Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Podívejte se také Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Podívejte se také Jak komunikovat chytře (978-80-247-4022-5)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Podívejte se také Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Podívejte se také
- jak komunikovat chytre
- Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
- Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)
- Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)
- Jak flirtovat (978-80-247-3705-8)
- Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
- Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
- Jak získat sebedůvěru (978-80-247-3903-8)
- Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
- Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
- Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
- Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)
- Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
- Jak si správně přát (978-80-247-5066-8)
- Jak si nedělat starosti (978-80-247-4513-8)
- Selhání subjektů finančního trhu (978-80-759-8511-8)
- Jak na ženy (978-80-247-5045-3)
- Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)
- Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
- Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Jak komunikovat chytře (978-80-247-4022-5)
Elektronická kniha - autor Marion Recknagel, Wüllen Heike Rohmann-van, 160 stran Knížka je určena všem, kdo se v práci či v soukromí stýkají s lidmi, s nimiž se jim obtížně komunikuje. Dozvíte se konkrétní tipy a příklady, jak konstruktivně reagovat na typické "nesnesitelné" vzorce chování a jak chytře a uvolněně komunikovat i s problematickými lidmi. Zjistíte také, jak vy sami bráníte úspěšné komunikaci a co s tím můžete udělat. Díky této knížce budete méně podléhat stresu a náročné momenty v komunikaci zvládnete suverénněji. Naučte se komunikovat chytře!
Objev podobné jako Jak komunikovat chytře (978-80-247-4022-5)
Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)
Elektronická kniha - autor Pavel Seknička, Anna Putnová, 200 stran Publikace přináší nový pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení v podnikání. Zároveň srozumitelným způsobem přibližuje kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím.
Objev podobné jako Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)
Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)
Kniha - autor Pavel Seknička; Anna Putnová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace uznávaných autorů přináší nový a hlubší pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení, které jsou v české odborné literatuře dosud málo známé. Problematika etických hodnot je tvůrčím způsobem spojena s etikou v podnikání, konkrétně s novým náhledem na nástroje a metody etického řízení. Zároveň autoři srozumitelným a přehledným způsobem přibližují kauzální vztahy existující mezi rizikem a nejistotou, které souvisejí s tržním prostředím a pravidly, zejména etickými pravidly a zvyklostmi.
Objev podobné jako Etika v podnikání a hodnoty trhu (978-80-247-5545-8)
Finanční trhy (978-80-247-5871-8)
Elektronická kniha - autor Oldřich Rejnuš, 384 stran Učebnice se věnuje nejdůležitějším oblastem problematiky finančních trhů a finančních investičních instrumentů. Zkušený autor nejprve vymezuje finanční trhy a jejich funkce a představuje finanční instituce, jejich produkty a služby. Následně se věnuje úrokovým sazbám a základním druhům finančních investičních instrumentů. Podrobněji rozebírá klasické finanční instrumenty, termínované derivátové instrumenty, cenné papíry majetkových investičních a podílových fondů a strukturované produkty. Na závěr se zabývá i regulací a dohledem ve finančním systému a současným vývojem světového finančního systému a světové ekonomiky. Učebnice je určena zejména studentům oborů zaměřených na problematiku finančních trhů vyučovaných na ekonomických či právních vysokých školách, ale mohou ji využívat i ekonomicky orientované střední školy. Je ojedinělá mimo jiné tím, že její součástí je program na generování cvičných testů,...
Objev podobné jako Finanční trhy (978-80-247-5871-8)
Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,...
Objev podobné jako Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Komunikace se seniory (978-80-247-3271-8)
Elektronická kniha - autor Andrea Pokorná, 160 stran Publikace se zabývá problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Stěžejním tématem je identifikace účinných technik a postupů pro navázání komunikace se seniory v institucích a v domácím prostředí. Speciální pozornost je věnována ageismu a jeho dopadu na vnímání stáří ve společnosti, na prožívání seniorů, na fyziologické změny související s dlouhověkostí a s rizikem kognitivní manipulace. Kniha vychází z tuzemských i zahraničních empirických studií.
