Aplikovaný marketing - oreský milan

Produkt Aplikovaný marketing - oreský milan sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Aplikovaný marketing - oreský milan upraviť a produkt hľadať znova.

Aplikovaný marketing - Oreský Milan

Aplikovaný marketing - Oreský Milan
Detail

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaný marketing - Oreský Milan , Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)

Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)
Detail

Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4) , Osudova osamelost cyron milan hain milan

Aplikovaná hospodářská politika

Aplikovaná hospodářská politika
Detail

Publikace shrnuje praktické příklady z hospodářsko-politické praxe a je určena pro základní kurzy hospodářské politiky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná hospodářská politika , Milan calábek knihy

Aplikovaná ekologie (9788024646930)

Aplikovaná ekologie (9788024646930)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslava Frouzová a Jan Frouz, 432 stran, česky Kniha sleduje vliv lidských aktivit souvisejících se zemědělstvím, lesnictvím, rybářstvím a lovem volně žijících živočichů na jednotlivé ekosystémy. Vychází z obecných ekologických principů a ukazuje, jak jsou aplikovány na výše zmíněné obory lidské činnosti, s ohledem na základní mechanismy jejich působení, ale i přírodní a společenské hybatele a globální aspekt jejich dopadů. Text kapitol je formulován i z historického a geografického hlediska a doplněn bohatým obrazovým doprovodem. Tato výjimečná publikace je určena jak široké odborné veřejnosti, tak studentům biologických a zemědělských oborů se zájmem o environmentální tematiku. (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná ekologie (9788024646930) , Milan 40828 tub (8411574408284)

Aplikovaná hospodářská politika - Ne

Aplikovaná psychologie - Kučírek Jiří

Aplikovaná psychologie - Kučírek Jiří
Detail

Vztah aplikované psychologie a psychologie jako takové lze připodobnit ke vztahu mezi užitým uměním a uměním obecně. Monografie mapuje uplatňování teoretických psychologických poznatků při praktické činnosti, například v oblasti sociálně psychologického výcviku nebo ve zcela nových oborech lidské činnosti včetně IT, inovací a tvůrčího myšlení. Autoři, vysokoškolští pedagogové, se zaměřují především na oblast psychologických disciplín, personalistiky, marketingu, zdravotnictví, školství a dalších. Aplikovaná sociální psychologie má vedle svého praktického významu velký přesah do výchozích teoretických disciplín, kterým tak umožňuje zpětnou vazbu. Podílí se tak díky své různorodosti a multidisciplinaritě na utváření soudobých paradigmat. Přínosem aplikované sociální psychologie je flexibilita a rychlost, se kterou je možné aplikovat obecné poznatky na nové situace a okolnosti, s nimiž je nutné se vypořádávat v 21. století. Publikace se věnuje mnoha aktuálním problémům, například: krize, stres a jeho zvládání, lidské zdraví, lékařská psychologie a etika pracovní výkon a jeho hodnocení, problematika volby povolání a výběru zaměstnanců, psychologie práce a organizace, psychologie trhu sociálně psychologický výcvik a jeho výzvy pro 21. století systemická psychologie, terapie, systemické poradenství a management (patro.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná psychologie - Kučírek Jiří , Milan rúfus laktibrada text

