Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Produkt Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0) upraviť a produkt hľadať znova.

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0) , Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0) , Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci (978-80-875-0050-7) , Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)

Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 136 stran Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (alza.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1) , Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 190 stran Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2) , Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5)
Detail

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5) , Sociální marketingové kampaně v česku iii. (978-80-875-0088-0)

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)

Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1)
Detail

Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 260 stran Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1) , Sociální marketingové kampaně v česku i. (978-80-875-0075-0)

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Žena a muž v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Sociální marketingové kampaně v česku ii. (978-80-875-0077-4)

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mládí a zralost v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Nové případy soudce óoky (978-80-875-6111-9)

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Vánoční kuchařka - tradiční i nevšední recepty (978-80-875-1774-1)

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0)

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Mozek nad mozkem (978-80-271-0004-0)

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha

Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík - e-kniha , Československý syndrom (978-80-875-1797-0)

Od Dunajské federace k Visegrádské skupině...a zpět?: Tradiční a nové formáty středoevropské spolupr (978-80-7277-567-5)

Od Dunajské federace k Visegrádské skupině...a zpět?: Tradiční a nové formáty středoevropské spolupr (978-80-7277-567-5)
Detail

Kniha - autor Ladislav Cabada; Christopher Walsch, 250 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již dvě století jsou středoevropská vzájemnost a spolupráce jedním z významných témat politických debat a také odborných analýz jak v tomto regionu, tak i za jeho hranicemi. Kniha v první části sleduje vývoj středoevropské spolupráce před rokem 1989, ve druhé se pak zaměřuje na analýzu jejích hlavních institucionálních rámců. Visegrádská skupina je tak konfrontována s alternativními projekty středoevropské spolupráce - rakouským konceptem strategického, resp. regionálního partnerství, česko-rakousko-slovenským projektem Slavkovského trojúhelníku, polsko-chorvatskou iniciativou Trojmoří a také makroregionální strategií Evropské unie pro Podunají. Autoři se zaměřují jak na vývoj a perspektivy těchto projektů, tak i na jejich vzájemné soupeření či naopak prolínání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Od Dunajské federace k Visegrádské skupině...a zpět?: Tradiční a nové formáty středoevropské spolupr (978-80-7277-567-5) , Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8)

Vánoční kuchařka - tradiční i nevšední recepty (978-80-875-1774-1)

Vánoční kuchařka - tradiční i nevšední recepty (978-80-875-1774-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Klein, 110 stran Tato jedinečná kuchařka nabízí mnoho desítek tradičních i nevšedních receptů, jak si obohatit vánoční pohodu výborným kulinářským zážitkem. Čtenáři zde naleznou nejen návody na výrobu cukroví a moučníků, ale i recepty na nápoje, saláty, nádivky, tradiční česká jídla a celou řadu dalších. Kuchařka samozřejmě najde uplatnění nejen v čase Vánoc, ale při vaření po celý rok. Kuchařka vychází pouze ve formě elektronické knihy. Detaily knihy: Autor: Pavel Klein Rok vydání: 0 ISBN: 978-80-875-1774-1 Počet stran: 110 (alza.cz)

Podobné produkty ako Vánoční kuchařka - tradiční i nevšední recepty (978-80-875-1774-1) , Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)

Mozek nad mozkem (978-80-271-0004-0)

Mozek nad mozkem (978-80-271-0004-0)
Detail

Elektronická kniha - autor st. Vladimír Beneš, 256 stran Profesor Beneš patří mezi zakladatele české neurochirurgie a ve svých 95 letech i mezi pamětníky vývoje českého lékařství obecně. Ve své knize vzpomínek se však nejen ohlíží do minulosti, ale s moudrostí glosuje i události dnešních dní. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mozek nad mozkem (978-80-271-0004-0) , Civilní právo a nové technologie (978-80-7676-503-0)

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3)

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Adamík, 228 stran, česky Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí (978-80-875-0087-3) , Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0)

Československý syndrom (978-80-875-1797-0)

