Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Produkt Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0) upraviť a produkt hľadať znova.

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0) , Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0) , Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2) , Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Detail

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5) , Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (alza.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1) , Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7) , Sociální marketingové kampaně v česku iii. (978-80-875-0088-0)

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1) , Sociální marketingové kampaně v česku i. (978-80-875-0075-0)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Sociální marketingové kampaně v česku ii. (978-80-875-0077-4)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2)

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Soukromé války heleny petránkové (978-80-7557-042-0)

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Soukromé války heleny petránkové (978-80-755-7042-0)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Československý syndrom (978-80-875-1797-0)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8)

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)

Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, 240 stran Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost. (alza.cz)

Podobné produkty ako Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4) , Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3)

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Adamík, 228 stran, česky Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3) , Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0)

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)
Detail

Elektronická kniha - Reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše - autor Jaroslav Kmenta, 352 stran Boss Babiš - reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše Jaroslav Kmenta, přední český investigativní novinář, v knize shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak zbohatl, s kým se zapletl a co všechno ještě tají. Kniha Boss Babiš popisuje nejen jeho skutečný podnikatelský zrod a nemilosrdné praktiky v byznysu, ale přibližuje i jeho roli ve polosvětě kolem kmotrů Františka Mrázka, Tomáše Pitra či Radovana Krejčíře. Kniha je zčásti postavená na reportážích časopisu Reportér. Přináší však celou řadu novinek a dosud nepublikovaných informací, které tvoří zatím nejucelenější obraz oligarchy Babiše. Napsali o knize Boss Babiš „Shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Boss Babiš (978-80-875-6932-0) , Všehoschopní - superguru bárta (978-80-875-6903-0)

Československý syndrom (978-80-875-1797-0)

Československý syndrom (978-80-875-1797-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Elvíra Filipovičová - Ptáková, 224 stran, česky Kniha se pokouší vystihnout složité a často velmi bolestné vztahy Rusů a Čechů - Rusů v Čechách a Čechů v Rusku - na pozadí historických událostí minulého století, které vztahy obou národů formovaly a poznamenaly. Autorka – sama Ruska – přináší žánrově pestrou knihu zahrnující vlastní deníkové zápisky od počátku padesátých let, vzpomínky pamětníků, črty, zápisky, vše bohatě doplněno fotografickými dokumenty. Na pozadí jednotlivých autentických událostí z osobního života obyčejných Rusů vyvstává obraz politicky složité doby. Pro českého čtenáře je kniha poutavým čtením zejména díky pohledu Rusů na vzájemné vztahy a zlomové historické události. Nejprve to byli příslušníci NKVD a „Smerše“, v podstatě zločinci obdaření mocí, kteří v pětačtyřicátém roce zákeřně vylákávali Rusy žijící v Praze (zejména z kruhů emigrantů, kteří se domnívali najít svoji novou budoucnost v meziválečném... (alza.cz)

Podobné produkty ako Československý syndrom (978-80-875-1797-0) , Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892)

Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0)

Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Kmenta, 350 stran "Všehoschopní - Superguru Bárta". Kniha o zákulisí novinařiny a vysoké politiky. Skutečný příběh o hledání pravdy ve zkorumpovaném světě. Investigativní pátrání, které odstartovalo vládní krizi. Kniha dostala cenu Český bestseller v kategorii literatura faktu za rok 2011. Kniha investigativního novináře Jaroslava Kmenty Superguru Bárta odkrývá zákulisí kauzy neformálního šéfa politické strany Věcí veřejné. Vychází z Bártovy koncepce z roku 2008, kde formuloval své pětileté cíle a postup jak jich dosáhnout. Jestli se mu daří tento plán dodržovat, se dozvíte na stránkách této knihy. Všehoschopní politici uplatňují taktiku vrtěti psem, tedy spíše vrtěti občanem. Krizi vyvolala zveřejněná nahrávka, na které se Bárta holedbá, že prezident Václav Klaus udělá přesně to, co mu přikáže. Jedná se o mediální bublinu, cílenou diskreditaci nebo politickou realitu? Jaroslav Kmenta pátral po... (alza.cz)

Podobné produkty ako Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0) , Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0)

Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Sumit Mullick, 118 stran Novela indického autora Sumita Mullicka, která vychází ve dvojjazyčném česko-anglickém vydání, je prvním vykročením tohoto zajímavého autora mezi české čtenáře. Aby mohl být člověk píšícím rebelem, musí mít fantazii. Musí být rebelem s fantazií. Sumit Mullick je takovouto osobností. Zavádí nás do světa fantazie se zcela reálnými problémy, které však zobrazuje tak, že nás nutí současně se smát i bát. Novela Miluj bližního svého hovoří jakoby Čechům ze srdce. Čechům, z nichž většina ke svému životu nepotřebuje církev ani omezující zákony, ale o to víc si cení obyčejné lidské svobody a světských radostí. Kdyby ji napsal český autor, pobavili bychom se, ale fakt, že vzešla z pera indického spisovatele, který hovoří „naší řečí“, jí dává neobvykle pikantní příchuť. Dostává se k nám touto formou poselství, nad nímž máme tendenci mávnout rukou, ale jež nás nutí k zamyšlení díky situacím vyhroceným ad absurdum,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0) , Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)

Orbis sensualium pictus (978-80-875-1739-0)

Orbis sensualium pictus (978-80-875-1739-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Amos Komenský, 224 stran Po více než dvaceti letech opět vychází jedinečné dílo Jana Amose Komenského – ORBIS SENSUALIUM PICTUS (Svět v obrazech), které by nemělo chybět v žádné rodinné i školní knihovně. Jedná se o výbor z Komenského jazykové encyklopedie, která v době svého vydání natolik předběhla dobu, že ještě v následujících staletích – u nás až do počátku minulého století – sloužila jako živá učební pomůcka pro výuku jazyků. Aktuální vydání připravil kolektiv odborníků pod vedením doc. PhDr. Naděždy Kvítkové, CSc. a doplnil jej obsáhlým úvodem a komentářem k dílu. Nové vydání obsahuje původní latinské texty a je nově doplněno paralelními překlady do současné češtiny, němčiny, angličtiny a ruštiny. Neméně důležitou součástí knihy je i obrazová část, která reprodukuje původní dřevoryty z několika historických vydání a snaží se tak netradičním způsobem srovnat i vývoj obrazové kultury dané doby. (alza.cz)

Podobné produkty ako Orbis sensualium pictus (978-80-875-1739-0) , Perspektivy člověka... (978-80-278-0020-9)

Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0)

Sociální marketingové kampaně v Česku I.  (978-80-875-0075-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 294 stran Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0) , Správní věda: teorie veřejné správy 4., aktualizované a doplněné vydání (978-80-7478-561-0)

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák, 124 stran Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. (alza.cz)

Podobné produkty ako Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0) , Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)

Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 378 stran, česky Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0) , Divadlo a film (978-80-875-0024-8)

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 92 stran Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0) , Muzea a galerie (978-80-875-0034-7)

Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)

Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0) , Knihy a čtení (978-80-875-0066-8)

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani... (alza.cz)

Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0) , Hudba a my (978-80-875-0084-2)

Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)

Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)
Detail

Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojetí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0) , Covid-19 a soukromé právo: otázky a odpovědi (978-80-7400-808-5)

Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)

Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)
Detail

Kniha - autor James Mace Ward, 440 stran, česky, pevná bez přebalu matná Životopis Jozefa Tisa (1887-1947), katolického kněze a prvního prezidenta Slovenské republiky. Po válce byl Tiso justicí obnovené Československé republiky odsouzen k smrti pro vlastizradu a zločiny proti lidskosti. James Ward, docent evropských dějin na Stanfordově univerzitě, představuje Tisa coby hluboce zbožného muže, který byl veden odhodláním udržet samostatný slovenský stát za každou cenu, a proto souhlasil s vyvražďováním slovenských Židů. Odmítá však v Tisovi vidět pouhého oportunistu: vyzdvihuje jeho cílevědomost a závislost na mezinárodních okolnostech, jejichž obětí do značné míry byl. Právě tato směsice protikladů spolu s Tisovou neuvěřitelnou schopností popírat důsledky vlastních činů nakonec vedla k jeho odsouzení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0) , Jozef tiso kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)

Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)

Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
Detail

Kniha - autor Jana Šarounová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Augmentativní a alternativní komunikace se pokouší přechodně nebo trvale kompenzovat projevy poruchy a postižení u osob se závažným postižením řeči, jazyka a psaní. Alternativní komunikační systémy se používají jako náhrada mluvené řeči. Augmentativní systémy komunikace mají podporovat již existující, ale pro běžné dorozumívání nedostatečné komunikační schopnosti. Cílem obou metod je to, aby dítě mohlo vyjadřovat své potřeby a sdílet své pocity nebo zážitky. Nemožnost domluvit se a porozumět mluvené řeči může mít vliv na intelekt. Na úvodní obecný přehled metod a pomůcek navazuje druhá část publikace věnovaná jednotlivým typům postižení a odkazující do první části na pomůcky, které v případě určitého postižení lze nejlépe využít. Knihu využijí speciální pedagogové, logopedi, odborníci pracující s dětmi a dospělými s poruchou komunikace. Mgr. Jana Šarounová po vystudování speciální... (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0) , Nová média v politické komunikaci: politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)

Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)

Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 172 stran Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi — to vše přináší publikace „Verbální komunikace a lidská psychika“ významného českého psychologa prof. Phdr. Jaromíra Janouška, DrSc. Odborné veřejnosti, ale i studentům psychologie, sociologie, lingvistiky a mnoha dalším předkládá výsledky své mnohaleté práce v oboru. Těžiště knihy umísťuje především do psychologické a sociálně psychologické analýzy, zároveň však sleduje aspekty lingvistické, sociologické apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)

Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení! (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových... (alza.cz)

Podobné produkty ako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení! (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Alena Macková, 242 stran, česky Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Verejné zdravotníctvo: História, súčasnosť, analýza, stratégia, rozvoj (978-80-89057-80-1)

Verejné zdravotníctvo: História, súčasnosť, analýza, stratégia, rozvoj (978-80-89057-80-1)
Detail

Kniha - autor Cyril Klement, 432 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Kniha definuje stratégiu rozvoja verejného zdravotníctva v Slovenskej republike v strednodobom a dlhodobom horizonte. Vychádza zo základných služieb a funkcií verejného zdravotníctva, ktoré stanovila WHO vo svojich odporúčaniach pre strednú Európu a odzrkadľuje základné potreby verejného zdravotníctva. Tento strategický dokument popisuje doménové oblasti činnosti verejného zdravotníctva, strategické ciele, spôsob dosiahnutia strategických cieľov a hlavné funkcie, ktorými verejní zdravotníci budú napĺňať tieto ciele. Zároveň určuje smerovanie politiky ÚVZ SR, MZ SR a vlády SR na dosiahnutie cieľov v oblasti verejného zdravia. Odborníkov určite zaujme aj kapitola Efektívnosť investícií do verejného zdravotníctva. Kniha po prvýkrát na Slovensku uvádza aj preklad Generálneho zdravotníckeho normatívu z roku 1770, jeden z významných reformačných zákonov Márie Terézie, ktorý sa stal základom... (alza.cz)

Podobné produkty ako Verejné zdravotníctvo: História, súčasnosť, analýza, stratégia, rozvoj (978-80-89057-80-1)

Medzinárodné právo verejné: Všeobecná časť (978-80-8168-316-9)

Medzinárodné právo verejné: Všeobecná časť (978-80-8168-316-9)
Detail

Kniha - autor Peter Vršanský; Jozef Valuch, 408 stran, slovensky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Peter Vršanský; Jozef Valuch, 408 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Publikácia „Medzinárodné právo verejné, všeobecná časť“ predstavuje modernú učebnicu, ktorá je nevyhnutným študijným materiálom každej právnickej fakulty a základom komplexného právnického vzdelania v oblasti medzinárodného práva. Prakticky orientovaná učebnica je určená študentom a pedagógom právnických fakúlt, ako aj odbornej vedeckej verejnosti a tiež každému, kto má o problematiku medzinárodného práva a s ňou súvisiacich otázok záujem. Zaoberá sa nielen otázkami tvorby, ale aj praktickou aplikáciou medzinárodného práva v súčasných medzinárodných vzťahoch. Vzhľadom na to ju využije každý, kto pôsobí v oblasti medzinárodného práva a politiky - diplomati, politici, sudcovia, advokáti, zamestnanci v štátnej správe aj pracovníci útvarov pre medzinárodné styky. Približuje všetky základné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Medzinárodné právo verejné: Všeobecná časť (978-80-8168-316-9)

Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza

Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza
Detail

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a slovenští autoři koncipují svoji knihu jako vizitku současné společnosti. Analyzují proměny sociální a masové komunikace, média a jejich vybrané problémy, téma kultury a masové kultury, veřejného mínění a jeho významu. Zvláštní pozornost věnují problému mediální prezentace násilí a zločinu. Unikátní publikaci jistě ocení studenti příslušných oborů vysokých škol, vyšších odborných škol, ale i široká veřejnost. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza

Šarlák (978-80-875-0638-7)

Šarlák (978-80-875-0638-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Mano, 160 stran Šarlák nás zavádí do jihočeského Písku 80. a 90. let minulého století Manova autobiografická kniha ukazuje jeho odvrácenou tvář – všední a syrové žití v bezútěšné době, kde jakýkoli cíl jako by byl předem odsouzen k nedosažitelnosti a vše kolem plulo v podivném bezčasí. Autor popisuje svých dvanáct zaměstnání, která vystřídal v průběhu dvánácti let, a jedinečně vykresluje génia míst v atmosféře doby. (alza.cz)

Podobné produkty ako Šarlák (978-80-875-0638-7)

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 136 stran, česky Hrst písní - výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Píšovinky (978-80-875-1764-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Dezider Fekete, 184 stran Kniha „Píšovinky“ není jen tím, čím by se mohla zdát na první pohled - tedy vtipnou a jazykově uvolněnou sbírkou zkušeností a příhod, týkajících se povětšinou sexu, či obecně svádění a vztahů mezi mužem a ženou, zarámovaných jakýmsi Kunderovským motivem pomsty zhrzeného (ne)milence. Ve skutečnosti jde také o zajímavý intelektuální text, což nezakryjí ani - často, leč poměrně účelně - užívané vulgarismy. Tato záležitost je jasná již na první stránce. Kniha je nejen výraznou sebereflexí hlavního hrdiny, ale i reflexí normalizační doby, ve které vyrůstal, a raně kapitalistické éry, v níž nyní žije, včetně různých historických přesahů a rodinných i politických souvislostí. Jako potomek v Česku zapomenutých Němců může s dobrým nadhledem pozorovat i středoevropský česko-německý kulturní souboj. Tento zápas nemůže pro něj dopadnout jinak než nerozhodně, protože je to také podmínkou, aby v jiném, nenápadnějším, ale o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 61 stran Hrst písní – výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Čarodějka (978-80-875-9702-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Sabrina D. Harris, 225 stran Román vypráví o dívce Valentině, která po automobilové nehodě upadne do komatu. Zatímco však v současnosti leží v nemocnici a lékaři si lámou hlavu, jak ji probudit, ona se ocitne ve středověké Anglii za vlády Edwarda III v ženském klášteře u opatství Canterbury. I když ji velmi trápí, že nemá žádné vzpomínky a neví, kdo vlastně je, zapojí se do běžného řeholního života a pomáhá sestrám s nemocnými. V Anglii se v té době začíná mor rozlézat po celé zemi a kosí její obyvatele po tisících. Valentina zjišťuje, že má na léčení velké nadání, čímž si ale některé sestry znepřátelí. Do jejího osamělého srdce se pomalu vkrádá láska, kterou chová k Frederikovi, bratrovi matky představené, který přijel do kláštera na návštěvu. Jako chudý rytíř krále Edwarda bojuje s povinností zajistit rodině majetek sňatkem s bohatou dědičkou a s láskou k Valentině. Situace se však komplikuje, když si Valentina znepřátelí smírčího... (alza.cz)

Podobné produkty ako Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Andělská řeč: Interaktivní průvodce andělskou komunikací (978-80-7336-664-3)

Andělská řeč: Interaktivní průvodce andělskou komunikací (978-80-7336-664-3)
Detail

