Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Produkt Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8) , Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8) , Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8) , Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2) , Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace (978-80-247-3536-8) , Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

Komunikace se seniory (978-80-247-3271-8)

Komunikace se seniory (978-80-247-3271-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Andrea Pokorná, 160 stran Publikace se zabývá problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Stěžejním tématem je identifikace účinných technik a postupů pro navázání komunikace se seniory v institucích a v domácím prostředí. Speciální pozornost je věnována ageismu a jeho dopadu na vnímání stáří ve společnosti, na prožívání seniorů, na fyziologické změny související s dlouhověkostí a s rizikem kognitivní manipulace. Kniha vychází z tuzemských i zahraničních empirických studií. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace se seniory (978-80-247-3271-8) , Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)

Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)

Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Martina Venglářová, Gabriela Mahrová, 144 stran Dlouho očekávaná publikace je určena zejména sestrám, studentům ošetřovatelství a jejich pedagogům, ale i dalším zdravotnickým pracovníkům. Po jejím přečtení se budou čtenáři dobře orientovat v otázkách verbální i neverbální komunikace, budou umět komunikovat s pacienty v různých věkových obdobích, dále s pacienty s problémovým chováním, psychickými obtížemi, změnami intelektu, závažným onemocněním, různými typy onemocnění i se sociálně problematickým klientem. Autorky se dlouhodobě pohybují v oblasti psychiatrie a psychoterapie, o komunikaci přednáší zdravotním sestrám, studentům lékařství i příslušníkům jiných společenských profesí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)

Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, Regina Slowik, 256 stran Kniha se zabývá problematikou komunikace se zdravým i nemocným dítětem ve všech jeho vývojových obdobích. Je zaměřena na specifika komunikace s dětským pacientem při výskytu různorodých onemocnění a postižení. Zatím ještě nebyla zpracována problematika komunikace s dítětem v tak komplexní podobě. Kniha je určena zdravotnickým pracovníkům pečujícím o dětské pacienty, ale je přínosná pro rodič nemocných dětí a také je možno ji považovat za zdroj učebních opor pro vyučující předmětu komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8) , Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9) , Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)

Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)

Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1) , Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)

Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)

Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
Detail

Elektronická kniha - autor James Borg, 240 stran V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech — ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4) , Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2) , Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)

Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Andreas Basu, Liane Faust, 112 stran V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3) , Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 208 stran Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3) , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)

Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 384 stran Publikace se zabývá vnitřními souvislostmi mezi jazykem a lidskou psychikou. Zvláštní pozornost je věnována její poznávací funkci, zejména myšlení. Více či méně obsáhle jsou charakterizovány všechny druhy komunikace. Hlavním tématem je neobyčejně složitý vztah vnitřní řeči a interpersonální komunikace. Kniha věnuje pozornost rovněž psané řeči a písemné komunikaci, vlivu individuality či meziosobních vztahů. I laické čtenáře zaujme kapitola o specifičnosti ženské a mužské komunikace či o komunikaci ve virtuální realitě. Autor se zamýšlí mimo jiné i nad udržitelností verbální komunikace jako prostředku dorozumění a porozumění mezi lidmi. Tematicky a způsobem zpracování je práce určena především odborníkům věnujícím se této problematice, ale podnětná je i pro širší odbornou veřejnost včetně studentů psychologie a dalších společenskovědních oborů (filozofie, lingvistiky, sociologie a dalších). (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3) , Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)

Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Málokterá schopnost člověka je tak samozřejmá, jako je schopnost dítěte naučit se jazyk a tímto jazykem komunikovat. Ačkoliv osvojování jazyka dětmi je předmětem psychologického a lingvistického bádání již po dobu více než sto let, ani dnes není tento proces dokonale prozkoumán.Kniha objasňuje proces osvojování jazyka a rozvoje komunikační schopnosti u dětí na základě teorií a výzkumů vývojové psycholingvistiky. Seznamuje čtenáře s nejnovějšími teoretickými a výzkumnými poznatky o tom, jak vzniká a vyvíjí se jazyková a komunikační schopnost u dětí od narození a během předškolního období. Publikace je určena především studentům psychologie, lingvistiky, pedagogiky, vysokoškolským pedagogům těchto oborů a také učitelkám mateřských škol. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7) , Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Detail

Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6) , Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5) , Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Detail

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2) , Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)

Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)

Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)
Detail

Kniha - autor Klára Šeďová; Zuzana Šalamounová; Roman Švaříček; Martin Sedláček; Martin Maj..., 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie je syntézou více než desetiletého zájmu autorů o výukovou komunikaci, která se v posledních dekádách stala jedním z klíčových témat věd o vzdělávání. Současné teorie akcentují centrální úlohu komunikace ve vztahu k učení a vytváření znalostí ve třídě, důsledkem čehož je, že vzdělávací výsledky žáků začínají být připisovány kvalitě výukové komunikace. Jednoduše řečeno, pokud chceme zlepšit výsledky žáků, musíme se zabývat rolí, kterou řeč a komunikace ve školním vzdělávání sehrávají. Kniha představuje vlivné teorie, jejichž prostřednictvím bývá vysvětlován vztah mezi řečí, myšlením a učením, dále se věnuje základním charakteristikám výukové komunikaci, učitelským otázkám, žákovské angažovanosti, dialogickému vyučování coby žádoucímu komunikačnímu uspořádání, vztahům ve školní třídě a vzděláváním učitelů... (alza.cz)

