Elektronická kniha - autor Hana Machková, 208 stran, česky Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1) , Mezinárodní marketing (978-80-271-3006-1)Kniha - autor Hana Machková; Martin Machek, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (alza.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1) , Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)Kniha - 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce... (alza.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4) , Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)Elektronická kniha - autor Hana Machková, 200 stran Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie. (alza.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing (978-80-247-5366-9) , Sportovní marketing (978-80-271-0560-1)Elektronická kniha - autor Vilém Kunz, 176 stran Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy... (alza.cz)
Podobné produkty ako Sportovní marketing (978-80-271-0560-1) , Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8)Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)Elektronická kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Tohle je marketing! (978-80-271-2567-8) , Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9)Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti. (alza.cz)
Podobné produkty ako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2) , Kostnice v českých zemích (978-80-200-3006-1)Kniha - autor Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tluchoř, 368 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace.... (alza.cz)
Podobné produkty ako Lázeňství: management a marketing (978-80-271-2461-9) , Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování (978-80-247-1922-1)Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na... (alza.cz)
Podobné produkty ako Konec marketingu (978-80-271-1296-8) , Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5)Kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing (978-80-271-1724-6) , Maska smrti (978-80-877-3006-5)Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)
Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8) , Marketing základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)Elektronická kniha - autor David Slouka, 144 stran Publikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví. (alza.cz)
Podobné produkty ako Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení (978-80-271-0469-7) , Avery zweckform 3006 kulaté značkovací etikety (3006)Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing , Houby (978-80-271-3415-1)Kniha - autor Jan Rendek; František Libenský, 488 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá - autor Jan Rendek; František Libenský, 488 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kostnice jsou navzdory obecnému povědomí běžnou součástí naší kulturní krajiny a v minulosti se nalézaly téměř na každém hřbitově. I když si dnes většina z nás pod pojmem kostnice představí objekty monumentální a všeobecně známé, jako je například kostnice v Sedlci u Kutné Hory, existuje velké množství kostnic, jejichž původní funkce ? ukládání lidských kosterních pozůstatků zejména v období hromadných úmrtí ? byla již dávno zapomenuta a tyto drobné sakrální stavby sloužily jako márnice nebo sklady. Poslední dobou ale zájem o ně stoupá a některé objekty se dočkaly zrestaurování a zpřístupnění veřejnosti. Tato publikace je prvním souhrnným pokusem ukázat jejich rozmanitost v knižní podobě. Představuje přes 150 lokalit z různých koutů naší republiky, řazených abecedně. Jednotlivé... (alza.cz)
Podobné produkty ako Kostnice v českých zemích (978-80-200-3006-1) , Kandidát (978-80-271-3866-1)Elektronická kniha Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím, které patří po řadu let neodmyslitelně k modernímu marketingu. V knize naleznete detailní postup tvorby komunikace na Facebooku a Instagramu. Seznámíte se také s formami marketingové komunikace na YouTube. Pozornost si získala i nová sociální síť TikTok, která má velkou popularitu u mladé generace. (alza.cz)
Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Autoškola (978-80-271-0007-1)Kniha - autor Jitka Burešová, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá V ruce právě držíte ucelený návod, jak tvořit online marketingovou komunikaci a jak na internetu fungovat co nejefektivněji! Kniha představí nejen nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, včetně komunikace na sociálních sítích. (alza.cz)
Podobné produkty ako Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím (978-80-271-1680-5) , Wellness (978-80-271-0010-1)Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková , Sutašky (978-80-271-0784-1)Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné... (alza.cz)
