Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Podívejte se také jaroslav frey
Marketingová komunikace - Petr Frey
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Podívejte se také suri frey taska
Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0)
Elektronická kniha - autor Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová, 256 stran Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky.
Podívejte se také DANIEL KLEIN Trendy DK12391-3 (8680161831631)
Podívejte se také
- dino dostihy a sazky nove
- suri frey kabelka pres rameno
- Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
- Nové trendy v leadershipu (978-80-726-1479-0)
- Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
- Petr Vok z Rožmberka (978-80-7407-440-0)
- Ema, bratříček a Petr (978-80-00-05762-0)
- Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
- Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
- Petr a Lucie (978-80-754-4634-3)
- Nadpřirozená komunikace ()
- Petr Pan ()
- diety pri onemocneni slinivky brisni nove recepty recepty rady lekare 80 86783 07 3
- Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
- Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
- Petr Pan a Oceán naděje (999-00-026-4630-0)
- Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
- Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
- Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)
- Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
eBook: Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Nové trendy ve financích a ekonomice - David Mareš
Publikace se zaměřuje na nové trendy ve financích a ekonomice, které se empiricky ověřují. Jedná se především o dopady vývoje struktury ekonomiky, hybatelů trhů a informací na výkonnost podniku. V knize je rovněž zkoumána problematika organizační a informační struktury organizace s vazbou na trh, klade se důraz na kalkulace výrobků a služeb, význam limitních nákladů, též je zkoumaná problematika a význam cash flow pro solventnost podniku. Monografie dále zkoumá nové trendy ve finanční analýze a bankovnictví, a to především v oblasti scoringu, ratingu a hypotečního trhu. ,,Autorův přístup jde nad rámec tradičních monografií zaměřených na podnikovou ekonomiku a finance. A to především díky komplexnosti zkoumaných problémů a jejich dynamického působení. Čtenáři se tak dostává do rukou publikace, která je svým přístupem originální a vybočuje z řady publikací zaměřených pouze na vybrané oblasti podnikové ekonomiky či financí a vyznačujících se popisným, statickým přístupem. K pozitivům publikace patří i empirické ověření autorem prezentovaných názorů a, vzhledem k odbornému působení autora, i přiblížení specifik aplikace těchto názorů v oblasti bankovního sektoru.” prof. Ing. Jiří Dvořáček, CSc., katedra strategie, Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická v Praze
Objev podobné jako Nové trendy ve financích a ekonomice - David Mareš
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
eBook: Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z České republiky. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům vysokých škol a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu – jde např. o dobrodružný cestovní ruch, kulinářský cestovní ruch, filmový cestovní ruch, dobrovolnický cestovní ruch nebo cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se čtenáři seznámí s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Publikace přináší informace, náměty a příklady, které dosud v ucelené podobě nebyly na našem trhu publikovány a měly by inspirovat k dalšímu rozvoji cestovního ruchu.
Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu - Halina Kotíková - e-kniha
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor...
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Elektronická kniha - autor Halina Kotíková, 208 stran Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části knihy jsou stručně a přehledně uvedena teoretická východiska. Druhá část popisuje nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, např. cestovní ruch dobrodružný, kulinářský, filmový, dobrovolnický, cestování za zdravím a léčbou a jiné. Ve třetí části se seznámíte s novými trendy v nabídce cestovního ruchu z pohledu nově definovaných cílových skupin, např. cestovní ruch osob se zdravotním postižením, cestovní ruch seniorů, cestování „halal“ a „košer“ nebo cestovní ruch sexuálních menšin a další. Nechte se inspirovat novými náměty, příklady a informacemi k dalšímu rozvoji...
Objev podobné jako Nové trendy v nabídce cestovního ruchu (978-80-247-4603-6)
Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6)
Kniha - autor David Mareš, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace se zaměřuje na nové trendy ve financích a ekonomice, které se empiricky ověřují. Jedná se především o dopady vývoje struktury ekonomiky, hybatelů trhů a informací na výkonnost podniku. V knize je rovněž zkoumána problematika organizační a informační struktury organizace s vazbou na trh, klade se důraz na kalkulace výrobků a služeb, význam limitních nákladů, též je zkoumaná problematika a význam cash flow pro solventnost podniku. Monografie dále zkoumá nové trendy ve finanční analýze a bankovnictví, a to především v oblasti scoringu, ratingu a hypotečního trhu. ,,Autorův přístup jde nad rámec tradičních monografií zaměřených na podnikovou ekonomiku a finance. A to především díky komplexnosti zkoumaných problémů a jejich dynamického působení. Čtenáři se tak dostává do rukou publikace, která je svým přístupem originální a vybočuje z řady publikací zaměřených pouze na vybrané...
