Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Podívejte se také Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Podívejte se také Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Podívejte se také Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Podívejte se také
- Hlasy v bouři (978-80-277-0083-7)
- Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
- Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8)
- Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)
- Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)
- Zrůdy století (978-80-875-7518-5)
- Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
- Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)
- Německá konverzace: Fráze pro každý den (978-80-271-0083-5)
- Žirafa na pondělí (978-80-875-3040-5)
- Love and Power (978-80-875-9712-5)
- Tucet švédských pohádek (978-80-875-6135-5)
- Mluvte německy! (978-80-266-0083-1)
- Psychologie Atkinsonové a Hilgarda: Přepracované vydání (978-80-262-0083-3)
- Efektivita sankcionování mladistvých (978-80-7502-131-1)
- Hudba a my (978-80-875-0084-2)
- Muzea a galerie (978-80-875-0034-7)
- Divadlo a film (978-80-875-0024-8)
- Kulturní život a my (978-80-875-0053-8)
- Jednorožec a princezna Antaria (978-80-875-9701-9)
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Objev podobné jako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.
Objev podobné jako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Objev podobné jako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Objev podobné jako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
eBook: Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Moderní německá konverzace (978-80-271-0083-5)
Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 160 stran Chcete suverénně konverzovat na nejrůznější témata? Chcete používat fráze jako rodilí mluvčí? Knížka věnuje pozornost výrazům současné mluvené němčiny, které se opravdu používají a které v jiných učebnicích většinou nenajdete. Díky knížce budete přirozeně komunikovat v německém jazyce, a navíc vás to bude bavit!
Objev podobné jako Moderní německá konverzace (978-80-271-0083-5)
Německá konverzace: Fráze pro každý den (978-80-271-0083-5)
Kniha - autor Iva Michňová, 160 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chtěli byste s přehledem zvládnout každodenní komunikaci v němčině? Chcete používat výrazy jako rodilí mluvčí a rozumět jim? S touto knížkou dokážete suverénně konverzovat na nejrůznější témata a vhodně reagovat v běžných situacích. Kromě klasických témat k hovoru, jako jsou studium, práce, jídlo, kultura, dovolená či sport, zde najdete i témata, která se v konverzačních příručkách často nevyskytují, jako například domácí zvířata, hry, auta, vaření, internet a řadu dalších. Knížka věnuje pozornost výrazům současné mluvené němčiny, které se opravdu používají a se kterými se v jiných učebnicích většinou nesetkáte. Najdete v ní také idiomy, praktické tipy a zajímavosti o němčině, upozorňuje i na obvyklé chyby Čechů a výrazy, které se často zaměňují. Kniha je strukturovaná důsledně dvojjazyčně, obsahuje tedy nejen český překlad jednotlivých frází, ale i průvodních textů. Díky této knížce...
Objev podobné jako Německá konverzace: Fráze pro každý den (978-80-271-0083-5)
Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3)
Elektronická kniha - autor Marek Adamík, 228 stran, česky Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.
Objev podobné jako Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3)
Restart kreativity (978-80-7555-111-5)
Elektronická kniha - Cvičebnice nápaditosti, ve které nemůžete udělat chybu. - autor René Nekuda, 272 stran, česky Cvičebnice nápaditosti, ve které nemůžete udělat chybuJak přicházet s nápady, které by ostatní jen tak nenapadly? Jak svobodně tvořit a vidět barvy uprostřed šedi? Odpověď je sice jednoduchá, ale skrývá se za ní práce (naštěstí zábavná): základem je poznání vlastní kreativity. A pochopitelně vám tato interaktivní cvičebnice s objevováním a rozvíjením vašeho jedinečného tvůrčího myšlení pomůže.Čeká na vás 111 poutavých cvičení, rozdělených do 5 sekcí – a kolem 20 miliónů jejich variací, včetně několika úrovní obtížnosti. Dohromady tak tvoří unikátní systém, prověřený desetiletou praxí autoraa vyzkoušený na několika tisících účastnících jeho kurzů.Jakmile se do cvičebnice ponoříte a začnete plnit úkoly, pravděpodobně narazíte na své limity a bariéry, ale Restart kreativity vás naučí, že i ty jsou důvodem k radosti. Protože i díky nim přijdete na...
