Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6) , Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey , Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)Elektronická kniha - autor Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová, 256 stran Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky. (alza.cz)
Podobné produkty ako Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0) , Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8) , Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji... (alza.cz)
Podobné produkty ako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)Kniha - autor David Mareš, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na nové trendy ve financích a ekonomice, které se empiricky ověřují. Jedná se především o dopady vývoje struktury ekonomiky, hybatelů trhů a informací na výkonnost podniku. V knize je rovněž zkoumána problematika organizační a informační struktury organizace s vazbou na trh, klade se důraz na kalkulace výrobků a služeb, význam limitních nákladů, též je zkoumaná problematika a význam cash flow pro solventnost podniku. Monografie dále zkoumá nové trendy ve finanční analýze a bankovnictví, a to především v oblasti scoringu, ratingu a hypotečního trhu. ,,Autorův přístup jde nad rámec tradičních monografií zaměřených na podnikovou ekonomiku a finance. A to především díky komplexnosti zkoumaných problémů a jejich dynamického působení. Čtenáři se tak dostává do rukou publikace, která je svým přístupem originální a vybočuje z řady publikací zaměřených pouze na vybrané... (alza.cz)
Podobné produkty ako Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6) , Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B... (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2) , Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8) , Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6)Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6) , Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0)Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5) , Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8) , Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2) , Marketingová komunikace v místě prodeje: pop, pos, in-store, shopper marketing (978-80-271-1724-6)Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)Kniha - autor Jaromír Veber, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň autoři měli na zře¬teli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí (materiálních i nemateriálních služeb), až po státní a veřejnou správu.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Management inovací (978-80-7261-423-3) , Sekyra (80-7108-237-6)Kniha - autor Jo Lindley, 32 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)
Podobné produkty ako Kam odešlo mé hovínko? (978-80-242-7261-0) , Dorty: sladká kuchařka (978-80-7322-237-6)Kniha - autor Kateřina Krůtová-Novotná; Jan Mühlfeit, 272 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Knižní zpracování kurzů a seminářů pro rodiče, děti a studenty, které vedou světově uznávaný kouč Jan Mühlfeit spolu s lektorkou Katkou Novotnou, vám pomůže pochopit, v čem vaše děti vynikají. Odhalíte, proč je důležité pomoct dětem objevit přirozené talenty a jak je můžete z pozice rodičů podpořit v rozvíjení jejich silných stránek, aby je začaly efektivně využívat. V životě, ve studiu a později i v práci. (alza.cz)
Podobné produkty ako Odemykání dětského potenciálu: Každé dítě je originál (978-80-7261-594-0) , Vzpominky ledniho medveda 978 80 7438 237 6Kniha - Za mých mladých let… Narodili jste se v roce 1967 a letos slavíte padesátiny? Připomeňte si, co se v tom skvělém roce stalo. Jaké události plnily stránky novin, kolik stál lístek na tramvaj, jaká auta byla nejvíc IN nebo jak vypadala Miss World a jaké filmy běžely v kinech. V této narozeninové knize si také zavzpomínáte na hospody, písničky i knížky z doby, kdy vám bylo sladkých osmnáct. (alza.cz)
Podobné produkty ako 1967 Rok, kdy jsem se narodil(a) (978-80-7261-495-0) , Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)Kniha - autor Ivan Bureš; Vlasta A. Lopuchovská, 128 stran, česky (alza.cz)
Podobné produkty ako Zlatá pravidla vyjednávání: Nejen v obchodě a podnikání (978-80-7261-172-0) , Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)Kniha - autor Martina Denková, 128 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Není nad doma s láskou upečený dort. Jen my sami víme, jaké suroviny jsme při jeho přípravě použili, od použití kvalitního čerstvého másla, slepené či ozdobené chutnou domácí marmeládou, s krémy připravenými podle tradičních i moderních předpisů. Publikace obsahuje léty vyzkoušené recepty na pečení domácích jednoduchých i svátečnějších dortů, včetně rad a námětů ke zdobení. Každý recept je doplněn fotografií. (alza.cz)
