Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)

Produkt Krizová komunikace (978-80-210-9636-3) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Krizová komunikace (978-80-210-9636-3) upraviť a produkt hľadať znova.

Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 221 stran, česky Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-210-9636-3) , Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)

Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3)
Detail

Kniha - autor Jan Tomandl; Jaroslav Čuřík; Kristýna Maršovská; Tereza Fojtová, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace: Principy - zkušenosti - postupy (978-80-210-9636-3) , Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)

Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9) , Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)

Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2) , Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)

Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)

Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)
Detail

Kniha - autor Klára Šeďová; Zuzana Šalamounová; Roman Švaříček; Martin Sedláček; Martin Maj..., 176 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie je syntézou více než desetiletého zájmu autorů o výukovou komunikaci, která se v posledních dekádách stala jedním z klíčových témat věd o vzdělávání. Současné teorie akcentují centrální úlohu komunikace ve vztahu k učení a vytváření znalostí ve třídě, důsledkem čehož je, že vzdělávací výsledky žáků začínají být připisovány kvalitě výukové komunikace. Jednoduše řečeno, pokud chceme zlepšit výsledky žáků, musíme se zabývat rolí, kterou řeč a komunikace ve školním vzdělávání sehrávají. Kniha představuje vlivné teorie, jejichž prostřednictvím bývá vysvětlován vztah mezi řečí, myšlením a učením, dále se věnuje základním charakteristikám výukové komunikaci, učitelským otázkám, žákovské angažovanosti, dialogickému vyučování coby žádoucímu komunikačnímu uspořádání, vztahům ve školní třídě a vzděláváním učitelů... (alza.cz)

Podobné produkty ako Výuková komunikace (978-80-210-9529-8) , Krizová intervence pro praxi (978-80-247-2624-3)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Alena Macková, 242 stran, česky Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3) , Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)

Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Vojtěch Bednář, 192 stran Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii (978-80-247-3780-5) , Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3)
Detail

Kniha - autor Alena Macková, 242 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013-2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě (978-80-210-8745-3) , Krizová intervence (978-80-262-0212-7)

Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)

Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Andreas Basu, Liane Faust, 112 stran V knížce najdete vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšnou komunikaci s druhými lidmi. Dozvíte se a na řadě příkladů uvidíte, jak pomocí tzv. nenásilné komunikace překonávat nedorozumění, efektivně řešit konflikty a úspěšně vést rozhovory. Naučíte se také správně naslouchat a vnímat pocity a potřeby své vlastní a druhých lidí. Díky nejlepším technikám nenásilné komunikace budete úspěšnější a spokojenější ve svém pracovním i osobním životě. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3) , Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)

Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 208 stran Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3) , Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)

Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)

Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 384 stran Publikace se zabývá vnitřními souvislostmi mezi jazykem a lidskou psychikou. Zvláštní pozornost je věnována její poznávací funkci, zejména myšlení. Více či méně obsáhle jsou charakterizovány všechny druhy komunikace. Hlavním tématem je neobyčejně složitý vztah vnitřní řeči a interpersonální komunikace. Kniha věnuje pozornost rovněž psané řeči a písemné komunikaci, vlivu individuality či meziosobních vztahů. I laické čtenáře zaujme kapitola o specifičnosti ženské a mužské komunikace či o komunikaci ve virtuální realitě. Autor se zamýšlí mimo jiné i nad udržitelností verbální komunikace jako prostředku dorozumění a porozumění mezi lidmi. Tematicky a způsobem zpracování je práce určena především odborníkům věnujícím se této problematice, ale podnětná je i pro širší odbornou veřejnost včetně studentů psychologie a dalších společenskovědních oborů (filozofie, lingvistiky, sociologie a dalších). (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3) , Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)

Krizová komunikace - Tomandl Jan

Krizová komunikace - Tomandl Jan
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů. Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru. Kniha vychází jako první svazek nové edice "ProMedia" Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. (patro.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Tomandl Jan , Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)

Křížová cesta s Marií (978-80-7195-841-3)