Aplikovaná kineziologie - Frost Robert

Aplikovaná kineziologie - Frost Robert
Detail

Aplikovaná kineziologie používá diagnostických svalových testů a standardních vyšetřovacích procedur ke zjišťování zdravotních problémů. Publikace je určena jak laikům, tak odborným zdravotníkům a obsahuje celkem 32 podrobně popsaných svalových testů i přesné návody na aplikaci specifických korekčních technik. Robert Frost vystudoval psychologii, biologii a fyziku na Kalifornské univerzitě v Santa Cruz, klasickou kineziologii absolvoval u Andrého Bernarda na Newyorské univerzitě. Kromě aplikované kineziologie, kterou vyučuje na mezinárodní univerzitě AK v Německu, se věnuje také neurolingvistice a Alexandrově technice. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . „Aplikovaná kineziologie je nauka, kterou lze provádět s předvídatelnou jistotou a podepřít fyziologickými fakty. Navíc se této užitečné technice může naučit téměř každý, na čemž má tato kniha zcela nespornou zásluhu.“ George J. Goodheart, zakladatel aplikované kineziologie „Robert Frost popisuje aplikovanou kineziologii způsobem, jakým ji provádějí lékaři a fyzioterapeuti. Je to vůbec nejlepší úvod to této tematiky, z nímž jsem se kdy setkal.“ Dr. Rudolf Meierhofer, Mezinárodní lékařská společnost pro aplikovanou kineziologii „Tato publikace prezentuje základní techniky aplikované kineziologie natolik srozumitelným způsobem, že jim porozumí i laik, a zároveň natolik zřetelným způsobem, aby z ní mohl vycházet odborný zdravotník. Nabízí skvělou možnost, aby se s aplikovanou kineziologií mohli seznámit i klasičtí kineziologové.“ Dr. Wolfgang Gerz, bývalý prezident ICAK-D (patro.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná kineziologie - Frost Robert

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Hasič milan 28cm, maňásek (8590121225809)

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Milan kundera - život spisovatele (9788025734742)

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Milan antibakteriální 1 mm (176582925b )

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Milan 17 cm růžové (mibwm10425p)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Milan 17 cm modré (mibwm10425b)

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Milan antibakteriální vědecká, tyrkysová (159110ibggrbl )

Aplikovaná psychologie - Vybraná témata - Jiří Kučírek

Aplikovaná psychologie - Vybraná témata - Jiří Kučírek
Detail

Autoři, vysokoškolští pedagogové, se zaměřují především na oblast psychologických disciplín, personalistiky, marketingu, zdravotnictví, školství a dalších. Aplikovaná sociální psychologie má vedle svého praktického významu velký přesah do výchozích teoretických disciplín, kterým tak umožňuje zpětnou vazbu. Podílí se tak díky své různorodosti a multidisciplinaritě na utváření soudobých paradigmat. Přínosem aplikované sociální psychologie je flexibilita a rychlost, se kterou je možné aplikovat obecné poznatky na nové situace a okolnosti, s nimiž je nutné se vypořádávat v 21. století. Publikace se věnuje mnoha aktuálním problémům, například: krize, stres a jeho zvládání, lidské zdraví, lékařská psychologie a etika pracovní výkon a jeho hodnocení, problematika volby povolání a výběru zaměstnanců, psychologie práce a organizace, psychologie trhu sociálně psychologický výcvik a jeho výzvy pro 21. století systemická psychologie, terapie, systemické poradenství a management (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná psychologie - Vybraná témata - Jiří Kučírek , Milan rastislav štefánik - dvd (679)

Aplikovaná psychologie - Jiří Kučírek - e-kniha

Aplikovaná psychologie - Jiří Kučírek - e-kniha
Detail

eBook:,Vztah aplikované psychologie a psychologie jako takové lze připodobnit ke vztahu mezi užitým uměním a uměním obecně. Monografie mapuje uplatňování teoretických psychologických poznatků při praktické činnosti, například v oblasti sociálně psychologického výcviku nebo ve zcela nových oborech lidské činnosti včetně IT, inovací a tvůrčího myšlení. Autoři, vysokoškolští pedagogové, se zaměřují především na oblast psychologických disciplín, personalistiky, marketingu, zdravotnictví, školství a dalších. Aplikovaná sociální psychologie má vedle svého praktického významu velký přesah do výchozích teoretických disciplín, kterým umožňuje zpětnou vazbu. Podílí se tak díky své různorodosti a multidisciplinaritě na utváření soudobých paradigmat. Přínosem aplikované sociální psychologie je flexibilita a rychlost, se kterou je možné aplikovat obecné poznatky na nové situace a okolnosti, s nimiž je nutné se vypořádávat v 21. století. Publikace se věnuje mnoha aktuálním problémům, například: krize, stres a jeho zvládání, lidské zdraví, lékařská psychologie a etika pracovní výkon a jeho hodnocení, problematika volby povolání a výběru zaměstnanců, psychologie práce a organizace, psychologie trhu sociálně psychologický výcvik a jeho výzvy pro 21. století systemická psychologie, terapie, systemické poradenství a management (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná psychologie - Jiří Kučírek - e-kniha , Peroutka milan: abrakadabra - cd (8594030604922)