Podobné produkty ako Dorty: Sladká kuchařka (978-80-7322-237-6) , Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)Kniha - autor Jóko Tawadová; Michaela Škultéty, 208 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Tři generace medvědí rodiny, babička píšící svou autobiografii, dcera Toska, artistka v cirkuse, a její syn Knut, žijící v zoologické zahradě, jsou všichni součástí života lidí. I když jsou lidem všemožně nápomocní, nikdy mezi nimi nemají své pevné místo. Jaké to je být lední medvěd pracující v cirkuse a co znamená bavit návštěvníky v zoo? Po emigraci do západního Německa se medvěd proslaví, jeho osudy jsou však úzce provázané s těmi lidskými. Co tedy pak? Může mít medvěd krizi identity? Jak se může odstřihnout od lidí, když je na nich plně závislý, už jen proto, že nezná svou biologickou matku? Takovéto zdánlivě prazvláštní otázky ve skutečnosti poukazují na život vykořeněného člověka snažícího se vytyčit směřování svého nového osudu. Netradiční novela, se snovým dějem probíhajícím jakoby paralelně k lidskému bytí, je metaforou životních zkušeností z různých... (alza.cz)
Podobné produkty ako Vzpomínky ledního medvěda (978-80-7438-237-6) , Příběhy míst naší země (978-80-7346-237-6)Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav , Nové canterburské povídky a jiné příběhy (spisy - svazek 3) (978-80-237-1890-4)Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Frey Petr , Nové verše (978-80-7287-217-6)Kniha - autor Jaroslav Kocourek; Marek Podhorský, 128 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha pro každého, koho zajímá, jak různá místa vypadala před sto, nebo i více lety. Co ovlivnilo jejich současnou podobu, jsou hezčí na pohled dnes, nebo měla větší kouzlo v minulosti? Co se na nich podepsalo v dobrém i zlém? Bylo složité je vystavět? Téměř každé místo naší země má svůj vlastní příběh, bez něhož by dnes vypadalo jinak. Několik desítek takových příběhů vypráví tato kniha. U každého z uvedených míst najdete soudobou i historickou fotografii, které ještě lépe dokumentují, jak se místo v průběhu času změnilo. (alza.cz)
Podobné produkty ako Příběhy míst naší země (978-80-7346-237-6) , Makroekonomie (978-80-7261-596-4)Kniha - autor Lauren Layne, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Gracie Cooperová je veselá, ochotná a snaží se vytěžit maximum z každé situace. Když její otec několik měsíců po zjištění diagnózy rakoviny plic zemře, odloží Grace stranou své umělecké ambice a plány a převezme jeho obchod se šampaňským na Manhattanu. Záhy ale zjistí, že výnosy z prodeje jsou čím dál nižší, a ještě k tomu se ji z prodejny pokouší vystrnadit velká korporace vedená pohledným, ale otravně arogantním Sebastianem Andrewsem. Gracie nedokáže snést pomyšlení na to, že bude muset zahodit otcův sen, stejně jako předtím svůj. Připadá si zahnaná do kouta, přičemž ale nechce přátelům ani rodině přiznat, že uvažuje o zavření obchodu, a proto hledá útěchu jinde – na anonymní internetové seznamce, kde zvolna propadá kouzlu uživatele s přezdívkou Sir. Přestože ale Gracie z každého online setkání se Sirem zaplavuje pocit blaženosti, nemá tušení, že ho již potkala ve skutečném životě…... (alza.cz)
Podobné produkty ako Láska naslepo (978-80-7625-237-0) , Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)Kniha - autor James McGrath; Bob Bates, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své fi rmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc – jako bonus – i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou věnovány dvě stránky. Na nich se seznámíte se základními myšlenkami každé z nich. (alza.cz)
Podobné produkty ako 89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi (978-80-7261-382-3) , Trendy soudobé oftalmologie. svazek 8 (978-80-726-2818-6)Kniha – autor Eva Kislingerová, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Kislingerová, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je zaměřena na nejvýše aktuální otázky. Jejím cílem je identifikovat, jakými charakteristikami se vyznačuje současný ekonomický systém a jaký dopad mají změny vnějšího prostředí a měnícího se ekonomického systému na fungování podniků. Vývoj posledních desetiletí v reálné ekonomice a také vývoj v ekonomické vědě ukazují, že i když je hospodářské světové prostředí stále složitější, základní ekonomické zákonitosti zůstávají v platnosti. Konkurenceschopnost ekonomických subjektů může být zlepšena specifickými vztahy mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci nebo horizontálními řídicími systémy či například zvláštními postupy v managementu, ale stále je určována především schopností dosáhnout vysoké produktivity práce. Moderní ekonomika se vyznačuje především extrémní složitostí, specializací a dalšími znaky.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Nové trendy ve vývoji konkurenceschopnosti podniků České republiky: v globální světové ekonomice (978-80-7400-537-4) , Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy (978-80-271-3535-6)Kniha - 96 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zábavný sprievodca povahou Talianov netradičnou formou opisuje životný štýl Talianov a ich zvyky. Dozviete sa, ako sa Taliani bavia, ako pracujú, ako funguje talianska rodina, biznis a spoločnosť. Pochopíte lepšie korene talianskeho šarmu, temperamentu, lásky k hudbe aj ku všetkému krásnemu. Taliani sú úžasní herci, a ich život často pripomína jedno veľké predstavenie. Nechajte sa inšpirovať, a spoznajte taliansku dušu. (alza.cz)