Československý syndrom (978-80-875-1797-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Elvíra Filipovičová - Ptáková, 224 stran, česky Kniha se pokouší vystihnout složité a často velmi bolestné vztahy Rusů a Čechů - Rusů v Čechách a Čechů v Rusku - na pozadí historických událostí minulého století, které vztahy obou národů formovaly a poznamenaly. Autorka – sama Ruska – přináší žánrově pestrou knihu zahrnující vlastní deníkové zápisky od počátku padesátých let, vzpomínky pamětníků, črty, zápisky, vše bohatě doplněno fotografickými dokumenty. Na pozadí jednotlivých autentických událostí z osobního života obyčejných Rusů vyvstává obraz politicky složité doby. Pro českého čtenáře je kniha poutavým čtením zejména díky pohledu Rusů na vzájemné vztahy a zlomové historické události. Nejprve to byli příslušníci NKVD a „Smerše“, v podstatě zločinci obdaření mocí, kteří v pětačtyřicátém roce zákeřně vylákávali Rusy žijící v Praze (zejména z kruhů emigrantů, kteří se domnívali najít svoji novou budoucnost v meziválečném... (alza.cz)

Podobné produkty ako Československý syndrom (978-80-875-1797-0) , Všehoschopní - superguru bárta (978-80-875-6903-0)

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)

Boss Babiš (978-80-875-6932-0)
Detail

Elektronická kniha - Reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše - autor Jaroslav Kmenta, 352 stran Boss Babiš - reportážní kniha o temném světe miliardáře a politika Andreje Babiše Jaroslav Kmenta, přední český investigativní novinář, v knize shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak zbohatl, s kým se zapletl a co všechno ještě tají. Kniha Boss Babiš popisuje nejen jeho skutečný podnikatelský zrod a nemilosrdné praktiky v byznysu, ale přibližuje i jeho roli ve polosvětě kolem kmotrů Františka Mrázka, Tomáše Pitra či Radovana Krejčíře. Kniha je zčásti postavená na reportážích časopisu Reportér. Přináší však celou řadu novinek a dosud nepublikovaných informací, které tvoří zatím nejucelenější obraz oligarchy Babiše. Napsali o knize Boss Babiš „Shrnuje, v čem je oligarcha Babiš nebezpečný, jak... (alza.cz)

Podobné produkty ako Boss Babiš (978-80-875-6932-0) , Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892)

Orbis sensualium pictus (978-80-875-1739-0)

Orbis sensualium pictus (978-80-875-1739-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Amos Komenský, 224 stran Po více než dvaceti letech opět vychází jedinečné dílo Jana Amose Komenského – ORBIS SENSUALIUM PICTUS (Svět v obrazech), které by nemělo chybět v žádné rodinné i školní knihovně. Jedná se o výbor z Komenského jazykové encyklopedie, která v době svého vydání natolik předběhla dobu, že ještě v následujících staletích – u nás až do počátku minulého století – sloužila jako živá učební pomůcka pro výuku jazyků. Aktuální vydání připravil kolektiv odborníků pod vedením doc. PhDr. Naděždy Kvítkové, CSc. a doplnil jej obsáhlým úvodem a komentářem k dílu. Nové vydání obsahuje původní latinské texty a je nově doplněno paralelními překlady do současné češtiny, němčiny, angličtiny a ruštiny. Neméně důležitou součástí knihy je i obrazová část, která reprodukuje původní dřevoryty z několika historických vydání a snaží se tak netradičním způsobem srovnat i vývoj obrazové kultury dané doby. (alza.cz)

Podobné produkty ako Orbis sensualium pictus (978-80-875-1739-0) , Nové začátky (978-80-753-6070-0)

Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0)

Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Kmenta, 350 stran "Všehoschopní - Superguru Bárta". Kniha o zákulisí novinařiny a vysoké politiky. Skutečný příběh o hledání pravdy ve zkorumpovaném světě. Investigativní pátrání, které odstartovalo vládní krizi. Kniha dostala cenu Český bestseller v kategorii literatura faktu za rok 2011. Kniha investigativního novináře Jaroslava Kmenty Superguru Bárta odkrývá zákulisí kauzy neformálního šéfa politické strany Věcí veřejné. Vychází z Bártovy koncepce z roku 2008, kde formuloval své pětileté cíle a postup jak jich dosáhnout. Jestli se mu daří tento plán dodržovat, se dozvíte na stránkách této knihy. Všehoschopní politici uplatňují taktiku vrtěti psem, tedy spíše vrtěti občanem. Krizi vyvolala zveřejněná nahrávka, na které se Bárta holedbá, že prezident Václav Klaus udělá přesně to, co mu přikáže. Jedná se o mediální bublinu, cílenou diskreditaci nebo politickou realitu? Jaroslav Kmenta pátral po... (alza.cz)

