Marketing nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Produkt Marketing nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)
Detail

Kniha - autor Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik, 364 stran, slovensky, Brožovaná bez přebalu lesklá Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4) , Marketing nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4)

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková
Detail

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková , Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Detail

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0) , Magnólie a démon (978-80-905-0438-7)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)

Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3)
Detail

Kniha - autor Simon Hall, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu a neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály. Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s mnohaletou praxí. Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe. Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosa (978-80-7508-713-3) , Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Detail

Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4) , Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)

Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
Detail

Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce... (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4) , Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)

Povinné predprimárne vzdelávanie (978-80-571-0384-4)

Povinné predprimárne vzdelávanie (978-80-571-0384-4)
Detail

Kniha - autor Oľga Pivarníková; Lucia Pivarníková, 132 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Materská škola v sústave škôl plní dôležitý článok v procese výchovy a vzdelávania detí. Osobitnú pozornosť si zaslúži povinné predprimárne vzdelávanie pre deti, ktoré dosiahli päť rokov do konca augusta, ktorý predchádza začiatku školského roka, v ktorom budú deti plniť povinnú školskú dochádzku.Druhé vydanie publikácie Povinné predprimárne vzdelávanie predstavuje inštitút povinného vzdelávania v intenciách noviel školského zákona, zákona o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a zákona o financovaní regionálneho školstva. Čitateľ určite ocení, že sa autorky publikácie nezamerali len na teoretické vysvetlenie danej problematiky, ale venovali časť publikácie aj praktickým odporúčaným vzorom.Publikácia je určená pre zriaďovateľov materských škôl, vedúcich pedagogických zamestnancov, pedagogických zamestnancov a pre všetkých, ktorí sú zodpovední za... (alza.cz)

Podobné produkty ako Povinné predprimárne vzdelávanie (978-80-571-0384-4) , Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)

Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4)
Detail

Kniha - autor Pavel Kohout, 216 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace stručně a přístupně shrnuje více než 25 let autorových zkušeností na kapitálových trzích. Srozumitelnosti pomáhá bohatá grafická příloha. Autor věnuje pozornost obvyklým chybám začínajících i pokročilých investorů, rovněž i různým druhům rizik. Zabývá se ekonomickými a politickými faktory, podstatnou část tvoří algoritmické investování. (alza.cz)

Podobné produkty ako Investice: Nová strategie (978-80-271-2101-4) , Rodinné klubko (978-80-8111-571-4)

Konflikt Ja, my, oni (978-80-571-0326-4)

Konflikt Ja, my, oni (978-80-571-0326-4)
Detail

Kniha - autor Jana Pružinská; Vladimír Labáth, 300 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Konflikt je súčasťou nášho života bez ohľadu na to, či sa nám to páči alebo nie. Publikácia Konflikt – ja, my, oni prináša pohľad na konflikt z inej perspektívy, ako ho zvyčajne chápeme. Autori sa nevenujú len vonkajším prejavom ako hnev, krik, útoky, ktoré konflikty sprevádzajú, ale odhaľujú jadro konfliktov, ktorým je stret dvoch či viacerých dilem v našom vnútornom svete, rozpor odlišných záujmov ľudí, spor v skupine či medzi skupinami navzájom. Prostredníctvom mnohých príkladov z každodenného života predstavujú celý rad aspektov konfliktu s dôrazom na jeho emocionálne dimenzie. Publikácia je určená pre každého, kto má záujem spoznať zákonitosti konfliktov prebiehajúcich v každom z nás alebo medzi nami, a tak možno aj pomôcť zvládať konflikty iným. (alza.cz)

Podobné produkty ako Konflikt Ja, my, oni (978-80-571-0326-4) , 19. vánoce (978-80-7633-571-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Základy a kazuistika kánonického manželského práva (978-80-571-0269-4)

19. Vánoce (978-80-7633-571-4)

19. Vánoce (978-80-7633-571-4)
Detail

Elektronická kniha - autor James Patterson, 280 stran, česky Seržantka Lindsay Boxerová se chystá strávit svátky s rodinou. Když ale dostane tip, že se v San Francisku na Vánoce chystá loupež století, její plány se hroutí. Strůjce zločinu se snaží ve městě rozpoutat pekelný chaos, aby od sebe odvrátil pozornost. Jediné, co o něm policie ví, je, že lační po bohatství, krvi a pozornosti médií a že jeho chamtivost nezná hranic. (alza.cz)

Podobné produkty ako 19. Vánoce (978-80-7633-571-4) , Hudební nástroje pro malé muzikanty: orchestr, hudební nástroje, skladby (978-80-7567-519-4)

Rodinné klubko (978-80-8111-571-4)

Rodinné klubko (978-80-8111-571-4)
Detail

Kniha - autor Táňa Keleová-Vasilková, 232 stran, česky, pevná s přebalem lesklá V každé rodině to vře a klokotá… láskou, ale i situacemi, které přináší sám život. Rodina je jako klubko. Klubko svázané láskou, co narůstá s přibývajícími společnými roky, prožitými událostmi, co skrývá malá i větší tajemství, bolesti i prohry. Platí to i pro rodinu Sáry a Vlada. Jejich klubko je velké, protože mají čtyři děti a pořád se u nich něco děje. Ale co když se klubko naruší? Co potom? (alza.cz)

Podobné produkty ako Rodinné klubko (978-80-8111-571-4) , Vousáči: péče, střihy, trendy (978-80-7529-506-4)

