Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingový výzkum - Radek Tahal
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Podívejte se také louskacek kucera holub zbynek richtr radek rauksul
Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
eBook: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Podívejte se také Banga Radek: Věci jinak - CD (SU6735-2)
Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Podívejte se také Radek Štěpánek: český lev (978-80-759-7050-3)
Podívejte se také
- Radek Banga: (Ne)pošli to dál (978-80-759-7865-3)
- Baborák Radek: Mozart: Koncertantní symfonie, hudba pro lesní roh (2x CD) - CD (SU4251-2)
- Baborák Radek, Pražský komorní orchestr: Pokorný, Rössler- Rosetti, Stich-Punto: Koncerty pro lesní (SU4017-2)
- Wolfgang Amadeus Mozart/Radek Baborák: Hornové koncerty a kvintet/Horn Concertos & Quintet - CD (SU4207-2)
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,...
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Kniha - autor Miroslav Chráska, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti.
Objev podobné jako Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Schwarzwolf Tahat sada likérky, kalíšků a nálevky (F5001200AJ3)
Placatka - nerezová, objem 266 ml, panáky součástí, v dárkovém balení Sada Schwarzwolf Tahat vám umožní vychutnat si svůj oblíbený likér či jakýkoli nápoj kdekoli na cestách. Obsahuje nálevku, 4 kalíšky o objemu 30 ml a likérku, která je vyrobená z vysoce kvalitní nerezové oceli a doplněná o hladký černý povrch. Disponuje objemem 266 ml a opatřená je šroubovacím uzávěrem, který zajistí její spolehlivé uzavření. Sada Schwarzwolf Tahat je ideální pro domácí použití i na cesty. Klíčové vlastnosti sady likérky, kalíšků a nálevky Schwarzwolf TahatSada obsahující likérku, nálevku a 4 kalíškyLikérka je vyrobená z vysoce kvalitní nerezové oceliDoplněná o hladký černý povrchLikérka Schwarzwolf disponuje objemem 266 mlŠroubovací uzávěr zajistí její spolehlivé uzavřeníNálevka usnadní nalévání nápoje do likérkyBarevné provedení: stříbrno-černé Objem likérky:266 ml Objem kalíšků:30 ml
Objev podobné jako Schwarzwolf Tahat sada likérky, kalíšků a nálevky (F5001200AJ3)
Netahej vlka za ocas (978-80-264-1307-3)
Elektronická kniha - autor Oldřiška Ciprová, Lenka Němcová, 80 stran Milé děti, slyšíte někdy od dospělých přísloví nebo přirovnání ke zvířátkům a nevíte tak úplně, co to vlastně znamená? V této knize vám to některá zvířátka prozradí. Dozvíte se tak například, kde dávají lišky dobrou noc, proč psi, kteří štěkají, nekoušou, nebo proč se vlk nesmí tahat za ocas. Vydejte se s námi do světa, kdy zvířátka z přísloví ožívají a konečně nám vysvětlí, proč se v nich vlastně ocitla.
Objev podobné jako Netahej vlka za ocas (978-80-264-1307-3)
Marketingové myšlení - Peter Matisko
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
Objev podobné jako Marketingové myšlení - Peter Matisko
Kvalitativní výzkum - Jan Hendl
Metody kvalitativního výzkumu si získávají ve vědách o člověku a společnosti stále větší význam, ať jsou považovány za doplněk tradičních kvantitativních postupů, nebo jejich protipól. Jsou velmi užitečné v případech, kdy jde o zkoumání života lidí, historie i chodu organizací, společenských procesů apod. Příručka, jejíž přepracované a aktualizované vydání přinášíme, se již stala standardní učebnicí těchto metod u nás. Ukazuje, z jakých zdrojů metody kvalitativního výzkumu vycházejí, a představuje hlavní výzkumné plány užívané v této oblasti. Popisuje kvalitativní metody sběru dat, jejich kódování, vyhodnocování a interpretaci. Pozornost věnuje i počítačovým nástrojům sloužícím kvalitativnímu výzkumu, psaní zprávy o výzkumu a hodnocení jeho kvality. Doc. RNDr. Jan Hendl je přední odborník v oblasti metodologie vědy a zpracování dat. Zabývá se kvantitativními i kvalitativními metodami v oblasti sociálních a biomedicínských věd, metaanalýzou, kinatropologií. Přednáší na Fakultě tělesné výchovy a sportu UK v Praze, je autorem četných odborných sdělení a knih. V nakladatelství Portál vyšly publikace Přehled statistických metod zpracování dat, Kvalitativní výzkum, Metody výzkumu a evaluace a Statistika v aplikacích.
