Moderní marketingová komunikace - přikrylová jana

Produkt Moderní marketingová komunikace - přikrylová jana sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Moderní marketingová komunikace - přikrylová jana upraviť a produkt hľadať znova.

Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana

Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana
Detail

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (patro.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Přikrylová Jana , Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha , Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha , Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)

Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B... (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2) , Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)

Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Detail

Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2) , Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav

Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav
Detail

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav , Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace - Frey Petr

Marketingová komunikace - Frey Petr
Detail

Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Frey Petr , Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha

Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha , Marketingová komunikace v místě prodeje: pop, pos, in-store, shopper marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)

Marketingová komunikace v místě prodeje - Jesenský Daniel

Marketingová komunikace v místě prodeje - Jesenský Daniel
Detail

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - Jesenský Daniel , Komunikace (9788779689527)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8) , Nadpřirozená komunikace ()

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha

Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
Detail

eBook:,Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha , Jana eyrová

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček
Detail

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček , Tajemství úspěšné komunikace

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Detail

Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6) , Básně jana nerudy ()

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)

Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5) , Byznys etiketa a komunikace

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta , Babí léto jana wericha

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš , Portrét básníka jana nerudy ()

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8) , Jana: cesta - cd (eh00442331)

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Detail

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský , Listy m. jana husa

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský
Detail

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing - Daniel Jesenský , Základní otázky komunikace: komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5)
Detail

Kniha - autor Luboš Bárta, 464 stran, česky, pevná s přebalem lesklá Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5) , Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)

Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha

Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
Detail

eBook:,Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha , Jana 100g - 53 oranžová (7142)

Krizová komunikace - Tomandl Jan

Krizová komunikace - Tomandl Jan
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů. Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru. Kniha vychází jako první svazek nové edice "ProMedia" Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. (patro.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Tomandl Jan , Jana 100g - 66 růžová (7050)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6)
Detail

Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6) , Jana 100g - 51 žlutá (7048)

Komunikace v konfliktu - Kadlec Jan

Komunikace v konfliktu - Kadlec Jan
Detail

Konflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj účel, charakter a pravidla. V pozadí totiž stojí emoce a ty jsou do značné míry nejen předvídatelné, ale i ovlivnitelné. Na základě dlouholetých zkušeností z nebezpečné práce u vězeňské zásahové jednotky vypracoval Rory Miller jedinečný program ConCom, který učí, jak vhodnou komunikací předejít osobním konfliktům s cizími lidmi i se svými blízkými. Nabízí zcela nový náhled na uvědomělou a efektivní komunikaci, která vám může snadno pomoci v každodenním životě. Tento vysoce efektivní komunikačně-psychologický program se nyní dostává do České republiky. V knize, kterou přeložil a tuzemským podmínkám přizpůsobil Jan Kadlec, zkušený instruktor působící na Policejní akademii ČR, se dozvíte, na jakých principech fungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházet. Seznámíte se s užitečným modelem lidské komunikace a dostane se vám poučení o světě fyzického násilí a o jeho zvládání. Naučíte se vnímat věci, které podvědomě znáte, ale nikdy jste si je neuvědomili. Zbytek – stejně jako je tomu u každé sebelepší příručky – už bude záležet na vás. (patro.cz)

Podobné produkty ako Komunikace v konfliktu - Kadlec Jan , Jana 100g - 42 přírodní (7044)

Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha

Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha
Detail

eBook:,Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha , Duchovní doprovázení podle sv. jana ()

Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha

Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie představuje úvod do oboru politická komunikace. Srozumitelně představuje základní teorie a koncepty, vypočítává nejtypičtější projevy politického komunikování. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou pro profesionály. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha , Jana 100g - 44 sv.šedá (7045)

Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha

Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha
Detail

eBook:,V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci jednotlivce, je závěrečná kapitola věnována komunikaci or ganizace, a to jak interní, tak externí, včetně krizové. Řada základních komunikačních a prezentačních dovedností jednotlivce a organizace je totiž společných či velmi podobných. Publikace je určena nejširšímu okruhu zájemců od studentů přes podnikatele, manažery, personalisty, marketéry a další specialisty až po novináře a lektory. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha , Kozubková jana: toulaní - cd (g211802)