Objev podobné jako Restart kreativity (978-80-7555-111-5)
Restart kreativity (978-80-7555-111-5)
Kniha - autor René Nekuda,, česky Cvičebnice nápaditosti, ve které nemůžete udělat chybuJak přicházet s nápady, které by ostatní jen tak nenapadly? Jak svobodně tvořit a vidět barvy uprostřed šedi? Odpověď je sice jednoduchá, ale skrývá se za ní práce (naštěstí zábavná): základem je poznání vlastní kreativity. A pochopitelně vám tato interaktivní cvičebnice s objevováním a rozvíjením vašeho jedinečného tvůrčího myšlení pomůže.Čeká na vás 111 poutavých cvičení, rozdělených do 5 sekcí – a kolem 20 miliónů jejich variací, včetně několika úrovní obtížnosti. Dohromady tak tvoří unikátní systém, prověřený desetiletou praxí autoraa vyzkoušený na několika tisících účastnících jeho kurzů.Jakmile se do cvičebnice ponoříte a začnete plnit úkoly, pravděpodobně narazíte na své limity a bariéry, ale Restart kreativity vás naučí, že i ty jsou důvodem k radosti. Protože i díky nim přijdete na postupy, které vám fungují a ve kterých vyčníváte.Zkrátka, čím více ji budete...
Objev podobné jako Restart kreativity (978-80-7555-111-5)
Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)
Elektronická kniha - autor Pavel Maurer, 128 stran Pavel Maurer, propagátor kvalitního stravování, nemilosrdný kritik úrovně českých restaurací a milovník dobrého jídla i pití, pravidelně na Radiožurnálu glosuje úroveň gastronomie v Čechách. Nyní vycházejí jeho zamyšlení i knižně. Zajímá vás, co si kladete dennodenně dobrovolně na talíř? Víte, jak poznat dobrou restauraci? Slyšeli jste někdy o kulinářském trendu zvaném fusion? A chcete se dozvědět, kde natrefit na dobrý chleba, kvalitní med nebo pravou českou marmeládu? To vše obsahují glosy Pavla Maurera, který týden co týden vyzývá posluchače Českého rozhlasu: „Nejezte blbě!“
Objev podobné jako Nejezte blbě! (978-80-875-3037-5)
Zrůdy století (978-80-875-7518-5)
Elektronická kniha - autor Eduard Svítivý, Matěj Vavřina, 128 stran Jsou oblasti, v nichž bychom byli rádi „světoví“, ale moc se nám to nedaří. V kriminalitě se bohužel můžeme se světem směle měřit. Co se skrývá v mysli pachatelů šílených zločinů? Co zapálí onu zlověstnou jiskru nezvladatelné touhy mučit a zabíjet? Odkud se bere jejich zvrácené vzrušení z bolesti a utrpení druhých? Na první pohled to bývají docela obyčejní lidé. Manželé, rodiče, kolegové či sousedé, kteří žijí mezi námi. Stačí však pověstná poslední kapka a džbán jejich vnitřního napětí přeteče. Pak je tu tragická souhra okolností, potenciální oběť ocitne ve špatný čas na špatném místě… a krutý osud roztočí kola bezcitného řádění.
Objev podobné jako Zrůdy století (978-80-875-7518-5)
Love and Power (978-80-875-9712-5)
Elektronická kniha - autor Sabrina D. Harris, 45 stran V knize najdete anglicky převyprávěné životní osudy nejzajímavějších žen historie, jako byla Anna Boleynová, egyptská královna Hatšepsut nebo Mulan. Za každým příběhem jsou pro vás připraveny vybraná slovíčka s českým překladem. Kniha je určena pro mírně až středně pokročilé studenty angličtiny - úroveň B1,B2 a patří do skupiny Easy reading - procvičování angličtiny zábavnou formou.
Objev podobné jako Love and Power (978-80-875-9712-5)
Žirafa na pondělí (978-80-875-3040-5)
Elektronická kniha - autor Miroslav Bobek, 240 stran Neobyčejná setkání se zvířaty i s lidmi, všední i výjimečné dění v zoo, výpravy do vzdálených zemí i nové pohledy na známá místa – to všechno obsahuje další výbor sloupků ředitele pražské zoo. Seznámíte se v něm nejen s žirafami, ale také se slony, gorilami, velemloky – anebo s veležížalami. Vydáte se do Mongolska a Kamerunu, stejně jako do zázemí a dokonce i podzemí zoologické zahrady. A dotknete se osudů lidí, kteří své životy spojili s poznáváním zvířat a s budováním naší nejvýznamnější zoo.