Podobné produkty ako Výuková komunikace (978-80-210-9529-8) , Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)

Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)

Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
Detail

Kniha - autor Kristián Chalupa, 160 stran, česky Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace komunikačních agentur. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, kde tehdy pracoval ve funkci tiskového mluvčího, ředitele odboru vnějších vztahů a poradce předsedy byl vyhodnocen jako třetí nejlépe komunikující úřad ze čtyřiceti zkoumaných. O komunikaci autor, který mimochodem zvažuje kandidaturu na prezidenta ČR, sám uvádí: „Beru komunikaci jako kouzlo. Je kouzlem, když se vydaří, je kouzlem, které může lidi spojovat, bez komunikace lidé nemohou žít ani pracovat. Málokdo je ve své profesi úspěšný, aniž by komunikoval s ostatními, vztahy a přátelství bez... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8) , Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)

Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)

Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 200 stran V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1) , Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)

Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)

Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Milan Klapetek, 256 stran Většina knih o komunikaci a rétorice se zaměřuje na umění prosazení sebe sama a svých myšlenek, svých vlastních názorů a zájmů. Podstatně méně je knih, jejichž cílem by bylo učit člověka mluvit a jednat tak, aby jeho slova vytvářela vztah srdečnosti a důvěry, aby tvořila prosté lidské společenství, aby posilovala přátelské, sousedské nebo jednoduše lidské pouto mezi lidmi. V této knize jde o něco, co by bylo možné nazvat "rétorika sounáležitosti a porozumění". Více než o přesvědčování druhého o vlastní pravdě zde půjde o to, jak druhého člověka pochopit a porozumět mu. Při setkání s člověkem odlišného názoru bude důležité nalézt a představit si jeho pravděpodobná odlišná východiska a stanoviska a odtud pak s ním hledat společnou řeč. Jedním z hlavních cílů této knihy je snaha představit mezilidskou komunikaci jako jedinečnou kulturní událost, ve které se odehrává cosi velkého, vznešeného a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6) , Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)

Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4) , Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)

Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8)

Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8)
Detail

Kniha - autor Andreas Ströhl, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Monografi e o Vilému Flusserovi, který patří mezi nejvýznamnější filozofy 2. poloviny 20. století, se zabývá nejen osudem tohoto českého rodáka a zároveň světoobčana, který prožil většinu života v Brazílii a také ve Francii či v Německu, ale především jeho dílem. Hlavními tématy Flusserovy filozofe jsou jazyk, automat a vztah budoucnosti, minulosti a přítomnosti. V každém z nich se filozof vydal neprobádanou cestou směrem k objevování nových horizontů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8) , Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)

Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)

Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0) , Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)

Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5) , Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)

Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)

Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Vladimír Heger, 256 stran Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva. Ve vrtkavé veřejné aréně je třeba našlapovat opatrně a stále myslet na rovnováhu, protože se pohybujeme na rozhraní dvou světů. Prvním z nich je mnohovýznamový svět lidské přirozenosti a intimity, plný subjektivního zaujetí, kreativity, emocí a proměnlivosti. Proti němu se zjevuje naopak tajemný, neosobní svět zašifrovaných významů, neměnné objektivity, utajeného rozhodování a uplatňování moci. Zdá se vám, že běžná mezilidská komunikace a úkony správních úřadů jsou nespojitelné světy? Publikace Vladimíra Hegera vám prostřednictvím poznatků z psychologie, sociologie, správní vědy, teorie informace a urbanismu ukáže, jak jsou obě sféry propojené z hlediska vývojových trendů informační společnosti,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9) , Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5) , Marketingová komunikace v místě prodeje: pop, pos, in-store, shopper marketing (978-80-271-1724-6)

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani... (alza.cz)

Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall (alza.cz)

Podobné produkty ako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)

Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)

Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Božena Jiřincová, 144 stran Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými. (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)

Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových... (alza.cz)

Podobné produkty ako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)

Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Mojmír Král, David Král, 192 stran K čemu senioři nejčastěji používají počítač? Chtějí komunikovat s rodinou a přáteli, posílat jim fotografie, trochu brouzdat po internetu. A co senioři nechtějí? Zdržovat se programy, funkcemi a podrobnostmi, jež k ničemu nepotřebují. Kniha, kterou držíte v ruce, je odpovědí přesně na tyto potřeby. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)

Psychologie a komunikace pro záchranáře (978-80-247-4119-2)