Objev podobné jako Kvalitativní výzkum - Jan Hendl
Občanka 7 - Marketingový specialista - učebnice
Jde o mnohem víc než jen o hodinu občanské výchovy! Nová učebnice sestavená podle metody otevřené didaktiky. Otevírá žákům cestu k samostatnému myšlení skrze různorodá témata tak, aby se skutečně zamysleli, porozuměli a nazírali na věci z různých úhlů. Vede žáky, aby se naučili třídit informace, vyhledávat kvalitní a ověřené zdroje. Učí pracovat s vlastním názorem a s názorem ostatních. Učebnice zaujme nejen svým obsahem, ale i spoustou zajímavých obrázků a fotek. Každá stránka je jiná, žije svůj vlastní příběh. Cílem je, aby učebnice žáky bavila. Látka je propojena s praxí s důrazem na aktivitu žáků. Žádné biflování, ale pokládání otázek a samostatné přemýšlení o probíraných tématech. Metoda otevřené didaktiky přináší radost a minimalizuje stres Pokládá důležité a zajímavé otázky Donutí žáky se zamyslet nad problémy Cílem je problému porozumět, nikoliv se o něm nabiflovat Zábavný přístup a pestré projekty vedou žáky k aktivitě (i mimo třídu) Probíraná látka je široce propojená s praxí Vychovává k občanství, k respektování hodnot a k zodpovědnosti Učebnice seznamuje s tématy, které nastartují chuť pomáhat lidem v nouzi. Rozvíjí právní i občanské povědomí žáků. Učí žáky, jak být dobrým týmovým hráčem a empatickým posluchačem, který respektuje názory ostatních a zároveň nemá strach říci nahlas svůj názor svůj.
Objev podobné jako Občanka 7 - Marketingový specialista - učebnice
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Slavné sociologické výzkumy (1899–1949) (9788024650647)
Elektronická kniha - autor Hynek Jeřábek, 396 stran, česky Dějiny sociologie je možno sledovat jako vývoj sociologických teorií anebo jako vývoj výzkumných projektů. Počátky sociologie zpravidla nebývají spojovány s empirickými výzkumy. Trvalo půl století, než se sociologům výzkumníkům podařilo prosadit, že vědecká komunita uznala empirický sociologický výzkum jako legitimní a velice potřebnou součást akademické sociologie. Kniha se zabývá půlstoletím vývoje výzkumného snažení desítek a stovek sociologů – jejich dnes slavnými sociálními výzkumy, a to od jeho počátků na konci devatenáctého století až po definitivní uznání výzkumu jako legitimní součásti sociologie koncem čtyřicátých let dvacátého století. Soustřeďuje pozornost na ty výzkumy, na nichž bylo možno transparentně ukázat postupný vývoj a pokroky výzkumné metodologie. Při výběru projektů bylo důležité, nakolik jejich autoři nechali nahlédnout do své výzkumné dílny. Cílem bylo představit empirický...
Objev podobné jako Slavné sociologické výzkumy (1899–1949) (9788024650647)
Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu (9788024627526)
Elektronická kniha - autor , 312 stran Publikace ukazuje, že environmentální problémy mají nejen stránku čistě přírodovědnou, ale obsahují zpravidla i pohled technický, ekonomický a společenskovědní, přinášející otázky sociálně-právní, edukativní, etické apod. Propojování těchto pohledů představuje největší výzvu a zároveň největší příležitost environmentálního výzkumu. Jednotlivé kapitoly přinášejí shrnutí hlavních směrů environmentálního výzkumu, který se provádí na Univerzitě Karlově, a zároveň naznačují zaměření environmentálního výzkumu v celé České republice.
Objev podobné jako Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu (9788024627526)
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Když za nás Bůh netahá kaštany z ohně - Renata Kalenská, Marek Orko Vácha
Tahle kniha vznikala při putování Podyjím, při rozjímání na zahradě jedné fary i dlouhých hovorech u vína. Když se potká novinářka, co se umí ptát, a kněz, lékařský etik a přírodovědec, který má co říct, vznikne hluboký, třaskavý a místy dojemný dialog. Něco jako dvojitá osobní zpověď. Třeba o tom, jak se nebát budoucnosti, jak vnímat svět i sebe a jak si vychutnat každou přítomnou chvíli.