Objev podobné jako Žirafa na pondělí (978-80-875-3040-5)
Tucet švédských pohádek (978-80-875-6135-5)
Elektronická kniha - autor Miroslav Pošta, 26 stran Víte, proč medvěd nemá ocas, jak děvče přelstilo obra a co všechno provedli hlupáci z Tälje? Švédsko, to není jen Astrid Lindgrenová a severské krimi, ale také lidové pohádky, které jsou stejně zábavné, dojemné a napínavé jako ty naše. Tucet švédských lidových příběhů pro děti i dospělé jsme vybrali z tištěné knihy Švédské pohádky od autorského týmu, který má na svém kontě i úspěšné Himálajské pohádky (Zlatá stuha 2013 za nakladatelský počin).
Objev podobné jako Tucet švédských pohádek (978-80-875-6135-5)
MANTRY - Cítění citu (978-80-875-9415-5)
Elektronická kniha - autor Přemysl Dvořáček, 87 stran Titul MANTRY - Cítění citu je součástí souboru na téma - učení s láskou. Mantry v titulu vyjadřují harmonii a souznění slov o různé délce textu. Podstata krásy mantry je ve vnímání prožitku citu v mysli. Harmonie mantry postupně zraje v mysli a probíhá neustále při každém opakovaném čtení. Při čtení mantry se nechte unášet pouze svým citem. Detaily knihy: Autor: Přemysl Dvořáček Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-875-9415-5 Počet stran: 87
Objev podobné jako MANTRY - Cítění citu (978-80-875-9415-5)
O válečném umění (978-80-875-6122-5)
Elektronická kniha - autor Mistr Sun, 34 stran Nejstarší dochovaná kniha strategického myšlení a nejstarší literárně doložená vojenská doktrína v dějinách lidstva je dnes již kultovním dílem o vojenské strategii. Zároveň je však textem filozofickým a dalece přesahuje téma vojenské, čímž zůstává podnes živou a důležitou součástí knihovničky diplomatů i manažerů.
Objev podobné jako O válečném umění (978-80-875-6122-5)
Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)
Kniha - autor Petr Žák, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu. Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi. Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem. Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje...
Objev podobné jako Kreativita a její rozvoj (978-80-87981-23-8)
Strategie úspěšného podniku: Symbióza kreativity a disciplíny (978-80-7400-572-5)
Kniha – autor Zdeněk Souček, 426 stran, česky, pevná bez přebalu matná - autor Zdeněk Souček, 426 stran, česky, pevná bez přebalu matná Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj. Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také...
Objev podobné jako Strategie úspěšného podniku: Symbióza kreativity a disciplíny (978-80-7400-572-5)
Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu.
Objev podobné jako Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)
Kniha - autor David Gruber, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Proč je Zlatá kniha komunikace jednou z nejčtenějších knih svého oboru? Příčinou může být to, že její autor David Gruber je vizionář, který v lecčem předběhl dobu. Jako příklad můžeme uvést videoukázku z jeho televizního seriálu Kurz rychlého čtení z roku 1986 (hledejte "David Gruber - vize internetu"), kde velmi přesně popisoval skutečnost, která masově nastala až po roce 2000. I Zlatá kniha komunikce je psána takto vizionářsky a přináší převrat do mnoha soft skills. Kdo ji má, čte a využívá její poznatky, ten je hodně vpředu. Připomínáme, že je to kniha typu all-in-one, čili čtenář najde na jednom místě z komunikačních znalostí a dovedností vše podstatné a to vždy ve třech úrovních podrobnosti: stučná definice užitečnosti - stručná "kuchařka", tj. návod k využití - podrobnější pojednání. Konkrétní témata knihy vidí čtenář rovnou na první straně obálky vpravo.
Objev podobné jako Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)
Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)
Elektronická kniha - autor Emilie Franková, 256 stran Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.