Kniha -, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Archandělé k nám vždy promlouvají způsobem, kterému rozumíme, ale někdy potřebujeme pomoci uvědomit si jejich přítomnost. Když si vytvoříme svou vlastní "andělskou řeč" - svůj osobitý, jedinečný způsob spojení a spolupráce s anděly - navždy se vám otevře přístup k božskému zdroji, jehož útěcha, podpora a moudrost vám pomohou najít cestu životem a objevit skutečný smysl bytí. S příznačnou smělostí a zemitým humorem, Chantel Lysette nabízí zábavného, praktického průvodce a cvičebnici pro navazování kontaktů s vašimi anděly. Autorka vám pomůže formou zábavných aktivit a cvičení vytříbit intuitivní schopnosti, vytvořit si ideální prostor pro meditaci a otevřít se Boží prozřetelnosti. Pracovní listy a deníky vám umožní snadno si udržet přehled o svých duchovních setkáních. Poznejte šestnáct různých andělů – nejvyššího posla Gabriel, archiváře Metatrona, bodrého bojovníka Michaela, mírumilovného léčitele Rafaela a další,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Andělská řeč: Interaktivní průvodce andělskou komunikací (978-80-7336-664-3)

Veřejný sektor a veřejné finance (978-80-247-3228-2)

Veřejný sektor a veřejné finance (978-80-247-3228-2)
Detail

Elektronická kniha - autor František Ochrana, Jan Pavel, Leoš Vítek, kolektiv a, 264 stran Kniha se komplexně zabývá klíčovými problémy financování ve veřejném sektoru. Je určena zejména studentům vysokých škol, ale i pracovníkům v oblasti financování veřejného sektoru. Autoři v čele s uznávaným odborníkem v této oblasti, profesorem Františkem Ochranou z VŠE v Praze, analyzují obsah finanční teorie jako nástroje pro poznávání a řešení problémů veřejného sektoru, které souvisejí s financováním ve veřejném sektoru. Kniha zkoumá roli veřejných politik a jejich vliv na veřejné finance, přičemž klíčová pozornost je věnována rozpočtové a fiskální politice a analýze příjmové a výdajové politiky centrální vlády a vlády samosprávních úrovní. Publikace obsahuje schémata, grafy a příklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Veřejný sektor a veřejné finance (978-80-247-3228-2)

Kladivo Boží (978-80-277-0020-2)

Kladivo Boží (978-80-277-0020-2)
Detail

Elektronická kniha - ze série Hákonova sága, autor Eric Schumacher, 392 stran, česky Toto poutavé vyprávění o Hákonovi Haraldssonovi, pokřtěném chlapci, který se kdysi vydal do války o vládu v říši Vikingů, vychází z pravdivých historických záznamů. Není mu však cizí ani jazyk starobylých ság.Nadešel rok 935 po Kristu a v severních zemích zavládl veliký nepokoj. Král Harald I. Krásnovlas zemřel a na Vysoký stolec králů po něm usedl jeho syn Erik, řečený Krvavá Sekera. Ten okamžitě a bez lítosti pobil všechny, kdo by snad mohli pomýšlet na královský trůn, vyjma jediného – svého nejmladšího bratra Hákona.Záhy poté vypravilo několik přeživších Erikových nepřátel poselství do Wessexu, kde Hákona vychovával křesťanský král Ethelstan. Mladého kralevice tak dostihl neodvratný osud: nezbylo mu než se vrátit na sever mezi vikingy a utkat se o vládu nad rodnou zemí. Zjistil však, že vítězství v tomto boji si vyžádá větší oběti, než by si byl kdy dokázal představit... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kladivo Boží (978-80-277-0020-2)

Perspektivy člověka... (978-80-278-0020-9)