Objev podobné jako Nové trendy ve financích a ekonomice (978-80-7552-920-6)
Mise Rio - Petr Frey
Henry, ovdovělý architekt po padesátce, rezignuje na svou kariéru i celý svět. Musí ale napnout všechny své síly, aby zachránil dceru Pavlínu před mafií a jistou smrtí. Jenže to není vůbec jednoduché a klacky pod nohy mu hází nejen podsvětí, ale i policie a vlastní minulost. Podaří se mu rozkrýt mafiánské praktiky a uvidí ještě někdy svou dceru? Román Mise Rio je napínavá četba s překvapivými zápletkami, který jen tak neodložíte.
Objev podobné jako Mise Rio - Petr Frey
Nové trendy v leadershipu - Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová - e-kniha
eBook: Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky.
Objev podobné jako Nové trendy v leadershipu - Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová - e-kniha
Msta v Riu - Petr Frey
Thriller Msta v Riu volně navazuje na knihu Petra Freye Mise Rio, ve které se otec Henry snaží zachránit svou dceru Pavlínu před mafií a smrtí. Za tuto záchrannou misi ovšem zaplatí vysokou cenu a Pavlína musí Rio opustit. Kniha Msta v Riu je příběhem Pavlíny, která se snaží začít nový život jinde, ale nedovolí jí to stesk po Riu a touha po odplatě. Podaří se Pavlíně zvítězit v nerovném boji s místním mafiánem, který jí způsobil všechny problémy? Kniha Msta v Riu vás ve strhujícím příběhu plném napětí a magických prvků zavede opět do favel i luxusních čtvrtí Ria de Janeira i do vzdálené Amazonie.
Objev podobné jako Msta v Riu - Petr Frey
Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (učebnice) - Petra Adámková
Přehledná a poutavá učebnice určená pro 3. a 4. ročníky středních škol. Přináší základní informace o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného, administrativního) a komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Řada kapitol je zaměřena velmi prakticky a klade si za cíl připravit studenty na úspěšné zvládnutí výběrového řízení a fungování ve firmě i pracovním týmu.Učebnice obsahuje i řadu doplňujících zajímavostí, které informace z výkladu zasazují do širších souvislostí a každodenního života, a obsáhlou tabulkovou přílohu s přehledem tvarosloví, skladby, funkčních stylů a prostředků uměleckých textů.
Objev podobné jako Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (učebnice) - Petra Adámková
Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Mise Rio - Petr Frey - e-kniha
eBook: Henry, ovdovělý architekt po padesátce, rezignuje na svou kariéru i celý svět. Musí ale napnout všechny své síly, aby zachránil dceru Pavlínu před mafií a jistou smrtí. Jenže to není vůbec jednoduché a klacky pod nohy mu hází nejen podsvětí, ale i policie a vlastní minulost. Podaří se mu rozkrýt mafiánské praktiky a uvidí ještě někdy svou dceru?
Objev podobné jako Mise Rio - Petr Frey - e-kniha
Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková
Pracovní sešit obsahuje cvičení ke kapitolám o jazyce (z oblasti tvarosloví, skladby, textové lingvistiky a vývoje jazyka), slohu (z oblasti funkčního stylu uměleckého, publicistického, odborného a administrativního) i komunikaci (z oblasti masové komunikace a komunikace na trhu práce). Úkoly ověřují pochopení učiva, ale také průběžně rozvíjejí komunikační dovednosti a kompetence studentů, jejich čtenářskou gramotnost, schopnost pracovat s informacemi, analyzovat jevy, aplikovat poznatky na konkrétní situace a texty a tvořivě pracovat. Součástí jsou i průběžná opakování ve formě didaktického testu, který je součástí maturitní zkoušky, a zásobník úkolů.