Křížová cesta s Marií (978-80-7195-841-3)
Detail

Kniha - autor Elias Vella, 64 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Každé zastavení Křížové cesty s Marií je tvořeno biblickým úryvkem, originální meditací psanou z pohledu Panny Marie, osobní modlitbou a několika verši ze sekvence Stabat Mater. Text je doprovázen krásnými celostránkovými barevnými fotografiemi křížové cesty v poutním klášterním kostele Panny Marie Karmelské v Kostelním Vydří. Brožurka je psaná velkým písmem, aby se dobře četla i starším lidem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Křížová cesta s Marií (978-80-7195-841-3) , Psychosociální krizová spolupráce (978-80-247-4195-6)

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha

Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
Detail

eBook:,Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha , Skryté nadání (978-80-210-5014-3)

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář
Detail

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář , Konstrukční úlohy (978-80-210-9818-3)

Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)

Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
Detail

Kniha - autor Irena Wernerová, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných „know-how“. Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3) , Divadelní hry (978-80-210-5973-3)

Politická komunikace (978-80-247-3536-8)

Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace (978-80-247-3536-8) , Krize a krizová intervence (978-80-247-5327-0)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8) , Krizová kuchařka ze svatojánu (978-80-267-1837-6)

Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)

Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1) , Tělo v pohybu (978-80-210-9751-3)

Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)

Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Zbyněk Vybíral, 320 stran Komunikace znamená nejen výměnu informací a kódů, ale vzájemnou interakci subjektů, která má složité zákonitosti a pravidla, a v případě mezilidské komunikace i velmi jemnou psychologii. Analýza mezilidské i vnitřní, skryté komunikace, kterou se zabývá tato kniha, shrnuje verbální a neverbální sdělování, kognitivní základy a soudobé přístupy k porozumění komunikačních výměn. Pozornost je věnována tomu, jak používáním jazyka a řeči ovlivňujeme myšlení a postoje druhých lidí. Jednotlivé kapitoly rozebírají komunikaci mediální, poruchy komunikace, terapeutické sdělování nebo komunikaci v internetovém prostředí. Kniha vznikla přepracováním a podstatným rozšířením Psychologie lidské komunikace (Portál, 2000). (alza.cz)

Podobné produkty ako Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1) , Veľkonočné vajíčko: sk3884 (978-80-7342-210-3)

Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)

Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
Detail

Kniha - autor Kristián Chalupa, 160 stran, česky Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace komunikačních agentur. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, kde tehdy pracoval ve funkci tiskového mluvčího, ředitele odboru vnějších vztahů a poradce předsedy byl vyhodnocen jako třetí nejlépe komunikující úřad ze čtyřiceti zkoumaných. O komunikaci autor, který mimochodem zvažuje kandidaturu na prezidenta ČR, sám uvádí: „Beru komunikaci jako kouzlo. Je kouzlem, když se vydaří, je kouzlem, které může lidi spojovat, bez komunikace lidé nemohou žít ani pracovat. Málokdo je ve své profesi úspěšný, aniž by komunikoval s ostatními, vztahy a přátelství bez... (alza.cz)

Podobné produkty ako Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8) , Zvířata na silnicích (978-80-210-9933-3)

Skryté nadání (978-80-210-5014-3)

Skryté nadání (978-80-210-5014-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Šárka Portešová, 166 stran, česky Přehledová monografie je zaměřena na psychologická specifika mimořádně rozumově nadaných žáků, jejichž schopnosti jsou často skryty v důsledku existence souběžné specifické vývojové poruchy učení, dyslexie. Publikace mapuje genezi mezinárodního odborného zájmu o danou problematiku a věnuje se zejména problematice procesu psychologické diagnostiky a pedagogické identifikace dané populace nadaných. Důraz je kladen i na popis bariér a stereotypních přístupů, které odpovídající identifikaci významně brání. Autorka věnuje rovněž pozornost přehledu typických poznávacích, sociálních a emocionálních charakteristik sledované populace nadaných a upozorňuje na významná rizika, spojená s chybnou nebo nedostatečnou identifikací. Mezi vysoce nepříznivé důsledky je řazena otázka vzniku sociálních a emocionálních problémů, zformování chronického akademického selhávání a narušení stability fungování celého rodinného... (alza.cz)

