Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingový výzkum - Radek Tahal
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Podívejte se také louskacek kucera holub zbynek richtr radek rauksul
Marketingový výzkum - Radek Tahal - e-kniha
eBook: Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Podívejte se také Banga Radek: Věci jinak - CD (SU6735-2)
Marketingový výzkum - Radek Tahal, kolektiv autorů - e-kniha
eBook: Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Podívejte se také Radek Štěpánek: český lev (978-80-759-7050-3)
Podívejte se také
- Radek Banga: (Ne)pošli to dál (978-80-759-7865-3)
- Baborák Radek: Mozart: Koncertantní symfonie, hudba pro lesní roh (2x CD) - CD (SU4251-2)
- Baborák Radek, Pražský komorní orchestr: Pokorný, Rössler- Rosetti, Stich-Punto: Koncerty pro lesní (SU4017-2)
- Wolfgang Amadeus Mozart/Radek Baborák: Hornové koncerty a kvintet/Horn Concertos & Quintet - CD (SU4207-2)
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Objev podobné jako Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 264 stran Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Elektronická kniha - autor kolektiv a, 296 stran, česky Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy,...
Objev podobné jako Marketingový výzkum (978-80-271-3535-6)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Kniha - autor Radek Tahal, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-0206-8)
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Kniha - autor Radek Tahal, 296 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro...
Objev podobné jako Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, 304 stran Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (978-80-247-3527-6)
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
eBook: Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
Metody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu - Miroslav Chráska
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům.Publikace rozvíjí zejména následující témata:• otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření• statistické metody používané při testování hypotéz• nejčastěji používané metody sběru datZaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti.
Objev podobné jako Metody pedagogického výzkumu - Základy kvantitativního výzkumu - Miroslav Chráska
Tahej a objevuj - Na statku
Tahej a objevuj – Statek Toto je skvělá interaktivní pomůcka pro je určena pro zvídavé děti, kteří se buď chtějí naučit svá první anglická slůvka, nebo pro ty kteří si chtějí naučit pojmenovat zvířátka a věci na statku. Učení s obrázkovou encyklopedii nebude žádná nuda, ocitnete se na farmě, kde žije spousta zvířat, zažijete s nimi různá dobrodružství. Zatáhnete-li za část knihy, objeví se rázem anglická slovíčka, která si můžete procvičovat. Hrajte si a učte se!
Objev podobné jako Tahej a objevuj - Na statku
Tahej a hraj si se zvířátky
Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Pojmenují zvířátka na statku, v pralese, v moři či v lese a na louce.
Objev podobné jako Tahej a hraj si se zvířátky
Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Kniha - autor Miroslav Chráska, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti.
Objev podobné jako Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu (978-80-247-5326-3)
Tahej a hraj si se Zvířátky čísla
Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Budou počítat zvířata či předměty nebo osoby, které znají. Počítání tak bude hračka.
Objev podobné jako Tahej a hraj si se Zvířátky čísla
Tahej a hraj si se Zvířátky protiklady
Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Naučí se, co je malé, co naopak velké, co čisté, co špinavé, co nové, co staré. Kniha jim poslouží
Objev podobné jako Tahej a hraj si se Zvířátky protiklady
Schwarzwolf Tahat sada likérky, kalíšků a nálevky (F5001200AJ3)
Placatka - nerezová, objem 266 ml, panáky součástí, v dárkovém balení Sada Schwarzwolf Tahat vám umožní vychutnat si svůj oblíbený likér či jakýkoli nápoj kdekoli na cestách. Obsahuje nálevku, 4 kalíšky o objemu 30 ml a likérku, která je vyrobená z vysoce kvalitní nerezové oceli a doplněná o hladký černý povrch. Disponuje objemem 266 ml a opatřená je šroubovacím uzávěrem, který zajistí její spolehlivé uzavření. Sada Schwarzwolf Tahat je ideální pro domácí použití i na cesty. Klíčové vlastnosti sady likérky, kalíšků a nálevky Schwarzwolf TahatSada obsahující likérku, nálevku a 4 kalíškyLikérka je vyrobená z vysoce kvalitní nerezové oceliDoplněná o hladký černý povrchLikérka Schwarzwolf disponuje objemem 266 mlŠroubovací uzávěr zajistí její spolehlivé uzavřeníNálevka usnadní nalévání nápoje do likérkyBarevné provedení: stříbrno-černé Objem likérky:266 ml Objem kalíšků:30 ml
Objev podobné jako Schwarzwolf Tahat sada likérky, kalíšků a nálevky (F5001200AJ3)
Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha
eBook: Milé děti, slyšíte někdy od dospělých přísloví nebo přirovnání ke zvířátkům a nevíte tak úplně, co to vlastně znamená? V této knize vám to některá zvířátka prozradí. Dozvíte se tak například, kde dávají lišky dobrou noc, proč psi, kteří štěkají, nekoušou, nebo proč se vlk nesmí tahat za ocas.Vydejte se s námi do světa, kdy zvířátka z přísloví ožívají a konečně nám vysvětlí, proč se v nich vlastně ocitla.