Podobné produkty ako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8) , Zahrada (978-80-271-2074-1)eBook:,Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha , Sebevýchova (978-80-271-2425-1)Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0) , Kamenictví (978-80-271-3808-1)Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové... (alza.cz)
Podobné produkty ako Strategický marketing (978-80-247-4670-8) , Platnéřství (978-80-271-0528-1)Kniha - autor Milan Oreský, 352 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (alza.cz)
Podobné produkty ako Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4) , Máta (978-80-271-0726-1)Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:Reklama na InternetuMarketingová... (alza.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-4311-7) , Plašmyška (978-80-271-1774-1)Elektronická kniha - autor Josef Řezníček, Tomáš Procházka, 224 stran Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti. Autoři vám v knize mimo jiné prozradí: Proč a jak... (alza.cz)
Podobné produkty ako Obsahový marketing (978-80-251-4152-6) , Japonsko (978-80-271-0359-1)Kniha - autor Viktor Janouch, 344 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (alza.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-5016-0) , Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)Elektronická kniha - autor kolektiv, 216 stran Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Současné trendy očima předních expertůSlýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Online marketing (978-80-251-4155-7) , Obsahový marketing (978-80-251-4152-6)Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk pomocí knihy Internetový marketingZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google AdwordsChcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:- Reklama na Internetu- Marketingová komunikace- Podpora prodeje- Public Relations- Přímý marketing- Internetové komunikační prostředky- Vyhodnocování marketingové komunikaceKniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a... (alza.cz)
Podobné produkty ako Internetový marketing (978-80-251-4311-7) , Online marketing (978-80-251-4155-7)Elektronická kniha - autor Petr Sedláček, 176 stran, česky Po celou historii se mezinárodní společenství snaží posílit globální měnovou a finanční stabilitu. Předkládaná publikace ukazuje, jakým způsobem se Česká republika podílela a podílí na tomto mezinárodním úsilí v oblasti globální governance, mezinárodního dohledu MMF, kurzů a kurzových režimů, řízení kapitálových toků a globální sítě finanční záchrany. V oblasti mezinárodních měn je pozornost věnována především problematice přijetí eura. Autor též ukazuje naši participaci při posilování důvěryhodnosti a stability finančního systému, včetně našeho zapojení do mezinárodní spolupráce. Autor je bývalým členem ČNB, kde se zabýval problematikou MMF a SB. Participoval v rámci EU jako alternát zástupce ČNB na jednáních podvýboru EFC pro otázky MMF (SCIMF) a působil též řadu let v expertní komisi podvýboru pro zahraniční záležitosti ECB. Publikace je určená nejen studentům vysokých škol, pracovníkům... (alza.cz)
Podobné produkty ako Zapojení ČR do mezinárodního úsilí o posílení globální měnové a finanční stability (978-80-271-1737-6) , Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)Elektronická kniha - autor Seth Godin, 240 stran, slovensky Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí. Veľkí marketéri nevyužívajú spotrebiteľov, aby vyriešili problémy svojej spoločnosti; práve naopak – pomocou marketingu riešia problémy iných ľudí. Nezáleží na tom, aký je váš produkt, alebo služba. Táto kniha vám pomôže prekoncipovať spôsob, akým seba a svoje služby a produkty prezentujete svetu. (alza.cz)
Podobné produkty ako Toto je marketing (978-80-566-1627-7) , Internetový marketing (978-80-251-5016-0)Kniha - autor Jan Koudelka, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody... (alza.cz)
Podobné produkty ako Spotřebitelé a marketing (978-80-7400-693-7)eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-knihaElektronická kniha - autor R. Jundrovský, 224 stran, česky Kamenické řemeslo má za sebou velice dlouhý vývoj, jeho počátky sahají až do antiky. Řemeslné znalosti předávané ústním podáním byly časem zčásti zapomenuty. Snaha oživit toto pozapomenuté řemeslo vedla na přelomu 19. a 20. století profesora R. Jundrovského k sepsání takřka encyklopedicky pojaté příručky Kamenictví. Nahlédněte pod ruce starých mistrů kamenického řemesla. V učebnici napsané na konci 19. století najdete postupy prací, používané v době jejího vzniku. (alza.cz)
