Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Produkt Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1) sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1) upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1) , Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha , Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
Detail

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují.Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze.Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík , Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)

ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách (978-80-7488-577-8)

ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách (978-80-7488-577-8)
Detail

Kniha - 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří nejsou v režimu státní služby. Změny nastaly v katalogu prací, v nařízení vlády a platových podmínkách a v úpravě minimální mzdy a zaručené mzdy. Publikace obsahuje rovněž příslušná ustanovení zákoníku práce. Všechny změny jsou vyznačeny tučně. (alza.cz)

Podobné produkty ako ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách (978-80-7488-577-8) , Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)

Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Zuzák, 176 stran Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9) , Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5)
Detail

Kniha - autor Ivan Tomší, 760 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Po dosti dlouhé době se v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. 1. 2023, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. Katalog prací pro rok 2023 V publikaci se odráží změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Do knihy je tedy zahrnuta poslední úprava účinná od 1. 1. 2023. Přehled změn v aktuálním znění katalogu prací V katalogu prací ve veřejných službách a správě se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023: Katalog správních činností (978-80-7554-387-5) , Scénáře pro strategické rozhodování a řízení (978-80-271-2020-8)

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)
Detail

Elektronická kniha - autor František Alinče, 504 stran Zohledňuje změny ve veřejných službách a správě, které nastaly za dlouhou dobu, po kterou nebylo možno katalog upravovat, např. v sociálních službách, v elektronizaci veřejné správy, v dopravněsprávních agendách, ve správě kulturních zařízení, u zdravotnických povolání, ve vydávání průkazů, ve správě justice apod. Jsou doplněny věci dříve chybějící (datové schránky, kontaktní místa) včetně zcela nových povolání (interní auditor, manažer kvality). Vlastní znění katalogu doplňují komentáře a odkazy na navazující právní předpisy, jsou uváděny příklady zařazení do platových tříd a dále předpisy upravující platové poměry zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Kniha je platná i pro rok 2014, aktualizace je ke stažení na www.anag.cz. Detaily knihy: Autor: František Alinče Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-726-3614-3 Počet stran: 504 (alza.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3) , Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)
Detail

Kniha - autor Ivan Tomší, 680 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Poskytování veřejných služeb a výkon státní správy a samosprávy se neustále vyvíjí. Podle nových a měnících se působností, organizačních podmínek, pokroku v informačních a komunikačních technologiích a také podle rozvoje technických podmínek a vývoje v dalších oblastech se mění a rozvíjí náročnost, obsah a způsob výkonu prací a činností, které jsou pro správné fungování této sféry nezbytné. Přehledné zvýraznění změn Nové práce a činnosti, nové podmínky pro jejich výkon i jiné změny bezprostředně ovlivňují jejich složitost, odpovědnost a namáhavost, a tím i jejich zařazení do platových tříd. V publikaci se proto kromě původního znění odráží také změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Aktuální znění katalogu prací... (alza.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7) , Ve službách bohů: gamebook 1 (978-80-7525-141-1)

Kvalita v sociální práci a sociálních službách (978-80-247-4315-8)

Kvalita v sociální práci a sociálních službách (978-80-247-4315-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Holasová Věra Malík, 160 stran Publikace uceleně popisuje problematiku kvality v sociální práci a seznamuje čtenáře s možnými příležitostmi a riziky, které politika kvality v organizacích sociální práce přináší. Jedinečnost publikace tkví v komplexním pojetí problematiky a specifickém zaměření na kvalitu v oblasti sociální práce. V českém prostředí je odborná literatura nejčastěji zaměřená jen na tradiční tržní sféru. Pomalu se začínají objevovat knihy orientující se na veřejný management, management kvality ve školství a zdravotnictví. Zpracování problematiky kvality v sociální práci u nás však stále chybí, i když v zahraničí se jedná o živě diskutované téma. (alza.cz)

Podobné produkty ako Kvalita v sociální práci a sociálních službách (978-80-247-4315-8) , Vedení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-2475-1)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4) , Řízení jakosti a ochrana spotřebitele (978-80-247-1782-1)

Projektové řízení technologických staveb (978-80-247-2602-1)