19. Vánoce (978-80-7633-571-4)

19. Vánoce (978-80-7633-571-4)
Detail

Kniha - autor James Patterson; Maxine Paetro, 280 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Seržantka Lindsay Boxerová se chystá strávit svátky s rodinou. Když ale dostane tip, že se v San Francisku na vánoce chystá loupež století, její plány se hroutí. Strůjce zločinu se snaží ve městě rozpoutat pekelný chaos, aby od sebe odvrátil pozornost. Jediné, co o něm policie ví, je, že lační po bohatství, krvi a pozornosti médií a že jeho chamtivost nezná hranic. (alza.cz)

Podobné produkty ako 19. Vánoce (978-80-7633-571-4) , Malý zajíček hudební nástroje (978-80-256-2704-4)

Zákon o zdravotnom poistení: Komentár (978-80-571-0467-4)

Zákon o zdravotnom poistení: Komentár (978-80-571-0467-4)
Detail

Kniha - autor Katarína Fedorová, 400 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Komentár k zákonu o zdravotnom poistení predstavuje svojím zameraním a komplexnosťou jedinečnú publikáciu v slovenskej odbornej literatúre zaoberajúcu sa problematikou zdravotného poistenia. Poskytuje podrobný výklad zákona č. 580/2004 Z. z. o zdravotnom poistení, pričom mapuje tiež relevantné súdne rozhodnutia slovenských a českých súdov, ako aj Súdneho dvora EÚ.Publikácia poskytuje užitočné odpovede na praktické otázky súvisiace s vykonávaním verejného zdravotného poistenia, pričom vzhľadom na desiatky novelizácií komentovaného zákona nebolo nachádzanie odpovedí jednoduchou úlohou. Keďže autorka má reálne skúsenosti s aplikáciou predmetného zákona v praxi, ponúka v publikácii závery, o ktoré sa čitateľ môže vo svojej praxi či štúdiu oprieť a prípadne ho aj podnietia k hlbšiemu zamysleniu nad podstatou a zmyslom verejného zdravotného poistenia. Komentár reaguje aj na novelu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákon o zdravotnom poistení: Komentár (978-80-571-0467-4) , Povinné predprimárne vzdelávanie (978-80-571-0384-4)

Zákon o regionálnej investičnej pomoci (978-80-571-0074-4)

Zákon o regionálnej investičnej pomoci (978-80-571-0074-4)
Detail

Kniha - autor Vojtech Ferencz; Boris Balog; Boris Škoda, 208 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Nový zákon o regionálnej investičnej pomoci reaguje na meniace sa prostredie a stále nové vznikajúce trendy v oblasti podnikania. Vláda Slovenskej republiky preto priniesla úplne novú legislatívu obsahujúcu dôležité zmeny v systéme poskytovania investičnej pomoci. Základným cieľom novej legislatívy regionálnej investičnej pomoci je vytvorenie takého legislatívneho rámca, ktorý umožní na jednej strane podporu investícií smerujúcich do menej rozvinutých regiónov a na druhej strane umožní podporu zvyšovania konkurencieschopnosti slovenských podnikov v období potreby zvyšovania produktivity, zavádzania riešení automatizácie a robotizácie a ostatných trendov inteligentného priemyslu. Vzhľadom na novú legislatívu spracoval autorský kolektív praktický komentár k zákonu o regionálnej investičnej pomoci, pričom sa autori zameriavajú na praktický výklad jednotlivých... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákon o regionálnej investičnej pomoci (978-80-571-0074-4) , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)

Jazykové kurzy pre deti cudzincov (978-80-571-0201-4)

Jazykové kurzy pre deti cudzincov (978-80-571-0201-4)
Detail

Kniha - autor Oľga Pivarníková, 80 stran, slovensky Zvyšujúci sa počet školopovinných detí cudzincov na Slovensku podnietil potrebu organizovania jazykových kurzov slovenského jazyka na prekonávanie komunikačných bariér. Praktická príručka „Jazykové kurzy pre deti cudzincov" prináša celú škálu odpovedí, ktoré sa pri organizácii takýchto kurzov v praxi vyskytnú. Čitateľ formou tejto príručky dostáva do rúk praktický návod, ako finančne a organizačne zabezpečiť jazykový kurz, ako pripraviť jeho obsahovú náplň, no získa aj komplexný pohľad na zameranie a priebeh kontroly kurzu. Veľmi hodnotnou súčasťou publikácie sú otázky z praxe vrátane odpovedí, odporúčané vzory dokumentov, ale aj ukážka vzorovej vyučovacej hodiny. Publikácia je určená pre všetkých, ktorí uvažujú o organizovaní kurzov slovenského jazyka pre deti cudzincov, ale ja pre tých, ktorí ich už organizujú, čím umožňujú deťom cudzincov skvalitniť svoju komunikáciu v slovenskom jazyku a rýchlo sa zaradiť... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jazykové kurzy pre deti cudzincov (978-80-571-0201-4) , J.r.r. tolkien: malí ľudia, veľké sny (978-80-556-5627-4)

J.R.R. Tolkien: Malí ľudia, veľké sny (978-80-556-5627-4)

