Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú... (alza.cz)
Podobné produkty ako Šlabikár multi level marketinguJak začít budovat a správně řídit své vlastní podnikání v systému síťového marketingu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Failla DonStolní stativ (conrad.cz)
Podobné produkty ako Stolní stativ Kaiser Fototechnik Multi-Level, 1/4palcové, min./max.výška 9 - 27.5 cm, stříbrná , Absolutní základy moderního marketinguMichael is a successful lawyer with Drake and Sweeney. Then a homeless man attacks him. As Michael tries to discover who the man was, he uncovers a dangerous secret about Drake and Sweeney. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako PEAR | Level 4: The Street Lawyer Bk/Multi-ROM Pack - John Grisham , Šlabikár šťastia - sebapoznanie, súvislosti, sebapremenaUčebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Šlabikár šťastia - návrat k sebeUčebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Šlabikár šťastia - dospelí deťom, deti svetuUčebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Kleště aplikační smart level (ku1897)Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Level suburban vel. s (8053808986368)Read about the strangest things in the Universe - other worlds, strange objects and peculiar happening. How much do you believe? Encounter the evidence and make up your own mind. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako PEAR | Level 3: Mysteries of the Unexplained Bk/Multi-ROM with MP3 Pack - Kathy Burke , Super mario - level - pokladnička (5055964738440)Huck and Jim travel down the Mississippi from St. Petersburg to Cairo. Jim is a runaway slave so they have to be careful. They have a lot of adventures on the river. They even meet a king! But is he real? Huck soon finds out the truth. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako PEAR | Level 3: The Adventures of Huckleberry Finn Bk/Multi-ROM with MP3 Pack - Mark Twain , Cestovní zavazadla luxusní level 8Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6) , Rozprávkový šlabikár snehulienka (978-80-573-0182-0)Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0) , Spacerail: level 2 - kuličková dráha (201)Slabikář je koncipován s důrazem na estetickou stránku jako kniha prvního čtení, ale zároveň jsou v něm zařazeny i pracovní úkoly pro žáky.. K vyvozování nového učiva slouží tematicky zaměřené texty doplněné ilustracemi Anny Neborové, které jsou charakteristické svým moderním pojetím, barevností a humorem. Literární úpravu Slabikáře provedl Petr Borkovec. V učebnici se setkávají malí čtenáři s různými literárními druhy a žánry – poezií i prózou, pohádkami, příběhy i naučnými texty určenými jak ke čtení, tak k poslechu (k předčítání dospělými). Zařazeny jsou i dětmi oblíbené komiksy. Tím se už od prvního souvislého čtení zároveň dosahují cíle literární i komunikační a slohové výchovy; včetně mediální výchovy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slabikář , Groovetech mini-multi guitar/bass multi-tool (hn225823)Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing , Momi multi (5900495892768)Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová , Konus multi (4151)Veselý slabikář dětem barevně a přitažlivě otevírá svět českého jazyka. Dětem jsou k dispozici různá písmena, jimiž lze zachytit hlásky. K zapamatování grafické podoby hlásek slouží jednotlivá slova, ve kterých se daná hláska vyskytuje. Díky nim mohou děti poznat také svět skrz abecedu. Vše si mohou procvičit spolu s básničkou, která vychází z naší lidové slovesnosti. Tu si mohou s rodiči číst či se ji naučit říkat. I v básničce mají zvýrazněno konkrétní písmenko. Ve slabikáři nechybí ani zvídavá otázka a veselé obrázky. Na konci knihy děti naleznou celou abecedu, mohou si ji okopírovat, pak rozstříhat a skládat vlastní slova. Děti se díky Veselému slabikáři formou zábavné hry naučí nová slova i nové situace. Obrazové tabule u každého písmene jím dávají prostor pro imaginaci, díky níž se písmena stanou novým světem, který je nutno prozkoumat. Vyražte do něj spolu s naším slabikářem. (patro.cz)