Objev podobné jako Komunikace se seniory (978-80-247-3271-8)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)
Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, Regina Slowik, 256 stran Kniha se zabývá problematikou komunikace se zdravým i nemocným dítětem ve všech jeho vývojových obdobích. Je zaměřena na specifika komunikace s dětským pacientem při výskytu různorodých onemocnění a postižení. Zatím ještě nebyla zpracována problematika komunikace s dítětem v tak komplexní podobě. Kniha je určena zdravotnickým pracovníkům pečujícím o dětské pacienty, ale je přínosná pro rodič nemocných dětí a také je možno ji považovat za zdroj učebních opor pro vyučující předmětu komunikace.
Objev podobné jako Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)
Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)
Elektronická kniha - autor Martina Venglářová, Gabriela Mahrová, 144 stran Dlouho očekávaná publikace je určena zejména sestrám, studentům ošetřovatelství a jejich pedagogům, ale i dalším zdravotnickým pracovníkům. Po jejím přečtení se budou čtenáři dobře orientovat v otázkách verbální i neverbální komunikace, budou umět komunikovat s pacienty v různých věkových obdobích, dále s pacienty s problémovým chováním, psychickými obtížemi, změnami intelektu, závažným onemocněním, různými typy onemocnění i se sociálně problematickým klientem. Autorky se dlouhodobě pohybují v oblasti psychiatrie a psychoterapie, o komunikaci přednáší zdravotním sestrám, studentům lékařství i příslušníkům jiných společenských profesí.
Objev podobné jako Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)
Duše miminek: Jak komunikovat se svým budoucím dítětem (978-80-7336-853-1)
Kniha - autor Walter Machiken,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V této čtivé knize nabízí světoznámý jasnovidec a médium Walter Makichen vedení, podporu a ujištění budoucím rodičům a pomáhá jim vytvořit láskyplné a podporující prostředí pro jejich budoucí děti, které se chystají přivést na svět. Díky moudrosti a vhledům, jež získal během uplynulých dvaceti let, kdy se věnoval komunikaci s dušemi miminek, vám pomůže vyřešit problémy, jež souvisejí se založením rodiny, pomůže vám vědomě se podílet na energetickém procesu stvoření dítěte a překonat obavy a strachy z budoucí role rodiče. Dozvíte se zde mnoho zajímavých informací, například: Jak vytvořit energii, která bude podporovat duši vašeho miminka. Jak vaše spojení z minulých životů i stav vašich čaker může ovlivňovat početí vašeho dítěte, těhotenství a váš společný vztah. Co je to dohoda o početí a co znamená pro vás a vaše budoucí dítě. Jak karmické vztahy mezi partnery a budoucím dítětem...
Objev podobné jako Duše miminek: Jak komunikovat se svým budoucím dítětem (978-80-7336-853-1)
Začínáme investovat a obchodovat na kapitálových trzích (978-80-247-3648-8)
Elektronická kniha - autor David Štýbr, 160 stran V knize naleznete popis finančních trhů, dozvíte se, proč (ne)jsou nebezpečné a jak se na nich chovat, abyste je dokázali využít ve svůj prospěch. Poznáte jak základní, tak pokročilejší techniky analýzy trhů a nejatraktivnější typy obchodovaných aktiv, jako jsou akcie, komodity, měnové trhy a opce. Seznámíte se s obchodními strategiemi, porozumíte správě peněz a v neposlední řadě také filozofii a psychologii kapitálového trhu.Nehledejte v knize rychlý návod na zbohatnutí nebo vydělání miliónů během pár týdnů. To s investováním a obchodováním nemá nic společného - to je hazard. Místo toho kniha nabízí návod, jak efektivně a chytře zhodnocovat finanční prostředky. Po přečtení budete rozumět finančním trhům, jejich pohybům a naučíte se, jak na těchto pohybech vydělávat.