J.R.R. Tolkien: Malí ľudia, veľké sny (978-80-556-5627-4)
Detail

Kniha - autor María Isabel Sánchez Vegara, 32 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Malý John Ronald Ruele Tolkien často premýšľal, kde a ako vznikajú slová a jazyky. Každý deň po škole sa stretával s kamarátmi a vymýšľali si tajný magický svet. V dospelosti rozprával svojim deťom príbehy, v ktorých sa hobiti, trpaslíci, elfovia, čarodeji a ľudia spojili, aby zachránili Ronaldovu vymyslenú Stredozem. Tolkien, otec modernej fantasy, nám ukázal krásu jazykov a nenahraditeľnosť priateľstva. Na konci knihy nájdeš skutočné fotografie Tolkiena a fakty z jeho života. (alza.cz)

Podobné produkty ako J.R.R. Tolkien: Malí ľudia, veľké sny (978-80-556-5627-4) , Malý zajačik – doprava (978-80-567-0438-7)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)
Detail

Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1) , Pláž v noci (978-80-726-0438-8)

Trestné právo hmotné II: Osobitná časť (978-80-571-0409-4)

Trestné právo hmotné II: Osobitná časť (978-80-571-0409-4)
Detail

Kniha - autor Jozef Záhora, 688 stran, slovensky, Pevná bez přebalu lesklá - autor Jozef Záhora, 688 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Učebnica Trestné právo hmotné II. - osobitná časť bezprostredne nadväzuje na učebnicu Trestného práva hmotného I. - všeobecnú časť. Základnou úlohou osobitnej časti Trestného zákona je konkretizovať všeobecný pojem trestného činu vymedzený vo všeobecnej časti Trestného zákona a ustanoviť príslušné sankcie. Táto konkretizácia je legislatívne vyriešená tak, že jednotlivé trestné činy sú opísané ich typickými znakmi, ktorými sa navzájom odlišujú. Súhrn týchto typických znakov tvorí skutkovú podstatu príslušného trestného činu. Aj o trestných sankciách platí, že osobitná časť určuje len ich základ, ktorý je doplnený ustanoveniami vo všeobecnej časti. Je všeobecne uznávaným faktom, že pre správny výklad osobitnej časti Trestného zákona sa vyžaduje nielen znalosť príslušných ustanovení Trestného zákona, ale aj tých odvetví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Trestné právo hmotné II: Osobitná časť (978-80-571-0409-4) , Učíme se: barvy (978-80-277-0438-5)

Zákon o registri partnerov verejného sektora (978-80-571-0227-4)

Zákon o registri partnerov verejného sektora (978-80-571-0227-4)
Detail

Kniha - autor Pavol Vargaeštok; Róbert Hronček; Veronika Košíková, 176 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Cieľom komentára je priniesť širokej, odbornej i laickej verejnosti ucelený právny výklad jednotlivých ustanovení zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora, spolu s ustanoveniami iných súvisiacich zákonov v podmienkach slovenskej aj európskej legislatívy. Autori v rámci tohto výkladu prinášajú teoreticko-právny a praktický pohľad a vysvetlenia základných definičných pojmov zavedených a upravených zákonom č. 315/2016 Z. z., ako je zmluva v zmysle tohto zákona, subjekt verejnej správy, verejný podnik, partner verejného sektora (jeho pozitívne aj negatívne vymedzenie), oprávnená osoba či v neposlednom rade pojem „konečný užívateľ výhod partnera verejného sektora“. Autori približujú aj register partnerov verejného sektora, registrujúci orgán, registračné konanie a jeho základné charakteristiky. Komentár dôkladne vypovedá o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákon o registri partnerov verejného sektora (978-80-571-0227-4) , Mějte se rádi! (978-80-271-0438-3)

Základy a kazuistika kánonického manželského práva (978-80-571-0269-4)

Základy a kazuistika kánonického manželského práva (978-80-571-0269-4)
Detail

Kniha - autor Veronika Čunderlík Čerbová, 124 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Predkladaná publikácia pojednáva o základných inštitútoch kánonického manželského práva latinského obradu. Čitateľa oboznamuje s teoreticko-praktickým podkladom chápania kánonického práva v korelácii a v strete s právom iných cirkví alebo náboženských spoločností či s právom štátu. Na podklade týchto poznatkov je následne predstavená matéria týkajúca sa typov manželstva, formy uzavretia manželstva, manželských prekážok, manželského súhlasu, zániku manželstva, procesné aspekty nápravy manželstva a zisťovania nulity manželstva. Publikácia originálne a novátorsky prináša na záver každej kapitoly praktické prípady, prostredníctvom ktorých čitateľ aplikuje získané vedomosti na konkrétne situácie. Autorka čerpala z vlastných pedagogických skúseností, a preto publikácia zohľadňuje didaktické a propedeutické hľadisko. Problematika publikácie je v dnešnej dobe nanajvýš aktuálna,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy a kazuistika kánonického manželského práva (978-80-571-0269-4) , Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2)

Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)

Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Kohout, 272 stran Osvědčený a plně aktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům. Poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politickoekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností, ale také například studenti finančních a ekonomických oborů. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelně vysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie pro třetí tisíciletí (978-80-247-5064-4) , Patti a hudební nástroje (978-80-000-6618-9)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4) , Patti a hudební nástroje (978-80-00-06618-9)

Vousáči: Péče, střihy, trendy (978-80-7529-506-4)