Podobné produkty ako Veselý slabikář , Next level racing floor mat (nlr-a005)Slabikář je autorskou knihou výtvarníka Musy, která vyšla u příležitosti výstavy Signatura v Galerii Mánes v roce 2017. V knize se hravým způsobem spojují obrazy zvířat se základními stavebními kameny abecedy. Kniha má dvě verze obálek, modrou a růžovou. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slabikář - Musa , Next level racing flight stand (nlr-s004)Slabikář obsahuje řadu básniček a pohádkových textů, které jsou doprovázeny barevnými ilustracemi v množstvím detailů určených k rozvoji představivosti. Clekem 128 stran je zpracováno hravou a zábavnou formou s množstvím úkolů, které pomohou s dalším rozvojem grafomotoriky a logického myšlení. Slabikář je součástí ucelené koncepce pro výuku českého jazyka na 1. stupni základních škol. V rámci této koncepce si učitelé mohou doplnit tradiční učebnice a pracovní sešity o další pomůcky, které komplet dotvářejí. V souladu s RVP ZV Moderní a plnobarevný design podporuje motivaci a kreativitu žáků Pestré typy úloh slouží žákům k procvičování probíraného učiva hravou a zábavnou formou Hravý slabikář vhodně doplňuje Hravá abeceda a Hravá čítanka 1. K procvičování psaní je vhodné doplnit pracovní sešity písankami Výukové texty doprovázejí barevné ilustrace s množstvím detailů, které rozvíjí představivost žáků a pomohou s dalším rozvojem grafomotoriky a jejich logického myšlení Úkoly doprovázejí básničky a pohádkové texty Pracovní sešit obsahuje: Úkoly a hravá cvičení pro práci s ilustracemi Deskové hry pro práci celé třídy Množství textů ke čtení během celého školního roku Poutavé ilustrace Básničky a pohádkové texty Celobarevné strany s vystřihovacími kartami k poučení a pobavení (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Hravý slabikář , Spacerail: level 3 - kuličková dráha glow (8558)Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár podnikania: čtení z knihy, jejímž autorem je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoAudiokniha otvára dvere do trinástej komnaty podnikania vďaka systémovému nazeraniu. Ponúkame vám spoľahlivý spôsob ako začať úspešne podnikať bez väčšieho rizika a strachu. Dozviete sa v čom spočíva podstata podnikania.Predstavujeme vám jedinečný Algoritmus podnikania, ktorý pozostáva z deviatich krokov. Ak ich budete dôsledne plniť, garantujeme vám úspech v akomkoľvek podnikaní. Výhodou týchto poznatkov je, že sa ich môže naučiť každý. Dajú sa okamžite využiť v praxi ako hotový návod na použitie. Je to nový pohľad na podnikanie, ktorý vychádza zo základných princípov neokybernetiky. Dozviete sa , v čom spočíva podstata podnikania a ako k nemu pristupovať. Autor predstatavuje deväť krokov algoritmu... (alza.cz)
Podobné produkty ako Šlabikár podnikania , Kleště aplikační profi smart level, kovové (ku1899)Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Vyšší level (999-00-018-4352-6)Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Spacerail: level 4 - kuličková dráha glow (1976)Přicházíme s novou řadou českého jazyka pro 1. ročník základních škol a podrobnou metodickou příručkou pro učitele. Její předností je propojení genetické a analyticko-syntetické metody čtení. Moderní způsob výuky je zaměřený na čtení s porozuměním – prověřeno pilotováním na několika školách v ČR. Učebnice má doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slabikář se Čtyřlístkem , Space rail kuličková dráha level 1 (3152)Přicházíme s novou řadou českého jazyka pro 1. ročník základních škol a podrobnou metodickou příručkou pro učitele. Její předností je propojení genetické a analyticko-syntetické metody čtení. Moderní způsob výuky je zaměřený na čtení s porozuměním – prověřeno pilotováním na několika školách v ČR. (patro.cz)
Podobné produkty ako Slabikář se Čtyřlístkem , Frankenstein: usborne english readers level 3 (9781474927857)Nový Slabikář je rozvážným tvůrčím počinem metodičky PaedDr. Hany Mikulenkové. Pro spolupráci na literárně-umělecké složce Slabikáře si vybrala Radka Malého, současného básníka a překladatele tvorby pro děti i dospělé. Ilustracemi pak Slabikář proslavil nápaditý výtvarník a divadelník Matěj Forman. Pro celou publikaci vytvořil dějové obrázky plné rozmanitých detailů, které rozvíjejí dětskou představivost a nabízejí příležitosti pro rozhovoření dětí. Společným projektem těchto tří osobností tak vznikla jedinečná kniha, která zakládá novou tradici v tvorbě slabikářů. (patro.cz)