Projektové řízení technologických staveb (978-80-247-2602-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Ivo Roušar, 256 stran Ojedinělý průvodce světem technologických staveb seznamuje se všemi hlavními činnosti projektového manažera při přípravě a realizaci staveb, kde hlavní slovo mají výrobní technologie. Publikace přehledně a systematicky popisuje celý investiční proces od výběru nejekonomičtější varianty přes projektový návrh, legislativní přípravu stavby až po vlastní výstavbu a garanční testy technologie. Kniha poskytuje základní orientaci při výběru dodavatelů a návod jak uzavírat klasické smlouvy a smlouvy podle metodiky FIDIC na dodávku stavby se zahraniční technologií. Čtenáři ocení podrobný postup pro stanovení cen za projekční a inženýrské činnosti a pro odhad nákladů na stavební a technologickou část stavby podle kapacity celých jednotek, výkonu jednotlivých zařízení a typických jednotkových cen. Obecné metody projektového managementu jsou aplikovány na řízení technologických staveb s velkým množstvím konkrétních příkladů a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Projektové řízení technologických staveb (978-80-247-2602-1) , Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě

Detail

Publikace obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří nejsou v režimu státní služby. Změny nastaly v katalogu prací, v nařízení vlády a platových podmínkách a v úpravě minimální mzdy a zaručené mzdy. Publikace obsahuje rovněž příslušná ustanovení zákoníku práce. Všechny změny jsou vyznačeny tučně. Předpisy z oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě dosud v edici „ÚZ“ vyšly pod č. 1232, 1288, 1353, 1429 a 1471. Toto č. 1536 se od č. 1471 liší předpisy zvýrazněnými v obsahu tučně. Obsah Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce – vybraná ustanovení Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě Nařízení vlády 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě Nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí Nařízení vlády č. 328/2013 Sb., o stanovení rozsahu a způsobu poskytovaní údajů do Informačního systému o platech (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ÚZ 1536 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě , Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0)

Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1)

Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1)
Detail

Kniha - autor Petr Frischmann, 220 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie se věnuje aplikaci teorie personálního řízení ve specifickém odvětví služeb. Vedle praktických poznatků z oblasti personalistiky kniha přináší ucelený přehled základních oblastí pracovního práva a do značné hloubky rozebírá také aktuální judikaturu. Kniha tak bude vítaným pomocníkem personalistům firem zabývajících se službami. (alza.cz)

Podobné produkty ako Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1) , Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)

Strategický marketing (978-80-247-4670-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategický marketing (978-80-247-4670-8) , Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Marketing management (978-80-247-4150-5)

Marketing management (978-80-247-4150-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Philip Kotler, Kevin Lane Keller, 816 stran Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing management (978-80-247-4150-5) , Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)

Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9) , Projektové řízení technologických staveb (978-80-247-2602-1)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Praktická příručka o marketingu, kompletně přepracovaná a doplněná o nejnovější trendy v oboruChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Řízení kvality ve zdravotnickém zařízení (80-247-0585-0)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Základy marketingu (978-80-247-5869-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 288 stran Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu (978-80-247-5869-5) , Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-3948-9)

Vedení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-2475-1)

Vedení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-2475-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Halík, 128 stran Vést, nebo řídit? To je otázka, kterou si často klade mnoho vedoucích pracovníků. Řídit můžete například auto či jiný dopravní prostředek. Lidi byste však měli především vést. A to je hlavním tématem knihy, kterou právě držíte v ruce. Renomovaný český autor přináší manažerům a vedoucím pracovníkům nejen podstatné informace pro praktickou činnost na všech úrovních řízení, ale také analyzuje postavení vedoucího pracovníka, radí jak vybrat podřízené, jak je motivovat, ohodnotit, jak s nimi komunikovat. Jednoduše, jak své podřízené co nejlépe vést. Jak sám poznamenává na začátku své publikace: "Všichni jsme na jedné lodi.." (alza.cz)

Podobné produkty ako Vedení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-2475-1) , Marketing management (978-80-247-4150-5)

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele (978-80-247-1782-1)

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele (978-80-247-1782-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber, kolektiv a, 204 stran Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení jakosti a ochrana spotřebitele (978-80-247-1782-1) , Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan
Detail