Podobné produkty ako Kamenictví (978-80-271-3808-1)Elektronická kniha - autor Lenka Tréglová, 112 stran Autorky Lenka Tréglová a Anita Ponešová pro vás napsaly knihu o mátě, v níž se dozvíte vše, co nutně potřebujete vědět, abyste ji mohli pěstovat, inhalovat, vařit z ní a péct s ní. Tahle kniha stejně jako máta: Zmírňuje stres (už po několika listech) Ulevuje od bolesti hlavy Zahání únavu a špatnou náladu Zlepšuje trávení a chladí pálení žáhy Neobsahuje vůbec žádné kalorie Výborně se hodí k čaji a dortu Zahání komáry a jiné agresory Hodí se při rýmě a nachlazení Potěší oko A voní! Přivoňte si na straně 2. (alza.cz)
Podobné produkty ako Máta (978-80-271-0726-1)Kniha - autor Petr Brožek; Jan Syka, 168 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Výpravná a návodná kniha pro zájemce o historická řemesla, zbroje a historický šerm, pro kováře, umělecké kováře a zámečníky, studenty, učně a další aktivní řemeslníky se zabývá klasickým řemeslem, které staletí patřilo mezi nejoceňovanější obory. (alza.cz)
Podobné produkty ako Platnéřství (978-80-271-0528-1)Elektronická kniha - autor Michal Zvírotský, 224 stran, česky ?Chcete vědět, proč musí být člověk vychováván i v dospělosti? A proč by měl každý vychovávat především sám sebe? Zajímá vás, jak na to? Tato ojedinělá publikace vás seznámí s pedagogickými, psychologickými, filozofickými a dalšími aspekty výchovy sebe sama. Kniha vychází z osobnostně orientované pedagogiky a z přesvědčení, že člověk není stroj, a proto nemá být řízen či formován, ale chráněn a kultivován. Na místo módního selfmanagementu staví sebevýchovu coby největší pedagogickou a životní výzvu. Sebevýchova je konečným cílem demokratického výchovného působení, proto by se jí měl zabývat každý přemýšlivý člověk, zejména ten, který na sebe bere část odpovědnosti za výchovu druhých. Odborníkům na vzdělávání kniha poskytne řadu teoretických podnětů a orientaci v mezioborové terminologii (součástí textu je i unikátní výkladový slovník sebereferenčních slov), všem čtenářům pak nabídne... (alza.cz)
Podobné produkty ako Sebevýchova (978-80-271-2425-1)Elektronická kniha - autor Veronika Válková, 184 stran Další Bářino napínavé putování časem. Tentokrát prožijete napínavé dobrodružství, které vás zavede do Japonska mezi gejši a samuraje! (alza.cz)
Podobné produkty ako Japonsko (978-80-271-0359-1)Elektronická kniha - autor Lenka Pastorčáková, 384 stran, česky KANDIDÁT JEN TAK NEPŘICHÁZÍ. KANDIDÁT JE STVOŘEN! Jste přesvědčeni, že volíte vámi vybraného kandidáta a právě jemu dáváte hlas. Ve skutečnosti však volíte lidi, kterými se budoucí prezident obklopuje. Kandidát se totiž jen tak nezjevuje, ale je tvořen a přetvářen týmem lidí, stejně jako kterýkoliv jiný marketingový produkt. Na pozadí předvolební kampaně hlavy státu se rozehrává tvrdá a nemilosrdná hra o pomyslný trůn. Tento místy až šokující příběh vás rozhodně nenechá klidně spát. Přestože je tento román fikce, autorka při psaní knihy čerpá z vlastních zkušeností z prostředí prezidentské kampaně, kdy pracovala na pozici tiskové mluvčí jednoho z kandidátů. Rovněž těží z praxe televizní reportérky, a mistrně popisuje zákulisí příprav večerních zpráv, politických debat a předvolební „práce“ médií vůbec. Všechny postavy a události v této knize jsou smyšlené. Jakákoliv... (alza.cz)
Podobné produkty ako Kandidát (978-80-271-3866-1)Elektronická kniha - autor Zuzana Hejdrychová, 112 stran V této knize vám autorka představí šití šperků ze sutašek (textilních prýmků). Naučíte se pracovat s jehlou, prýmky a dalšími materiály, jako jsou drahé kameny, kabošony, Swarovski krystaly, korálky, buttonky a další. Šití šperků ze sutašek (textilních prýmků) je jedním z nejobtížnějších druhů šitého šperku, avšak když máte trpělivost a chuť učit se, tak i přes počáteční nezdary vám nakonec bude odměnou nádherný a netradiční šperk. Předkládá se vám devět projektů seřazených podle obtížnosti s podrobným popisem a fotografiemi z jednotlivých kroků výroby. Sutaškové šperky jsou stále více populární po celém světě – původní česká kniha představí šití šperků ze sutašek klasickou technikou s důrazem na precizní a čisté zpracování. (alza.cz)
Podobné produkty ako Sutašky (978-80-271-0784-1)Elektronická kniha - autor Ilona Prath-Krejčová, 280 stran, česky Z mnoha možností, které se majitelům zahrad nabízejí, vybírá bohatě ilustrovaná kniha ty nejosvědčenější. Předkládá nejrůznější úhly pohledu, jak k zahradní tvorbě přistupovat, jak se o zahradu starat. Současným trendem při vytváření vlastní zahrady je propojit oblíbené a pěstitelsky ověřené okrasné či užitkové rostliny s planými, plevelnými, avšak často zdraví prospěšnými druhy v jeden harmonický celek. Benefity takovéhoto přístupu - soulad s přírodou, klid, zdravá a užitečná zahrada plná zvířecích návštěvníků, prevence a přírodní léčba různých neduhů z vlastních zdrojů - ocení všichni, komu se zahrada stane místem aktivního odpočinku i druhým obývacím pokojem. Kniha navíc stírá hranice mezi zarputilými zastánci čistě přírodních zahrad a jejich oponenty z řad obhájců klasických udržovaných zahrádek. Text knihy doprovázejí převážně humorné úvahy vedoucí k zamyšlení nad skutečným smyslem... (alza.cz)
