Marketing služeb efektivně a moderně - miroslava vaštíková

Produkt Marketing služeb efektivně a moderně - miroslava vaštíková sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing služeb efektivně a moderně - miroslava vaštíková upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková

Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
Detail

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha

Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha
Detail

eBook:,V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha , Moučníky moderně i tradičně: moderně i tradičně (978-80-7371-137-5)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8) , Marketing menších a středních firem

Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Základy marketingu - Karlíček Miroslav
Detail

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Karlíček Miroslav , Zatřiďování majetku a služeb (978-80-271-0406-2)

Gizka a Peter spolu v kuchyni: Retro recepty známej svokry a moderné recepty obľúbeného šéfkuchára (978-80-573-0266-7)

Gizka a Peter spolu v kuchyni: Retro recepty známej svokry a moderné recepty obľúbeného šéfkuchára (978-80-573-0266-7)
Detail

Kniha - autor Gizka Oňová; Peter Varga, 120 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Priaznivcov dobrého a kvalitného jedla je veľa a stále pribúdajú. Domáce varenie je totiž najlepší spôsob stravovania tak z finančného, ako aj zo zdravotného hľadiska. Spoločné varenie bolo pre nás oboch veľmi zábavné a zároveň inšpiratívne. Ak naše recepty oslovia mladú aj staršiu generáciu, splnil sa náš zámer: spájať rôzne generácie v jednej kuchyni. (alza.cz)

Podobné produkty ako Gizka a Peter spolu v kuchyni: Retro recepty známej svokry a moderné recepty obľúbeného šéfkuchára (978-80-573-0266-7) , Století miroslava zikmunda - dvd (n01228)

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha

Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Miroslav Karlíček - e-kniha , Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Moderné hviezdy

Moderné hviezdy
Detail

Nájdeš tu veľa moderných dievčat, ktorým môžeš nádherne upraviť a ozdobiť nechty.Vyfarbuj a vyzdobuj podľa vlastnej fantázie.Ty si štylistka! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderné hviezdy , Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)

Moderné hviezdy

Moderné hviezdy
Detail

V knižke stretneš veľa moderných dievčat, ktorým môžeš nalíčiť tvár a ozdobiť nechty pomocou nádherných nálepiek.Môžeš ich vyfarbiť a vytvoriť tak štýl, ktorý sa ti páči najviac!Ty si štylistka! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderné hviezdy , Osobnosti a příběhy sociálních služeb (978-80-908638-5-9)

Efektívne riadenie ľudských zdrojov - Kubalák Milan

Efektívne riadenie ľudských zdrojov - Kubalák Milan
Detail

Publikácia Efektívne riadenie ľudských zdrojov je vyjadrením dlhoročného úsilia autora o vypracovanie práce postavenej s ohľadom na špecifiká Slovenska a jeho súčasnej spoločensko-ekonomickej charakteristiky. V publikácii dominuje orientácia na "efektívnosť personálnej práce" vo všetkých jej častiach: 1. Východiská, trendy a bariéry modernej a efektívnej personálnej práce 2. Strategické riadenie ľudských zdrojov ako rozhodujúci predpoklad efektívnosti personálnej práce 3. Vedecké poznatky a moderné technológie v personálnej práci. Obsah i štruktúra publikácie sú premyslené a podriadené vyššie uvedenému zámeru autora. Podporným faktom v prospech uvedenej publikácie je aj odborná orientácia autora - psychológa, ktorý sa svojej odbornej orientácie pridržiava a patrične prezentuje i s ohľadom na prax. Vydanie tejto publikácie je pozitívne vnímané odborníkmi i širokou verejnosťou. Jej štúdium je nevyhnutnou súčasťou vysokoškolskej výučby na fakultách so študijnými programami orientovanými na manažment a prácu s ľuďmi. (patro.cz)

Podobné produkty ako Efektívne riadenie ľudských zdrojov - Kubalák Milan , Anglická gramatika efektivně a přehledně (978-80-271-0892-3)

Moderné fasády - Andrew Watts

Moderné fasády - Andrew Watts
Detail

Kniha Moderné fasády je prekladom z anglického originálu. Autor knihyAndrew Watts má dvadsaťročné skúsenosti ako architekt špecializujúci sa nafasády v medzinárodných projektoch, v ktorých sa uplatňujú rozličné konštrukciea technológie. Okrem iného pracoval ako projektant v ateliéri Jeana Nouvela vParíži, kde sa zúčastňoval na projektoch viacerých významných budov. Publikáciaje rozdelená na šesť hlavných častí nazvaných podľa materiálu fasády: kov, sklo,betón, murivo, plast, drevo. Zaujímavé príklady vydarených fasád dopĺňajú rezyfasádnymi profilmi, detaily stykov a dôležitých častí fasády. Všetko, samozrejme,progresívne, avšak overené. Obrazovú časť knihy sprevádzajú informácie, ktorésa inde ťažko hľadajú. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderné fasády - Andrew Watts , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Anglická gramatika efektivně a přehledně - Walther Lutz