Dětská řeč a komunikace - Jan Průcha - e-kniha

Dětská řeč a komunikace - Jan Průcha - e-kniha
Detail

eBook:,Málokterá schopnost člověka je tak samozřejmá, jako je schopnost dítěte naučit se jazyk a tímto jazykem komunikovat. Ačkoliv osvojování jazyka dětmi je předmětem psychologického a lingvistického bádání již po dobu více než sto let, ani dnes není tento proces dokonale prozkoumán.Kniha objasňuje proces osvojování jazyka a rozvoje komunikační schopnosti u dětí na základě teorií a výzkumů vývojové psycholingvistiky. Seznamuje čtenáře s nejnovějšími teoretickými a výzkumnými poznatky o tom, jak vzniká a vyvíjí se jazyková a komunikační schopnost u dětí od narození a během předškolního období. Publikace je určena především studentům psychologie, lingvistiky, pedagogiky, vysokoškolským pedagogům těchto oborů a také učitelkám mateřských škol. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dětská řeč a komunikace - Jan Průcha - e-kniha

Komunikace v konfliktu - Jan Kadlec, Rory Miller - e-kniha

Komunikace v konfliktu - Jan Kadlec, Rory Miller - e-kniha
Detail

eBook:,Konflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj účel, charakter a pravidla. V pozadí totižstojí emoce a ty jsou do značné míry nejen předvídatelné, ale i ovlivnitelné.Na základě dlouholetých zkušeností z nebezpečné práce u vězeňské zásahové jednotky vypracoval Rory Miller jedinečný program ConCom, který učí, jak vhodnou komunikací předejít osobním konfliktům s cizími lidmi i se svými blízkými. Nabízí zcela novýnáhled na uvědomělou a efektivní komunikaci, která vám může snadno pomoci v každodenním životě.Tento vysoce efektivní komunikačně-psychologický program se nyní dostává do České republiky. V knize, kterou přeložil a tuzemským podmínkám přizpůsobil Jan Kadlec, zkušený instruktor působící na Policejní akademii ČR, se dozvíte, na jakých principechfungují mezilidské konflikty, co od nich očekávat a jak s nimi zacházet. Seznámíte se s užitečným modelem lidské komunikace a dostane se vám poučení o světě fyzického násilí a o jeho zvládání. Naučíte se vnímat věci, které podvědomě znáte, ale nikdyjste si je neuvědomili. Zbytek - stejně jako je tomu u každé sebelepší příručky - už bude záležet na vás. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Komunikace v konfliktu - Jan Kadlec, Rory Miller - e-kniha

Moderní pedagogika - Průcha Jan

Moderní pedagogika - Průcha Jan
Detail

Existuje už mnoho knih o tom, jak by měla vypadat "ideální" škola nebo učitel. Víme však, co se opravdu děje ve školách? Co si z nich děti vlastně odnášejí? Jaké je naše školství ve srovnání se světem? A kam vlastně směřuje moderní pedagogické myšlení? Na tyto a další otázky odpovídá ojedinělá publikace, která se po svém prvním vydání rychle stala základní učebnicí i referenčním dílem pro všechny, kdo se zabývají vzděláváním. Autor na řadě příkladů ukazuje, jaké otázky si dnes klade věda o edukaci, jakých prostředků používá k jejich objasnění a k jakým, často překvapivým, závěrům dochází. Šesté,aktualizované a doplněné vydání (patro.cz)

Podobné produkty ako Moderní pedagogika - Průcha Jan

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová

Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová
Detail

Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová

Komunikace s pacientem v intenzivní péči - Šárka Tomová, Jana Křivková

Komunikace s pacientem v intenzivní péči - Šárka Tomová, Jana Křivková
Detail

Publikace seznamuje čtenáře se základními pojmy obecné komunikace, která se stává výchozí pro komunikaci specificky zaměřenou na pacienty v intenzivní péči, tedy pacienty na umělé plicní ventilaci. Prostudováním knihy čtenář získá komplexní manuál, jak zlepšit komunikaci s pacientem v klinické praxi, včetně praktických komunikačních nástrojů využitelných v obtížných situacích, které s sebou stav pacienta na umělé plicní ventilaci přináší. Publikace je přehledným průvodcem v ošetřovatelské péči o tyto pacienty pro všechny všeobecné sestry, sestry-specialistky, zdravotnické záchranáře, ale i ty, kteří se na sesterské povolání teprve připravují nebo mají chuť rozvíjet své vědomosti v rámci celoživotního vzdělávání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Komunikace s pacientem v intenzivní péči - Šárka Tomová, Jana Křivková