Objev podobné jako Netahej vlka za ocas - Oldřiška Ciprová - e-kniha
Marketingové strategie - Helena Horáková
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
Objev podobné jako Marketingové strategie - Helena Horáková
Marketingové myšlení - Peter Matisko
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
Objev podobné jako Marketingové myšlení - Peter Matisko
Marketingová komunikace - Petr Frey
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Petr Frey
Kvalitativní výzkum - Jan Hendl
Metody kvalitativního výzkumu si získávají ve vědách o člověku a společnosti stále větší význam, ať jsou považovány za doplněk tradičních kvantitativních postupů, nebo jejich protipól. Jsou velmi užitečné v případech, kdy jde o zkoumání života lidí, historie i chodu organizací, společenských procesů apod. Příručka, jejíž přepracované a aktualizované vydání přinášíme, se již stala standardní učebnicí těchto metod u nás. Ukazuje, z jakých zdrojů metody kvalitativního výzkumu vycházejí, a představuje hlavní výzkumné plány užívané v této oblasti. Popisuje kvalitativní metody sběru dat, jejich kódování, vyhodnocování a interpretaci. Pozornost věnuje i počítačovým nástrojům sloužícím kvalitativnímu výzkumu, psaní zprávy o výzkumu a hodnocení jeho kvality. Doc. RNDr. Jan Hendl je přední odborník v oblasti metodologie vědy a zpracování dat. Zabývá se kvantitativními i kvalitativními metodami v oblasti sociálních a biomedicínských věd, metaanalýzou, kinatropologií. Přednáší na Fakultě tělesné výchovy a sportu UK v Praze, je autorem četných odborných sdělení a knih. V nakladatelství Portál vyšly publikace Přehled statistických metod zpracování dat, Kvalitativní výzkum, Metody výzkumu a evaluace a Statistika v aplikacích.
Objev podobné jako Kvalitativní výzkum - Jan Hendl
Netahej vlka za ocas (978-80-264-1307-3)
Elektronická kniha - autor Oldřiška Ciprová, Lenka Němcová, 80 stran Milé děti, slyšíte někdy od dospělých přísloví nebo přirovnání ke zvířátkům a nevíte tak úplně, co to vlastně znamená? V této knize vám to některá zvířátka prozradí. Dozvíte se tak například, kde dávají lišky dobrou noc, proč psi, kteří štěkají, nekoušou, nebo proč se vlk nesmí tahat za ocas. Vydejte se s námi do světa, kdy zvířátka z přísloví ožívají a konečně nám vysvětlí, proč se v nich vlastně ocitla.
Objev podobné jako Netahej vlka za ocas (978-80-264-1307-3)
Tahej a hraj si se zvířátky - Barvy - Jordi Busquets
Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Spolu se zvířátky se budou učit poznávat různé barvy a zároveň je mohou určovat. Kniha před nimi otvírá pestrý svět barev!