Podobné produkty ako Skryté nadání (978-80-210-5014-3) , Mandala and history (978-80-210-8493-3)

Divadelní hry (978-80-210-5973-3)

Divadelní hry (978-80-210-5973-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Prokeš, 71 stran, česky Publikace k patnáctému výročí trvání studentského PROFIDIVADLA na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity. Jde o knihu celobarevnou, bohatě vypravenou, která na 120 stranách přibližuje zájemcům jednotlivé inscenace i vzpomínky pamětníků. Je věnována památce prof. Ludvíka Kundery, který souboru s počáteční dramaturgií vypomáhal. Na starších fotografiích (např. na stranách 19–22) jsou historicky působící záběry z míst, která již neexistují, neboť podlehla přestavbě fakulty. Co je však nejsympatičtější: celá knížka nepostrádá nahled, humor i specificky studentskou recesi, zahalenou arciť místy nostalgií nenávratně uplynulého. A najdeme zde i kontroverzní kritické ohlasy na vyznění některých inscenací. Ve stejném čtvercovém formátu s obdobnou grafickou úpravou obálky současně vyšel i malonákladový apendix výše uvedeného sborníku: text dvou divadelních her posledního období. Tato publikace je věnována... (alza.cz)

Podobné produkty ako Divadelní hry (978-80-210-5973-3) , Krajské volby 2016 (978-80-210-8927-3)

Konstrukční úlohy (978-80-210-9818-3)

Konstrukční úlohy (978-80-210-9818-3)
Detail

Kniha - autor Lenka Pavlíčková; Irena Budínová, 132 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učební text pro studenty učitelství matematiky 2. stupně základní školy. Publikace představuje problematiku řešení konstrukčních úloh na základní škole. Ukazuje způsoby řešení základních konstrukčních úloh a komplexních konstrukčních úloh, které jsou zadávány na základní či střední škole. Zabývá se problematikou řešení konstrukčních úloh v programu Geogebra. (alza.cz)

Podobné produkty ako Konstrukční úlohy (978-80-210-9818-3) , Spiritual-religious literature (978-80-210-9764-3)

Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)

Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Detail

Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte? Všichni se čas od času ocitáme v podobných situacích a až příliš často se uchylujeme ke starým neúčinným vzorcům chování – obhajujeme svoji potřebu mít pravdu, odmítáme opravdu naslouchat, kvůli hněvu nebo frustraci říkáme kruté věci. Jenže lze to i jinak, a právě pro takové situace vytvořil Marshall Rosenberg svou slavnou nenásilnou komunikaci. Kniha je vlastně souborem kratších autorových textů a pokrývá tak široku škálu témat od řešení konfliktů přes práci s hněvem, s duchovností či s láskou a vztahy až po výchovu dětí. Díky mnoha přepisům rozhovorů čtenář uvidí, jak metoda nenásilné komunikace funguje v praxi. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3) , Základní otázky komunikace: komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)

Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)

Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
Detail

Kniha - autor Josef Štefánek; Jozefína Štefánková, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3) , Terénní krizová práce (80-247-0708-x)

Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha

Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Efektivní krizová komunikace - Radek Chalupa - e-kniha , Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3)

Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)

Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
Detail

Elektronická kniha - autor James Borg, 240 stran V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech — ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4) , Protidžihádistický vigilantismus v kyberprostoru (978-80-210-8985-3)

Slovník mediální komunikace (978-80-736-7955-2)

Slovník mediální komunikace (978-80-736-7955-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Irena Reifová, 328 stran Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky. (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník mediální komunikace (978-80-736-7955-2) , Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3)

Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)

Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5) , Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)

Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)
Detail

Kniha - autor David Gruber, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Proč je Zlatá kniha komunikace jednou z nejčtenějších knih svého oboru? Příčinou může být to, že její autor David Gruber je vizionář, který v lecčem předběhl dobu. Jako příklad můžeme uvést videoukázku z jeho televizního seriálu Kurz rychlého čtení z roku 1986 (hledejte "David Gruber - vize internetu"), kde velmi přesně popisoval skutečnost, která masově nastala až po roce 2000. I Zlatá kniha komunikce je psána takto vizionářsky a přináší převrat do mnoha soft skills. Kdo ji má, čte a využívá její poznatky, ten je hodně vpředu. Připomínáme, že je to kniha typu all-in-one, čili čtenář najde na jednom místě z komunikačních znalostí a dovedností vše podstatné a to vždy ve třech úrovních podrobnosti: stučná definice užitečnosti - stručná "kuchařka", tj. návod k využití - podrobnější pojednání. Konkrétní témata knihy vidí čtenář rovnou na první straně obálky vpravo. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zlatá kniha komunikace (978-80-85624-33-5)

Zvířata na silnicích (978-80-210-9933-3)

Zvířata na silnicích (978-80-210-9933-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Michal Bíl, 209 stran, česky Naše společnost je neustále v pohybu a silniční doprava je jednou z nejrozšířenějších lidských činností posledních let. V důsledku pohybu dopravních prostředků však dochází k mnoha nepříjemným střetům, mezi vozidly samotnými, ale také s volně žijícími živočichy. Silnice v celosvětovém měřítku totiž často přetínají trasy přirozeného pohybu zvířat, která potom nemají jinou možnost, než se je pokoušet překonávat. V naprosté většině případů jsou odkázána pouze na své smysly a instinkty, aby se bezpečně dostala na opačnou stranu komunikace. Jedná se však o velmi riskantní počínání a následkem těchto kolizí hynou miliony živočichů denně. Jak významným problémem pro člověka střety se zvířaty vůbec jsou? Kdy a kde ke střetům dochází nejčastěji? Jaké jsou následky střetů pro posádky vozidel? Kde končí a k čemu jsou dále využívána těla uhynulých zvířat? Jaká existují řešení tohoto problému? Odpovědi najdete uvnitř... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zvířata na silnicích (978-80-210-9933-3)

Mandala and History (978-80-210-8493-3)

Mandala and History (978-80-210-8493-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, autor Luboš Bělka, 122 stran, anglicky Kniha přináší originální zpracování unikátního materiálu, který vznikl v polovině sedmdesátých let 20. století a v angličtině nebyl dosud monograficky publikován. Původní vizuální analýza pracuje jak s historickými fotografiemi z Burjatska a Tibetu, tak i vlastními autorovými terénními pozorováními a záznamy rozhovorů s aktéry. Vznik nové formy buddhismu v rámci tradiční burjatské sanghy lze datovat do poloviny 20. století. Po druhé světové válce se v rámci tzv. první obnovy náboženství objevilo úsilí zachránit z represáliemi sužovaného tibetského buddhismu alespoň základní věci. Ve třicátých letech byly kláštery pobořeny, některé zcela zničeny, mniši vyhnáni, někteří popraveni, část z duchovenstva byla zavřená do gulagu a zbytek se musel vzdát mnišského stavu. V polovině šedesátých let, v období prvních kritik Stalinova kultu vznikla v Ulan-Ude... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mandala and History (978-80-210-8493-3)

Spiritual-Religious Literature (978-80-210-9764-3)

Spiritual-Religious Literature (978-80-210-9764-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Zsófia Bárczi, 112 stran, anglicky Vliv a význam náboženství a křesťanské tradice ve specifické kulturně-geografické konstrukci střední Evropy se stal významným impulsem pro tvorbu národních (sebe)obrazů. Tato kniha se zamýšlí nad duchovně a nábožensky orientovanými literárními aktivitami, které byly rovněž využity jako prostředek kulturní homogenizace a kulturní diverzifikace. Ve snaze přitáhnout pozornost veřejnosti k možnostem různých pohledů na literární obrazy, klišé, národní symboly či mýty používají autoři nástroje srovnávací imagologie. Zohledňují různé významné neliterární okolnosti a rozšiřují diskurz analýzou kulturních obrazů křesťanské tradice právě jako prostředku kulturní a národní (sebe)identifikace. Publikace tak přispívá k mezikulturnímu dialogu a stává se cenným vstupem do probíhající diskuse o významu literární tvorby autorů spojených s nábožensko-duchovními hodnotami z hlediska vytváření (vlastního) kulturního... (alza.cz)