Vousáči: Péče, střihy, trendy (978-80-7529-506-4)
Detail

Kniha - autor Peabody Captain Fawcett, 248 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Holičský rádce zevrubně prozkoumává veškeré aspekty vzhledu moderního džentlmenaV záležitostech stylu, ať už jde o nošení plnovousu, kníru nebo rozhodnutí chodit hladce vyholen, jde obvykle o osobní volbu jedince, neboť v moderním životě je jen málo oblastí, kde se trvá na přísně omezujícím stylu vousů či účesu. Holičský rádce moderního džentlmena je praktická příručka pro muže, kteří chtějí vypadat co nejlépe. Kniha čerpá z autorových bohatých kulturních zkušeností, jež získal na svých cestách po světě, a obsáhlého studia historických pramenů a nabízí úžasné postřehy získané od nejuznávanějších holičů na světě, lazebnických umělců, vyznavačů stylu a mistrů bradýřského oboru.Kapitán Fawcett vyzdvihuje roky ověřené postupy zdokonalené pro moderní použití a připojuje srozumitelné návody, jak na to. Text prošpikovaný vtipnými postřehy a podnětnými historickými a literárními citáty... (alza.cz)

Podobné produkty ako Vousáči: Péče, střihy, trendy (978-80-7529-506-4) , Toxickí ľudia (978-80-551-8573-6)

Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (978-80-571-0045-4)

Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (978-80-571-0045-4)
Detail

Kniha - autor Jozef Toman, 240 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Hoci dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru vznikli v úplne inom spoločenskom kontexte, ich použitie zamestnávateľmi je veľmi frekventované aj v súčasnosti. Na aké účely ich možno použiť a ako riešiť problémy v prípade už uzavretých dohôd? Odpovede na tieto otázky prináša publikácia „Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru“. JUDr. et Mgr. Jozef Toman, PhD., v nej detailne rozoberá tento inštitút pracovného práva a sústreďuje sa predovšetkým na praktické problémy súvisiace s jeho používaním. Čitateľ prostredníctvom publikácie získava ucelený pohľad na dobový kontext vzniku dohôd, ako aj na súčasné možnosti ich použitia. Témy ako rozdiely medzi jednotlivými typmi dohôd, súbeh dohody a pracovného pomeru, pravidlá, ktoré Zákonník práce ustanovuje pri každom type dohody, aplikácia jednotlivých ustanovení Zákonníka práce na dohody či možnosť poskytnutia dovolenky... (alza.cz)

Podobné produkty ako Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (978-80-571-0045-4) , Normálni ľudia (978-80-566-1594-2)

IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)

IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4)
Detail

Kniha - autor Miloslav Keřkovský; Alena Hanzelková; Jitka Kominácká, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivity, efektivnosti, kvality, flexibility výroby a služeb. IS/IT jsou nezbytné vzhledem ke globalizaci a zvyšující se dynamice trhů, zkracování inovačních cyklů a zvyšování intenzity konkurenčního boje. Stále více rozhodují o podnikatelském úspěchu či neúspěchu. Zasahují do všech oblastí managementu a týkají se stále většího okruhu zainteresovaných osob (stakeholders). Na druhé straně, i přes trendy zvyšování výkonů a snižování jednotkových nákladů na IS/IT, zejména hardware, jsou... (alza.cz)

Podobné produkty ako IS/IT strategie krok za krokem (978-80-7400-272-4) , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Ľudia a doba: Z môjho života (978-80-569-0000-0)

Ľudia a doba: Z môjho života (978-80-569-0000-0)
Detail

Kniha - autor Jozef Mikloško, 256 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Spomienky na detstvo, dospelosť a starobu, na cesty po svete, zaujímavé aj zabudnuté osobností. V rozhovoroch a úvahách o ľuďoch, rokoch a udalostiach Jozef Mikloško hodnotí dobu a prežitý život. Svoje poznania a skúsenosti opisuje otvorene a optimisticky, nikdy nestráca humor a neberie život, ani seba, príliš vážne. (alza.cz)

Podobné produkty ako Ľudia a doba: Z môjho života (978-80-569-0000-0) , Ľudia a doba: z môjho života (978-80-569-0000-0)

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4)
Detail

Kniha - autor Mária Tajtáková; Jana Nová; Ladislav Bedřich, 196 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4) , Šťastní ľudia čítajú a pijú kávu (978-80-267-0457-7)

Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4)

Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4)
Detail

Kniha - autor Pavel Kohout, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu matná Osvědčený plně zaktualizovaný investiční bestseller známého autora je určen laikům i profesionálům a poskytuje velmi čtivou formou základní praktické informace o investičním managementu, o moderní teorii portfolia, o chování akcií, dluhopisů, komodit a nemovitostí, o politicko-ekonomických souvislostech a o psychologii investování. Ocení ho nejen finanční a pojišťovací poradci či pracovníci bank a investičních společností. Ze strany čtenáře nevyžaduje znalost ekonomie nebo matematiky, zároveň srozumitelněvysvětluje principy moderní investiční teorie. Teoretické zásady jsou ilustrovány řadou příkladů a shrnuty ve formě konkrétních doporučení. Sedmé, zcela přepracované vydání odráží některé zásadní změny vývoje na světových trzích a v globální ekonomice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Investiční strategie: 7. aktualizované a přepracované vydání (978-80-247-5064-4) , Město padlých andělů: nástroje smrti 4 (978-80-276-0227-8)

Génius včelstva (978-80-209-0438-6)