Poskytování veřejných služeb a výkon státní správy a samosprávy se neustále vyvíjí. Podle nových a měnících se působností, organizačních podmínek, pokroku v informačních a komunikačních technologiích a také podle rozvoje technických podmínek a vývoje v dalších oblastech se mění a rozvíjí náročnost, obsah a způsob výkonu prací a činností, které jsou pro správné fungování této sféry nezbytné. Přehledné zvýraznění změn Nové práce a činnosti, nové podmínky pro jejich výkon i jiné změny bezprostředně ovlivňují jejich složitost, odpovědnost a namáhavost, a tím i jejich zařazení do platových tříd. V publikaci se proto kromě původního znění odráží také změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Aktuální znění katalogu prací pro rok 2019 Po dosti dlouhé době se tak v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. lednu 2019, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. (patro.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan , Ve službách zla

ÚZ 1586 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě 2024

Detail

Publikace obsahuje aktuální právní předpisy regulující odměňování zaměstnanců obcí, krajů, příspěvkových organizací, státních fondů, školských právnických osob a těch zaměstnanců státu, kteří nejsou v režimu státní služby. Menší změny nastaly v katalogu prací a v úpravě minimální mzdy a zaručené mzdy. Publikace obsahuje rovněž příslušná ustanovení zákoníku práce. Všechny změny jsou vyznačeny tučně. Předpisy z oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě dosud v edici „ÚZ“ vyšly pod č. 1232, 1288, 1353, 1429, 1471 a 1536. Toto č. 1586 se od č. 1536 liší předpisy zvýrazněnými v obsahu tučně. Obsah Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce – vybraná ustanovení Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě Nařízení vlády 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě Nařízení vlády č. 567/2006 Sb., o minimální mzdě, o nejnižších úrovních zaručené mzdy, o vymezení ztíženého pracovního prostředí a o výši příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí Nařízení vlády č. 328/2013 Sb., o stanovení rozsahu a způsobu poskytovaní údajů do Informačního systému o platech (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ÚZ 1586 Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě 2024 , Ve službách mocných

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)

Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Marcela Zamazalová, 240 stran Manažeři a majitelé obchodních firem a vysokoškolští studenti se v této na trhu ojedinělé publikaci dozví, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha šitá na míru pro českého čtenáře vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem v ČR. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. Marketingový mix... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing obchodní firmy (978-80-247-2049-4) , Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících komentář (978-80-7357-662-2)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6) , Řízení výroby a nákupu (978-80-247-1479-0)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023 - Ing. Ivan Tomší

Detail

Po dosti dlouhé době se v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. 1. 2023, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd.Katalog prací pro rok 2023V publikaci se odráží změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Do knihy je tedy zahrnuta poslední úprava účinná od 1. 1. 2023.Přehled změn v aktuálním znění katalogu pracíV katalogu prací ve veřejných službách a správě se například zcela nově zařazují práce do platových tříd týkající se oblasti nakládání s energiemi, nejnáročnější práce při výkonu veřejného opatrovnictví, v řízení o přestupcích a při poskytování sociálních služeb. Významná úprava pro zařazování vedoucích zaměstnanců v pozici statutárních orgánů byla provedena v povolání Koordinační, projektový a programový pracovník.Nejrozsáhlejší změnu představuje úprava příkladů prací v dílu 2.19 Zdravotnictví, který byl kompletně nahrazen. V katalogu správních činností se například nově doplňují správní činnosti týkající se oblasti sociální práce na úřadech práce, veterinární péče a krizového řízení. Nově se specifikují správní činnosti v oblasti azylové a migrační politiky. Dále byla provedena úprava příkladů správních činností týkající se jaderné bezpečnosti.V zájmu zvýšení určitosti při přidělování kódů ISCO-CZ v rámci poskytování údajů do informačního sytému o platech se tento kód nově uvádí u jednotlivých příkladů prací. Obsahuje i výňatky ze související legislativyPro úplnost publikace obsahuje části zákonů a prováděcí právní předpisy, které upravují nebo mají bezprostřední vliv na platové poměry zaměstnanců a státních zaměstnanců. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2023 - Ing. Ivan Tomší , Účetnictví a finanční řízení (978-80-247-4574-9)

Ferda Mravenec v cizích službách (978-80-242-7839-1)