Objev podobné jako Český jazyk a komunikace pro SŠ - 3.-4.díl (pracovní sešit) - Petra Adámková
Trendy dámská kabelka Suri Frey Georgia - černá
Vysoce módní kabelka německé značky Suri Frey! Představujeme Vám dámskou kabelku německé značky Suri Frey, která zaujme svoji velikosti a netradičním zapínáním hlavní kapsy (zapína se provleknutím ozdobných tkaniček). Kabelka je opravdu povedená a její vnitřní část je podšitá květovanou látkou. Uvnitř hlavní kapsy najdete praktický organizér, který se dá vyjmout a po připnutí popruhu přes ramno z něj máte praktickou crossbody kabelku. Součástí kabelky je nastavitelný popruh přes rameno.
Objev podobné jako Trendy dámská kabelka Suri Frey Georgia - černá
Terapeutický přístup k orálnímu lichen planus - nové trendy, nová řešení - Markéta Janovská, Roy Steele Rogers III.
Orální medicína je prototypem interdisciplinárně zaměřené lékařské (stomatologické) specializace. S pacienty s onemocněním ústních sliznic různé etiologie a závažnosti se mohou setkat lékaři prakticky všech odborností. V České republice je neoddiskutovatelným faktem nedostatek odborníků zabývajících se orální medicínou a řada pacientů s onemocněním ústních sliznic vyhledává lékaře různých odborností. Narůstající počet pacientů s potřebou kvalifikovaně vedené diagnostiky a terapie slizničních chorob zvyšuje nároky na jednotlivé ambulantní obory.Orální lichen planus patří mezi nejčastější choroby ústní sliznice. Navzdory vysokému odbornému zájmu a stále přibývajícím znalostem o tomto chronickém slizničním onemocnění je symptomatická léčba orálního lichen planus často výzvou.Účelem publikace je poskytnout věcné a podrobné informace o terapii orálního lichen planus, které využijí lékaři napříč medicínskými specializacemi. Text je doplněn o četné praktické tipy a bohatou obrazovou dokumentaci z klinické praxe autorů. Monografie se opírá o medicínu založenou na důkazech a o autorčiny zkušenosti, které získala během výzkumné stáže na prestižní americké Mayo Clinic. Spoluautorem je významný emeritní profesor dermatologie Roy Steele Rogers III., M.D. (Department of Dermatology, Mayo Clinic, Arizona), jeden ze zakladatelů moderní orální medicíny v USA.Monografie je určena zejména pro stomatology, dermatology, otorinolaryngology, imunology, praktické lékař, ale také pro studenty oboru dentální hygiena i vyšší ročníky lékařských oborů, kteří mají zájem o řešenou problematiku.
Objev podobné jako Terapeutický přístup k orálnímu lichen planus - nové trendy, nová řešení - Markéta Janovská, Roy Steele Rogers III.
Nové trendy ve vývoji konkurenceschopnosti podniků České republiky: v globální světové ekonomice (978-80-7400-537-4)
Kniha – autor Eva Kislingerová, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá - autor Eva Kislingerová, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je zaměřena na nejvýše aktuální otázky. Jejím cílem je identifikovat, jakými charakteristikami se vyznačuje současný ekonomický systém a jaký dopad mají změny vnějšího prostředí a měnícího se ekonomického systému na fungování podniků. Vývoj posledních desetiletí v reálné ekonomice a také vývoj v ekonomické vědě ukazují, že i když je hospodářské světové prostředí stále složitější, základní ekonomické zákonitosti zůstávají v platnosti. Konkurenceschopnost ekonomických subjektů může být zlepšena specifickými vztahy mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci nebo horizontálními řídicími systémy či například zvláštními postupy v managementu, ale stále je určována především schopností dosáhnout vysoké produktivity práce. Moderní ekonomika se vyznačuje především extrémní složitostí, specializací a dalšími znaky....