Podobné produkty ako Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0) , Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0)

Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Sumit Mullick, 118 stran Novela indického autora Sumita Mullicka, která vychází ve dvojjazyčném česko-anglickém vydání, je prvním vykročením tohoto zajímavého autora mezi české čtenáře. Aby mohl být člověk píšícím rebelem, musí mít fantazii. Musí být rebelem s fantazií. Sumit Mullick je takovouto osobností. Zavádí nás do světa fantazie se zcela reálnými problémy, které však zobrazuje tak, že nás nutí současně se smát i bát. Novela Miluj bližního svého hovoří jakoby Čechům ze srdce. Čechům, z nichž většina ke svému životu nepotřebuje církev ani omezující zákony, ale o to víc si cení obyčejné lidské svobody a světských radostí. Kdyby ji napsal český autor, pobavili bychom se, ale fakt, že vzešla z pera indického spisovatele, který hovoří „naší řečí“, jí dává neobvykle pikantní příchuť. Dostává se k nám touto formou poselství, nad nímž máme tendenci mávnout rukou, ale jež nás nutí k zamyšlení díky situacím vyhroceným ad absurdum,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0) , Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)

Civilní právo a nové technologie (978-80-7676-503-0)

Civilní právo a nové technologie (978-80-7676-503-0)
Detail

Kniha - autor Miroslav Sedláček; Tomáš Střeleček, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace Civilní právo a nové technologie zpracovává téma nových technologií v souvislostech civilního práva z několika úhlů pohledu. Předně se zabývá vztahem nových technologií a občanského práva hmotného, věnuje se i dalším odvětvím soukromého práva a rovněž zkoumá procesní souvislosti daného okruhu problematiky. Publikace upozorňuje na celou řadu zcela aktuálních otázek, jež analyzuje, a které v souvislosti s technologickým pokrokem (přirozeně) vznikají (kyberstalking, kyberšikana, ochrana spotřebitele na internetu, ochrana osobnosti ve virtuální realitě aj.). Současně ukazuje na možnosti, které nové technologie otevírají při úvahách o dalším rozvoji práva (jako jsou decentralizované autonomní organizace, smart contracty, digitální bankovnictví aj.), ale i právních procesů, které mohou tyto technologie využívat (elektronizace justice, formulářové žaloby,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Civilní právo a nové technologie (978-80-7676-503-0) , Češi v dějinách nové doby (1848–1939) (978-80-7656-000-0)

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák, 124 stran Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. (alza.cz)

Podobné produkty ako Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0) , Od dunajské federace k visegrádské skupině...a zpět?: tradiční a nové formáty středoevropské spolupr (978-80-7277-567-5)

Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)

Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 378 stran, česky Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimky lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním... (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0) , Nové přírodovědné hry (978-80-7346-255-0)

Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0)

Sociální marketingové kampaně v Česku I.  (978-80-875-0075-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, 294 stran Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování (kouření, drogy, alkohol) nebo prosazování zdravého životního stylu (stravování, sport). Kniha obsahuje podrobné záznamy o jednotlivých kampaních i analýzu jejich rysů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0) , Tradiční české jaro – josef lada (978-80-271-0017-0)

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 92 stran Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání (978-80-875-0062-0) , Ájurvéda i.: tradiční indická medicína (978-80-85349-74-0)

Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)

Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí. (alza.cz)

Podobné produkty ako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0) , Časové a prostorové souvislosti tradiční lidové kultury na moravě (978-80-210-8085-0)

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)

Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani... (alza.cz)

Podobné produkty ako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0) , Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)

Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)

Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)
Detail

Kniha - autor James Mace Ward, 440 stran, česky, pevná bez přebalu matná Životopis Jozefa Tisa (1887-1947), katolického kněze a prvního prezidenta Slovenské republiky. Po válce byl Tiso justicí obnovené Československé republiky odsouzen k smrti pro vlastizradu a zločiny proti lidskosti. James Ward, docent evropských dějin na Stanfordově univerzitě, představuje Tisa coby hluboce zbožného muže, který byl veden odhodláním udržet samostatný slovenský stát za každou cenu, a proto souhlasil s vyvražďováním slovenských Židů. Odmítá však v Tisovi vidět pouhého oportunistu: vyzdvihuje jeho cílevědomost a závislost na mezinárodních okolnostech, jejichž obětí do značné míry byl. Právě tato směsice protikladů spolu s Tisovou neuvěřitelnou schopností popírat důsledky vlastních činů nakonec vedla k jeho odsouzení. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jozef Tiso Kněz, politik, kolaborant (978-80-7391-875-0)

Tradiční české JARO – Josef Lada (978-80-271-0017-0)

Tradiční české JARO – Josef Lada (978-80-271-0017-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Lada, 56 stran Rádi byste dětem vyprávěli o českých tradicích? V této knize vám přiblížíme nejen ty nejznámější svátky, zvyky a obyčeje, ale také zde najdete známá lidová říkadla, pranostiky i oblíbené velikonoční koledy, které neodmyslitelně patří k tradičnímu českému jaru. Detaily knihy: Autor: Josef Lada Rok vydání: 2017 ISBN: 978-80-271-0017-0 Počet stran: 56 (alza.cz)

Podobné produkty ako Tradiční české JARO – Josef Lada (978-80-271-0017-0)

Ájurvéda I.: Tradiční indická medicína (978-80-85349-74-0)

Ájurvéda I.: Tradiční indická medicína (978-80-85349-74-0)
Detail

Kniha - autor Zora Dovalová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Příručka tradiční indické medicíny pro moderního člověka - pojednání o diagnostice, životosprávě a výživě, léčení barvami, astrologii. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ájurvéda I.: Tradiční indická medicína (978-80-85349-74-0)

Netradiční metody ve výuce biologie (978-80-904974-0-5)

Netradiční metody ve výuce biologie (978-80-904974-0-5)
Detail

Kniha - 104 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Představuje ukázku kreativního propojení metody učení prožitkem a využití interaktivních počítačových simulací pro vybraná přírodovědná témata jako např. stabilita ekosystému, šíření viru v populaci nebo problematika učení zvířat. Knihu ocení především učitelé biologie na 2. Stupni ZŠ a středních školách, kteří přemýšlí o tom, jak zatraktivnit výuku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Netradiční metody ve výuce biologie (978-80-904974-0-5)

Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)

Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 172 stran Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi — to vše přináší publikace „Verbální komunikace a lidská psychika“ významného českého psychologa prof. Phdr. Jaromíra Janouška, DrSc. Odborné veřejnosti, ale i studentům psychologie, sociologie, lingvistiky a mnoha dalším předkládá výsledky své mnohaleté práce v oboru. Těžiště knihy umísťuje především do psychologické a sociálně psychologické analýzy, zároveň však sleduje aspekty lingvistické, sociologické apod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)

Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)

Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
Detail

Kniha - autor Jana Šarounová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Augmentativní a alternativní komunikace se pokouší přechodně nebo trvale kompenzovat projevy poruchy a postižení u osob se závažným postižením řeči, jazyka a psaní. Alternativní komunikační systémy se používají jako náhrada mluvené řeči. Augmentativní systémy komunikace mají podporovat již existující, ale pro běžné dorozumívání nedostatečné komunikační schopnosti. Cílem obou metod je to, aby dítě mohlo vyjadřovat své potřeby a sdílet své pocity nebo zážitky. Nemožnost domluvit se a porozumět mluvené řeči může mít vliv na intelekt. Na úvodní obecný přehled metod a pomůcek navazuje druhá část publikace věnovaná jednotlivým typům postižení a odkazující do první části na pomůcky, které v případě určitého postižení lze nejlépe využít. Knihu využijí speciální pedagogové, logopedi, odborníci pracující s dětmi a dospělými s poruchou komunikace. Mgr. Jana Šarounová po vystudování speciální... (alza.cz)

Podobné produkty ako Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)

Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)

Lahodná drůbež: Vynikající recepty z tradiční české kuchyně (978-80-7669-008-0)