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Moderní lyžování - Radek Vobr, Jan Štumbauer

Moderní lyžování - Radek Vobr, Jan Štumbauer
Detail

Kniha je určena zájemcům o současné technické a metodické poznatky z oblasti klasických a moderních způsobů sjíždění a zatáčení na lyžích. Popisuje jízdu jak na upravených, tak málo či zcela neupravených svazích nejrůznějších sklonů.Do textu je zařazen stručný přehled historického vývoje a nástin biomechaniky sjíždění a zatáčení. Poměrně značná pozornost je pak věnována materiálovému vybavení pro současné sjezdové lyžování.Těžištěm knihy je popis dvou základních metod zatáčení - technikou paralelních oblouků (oblouky v pluhu, oblouky z pluhu, z přívratu vyšší lyže, základní, dynamické a krátké paralelní oblouky, oblouky z přívratu nižší lyže, s přibrzděním, s přeskokem, v boulích a hlubokém sněhu) a technikou carvingu (základní, dynamické, race a fun oblouky).V závěru knihy jsou uvedena pravidla bezpečné jízdy na sjezdovce. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní lyžování - Radek Vobr, Jan Štumbauer

Moderní personalistika ve službách - Jan Žufan

Moderní personalistika ve službách - Jan Žufan
Detail

Kniha Moderní personalistika ve službách se zabývá problematikou personálního řízení v segmentu služeb na úrovni liniového a středního managementu. Nabízí informace potřebné pro pochopení významu a souvislostí personálního řízení pro vedoucí zaměstnance nejmenších pracovních kolektivů, ale také pro jednotlivé zaměstnance.Čtenář se seznámí s postavením personalistiky ve vztahu ke strategii firmy a její personální politiky. Pozná základní personální procesy (formování personálu organizace, odměňování a benefity, rozvoj lidských zdrojů, personální administrativu, řízení fondu pracovní doby), a to jak z pohledu jejich řízení, tak i z pohledu výkonu jednotlivých činností.V závěrečné části se autor zabývá některými širšími souvislostmi, jako jsou specifika personálního řízení v malých a rodinných podnicích či nadnárodních společnostech. Kniha poskytuje řadu příkladů a praktických poznámek umožňujících pochopení souvislostí teorie personálního managementu v praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní personalistika ve službách - Jan Žufan

Moučníky - Moderně i tradičně - Jana Balonová

Moučníky - Moderně i tradičně - Jana Balonová
Detail

Nevíte, jak si poradit s kynutým těstem? Jak se má správně šlehat šlehačka? Jak dlouho šlehat piškotové těsto? Zalistujte a dozvíte se to! Vedle dobrých rad v této kuchařce najdete recepty na moučníky všech možných druhů - nepečené, křehké, a linecké, smažené, kynuté piškotové, listové a mnoho dalších. Nejen ty tradiční, které pekly naše babičky a maminky, ale i jednoduché, rychlé a moderní. Dobrou chuť (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moučníky - Moderně i tradičně - Jana Balonová

Moderní farmakoterapie v nefrologii - Vachek Jan

Moderní farmakoterapie v nefrologii - Vachek Jan
Detail

Autorský kolektiv z prestižního nefrologického pracoviště - Nefrologické kliniky 1. LF UK a VFN v Praze - vedený přednostou kliniky prof. MUDr. Vladimírem Tesařem, DrSc., MBA, společně s MUDr. Janem Vachkem, připravuje další prakticky orientovanou monografii z ediční řady Moderní farmakoterapie. Koncepce knihy klade důraz na praktičnost, na konkrétní návody jak u každé nozologické jednotky začít s léčbou a jak pokračovat podle léčebné odezvy, resp. jak léčbu modifikovat za konkrétních podmínek. Výsledkem je mimořádně přínosná kniha, která pravděpodobně významně ovlivní farmakoterapeutické zvyklosti v české nefrologické praxi. Kniha je určena především nefrologům, internistům a dalším ambulantním i nemocničním specialistům, řadu kapitol však využijí také praktičtí lékaři. (patro.cz)