Ferda Mravenec v cizích službách  (978-80-242-7839-1)
Detail

Kniha - autor Ondřej Sekora; Ondřej Sekora, 80 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Nové vydání příběhů jedné z nejoblíbenějších postaviček českých dětí, Ferdy Mravence, líčí trampoty sympatického všeuměla s puntíkovanou kravatou v otroctví! Ale Ferda by nebyl Ferda, kdyby si neporadil s krvežíznivým Ťutínkem i s mravencožravou paní Střevlíkovou, a nakonec postaví larvičkám chrostíků tak krásné podvodní domečky, že si vyslouží svobodu a může se konečně vydat do rodného mraveniště! (alza.cz)

Podobné produkty ako Ferda Mravenec v cizích službách (978-80-242-7839-1) , Hodnocení a řízení výkonnosti (978-80-247-2361-7)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)

Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing v cestovním ruchu (978-80-247-4209-0) , Ve službách zla (978-80-259-0528-9)

Podnikové řízení (978-80-247-4642-5)

Podnikové řízení (978-80-247-4642-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Váchal, Marek Vochozka, kolektiv a, 688 stran Publikace představuje svým rozsahem i pojetím ojedinělé dílo z oblasti podnikového řízení. Jsou zde popsány nejen známé problematiky z této oblasti, ale i nové, dosud nepublikované poznatky, které naleznou své využití i v podnikové sféře. Úvodní kapitoly jsou věnovány teoretickým základům, v dalších kapitolách je charakterizováno prostředí podniku, úloha manažerů, klasifikována je hodnota podniku a principy jeho hospodaření. Pozornost je věnována manažerským funkcím, řízení lidských zdrojů, problematice strategického řízení podniku, procesnímu a krizovému řízení, ale i managementu jakosti a správě podniku. Závěr knihy je věnován podnikovému auditu, otázkám etiky v podnikatelské praxi a etickým kodexům. Kniha je vhodná nejen pro začínající manažery, ale i pro zkušené vedoucí pracovníky a studenty vysokých škol. Významným přínosem publikace je skutečnost, že je zde prezentován nově... (alza.cz)

Podobné produkty ako Podnikové řízení (978-80-247-4642-5) , Ve službách klanu (978-80-738-7672-2)

Personální řízení (978-80-247-3269-5)

Personální řízení (978-80-247-3269-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Renata Kocianová, 152 stran Publikace postihuje multidisciplinární základ personálního řízení a jeho aspekty ve vývoji managementu 20. století včetně tradičního japonského přístupu a vývoje personalistiky v České republice. Zaměřuje se na proměny personální práce ve 20. století, zvláště na koncepci řízení lidských zdrojů. Autorka se zabývá vlivy na personální oblast v organizaci, personální strategií a politikou, sociální politikou organizace a odpovědností za personální řízení v organizaci. Pozornost je věnována rovněž trendům po roce 2000, jako je např. sociální odpovědnost organizace, work-life balance, alternativní pracovní úvazky, talent management, age management, diversity management či měření lidského kapitálu. Kniha je určena všem, kdo se zabývají řízením a vedením lidí, a to jak na odborné úrovni, tak v praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Personální řízení (978-80-247-3269-5) , Ve službách mocných (978-80-243-7473-4)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)

Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Radka Johnová, 288 stran Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing kulturního dědictví a umění (978-80-247-2724-0) , Ve službách milosti (978-80-259-0787-0)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Filip Šmída, 300 stran Svou praktičností a aktuálností poznatků ojedinělá publikace se komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři, podnikatelé a vysokoškolští studenti v publikaci získávají praktického a srozumitelného průvodce implementací procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kniha čerpá nejnovější poznatky z nejkvalitnější americké literatury na toto téma a zároveň odráží autorovy zkušenosti s implementací procesního řízení v českém podniku s téměř pěti tisíci zaměstnanci. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4)

Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-3948-9)

Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-3948-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Sergej Vojtovič, 192 stran Kniha se věnuje souvislostem vzniku a rozvoje personálního řízení a vysvětluje podstatu a podmínky formování koncepce lidského kapitálu a koncepce řízení lidských zdrojů. Je určena manažerům a personalistům firem a jiných organizací, studentům vysokých škol a odborníkům v oblasti řízení lidských zdrojů působících na vysokých školách, v personálních agenturách a poradenských firmách. Čtenář se v knize dozví, proč lidské zdroje v dnešním světě získávají strategický význam, proč je důležité investovat do lidí, a nejen do technologií, a proč nejefektivnější formou investic do lidských zdrojů jsou investice do vzdělávání a rozvoje. Takto pojímaná koncepce řízení lidských zdrojů odpovídá také na otázku, jaké přístupy v řízení, vzdělávání a rozvoji pracovníků by měly uplatňovat firmy, jakou politiku má provádět stát v oblasti výchovy, vzdělávání, rozvoje vědy, a jak by se měli chovat lidé při výběru povolání a během... (alza.cz)