Objev podobné jako Začínáme investovat a obchodovat na kapitálových trzích (978-80-247-3648-8)
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Finanční trhy: Učebnice s programem na generování cvičných testů (978-80-247-5871-8)
Kniha - česky Učebnice se věnuje nejdůležitějším oblastem problematiky finančních trhů a finančních investičních instrumentů. Zkušený autor nejprve vymezuje finanční trhy a jejich funkce a představuje finanční instituce, jejich produkty a služby. Následně se věnuje úrokovým sazbám a základním druhům finančních investičních instrumentů. Podrobněji rozebírá klasické finanční instrumenty, termínované derivátové instrumenty, cenné papíry majetkových investičních a podílových fondů a strukturované produkty. Na závěr se zabývá i regulací a dohledem ve finančním systému a současným vývojem světového finančního systému a světové ekonomiky. Učebnice je určena zejména studentům oborů zaměřených na problematiku finančních trhů vyučovaných na ekonomických či právních vysokých školách, ale mohou ji využívat i ekonomicky orientované střední školy. Je ojedinělá mimo jiné tím, že její součástí je program na generování cvičných testů, který ocení jak studenti, jež si mohou na...
Objev podobné jako Finanční trhy: Učebnice s programem na generování cvičných testů (978-80-247-5871-8)
Finanční trhy (978-80-247-3671-6)
Elektronická kniha - autor Oldřich Rejnuš, 768 stran Publikace se věnuje fungování finančních trhů a investičním instrumentům Nové vydání je aktualizováno a rozšířeno o problematiku regulace a dohledu ve finančním systému a o obchodování na měnových trzích. Je určeno pracovníkům finančních institucí, studentům a zájemcům o finanční trhy a investování.
Objev podobné jako Finanční trhy (978-80-247-3671-6)
Finanční trhy (978-80-247-3671-6)
Kniha - autor Oldřich Rejnuš, 768 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Na trhu ojedinělá publikace věnující se principům a zákonitostem fungování finančních trhů se zaměřením na specifické vlastnosti jednotlivých druhů finančních investičních instrumentů. Čtvrté vydání knihy je jednak aktualizováno v návaznosti na nedávné legislativní změny, jednak je rozšířeno o problematiku regulace a dohledu ve finančním systému, o obchodování na měnových trzích a o investování do drahých kovů. A v neposlední řadě se rovněž věnuje rizikům soudobého vývoje a možným dopadům na ekonomiku a lidskou společnost. Publikace je určena odborným pracovníkům finančních institucí, učitelům a studentům ekonomických VŠ a rovněž všem těm, kteří se o problematiku finančních trhů zajímají.
Objev podobné jako Finanční trhy (978-80-247-3671-6)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy...
Objev podobné jako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na...
Objev podobné jako Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Jak komunikovat s elementárními bytostmi pomocí proutku (80-7336-405-0)
Kniha - autor Ilse Rendtorff, 128 stran, česky, pevná bez přebalu matná Proutky jako pomůcka k navázání kontaktu s rostlinami a ke komunikaci s přírodními i elementárními bytostmi
Objev podobné jako Jak komunikovat s elementárními bytostmi pomocí proutku (80-7336-405-0)
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a...
Objev podobné jako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
Elektronická kniha - autor James Borg, 240 stran V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech — ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny.
Objev podobné jako Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 200 stran V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
Objev podobné jako Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)
Elektronická kniha - autor Milan Klapetek, 256 stran Většina knih o komunikaci a rétorice se zaměřuje na umění prosazení sebe sama a svých myšlenek, svých vlastních názorů a zájmů. Podstatně méně je knih, jejichž cílem by bylo učit člověka mluvit a jednat tak, aby jeho slova vytvářela vztah srdečnosti a důvěry, aby tvořila prosté lidské společenství, aby posilovala přátelské, sousedské nebo jednoduše lidské pouto mezi lidmi. V této knize jde o něco, co by bylo možné nazvat "rétorika sounáležitosti a porozumění". Více než o přesvědčování druhého o vlastní pravdě zde půjde o to, jak druhého člověka pochopit a porozumět mu. Při setkání s člověkem odlišného názoru bude důležité nalézt a představit si jeho pravděpodobná odlišná východiska a stanoviska a odtud pak s ním hledat společnou řeč. Jedním z hlavních cílů této knihy je snaha představit mezilidskou komunikaci jako jedinečnou kulturní událost, ve které se odehrává cosi velkého, vznešeného a...
Objev podobné jako Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)
Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci...
Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
Elektronická kniha - autor Andreas Basu, Liane Faust, 112 stran V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě.