Podobné produkty ako Moderní farmakoterapie v nefrologii - Vachek Jan

Moučníky Moderně i tradičně - Balonová Jana

Moučníky Moderně i tradičně - Balonová Jana
Detail

Nevíte, jak si poradit s kynutým těstem? Jak se má správně šlehat šlehačka? Jak dlouho šlehat piškotové těsto? Zalistujte a dozvíte se to! Vedle dobrých rad v této kuchařce najdete recepty na moučníky všech možných druhů - nepečené, křehké, a linecké, smažené, kynuté piškotové, listové a mnoho dalších. Nejen ty tradiční, které pekly naše babičky a maminky, ale i jednoduché, rychlé a moderní. Dobrou chuť (patro.cz)

Podobné produkty ako Moučníky Moderně i tradičně - Balonová Jana

Moderní personalistika ve službách - Žufan Jan

Moderní personalistika ve službách - Žufan Jan
Detail

Kniha Moderní personalistika ve službách se zabývá problematikou personálního řízení v segmentu služeb na úrovni liniového a středního managementu. Nabízí informace potřebné pro pochopení významu a souvislostí personálního řízení pro vedoucí zaměstnance nejmenších pracovních kolektivů, ale také pro jednotlivé zaměstnance. Čtenář se seznámí s postavením personalistiky ve vztahu ke strategii firmy a její personální politiky. Pozná základní personální procesy (formování personálu organizace, odměňování a benefity, rozvoj lidských zdrojů, personální administrativu, řízení fondu pracovní doby), a to jak z pohledu jejich řízení, tak i z pohledu výkonu jednotlivých činností. V závěrečné části se autor zabývá některými širšími souvislostmi, jako jsou specifika personálního řízení v malých a rodinných podnicích či nadnárodních společnostech. Kniha poskytuje řadu příkladů a praktických poznámek umožňujících pochopení souvislostí teorie personálního managementu v praxi. (patro.cz)

Podobné produkty ako Moderní personalistika ve službách - Žufan Jan

Komunikace s pacientem v intenzivní péči - Šárka Tomová, Jana Křivková - e-kniha

Komunikace s pacientem v intenzivní péči - Šárka Tomová, Jana Křivková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace seznamuje čtenáře se základními pojmy obecné komunikace, která se stává výchozí pro komunikaci specificky zaměřenou na pacienty v intenzivní péči, tedy pacienty na umělé plicní ventilaci. Prostudováním knihy čtenář získá komplexní manuál, jak zlepšit komunikaci s pacientem v klinické praxi, včetně praktických komunikačních nástrojů využitelných v obtížných situacích, které s sebou stav pacienta na umělé plicní ventilaci přináší. Publikace je přehledným průvodcem v ošetřovatelské péči o tyto pacienty pro všechny všeobecné sestry, sestry-specialistky, zdravotnické záchranáře, ale i ty, kteří se na sesterské povolání teprve připravují nebo mají chuť rozvíjet své vědomosti v rámci celoživotního vzdělávání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Komunikace s pacientem v intenzivní péči - Šárka Tomová, Jana Křivková - e-kniha

Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha

Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace Zvuková báze řečové komunikace představuje české veřejnosti nejnovější poznatky o fonetickém a fonologickém popisu řeči. Ve snaze nabídnout komplexní pohled na zvukové systémy jazyků se věnuje segmentálním i prozodickým jevům z několika vzájemně se doplňujících hledisek. Pojednává jak o artikulačním základu řeči, tak o akustických a psychoakustických vlastnostech řečového signálu. Popis segmentální úrovně se kromě vokalických a konsonantických systémů zabývá též interakcemi, k nimž dochází v souvislé řeči. Důkladně je pojat systémový (fonologický) přístup k segmentálním jednotkám a k systematickým procesům. Popis suprasegmentální úrovně vychází ze slabiky jakožto klíčové jednotky řečové produkce i percepce. Důraz je kladen na prozodickou strukturu řeči, na lexikální přízvuk a na melodické a rytmické vlastnosti řeči. Jedním z cílů knihy je rovněž sjednotit rozkolísanou terminologii řečových věd. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha

Architektura moderních zahrad - Jana Stejskalová, Ivana Řeháková

Architektura moderních zahrad - Jana Stejskalová, Ivana Řeháková
Detail

Kdo by se nechtěl pochlubit svou zahradou? Ať jste majitelem, nebo zahradním architektem, vždy přemýšlíte o tom, jak nejlépe zúročit klady pozemku, na kterém má vyrůst nová zahrada. Správně založená zahrada totiž nejsou jenom květiny a dřeviny, celý zahradní prostor je komplexem přírodních, výtvarných a dalších technických prvků. Pomocí schémat, prostorových vizualizací, příkladových obrázků a fotografií vám tato kniha poslouží jako návod, jak nejvhodněji naplánovat výsadbu, vodní plochy, komunikace i mobiliář v duchu současných trendů a vytvořit tak harmonickou zahradu, která by vás těšila během celého roku. Prakticky zaměřené kapitoly se věnují cíleným návodům na řešení jednotlivých typů zahrad prostřednictvím komentovaných schémat. Příkladová řešení doplňují ukázky a fotodokumentace z terénu - z dobře řešených zahrad, zahradních detailů, optimálního použití materiálu a současné kvalitní zahradní architektury. Uvedeny jsou i výčty osvědčeného sortimentu dřevin i květin, zvláštní oddíl pojednává o stromech z hlediska velikosti a celkového vzhledu. V každé kapitole jsou popsány chyby, kterých se lidé dopouštějí při plánování a tvorbě určitého typu zahrady. Kniha osloví čtenáře praktičností a komentovanými návody, a to včetně prostorových zobrazení zahrady v různých fázích vývoje - jak v průběhu roku, tak i po letech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Architektura moderních zahrad - Jana Stejskalová, Ivana Řeháková

Moderní farmakoterapie v nefrologii - Vachek Jan, Vladimír Tesař

Moderní farmakoterapie v nefrologii - Vachek Jan, Vladimír Tesař
Detail

Autorský kolektiv z prestižního nefrologického pracoviště - Nefrologické kliniky 1. LF UK a VFN v Praze - vedený přednostou kliniky prof. MUDr. Vladimírem Tesařem, DrSc., MBA, společně s MUDr. Janem Vachkem, připravuje další prakticky orientovanou monografii z ediční řady Moderní farmakoterapie. Koncepce knihy klade důraz na praktičnost, na konkrétní návody jak u každé nozologické jednotky začít s léčbou a jak pokračovat podle léčebné odezvy, resp. jak léčbu modifikovat za konkrétních podmínek. Výsledkem je mimořádně přínosná kniha, která pravděpodobně významně ovlivní farmakoterapeutické zvyklosti v české nefrologické praxi. Kniha je určena především nefrologům, internistům a dalším ambulantním i nemocničním specialistům, řadu kapitol však využijí také praktičtí lékaři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní farmakoterapie v nefrologii - Vachek Jan, Vladimír Tesař

Úvod do moderní psychoanalýzy - Jan Poněšický - e-kniha

Úvod do moderní psychoanalýzy - Jan Poněšický - e-kniha
Detail

eBook:,Autor v publikaci představuje psychoanalýzu jako napínavou, stále se vyvíjející a hledající vědu o člověku.Kniha se zabývá problematikou nevědomí, vývojem analýzy ve 20. století, vývojem, dynamikou a strukturou osobnosti, tématem učení, otázkou tělesna a tělesnosti v psychosomatice, vztahovostí, účinnými faktory v psychoterapii, prostor je věnován i skupinové psychoterapii a vztahu psychoanalýzy k politice a kulturně-společenskému dění. Představuje náčrt hlubinné psychologie osobnosti, jež zahrnuje jak zdraví, tak i abnormální vývoj. Autorův příspěvek spočívá zejména v jeho snaze o integraci hlubinného psychologického, behaviorálního i humanistického pojetí člověka na pozadí psychoanalytického výkladu a porozumění, ale i o integraci často kontroverzně koncipovaných psychoterapeutických představ coby hermeneutického výkladu potíží a problémů pacienta, či coby víceméně objektivních poruch a zábran v psychickém vývoji, ve zdravém psychickém fungování.Jan Poněšický, lékař a psycholog, psychoanalytik žijící od roku 1977 v emigraci, se pokouší srozumitelným způsobem zprostředkovat moderní psychoanalýzu, která se přes všechny negativní prognózy nejen stále rozvíjí, nýbrž stala se i studnicí a východiskem četných jiných, nových psychoterapií. Zabývá se jak hlubinným zkoumáním osobnosti a jejím komplexním fungováním, tak i aplikací na vznik normálních i abnormálních charakterových vlastností, na vývoj k neurózám, psychosomatickým onemocněním či psychózám. Zvláštní pozornost věnuje i možnosti využití psychoanalytické metody – spíš jde o způsob uvažování - na skupinové a společenské jevy. Kniha by měla být jak úvodem do psychoanalýzy pro zainteresované laiky, studenty a sociální pracovníky, tak i možností se zamyslet se nad vlastní dosavadní psychoterapeutickou praxí, nad vlastním psychoanalytickým pojetím. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Úvod do moderní psychoanalýzy - Jan Poněšický - e-kniha

