Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Podívejte se také Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických...
Podívejte se také Nervy v kýbli (978-80-569-0206-6)
Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,...
Podívejte se také Makroekonomie (978-80-271-0251-8)
Podívejte se také
- WordPress (978-80-271-0178-8)
- Kameny (978-80-271-3416-8)
- Psychologie (978-80-271-0532-8)
- Němčina (978-80-271-1717-8)
- Nasucho (978-80-271-3317-8)
- Běhání (978-80-271-3276-8)
- Cupcakes (978-80-271-2509-8)
- Háčkování (978-80-271-0785-8)
- Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)
- Noční lov (978-80-271-0404-8)
- Speciální pedagogika (978-80-271-0095-8)
- Znovu já (978-80-271-0149-8)
- Včerejší noci (978-80-271-3531-8)
- Dědečkovy povídačky (978-80-271-2851-8)
- Síla hněvu (978-80-271-3403-8)
- Psí hrdinové (978-80-271-2538-8)
- Třetí polovička (978-80-271-3289-8)
- Děti prérie (978-80-271-0602-8)
- Windows 10 (978-80-271-2439-8)
- Alzheimerova demence (978-80-271-0561-8)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Marketingový výzkum - Radek Tahal
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
eBook: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Kniha - autor Lenka Polášková, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci. V obecné míře pedagogové pociťují, že nároky vycházející z pedagogické praxe se zvyšují. Kromě znalostí pedagogiky, didaktiky či například psychologie, tvoří významnou část také znalosti kurikulárních dokumentů, legislativy, nebo v případě vedoucích, pedagogických pracovníků znalosti v oblasti řízení týmu. Publikace se zaměřuje na problematiku aplikace vybraných nástrojů marketingové komunikace a jejich nástrojů ve specifickém segmentu vzdělávání. Rozvíjí profesní kompetence vedoucích pedagogických pracovníků v oblastech marketingové komunikace a oblastech znalostního managementu. Poukazuje na vliv managementu škol na vytváření...
Objev podobné jako Kompetence leadera školy Marketingové komunikace v praxi škol (978-80-271-3229-4)
Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Kniha - autor Allan Dib, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Považujete přípravu marketingového plánu za obtížný a náročný proces? Představte si, že si svůj marketingový plán vytvoříte jednoduše a rychle. Řekněme třeba na jednu prázdnou A4 stránku, která je rozdělena do devíti segmentů. Že je to možné, vám odhalí autor této knihy, který v ní přináší nový přístup k marketingu.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku: Nejrychlejší cesta k penězům (978-80-271-2591-3)
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
Zázračné zbraně a tajné projekty: Pokročilé zbraňové technologie a tajemný vojenský výzkum (978-80-206-1807-8)
Kniha - autor Denis Krüger, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Pokročilé zbraňové technologie & tajemný vojenský výzkum v třetí říši Fakta, projekty, legendy V posledních letech se na veřejnost dostává stále více detailů týkajících se dlouhou dobu neznámých zbraňových systémů, projektů a vynálezů německého válečného výzkumu. Nejnovější poznatky dokazují, že Německo bylo na špici nejen ve výzkumu konvenčních zbraní, ale i v oblasti chemického a jaderného výzkumu a vývoje a rozhodujícím způsobem ovlivnilo dnešní úroveň vojenských technologií. Vedle už známých pokročilých zbraní je v této knize slovem a obrazem představen nespočet dosud neznámých zbraňových projektů, plánů a myšlenek.
Objev podobné jako Zázračné zbraně a tajné projekty: Pokročilé zbraňové technologie a tajemný vojenský výzkum (978-80-206-1807-8)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 152 stran „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací jak pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, tak odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažery.
Objev podobné jako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Kniha - česky „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažerů..
Objev podobné jako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Makroekonomie (978-80-271-0251-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 368 stran Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více o problematice všeobecné makroekonomické rovnováhy (model IS-LM), o záporné úrokové míře, finanční ústavě, deflační spirále a mnohém dalším. Zkušení autoři v knize srozumitelně vysvětlují všechny hlavní makroekonomické koncepty a jejich souvztažnost. Cílem této knihy je poskytnutí solidního poznatkového základu pro samostatné utváření názorů, a proto je čtenář seznamován s rozdílnými makroekonomickými doktrínami, aniž je k některé z nich záměrně směrován. Publikace je určena především studentům bakalářského studia na ekonomických vysokých školách a studentům MBA.