Anglická gramatika efektivně a přehledně - Walther Lutz
Detail

Gramatika jako žádná jiná - moderní, přehledná, strukturovaná, výklady jednotlivých jevů jsou často doplněny obrázky či grafy, díky kterým se vám rozsvítí v hlavě a pochopíte i ty gramatické záležitosti, se kterými jste dosud zápasili. Vizuální znázornění podpoří snadné zapamatování a rychlé vybavení toho, co jste se naučili. Díky intuitivnímu výkladu, rozmanitému a překvapujícímu zobrazení budete motivovaní, budete rychle postupovat a učení vás bude bavit. Kniha je vhodná pro úroveň znalosti jazyka A1-B2. (patro.cz)

Podobné produkty ako Anglická gramatika efektivně a přehledně - Walther Lutz , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Líný učitel jak učit dobře a efektivně (978-80-7496-344-5)

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Samomluvy miroslava macka (978-80-755-1042-6)

Tradičná kuchárka moderne - Pekný Roman

Tradičná kuchárka moderne - Pekný Roman
Detail

Majstri kuchárskeho a cukrárskeho umenia vás naučia majstrovsky skĺbiť tradičnú kuchyňu s modernými trendmi v gastronómii, dať osvedčeným potravinám a jedlám nové chute a vône, variť a piecť vtipne jednoducho, zdravo, chutne. Vychádzajú z osvedčených receptov slovenskej a európskej kuchyne, ale podávajúcich v novom, modernom šate, s dôrazom na zdravú výživu, kvalitu, rýchlosť a jednoduchosť prípravy. Autori sú špičkovými profesionálmi v kulinárnej sfére, ktorí študujú tradičnú gastronómiu, dokonale ovládajú aj moderné trendy a podávajú dôkladne odskúšané a osvedčené receptúry. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tradičná kuchárka moderne - Pekný Roman , Století miroslava zikmunda (978-80-746-2754-5)

Moderné zbrane - Dougherty Martin J.

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Zoopisník miroslava bobka (978-80-271-0739-1)

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost (978-80-247-2042-5)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Princip solidarity ve financování služeb sociální péče (9788024637365)

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Marketing nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Efektívne využívanie energie pri prevádzke zariadení a budov - 16

Efektívne riadenie ľudských zdrojov (978-80-8155-016-4)

Efektívne riadenie ľudských zdrojov (978-80-8155-016-4)
Detail

Kniha - autor Milan Kubalák, 528 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Publikácia Efektívne riadenie ľudských zdrojov je vyjadrením dlhoročného úsilia autora o vypracovanie práce postavenej s ohľadom na špecifiká Slovenska a jeho súčasnej spoločensko-ekonomickej charakteristiky. V publikácii dominuje orientácia na "efektívnosť personálnej práce" vo všetkých jej častiach: 1. Východiská, trendy a bariéry modernej a efektívnej personálnej práce 2. Strategické riadenie ľudských zdrojov ako rozhodujúci predpoklad efektívnosti personálnej práce 3. Vedecké poznatky a moderné technológie v personálnej práci. Obsah i štruktúra publikácie sú premyslené a podriadené vyššie uvedenému zámeru autora. Podporným faktom v prospech uvedenej publikácie je aj odborná orientácia autora - psychológa, ktorý sa svojej odbornej orientácie pridržiava a patrične prezentuje i s ohľadom na prax. Vydanie tejto publikácie je pozitívne vnímané odborníkmi i širokou verejnosťou.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektívne riadenie ľudských zdrojov (978-80-8155-016-4) , Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1)

Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva (978-80-571-0263-2)

Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva (978-80-571-0263-2)
Detail

Kniha - autor Ladislav Briestenský, 224 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Každé obecné zastupiteľstvo predstavuje jedinečnú zostavu osôb, čo sa premieta do rozmanitosti názorov a záujmov. Ako transformovať jedinečnú zostavu osôb obecného zastupiteľstva na kooperujúci tím a docieliť tak maximálnu efektívnosť ich zasadnutí? Odpovede na túto otázku prináša publikácia Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva. Netradičný pohľad na zdanlivo jasnú tému vychádza z bohatých skúseností autora s vedením zasadnutí obecných zastupiteľstiev a dôverného poznania najčastejších problémov. Obsah publikácie je rozvrhnutý do krátkych, no obsahovo výdatných kapitol, ktoré sú vhodne doplnené príkladmi, odporúčaniami, praktickými skúsenosťami a stručnou rekapituláciou. Detailne spracované témy súvisiace s prípravou, zabezpečením a priebehom zasadnutia poskytujú vyčerpávajúci pohľad na zložitý proces a poskytujú návod, ako ho zefektívniť. Autor sa nevyhýba ani... (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektívne zasadnutie obecného zastupiteľstva (978-80-571-0263-2) , Event marketing (80-247-0646-6)