Informační systémy v moderním personálním řízení - Žufan Jan

Informační systémy v moderním personálním řízení - Žufan Jan
Detail

Publikace vychází z mnohaletých zkušeností autora s problematikou personálních informačních systémů (PIS). Přehledným způsobem předkládá základní informace o architektuře personálních informačních systémů a podrobně rozebírá možnosti a rizika plynoucí z nasazení aplikací PIS za účelem podpory řízení a výkonu personálních procesů. Autor prezentuje trend směřující od využití lokálních expertních systémů přes autonomní komplexní personální informační systémy až po integrovaná řešení v rámci systémů ERP, resp. ERP II, zahrnující i nástroje pro strategické plánování a řízení organizací, jehož nedílnou složkou jsou lidské zdroje. (patro.cz)

Podobné produkty ako Informační systémy v moderním personálním řízení - Žufan Jan

Výuková komunikace - Roman Švaříček, Jana Navrátilová, Zuzana Šalamounová, Klára Šeďová, Martin Sedláček, Martin Majcík

Výuková komunikace - Roman Švaříček, Jana Navrátilová, Zuzana Šalamounová, Klára Šeďová, Martin Sedláček, Martin Majcík
Detail

Monografie je syntézou více než desetiletého zájmu autorů o výukovou komunikaci, která se v posledních dekádách stala jedním z klíčových témat věd o vzdělávání. Současné teorie akcentují centrální úlohu komunikace ve vztahu k učení a vytváření znalostí ve třídě, důsledkem čehož je, že vzdělávací výsledky žáků začínají být připisovány kvalitě výukové komunikace. Jednoduše řečeno, pokud chceme zlepšit výsledky žáků, musíme se zabývat rolí, kterou řeč a komunikace ve školním vzdělávání sehrávají. Kniha představuje vlivné teorie, jejichž prostřednictvím bývá vysvětlován vztah mezi řečí, myšlením a učením, dále se věnuje základním charakteristikám výukové komunikaci, učitelským otázkám, žákovské angažovanosti, dialogickému vyučování coby žádoucímu komunikačnímu uspořádání, vztahům ve školní třídě a vzděláváním učitelů zaměřenému na zkvalitnění výukové komunikace ve třídách, kde tito učitelé vyučují. Čtenář v knize nalezne aktuální teorie podložené důkazy z výzkumných šetření a možné implikace pro pedagogickou praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Výuková komunikace - Roman Švaříček, Jana Navrátilová, Zuzana Šalamounová, Klára Šeďová, Martin Sedláček, Martin Majcík

Notre-Dame de Paris - Victor Hugo, Lucie Přikrylová - audiokniha

Notre-Dame de Paris - Victor Hugo, Lucie Přikrylová - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Audiokniha nabízí nejznámější příběh o lásce a vášni ze samotného srdce Paříže, který je převyprávěn zjednodušenou francouzštinou. Ponořte se do surové ho prostředí středověké Francie a poslechněte si příběh o krásné tanečnice Esmeraldě a o mužích, kteří propadli jejímu kouzlu. Nemusíte se však obávat, že byste textu neporozuměli, je výbornou volbou pro začínajícího posluchače. Text vypráví rodilá mluvčí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Notre-Dame de Paris - Victor Hugo, Lucie Přikrylová - audiokniha
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2), Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8), Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2), Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8), Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1), Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5), Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu (978-80-247-5769-8), Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem (978-80-87573-07-5), Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6), Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242), Komunikace (9788779689527), Nadpřirozená komunikace (), Jana Eyrová, Tajemství úspěšné komunikace, Básně Jana Nerudy (), Byznys etiketa a komunikace, Babí léto Jana Wericha, Portrét básníka Jana Nerudy (), Jana: Cesta - CD (EH00442331), Listy M. Jana Husa, Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4), Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008), Jana 100g - 53 oranžová (7142), Jana 100g - 66 růžová (7050), Jana 100g - 51 žlutá (7048), Jana 100g - 42 přírodní (7044), Duchovní doprovázení podle sv. Jana (), Jana 100g - 44 sv.šedá (7045), Kozubková Jana: TouLaní - CD (G211802)