Objev podobné jako Makroekonomie (978-80-271-0251-8)
Běhání (978-80-271-3276-8)
Elektronická kniha Zlepšete svou sílu, rychlost i vytrvalost s knihou Běhání na anatomických základech. Najdete v ní 48 detailně popsaných efektivních cviků, které vám pomůžou dostat ze sebe to nejlepší. Přehledné barevné ilustrace vám pomohou pochopit, které svaly, vazy a šlachy jak pracují, když je vaše tělo v pohybu. Zjistíte, jak můžete konkrétní svaly posilovat a běhat účinněji. Autoři Joe Puleo a Patrick Milroy také vysvětlí, jaké mají na běhání vliv rozdílné venkovní podmínky nebo kvalitní vybavení. Kromě toho se také dozvíte, jak se vyhýbat zraněním, která běžce často trápí, jakou jsou natržené svaly či šlachy nebo bolest zad či kolenou.
Objev podobné jako Běhání (978-80-271-3276-8)
Němčina (978-80-271-1717-8)
Elektronická kniha - autor Anežka Hanáková, 232 stran, česky Publikace je určena zejména střednímu zdravotnickému personálu, který plánuje pracovně nebo studijně vyjet do německy mluvících zemí. Vhodná je však i pro lékaře, studenty lékařských a zdravotnických fakult nebo středních zdravotnických škol. Pomáhá rychle se zorientovat v cizím prostředí vzhledem k výtahu nejdůležitější počáteční zdravotnické slovní zásoby. Publikace je uživatelsky přívětivá vzhledem k jasně dané struktuře a logice posloupnosti tematiky. Autorka vystudovala obor porodní asistence na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. Získala mezinárodní jazykový certifikát úrovně C2 a má více než desetiletou zkušenost s výukou německého jazyka v jazykovém studiu. Zúčastnila se pracovní stáže v německé nemocnici, odkud také čerpala informace do své knihy. Pravidelně publikuje články týkající se oboru porodní asistence.
Objev podobné jako Němčina (978-80-271-1717-8)
Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Elektronická kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky Milá společnost, šálek kávy nebo čaje a cupcakes – malé dortíčky – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem, různých příchutí, zdobené voňavou skořicí, křupavými oříšky, čokoládou dodávající pocit štěstí, různými druhy ovoce, jedlými bylinkami nebo jen posypané cukrovými ozdůbkami. Vyzkoušejte některý z 60 úžasných receptů uvedených v této knize, které jsou náležitě ověřeny a odměnou vám bude nejen kus tvořivé práce, ale i zábava a radost. Patříte-li do široké skupiny těch, kteří rádi pečou sladké dobroty snadno a rychle, nahlédněte do této jedinečné publikace a nechejte se inspirovat fantazií chutí a barev. Zdařilé fotografie a lákavý design zdobených cupcakes vás budou náležitě inspirovat při jejich zdobení.
Objev podobné jako Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Psychologie (978-80-271-0532-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 280 stran, česky Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte. Tato publikace je určená studentům pedagogických oborů – budoucím učitelům, kteří budou pracovat s dětmi mladšího a staršího školního věku, tedy se žáky základní školy. Kniha umožňuje studentům nahlédnout do psychologických disciplín ze tří úhlů pohledu: učitele-edukátora, který by měl být vybaven základními znalostmi z obecné, vývojové, pedagogické a sociální psychologie, jakož i i z psychoterapie; učitele-kolegy, jenž by měl být seznámen se základními poznatky z oblasti psychologie práce; a učitele-vědecko-výzkumného pracovníka, který by měl být seznámen s designem a realizací výzkumné činnosti v pedagogickém procesu. Celý text doprovázejí četné příklady z praxe autorek a bohatý poznámkový aparát.