Podobné produkty ako Spiritual-Religious Literature (978-80-210-9764-3)

Tělo v pohybu (978-80-210-9751-3)

Tělo v pohybu (978-80-210-9751-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Tereza Konývková, 126 stran, česky Jak se sokolské hnutí stalo téměř neodstranitelnou součástí české kultury? Jak prostupovalo jejími sférami? Jaký vliv mělo na utváření kolektivní národní identity? To jsou základní otázky, kterými se zabývá publikace Tělo v pohybu. Při hledání odpovědí byla jako jeden z hlavních nástrojů použita interpretativní analýza sokolských kulturních performancí uskutečňovaných ve veřejném prostoru v období formování moderního českého národa. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tělo v pohybu (978-80-210-9751-3)

Krajské volby 2016 (978-80-210-8927-3)

Krajské volby 2016 (978-80-210-8927-3)
Detail

Kniha - autor Otto Eibl; Michal Pink, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Krajské volby v České republice vykazují několik stálých charakteristik: Malý zájem voličů, dominují jim celostátní strany a na krajské úrovni dochází k výrazné kumulaci mandátů. Všechny tyto znaky si udržely i volby v roce 2016. Minimálně v jednom aspektu přinesly ale novinku. Zatímco se v minulosti z vítězství těšila některá z centrálně opozičních stran, tyto volby vyhrál člen vládní koalice. Podpora pro zbylé vládní členy stagnovala, nebo se začala přímo propadat. Výsledky krajských voleb v roce 2016 tak do určité míry naznačily trend, kam se bude ubírat podpora pro jednotlivé strany ve volbách do PSP ČR, které se konaly o rok později. Kniha vychází z logiky krajského uspořádání České republiky, jednotlivé kapitoly přináší analýzu volební soutěže v každém z krajů. Autoři se zaměřují na zkoumání a interpretaci výše volební účasti, míry podpory jednotlivým kandidátkám,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krajské volby 2016 (978-80-210-8927-3)

Právo na vzdělání (978-80-210-6950-3)

Právo na vzdělání (978-80-210-6950-3)
Detail

Kniha - autor Vojtěch Šimíček, 204 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sborník obsahuje texty věnované velmi širokému spektru otázek práva na vzdělání. Čtenář se může seznámit např. s problematikou přijímání do mateřských škol, rovného přístupu ke vzdělání na základních školách, vysokoškolské samosprávy, postavení soukromých vysokých škol, akreditačního řízení, soudního přezkumu hodnocení na středních (zejména státní maturity) a vysokých školách, svobody studia v rámci Evropské unie a také obtížného hledání rovnováhy mezi svobodou projevu a veřejným vzděláváním v USA. Autory jednotlivých příspěvků jsou renomovaní akademici, praktikující advokáti, soudci a zaměstnanci Veřejného ochránce práv. Sborník je určen nejen právníkům, ale všem odborníkům, kteří se zajímají o téma vzdělání, např. pedagogům, sociologům, politologům či ekonomům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Právo na vzdělání (978-80-210-6950-3)

Zvířata na silnicích (978-80-210-9933-3)