Podobné produkty ako Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-3948-9)

Řízení lidských zdrojů (978-80-247-5258-7)

Řízení lidských zdrojů (978-80-247-5258-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Michael Armstrong, Stephen Taylor, 928 stran Třinácté vydání nejuznávanější publikace o řízení lidských zdrojů představuje nové trendy a postupy, včetně případových studií. Armstrong se spoluautorem připravili knihu s cílem, aby řízení lidských zdrojů maximálně přispívalo k úspěšnosti organizace. Dílo spojuje prvky odborné knihy, praktické příručky i učebnice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení lidských zdrojů (978-80-247-5258-7)

Krizové řízení podniku (978-80-247-3156-8)

Krizové řízení podniku (978-80-247-3156-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Zuzák, Martina Königová, 256 stran Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem - jde nejen o superkonkurenční prostředí, ale také makroekonomické, politické, technické, technologické a další jevy. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků, v důsledku havárie, ekologické katastrofy nebo skandálu. Odhaduje se, že kolem 90 % podnikových krizí způsobuje management podniku svým rozhodováním nebo nepřipraveností na vznik krize. Kniha uznávaného odborníka a jeho spolupracovnice je zaměřena především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminování možnosti vzniku krize, a pokud krize v podniku vznikne, tak aby byla identifikována ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje, čímž se zvyšuje úspěšnost... (alza.cz)

Podobné produkty ako Krizové řízení podniku (978-80-247-3156-8)

Řízení lidských zdrojů (978-80-247-1407-3)

Řízení lidských zdrojů (978-80-247-1407-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Michael Armstrong, 800 stran Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách a jiných organizacích opravdu komplexně. Zabývá se všemi činnostmi personalistů a vedoucích pracovníků v oblasti řízení lidských zdrojů - od plánování, získávání a výběru pracovníků, včetně výběrových pohovorů a testů, přes řízení pracovního výkonu a rozvoj lidských zdrojů, vzdělávání a řízení kariéry, motivaci, hodnocení a odměňování až po péči o pracovníky. Ukazuje, proč a jak je třeba lidské zdroje řídit strategicky, jak rozvíjet intelektuální kapitál a utvářet firemní kulturu. Věnuje se vytváření a popisu pracovních míst a rolí, řízenímznalostí, zaměstnaneckými vztahy, ochranou zdraví a bezpečnosti při práci, nezapomíná ani na vysvětlení úlohy personalistů ve firmách a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení lidských zdrojů (978-80-247-1407-3)

Řízení neziskových organizací (978-80-247-3075-2)

Řízení neziskových organizací (978-80-247-3075-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavlína Hejduková, 208 stran, česky Publikace se věnuje klíčovým oblastem řízení neziskových organizací a jejich postavení a úloze v ekonomice. Klíčové oblasti řízení zahrnují témata jako udržitelnost, finanční řízení (včetně specifik účetnictví a daní neziskových organizací) a marketingové řízení. V případových studiích představuje publikace praktické aplikace zaměřené na fundraising a crowdfunding. Kniha je určena manažerům a ekonomům neziskových organizací, studentům ekonomických fakult vysokých škol, studentům MBA studií, ale také je vhodná pro marketéry, fundruisery a všechny, kteří se setkávají s neziskovými organizacemi ve své odborné praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení neziskových organizací (978-80-247-3075-2)

Finanční řízení podniku (978-80-247-3158-2)

Finanční řízení podniku (978-80-247-3158-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Romana Nývltová, Pavel Marinič, 208 stran V publikaci vycházející z aktuální podnikové praxe se seznámíte s moderními přístupy, metodami a instrumenty finančního řízení primárně z pohledu základního finančního cíle - tvorby a zvyšování hodnoty podniku pro jeho vlastníky. Autoři popisují rozhodování a postupy v nejdůležitějších oblastech krátkodobého i dlouhodobého finančního řízení s ohledem na zvolenou podnikovou finanční strategii, čas, riziko i klíčové faktory vnějšího prostředí. V základní rovině také poznáte metody hodnocení firemní výkonnosti a oceňování podniku jako celku. Součástí publikace jsou tematické příklady s řešením a studium problematiky usnadňují také shrnutí základních poznatků, klíčové pojmy a znalostní i testové otázky včetně řešení, uvedené v závěru kapitol. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční řízení podniku (978-80-247-3158-2)