Objev podobné jako Tahej a hraj si se zvířátky - Barvy - Jordi Busquets
Tahej a Hraj si se zvířátky- Protiklady - Jordi Busquets
Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Naučí se, co je malé, co naopak velké, co čisté, co špinavé, co nové, co staré. Kniha jim poslouží i jako základ pro myšlenkové I logické operace.
Objev podobné jako Tahej a Hraj si se zvířátky- Protiklady - Jordi Busquets
Tahej a Hraj si se zvířátky- Čísla - Jordi Busquets
Toto interaktivní leporelo v sobě obsahuje různé se efektivní mechanismy, které pobaví vaše nejmenší. Děti budou otvírat okénka, otáčet prstem, vytahovat a učit se zábavnou formou. Budou počítat zvířata či předměty nebo osoby, které znají. Počítání tak bude hračka.
Objev podobné jako Tahej a Hraj si se zvířátky- Čísla - Jordi Busquets
Občanka 7 - Marketingový specialista - učebnice
Jde o mnohem víc než jen o hodinu občanské výchovy! Nová učebnice sestavená podle metody otevřené didaktiky. Otevírá žákům cestu k samostatnému myšlení skrze různorodá témata tak, aby se skutečně zamysleli, porozuměli a nazírali na věci z různých úhlů. Vede žáky, aby se naučili třídit informace, vyhledávat kvalitní a ověřené zdroje. Učí pracovat s vlastním názorem a s názorem ostatních. Učebnice zaujme nejen svým obsahem, ale i spoustou zajímavých obrázků a fotek. Každá stránka je jiná, žije svůj vlastní příběh. Cílem je, aby učebnice žáky bavila. Látka je propojena s praxí s důrazem na aktivitu žáků. Žádné biflování, ale pokládání otázek a samostatné přemýšlení o probíraných tématech. Metoda otevřené didaktiky přináší radost a minimalizuje stres Pokládá důležité a zajímavé otázky Donutí žáky se zamyslet nad problémy Cílem je problému porozumět, nikoliv se o něm nabiflovat Zábavný přístup a pestré projekty vedou žáky k aktivitě (i mimo třídu) Probíraná látka je široce propojená s praxí Vychovává k občanství, k respektování hodnot a k zodpovědnosti Učebnice seznamuje s tématy, které nastartují chuť pomáhat lidem v nouzi. Rozvíjí právní i občanské povědomí žáků. Učí žáky, jak být dobrým týmovým hráčem a empatickým posluchačem, který respektuje názory ostatních a zároveň nemá strach říci nahlas svůj názor svůj.
Objev podobné jako Občanka 7 - Marketingový specialista - učebnice
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Tato příručka je jiná než většina knížek o byznysu. Bude vám praktickou cvičebnicí, která vám umožní vypracovat si vlastní marketingový plán. Kniha vás postupně provede celým procesem vývoje marketingového plánu pro fiktivní firmu. Krok za krokem se dozvíte, jak provádět každou z fází marketingového plánování. Obsažená cvičení vám pomohou s vypracováním vašeho vlastního marketingového plánu. Přístup obsažený v této knize je na rozdíl od teoretických publikací ryze praktický a obsahuje jen tolik teorie, kolik je jí třeba k porozumění plánovacímu procesu. Když si knihu přečtete, rozšíříte svoje poznatky o principy plánování a budete schopni vypracovat podklady potřebné k sestavení jakéhokoli typu marketingového plánu. Příručku lze užít mnoha způsoby: k přípravě jednotlivých marketingových plánů; jako průvodce pro individuální studium; jako učebnici pro skupinová cvičení v kurzu marketingu k problematice marketingového plánování. Kniha poskytuje nejen otázky, ale i odpovědi na ně, protože na jejím konci je uveden celý dokončený marketingový plán fiktivní firmy.