Zvířata na silnicích (978-80-210-9933-3)
Detail

Kniha - autor Michal Bíl; Tomáš Bartonička, česky, pevná bez přebalu lesklá Naše společnost je neustále v pohybu a silniční doprava je jednou z nejrozšířenějších lidských činností posledních let. V důsledku pohybu dopravních prostředků však dochází k mnoha nepříjemným střetům, mezi vozidly samotnými, ale také s volně žijícími živočichy. Silnice v celosvětovém měřítku totiž často přetínají trasy přirozeného pohybu zvířat, která potom nemají jinou možnost, než se je pokoušet překonávat. V naprosté většině případů jsou odkázána pouze na své smysly a instinkty, aby se bezpečně dostala na opačnou stranu komunikace. Jedná se však o velmi riskantní počínání a následkem těchto kolizí hynou miliony živočichů denně. Jak významným problémem pro člověka střety se zvířaty vůbec jsou? Kdy a kde ke střetům dochází nejčastěji? Jaké jsou následky střetů pro posádky vozidel? Kde končí a k čemu jsou dále využívána těla uhynulých zvířat? Jaká existují řešení tohoto problému?... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zvířata na silnicích (978-80-210-9933-3)

Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)

Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Olga Lošťáková, 172 stran, česky Autorka knihy je psycholožka a zkušená lektorka, která pomáhá klientům s rozvojem emoční inteligence, efektivní komunikace a prezentace. Na spoustě praktických příkladů a ukázkových dialogů vám ukáže, jak někoho dokázat odmítnout a jak se naopak zachovat, když nás odmítne druhý, jak umět dát negativní zpětnou vazbu a naopak dokázat přijmout kritiku, jak rozpoznat a zvládat manipulaci anebo jak pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. Naučte se dobře zvládat obtížné situace v komunikaci s druhými lidmi a zjistěte, jak posílit empatii a dokázat být asertivní. k pracovat se vztekem. A to nejen doma při komunikaci se svými partnery, dětmi, rodiči, ale také v práci se svými kolegy, šéfem či podřízenými zaměstnanci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Empatická a asertivní komunikace (978-80-271-2227-1)

Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)

Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
Detail

Elektronická kniha - autor RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA, a kolektiv, 436 stran Tato kniha je druhou odbornou publikací nové edice J@K. Je určena podnikatele, marketérty, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří si uvědomují, že snižování nákladů na komunikaci je možné posílit konkurenceschopnost a postavení na trhu. Najdete v ní inspiraci a odpovědi J@K efektivně řešit marketingovou komunikaci, a zejména J@K tuto komunikaci realizovat s nižšími náklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)

Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)

Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Málokterá schopnost člověka je tak samozřejmá, jako je schopnost dítěte naučit se jazyk a tímto jazykem komunikovat. Ačkoliv osvojování jazyka dětmi je předmětem psychologického a lingvistického bádání již po dobu více než sto let, ani dnes není tento proces dokonale prozkoumán.Kniha objasňuje proces osvojování jazyka a rozvoje komunikační schopnosti u dětí na základě teorií a výzkumů vývojové psycholingvistiky. Seznamuje čtenáře s nejnovějšími teoretickými a výzkumnými poznatky o tom, jak vzniká a vyvíjí se jazyková a komunikační schopnost u dětí od narození a během předškolního období. Publikace je určena především studentům psychologie, lingvistiky, pedagogiky, vysokoškolským pedagogům těchto oborů a také učitelkám mateřských škol. (alza.cz)

Podobné produkty ako Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)

Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8)

Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8)
Detail

Kniha - autor Andreas Ströhl, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Monografi e o Vilému Flusserovi, který patří mezi nejvýznamnější filozofy 2. poloviny 20. století, se zabývá nejen osudem tohoto českého rodáka a zároveň světoobčana, který prožil většinu života v Brazílii a také ve Francii či v Německu, ale především jeho dílem. Hlavními tématy Flusserovy filozofe jsou jazyk, automat a vztah budoucnosti, minulosti a přítomnosti. V každém z nich se filozof vydal neprobádanou cestou směrem k objevování nových horizontů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8)

Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)

Byznys etiketa a komunikace  (978-80-242-7366-2)
Detail

Kniha - autor Ladislav Špaček, 376 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)

Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)

Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)
Detail

Kniha - autor Sandra Bejdáková; Jarmila Střechová; Lenka Suchardová; Jana Vítková; Helena Z..., 130 stran, česky Třetí díl ediční řady Školní zralost přináší komplexně zpracované téma komunikace v mateřské škole s vazbou na téma školní zralosti. Téma je představeno z několika úhlů pohledu: komunikace s rodiči předškolního dítěte se všemi jejími specifiky, komunikace se základní školou nazíraná jak z pohledu školy mateřské, tak základní a nechybí ani téma komunikace MŠ a pedagogicko-psychologické poradny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha

Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha
Detail

eBook:,Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář - e-kniha

Protidžihádistický vigilantismus v kyberprostoru (978-80-210-8985-3)

Protidžihádistický vigilantismus v kyberprostoru (978-80-210-8985-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série EDIS Ediční řada disertačních prací Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity, autor Jakub Drmola, 176 stran, česky Monografie se zabývá průnikem dvou palčivých problémů dnešní doby: moderním terorismem a zneužíváním kyberprostoru. Paralelně s krvavým politickým bojem ve fyzickém světě probíhá i boj ve virtuálním světě. Ten sice prozatím není krvavý, ale je neméně urputný, neboť se zde bojuje o „srdce a mysli“ potenciálních sympatizantů a budoucích rekrutů teroristických organizací. Do tohoto boje se zapojují i hacktivisté, kteří příslovečně berou zákon do vlastních rukou. Ale jak takový boj proti džihádismu online vypadá? Mají jejich útoky v kyberprostoru vůbec nějaký reálný dopad? A jaký bude vývoj v blízké budoucnosti? Na tyto i další otázky se kniha snaží odpovědět co nejexaktnějším způsobem, pomocí modelů a simulací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Protidžihádistický vigilantismus v kyberprostoru (978-80-210-8985-3)

Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3)

Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Alena Klapalová, 180 stran, česky Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business. (alza.cz)

Podobné produkty ako Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3)

Biografický slovník evropské etnologie (978-80-210-6624-3)

Biografický slovník evropské etnologie (978-80-210-6624-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Etnologické materiály, autor Richard Jeřábek, 206 stran, česky Biografický slovník evropské etnologie započal sestavovat prof. PhDr. Richard Jeřábek, DrSc., jako výsledek svého celoživotního studia tohoto oboru. Pociťoval potřebu připravit zvláště studentům, ale i českým badatelům základní příručku, z níž by vyplývalo, na jakých základech obor stojí a kdo se na jeho budování podílel. Toto náročné dílo však nedokončil, a proto se jej ujali pracovníci Ústavu evropské etnologie FF MU a studenti doktorského studia, aby mohlo být po několika letech úsilí předloženo čtenářům. (alza.cz)

Podobné produkty ako Biografický slovník evropské etnologie (978-80-210-6624-3)
Krizová komunikace (978-80-210-9636-3), Krizová komunikace (978-80-247-2510-9), Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2), Výuková komunikace (978-80-210-9529-8), Krizová intervence pro praxi (978-80-247-2624-3), Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3), Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3), Krizová intervence (978-80-262-0212-7), Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3), Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3), Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3), Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3), Psychosociální krizová spolupráce (978-80-247-4195-6), Skryté nadání (978-80-210-5014-3), Konstrukční úlohy (978-80-210-9818-3), Divadelní hry (978-80-210-5973-3), Krize a krizová intervence (978-80-247-5327-0), Krizová kuchařka ze Svatojánu (978-80-267-1837-6), Tělo v pohybu (978-80-210-9751-3), Veľkonočné vajíčko: SK3884 (978-80-7342-210-3), Zvířata na silnicích (978-80-210-9933-3), Mandala and History (978-80-210-8493-3), Krajské volby 2016 (978-80-210-8927-3), Spiritual-Religious Literature (978-80-210-9764-3), Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4), Terénní krizová práce (80-247-0708-X), Hodnota a e-business (978-80-210-5506-3), Protidžihádistický vigilantismus v kyberprostoru (978-80-210-8985-3), Projektový management ve sportu (978-80-210-7995-3), Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)