Objev podobné jako Kreativita a inovace v organizaci (978-80-247-3317-3)
Nenásilná komunikace - Řeč života (978-80-262-1785-5)
Elektronická kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 240 stran, česky Revidované a doplněné vydání!Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ochotě vnímat potřeby a pocity sebe samého i toho druhého. Tak napomáhá k řešení konfliktů a názorových rozdílů a rozvíjí vztahy založené na vzájemné úctě, vcítění a spolupráci.Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé a kdokoli, kdo kdy ve svých vztazích narazil na potíže a přeje si je transformovat.Marshall B. Rosenberg, Ph.D. byl americký psycholog a tvůrce konceptu nenásilné...
Objev podobné jako Nenásilná komunikace - Řeč života (978-80-262-1785-5)
Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.
Objev podobné jako Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Elektronická kniha - autor Karel Chadt, 172 stran, česky Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivýpředseda představenstva Regata Čechy, a. s.předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se...
Objev podobné jako Komunikace v managementu hotelnictví (978-80-759-8666-5)
Nenásilná komunikace: Řeč života (978-80-262-1785-5)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Revidované a doplněné vydání! Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ochotě vnímat potřeby a pocity sebe samého i toho druhého. Tak napomáhá k řešení konfliktů a názorových rozdílů a rozvíjí vztahy založené na vzájemné úctě, vcítění a spolupráci. Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé a kdokoli, kdo kdy ve svých vztazích narazil na potíže a přeje si je transformovat. Marshall B. Rosenberg, Ph.D. byl americký psycholog a tvůrce...
Objev podobné jako Nenásilná komunikace: Řeč života (978-80-262-1785-5)
Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.
Objev podobné jako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Mluvte německy! (978-80-266-0083-1)
Elektronická kniha - autor Jana Navrátilová, 128 stran Konverzační příručka a cvičebnice v jednom je určena pro mírně pokročilé studenty němčiny, kteří si chtějí rozšířit slovní zásobu, konverzační a jazykové dovednosti. Velká pozornost je věnována také rozvoji poslechových schopností. Ve dvanácti lekcích se seznámíte s nejdůležitějšími konverzačními tématy a reálnými situacemi. V každé lekci najdete slovní zásobu k danému tématu, fráze, jazykové tipy a rady. Slovní zásoba i fráze čerpají ze současného jazyka, a tak si můžete být jisti, že se učíte výrazy, které se skutečně v běžné řeči používají. Řada zábavných dialogů přispěje k osvojení a upevnění nové slovní zásoby.Kromě toho se pomocí českého překladu rozhovorů můžete snadno naučit další užitečné výrazy. Cvičení na konci každé lekce pomohou ověřit, jestli jste zvládli probranou látku a jestli jste schopni čelit reálným situacím v německy mluvícím prostředí. Řešení cvičení a přepisy nahrávek najdete v závěru...
Objev podobné jako Mluvte německy! (978-80-266-0083-1)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Efektivita sankcionování mladistvých (978-80-7502-131-1)
Kniha - autor Bronislava Coufalová; Filip Ščerba, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Hledání adekvátních forem postihu trestné činnosti mladistvých dlouhodobě patří mezi důležitá a často diskutovaná témata v rámci trestního práva. Tato monografie nabízí podrobnou a kritickou analýzu současné české právní úpravy sankcionování mladistvých, která je obsažena v zákoně o soudnictví ve věcech mládeže. Pozornost je přitom zaměřena nejen na hmotněprávní formy sankcí ukládaných mladistvým pachatelům, tedy na výchovná, ochranná a trestní opatření, ale také na odklony, které mohou být využívány v řízení proti mladistvým. Autoři identifikují problematické prvky této právní úpravy a navrhují jejich řešení de lege ferenda. Česká právní úprava sankcionování mladistvých je posuzována také prostřednictvím její komparace s vybranými úpravami zahraničními. Pro tyto účely byla vybrána rakouská, německá, a to zejména s ohledem na příbuznost těchto právních systémů, a...
Objev podobné jako Efektivita sankcionování mladistvých (978-80-7502-131-1)
Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci...
Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR (978-80-875-0041-5)
Elektronická kniha - autor Ján Šugár, Lenka Jakubcová, 146 stran Monografie přináší výsledky výzkumu postojů příslušníků Policie ČR k vybraným negativním společenským jevům a možnostem jejich prevence a řešení.