Objev podobné jako Když za nás Bůh netahá kaštany z ohně - Renata Kalenská, Marek Orko Vácha
Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
Elektronická kniha - autor František Ochrana, 148 stran, česky Publikace se zabývá vztahem mezi volbou metodologie, metodou, výzkumným cílem a výslednou výpovědí v obecné rovině vědeckého zkoumání. Na teoretické bázi představuje jednotlivé typy metod a možnosti jejich uplatnění a analyzuje jejich přednosti a omezení. Podrobněji je zkoumána explanace a z časového, procesního a strukturně-funkčního pohledu také narace. Závěr knihy je věnován problému evaluace vědeckovýzkumné činnosti a jejího dopadu na financování věd.
Objev podobné jako Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 152 stran „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací jak pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, tak odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažery.
Objev podobné jako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Environmentální výzkum a hrozby 21. století (9788024649832)
Elektronická kniha Kniha předkládá přehled problémů z oblastí výzkumu životního prostředí s ohledem na jejich aktuálnost a potenciální rizika, která do budoucna mohou daná témata skýtat. Zahrnuje kapitoly z oblasti dopadů a aspektů globálních změn, problémy týkající se nových typů znečištění životního prostředí a jejich expozice a rovněž témata týkající se změn v chování populace ve vztahu k přírodě a komunikace environmentálních otázek ve vztahu k veřejnosti. Publikace se dotýká rovněž problematiky očkování a věnuje se i legislativní stránce ochrany životního prostředí.
Objev podobné jako Environmentální výzkum a hrozby 21. století (9788024649832)
Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Kniha - česky „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažerů..
Objev podobné jako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Výzkum médií (978-80-247-3568-9)
Elektronická kniha - autor Renáta Sedláková, 548 stran Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo jsou zadavateli výzkumných šetření v oblasti sociálních věd. Detaily knihy: Autor: Renáta Sedláková Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-3568-9 Počet stran: 548
Objev podobné jako Výzkum médií (978-80-247-3568-9)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)
Elektronická kniha - autor Monika Palatková, 208 stran Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v...
Objev podobné jako Marketingový management destinací (978-80-247-3749-2)
Radek Banga: (Ne)pošli to dál - Radek Banga
Radek Banga alias Gipsy působí na české hudební scéně už od třinácti let. Od té doby vydal mnoho úspěšných nahrávek, získal řadu ocenění a vystupoval po celém světě. Kudy vedla jeho trnitá cesta ze zatuchlého žižkovského bytu až na proslulý festival v Glastonbury? Jaká osobní dramata se odehrávají za zavřenými dveřmi domovů? Radek svým nenapodobitelným stylem bude vyprávět o tom, že mít sen je první krok k tomu, abyste si ho mohli splnit.
Objev podobné jako Radek Banga: (Ne)pošli to dál - Radek Banga
Tahej a Hraj si se ZVÍŘÁTKY: Leporelo s posuvnými prvky (978-80-7567-548-4)
Kniha - 10 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Pojmenují zvířátka na statku, v pralese, v moři či v lese a na louce.
Objev podobné jako Tahej a Hraj si se ZVÍŘÁTKY: Leporelo s posuvnými prvky (978-80-7567-548-4)
Lékařský výzkum a etika (80-247-0924-4)
Elektronická kniha - autor Marta Munzarová, 120 stran V době, kdy se problematika výzkumu ocitá v centru medicínského dění a mění se tradiční vztah lékaře a jeho nemocného ve vztah výzkumníka a subjekt výzkumu, je nanejvýš urgentní věnovat pozornost možným etickým úskalím výzkumu. Cílem autorky je srozumitelnou formou přiblížit problematiku etiky lékařského výzkumu nejen lékařům a studentům zdravotnických oborů, ale i laikům, kteří se stávají subjekty výzkumu.
Objev podobné jako Lékařský výzkum a etika (80-247-0924-4)
Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice (9788024636283)
Elektronická kniha - autor Hana Váňová a Jiří Skopal, 164 stran, česky Učební text Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice je určen studentům hudební výchovy všech typů studia na pedagogických fakultách a doktorandům v oboru hudební teorie a pedagogika s cílem orientovat je v základních etapách vědeckovýzkumné práce a připravit je po stránce metodologické na řešení závěrečné práce s výzkumným zaměřením. Učebnice poskytuje mezioborové i specifické informace k celé šíři aktivit – od činností studijního rázu (stanovení problému, osvojení technik informační přípravy, teoretické uchopení řešeného tématu) přes činnosti organizační a výzkumné povahy k sepsání závěrečné výzkumné zprávy z hlediska strukturální a obsahové výstavby, formálních náležitostí a vědeckého stylu. Velká pozornost je věnována uplatnění výzkumných metod ve specifických podmínkách hudebně výchovné praxe a systematice tištěných i elektronických informačních zdrojů.