Podobné produkty ako Taliani: zábavný sprievodca národnou povahou (978-80-8145-237-6) , Setkání po letech, s vraždou (978-80-237-3636-6)Elektronická kniha - autor Arnold Marx, 200 stran Publikace, edičně volně navazující na titul "Tajné figury Rosikruciánů z XVI. a XVII. století", je vyčerpávajícím souhrnem informací o činnosti a působení jednoho z nejvýraznějších esoterních celků vyskytujících se na území Evropy v době vrcholného osvícenství. Kniha se věnuje jak historii a různým legendám, tak i struktuře samotného řádu, jeho vztahu ke svobodnému zednářství a esoterické nauce, opírající se o alchymii, kabalu a magii. (alza.cz)
Podobné produkty ako Zlatí a růžoví křižáci (978-80-720-7261-3) , Grafologie nové pohledy (978-80-7402-133-6)Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (patro.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana , Ze starého nové (978-80-7342-181-6)Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí. (alza.cz)
Podobné produkty ako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0) , Nové terapeutické směry (978-80-7428-212-6)Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani... (alza.cz)
Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojetí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)eBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-knihaElektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)Kniha - autor Aleš Opatrný, 204 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Čím více se v katolické církvi doceňuje význam obdarování, která každý křesťan dostává, tím více je také třeba mluvit o úkolech, které z toho v oblasti pastorace plynou. Nejde zdaleka jen o opakovaně konstatovaný nedostatek kněží v mnoha zemích, ale o zodpovědné využívání Božích obdarování pro život církve. Všichni pokřtění mají účast na kněžském, prorockém a královském úřadě Kristově. Z toho plynoucí uschopnění a úkoly neplatí jen pro nositele služebného kněžství, ale adekvátním způsobem pro všechny. Nejde o „klerikalizaci laiků“, ale o co nejplnější život mystického těla Kristova, jehož jsou biskupové, kněží, jáhni, řeholníci, řeholnice a laici údy. Proto se jeví jako potřebné zabývat se pastorální teologií v takovém úhlu pohledu, který laikům ozřejmuje pastoraci v církvi a současně pobízí k podílu na pastorační činnosti, která by měla základy v pastorální teologii, přiměřené životním... (alza.cz)
Podobné produkty ako Pastorální teologie pro laiky (978-80-7465-237-0)Kniha - autor Jana Šarounová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Augmentativní a alternativní komunikace se pokouší přechodně nebo trvale kompenzovat projevy poruchy a postižení u osob se závažným postižením řeči, jazyka a psaní. Alternativní komunikační systémy se používají jako náhrada mluvené řeči. Augmentativní systémy komunikace mají podporovat již existující, ale pro běžné dorozumívání nedostatečné komunikační schopnosti. Cílem obou metod je to, aby dítě mohlo vyjadřovat své potřeby a sdílet své pocity nebo zážitky. Nemožnost domluvit se a porozumět mluvené řeči může mít vliv na intelekt. Na úvodní obecný přehled metod a pomůcek navazuje druhá část publikace věnovaná jednotlivým typům postižení a odkazující do první části na pomůcky, které v případě určitého postižení lze nejlépe využít. Knihu využijí speciální pedagogové, logopedi, odborníci pracující s dětmi a dospělými s poruchou komunikace. Mgr. Jana Šarounová po vystudování speciální... (alza.cz)
Podobné produkty ako Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 172 stran Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi — to vše přináší publikace „Verbální komunikace a lidská psychika“ významného českého psychologa prof. Phdr. Jaromíra Janouška, DrSc. Odborné veřejnosti, ale i studentům psychologie, sociologie, lingvistiky a mnoha dalším předkládá výsledky své mnohaleté práce v oboru. Těžiště knihy umísťuje především do psychologické a sociálně psychologické analýzy, zároveň však sleduje aspekty lingvistické, sociologické apod. (alza.cz)
Podobné produkty ako Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)Kniha - autor Tomáš Pavelka; Jindřich Soukup; Vít Pošta; Pavel Neset, 552 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Učebnice makroekonomie předních českých pedagogů Vysoké školy ekonomické v Praze přináší systematický výklad teorií, které vysvětlují příčiny i důsledky makroekonomických procesů. (alza.cz)