Objev podobné jako Psychologie (978-80-271-0532-8)
Kameny (978-80-271-3416-8)
Elektronická kniha - autor Rupert Hochleitner, 112 stran, česky V této knize najdeš asi 85 druhů minerálů, drahokamů, hornin a fosilií, které se u nás vyskytují nejčastěji. Určitě nebudeš moct všechny hned najít ve svém okolí. Když se však na své výpravy dobře připravíš a zjistíš si dostatek informací o dobrých nalezištích, nějaký z těchto kamenů objevíš. Přečti si, jak je nejlepší při plánování postupovat, na co je třeba určitě dávat pozor a kde můžeš získat důležité informace. Kniha je velmi přehledná, při určování ti pomohou detailní fotografie minerálů, drahokamů, hornin a fosilií. Najdeš zde i zajímavé informace o jejich sběru a tipy, co můžeš podnikat, zkoumat a vyzkoušet. Na klopách obálky si přečteš o barvě vrypu minerálů a rady, jak určovat typy hornin.
Objev podobné jako Kameny (978-80-271-3416-8)
Nasucho (978-80-271-3317-8)
Elektronická kniha - autor Carolyn Dunsterová, 176 stran, česky Bylo prokázáno, že pro naši každodenní pohodu je zcela zásadní kontakt s přírodou – ten ale může být obtížný, jestliže žijeme i pracujeme ve městě. Dát dohromady pár suchých květů a bobulí, nějaké ty posbírané větvičky a plody a vytvořit si tak sezonní aranžmá představuje laciný způsob, jak do svého domova vnést kousek přírody, aniž bychom si museli lámat hlavu s jeho udržováním. Líbí se vám mít doma květiny? Někdy ale zvadnou a opadají dříve, než si je užijete. To se dá změnit! Vyzkoušejte současný trend a naučte se jak vypěstovat a usušit vhodné rostliny a uvázat z nich báječné kytice, které vám dlouho vydrží a dodají vašemu domovu romantickou atmosféru. Floristka Carolyn Dunster vdechla tomuto umění nový život a naučí vás, jak si vyrobit větší i menší kytice a aranžmá z přírodnin, které dodají vašemu prostředí trochu bohémský pocit a hodí se...
Objev podobné jako Nasucho (978-80-271-3317-8)
WordPress (978-80-271-0178-8)
Elektronická kniha - autor Marek Laurenčík, 264 stran, česky Kniha se zabývá jedním z nejpoužívanějších nástrojů pro tvorbu webových stránek – redakčním systémem WordPress. Tento systém umožňuje vytvářet jednoduché webové stránky a diskuzní fóra s využitím předem připraveného designu, ale také náročnější a složitější weby. Můžete při tom využívat vlastní programové moduly v jazyku PHP, vlastní formátování a vlastní datové tabulky. Čtenáři se seznámí s oběma přístupy. První část knihy je určena začátečníkům a popisuje použití systému WordPress na uživatelské úrovni. Druhá část popisuje komplexnější témata: principy použití vlastního kódu, vlastního formátování a vlastních programových modulů v rámci systému WordPress. Nechybí ani popis tvorby vlastní šablony. Součástí výkladu je i úvod do problematiky jazyků HTML a PHP, popis tvorby vlastních stylů CSS a základy jazyka SQL pro práci...
Objev podobné jako WordPress (978-80-271-0178-8)
Psychologie (978-80-271-0532-8)
Kniha - autor Michaela Pugnerová, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Psychologie (978-80-271-0532-8)
Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Kniha - autor Anna Šmalcová, 144 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Cupcakes – krásky pečené v papírovém košíčku. To jsou zákusky s vynikajícím krémem a náplní, ochucené různými příchutěmi. Cupcakes mají velkou výhodu v tom, že nepotřebujete nádobí, jsou naporcované a dají se podávat k jakékoli příležitosti jako jsou svatby, zahradní slavnosti, dětské oslavy a jiné společenské události. Vyzkoušejte některý z 80 receptů a upečte si dortíčky podle své chuti. Ať už jste cukrář, hospodyňka, anebo jen rádi pečete sladké dobroty, nechte se inspirovat. Všechny v knize uvedené recepty jsou zárukou, že výsledek vaší práce bude dokonalý.