Integrované řízení výroby (978-80-247-4486-5)

Integrované řízení výroby (978-80-247-4486-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Gustav Tomek, Věra Vávrová, 368 stran Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem, studentům VŠ a je také pomůckou pro tvůrce softwaru v oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Integrované řízení výroby (978-80-247-4486-5)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Kubáček, 104 stran Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace.Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Procesní řízení pro manažery (978-80-247-5038-5)

Procesní řízení pro manažery (978-80-247-5038-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Fišer, 176 stran Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými — způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší.Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení — Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku — a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO — PRocess Maturity... (alza.cz)

Podobné produkty ako Procesní řízení pro manažery (978-80-247-5038-5)

Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)

Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)
Detail

Elektronická kniha - autor Eva Vávrová, 192 stran Publikace poskytuje odborné veřejnosti a studentům VŠ informace o specifikách finančního řízení komerčních pojišťoven, výkonu dohledu v pojišťovnictví, zajišťovacích operacích, tvorbě a užití technických rezerv, metodách hodnocení výkonnosti pojišťoven a požadavcích směrnice Solvency II. (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)

Hodnocení a řízení výkonnosti (978-80-247-2361-7)

Hodnocení a řízení výkonnosti (978-80-247-2361-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Irena Wagnerová, 128 stran Výkonnost pracovníka a pracovní hodnocení jsou velká a stále se vyvíjející témata psychologie práce a organizace. Není na světě snad firma, která by se právě těmito oblastmi nemusela intenzivně zabývat. Poznejte proto spolu s námi nejprogresivnější metody rozvoje pracovní výkonnosti v moderních firmách. Seznamte se s řízením podle cílů, s hodnocením podle klíčových kompetencí či s koncepcí Balanced Scorecard a 360° zpětnou vazbou. Jako odborníci v oblasti lidských zdrojů, manažeři na všech úrovních řízení, poradci firem, podnikatelé či studenti jistě plně oceníte principy, které vám předkládáme. Věříme, že pro vás bude tato kniha odborným přínosem a inspirací ke zdokonalení řízení ve vaší firmě.öž (alza.cz)

Podobné produkty ako Hodnocení a řízení výkonnosti (978-80-247-2361-7)

Moderní metody řízení nákladů (978-80-247-5773-5)

Moderní metody řízení nákladů (978-80-247-5773-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Boris Popesko, Šárka Papadaki, 264 stran Poznejte v tuzemsku méně známé metody řízení nákladů a inovovaný koncept klasifikace nástrojů řízení nákladů, který reflektuje světové trendy v manažerském účetnictví, jeho struktuře a názvosloví. Nové vydání je zaměřeno na užitečnost a praktičnost a prezentuje řadu zatím nepublikovaných metod. (alza.cz)

Podobné produkty ako Moderní metody řízení nákladů (978-80-247-5773-5)

Řízení výroby a nákupu (978-80-247-1479-0)

Řízení výroby a nákupu (978-80-247-1479-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Gustav Tomek, Věra Vávrová, 384 stran V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu.... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení výroby a nákupu (978-80-247-1479-0)

Řízení platební schopnosti podniku (978-80-247-3441-5)

Řízení platební schopnosti podniku (978-80-247-3441-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Mária Režňáková, kolektiv a, 192 stran Publikace je věnovaná teoretickým východiskům a praktickým otázkám řízení platební schopnosti podniku. Řízení platební schopnost autoři chápou jako jeden ze strategických úkolů řízení podniku ovlivňujících jeho hodnotu. Z krátkodobého hlediska má prioritu před řízením výnosnosti. Kritérium růst hodnoty podniku je rozhodující i pro výběr strategie řízení čistého pracovního kapitálu a jeho složek. Z hlediska výnosnosti je zejména vlastníky preferovaná minimalizace čistého pracovního kapitálu, což může vést k růstu rizika výpadků v plynulosti výroby a nedostatku hotovosti. Základním předpokladem udržení platební schopnosti podniku je proto odhad a řízení rizik i nákladů spojených s poskytováním obchodních úvěrů, minimalizací zásob a hotovosti, jakož i s vývojem měnového kursu. Značná pozornost je věnována hodnocení a minimalizaci rizika neschopnosti, resp. neochoty zákazníka uhradit poskytnutý... (alza.cz)