Lahodná drůbež: Vynikající recepty z tradiční české kuchyně (978-80-7669-008-0)
Detail

Kniha - česky, brožovaná s přebalem matná Drůbeží maso je velice oblíbené a vyhledávané. Dokonale se snoubí s mnoha přísadami, od pálivých a voňavých koření až po lahodný a jemný med či smetanu. V naší nové kuchařce objevíte recepty, podle nichž připravíte rychlou teplou večeři i slavnostní oběd. Najdete v ní inspiraci na celou řadu nápaditých a přitom jednoduchých pokrmů připravených z běžně dostupných surovin, kde hlavní roli hraje "obyčejné" kuře, ale i recepty na skutečné gurmánské lahůdky z kachního či husího masa. Kuchařka je plná rychlých jídel pro každý den, ale i slavnostních pečínek, masových rolád a exotických lahůdek. Nechybí ani recepty na chutné přílohy a paštiky a praktické rady a tipy, které oceníte nejen při samotné přípravě jídla, ale i při výběru surovin. (alza.cz)

Podobné produkty ako Lahodná drůbež: Vynikající recepty z tradiční české kuchyně (978-80-7669-008-0)

Tradiční české jaro: Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, koledy (978-80-271-0017-0)

Tradiční české jaro: Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, koledy (978-80-271-0017-0)
Detail

Kniha - autor Josef Lada, 56 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Už jste zapomněli naše tradice a rádi byste dětem vyprávěli o českých zvycích z dob dávných i současných? V této knize najdete nejen česká lidová říkadla, pořekadla, písničky, velikonoční koledy, pranostiky, ale také popis a vysvětlení našich nejznámějších svátků, zvyků, obyčejů, her i klasických symbolů, které neodmyslitelně patří k tradičnímu českému jaru. Prožijte a vychutnejte si krásné české jaro spolu s kouzelnými ilustracemi Josefa Lady (alza.cz)

Podobné produkty ako Tradiční české jaro: Svátky, zvyky, obyčeje, říkadla, koledy (978-80-271-0017-0)

Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových... (alza.cz)

Podobné produkty ako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)
Detail

Elektronická kniha - ze série Ediční řada Monografie, autor Alena Macková, 242 stran, česky Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu? (alza.cz)

Podobné produkty ako Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3)

Osobní průvodce holistickou krásou: Využití moudrosti tradiční čínské medicín (978-80-87529-56-0)

Osobní průvodce holistickou krásou: Využití moudrosti tradiční čínské medicín (978-80-87529-56-0)
Detail

Kniha - autor Zhang Yifang, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tradiční čínská medicína (TČM) přistupuje ke konceptu dosažení a udržení krásy jako k procesu, který probíhá z nitra směrem ven. Stejně tak, jako strom nemůže mít krásnou korunu bez zdravých a silných kořenů, ani lidské tělo nemůže vyzařovat krásu a zdraví, pokud jeho orgány a vnitřní systémy nejsou zdravé a dobře vyživené. Toto přirovnání dobře vysvětluje základní koncept TČM – yi nei yang wai – tím, že jestliže vyživíme své nitro (orgány), rozzáříme svůj vnějšek. Na Západě bývá stav našeho zevnějšku, jako např. vrásky, často považován pouze za stopy zanechané krutým časem, které se ošetřují lokálně, a tím pádem pouze povrchově. TČM však věří, že organismus nám takto dává zprávy o tom, co se děje uvnitř našeho těla. Například skvrnky nebo vrásky, které se objevují na dráze meridiánu sleziny, mohou naznačovat zhoršenou funkci tohoto orgánu. Pokud ale slezinu dobře vyživíme a vrátíme do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Osobní průvodce holistickou krásou: Využití moudrosti tradiční čínské medicín (978-80-87529-56-0)

Časové a prostorové souvislosti tradiční lidové kultury na Moravě (978-80-210-8085-0)

Časové a prostorové souvislosti tradiční lidové kultury na Moravě (978-80-210-8085-0)
Detail

