnoha přísadami, od pálivých a voňavých koření až po lahodný a jemný med či smetanu. V naší nové kuchařce objevíte recepty, podle nichž připravíte rychlou teplou večeři i slavnostní oběd. Najdete v ní inspiraci na celou řadu nápaditých a přitom jednoduchých pokrmů připravených z běžně dostupných surovin, kde hlavní roli hraje "obyčejné" kuře, ale i recepty na skutečné gurmánské lahůdky z kachního či husího masa. Kuchařka je plná rychlých jídel pro každý den, ale i slavnostních pečínek, masových rolád a exotických lahůdek. Nechybí ani recepty na chutné přílohy a paštiky a praktické rady a tipy, které oceníte nejen při samotné přípravě jídla, ale i při výběru surovin.

Objev podobné jako Lahodná drůbež: Vynikající recepty z tradiční české kuchyně (978-80-7669-008-0)

cena 135.0 Kč
Detail

Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!

Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových...

Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

cena 297.0 Kč
Detail

Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!

Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

cena 339.0 Kč
Detail

Tao zdravého stravování: Dietní moudrost podle tradiční čínské medicíny (978-80-904775-2-0)

Kniha - autor Bob Flaws, 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Tao zdravého stravování je vhodná nejen pro gurmány na čínskou kuchyni, ale zejména napomůže laikům rychle se v čínské kuchyni zorientovat a pochopit skladbu potravin s ohledem na jejich zdraví. Autor revolučním způsobem popisuje všechny běžné vitamíny, minerály a aminokyseliny tak, jako kdyby to byly tradiční čínské léky.. Součástí knihy jsou recepty čínské kuchyně.

Objev podobné jako Tao zdravého stravování: Dietní moudrost podle tradiční čínské medicíny (978-80-904775-2-0)

cena 214.0 Kč
Detail

Časové a prostorové souvislosti tradiční lidové kultury na Moravě (978-80-210-8085-0)

Kniha - autor Roman Doušek; Daniel Drápala; Alena Křížová; Martina Pavlicová; Miroslav Válka, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha přibližuje tradiční lidovou kulturu na Moravě v časovém období od poloviny osmnáctého do konce devatenáctého století prostřednictvím šesti tematických os: autochtonnost – externí vlivy – stálost v čase – proměna v čase – teritoriální jednota – teritoriální rozrůzněnost. Autoři se snaží na příkladu konkrétních kulturních jevů osvětlit procesy, které v minulosti lidovou kulturu formovaly a ovlivňovaly její tvůrce a nositele. Takový přístup vede k plastičtějšímu poznání životní reality na moravském venkově v minulosti v celé její proměnlivosti, stálosti, variabilitě i shodnosti.

Objev podobné jako Časové a prostorové souvislosti tradiční lidové kultury na Moravě (978-80-210-8085-0)

cena 349.0 Kč
Detail

Osobní průvodce holistickou krásou: Využití moudrosti tradiční čínské medicín (978-80-87529-56-0)

Kniha - autor Zhang Yifang, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tradiční čínská medicína (TČM) přistupuje ke konceptu dosažení a udržení krásy jako k procesu, který probíhá z nitra směrem ven. Stejně tak, jako strom nemůže mít krásnou korunu bez zdravých a silných kořenů, ani lidské tělo nemůže vyzařovat krásu a zdraví, pokud jeho orgány a vnitřní systémy nejsou zdravé a dobře vyživené. Toto přirovnání dobře vysvětluje základní koncept TČM – yi nei yang wai – tím, že jestliže vyživíme své nitro (orgány), rozzáříme svůj vnějšek. Na Západě bývá stav našeho zevnějšku, jako např. vrásky, často považován pouze za stopy zanechané krutým časem, které se ošetřují lokálně, a tím pádem pouze povrchově. TČM však věří, že organismus nám takto dává zprávy o tom, co se děje uvnitř našeho těla. Například skvrnky nebo vrásky, které se objevují na dráze meridiánu sleziny, mohou naznačovat zhoršenou funkci tohoto orgánu. Pokud ale slezinu dobře vyživíme a vrátíme do...

Objev podobné jako Osobní průvodce holistickou krásou: Využití moudrosti tradiční čínské medicín (978-80-87529-56-0)

cena 311.0 Kč
Detail

Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Elektronická kniha - autor Dezider Fekete, 184 stran Kniha „Píšovinky“ není jen tím, čím by se mohla zdát na první pohled - tedy vtipnou a jazykově uvolněnou sbírkou zkušeností a příhod, týkajících se povětšinou sexu, či obecně svádění a vztahů mezi mužem a ženou, zarámovaných jakýmsi Kunderovským motivem pomsty zhrzeného (ne)milence. Ve skutečnosti jde také o zajímavý intelektuální text, což nezakryjí ani - často, leč poměrně účelně - užívané vulgarismy. Tato záležitost je jasná již na první stránce. Kniha je nejen výraznou sebereflexí hlavního hrdiny, ale i reflexí normalizační doby, ve které vyrůstal, a raně kapitalistické éry, v níž nyní žije, včetně různých historických přesahů a rodinných i politických souvislostí. Jako potomek v Česku zapomenutých Němců může s dobrým nadhledem pozorovat i středoevropský česko-německý kulturní souboj. Tento zápas nemůže pro něj dopadnout jinak než nerozhodně, protože je to také podmínkou, aby v jiném, nenápadnějším, ale o...

Objev podobné jako Píšovinky (978-80-875-1764-2)

cena 99.0 Kč
Detail

Šarlák (978-80-875-0638-7)

Elektronická kniha - autor Petr Mano, 160 stran Šarlák nás zavádí do jihočeského Písku 80. a 90. let minulého století Manova autobiografická kniha ukazuje jeho odvrácenou tvář – všední a syrové žití v bezútěšné době, kde jakýkoli cíl jako by byl předem odsouzen k nedosažitelnosti a vše kolem plulo v podivném bezčasí. Autor popisuje svých dvanáct zaměstnání, která vystřídal v průběhu dvánácti let, a jedinečně vykresluje génia míst v atmosféře doby.

Objev podobné jako Šarlák (978-80-875-0638-7)

cena 129.0 Kč
Detail

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 61 stran Hrst písní – výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu.

Objev podobné jako Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

cena 108.0 Kč
Detail

Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Elektronická kniha - autor Sabrina D. Harris, 225 stran Román vypráví o dívce Valentině, která po automobilové nehodě upadne do komatu. Zatímco však v současnosti leží v nemocnici a lékaři si lámou hlavu, jak ji probudit, ona se ocitne ve středověké Anglii za vlády Edwarda III v ženském klášteře u opatství Canterbury. I když ji velmi trápí, že nemá žádné vzpomínky a neví, kdo vlastně je, zapojí se do běžného řeholního života a pomáhá sestrám s nemocnými. V Anglii se v té době začíná mor rozlézat po celé zemi a kosí její obyvatele po tisících. Valentina zjišťuje, že má na léčení velké nadání, čímž si ale některé sestry znepřátelí. Do jejího osamělého srdce se pomalu vkrádá láska, kterou chová k Frederikovi, bratrovi matky představené, který přijel do kláštera na návštěvu. Jako chudý rytíř krále Edwarda bojuje s povinností zajistit rodině majetek sňatkem s bohatou dědičkou a s láskou k Valentině. Situace se však komplikuje, když si Valentina znepřátelí smírčího...

Objev podobné jako Čarodějka (978-80-875-9702-6)

cena 149.0 Kč
Detail

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 136 stran, česky Hrst písní - výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu.

Objev podobné jako Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

cena 89.0 Kč
Detail

Podívejte se také