Objev podobné jako Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
Selhání subjektů finančního trhu (978-80-759-8511-8)
Elektronická kniha - autor Lukáš Zrůst, 244 stran, česky Monografie komplexně a srozumitelně analyzuje selhání subjektů finančního trhu s ohledem zejména na bankovní instituce a řešení finanční krize bankovního systému spolu s konkrétními způsoby jeho řešení. Nejdříve se autor zabývá obecně ekonomickým a finančním systémem a finančními trhy, poté přistoupí ke konkretizaci a vysvětlení jednotlivých subjektů finančního systému, vysvětlí regulaci a dohled nad subjekty finančního trhu a poté se dostává k hlavnímu jádru knihy, kterým je selhání na finančním trhu a řešení krize – ať už s ukončením činnosti, nebo bez ukončení činnosti subjektu. Na úplném závěru knihy pak čtenáři najdou jako zvláštní přílohu případovou studii, na které demonstruje výzkumné poznatky v praxi. Kniha reaguje na nedávnou finanční krizi; jejími čtenáři tak mohou být nejen odborníci na finanční právo, ale i ekonomové a laici se zájmem o provázanost ekonomiky a práva.
Objev podobné jako Selhání subjektů finančního trhu (978-80-759-8511-8)
Selhání subjektů finančního trhu (978-80-7598-511-8)
Kniha - autor Lukáš Zrůst, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie komplexně a srozumitelně analyzuje selhání subjektů finančního trhu s ohledem zejména na bankovní instituce a řešení finanční krize bankovního systému spolu s konkrétními způsoby jeho řešení. Nejdříve se autor zabývá obecně ekonomickým a finančním systémem a finančními trhy, poté přistoupí ke konkretizaci a vysvětlení jednotlivých subjektů finančního systému, vysvětlí regulaci a dohled nad subjekty finančního trhu a poté se dostává k hlavnímu jádru knihy, kterým je selhání na finančním trhu a řešení krize – ať už s ukončením činnosti, nebo bez ukončení činnosti subjektu. Na úplném závěru knihy pak čtenáři najdou jako zvláštní přílohu případovou studii, na které demonstruje výzkumné poznatky v praxi. Kniha reaguje na nedávnou finanční krizi; jejími čtenáři tak mohou být nejen odborníci na finanční právo, ale i ekonomové a laici se zájmem o provázanost ekonomiky a práva.
Objev podobné jako Selhání subjektů finančního trhu (978-80-7598-511-8)
Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování (978-80-247-1922-1)
Elektronická kniha - autor Romana Nývltová, Mária Režňáková, 224 stran Kniha přibližuje situaci na mezinárodních kapitálových trzích a popisuje různé možnosti, jak zde mohou české podniky získat vlastní i cizí kapitál. Autorky nabízejí přehledný výklad procesu financování cennými papíry na základě aktuálních požadavků jednotlivých kapitálových trhů a kniha tak může českým podnikům sloužit jako metodická příručka. Každá část knihy je pro názornost doplněna aktuálními praktickými příklady z prostředí České republiky (např. mezinárodní nabídka akcií společnosti Zentiva či emise eurobondů společnosti ČEZ), které poslouží nejen jako zdroj inspirace, ale i jako případové studie pro studenty finančních oborů na vysokých školách.
Objev podobné jako Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování (978-80-247-1922-1)
Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Málokterá schopnost člověka je tak samozřejmá, jako je schopnost dítěte naučit se jazyk a tímto jazykem komunikovat. Ačkoliv osvojování jazyka dětmi je předmětem psychologického a lingvistického bádání již po dobu více než sto let, ani dnes není tento proces dokonale prozkoumán.Kniha objasňuje proces osvojování jazyka a rozvoje komunikační schopnosti u dětí na základě teorií a výzkumů vývojové psycholingvistiky. Seznamuje čtenáře s nejnovějšími teoretickými a výzkumnými poznatky o tom, jak vzniká a vyvíjí se jazyková a komunikační schopnost u dětí od narození a během předškolního období. Publikace je určena především studentům psychologie, lingvistiky, pedagogiky, vysokoškolským pedagogům těchto oborů a také učitelkám mateřských škol.
Objev podobné jako Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí.