Génius včelstva (978-80-209-0438-6)
Detail

Kniha - autor Éric Tourneret; Sylla de Saint Pierre; Jürgen Tautz, 264 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Autoři knihy přicházejí s novými úchvatnými fotografiemi pořízenými v srdci včelstva i v laboratoři a s textem mimořádné dokumentární solidnosti, ale i poetiky. Zjistíme, jak superorganismus funguje z hlediska komunikace, demokracie a rozhodování, jak bojuje proti nemocem nebo predátorům, jak se včely přizpůsobují, vybírají si matku, k jaké epigenetické proměně může dojít, také o podstatě snubního letu, tichém volání květů, alchymii nektaru, významu vůní a královského parfému, o tom, jak se chuť soli ocitne na konci jejich nohou a jiné zajímavosti. Pochopíme význam plástů pro komunikaci a důležitou roli prázdných buněk, poznáme existenci vnitřní sítě ve včelstvu, neuvěřitelné kognitivní schopnosti včel a jejich paměti. Povinná četba o fascinujícím „géniu včelstva“. (alza.cz)

Podobné produkty ako Génius včelstva (978-80-209-0438-6) , Nové ekonomické nástroje řízení rizika počasí (978-80-7400-269-4)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Pláž v noci (978-80-726-0438-8)

Pláž v noci (978-80-726-0438-8)
Detail

Elektronická kniha - Krátký napínavý příběh od Eleny Ferrante, autorky tetralogie Geniální přítelkyně, je svou tematikou propojený s jejím dalším románem Temná dcera. - autor Elena Ferrante, 44 stran, česky Krátký napínavý příběh pro děti od Eleny Ferrante, autorky tetralogie Geniální přítelkyněKniha je svou tematikou propojený s jejím dalším románem Temná dcera. Ferrante rozvinula motiv ztracené panenky Celiny, která byla malou holčičkou jménem Mati ponechána na konci dne na pláži napospas svému osudu. Mati totiž dostala kotě, a Celina si připadá zrazená a opuštěná. V noci zažívá neuvěřitelná, často děsivá a tajemná dobrodružství, pociťuje strach a zakouší žárlivost. S východem slunce ale zjišťuje, že nic není takové, jaké se to předchozího dne zdálo být.Knížka je bohatě ilustrovaná Marou Cerri, jednou z nejžádanějších evropských ilustrátorek, která pravidelně spolupracuje s novinami a časopisy.Elena FerrantePublikující už od svého prvního románu Tíživá láska... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pláž v noci (978-80-726-0438-8)

Mějte se rádi! (978-80-271-0438-3)

Mějte se rádi! (978-80-271-0438-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Claudia Croos-Müller, 48 stran Pátý díl barevné edice, kterým provází čtyři kreslené ovečky přinášející dobrou náladu ti ukážou, jak se pomocí snadných fyzických cvičení metodou Body2brain můžeš rychle přenastavit do režimu lásky a laskavosti! Tato malá cvičení ti pomohou probudit lásku a empatii. Můžeš je kdykoli v rychlosti provést, prostě jenom tak, mezi jinými činnostmi, nenápadně a snadno. Co je na nich zvláštního? Okamžitě ovlivní tvé pocity, tvé myšlenky a tvé činy. Mějte se víc rádi! Cvičení jsou nenáročná a snadno proveditelná, účinkují ihned a dlouhodobě, naladí tě na lásku a dodají ti sílu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mějte se rádi! (978-80-271-0438-3)

Magnólie a démon (978-80-905-0438-7)

Magnólie a démon (978-80-905-0438-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Hanina Veselá, 359 stran Nekromantka, či telepatka? Od všeho něco, plus sex-appeal a vražedný instinkt kobry královské, to je Magnólie. Díky svým psychickým schopnostem a jazyku ostrému jako břitva se zatím dostala z každé šlamastiky. Nyní však narazila na tvrdší protivníky, než je ona, – na zombie. Vítejte ve světě, kde magie je běžnou součástí života, vaše myšlenky jsou zboží jako každé jiné a smrt není zdaleka to nejhorší, co vás může potkat! (alza.cz)

Podobné produkty ako Magnólie a démon (978-80-905-0438-7)

Učíme se: Barvy (978-80-277-0438-5)

Učíme se: Barvy (978-80-277-0438-5)
Detail

Kniha - 20 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Milí nejmenší, objevujte svět barev okolo sebe. S pomocí ilustrací se naučte poznat a pojmenovat věci, které nás obklopují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Učíme se: Barvy (978-80-277-0438-5)

Malý zajačik – Doprava (978-80-567-0438-7)

Malý zajačik – Doprava (978-80-567-0438-7)
Detail

Kniha - autor neuveden, 16 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Malý zajačik – Doprava (978-80-567-0438-7)

Judikatúra Súdneho dvora EÚ v oblasti colného práva s komentárom (978-80-571-0243-4)

Judikatúra Súdneho dvora EÚ v oblasti colného práva s komentárom (978-80-571-0243-4)
Detail