Kniha - autor Roman Doušek; Daniel Drápala; Alena Křížová; Martina Pavlicová; Miroslav Válka, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha přibližuje tradiční lidovou kulturu na Moravě v časovém období od poloviny osmnáctého do konce devatenáctého století prostřednictvím šesti tematických os: autochtonnost – externí vlivy – stálost v čase – proměna v čase – teritoriální jednota – teritoriální rozrůzněnost. Autoři se snaží na příkladu konkrétních kulturních jevů osvětlit procesy, které v minulosti lidovou kulturu formovaly a ovlivňovaly její tvůrce a nositele. Takový přístup vede k plastičtějšímu poznání životní reality na moravském venkově v minulosti v celé její proměnlivosti, stálosti, variabilitě i shodnosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Časové a prostorové souvislosti tradiční lidové kultury na Moravě (978-80-210-8085-0)

Tao zdravého stravování: Dietní moudrost podle tradiční čínské medicíny (978-80-904775-2-0)

Tao zdravého stravování: Dietní moudrost podle tradiční čínské medicíny (978-80-904775-2-0)
Detail

Kniha - autor Bob Flaws, 124 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha Tao zdravého stravování je vhodná nejen pro gurmány na čínskou kuchyni, ale zejména napomůže laikům rychle se v čínské kuchyni zorientovat a pochopit skladbu potravin s ohledem na jejich zdraví. Autor revolučním způsobem popisuje všechny běžné vitamíny, minerály a aminokyseliny tak, jako kdyby to byly tradiční čínské léky.. Součástí knihy jsou recepty čínské kuchyně. (alza.cz)

Podobné produkty ako Tao zdravého stravování: Dietní moudrost podle tradiční čínské medicíny (978-80-904775-2-0)

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 61 stran Hrst písní – výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gítáňdžali (978-80-875-6124-9)

Šarlák (978-80-875-0638-7)

Šarlák (978-80-875-0638-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Petr Mano, 160 stran Šarlák nás zavádí do jihočeského Písku 80. a 90. let minulého století Manova autobiografická kniha ukazuje jeho odvrácenou tvář – všední a syrové žití v bezútěšné době, kde jakýkoli cíl jako by byl předem odsouzen k nedosažitelnosti a vše kolem plulo v podivném bezčasí. Autor popisuje svých dvanáct zaměstnání, která vystřídal v průběhu dvánácti let, a jedinečně vykresluje génia míst v atmosféře doby. (alza.cz)

Podobné produkty ako Šarlák (978-80-875-0638-7)

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Rabíndranáth Thákur, 136 stran, česky Hrst písní - výbor duchovní lyriky indického básníka a filozofa představuje vrchol jeho uměleckého mistrovství a vroucí vyznání, umocněné osobními prožitky při ztrátě milovaných bytostí. Thákurovy básně v próze byly pro západní svět zjevením a právem mu v roce 1913 vynesly jako prvnímu asijskému literátovi Nobelovu cenu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gítáňdžali (978-80-875-3200-3)

Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Píšovinky (978-80-875-1764-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Dezider Fekete, 184 stran Kniha „Píšovinky“ není jen tím, čím by se mohla zdát na první pohled - tedy vtipnou a jazykově uvolněnou sbírkou zkušeností a příhod, týkajících se povětšinou sexu, či obecně svádění a vztahů mezi mužem a ženou, zarámovaných jakýmsi Kunderovským motivem pomsty zhrzeného (ne)milence. Ve skutečnosti jde také o zajímavý intelektuální text, což nezakryjí ani - často, leč poměrně účelně - užívané vulgarismy. Tato záležitost je jasná již na první stránce. Kniha je nejen výraznou sebereflexí hlavního hrdiny, ale i reflexí normalizační doby, ve které vyrůstal, a raně kapitalistické éry, v níž nyní žije, včetně různých historických přesahů a rodinných i politických souvislostí. Jako potomek v Česku zapomenutých Němců může s dobrým nadhledem pozorovat i středoevropský česko-německý kulturní souboj. Tento zápas nemůže pro něj dopadnout jinak než nerozhodně, protože je to také podmínkou, aby v jiném, nenápadnějším, ale o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Píšovinky (978-80-875-1764-2)

Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Čarodějka (978-80-875-9702-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Sabrina D. Harris, 225 stran Román vypráví o dívce Valentině, která po automobilové nehodě upadne do komatu. Zatímco však v současnosti leží v nemocnici a lékaři si lámou hlavu, jak ji probudit, ona se ocitne ve středověké Anglii za vlády Edwarda III v ženském klášteře u opatství Canterbury. I když ji velmi trápí, že nemá žádné vzpomínky a neví, kdo vlastně je, zapojí se do běžného řeholního života a pomáhá sestrám s nemocnými. V Anglii se v té době začíná mor rozlézat po celé zemi a kosí její obyvatele po tisících. Valentina zjišťuje, že má na léčení velké nadání, čímž si ale některé sestry znepřátelí. Do jejího osamělého srdce se pomalu vkrádá láska, kterou chová k Frederikovi, bratrovi matky představené, který přijel do kláštera na návštěvu. Jako chudý rytíř krále Edwarda bojuje s povinností zajistit rodině majetek sňatkem s bohatou dědičkou a s láskou k Valentině. Situace se však komplikuje, když si Valentina znepřátelí smírčího... (alza.cz)

Podobné produkty ako Čarodějka (978-80-875-9702-6)

Andělská řeč: Interaktivní průvodce andělskou komunikací (978-80-7336-664-3)

Andělská řeč: Interaktivní průvodce andělskou komunikací (978-80-7336-664-3)
Detail

Kniha -, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Archandělé k nám vždy promlouvají způsobem, kterému rozumíme, ale někdy potřebujeme pomoci uvědomit si jejich přítomnost. Když si vytvoříme svou vlastní "andělskou řeč" - svůj osobitý, jedinečný způsob spojení a spolupráce s anděly - navždy se vám otevře přístup k božskému zdroji, jehož útěcha, podpora a moudrost vám pomohou najít cestu životem a objevit skutečný smysl bytí. S příznačnou smělostí a zemitým humorem, Chantel Lysette nabízí zábavného, praktického průvodce a cvičebnici pro navazování kontaktů s vašimi anděly. Autorka vám pomůže formou zábavných aktivit a cvičení vytříbit intuitivní schopnosti, vytvořit si ideální prostor pro meditaci a otevřít se Boží prozřetelnosti. Pracovní listy a deníky vám umožní snadno si udržet přehled o svých duchovních setkáních. Poznejte šestnáct různých andělů – nejvyššího posla Gabriel, archiváře Metatrona, bodrého bojovníka Michaela, mírumilovného léčitele Rafaela a další,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Andělská řeč: Interaktivní průvodce andělskou komunikací (978-80-7336-664-3)
Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0), Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0), Globální a lokální v marketingové komunikaci (978-80-875-0036-1), Teorie a praxe v marketingové komunikaci (978-80-875-0068-2), Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci (978-80-875-0083-5), Žena a muž v marketingové komunikaci (978-80-904-2734-1), Sociální marketingové kampaně v Česku III. (978-80-875-0088-0), Sociální marketingové kampaně v Česku I. (978-80-875-0075-0), Sociální marketingové kampaně v Česku II. (978-80-875-0077-4), Nové případy soudce Óoky (978-80-875-6111-9), Vánoční kuchařka - tradiční i nevšední recepty (978-80-875-1774-1), Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0), Mozek nad mozkem (978-80-271-0004-0), Československý syndrom (978-80-875-1797-0), Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci (978-80-736-7429-8), Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (978-80-875-0033-0), Civilní právo a nové technologie (978-80-7676-503-0), Miluj bližního svého (978-80-875-1768-0), Všehoschopní - Superguru Bárta (978-80-875-6903-0), Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století (9788024627892), Nové začátky (978-80-753-6070-0), Nová média v politické komunikaci (978-80-210-8745-3), Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463), Češi v dějinách nové doby (1848–1939) (978-80-7656-000-0), Od Dunajské federace k Visegrádské skupině...a zpět?: Tradiční a nové formáty středoevropské spolupr (978-80-7277-567-5), Nové přírodovědné hry (978-80-7346-255-0), Tradiční české JARO – Josef Lada (978-80-271-0017-0), Ájurvéda I.: Tradiční indická medicína (978-80-85349-74-0), Časové a prostorové souvislosti tradiční lidové kultury na Moravě (978-80-210-8085-0), Hudba v televizní reklamě (978-80-875-0039-2)