Objev podobné jako Sestavte dobrý marketingový plán - John Westwood
Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček
Slavné sociologické výzkumy (1899–1949) (9788024650647)
Elektronická kniha - autor Hynek Jeřábek, 396 stran, česky Dějiny sociologie je možno sledovat jako vývoj sociologických teorií anebo jako vývoj výzkumných projektů. Počátky sociologie zpravidla nebývají spojovány s empirickými výzkumy. Trvalo půl století, než se sociologům výzkumníkům podařilo prosadit, že vědecká komunita uznala empirický sociologický výzkum jako legitimní a velice potřebnou součást akademické sociologie. Kniha se zabývá půlstoletím vývoje výzkumného snažení desítek a stovek sociologů – jejich dnes slavnými sociálními výzkumy, a to od jeho počátků na konci devatenáctého století až po definitivní uznání výzkumu jako legitimní součásti sociologie koncem čtyřicátých let dvacátého století. Soustřeďuje pozornost na ty výzkumy, na nichž bylo možno transparentně ukázat postupný vývoj a pokroky výzkumné metodologie. Při výběru projektů bylo důležité, nakolik jejich autoři nechali nahlédnout do své výzkumné dílny. Cílem bylo představit empirický...
Objev podobné jako Slavné sociologické výzkumy (1899–1949) (9788024650647)
Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu (9788024627526)
Elektronická kniha - autor , 312 stran Publikace ukazuje, že environmentální problémy mají nejen stránku čistě přírodovědnou, ale obsahují zpravidla i pohled technický, ekonomický a společenskovědní, přinášející otázky sociálně-právní, edukativní, etické apod. Propojování těchto pohledů představuje největší výzvu a zároveň největší příležitost environmentálního výzkumu. Jednotlivé kapitoly přinášejí shrnutí hlavních směrů environmentálního výzkumu, který se provádí na Univerzitě Karlově, a zároveň naznačují zaměření environmentálního výzkumu v celé České republice.
Objev podobné jako Příležitosti a výzvy environmentálního výzkumu (9788024627526)
Tajný výzkum - Hana Militká - e-kniha
eBook: Sympatická Eva se podílí na výzkumu nových léků. Nečekaně je vlastnictví patentu ohroženo. Nikdo netuší, jak se to mohlo stát. Podaří se kapitánce Flísové a jejímu týmu odhalit celé spiknutí?Pátý díl detektivní série z pera Hany Militké.
Objev podobné jako Tajný výzkum - Hana Militká - e-kniha
Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-kniha
eBook: Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice. Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním; * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami; * poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům; * zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů; * rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace; * zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti; * upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků.
Objev podobné jako Výzkum médií - Renáta Sedláková - e-kniha
Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-kniha
eBook: Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější.
Objev podobné jako Andragogický výzkum - Jan Průcha - e-kniha
Operační výzkum, 3. vydání - Jablonský Josef
Jednotlivé kapitoly knihy se zabývají samostatnými oblastmi aplikací kvantitativních přístupů k rozhodování, značná pozornost je věnována optimalizačním metodám a modelům, kniha se zaměřuje na lineární optimalizační modely s možnými aplikacemi při rozhodování o výrobním programu, při plánování reklamy, řešení alokačních úloh, optimalizaci distribučních procesů apod. Další kapitoly jsou věnovány aplikacím teorie grafů, řízení projektů, modelům řízení zásob, analýze obslužných procesů a optimalizaci obslužných systémů a modelům obnovy. Pozornost je věnována i rozhodovacím úlohám při více kritériích, cílovému programování, modelům pro hodnocení efektivnosti posuzovaných jednotek a simulačním přístupům pro řešení rozhodovacích úloh.
Objev podobné jako Operační výzkum, 3. vydání - Jablonský Josef
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
eBook: Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Objev podobné jako Marketingový management destinací - Monika Palatková - e-kniha
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Environmentální výzkum a hrozby 21. století (9788024649832)
Elektronická kniha Kniha předkládá přehled problémů z oblastí výzkumu životního prostředí s ohledem na jejich aktuálnost a potenciální rizika, která do budoucna mohou daná témata skýtat. Zahrnuje kapitoly z oblasti dopadů a aspektů globálních změn, problémy týkající se nových typů znečištění životního prostředí a jejich expozice a rovněž témata týkající se změn v chování populace ve vztahu k přírodě a komunikace environmentálních otázek ve vztahu k veřejnosti. Publikace se dotýká rovněž problematiky očkování a věnuje se i legislativní stránce ochrany životního prostředí.