Objev podobné jako Nové trendy ve vývoji konkurenceschopnosti podniků České republiky: v globální světové ekonomice (978-80-7400-537-4)
Terapeutický přístup k orálnímu lichen planus - nové trendy, nová řešení - Markéta Janovská, Roy Steele Rogers III. - e-kniha
eBook: Orální medicína je prototypem interdisciplinárně zaměřené lékařské (stomatologické) specializace. S pacienty s onemocněním ústních sliznic různé etiologie a závažnosti se mohou setkat lékaři prakticky všech odborností. V České republice je neoddiskutovatelným faktem nedostatek odborníků zabývajících se orální medicínou a řada pacientů s onemocněním ústních sliznic vyhledává lékaře různých odborností. Narůstající počet pacientů s potřebou kvalifikovaně vedené diagnostiky a terapie slizničních chorob zvyšuje nároky na jednotlivé ambulantní obory. Orální lichen planus patří mezi nejčastější choroby ústní sliznice. Navzdory vysokému odbornému zájmu a stále přibývajícím znalostem o tomto chronickém slizničním onemocnění je symptomatická léčba orálního lichen planus často výzvou. Účelem publikace je poskytnout věcné a podrobné informace o terapii orálního lichen planus, které využijí lékaři napříč medicínskými specializacemi. Text je doplněn o četné praktické tipy a bohatou obrazovou dokumentaci z klinické praxe autorů. Monografie se opírá o medicínu založenou na důkazech a o autorčiny zkušenosti, které získala během výzkumné stáže na prestižní americké Mayo Clinic. Spoluautorem je významný emeritní profesor dermatologie Roy Steele Rogers III., M.D. (Department of Dermatology, Mayo Clinic, Arizona), jeden ze zakladatelů moderní orální medicíny v USA. Monografie je určena zejména pro stomatology, dermatology, otorinolaryngology, imunology, praktické lékař, ale také pro studenty oboru dentální hygiena i vyšší ročníky lékařských oborů, kteří mají zájem o řešenou problematiku.
Objev podobné jako Terapeutický přístup k orálnímu lichen planus - nové trendy, nová řešení - Markéta Janovská, Roy Steele Rogers III. - e-kniha
Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)
Elektronická kniha - autor Patrik Janda, 128 stran Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže správně “nastavit” komunikaci ve firmě a odstranit nedostatky.
Objev podobné jako Vnitrofiremní komunikace (80-247-0781-0)
Hry na rozvoj verbální komunikace - Petr Staníček - e-kniha
eBook: Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější. Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace. Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené. Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají například s poruchami řeči. Knihu jistě využijí i pedagogové, speciální pedagogové, logopedi, psychologové, vedoucí na táborech, rodiče či samotné děti.
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace - Petr Staníček - e-kniha
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková
V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli. Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, jehož sílu si málokdo uvědomuje. Jeho cílem není přesvědčit lidi o koupi určité značky jogurtů nebo čajů, nýbrž změnit chování společnosti, změnit její názory a vnímání světa. Ten, komu se to daří, má v ruce neuvěřitelně silný nástroj. Proto je na místě opatrnost při tvorbě sociální reklamy, ale i kritické myšlení ze strany příjemce. Dalším cílem knihy je pomoci měnit v naší společnosti hluboce zakořeněné negativní předsudky pramenící ze skutečnosti, že marketing může výrazným a zároveň pro ně nežádoucím způsobem ovlivňovat chování lidí. Tato negativní konotace může být korigována jen detailním poznáním podstaty a účelů marketingu i faktu, že jeho smyslem není vždy jen manipulace. Publikace je určena odborné veřejnosti z řad sociálních podnikatelů, managementu malých a středních podniků. Určena je rovněž studentům managementu a marketingu pro doplnění uceleného přehledu o možnostech marketingu v sociálním podnikání, pracovníkům veřejné správy a státním i soukromým institucím.
Objev podobné jako Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku - Petra Koudelková
Český jazyk a komunikace pro střední školy 1.díl - Petra Adámková
Učitelská kniha obsahuje podrobný popis všech částí učebnice, pracovního sešitu i důležité a různorodé komentáře k výkladu i řešení úkolů a také CD se zvukovými nahrávkami. CD je samostatně neprodejné. Dále zde naleznete koncepční podklady pro tvorbu ŠVP pro střední odborné školy i gymnázia, náměty pro práci s učebnicovou sadou, přepis nahrávek a seznam použité literatury.