Aplikovaná psychologie (978-80-271-0187-0)

Aplikovaná psychologie (978-80-271-0187-0)
Detail

Elektronická kniha - autor kolektiv a, 240 stran Vztah aplikované psychologie a psychologie jako takové lze připodobnit ke vztahu mezi užitým uměním a uměním obecně. Monografie mapuje uplatňování teoretických psychologických poznatků při praktické činnosti, například v oblasti sociálně psychologického výcviku nebo ve zcela nových oborech lidské činnosti včetně IT, inovací a tvůrčího myšlení. Autoři, vysokoškolští pedagogové, se zaměřují především na oblast psychologických disciplín, personalistiky, marketingu, zdravotnictví, školství a dalších. Aplikovaná sociální psychologie má vedle svého praktického významu velký přesah do výchozích teoretických disciplín, kterým umožňuje zpětnou vazbu. Podílí se tak díky své různorodosti a multidisciplinaritě na utváření soudobých paradigmat. Přínosem aplikované sociální psychologie je flexibilita a rychlost, se kterou je možné aplikovat obecné poznatky na nové situace a okolnosti, s nimiž je nutné se... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná psychologie (978-80-271-0187-0) , Milan rastislav štefánik - dvd (9676)

Aplikovaná psychologie (978-80-271-0187-0)

Aplikovaná psychologie (978-80-271-0187-0)
Detail

Kniha - Vztah aplikované psychologie a psychologie jako takové lze připodobnit ke vztahu mezi užitým uměním a uměním obecně. Monografie mapuje uplatňování teoretických psychologických poznatků při praktické činnosti, například v oblasti sociálně psychologického výcviku nebo ve zcela nových oborech lidské činnosti včetně IT, inovací a tvůrčího myšlení. Autoři, vysokoškolští pedagogové, se zaměřují především na oblast psychologických disciplín, personalistiky, marketingu, zdravotnictví, školství a dalších. Aplikovaná sociální psychologie má vedle svého praktického významu velký přesah do výchozích teoretických disciplín, kterým tak umožňuje zpětnou vazbu. Podílí se tak díky své různorodosti a multidisciplinaritě na utváření soudobých paradigmat. Přínosem aplikované sociální psychologie je flexibilita a rychlost, se kterou je možné aplikovat obecné poznatky na nové situace a okolnosti, s nimiž je nutné se vypořádávat v 21. století. Publikace se věnuje mnoha... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná psychologie (978-80-271-0187-0) , Saris z neba milan paprcka

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , Event marketing (80-247-0646-6)

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Detail

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing , Marketing for small and medium enterprises

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0) , Milan blue glue stick 21g (mi4415912srt)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6) , Ahome plecháček se jménem milan (23209)

Aplikovaná psychologie architektury (978-80-88059-15-8)

Aplikovaná psychologie architektury (978-80-88059-15-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Karel Smejkal, česky Po deset let se autor setkával s architekty z více jak 140 zemí světa, ale nepotkal ani jediného, který by dokázal odpovědět na otázku, co je to psychologie architektury. Rozhodl se tedy vrátit na univerzitu, založit vědecký tým Aplikované Psychologie Architektury a celý tento vědní obor přesně definovat a pro architektonickou komunitu založit. Tato kniha je první odpovědí na otázku, co je to Psychologie Architektury. Aprvní knihou, která shrnuje 3 roky výzkumu na dané téma. Architekti tvoří naše umělé životní prostředí. Měli by proto znát ty, pro které jej tvoří. A měli by znát i sami sebe. (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná psychologie architektury (978-80-88059-15-8) , Milan dětské 13.4 cm fialové (mibwm10426lv)