Objev podobné jako Cupcakes (978-80-271-2509-8)
Háčkování (978-80-271-0785-8)
Elektronická kniha - autor Lenka Bednářová, 112 stran Nová Lenčina kniha přináší opět spoustu roztomilých figurek tentokrát zhotovených z jednoho druhu příze Camilla v pastelových barvách. V knize najdete 20 přehledných popisů s postupovými fotografiemi na uháčkování vodních i suchozemských zvířátek i ta létající. Ani tentokrát nechybí nová „školička“ háčkování. Novinkou je použití dvou typů popisů – klasický textový a také znakový, který je určen převážně zkušenějším háčkujícím.
Objev podobné jako Háčkování (978-80-271-0785-8)
Mlýn (978-80-271-0884-8)
Elektronická kniha - Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. - autor Michal Vaněček, 432 stran Fascinující příběh podle skutečné události. Dva bratři. Jeden mlýn. A jeden slib…Strhující příběh dvou bratrů, kteří dali slib umírajícímu otci, že uchrání jejich mlýn a majetek proti všem. Lze takový slib dodržet za všech okolností? Může oddanost takovému závazku odolat i mašinériím totalitních režimů?Zcela ojedinělé zpracování neobyčejně silného životního příběhu rodiny z jižních Čech zahrnuje časové období přes sto let. Nelehké životní osudy jednotlivých postav dokreslují autentické zprávy z Rudého práva, při kterých vás možná i zamrazí. Mlýn je symbolem děsivého soukolí, kterým musela řada našich předků projít. Je symbolem víry v právo na svobodu, v právo rozhodovat sám o svém osudu a být připraven vzít na sebe zodpovědnost.Dva bratři svůj slib splnili. Uchránili svůj majetek proti nacistům,...
Objev podobné jako Mlýn (978-80-271-0884-8)
Koncentrace (978-80-271-1324-8)
Elektronická kniha - autor Chris Bailey, 248 stran, česky Praktický průvodce ovládáním pozornosti – jedinečný nástroj, který vám umožní být kreativnější, produktivnější a žít smysluplněji Naše pozornost nebyla nikdy tak rozptylována jako dnes. Řada z nás si uvědomuje, jak mozek trpí neustálou snahou dělat víc věcí najednou. Přesto si to nedokážeme odpustit a navrch trávíme spoustu času zbytečnostmi. Náš mozek přitom nabízí dva účinné režimy, které můžeme spustit, když účelně využijeme svou pozornost. Hyperfocus – režim stoprocentního soustředění, který umožňuje být produktivnější. A scatterfocus – režim rozptýleného soustředění, který umožňuje být kreativnější a spojovat myšlenky novými způsoby. S pomocí knihy Koncentrace se naučíte tyto režimy využívat a ovládat svou pozornost. Autor Chris Bailey se kromě jiného zabývá tématy jako: rozpoznání a zvládání čtyř hlavních druhů rozptylování vytvoření jednoduchého a uspořádaného...
Objev podobné jako Koncentrace (978-80-271-1324-8)
Mediace v praxi optikou empirického výzkumu (978-80-7598-933-8)
Elektronická kniha - autor autorů kolektiv a Více autorů, 396 stran, česky Jaký je aktuální stav výkonu mediace v České republice dle zákona o mediaci? Jak stanovit podmínky jeho dalšího rozvoje? Na to odpovídá unikátní monografie o mediaci – poznatky autorů vychází z hloubkových rozhovorů se soudci, advokáty a mediátory a reflektují tak praktické využívání mediace v České republice, přístupy jednotlivých profesí k mediaci a zároveň jejich zkušenosti s mediací v praxi. Jedná se tak o skutečně unikátní publikaci s daty, které není možné jinde dohledat. Kromě obecného vysvětlení mediace, postupu sbírání dat a vedení hloubkových rozhovorů, najdou čtenáři v knize i přímo výtahy přepisů z jednotlivých rozhovorů spolu s dotazníky, které účastníci vyplňovali. Čtenáři si tak mohou přečíst i o přímých zkušenostech a názorech jednotlivých profesí s procesním řízení u soudu. Publikace navazuje na knihu ze začátku roku Právní a sociální aspekty mediace v České republice...