Objev podobné jako Český jazyk a komunikace pro střední školy 1.díl - Petra Adámková
Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha
eBook: Publikace, jejíž kvalitu zaštiťuje Česká lékařská komora, obsahuje na 49 kapitol. Sepsání jednotlivých kapitol se ujali přední odborníci a vysokoškolští učitelé z jednotlivých lékařských fakult a pracovišť - jak teoretici, tak pracovníci z klinické praxe.Kniha se tak stává naprosto unikátním "kultovnímm" moderním mezioborovým dílem v dané oblasti.Je věnována aktuálním otázkám a problematice etiky a komunikace v nejširších souvislostech v oboru medicíny. K problematice přistupuje systematickým způsobem a zaměřuje se na řadu obecných i speciálních témat v pohledu předních odborníků z daných oblastí. Témata jsou řazena do tří základních celků. První část se zaměřuje na obecné z etiky a komunikace v medicíně. Uvádí základní etické souvislosti výkonu medicínského povolání a zároveň podává přehlednou analýzu úlohy a významu komunikace v oblasti lékařství. Druhá část je orientována na oborové souvislosti a specifika. Pojednány jsou otázky komunikace a etiky jak v kontextu základních oborů, jako např. chirurgie, interna apod., tak i některých dílčích oblastí, např. úseku znaleckého posuzování. Třetí část se zabývá speciálními, převážně praktickými tématy. Pozornost je zaměřena jak na typicky medicínské otázky, např. na komunikaci s dlouhodobě nemocnými a umírajícími osobami, tak na četná interdisciplinární témata jako např. problematiku rasizmu, komunikaci s médii apod.Svojí povahou publikace ovšem nepředstavuje učebnici, ale spíše monografii, která reflektuje naléhavost předmětných témat v historických a teoretických souvislostech, ale současně, a to dílem větším, v kontextu současné doby a potřeby výkonu medicínských lékařských i zdravotnických profesí.Svým způsobem představuje kompendium teoretických, ale především praktických znalostí, které by měly být vlastní každému lékaři i zdravotníkovi. Z tohoto pohledu je monografie vhodná nejen pro profesionály v medicínských oborech, ale i studenty a samozřejmě i ostatní zájemce o oblasti, které jsou předmětem setrvalé diskuse odborné i laické veřejnosti.
Objev podobné jako Etika a komunikace v medicíně - Petr Bartůněk, Radek Ptáček - e-kniha
Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojetí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)
Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí.
Objev podobné jako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 160 stran Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani...
Objev podobné jako Prezentace v marketingových komunikacích (978-80-247-3123-0)
Hry na rozvoj verbální komunikace - 107 nejlepších her z praxe - Petr Staníček
Kdo si hraje, nezlobí a navíc se může hrou něco nového naučit. Je dokázáno, že pokud člověk při učení prožívá pozitivní emoce, je výsledek výrazně efektivnější.Publikace má dva hlavní cíle: prvním je rozšířit nabídku komunikačních her, které je možné zapojit do učení, a nabídnout tak více možností, jak udělat z rozvoje řeči zábavu. Druhým, neméně významným cílem je sbližovat lidi v kolektivu pomocí mezilidské komunikace.Autor sesbíral za dobu své dlouholeté praxe množství tipů na hry známé i neznámé, seznamovací a rozřazovací, pro dvojice i skupiny. Původní hry různě doplnil a upravil, nebo vytvořil hry zcela nové. U všech her hraje hlavní roli verbální komunikace a je možné použít je ve školách, v družinách, na táborech, při speciálních terapiích, doma, na cestách nebo na dovolené.Publikace je určena široké veřejnosti i odborníkům pracujícím s dětmi nebo dospělými, kteří se potýkají například s poruchami řeči. Knihu jistě využijí i pedagogové, speciální pedagogové, logopedi, psychologové, vedoucí na táborech, rodiče či samotné děti.