Objev podobné jako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 160 stran Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.Odkaz na knihu: http://www.facebook.com/pages/Medi%C3%A1ln%C3%AD-komunikace-pro-management/145513498848796?sk=wall
Objev podobné jako Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Elektronická kniha - autor Božena Jiřincová, 144 stran Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí. Renomovaná česká autorka prezentuje komunikační dovednosti na konkrétních činnostech manažera, tedy na modelových situacích, ve kterých se vedoucí pracovník ocitá každý den. PhDr. Božena Jiřincová čerpá zejména z vlastních praktických zkušeností, získaných při práci s manažery ve firmách a z vedení výcviků komunikativních dovedností. Publikace může sloužit také jako manuál pro řešení určitých komunikačních situací, obsahuje doporučení, jak v takových situacích jednat a obstát před svými podřízenými.
Objev podobné jako Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 208 stran Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem.
Objev podobné jako Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových...
Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)
Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 384 stran Publikace se zabývá vnitřními souvislostmi mezi jazykem a lidskou psychikou. Zvláštní pozornost je věnována její poznávací funkci, zejména myšlení. Více či méně obsáhle jsou charakterizovány všechny druhy komunikace. Hlavním tématem je neobyčejně složitý vztah vnitřní řeči a interpersonální komunikace. Kniha věnuje pozornost rovněž psané řeči a písemné komunikaci, vlivu individuality či meziosobních vztahů. I laické čtenáře zaujme kapitola o specifičnosti ženské a mužské komunikace či o komunikaci ve virtuální realitě. Autor se zamýšlí mimo jiné i nad udržitelností verbální komunikace jako prostředku dorozumění a porozumění mezi lidmi. Tematicky a způsobem zpracování je práce určena především odborníkům věnujícím se této problematice, ale podnětná je i pro širší odbornou veřejnost včetně studentů psychologie a dalších společenskovědních oborů (filozofie, lingvistiky, sociologie a dalších).
Objev podobné jako Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)
Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Elektronická kniha - autor Věra Linhartová, 152 stran Kniha je určena především studujícím medicínských oborů, lékařům a sestrám v praxi klinické i ambulantní, ale také všem zájemcům o dobrou a účinnou komunikaci. Vychází důsledně z psychologie osobnosti, z poznání o neopakovatelnosti každého jedince, proto nemohou být striktně stanovovány modely jednání v jednotlivých rozdílných situacích, které nám život připravuje. Klade důraz na poučenost a celkový kulturní rozhled. Přináší základní informace o projevech neverbální komunikace, o komunikaci slovní (mluvené i psané), o zásadách při veřejném vystupování (přednášky, reference, styk se širším sociálním prostředím pacienta), o pravidlech při komunikaci s pacienty tělesně a duševně postiženými a s cizinci. Respektuje odbornou literaturu u nás známou, ale zdůrazňuje její cizí provenienci, a tedy omezené přejímání a mechanické přenášení do našeho kulturního prostředí a tradicí vytvořených zvyklostí.
Objev podobné jako Praktická komunikace v medicíně (978-80-247-1784-5)
Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)
Elektronická kniha - autor Vladimír Heger, 256 stran Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva. Ve vrtkavé veřejné aréně je třeba našlapovat opatrně a stále myslet na rovnováhu, protože se pohybujeme na rozhraní dvou světů. Prvním z nich je mnohovýznamový svět lidské přirozenosti a intimity, plný subjektivního zaujetí, kreativity, emocí a proměnlivosti. Proti němu se zjevuje naopak tajemný, neosobní svět zašifrovaných významů, neměnné objektivity, utajeného rozhodování a uplatňování moci. Zdá se vám, že běžná mezilidská komunikace a úkony správních úřadů jsou nespojitelné světy? Publikace Vladimíra Hegera vám prostřednictvím poznatků z psychologie, sociologie, správní vědy, teorie informace a urbanismu ukáže, jak jsou obě sféry propojené z hlediska vývojových trendů informační společnosti,...
Objev podobné jako Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)
Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.
Objev podobné jako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani...
Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Jak komunikovat s elementárními bytostmi - Ilse Rendtorff
Většina čtenářů zná proutek jako nástroj lidí.kteří chtějí pomocí něj vycítit vodní žíly nebo zemské mřížky.Zkušená autorka zde ukazuje.že možnosti proutkaření zasahují mnohem dál:Proutky jako nástroj věštění a ukazatel.ke zlepšení životního prostředí.jako pomůcka k navázání kontaktu s rostlinami a ke komunikaci s přírodními i elementárními bytostmi stejně jako k vyciťování silových míst.