Podobné produkty ako Slabikář - Mikulenková Hana , Marketing základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)Jedného dňa si abeceda povedala, že už nebude sedieť v šlabikári ani v gramatike a pôjde do rozprávky. Každé písmenko si vybralo rozprávku a šup! – vhuplo do knihy. Spočiatku bol krik a zvada. Napokon sa však dohodli – jedny zostali u Popolušky, iné sa ponáhľali do rozprávky Kráska a zviera. Ďalšie sa tešili na Aladinovu čarovnú lampu a tie odvážnejšie písmenká sa ponáhľali na pomoc Jankovi a Marienke do Medovníkového domčeka. Aj pre váš, kamaráti, čosi prichystali. (patro.cz)
Podobné produkty ako Rozprávkový šlabikár Popoluška , Šlabikár šťastia: sebaspoznanie, súvislosti, sebapremena (978-80-89711-15-4)Jedného dňa sa písmenká rozhodli, že na chvíľu opustia stránky šlabikára a vyberú sa na potulky po rozprávkovej ríši, aby zažili nové dobrodružstvá. A veru ich bolo viac než dosť! Niektoré sa spriatelili so Snehulienkou, iné s tromi prasiatkami, ďalšie sa pridali ku kocúrovi v čižmách a ostatné boli zvedavé na Pinocchia. A nezabudli si pre vás pripraviť plno hravých úloh! (patro.cz)
Podobné produkty ako Rozprávkový šlabikár Snehulienka , Space rail kuličková dráha level 4 26m (202)Odkud se vynořují všichni ti choromyslní světlonoši, kteří medovým hlasem mluví o tom, jak snadné je mezi lidi rozsévat dobro? A odkud se berou ti, kteří jsou ochotni těmto světlonošům a jejich dobru obětovat naprosto vše? O jednom takovém „posvátném“ řetězci vypráví román Adély Knapové (1976) Slabikář. Zdá se až neskutečné, jak se v jejím příběhu nabaluje jeden nepevný charakter se zamlženou myslí na druhý, jak dobře tahle síť zla funguje. Ale skutečnosti se to velmi podobá. Protože takhle to funguje, takoví jsme. Poznáváte se? Ovšem tohle není dokument, tohle je román. Románová pravda o slepé víře. (patro.cz)
Podobné produkty ako Slabikář - Knapová Adéla , Next level racing wheel stand racer (nlr-s014)Oblíbený slabikář s vlídnými texty J. Žáčka obsahuje slabiky a slova pro nácvik uvědomělého čtení, dětské básně, říkadla a krátké příběhy s častou frekvencí přímé řeči. (patro.cz)
Podobné produkty ako Slabikář - Žáček Jiřídôvernosť letmý bozk jemné pohladenie líca chrbtom ruky pevné stisnutie ruky nežné objatie zachovalá dôvernosť (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Malý šlabikár láskyNový Slabikář je rozvážným tvůrčím počinem metodičky PaedDr. Hany Mikulenkové. Pro spolupráci na literárně-umělecké složce Slabikáře si vybrala Radka Malého, současného básníka a překladatele tvorby pro děti i dospělé. Ilustracemi pak Slabikář proslavil nápaditý výtvarník a divadelník Matěj Forman. Pro celou publikaci vytvořil dějové obrázky plné rozmanitých detailů, které rozvíjejí dětskou představivost a nabízejí příležitosti pro rozhovoření dětí. Společným projektem těchto tří osobností tak vznikla jedinečná kniha, která zakládá novou tradici v tvorbě slabikářů. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slabikář - Hana MikulenkováOdkud se vynořují všichni ti choromyslní světlonoši, kteří medovým hlasem mluví o tom, jak snadné je mezi lidi rozsévat dobro? A odkud se berou ti, kteří jsou ochotni těmto světlonošům a jejich dobru obětovat naprosto vše? O jednom takovém "posvátném" řetězci vypráví román Adély Knapové (1976) Slabikář. Zdá se až neskutečné, jak se v jejím příběhu nabaluje jeden nepevný charakter se zamlženou myslí na druhý, jak dobře tahle síť zla funguje. Ale skutečnosti se to velmi podobá. Protože takhle to funguje, takoví jsme. Poznáváte se? Ovšem tohle není dokument, tohle je román. Románová pravda o slepé víře. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slabikář - Adéla KnapováJedného dňa si abeceda povedala, že už nebude sedieť v šlabikári ani v gramatike a pôjde do rozprávky. Každé písmenko si vybralo rozprávku a šup! – vhuplo do knihy. Spočiatku bol krik a zvada. Napokon sa však dohodli – jedny zostali u Popolušky, iné sa ponáhľali do rozprávky Kráska a zviera. Ďalšie sa tešili na Aladinovu čarovnú lampu a tie odvážnejšie písmenká sa ponáhľali na pomoc Jankovi a Marienke do Medovníkového domčeka. Aj pre váš, kamaráti, čosi prichystali. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Rozprávkový šlabikár PopoluškaJedného dňa sa písmenká rozhodli, že na chvíľu opustia stránky šlabikára a vyberú sa na potulky po rozprávkovej ríši, aby zažili nové dobrodružstvá. A veru ich bolo viac než dosť! Niektoré sa spriatelili so Snehulienkou, iné s tromi prasiatkami, ďalšie sa pridali ku kocúrovi v čižmách a ostatné boli zvedavé na Pinocchia. A nezabudli si pre vás pripraviť plno hravých úloh! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Rozprávkový šlabikár SnehulienkaVeselé příběhy včelky Máji a jejích kamarádů na louce u lesa. Při hrách a zábavě si procvičují všechna písmenka abecedy. Pestrý život Máji, Vilíka, Hopa a dalších zachycují půvabné obrázky. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slabikář včelky MájiTento šlabikár naučí deti celú abecedu, naučí ich čítať aj písať. Všetko si môžu precvičiť pri čítaní známych riekaniek či hádankách. Nechýbajú ani písmenká, ktoré si malí čitatelia môžu vystrihnúť a poskladať. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Môj prvý šlabikárDíky tomuto slabikáři se děti naučí celou abecedu - naučí se číst i psát. Nabyté znalosti si mohou procvičovat při čtení známých říkanek a hádanek. Kniha obsahuje i stránky s písmenky, která si mohou malí čtenáři vystřihnout a poskládat do různých slov. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Můj první slabikář1A-02 1. a 2. díl Slabikáře pokračují v postupném vyvozování písmen a čtení slov. Žáci se již také seznamují s krátkými texty a učí se s nimi pracovat. Všechny úkoly a cvičení podporují nácvik čtení a psaní s porozuměním. Nabízíme také variantu 1. a 2. dílu Slabikáře vázanou společně do pevné mechové vazby. 3. díl Slabikáře má již čítankový charakter. Texty jsou řazeny od jednodušších k obtížnějším a žáci jsou vedeni k systematické práci s nimi. V každém dílu Slabikáře jsou pokyny pro žáky uváděny pomocí piktogramů. Postupně, jak žáci umějí přečíst jednotlivá slova v pokynech, jsou piktogramy nahrazovány slovy či celým psaným pokynem. Druhé číslování v horní části jednotlivých stránek je uvedeno i ve všech dílech Slabikáře, stejně tak jsou zařazeny i pokyny k vysvětlení práce s úkoly na jednotlivých stranách v dolní části každé strany. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Slabikář, 1. dílNové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana MachkováChcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (patro.cz)
Podobné produkty ako Základy marketingu - Karlíček MiroslavTaké máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (patro.cz)
Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil CarlosChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (patro.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing - Janouch ViktorZámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (patro.cz)
Podobné produkty ako Aplikovaný marketing - Oreský MilanChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor JanouchChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor JanoucheBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Online marketing - e-knihaHLBŠÍ, ENERGETICKÝ PRÍSTUP K PODNIKANIU OTVÁRA NEKONEČNÉ MOŽNOSTIKoľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela?Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien po celom svete, má pre tento pocit veľké pochopenie. Kedysi si totiž kládla tú istú otázku – pokým nenastala v jej podnikaní razantná zmena. Aká? Čo sa zmenilo? Zmenila sa ona sama. Začala z celého srdca dôverovať svojej intuícii a dbať na duchovnú, energetickú podstatu podnikania, ktorému sa venovala. Pozoruhodné výsledky na seba nenechali dlho čakať. Keď sa zamerala na energiu v piatich základných oblastiach podnikania, otočila svoje podnikateľské zlyhanie na mimoriadny úspech – a tak sa zrodili jej jedinečné energetické princípy miliónového podnikania.Tieto princípy sú po prvýkrát popísané v ucelenej knihe, ktorá predostiera spôsoby, ako ich začleniť do podnikania. Lenka túto netradičnú a veľmi vplyvnú metodiku pre úspech v podnikaní dlhoročne využíva so svojimi klientkami, aby naplnili svoj nepoznaný potenciál. Ten je v skutočnosti obrovský.Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo vašom podnikaní, nič pre vás nebude nemožné. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Energetic marketing - Lenka LutonskáOsobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Biznis marketing - Milan Oreský