Kniha - autor Peter Roháček; Maroš Prosman, 224 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia „Judikatúra Súdneho dvora EÚ v oblasti colného práva s komentárom“ spracúva doterajšiu judikatúru Súdneho dvora EÚ v oblasti colnej únie EÚ a pohybu tovaru cez colnú hranicu a identifikuje významné rozsudky týkajúce sa cla, ktoré výraznou mierou prispeli k objasneniu často neurčitých a nejednoznačných ustanovení colnej legislatívy a k ich výkladu. Publikácia oboznamuje čitateľa s obsahom judikátu, čo zahŕňa uvedenie čísla rozsudku a jeho názov, heslovitú charakteristiku predmetu sporu, presnú citáciu relevantnej prejudiciálnej otázky, výberu z odôvodnenia, návrhu generálneho advokáta (ak nebolo vo veci rozhodnuté bez jeho návrhov) a citáciu podstatných častí výroku. V záverečnej časti autori ponúkajú stručný komentár k judikátu, aby bolo zrejmé, čo je jeho predmetom, prečo je významný a či je (a z akého dôvodu) použiteľný aj v súčasnosti. Predkladaná... (alza.cz)

Podobné produkty ako Judikatúra Súdneho dvora EÚ v oblasti colného práva s komentárom (978-80-571-0243-4)

Normálni ľudia (978-80-566-1594-2)

Normálni ľudia (978-80-566-1594-2)
Detail

Elektronická kniha - Jeden z najoceňovanejších románov súčasnosti. Víťaz Costa Novel Award za najlepší román roka 2018 - autor Sally Rooneyová, 248 stran, slovensky - autor Sally Rooneyová, 248 stran, slovensky Literárny fenomén dekády! Jeden z najoceňovanejších románov súčasnostiJeden z najoceňovanejších románov súčasnosti. Víťaz Costa Novel Award za najlepší román roka 2018, nominácia na Man Bookerovu cenu za rok 2018 a množstvo ďalších cien.Connell a Marianne pochádzajú z jedného malého mestečka na západe Írska, no zdá sa, že tam sa podobnosť medzi nimi končí. Connell je v škole obľúbený, zatiaľ čo Marianne je samotárka. Marianne je z bohatej rodiny, Connel vyrastal bez otca a jeho matka je upratovačka. Keď však jedného dňa nadviažu rozhovor – síce trápny, no strhujúci – spustia lavínu, ktorá navždy zmení ich životy.Normálni ľudia sú príbehom o neprekonateľnej fascinácii, priateľstve a láske. O ľuďoch, ktorých vzájomná príťažlivosť a zároveň neznesiteľná... (alza.cz)

Podobné produkty ako Normálni ľudia (978-80-566-1594-2)

Toxickí ľudia (978-80-551-8573-6)

Toxickí ľudia (978-80-551-8573-6)
Detail

Kniha - autor Bernardo Stamateas, 232 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá Existuje niekto, kto ešte nenarazil na klamárov, arogantných alebo výbušných ľudí, či večných pesimistov? Autoritatívnemu šéfovi, ktorého najväčším koníčkom je ponižovanie, neustále sa sťažujúcemu susedovi, závistlivému kolegovi či príbuznému, ktorý na nás vždy a za všetko hádže vinu, čelil už asi každý. Vyhnúť sa stretnutiam s problematickými ľuďmi je v bežnom živote takmer nemožné. Takíto ľudia nás však stavajú do veľmi nekomfortnej situácie. Sú schopní zruinovať nám život, zničiť naše sny alebo nás na míle vzdialiť od našich cieľov. V knihe TOXICKÍ ĽUDIA sa autor, Beranardo Stamateas, psychológ a klinický sexuológ, zamýšľa nad tým, prečo „toxickí“ konajú tak, ako konajú. Prináša čitateľom presvedčivé a jednoznačné odpovede na otázky ako ich správne identifikovať, ako sa im brániť a stanoviť im limity. Ponúka tiež rady a odporúčania, ako vytvárať s druhými ľuďmi zdravé a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Toxickí ľudia (978-80-551-8573-6)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Tarot Co vám karty prozradí?: 30 praktických využití (978-80-7336-571-4)

Tarot Co vám karty prozradí?: 30 praktických využití (978-80-7336-571-4)
Detail

Kniha - autor Mark McErloy, 156 stran, česky, pevná s přebalem matná (alza.cz)

Podobné produkty ako Tarot Co vám karty prozradí?: 30 praktických využití (978-80-7336-571-4)

Geografie 4 pro střední školy: Geografie České republiky (978-80-7235-571-6)

Geografie 4 pro střední školy: Geografie České republiky (978-80-7235-571-6)
Detail

Kniha - autor Jiří Kastner, 88 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato publikace je součástí čtyřdílné řady učebnic geografie pro čtyřletá gymnázia a další typy SŠ, které mají ve svém učebním plánu vyučovací předmět geografie. Vychází z prvního vydání řady, avšak je zásadně graficky přepracovaná a aktualizovaná o nejnovější odborné a statistické údaje. Učivo je graficky rozlišeno na základní a rozšiřující. Formou výkladového textu, obrázků a statistického materiálu (tabulek a grafů) poskytuje studentům možnost nejen si rozšířit fyzicko-geografický, kulturní a politický rozhled, ale i upevnit schopnost klást si otázky, umět hodnotit informace, objevovat problémy a navrhovat jejich řešení. V závěru každé učebnice je zařazen rejstřík pojmů. (alza.cz)

Podobné produkty ako Geografie 4 pro střední školy: Geografie České republiky (978-80-7235-571-6)

Formatívne hodnotenie: a jeho implementácia do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky (978-80-571-0483-4)

Formatívne hodnotenie: a jeho implementácia do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky (978-80-571-0483-4)
Detail