Objev podobné jako Jak komunikovat s elementárními bytostmi - Ilse Rendtorff
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)
Elektronická kniha - autor Ilona Špaňhelová, 104 stran, česky Komunikace znamená pro rodiče radost, prožitek společně stráveného času, větší poznání svého dítěte. Je to chvíle a příležitost k vysvětlení, objasnění věcí a nedorozumění. Díky vzájemné komunikaci se lépe navzájem chápeme. I komunikace však musí mít určitá pravidla, kterých by se měli držet jak rodiče, tak děti. Jak na to? To vám poradí kniha Komunikace mezi rodičem a dítětem PhDr. Ilony Špaňhelové.
Objev podobné jako Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)
Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
Elektronická kniha - autor Radek Ptáček, Petr Bartůněk, kolektiv a, 528 stran Publikace představuje poměrně komplexní pohled na etiku a komunikaci v medicíně, která zahrnuje celou řadu obecných, ale i dílčích a speciálních témat, přičemž zasahuje do hlubších teoretických i praktických souvislostí. Svojí povahou ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovním" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.
Objev podobné jako Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)
Elektronická kniha - autor Laura Janáčková, 112 stran "Každý den se setkáváme s lidmi. Jednáme s nimi. Hovoříme s nimi. Nasloucháme jim. Domlouváme se s nimi. Přicházíme s nimi do přátelského kontaktu, ale též do sporů a konfliktů. Každý den se snažíme o porozumění. ... Porozumění znamená chápat, postihovat smysl a význam toho, co se sděluje. Abychom toho skutečně dosáhli, je potřeba vnímat, cítit, naslouchat, rozmlouvat a vyjadřovat se tak, aby nám naše okolí rozumělo.." O tom všem a mnohém dalším je tato kniha. PhDr. Laura Janáčková, CSc., vám jako odborník na slovo vzatý pomůže překonat komunikační problémy a naučí vás lépe porozumět nejen sobě, ale i lidem kolem vás.
Objev podobné jako Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)
Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 172 stran Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi — to vše přináší publikace „Verbální komunikace a lidská psychika“ významného českého psychologa prof. Phdr. Jaromíra Janouška, DrSc. Odborné veřejnosti, ale i studentům psychologie, sociologie, lingvistiky a mnoha dalším předkládá výsledky své mnohaleté práce v oboru. Těžiště knihy umísťuje především do psychologické a sociálně psychologické analýzy, zároveň však sleduje aspekty lingvistické, sociologické apod.
Objev podobné jako Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)
Elektronická kniha - autor Mojmír Král, David Král, 192 stran K čemu senioři nejčastěji používají počítač? Chtějí komunikovat s rodinou a přáteli, posílat jim fotografie, trochu brouzdat po internetu. A co senioři nechtějí? Zdržovat se programy, funkcemi a podrobnostmi, jež k ničemu nepotřebují. Kniha, kterou držíte v ruce, je odpovědí přesně na tyto potřeby.
Objev podobné jako Komunikace na počítači pro seniory (978-80-247-5812-1)
Podívejte se také
- Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
- Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
- Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
- Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
- Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)
- Jak přežít pubertu svých dětí (978-80-247-2913-8)
- Jak být v životě šťastnější (978-80-247-3510-8)
- Jak žít podle vlastních představ (978-80-247-4188-8)
- Jak si vybudovat fantastickou paměť (978-80-247-3776-8)
- Naslouchat je umění: Jak účinně a pozitivně komunikovat (978-80-262-1869-2)
- Rok na trhu (978-80-7577-816-1)
- Jak na spolkový rejstřík (978-80-247-5672-1)
- Jak komunikovat s elementárními bytostmi pomocí proutku (80-7336-405-0)
- Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)
- Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)
- Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
- Praktická komunikace pro každý den (978-80-247-2479-9)
- Masová komunikace a veřejné mínění (978-80-247-3563-4)
- Jak zvládat emoce pomocí obrazů živlů (978-80-247-4609-8)
- Jak prodat nemovitost v době krize (978-80-247-3200-8)
- Jak sladit práci a osobní život (978-80-247-4021-8)