Podobné produkty ako Makroekonomie (978-80-7261-596-4)Kniha - autor Rory Miller; Jan Kadlec, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá V knize Komunikace v konfliktu se dozvíte, na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházetKonflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj účel, charakter a pravidla. V pozadí totiž stojí emoce a ty jsou do značné míry nejen předvídatelné, ale i ovlivnitelné.Na základě dlouholetých zkušeností z nebezpečné práce u vězeňské zásahové jednotky vypracoval Rory Miller jedinečný program ConCom, který učí, jak vhodnou komunikací předejít osobním konfliktům s cizími lidmi i se svými blízkými. Nabízí zcela nový náhled na uvědomělou a efektivní komunikaci, která vám může snadno pomoci v každodenním životě.Tento vysoce efektivní komunikačně-psychologický program se nyní dostává do České... (alza.cz)
Podobné produkty ako Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)Elektronická kniha - Na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházet. - autor Jan Kadlec, 176 stran V knize Komunikace v konfliktu se dozvíte, na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházetKonflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj účel, charakter a pravidla. V pozadí totiž stojí emoce a ty jsou do značné míry nejen předvídatelné, ale i ovlivnitelné.Na základě dlouholetých zkušeností z nebezpečné práce u vězeňské zásahové jednotky vypracoval Rory Miller jedinečný program ConCom, který učí, jak vhodnou komunikací předejít osobním konfliktům s cizími lidmi i se svými blízkými. Nabízí zcela nový náhled na uvědomělou a efektivní komunikaci, která vám může snadno pomoci v každodenním životě.Tento vysoce... (alza.cz)
Podobné produkty ako Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)Elektronická kniha - autor Milan Klapetek, 256 stran Většina knih o komunikaci a rétorice se zaměřuje na umění prosazení sebe sama a svých myšlenek, svých vlastních názorů a zájmů. Podstatně méně je knih, jejichž cílem by bylo učit člověka mluvit a jednat tak, aby jeho slova vytvářela vztah srdečnosti a důvěry, aby tvořila prosté lidské společenství, aby posilovala přátelské, sousedské nebo jednoduše lidské pouto mezi lidmi. V této knize jde o něco, co by bylo možné nazvat "rétorika sounáležitosti a porozumění". Více než o přesvědčování druhého o vlastní pravdě zde půjde o to, jak druhého člověka pochopit a porozumět mu. Při setkání s člověkem odlišného názoru bude důležité nalézt a představit si jeho pravděpodobná odlišná východiska a stanoviska a odtud pak s ním hledat společnou řeč. Jedním z hlavních cílů této knihy je snaha představit mezilidskou komunikaci jako jedinečnou kulturní událost, ve které se odehrává cosi velkého, vznešeného a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 221 stran, česky Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě... (alza.cz)
Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - Jesenský DanieleBook:,Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-knihaElektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (alza.cz)
Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (alza.cz)
Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)Elektronická kniha - autor Eva Zacharová, 128 stran Komunikace je důležitou součástí kvalitního profesionálního chování sester a dalších zdravotnických pracovníků. Publikace proto přináší základní oblasti sociální komunikace mezi zdravotnickým pracovníkem a pacientem. (alza.cz)
Podobné produkty ako Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)Elektronická kniha - autor Andreas Basu, Liane Faust, 112 stran V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě. (alza.cz)
Podobné produkty ako Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)Kniha - autor Irena Wernerová, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných „know-how“. Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem. (alza.cz)
Podobné produkty ako Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)Kniha - Každé dítě je génius, jen potřebuje objevit své přirozené talenty. Od autora bestselleru Pozitivní leader.- autor Jan Mühlfeit, Kateřina Novotná, 280 stran Každé dítě je génius, jen potřebuje objevit své přirozené talenty. Od autora bestselleru Pozitivní leader.Knižní zpracování unikátního semináře Odemykání dětského potenciálu, který vede světově uznávaný kouč Jan Mühlfeit spolu s lektorkou Katkou Novotnou, vám pomůže pochopit, v čem vaše děti vynikají. Odhalíte, proč je důležité pomoct dětem objevit skryté talenty a jak je můžete z pozice rodičů podpořit v rozvíjení jejich silných stránek, aby je začali efektivně využívat. V životě, ve studiu a později i v práci.Napsali o knize Odemykání dětského potenciálu"Syntéza koučinku, montessori a respektujícího přístupu. Nic závratně objevného, ale vše podstatné je zajímavě poskládáno dohromady. Zároveň se člověk při čtení může zamyslet i nad svým prokoučovaným životem. ;-) Pěkná knížka pro... (alza.cz)
Podobné produkty ako Odemykání dětského potenciálu (978-80-7261-562-9)