Aplikovaná hospodářská politika (978-80-86572-01-7)

Aplikovaná hospodářská politika (978-80-86572-01-7)
Detail

Kniha - autor Igor Kotlán,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná hospodářská politika (978-80-86572-01-7) , Drobný milan: pop galerie (su5777-2)

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Nesnesitelna lehkost byti milan kundera audiokniha

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Obchazeni ostrova milan dezinsky e kniha

Aplikované právo obchodných spoločností (978-80-571-0363-9)

Aplikované právo obchodných spoločností (978-80-571-0363-9)
Detail

Kniha - autor Mária Patakyová, 864 stran, slovensky, pevná bez přebalu lesklá V predkladanej učebnici práva obchodných spoločností a družstva je objasňovaná matéria vzťahujúca sa na problematiku obchodných spoločností a družstva, pod jednotiacim pojmom „korporácia" v zmysle všeobecných princípov a zásad súkromného práva, ktorými je možné prispôsobovať interpretáciu právnych noriem aktuálnemu stavu rozvoja spoločenských vzťahov, a to v kontexte vnútroštátnom i európskom a zároveň prostredníctvom prihliadania k súvislostiam, v ktorých sa relevantné právne normy aplikujú v právnej praxi. Základným východiskom je téza, že korporačné právo sa už v súčasnej aplikačnej praxi nevníma ako právo „predpísané", ktoré je dané bez možnosti zásadnejšieho ovplyvnenia, bez možnosti doplnenia súvisiacimi dohodami spoločníkov. Povaha zakladateľských dokumentov obchodných spoločností ako lex constractus sui generis ich určuje za zdroj autonómneho práva. Nachádzanie limitov tohto... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikované právo obchodných spoločností (978-80-571-0363-9) , Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch , Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch , Online marketing (978-80-251-4155-7)

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková
Detail

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková , Internetový marketing (999-00-016-9152-3)

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Internetový marketing (978-80-251-5016-0)

Internetový marketing - Janouch Viktor

Internetový marketing - Janouch Viktor
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Janouch Viktor

Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Základy marketingu - Karlíček Miroslav
Detail

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Konec marketingu - Gil Carlos

Konec marketingu - Gil Carlos
Detail

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (patro.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos

Absolutní základy moderního marketingu

Absolutní základy moderního marketingu
Detail

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet... (alza.cz)

Podobné produkty ako Absolutní základy moderního marketingu

Šlabikár multi level marketingu

Šlabikár multi level marketingu
Detail

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú... (alza.cz)

Podobné produkty ako Šlabikár multi level marketingu

Mezikulturní psychologie: Kriticky a aplikovaně (978-80-200-3112-9)

Mezikulturní psychologie: Kriticky a aplikovaně (978-80-200-3112-9)
Detail

Kniha - autor Eric B. Shiraev; David A. Levy, 616 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je prvním českým překladem zahraniční knihy z dnes společensky velice aktuální oblasti mezikulturní psychologie. Je určena především studentům psychologie bakalářského stupně studia, ale také studentům souvisejících oborů, stejně jako odborníkům pracujícím všude tam, kde se přichází do kontaktu s lidmi z cizích zemí a kultur. Kniha je členěna do 12 kapitol zabývajících se mezikulturními podobnostmi a odlišnostmi ve vnímání a myšlení, v emocích a motivaci, osobnosti, duševních onemocněních, komunikaci a mnoha dalšími. Kniha je proložena medailonky „Kritické myšlení“ a „Mezikulturní senzitivita“, stejně jako množstvím příkladů z reálného života. V závěru každé kapitoly je shrnutí klíčových poznatků a důležité terminologie. Důraz je kladen především na kritické přemýšlení o problematice a na metodologické aspekty mezikulturního výzkumu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Mezikulturní psychologie: Kriticky a aplikovaně (978-80-200-3112-9)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Aplikovaná kineziologie: Základní principy a techniky (978-80-7336-708-4)