Salátová mísa s příborem "Moderne" - Nambé

Salátová mísa s příborem "Moderne" - Nambé
Detail

Křišťálově čirá mísa Moderne je ručně vymodelovaný skvost, promyšlený do posledního detailu jenž dokazuje, že méně někdy skutečně znamená víc. Své o tom ví i designéři značky Nambé, kde se rozhodli jít v tomto případě cestou minimalismu, návratem k osvědčené klasice a jednoduchosti. Mísa je vyrobena z bytelného kusu skla a díky její sympatické nenucenosti v ní skvěle vyniknou pestrobarevné saláty a jiné výrazné pochutiny. Současní balení jsou také dřevěné salátové příbory, skvostně řešené, s příjemně masivními rukojeťmi, které dokonale padnou do ruky. Pokud jste zvyklí na početnější návštěvy, mísa Moderne je se svojí výškou 19 a šířkou 28 cm skvělou volbou. Údržba ... Certifikáty/ocenění ... Odkazy: O značce Nambé ZDE. Produkty Nambé ZDE. (decoronline.cz)

Podobné produkty ako Salátová mísa s příborem "Moderne" - Nambé , Marketing for small and medium enterprises

Moderné trendy v detských chirurgických oboroch

Moderné trendy v detských chirurgických oboroch

Moderné trendy v detských chirurgických oboroch

Anglická gramatika efektivně a přehledně - vizuání způsob učení - Walther Lutz

Anglická gramatika efektivně a přehledně - vizuání způsob učení - Walther Lutz
Detail

Gramatika jako žádná jiná - moderní, přehledná, strukturovaná, výklady jednotlivých jevů jsou často doplněny obrázky či grafy, díky kterým se vám rozsvítí v hlavě a pochopíte i ty gramatické záležitosti, se kterými jste dosud zápasili. Vizuální znázornění podpoří snadné zapamatování a rychlé vybavení toho, co jste se naučili. Díky intuitivnímu výkladu, rozmanitému a překvapujícímu zobrazení budete motivovaní, budete rychle postupovat a učení vás bude bavit. Kniha je vhodná pro úroveň znalosti jazyka A1-B2. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Anglická gramatika efektivně a přehledně - vizuání způsob učení - Walther Lutz , Naučte se psát zprávy a návrhy: jak jasně a efektivně reportovat a připravovat přesvědčivé návrhy (978-80-7508-719-5)

Anglická gramatika efektivně a přehledně (978-80-271-0892-3)

Anglická gramatika efektivně a přehledně (978-80-271-0892-3)
Detail

Kniha - autor Lutz Walther, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Gramatika jako žádná jiná - moderní, přehledná, strukturovaná, výklady jednotlivých jevů jsou často doplněny obrázky či grafy, díky kterým se vám rozsvítí v hlavě a pochopíte i ty gramatické záležitosti, se kterými jste dosud zápasili. Vizuální znázornění podpoří snadné zapamatování a rychlé vybavení toho, co jste se naučili. Díky intuitivnímu výkladu, rozmanitému a překvapujícímu zobrazení budete motivovaní, budete rychle postupovat a učení vás bude bavit. Kniha je vhodná pro úroveň znalosti jazyka A1-B2. (alza.cz)

Podobné produkty ako Anglická gramatika efektivně a přehledně (978-80-271-0892-3) , Smederevo v preklade miroslava demáka (978-80-8194-132-0)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Moderné autá (978-80-8444-375-3)

Moderné autá (978-80-8444-375-3)
Detail

Kniha - slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá 4 maľovanky+farebné ceruzky (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderné autá (978-80-8444-375-3) , Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Moderné zbrane (978-80-7451-606-1)

Moderné zbrane (978-80-7451-606-1)
Detail

Kniha - autor Martin J. Dougherty, 224 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderné zbrane (978-80-7451-606-1)

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Detail

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Myšlenkové mapy pro studenty-Učte se efektivně a nastartujte... - Chytková Dagmar

Myšlenkové mapy pro studenty-Učte se efektivně a nastartujte... - Chytková Dagmar
Detail