Podobné produkty ako Řízení platební schopnosti podniku (978-80-247-3441-5)

Světové standardy projektového řízení (978-80-247-5321-8)

Světové standardy projektového řízení (978-80-247-5321-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Pavel Máchal, Martina Kopečková, Radmila Presová, 144 stran Publikace porovnává tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Je určena manažerům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, dále studentům VŠ a posluchačům kurzů, kterým pomůže lépe se ve standardech orientovat. (alza.cz)

Podobné produkty ako Světové standardy projektového řízení (978-80-247-5321-8)

Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)

Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)
Detail

Kniha - autor Eva Vávrová, 192 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace poskytuje odborné veřejnosti a vysokoškolským studentům informace o specifikách finančního řízení komerčních pojišťoven, o výkonu dohledu v pojišťovnictví, o zajišťovacích operacích, o tvorbě a užití technických rezerv, o metodách hodnocení výkonnosti pojišťoven a o požadavcích směrnice Solvency II na solventnost a na řízení rizik v evropských komerčních pojišťovnách. Jde o ucelené, systémově pojaté pojednání zachycující základní problémové okruhy finančního řízení komerčních pojišťovacích institucí. Monografie podává potřebné znalosti a teoretické i praktické informace na úrovni magisterského stupně studia, je vhodná pro studenty doktorských studijních programů, posluchače kurzů specializovaného vzdělávání v pojišťovnictví a adepty doškolování středního a vyššího stupně vzdělávání pojišťovacích zprostředkovatelů, stejně jako pro odborníky z pojišťovací praxe a další zájemce o... (alza.cz)

Podobné produkty ako Finanční řízení komerčních pojišťoven (978-80-247-4662-3)

Účetnictví a finanční řízení (978-80-247-4574-9)

Účetnictví a finanční řízení (978-80-247-4574-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Miroslav Máče, 552 stran Kniha je určena účetním a ekonomům z praxe, zejména obcí, měst a krajů. Kniha bude i velkou inspirací pro učitele a studenty vysokých škol. Jedná se o natolik obecnou publikaci, že bude přínosem i pro zájemce z oblasti podnikatelské. Kniha je vhodná pro pracovníky z praxe jako základní příručka finančního a manažerského účetnictví. Ekonomové, nejen z obcí, měst a krajů a státních organizací, mohou publikaci použít pro finanční analýzu a finanční řízení své účetní jednotky. Jde o jedinou učebnici, která propojila účetnictví, finanční analýzu a finanční řízení do jediného vzájemně propojeného celku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Účetnictví a finanční řízení (978-80-247-4574-9)

Integrované řízení výroby: Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci (978-80-247-4486-5)

Integrované řízení výroby: Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci (978-80-247-4486-5)
Detail

Kniha - autor Gustav Tomek; Věra Vávrová, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci. Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem, studentům VŠ a je také pomůckou pro tvůrce softwaru v oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Integrované řízení výroby: Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci (978-80-247-4486-5)
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1), Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9), Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3), Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1), Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1), Scénáře pro strategické rozhodování a řízení (978-80-271-2020-8), Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7), Ve službách bohů: Gamebook 1 (978-80-7525-141-1), Vedení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-2475-1), Řízení jakosti a ochrana spotřebitele (978-80-247-1782-1), Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6), Řízení změn ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4564-0), Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-4644-9), Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě (978-80-247-1679-4), Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4), Projektové řízení technologických staveb (978-80-247-2602-1), Řízení kvality ve zdravotnickém zařízení (80-247-0585-0), Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů (978-80-247-3948-9), Marketing management (978-80-247-4150-5), Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8), Ve službách zla, Ve službách mocných, Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář (978-80-7357-662-2), Řízení výroby a nákupu (978-80-247-1479-0), Účetnictví a finanční řízení (978-80-247-4574-9), Hodnocení a řízení výkonnosti (978-80-247-2361-7), Ve službách zla (978-80-259-0528-9), Ve službách klanu (978-80-738-7672-2), Ve službách mocných (978-80-243-7473-4), Ve službách Milosti (978-80-259-0787-0)