Aplikovaná kineziologie: Základní principy a techniky (978-80-7336-708-4)
Detail

Kniha - autor Robert Frost, 256 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Aplikovaná kineziologie používá diagnostických svalových testů a standardních vyšetřovacích procedur ke zjišťování zdravotních problémů. Publikace je určena jak laikům, tak odborným zdravotníkům a obsahuje celkem 32 podrobně popsaných svalových testů i přesné návody na aplikaci specifických korekčních technik. Robert Frost vystudoval psychologii, biologii a fyziku na Kalifornské univerzitě v Santa Cruz, klasickou kineziologii absolvoval u Andrého Bernarda na Newyorské univerzitě. Kromě aplikované kineziologie, kterou vyučuje na mezinárodní univerzitě AK v Německu, se věnuje také neurolingvistice a Alexandrově technice. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . „Aplikovaná kineziologie je nauka, kterou lze provádět s předvídatelnou jistotou a podepřít fyziologickými fakty. Navíc se této užitečné technice může naučit téměř každý, na čemž má tato kniha zcela nespornou... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaná kineziologie: Základní principy a techniky (978-80-7336-708-4)

Tohle je marketing! - Seth Godin

Tohle je marketing! - Seth Godin
Detail

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Seth Godin

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek
Detail

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům . Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek

Tohle je marketing! - Godin Seth

Tohle je marketing! - Godin Seth
Detail

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing! - Godin Seth

Marketing - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Marketing - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem
Detail

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem
Detail

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing menších a středních firem

Marketing (80-7168-979-3)

Marketing (80-7168-979-3)
Detail

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing (80-7168-979-3)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)
Detail

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller
Detail

Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? K zahájení marketingu a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Tento průvodce vás vybaví obojím. Poskytne vám cenné informace a zaručené návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu. A to s minimálním rozpočtem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing s YouTube - Michael Miller

Takto sa robí marketing - Allan Dib

Takto sa robí marketing - Allan Dib
Detail

POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť.Myslíte si, že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám otvorí oči - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a dokonca sivystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4.Allan Dib vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste vďaka nemu získavali nových zákazníkov,zarábali a zabezpečili svojej firme rast.Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej, táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Takto sa robí marketing - Allan Dib

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost
Detail

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.Kolektiv autorů:Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří MaříkPublikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha

Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Detail

eBook:,Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Event marketing - Petr Šindler - e-kniha
Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4), osudova osamelost cyron milan hain milan, milan calábek knihy, MILAN 40828 TUB (8411574408284), MILAN 05951 KEL (8411574021216), milan rúfus laktibrada text, Hasič Milan 28cm, maňásek (8590121225809), Milan Kundera - Život spisovatele (9788025734742), MILAN antibakteriální 1 mm (176582925B ), MILAN 17 cm růžové (MIBWM10425P), MILAN 17 cm modré (MIBWM10425B), MILAN antibakteriální vědecká, tyrkysová (159110IBGGRBL ), Milan Rastislav Štefánik - DVD (679), Peroutka Milan: Abrakadabra - CD (8594030604922), Milan Rastislav Štefánik - DVD (9676), saris z neba milan paprcka, Event marketing (80-247-0646-6), MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES, MILAN Blue Glue Stick 21g (MI4415912SRT), Ahome Plecháček se jménem Milan (23209), MILAN dětské 13.4 cm fialové (MIBWM10426LV), Drobný Milan: Pop galerie (SU5777-2), nesnesitelna lehkost byti milan kundera audiokniha, obchazeni ostrova milan dezinsky e kniha, Obsahový marketing (978-80-251-4152-6), Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1), Online marketing (978-80-251-4155-7), Internetový marketing (999-00-016-9152-3), Internetový marketing (978-80-251-5016-0)