Schopnost učit se efektivně a pamatovat si spoustu informací můžete stále zlepšovat. Myšlenkové mapy jsou výborným nástrojem pro studenty, protože rozvíjí kreativitu a zajišťují přechod od memorování k pochopení učiva. Neslouží primárně k tomu, aby se člověk dobře naučil na zkoušky, ale měly by rozvíjet myšlení jako takové. Schopnost rychlé analýzy, hledání systému a souvislostí nebo třeba práce s asociacemi jsou důležité pro život a práci po škole. Autoři se věnují především oblastem, které souvisejí s vysokoškolským studiem. Na příkladech popisují, jak pomocí myšlenkových map: - číst odborné texty - psát odborné texty - psát poznámky z přednášek - dělat zápisky z humanitních knih a článků - dělat zápisky z přírodovědných knih a článků - připravovat prezentace - organizovat čas - pracovat na projektech a mnoho dalšího. Kniha bude zdrojem inspirace pro každého, kdo se rozhodne myšlenkové mapy na vysoké škole využívat. Další zdroj informací představuje web Myslenkove-mapy.cz nebo knihy Tonyho Buzana Rychlé čtení, Trénink paměti, Používejte hlavu, Myšlenkové mapy a Myšlenkové mapy v byznysu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Myšlenkové mapy pro studenty-Učte se efektivně a nastartujte... - Chytková Dagmar

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka

Efektívne využívanie energie pri prevádzke zariadení a budov (80-88905-33-8)

Efektívne využívanie energie pri prevádzke zariadení a budov (80-88905-33-8)
Detail

Kniha - autor kolektiv autorů, 160 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Efektívne využívanie energie pri prevádzke zariadení a budov (80-88905-33-8)

Nasladko: zdravo, ľahko, moderne (978-80-8142-851-7)

Nasladko: zdravo, ľahko, moderne (978-80-8142-851-7)
Detail

Kniha - autor Tereza Obejmajerová, 112 stran, slovensky, polotuhá flexo Sladkosti možno pripraviť aj zdravo a moja kuchárska kniha je toho dôkazom. Kombinuje raw, vegánsky, bezlepkový aj klasický prístup. Nevzdávam sa cukru, ale usilujem sa nahrádzať ho prírodnými sladidlami. Namiesto pšeničnej múky používam zdravšie druhy. Hoci nemám problém s laktózou, experimentujem s nemliečnymi výrobkami. Pečiem aj klasické torty a koláče, no, samozrejme, po svojom. Zbožňujem raw dezerty a vymýšľam sladké drobnosti na raňajky, ku káve alebo k aperitívu. Skúste to tak ako ja – sladko a zdravo. Nebojte sa, nebudete potrebovať špeciálne roboty, vystačíte si s mixérom, rukami a vareškou. (alza.cz)

Podobné produkty ako Nasladko: zdravo, ľahko, moderne (978-80-8142-851-7)

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková
Detail

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha

Internetový marketing - Janouch Viktor

Internetový marketing - Janouch Viktor
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Janouch Viktor

Aplikovaný marketing - Oreský Milan

Aplikovaný marketing - Oreský Milan
Detail

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaný marketing - Oreský Milan

Konec marketingu - Gil Carlos

Konec marketingu - Gil Carlos
Detail

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (patro.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos

Absolutní základy moderního marketingu

Absolutní základy moderního marketingu
Detail

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet... (alza.cz)

Podobné produkty ako Absolutní základy moderního marketingu

Šlabikár multi level marketingu

Šlabikár multi level marketingu
Detail

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú... (alza.cz)

Podobné produkty ako Šlabikár multi level marketingu

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing! - Seth Godin

Tohle je marketing! - Seth Godin
Detail

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin
Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8), Moučníky Moderně i tradičně: Moderně i tradičně (978-80-7371-137-5), Marketing menších a středních firem, Zatřiďování majetku a služeb (978-80-271-0406-2), Století Miroslava Zikmunda - DVD (N01228), Jak efektivně krotit firemní pohledávky, Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4), Osobnosti a příběhy sociálních služeb (978-80-908638-5-9), Anglická gramatika efektivně a přehledně (978-80-271-0892-3), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), Líný učitel Jak učit dobře a efektivně (978-80-7496-344-5), Samomluvy Miroslava Macka (978-80-755-1042-6), Století Miroslava Zikmunda (978-80-746-2754-5), Století Miroslava Horníčka (978-80-7597-187-6), Zoopisník Miroslava Bobka (978-80-271-0739-1), Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost (978-80-247-2042-5), Princip solidarity ve financování služeb sociální péče (9788024637365), Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4), Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4), Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy (978-80-7373-061-1), Event marketing (80-247-0646-6), MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES, Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1), Tajné války tajných služeb (978-80-766-2380-4), Jak efektivně vést porady (978-80-247-1625-1), Naučte se psát zprávy a návrhy: Jak jasně a efektivně reportovat a připravovat přesvědčivé návrhy (978-80-7508-719-5), Smederevo v preklade Miroslava Demáka (978-80-8194-132-0), Obsahový marketing (978-80-251-4152-6), Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)