Kniha - autor Mária Ganajová, 296 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikácia sprístupuje teoretické poznatky o formatívnom hodnotení, jeho stratégiách, nástrojoch a možnostiach jeho implementácie do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky. Ide o kvalitatívne hodnotenie, ktoré sa chápe ako proces používaný učiteľmi a žiakmi počas výučby zameraný na poskytovanie spätnej väzby a následné prispôsobenie výučby s cieľom zlepšiť dosahovanie stanovených výsledkov. Prostredníctvom formatívneho hodnotenia sa žiaci naučia hodnotiť sami seba, svojich spolužiakov i skutočnosti okolo seba. To sa ukazuje ako jedna z dôležitých úloh súčasnej i budúcej školy. Dôvodom vzniku publikácie je aj opakovaná požiadavka analytikov OECD pre oblasť vzdelávania, aby sa do slovenského vzdelávacieho systému zaviedli „prvky formatívneho hodnotenia“, ktoré dokážu zachytiť nielen to, „čo“ a „s akým“ výsledkom sa žiaci učia, ale aj „ako“ sa učia. Teória je doplnená... (alza.cz)

Podobné produkty ako Formatívne hodnotenie: a jeho implementácia do výučby prírodných vied, matematiky a informatiky (978-80-571-0483-4)

Šport, futbal a právo: Vo svetle rozhodnutí Odvolacej komisie Slovenského futbalového zväzu (978-80-571-0016-4)

Šport, futbal a právo: Vo svetle rozhodnutí Odvolacej komisie Slovenského futbalového zväzu (978-80-571-0016-4)
Detail

Kniha - autor Ján Svák; Lukáš Pitek, 228 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Slovenský futbalový zväz je nielen najväčším občianskym združením, ale aj lídrom medzi národnými športovými zväzmi v našej krajine. Pri takom veľkom počte členov je potrebné vytvoriť jasné pravidlá v rámci jeho fungovania. Nastavením takýchto pravidiel sa sleduje pri rozhodovaní jeho orgánov ich zákonnosť a zabezpečenie právnej istoty pre jeho členov. Práve dodržiavanie pravidiel predvída určitú udržateľnosť vo vnútri športového hnutia.Odvolacia komisia Slovenského futbalového zväzu vytvára také rozhodnutia, ktoré uplatňujú princípy, ktoré sú v stanovách Slovenského futbalového zväzu, a odôvodnenia Odvolacej komisie Slovenského futbalového zväzu sa stali inšpiratívne aj pre jeho iné orgány v rámci združenia, ako aj pre regionálne a oblastné futbalové zväzy.Publikácia má za cieľ priblížiť čitateľom rozsiahlu analýzu rozhodovacieho procesu pred Odvolacou komisiou Slovenského... (alza.cz)

Podobné produkty ako Šport, futbal a právo: Vo svetle rozhodnutí Odvolacej komisie Slovenského futbalového zväzu (978-80-571-0016-4)

Pasce moci (978-80-571-0205-2)

Pasce moci (978-80-571-0205-2)
Detail

Kniha - autor Vladimír Labáth, 120 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Moc. Fenomén, ktorý v mnohých vyvoláva prevažne negatívne asociácie. Je túžba po moci vlastná len určitej skupine ľudí a naozaj má len negatívnu podobu? Publikácia „Pasce moci“ prináša nevšedný pohľad na moc ako prejav prirodzených potrieb človeka a súčasť každej interakcie medzi ľuďmi. Autor nestranne podáva informácie o všeobecných charakteristikách moci na úrovni osobnej, interpersonálnej, skupinovej a systémovej, ako aj o širších aspektoch a dôsledkoch jej uplatnenia. Hoci na viacerých miestach publikácie upozorňuje, že moc má pozitívnu i negatívnu podobu, väčšiu pozornosť venuje jej deštruktívnej rovine a nástrahám. Originálny prístup k spracovaniu témy moci umocňuje skutočnosť, že autor čitateľovi svoj názor nevnucuje, vyhýba sa striktným hodnoteniam, tvrdeniam či nekritickému zovšeobecňovaniu, čím poskytuje čitateľovi priestor na vlastné úvahy. Publikácia je určená pre... (alza.cz)

Podobné produkty ako Pasce moci (978-80-571-0205-2)

Podnikové hospodárstvo (978-80-571-0271-7)

Podnikové hospodárstvo (978-80-571-0271-7)
Detail

Kniha - autor Helena Majdúchová, 424 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá 2., aktualizované a prepracované vydanie Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik. V prvej časti sa zameriava na vymedzenie podstaty podniku a podnikania, charakteristiku podnikov podľa právnej formy, združovanie podnikov a ochranu hospodárskej súťaže. Ďalej rozoberá produkčné faktory, teda majetok podniku a kvalitu ľudských zdrojov, kde sa okrem iného zameriava na využívanie motivačných faktorov ako nástroja na zvyšovanie výkonnosti zamestnancov, a tým aj podniku. Druhá polovica publikácie sa venuje podnikovým činnostiam ako zásobovaniu, výrobe, predaju, nákladom, ohodnocovaniu podniku a finančnému hospodárstvu. Záver učebnice sa zameriava na etický aspekt podnikania. Publikácia priamo nadväzuje na učebné texty pod rovnomerným názvom Podnikové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikové hospodárstvo (978-80-571-0271-7)

Makroekonómia: praktikum (978-80-571-0418-6)