Objev podobné jako Environmentální výzkum a hrozby 21. století (9788024649832)
Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 152 stran „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací jak pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, tak odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažery.
Objev podobné jako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
Elektronická kniha - autor František Ochrana, 148 stran, česky Publikace se zabývá vztahem mezi volbou metodologie, metodou, výzkumným cílem a výslednou výpovědí v obecné rovině vědeckého zkoumání. Na teoretické bázi představuje jednotlivé typy metod a možnosti jejich uplatnění a analyzuje jejich přednosti a omezení. Podrobněji je zkoumána explanace a z časového, procesního a strukturně-funkčního pohledu také narace. Závěr knihy je věnován problému evaluace vědeckovýzkumné činnosti a jejího dopadu na financování věd.
Objev podobné jako Metodologie, metody a metodika vědeckého výzkumu (9788024642048)
Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Kniha - česky „Nejprve je nutno poznat reálný terén, na nějž se má soustředit výzkum, a teprve potom je nutno vyhledávat vhodné výzkumné metody.“ O tom a mnohém dalším je publikace významného českého pedagoga, prof. PhDr. Jana Průchy, DrSc., která bude jistě neocenitelným zdrojem informací pro studenty a učitele andragogiky a pedagogiky na vysokých a vyšších odborných školách, odborníky v oblasti lidských zdrojů a manažerů..
Objev podobné jako Andragogický výzkum (978-80-247-5232-7)
Výzkum médií (978-80-247-3568-9)
Elektronická kniha - autor Renáta Sedláková, 548 stran Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo jsou zadavateli výzkumných šetření v oblasti sociálních věd. Detaily knihy: Autor: Renáta Sedláková Rok vydání: 2015 ISBN: 978-80-247-3568-9 Počet stran: 548
Objev podobné jako Výzkum médií (978-80-247-3568-9)
Výzkum v ošetřovatelství - Jana Kutnohorská - e-kniha
eBook: Učebnice k předmětu výzkum v ošetřovatelství je určena studentům oboru ošetřovatelství, nelékařských zdravotnických a sociálně-zdravotnických oborů, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Po jejím prostudování budou informováni o teoretických poznatcích i praktickém využití výzkumu, např. při ověřování a kritickém hodnocení zavedených postupů i nových metod práce nebo při zkoušení moderních pomůcek. Metody výzkumu využijí při tvorbě absolventských, bakalářských a diplomových prací.
Objev podobné jako Výzkum v ošetřovatelství - Jana Kutnohorská - e-kniha
Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska - e-kniha
eBook: Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických oborů a pedagogům. Publikace rozvíjí zejména následující témata: • otázky měření v pedagogickém výzkumu včetně základních metod, s jejichž pomocí se zpracovávají výsledky měření • statistické metody používané při testování hypotéz • nejčastěji používané metody sběru dat Zaměřuje se nejen na metody, které jsou v pedagogickém výzkumu běžně používané, ale také na ty méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Velkou péči autor věnoval srozumitelnosti textu, aby byl přístupný i těm, kdo mají jen základní matematické znalosti a dovednosti.
Objev podobné jako Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska - e-kniha
Gestaltterapie - teorie, výzkum a praxe - Philip Brownell
Kniha systematickým a organizovaným způsobem podává přehled teoretických základů gestaltterapie a nabízí popis její metodologie s cílem empiricky potvrdit a jasně identifikovat, v čem spočívá praxe této terapeutické modality. První část knihy se zabývá otázkami vědy a výzkumu obecně, druhá předkládá popis metody gestaltterapie a třetí nabízí příklady výzkumných přístupů realizovatelných na poli gestaltterapie. Zároveň představuje příspěvek k širší diskusi o vědě a výzkumu v psychoterapii vůbec.
Objev podobné jako Gestaltterapie - teorie, výzkum a praxe - Philip Brownell
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)