Perspektivy člověka... (978-80-278-0020-9)
Detail

Kniha - autor Zdeněk Pospíšil, 128 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Předchozí epocha skončila a provázena řadou bolestí se rodí nová. Většina lidí tuto změnu nepostřehla nebo jí z různých důvodů nepřikládá takový význam, aby ji podpořila či jen akceptovala, ani nečiní kroky, aby nenastala. Jinými slovy řečeno, perspektiva a volba budoucnosti lidstva značně pokulhávají za probíhajícími procesy. Jak se ukazuje, příroda je dosud mocnější než člověk a neustále nás překvapuje. Přetrvání lidského rodu však není založeno na pouhé reakci, ale na zkoumání alternativ budoucí existence. A ty má jenom skutečně svobodný člověk. Zaměňování technických a technologických prostředků za volbu a rozhodování lidí pravděpodobně nevytvoří možnost trvání dalších pokolení. Někomu se to bude zdát jako vzdálená a předčasná úvaha, ale pandemie nás mimo jiné poučila, že dnešní rozhodnutí se projeví už zítra. (alza.cz)

Podobné produkty ako Perspektivy člověka... (978-80-278-0020-9)

Perspektivy člověka... (978-80-278-0020-9)

Perspektivy člověka... (978-80-278-0020-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Zdeněk Pospíšil, 128 stran, česky Předchozí epocha skončila a provázena řadou bolestí se rodí nová. Většina lidí tuto změnu nepostřehla nebo ji z různých důvodů nepřikládá takový význam, aby ji podpořila či jen akceptovala, ani nečiní kroky, aby nenastala. Jinými slovy řečeno, perspektiva a volba budoucnosti lidstva značně pokulhávají za probíhajícími procesy. Jak se ukazuje, příroda je dosud mocnější než člověk a neustále nás překvapuje. Přetrvání lidského rodu však není založeno na pouhé reakci, ale na zkoumání alternativ budoucí existence. A ty má jenom skutečně svobodný člověk. Zaměňování technických a technologických prostředků za volbu a rozhodování lidí pravděpodobně nevytvoří možnost trvání dalších pokolení. Někomu se to bude zdát jako vzdálená a předčasná úvaha, ale pandemie nás mimo jiné poučila, že dnešní rozhodnutí se projeví už zítra. (alza.cz)

Podobné produkty ako Perspektivy člověka... (978-80-278-0020-9)

Antistresová knížka pro učitelky mateřské školy: Relaxace, komunikace, týmová práce (978-80-262-1582-0)

Antistresová knížka pro učitelky mateřské školy: Relaxace, komunikace, týmová práce (978-80-262-1582-0)
Detail

Kniha - autor Gabriele Kubitschek, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá „Vždyť si jenom hrají s dětmi!“ To je častá představa o práci pedagogů mateřských škol. Učitelky podle nich celé dny sedí na koberci, staví kostky a jezdí s kočárkem, pak stráví hodinku na zahradě a jako bonus je čeká dvouhodinovka poledního odpočinku, při kterém si mohou dělat, co chtějí. Realita je ale jiná, ve třídě na ně čekají malé osobnosti, které mají své potřeby a vyžadují pozornost. A práce ve školce není jen prací s dětmi. Co teprve jejich rodiče, kolegyně, vedení a dokonce školní inspekce? A co ty hromady výkazů a dalších papírů, které se musí zpracovat? Čtenáři v knize najdou užitečné tipy, jak stresu nejen čelit, ale hlavně předcházet. Díky knize zjistí, jak reagují na zátěž a co z jejich chování může vést ke zvýšenému stresu. Naučí se také relaxovat a hlavně dokážou to, co si osvojí, přenést do práce s dětmi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Antistresová knížka pro učitelky mateřské školy: Relaxace, komunikace, týmová práce (978-80-262-1582-0)
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0), Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0), Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1), Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2), Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5), Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1), Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0), Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0), Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4), Profese manažera v organizacích veřejné správy (978-80-875-0026-2), Soukromé války Heleny Petránkové (978-80-7557-042-0), Soukromé války Heleny Petránkové (978-80-755-7042-0), Československý syndrom (978-80-875-1797-0), Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8), Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0), Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0), Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0), Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892), Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3), Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463), Perspektivy člověka... (978-80-278-0020-9), Správní věda: Teorie veřejné správy 4., aktualizované a doplněné vydání (978-80-7478-561-0), Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2), Divadlo a film (978-80-875-0024-8), Muzea a galerie (978-80-875-0034-7), Knihy a čtení (978-80-875-0066-8), Hudba a my (978-80-875-0084-2), Covid-19 a soukromé právo: Otázky a odpovědi (978-80-7400-808-5), Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0), Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)