Objev podobné jako Mediace v praxi optikou empirického výzkumu (978-80-7598-933-8)
Konkurenční schopnost podniků: výsledky empirického výzkumu (978-80-210-6124-8)
Elektronická kniha - autor Ondřej Částek, 160 stran, česky Publikace se věnuje konkurenceschopnosti podniku, přináší mimo jiné operacionalizaci konceptu konkurenceschopnosti a především aplikaci algoritmu sekvenčního dopředného plovoucího výběru. Obsahuje i průběžné výsledky výzkumu českých podniků.
Objev podobné jako Konkurenční schopnost podniků: výsledky empirického výzkumu (978-80-210-6124-8)
Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)
Kniha - autor Martin Damašek; Marcel Dubovec; Vlastimil Jílek; Robert Kanócz; Josef Kružík, 188 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum, sv. X. (2020) se člení na dva hlavní oddíly a dodatkový třetí oddíl. První hlavní oddíl obsahuje čtyři filosoficko-dějinné interpretace týkající se různých aspektů metafysického myšlení a pokusů o vyrovnávání se s ním, konkrétně jde o vztah dialogu a sofistiky u Platóna, dále o pojetí vkusu u Maimona a o dva náhledy na pojetí svobody u Kanta a Heideggera. Druhý hlavní oddíl přináší čtyři filosofické náhledy na básnictví, a to nejen v obecné rovině, nýbrž vždy ve vztahu ke konkrétnímu básnickému dílu, jmenovitě K. H. Máchy, E. Pounda, G. Trakla a P. Krále. Poslední příspěvek ve třetím oddíle se věnuje nedávno vydané knize o S. Kierkegaardovi od P. Šajdy.
Objev podobné jako Ročenka pro filosofii a fenomenologický výzkum (978-80-7476-200-0)
Síla hněvu (978-80-271-3403-8)
Elektronická kniha Také vás v dětství učili, že se nesmíte vztekat či mít zlost? Že hněv je něco špatného? To je ovšem velká chyba. Právě hněv je znakem naší duševní pohody. Pokud jej budete potlačovat a nevěnovat mu pozornost, dříve nebo později vás dožene. Autorka vám ukáže, jak se díky hněvu dostat blíže ke svým skutečným potřebám a přáním i jak můžete využít hněv pro autentický a spokojenější život. V knize najdete cvičení pro práci s hněvem a strategie, jak svůj hněv pozitivně využít ve svůj prospěch. Kdo říká „ano“ hněvu, říká „ano“ životu.
Objev podobné jako Síla hněvu (978-80-271-3403-8)
Třetí polovička (978-80-271-3289-8)
Kniha - autor Carola Loveringová, 368 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Třetí polovička (978-80-271-3289-8)
Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)
Kniha - česky Stromy nás obklopují jen zdánlivě tiše a němě. Buky, jabloně i ostatní druhy ve skutečnosti komunikují nejen mezi sebou navzájem, ale i s námi - pokud dokážeme porozumět jejich jazyku. Stromy přinášejí mnohem větší potěšení tomu, kdo ví, co v nich probíhá, kdo umí podle růstu a stavu listů nebo kůry poznat, jak se jim daří. Lesník Peter Wohlleben ve své knize nabízí překvapivé náhledy do světa stromů a napomáhá tak tomu, abychom se na ně dívali z jiné perspektivy. Díky vědomostem o stromech a ekologických souvislostech jejich existence o ně budeme moci i pečovat v souladu s přírodou. Odborné rady autora vám pomohou při výběru vhodného stromu na zahradu, při výsadbě a řezu nebo při péči o staré a nemocné stromy. Kniha pro všechny, kdo milují stromy, chtějí jim rozumět a správně o ně pečovat.
Objev podobné jako Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)
Neučebnice ekonomie (978-80-271-3193-8)
Elektronická kniha - autor Lenka Farkačová, 176 stran, česky Každý den v novinách čteme, jak se vyvíjí inflace, jak posiluje či oslabuje koruna, že bitcoin je už na ústupu nebo že jeho cena naopak roste. Přijdou vám takové informace vytržené z širšího kontextu? Chtěli byste textům lépe rozumět? Právě pro vás je tato kniha! Cílem této publikace je přinést vhled do ekonomie běžného dne. Autorka, držitelka ceny prof. Vencovského pro ekonomy do 35 let, v knize srozumitelně vysvětluje aktuální vývoj ekonomiky v České republice nebo třeba rozhodování o investicích do kryptoměn. Klade také důraz na to, abychom si své názory nevytvářeli na základě pocitů a emocí, ale logických vazeb. Nečekejte žádnou strohou učebnici, tato kniha vám odlehčenou formou konečně přiblíží vše, co jste chtěli dosud vědět o ekonomii.