Psychologie a komunikace pro záchranáře (978-80-247-4119-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Andršová, 128 stran Kniha se zabývá základní psychologickou problematikou pacienta a záchranáře v přednemocniční péči. Jejím cílem je zprostředkovat poznatky z psychologie lékařské, zdravotnické, psychologie zdraví a nemoci a v neposlední řadě také komunikace v kontextu urgentní medicíny. Publikací, které se zabývají psychologií a komunikací ve zdravotnictví, je na trhu poměrně dostatek, nicméně podobná, věnující se problematice akutního ohrožení zdraví, zcela chybí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie a komunikace pro záchranáře (978-80-247-4119-2)

Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)

Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Špaňhelová, 104 stran, česky Komunikace znamená pro rodiče radost, prožitek společně stráveného času, větší poznání svého dítěte. Je to chvíle a příležitost k vysvětlení, objasnění věcí a nedorozumění. Díky vzájemné komunikaci se lépe navzájem chápeme. I komunikace však musí mít určitá pravidla, kterých by se měli držet jak rodiče, tak děti. Jak na to? To vám poradí kniha Komunikace mezi rodičem a dítětem PhDr. Ilony Špaňhelové. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)

Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)

Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radek Ptáček, Petr Bartůněk, kolektiv a, 528 stran Publikace představuje poměrně komplexní pohled na etiku a komunikaci v medicíně, která zahrnuje celou řadu obecných, ale i dílčích a speciálních témat, přičemž zasahuje do hlubších teoretických i praktických souvislostí. Svojí povahou ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovním" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)

Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)

Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Laura Janáčková, 112 stran "Každý den se setkáváme s lidmi. Jednáme s nimi. Hovoříme s nimi. Nasloucháme jim. Domlouváme se s nimi. Přicházíme s nimi do přátelského kontaktu, ale též do sporů a konfliktů. Každý den se snažíme o porozumění. ... Porozumění znamená chápat, postihovat smysl a význam toho, co se sděluje. Abychom toho skutečně dosáhli, je potřeba vnímat, cítit, naslouchat, rozmlouvat a vyjadřovat se tak, aby nám naše okolí rozumělo.." O tom všem a mnohém dalším je tato kniha. PhDr. Laura Janáčková, CSc., vám jako odborník na slovo vzatý pomůže překonat komunikační problémy a naučí vás lépe porozumět nejen sobě, ale i lidem kolem vás. (alza.cz)

Podobné produkty ako Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)

Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)

Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 172 stran Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi — to vše přináší publikace „Verbální komunikace a lidská psychika“ významného českého psychologa prof. Phdr. Jaromíra Janouška, DrSc. Odborné veřejnosti, ale i studentům psychologie, sociologie, lingvistiky a mnoha dalším předkládá výsledky své mnohaleté práce v oboru. Těžiště knihy umísťuje především do psychologické a sociálně psychologické analýzy, zároveň však sleduje aspekty lingvistické, sociologické apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, 240 stran Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)

Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav

Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav
Detail

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav

Marketingová komunikace - Frey Petr

Marketingová komunikace - Frey Petr
Detail

Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Frey Petr

POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)

POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová, 224 stran První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto atraktivní oblast marketingové komunikace. Kniha je ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost, současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a budoucnosti designu v POP aktivitách,... (alza.cz)

Podobné produkty ako POP - In-store komunikace v praxi (978-80-247-2840-7)

Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana

Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana
Detail

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (patro.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana

Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-2831-5)

Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-2831-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jarmila Kelnarová, Eva Matějková, 140 stran Na trhu jediná učebnice pro obor zdravotnický asistent. Obsahuje problematiku verbální a neverbální komunikace a psychologie zaměřené na zdravotnickou a sociální oblast a její využití v profesi zdravotnického asistenta. Látka 4. ročníku SZŠ je zde přehledně řazena do jednotlivých kapitol. Po jejím prostudování a využití při výuce žák získá teoretické poznatky a využije v praxi získané vědomosti. Osvojí si přehled informací k praktickému procvičení v komunikačních technikách a ve vedení rozhovoru s nemocným, spolupracovníky, rodinou. Psychologické poznatky obsažené v učebnici využije při jednání s nemocným i s rodinou, při zvládání konfliktů, při sdělování informací a při edukaci nemocného. Bude schopen hodnotit a chápat chování pacienta v určité situaci a získá možnost reflexe vlastních reakcí. Detaily knihy: Autor: Jarmila Kelnarová, Eva Matějková Rok vydání: 2008 ISBN:... (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-2831-5)

Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-5203-7)

Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-5203-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jarmila Kelnarová, Eva Matějková, 148 stran Kniha zpracovává problematiku verbální a neverbální komunikace a věnuje se psychologii v zdravotnické a sociální oblasti a jejímu využití ve zdravotnických profesích. Získané poznatky lze využít při jednání s nemocným i s rodinou, při zvládání konfliktů, sdělování informací i edukaci nemocného. (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník (978-80-247-5203-7)

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8), Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8), Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8), Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2), Politická komunikace (978-80-247-3536-8), Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5), Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8), Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8), Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2), Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1), Krizová komunikace (978-80-247-2510-9), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2), Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1), Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6), Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3), Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4), Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0), Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8), Výuková komunikace (978-80-210-9529-8), Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9), Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7), Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3), Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0), Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7), Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1), Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3), Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)