Objev podobné jako Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR (978-80-875-0041-5)
Hlasy v bouři (978-80-277-0083-7)
Elektronická kniha - ze série Černá zima, autor Darcy Coates, 304 stran, česky První díl trilogie Černá zima | Clare si vybavila zimu. A opuštěná auta u krajnice, hračky poházené na silnici. Vybavila si nekonečnou vánici a hrůzu, kterou nedokázala vysvětlit. A pak už nic… Když se probudila, ležela celá rozbolavělá a vyděšená v prastarém, ponurém domě, připomínajícím spíše starodávné šlechtické sídlo. U postele seděl neznámý mladý muž a tvrdil, že měla ve vánici autonehodu. Našel ji a přinesl do svého domu. Clare by ze všeho nejraději utekla, ale je až příliš slabá a vánice za okny stále nepolevuje. Uvěznila je v domě a Clare nezbývá než čekat. Mladík se k ní chová mile, ale Clare si není jistá, nakolik mu může důvěřovat? On tvrdí, že jsou v domě sami, ale ona má pocit, že vidí a slyší věci, které naznačují, že kolem někdo slídí a čeká na příležitost. Napětí stále stoupá a s ním i pocit, že se z nich stala lovná zvěř. Clare dochází k závěru, že její nehoda...
Objev podobné jako Hlasy v bouři (978-80-277-0083-7)
Hlasy v bouři (978-80-277-0083-7)
Kniha - autor Darcy Coates, 304 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Clare si vybavila zimu. A opuštěná auta u krajnice, hračky poházené na silnici. Vybavila si nekonečnou vánici a hrůzu, kterou nedokázala vysvětlit. A pak už nic… Když se probudila, ležela celá rozbolavělá a vyděšená v prastarém, ponurém domě, připomínajícím spíše starodávné šlechtické sídlo. U postele seděl neznámý mladý muž a tvrdil, že měla ve vánici autonehodu. Našel ji a přinesl do svého domu. Clare by ze všeho nejraději utekla, ale je až příliš slabá a vánice za okny stále nepolevuje. Uvěznila je v domě a Clare nezbývá než čekat. Mladík se k ní chová mile, ale Clare si není jistá, nakolik mu může důvěřovat? On tvrdí, že jsou v domě sami, ale ona má pocit, že vidí a slyší věci, které naznačují, že kolem někdo slídí a čeká na příležitost. Napětí stále stoupá a s ním i pocit, že se z nich stala lovná zvěř. Clare dochází k závěru, že její nehoda nebyla náhodná. Venku za dveřmi na ni...
Objev podobné jako Hlasy v bouři (978-80-277-0083-7)
Poctivost a kreativita: Kapitoly z buranské sociologie a volné úvahy (978-80-906573-5-9)
Kniha - autor Petr Hampl, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Velká sociologie klade velké otázky. Spojuje je jedno - odpovědi absolutně nikoho nezajímají. V této knize se autor ptá jinak. Třeba proč si děti nechaly vymýt mozky propagandou, i když jim rodiče věnovali dost času? Nebo proč politici prosazují nápady, které voliče vůbec nezajímají? Sociolog nemá lidem poskytovat výmluvy, ale má jim pomáhat rozumět silám, které ovlivňují jejich životy. Aby s nimi počítali, a případně, aby se spojili ke kolektivní akci, která jim umožní poměry změnit. Petr Hampl se o to pokouší a své články z posledních tří let, které reagují na dění ve společnosti, doplňuje o dodatečné komentáře, které je uvádí do souvislosti s odpovídajícími poznatky sociálních věd. Jeho ambicí je, aby čtenář dokázal jednotlivé události vidět v širším kontextu.
Objev podobné jako Poctivost a kreativita: Kapitoly z buranské sociologie a volné úvahy (978-80-906573-5-9)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových...
Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Píšovinky - více i méně prčovní lyricko-erotické noty k Led Zeppelin (978-80-875-1763-5)
Elektronická kniha - autor Dezider Fekete, 184 stran Kniha „Píšovinky“ není jen tím, čím by se mohla zdát na první pohled - tedy vtipnou a jazykově uvolněnou sbírkou zkušeností a příhod, týkajících se povětšinou sexu, či obecně svádění a vztahů mezi mužem a ženou, zarámovaných jakýmsi Kunderovským motivem pomsty zhrzeného (ne)milence. Ve skutečnosti jde také o zajímavý intelektuální text, což nezakryjí ani - často, leč poměrně účelně - užívané vulgarismy. Tato záležitost je jasná již na první stránce. Kniha je nejen výraznou sebereflexí hlavního hrdiny, ale i reflexí normalizační doby, ve které vyrůstal, a raně kapitalistické éry, v níž nyní žije, včetně různých historických přesahů a rodinných i politických souvislostí. Jako potomek v Česku zapomenutých Němců může s dobrým nadhledem pozorovat i středoevropský česko-německý kulturní souboj. Tento zápas nemůže pro něj dopadnout jinak než nerozhodně, protože je to také podmínkou, aby v jiném, nenápadnějším, ale o...
Objev podobné jako Píšovinky - více i méně prčovní lyricko-erotické noty k Led Zeppelin (978-80-875-1763-5)
Píšovinky (978-80-875-1764-2)
Elektronická kniha - autor Dezider Fekete, 184 stran Kniha „Píšovinky“ není jen tím, čím by se mohla zdát na první pohled - tedy vtipnou a jazykově uvolněnou sbírkou zkušeností a příhod, týkajících se povětšinou sexu, či obecně svádění a vztahů mezi mužem a ženou, zarámovaných jakýmsi Kunderovským motivem pomsty zhrzeného (ne)milence. Ve skutečnosti jde také o zajímavý intelektuální text, což nezakryjí ani - často, leč poměrně účelně - užívané vulgarismy. Tato záležitost je jasná již na první stránce. Kniha je nejen výraznou sebereflexí hlavního hrdiny, ale i reflexí normalizační doby, ve které vyrůstal, a raně kapitalistické éry, v níž nyní žije, včetně různých historických přesahů a rodinných i politických souvislostí. Jako potomek v Česku zapomenutých Němců může s dobrým nadhledem pozorovat i středoevropský česko-německý kulturní souboj. Tento zápas nemůže pro něj dopadnout jinak než nerozhodně, protože je to také podmínkou, aby v jiném, nenápadnějším, ale o...
Objev podobné jako Píšovinky (978-80-875-1764-2)
Šarlák (978-80-875-0638-7)
Elektronická kniha - autor Petr Mano, 160 stran Šarlák nás zavádí do jihočeského Písku 80. a 90. let minulého století Manova autobiografická kniha ukazuje jeho odvrácenou tvář – všední a syrové žití v bezútěšné době, kde jakýkoli cíl jako by byl předem odsouzen k nedosažitelnosti a vše kolem plulo v podivném bezčasí. Autor popisuje svých dvanáct zaměstnání, která vystřídal v průběhu dvánácti let, a jedinečně vykresluje génia míst v atmosféře doby.
Objev podobné jako Šarlák (978-80-875-0638-7)
Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 61 stran Hrst písní – výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu.
Objev podobné jako Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
Podívejte se také
- Regiony budoucnosti: Spolupráce, bezpečí, efektivita (978-80-271-1310-1)
- Mluv se mnou: Kniha o vzájemné komunikaci pacientů, jejich blízkých, lékařů a sester (978-80-7345-257-5)
- Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2)
- Sherlock Skandál v Belgrávii: 1. část (978-80-7449-875-6)
- Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0)
- Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4)
- Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)
- Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví (978-80-875-0029-3)
- Píšovinky (978-80-875-1764-2)
- Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)
- Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
- Šarlák (978-80-875-0638-7)
- Čarodějka (978-80-875-9702-6)
- Opona (978-80-7227-875-6)
- Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí (978-80-875-0045-3)
- Denník pre dušu: relaxácia, kreativita, inšpirácia (978-80-271-2038-3)
- Maluj vodou zas a znova Cestujeme (978-80-7451-875-1)
- Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)
- Spotřebitelské typologie (978-80-875-0090-3)
- Vraní skála (978-80-875-1735-2)
- Podnikatelský mýtus (978-80-875-2403-9)