Makroekonómia: praktikum (978-80-571-0418-6)
Detail

Kniha - Praktikum z makroekonómie predstavuje efektívnu pomôcku na precvičenie a porozumenie učiva pre študentov kurzu makroekonómie na bakalárskej a/alebo inžinierskej úrovni. Jeho cieľom je uľahčiť študentom štúdium makroekonómie a umožniť im overiť si správnosť riešenia zadaných úloh. Tomuto cieľu je prispôsobená štruktúra jednotlivých kapitol, ktorá prispieva k tomu, aby študent vyťažil pri používaní praktika maximum. Každá kapitola obsahuje teoretické východiská k téme, základné pojmy, príklady a grafické analýzy. Schopnosť študentov aplikovať svoje znalosti preverujú úlohy na uvažovanie a otvorené otázky. K porozumeniu témy a utvrdeniu vedomostí pomôže posudzovanie pravdivosti výrokov. V závere každej kapitoly sú testovacie otázky a doplňovanie textu, pričom si študent môže porovnať svoje riešenia so správnymi riešeniami a postupmi, ktoré obsahuje každá kapitola k väčšine zadaných úloh. Po obsahovej stránke je učebný text kompatibilný s hlavným prúdom... (alza.cz)

Podobné produkty ako Makroekonómia: praktikum (978-80-571-0418-6)

Surogačné materstvo (978-80-571-0241-0)

Surogačné materstvo (978-80-571-0241-0)
Detail

Kniha - autor Lenka Dufalová, 156 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Surogačné (náhradné) materstvo je téma, ktorá vzbudzuje emócie v odbornej aj laickej verejnosti, a to najmä kvôli množstvu etických, morálnych, ale aj právnych otázok, ktoré s touto témou súvisia. Celosvetovo stúpajúca miera neplodnosti, rozvoj reprodukčnej medicíny a náhradné materstvo spolu veľmi úzko súvisia. Surogačné materstvo predstavuje pre mnoho subjektov riešenie bezdetnosti v prípadoch, keď iné možnosti už neprichádzajú do úvahy. Publikácia je zameraná je právnu analýzu vybraných aspektov surogačného materstva. Prináša nové poznatky v oblasti terminológie a pojmológie náhradného materstva v slovenskom rodinnom práve, ako aj kritickú analýzu právnych noriem týkajúcich sa náhradného materstva v Slovenskej republike. V publikácii je taktiež prítomný výrazný komparatívny prvok vo vzťahu takmer k všetkým skúmaným otázkam, ktorým autorka venuje pozornosť. Ide o dielo, ktoré... (alza.cz)

Podobné produkty ako Surogačné materstvo (978-80-571-0241-0)

Katastrálny zákon (978-80-571-0414-8)

Katastrálny zákon (978-80-571-0414-8)
Detail

Kniha - autor Ondrej Halama, 168 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Ak predávate alebo kupujete nehnuteľnosť, kataster kontroluje, či je vaša kúpna zmluva v poriadku. Kontrolu zmluvy vykonávajú orgány katastra podľa katastrálneho zákona. Tento komentár poslúži každému, kto sa snaží porozumieť strohému a niekedy ťažko zrozumiteľnému textu tohto právneho predpisu. Je vhodný tak pre advokátov, ako aj pre realitných maklérov, geodetov, úradníkov a pre každého občana, ktorý chce samostatne nakladať so svojimi nehnuteľnosťami a chrániť svoje vlastnícke práva. Popri vysvetľovaní jednotlivých paragrafov sa autor nevyhýba ani riešeniu komplikovaných teoretických problémov, ako sú účinky odstúpenia od zmluvy, „technická jednota listiny" alebo otázka postupu katastra pri námietke relatívnej neplatnosti. Pri jednotlivých ustanoveniach tiež poukazuje na publikované názory súdov (judikáty), ako aj na nedostatky a vnútorné rozpory katastrálneho zákona. V texte sa... (alza.cz)

Podobné produkty ako Katastrálny zákon (978-80-571-0414-8)
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy (978-80-571-0438-4), Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1), Magnólie a démon (978-80-905-0438-7), Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4), Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4), Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry (978-80-8168-407-4), Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4), Rodinné klubko (978-80-8111-571-4), 19. Vánoce (978-80-7633-571-4), Základy a kazuistika kánonického manželského práva (978-80-571-0269-4), Hudební nástroje pro malé muzikanty: orchestr, hudební nástroje, skladby (978-80-7567-519-4), Vousáči: Péče, střihy, trendy (978-80-7529-506-4), Malý zajíček Hudební nástroje (978-80-256-2704-4), Povinné predprimárne vzdelávanie (978-80-571-0384-4), Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9), J.R.R. Tolkien: Malí ľudia, veľké sny (978-80-556-5627-4), Malý zajačik – Doprava (978-80-567-0438-7), Pláž v noci (978-80-726-0438-8), Učíme se: Barvy (978-80-277-0438-5), Mějte se rádi! (978-80-271-0438-3), Stratégie tvorby bezpečnej školy (978-80-751-2711-2), Patti a hudební nástroje (978-80-000-6618-9), Patti a hudební nástroje (978-80-00-06618-9), Toxickí ľudia (978-80-551-8573-6), Normálni ľudia (978-80-566-1594-2), Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8), Ľudia a doba: Z môjho života (978-80-569-0000-0), Šťastní ľudia čítajú a pijú kávu (978-80-267-0457-7), Město padlých andělů: Nástroje smrti 4 (978-80-276-0227-8), Nové ekonomické nástroje řízení rizika počasí (978-80-7400-269-4)