Objev podobné jako Hry na rozvoj verbální komunikace - 107 nejlepších her z praxe - Petr Staníček
Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
Kniha - autor Jana Šarounová, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Augmentativní a alternativní komunikace se pokouší přechodně nebo trvale kompenzovat projevy poruchy a postižení u osob se závažným postižením řeči, jazyka a psaní. Alternativní komunikační systémy se používají jako náhrada mluvené řeči. Augmentativní systémy komunikace mají podporovat již existující, ale pro běžné dorozumívání nedostatečné komunikační schopnosti. Cílem obou metod je to, aby dítě mohlo vyjadřovat své potřeby a sdílet své pocity nebo zážitky. Nemožnost domluvit se a porozumět mluvené řeči může mít vliv na intelekt. Na úvodní obecný přehled metod a pomůcek navazuje druhá část publikace věnovaná jednotlivým typům postižení a odkazující do první části na pomůcky, které v případě určitého postižení lze nejlépe využít. Knihu využijí speciální pedagogové, logopedi, odborníci pracující s dětmi a dospělými s poruchou komunikace. Mgr. Jana Šarounová po vystudování speciální...
Objev podobné jako Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
Elektronická kniha - autor Jaromír Janoušek, 172 stran Vnitřní vazby mezi verbální komunikací a lidskou psychikou včetně jejich projevů v chování, činnosti a vztazích mezi lidmi — to vše přináší publikace „Verbální komunikace a lidská psychika“ významného českého psychologa prof. Phdr. Jaromíra Janouška, DrSc. Odborné veřejnosti, ale i studentům psychologie, sociologie, lingvistiky a mnoha dalším předkládá výsledky své mnohaleté práce v oboru. Těžiště knihy umísťuje především do psychologické a sociálně psychologické analýzy, zároveň však sleduje aspekty lingvistické, sociologické apod.
Objev podobné jako Verbální komunikace a lidská psychika (978-80-247-1594-0)
Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha
eBook: Komunikace zaujímá v dnešní společnosti přední postavení a nejinak je tomu také v katolické církvi. I tady se v posledních letech musely udát změny, aby církev dokázala držet krok s moderní dobou. Předkládaná kolektivní monografie představuje tuto problematiku zblízka a to v různých sférách lidského dění, například jako komunikaci s médii, nebo rozebírá trendy v jazyce českém, které se promítají do církevních výrazů. Dále hledá odpovědi na otázky typu, jak církev reaguje na používání a na vliv sociálních sítí a co na to říká její nejvyšší představitel papež František? Pro úplnost přináší monografie i myšlenky a názory Mons. Tomáše Holuba, současného generálního sekretáře České biskupské konference. Uvažuje o silných a slabých stránkách církevní komunikace a přibližuje plány katolické církve do dalších let.
Objev podobné jako Příležitosti a výzvy v komunikaci církve v 21. století - Petra Koudelková - e-kniha
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kol., 152 stran Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Objev podobné jako Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci (978-80-875-0020-0)
Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.
Objev podobné jako Tradiční a nové v marketingové komunikaci (978-80-875-0004-0)
Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Objev podobné jako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček
Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)
Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 221 stran, česky Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě...
Objev podobné jako Krizová komunikace (978-80-210-9636-3)
Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
Kniha - autor Irena Wernerová, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných „know-how“. Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem.
Objev podobné jako Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
Podívejte se také
- trendy svetle modre polobotky
- Petr Camenzind (9788025707098)
- Nikl Petr, Korbelář Petr, Kotulán Jan: Protisvětlo - CD (8590236007338)
- Petr Pavel: Jak to vidím já... (978-80-908760-0-2)
- Petr Haničinec vztekloun s jemnou duší (978-80-86631-66-0)
- Kolář Petr: Petr Kolář LIVE (CD+DVD) - DVD (SU6280-2)
- dezo ursiny pevnina detstva nove mapy ticha opus 100 cd
- Kočárek Trendy fialovo-růžový (8590756906876)
- MARIMEX ProStar Vac Trendy (10800017)
- Byznys etiketa a komunikace
- Králíček Petr - DVD (D007942)
- Trefl Černý Petr Mimoni
- prevody jednotek petr kupka
- butterfly petr korbel 700
- Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
- Muk Petr: Petr Muk (Edice k 20. výročí) (2x CD) - CD (9029580804)
- Kniha Skládačková knížka Petr Pan: 6x puzzle (978-80-7371-962-3)
- Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
- Trefl Černý Petr Myška Minnie
- Králíček Petr - Blu-ray (BD001674)
- Petr a Lucie. Dramatická montáž
- Černý Petr (DIGITÁLNĚ RESTAUROVANÝ FI (FHV1254)