Objev podobné jako Neučebnice ekonomie (978-80-271-3193-8)
Speciální pedagogika (978-80-271-0095-8)
Elektronická kniha - autor Josef Slowík, 168 stran Snaha léčit choroby a napravovat vady či poruchy je stejně stará jako nemoci a postižení. Ovšem i tam, kde léčba není možná, lze usilovat o kvalitní výchovu, vzdělávání, osobnostní rozvoj a začlenění handicapovaného člověka do společnosti. Tato úspěšná publikace přináší základní přehled o oboru speciální pedagogika. Detaily knihy: Autor: Josef Slowík Rok vydání: 2016 ISBN: 978-80-271-0095-8 Počet stran: 168
Objev podobné jako Speciální pedagogika (978-80-271-0095-8)
Noční lov (978-80-271-0404-8)
Kniha - autor Robert Bryndza, 432 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Pokud tě někdo sleduje, jsi mrtvý… Jedné horké červnové noci je detektiv šéfinspektor Erika Fosterová přivolána k vraždě. Oběť, vážený praktický lékař, je nalezen ve své posteli udušený. Zápěstí má svázaná a oči pod průhledným sáčkem utěsněným pod hlavou vypoulené. O několik dní později umírá za podobných okolností další muž a Erika a její tým tuší, že čelí sériovému vrahovi. Ten své oběti sleduje, pozoruje a čeká na vhodný moment, kdy udeří. Co mají oba mrtví společného? Je v jejich minulosti nějaké tajemství, které by je mohlo spojovat? A co je spojuje s vrahem? Erika udělá vše pro to, aby Nočního lovce zastavili a dopadli, i když opět riskuje a dostává se do konfliktů s nadřízenými. A navíc možná vrah sleduje i ji…
Objev podobné jako Noční lov (978-80-271-0404-8)
Včerejší noci (978-80-271-3531-8)
Elektronická kniha - autor Mhairi McFarlaneová, 376 stran, česky Eve už roky tajně miluje Eda, jednoho ze svých nejlepších přátel. Zní to sice jako scénář hloupého romantického filmu, ale je to pravda. I když je Ed zadaný, ona věří, že jsou si souzeni a mají být spolu. Tedy – věřila. Pak jedna jediná událost otřese přes noc celou partou jejich přátel a odhalí pečlivě střežená tajemství, která je ukazují v úplně novém světle. A Eve neví, komu věřit.
Objev podobné jako Včerejší noci (978-80-271-3531-8)
Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)
Elektronická kniha - autor Grossman Gail Boorstein, 256 stran, česky Název vychází z anglického slova restore, které znamená obnovit, ozdravit nebo znovu nastolit rovnováhu. Narozdíl od často dynamických a fyzicky náročných poloh hatha jógy nebo aštánga jógy se pozice drží delší dobu a cíleně napomáhájí odpočinku a uvolnění. Tato forma jógy je vhodná i při rekonvalescenci po zranění nebo nemoci, může pomoci překonat slabší deprese a úzkosti i vyrovnat se s traumatickými událostmi. Tato jóga je vhodná i v období menstruace a v těhotenství. V restorativní józe pozice využívají pomůcky (polštáře, bločky, pásky, bolstery, deky, případně židle), kterými se tělo vypodkládá a podepírá. Principy používání pomůcek jsou v knize podrobně popsány.
Objev podobné jako Restorativní jóga (978-80-271-2455-8)
Kocour Josef (978-80-271-0280-8)
Elektronická kniha - autor Lenka Rožnovská, 88 stran Kočičí život je někdy pod psa. Tohle kotě se ale nikdy nevzdává! Kocourek Josef má jméno po Josefu Ladovi. Se slavným malířem ho spojuje zraněné oko a touha malovat. Nezdolný kocourek maluje obrázky pro svou kočičí mámu a vypráví podivuhodná dobrodružství všem malým čtenářům, kterým se osvědčuje genetická metoda čtení.