Objev podobné jako Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice (9788024636283)
Výzkum v ošetřovatelství (978-80-247-2713-4)
Elektronická kniha - autor Jana Kutnohorská, 176 stran Učebnice k předmětu výzkum v ošetřovatelství je určena studentům oboru ošetřovatelství, nelékařských zdravotnických a sociálně-zdravotnických oborů, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Po jejím prostudování budou informováni o teoretických poznatcích i praktickém využití výzkumu, např. při ověřování a kritickém hodnocení zavedených postupů i nových metod práce nebo při zkoušení moderních pomůcek. Metody výzkumu využijí při tvorbě absolventských, bakalářských a diplomových prací.
Objev podobné jako Výzkum v ošetřovatelství (978-80-247-2713-4)
Úspěšný návrh výzkumu (978-80-262-0980-5)
Kniha - autor Keith Punch, 230 stran, česky Kniha se zabývá jak kvantitativním, tak kvalitativním přístupem k empirickému výzkumu v sociálních vědách a zaměřuje se na tři ústřední témata: Co je výzkumný projekt, kdo ho čte a proč? Jak máme postupovat při zpracování návrhu projektu? Jak může vypadat zpracovaný návrh projektu? Jedná se o nezbytnou knihu pro jakéhokoli studenta nebo výzkumníka, který se chystá začít vlastní výzkum. Úspěšný výzkum vyžaduje efektivní a důkladnou přípravu. V tomto rozšířeném a aktualizovaném vydání Úspěšného návrhu výzkumu autor předkládá návod k řešení jednotlivých aspektů přípravy návrhu výzkumu a prezentování dobře zpracovaného plánu pro provedení výzkumu.
Objev podobné jako Úspěšný návrh výzkumu (978-80-262-0980-5)
Mega Construx Barbie Color Reveal Výzkum Delfínů (194735078288)
Stavebnice - 116 dílků v balení, materiál plast Rádi byste pořídili dítěti novou stavebnici? Stavebnice Mattel pomůže dětem rozvíjet jak logické myšlení, tak kreativitu nebo jemnou motoriku. Je spojená se zábavou, tudíž dítka ani nezpozorují, že se učí novým věcem. Nabízená varianta se sestavuje dohromady z 116 dílků. Výrobním materiálem stavebnice je plast. Hlavní přednosti stavebnice Mega Construx Barbie Color Reveal Výzkum Delfínů Stavebnice nabízí zábavu i možnost vzdělávání Je nápomocná při rozvíjení kreativity, jemné motoriky i logického myšlení Pro složení stavebnice je nutné poskládat 116 dílků Materiálem je plast Stavebnice Mattel je doporučena pro děti od
Objev podobné jako Mega Construx Barbie Color Reveal Výzkum Delfínů (194735078288)
Metody pedagogického výzkumu (978-80-247-5326-3)
Elektronická kniha - autor Miroslav Chráska, 256 stran Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti.
Objev podobné jako Metody pedagogického výzkumu (978-80-247-5326-3)
Terénní výzkum v sociální a kulturní antropologii (9788024625737)
Elektronická kniha - autor Martin Soukup, 170 stran, česky Publikace Martina Soukupa je vůbec první původní českou prací, která se uceleně věnuje metodologickým základům kulturní a sociální antropologie. Vysvětluje systematiku anglosaské antropologie i základní koncepce oboru a popisuje historické okolnosti vzniku a rozvoje jeho metod a technik. Zvláštní pozornost je věnována podrobnému popisu vybraných technik terénního výzkumu a všech jeho fází, od plánování až k jeho završení. Čtivě a přehledně napsaný text autor doplnil o postřehy založené na vlastní zkušenosti z Nové Guineje. Kniha je určena antropologům, etnologům, sociologům a všem zájemcům o problematiku metod a technik antropologického zkoumání společnosti a kultury.