Objev podobné jako Kocour Josef (978-80-271-0280-8)
Provensálský styl (978-80-271-0756-8)
Elektronická kniha - Zařiďte si bydlení ve stylu francouzské Provance. Kniha vám pomůže zorientovat se v tomto stylu i v jeho zákoutích. Můžete se inspirovat a nalézt pro svůj domov vlastní cestu. - autor Karolína Hornová, 152 stran Bydlení ve stylu Provence není jen venkovská tradice, levandule, pestrá paleta barev a vůní, ale i radostný přístup k životu. A také pozitivní vnímání plynutí času. To vše se podílí na nezaměnitelném kouzlu tohoto rozmanitého regionu. V rukou držíte průvodce, který nechce poučovat ani radit, ale pomáhá v orientaci v provensálském stylu a v jeho všemožných zákoutích. Můžete se tak inspirovat a nalézt pro svůj domov vlastní styl. Provence totiž dokáže být honosná i střízlivá, městská i venkovská, tradiční i moderní. Vždy ale zůstane útulná a hřejivá.
Objev podobné jako Provensálský styl (978-80-271-0756-8)
Děti prérie (978-80-271-0602-8)
Elektronická kniha - autor Ondřej Balík, 144 stran Knížka pro všechny děti, které mají rády přírodu, běhání po rozlehlých prériích a nebezpečná dobrodružství. Při čtení poutavých příběhů dvou malých indiánek se možná naučíte i pár lakotských slovíček.
Objev podobné jako Děti prérie (978-80-271-0602-8)
Sportovní výživa (978-80-271-1030-8)
Elektronická kniha - autor Nancy Clark, 448 stran, česky V šestém (u nás čtvrtém), upraveném vydání knihy Sportovní výživa dostanete ty nejlepší rady od mezinárodně uznávané odbornice na výživu. Ať už sportujete vrcholově nebo se jen zajímáte o zdravý životní styl, Nancy Clarková vám poradí, jak z výživy dostat maximum. Pomůže vám s výběrem potravin v obchodě i restauraci, ale také s tím, co jíst před cvičením, během něj i po něm. Díky 89 originálním receptům budete vědět, jaké vyvážené pokrmy můžete připravovat ve vlastní kuchyni. Dozvíte se všechno o dietách bez hladovění, zdravém nabírání na váze i specifických výživových potřebách sportovců bojujících s poruchami příjmu potravy. Kniha vychází z ověřených vědeckých poznatků a pomůže vám zorientovat se ve světě stravovacích plánů, sacharidů, bílkovin, příjmu tekutin, biopotravin, potravinových doplňků nebo hubnutí nebo tvorby svalové tkáně.
Objev podobné jako Sportovní výživa (978-80-271-1030-8)
Podívejte se také
- Vizionáři architektury (978-80-271-1283-8)
- Příběhy stromů (978-80-271-0277-8)
- Kocour Josef (978-80-271-0280-8)
- Buďte výjimeční (978-80-271-3304-8)
- DPH 2019 (978-80-271-2244-8)
- Neučebnice ekonomie (978-80-271-3193-8)
- Rozmarné léto (978-80-7287-271-8)
- Sportovní výživa (978-80-271-1030-8)
- Provensálský styl (978-80-271-0756-8)
- Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
- Nečekané přiznání (978-80-271-3250-8)
- Hrátky s čísly (80-247-0206-1)
- Mzdové účetnictví 2018 (978-80-271-0871-8)
- Sebepéče pro pečující (978-80-271-1395-8)
- DPH a účtování (978-80-271-0798-8)
- Uzdravte svou duši (978-80-271-0321-8)
- Praha neznámá II (978-80-271-0417-8)
- Patchwork inspirace přírodou (978-80-271-0628-8)
- Základy všeobecnej farmakológie (978-80-271-1746-8)
- Trénuj jako bojovník (978-80-271-3205-8)
- Investování pro začátečníky (978-80-271-3458-8)
- Domek u lesa (978-80-271-3643-8)