Objev podobné jako Terénní výzkum v sociální a kulturní antropologii (9788024625737)
Současný výzkum psychoterapie (978-80-725-4707-4)
Elektronická kniha - autor Ladislav Timuľák, Michal Ivanovský, 288 stran V souladu se současnými trendy zkoumání konkrétního přínosu psychoterapie autor představuje čtenáři metody objektivního posouzení její prospěšnosti a přibližuje různé nástroje pro zmapování výsledků jejího působení. Seznamuje rovněž s metodami shromažďování poznatků z jednotlivých výzkumů, takzvaných meta-analýz, a se způsoby rozboru faktorů ovlivňujících konečný efekt psychoterapeutických sezení. Mezi tyto faktory patří například osobnostní charakteristiky terapeutů a klientů nebo délka trvání léčby. V oblasti analýzy samotného procesu psychoterapeutického působení se kniha věnuje mimo jiné testování teorie nastupující terapeutické změny. Jsou prezentována i specifika výzkumů ve skupinové, párové a rodinné terapii. Publikace obsahuje mnoho ukázek konkrétních výzkumů a pozornost je věnována i uplatnění teoretických závěrů v praxi.
Objev podobné jako Současný výzkum psychoterapie (978-80-725-4707-4)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových...
Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Elektronická kniha - autor RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA, a kolektiv, 436 stran Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady.
Objev podobné jako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani...
Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Elektronická kniha - ze série Vstříc úspěchu, autor John Westwood, 176 stran, česky Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci. Kniha obsahuje praktická cvičení, užitečné šablony a praktické tipy, které vám pomohou získat další zásadní dovednosti pro vaše podnikání.
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán (978-80-750-8624-2)
Řádky mezi řádky. Úvahy a okamžiky 2023 - František Schildberger
Asi každý člověk si někdy psal deník - a někdo ho píše třeba i dnes. Ale v tom případě se většinou trošičku stydí, protože takové to "můj deníčku - můj důvěrníčku" patří k pubertě, k potřebě nějak se vyrovnávat se záludnostmi světa - a tvořit si svůj vlastní, lepší svět. Deník starého chlapa je ale přece jen už dost jiný: ovšem zranění nespravedlnostmi okolního světa a bolestná potřeba duše nějak se s nimi vyrovnávat, je i pro známého básníka a publicistu Františka Schildbergera (ročník 1952) stále motivem jeho deníkových záznamů. I když už nejde o něžné či kruté osobní city, nýbrž především o krutý a vůbec ne něžný svět politiky, společenských vztahů, veřejného života. Jaký tedy je svět podle Františka Schildbergera? Politický a polemický - i poetický. Často ironický (to ovšem ne vždycky). Mužský i ženský. Hlavně náboženský! Někdy v něm vítr duje, někdy i zarýmuje... V každém případě stojí za to zalistovat stránkami deníku Františka Schildbergera, tentokrát za rok 2023.
Objev podobné jako Řádky mezi řádky. Úvahy a okamžiky 2023 - František Schildberger
Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY ČÍSLA: Leporelo s posuvnými prvky (978-80-7567-550-7)
Kniha - 10 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Budou počítat zvířata či předměty nebo osoby, které znají. Počítání tak bude hračka.
Objev podobné jako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY ČÍSLA: Leporelo s posuvnými prvky (978-80-7567-550-7)
Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY PROTIKLADY: Leporelo s posuvnými prvky (978-80-7567-551-4)
Kniha - 10 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Naučí se, co je malé, co naopak velké, co čisté, co špinavé, co nové, co staré. Kniha jim poslouží i jako základ pro myšlenkové I logické operace.
Objev podobné jako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY PROTIKLADY: Leporelo s posuvnými prvky (978-80-7567-551-4)
Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY BARVY: Leporelo s posuvnými prvky (978-80-7567-549-1)
Kniha - 10 stran, česky, prostorové pohádky, leporela Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Spolu se zvířátky se budou učit poznávat různé barvy a zároveň je mohou určovat. Kniha před nimi otvírá pestrý svět barev!
Objev podobné jako Tahej a Hraj si se ZVÍŘATKY BARVY: Leporelo s posuvnými prvky (978-80-7567-549-1)
Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Elektronická kniha - autor Magdalena Čevelová, 84 stran E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize.Proč vůbec mít marketingový plán?Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví,...
Objev podobné jako Marketingový plán na pivním tácku (978-80-753-6059-5)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)
Elektronická kniha - autor Dib Allan, 224 stran, česky Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní a najdete v ní spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, abyste ho mohli postupně během čtení této knihy vyplnit a na konci získali vhodný plán k vašemu podnikání.
Objev podobné jako Marketingový plán na jednu stránku (978-80-271-2591-3)