Podobné produkty ako Zahrada (978-80-271-2074-1)Kniha - autor Milada Krejčí; Václav Hošek, 304 stran, česky Kniha komplexně představuje obor a speciality ve wellness, uvádí znaky zdravé komunikace, etiky, zaměřuje se na využití prostředí ve wellness. Provádění aktivit v přírodě, která představuje v současné době největší tělocvičnu pro stále více lidí, využití lázní a cvičení pro získání pohody v duševní i tělesné oblasti. Změny v chápání klienta ve wellness, které vedou ke zlepšení jeho duševního a tělesného stavu, vedou také ke zlepšení spánku, zdraví, vztahů a eliminují nezdravé chování jedince. Kniha se zabývá také ekonomickou a marketingovou stránkou wellness a věnuje pozornost pohybu a aktivitě, které sehrávávají velkou roli ve kvalitě života jedince. (alza.cz)
Podobné produkty ako Wellness (978-80-271-0010-1)Elektronická kniha - autor Bärbel Oftringová, 112 stran, česky V této knize najdeš kolem 130 druhů hub, které se vyskytují nejčastěji a které bychom měli znát. Rostou v zahradách, v parcích a v lesích, na loukách i na polích, některé dokonce uprostřed měst. Některé houby objevíš především v blízkosti určitých druhů stromů, které jsou jejich „životními partnery“. Jiné druhy hub se vyskytují na ztrouchnivělém dřevě, nebo dokonce na kmenech a větvích živých stromů. Další houby tě zaujmou, protože vypadají jako brambory, hvězdy, koráli nebo chobotnice, jiné zaznamenáš kvůli jejich nepříjemnému zápachu. Čím více pozornosti budeš při procházkách věnovat okolní přírodě, tím více hub objevíš. Kniha je velmi přehledná, nádherné barevné ilustrace a rozdělení kapitol podle tvaru plodnic ti pomohou při určování hub. Navíc získáš i zajímavé informace a tipy na další aktivity. (alza.cz)
Podobné produkty ako Houby (978-80-271-3415-1)Elektronická kniha - autor Zdeňka Študlarová, 56 stran, česky Seznamte se s myšákem, který se bojí úplně všeho, na co si vzpomenete. Bojí se tak moc, že raději jen sedí doma. Všichni mu říkají Plašmyška a mají z něho legraci. „Musíš najít odvahu!“ slyší ze všech stran. A tak se vydá na dobrodružnou výpravu, na které ho čekají zlomyslné krysy, ustrašení zajíci i zákeřné lasičky. Podaří se mu nakonec strach překonat, najít nebojácnost a stát se hrdinou? Příběh o velkém putování malého myšáka napsala rozhlasová redaktorka a moderátorka Kateřina Kubalová. (alza.cz)
Podobné produkty ako Plašmyška (978-80-271-1774-1)Elektronická kniha - autor Václav Minář, 272 stran Nová, velmi přehledná a bohatě ilustrovaná učebnice je určena pro žáky autoškol i další řidiče, kteří si potřebují zopakovat pravidla provozu na silničních komunikacích, naučit se nové dopravní značky i předpisy a otestovat své odborné znalosti prostřednictvím zkušebních testových otázek. Nejpřehlednější a nejaktuálnější kniha na trhu. Navíc k dispozici dopravní videa a animace. (alza.cz)
Podobné produkty ako Autoškola (978-80-271-0007-1)Elektronická kniha - autor Ladislav Kubizňák, 328 stran, česky Je pozdní srpen roku 1988. Na Manhattan dopadá odpolední slunce a ve vzduchu je již cítit blížící se podzim. Před půlrokem jsem byl centrálou povýšen po třech letech operativní práce v jednom z nejtěžších západních kontrarozvědných prostředí na zástupce rezidenta, v kódu NATO Acting COS (Chief of Station, v názvosloví KGB je ekvivalentem rezident). Kontakt je na smluveném místě včas, všechno probíhá jako po másle. Naskočí do mého šedého Chevroletu Cavalier s diplomatickou značkou 009 PHD. Je lehce zadýchán a viditelně rozrušen. Buď pospíchal od metra, nebo se něco přihodilo. Jestli ho něco skutečně rozhodilo, muselo to stát za to, protože tenhle chlap je flegmatik. Mé „řemeslo“ mě naučilo trpělivosti, která se mi mnohokrát vyplatila. Čekám tedy, až z tajného spolupracovníka něco vypadne. Když objíždím blok potřetí a on stále mlčí,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Polygon (978-80-271-0838-1)Kniha - autor Barbora Bazalová, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace čtenářům nabízí aktuální poznatky z oboru speciální pedagogika, specializace psychopedie. Zaměřuje se především na vývojové poruchy intelektu a na poruchy autistického spektra, prostor je věnován rovněž dalším skupinám žáků, kteří se vzdělávají v inkluzivních školách. Autorka se v textu věnuje současnému výzkumu v oboru, představuje četná realizovaná šetření a jejich výsledky využitelné v edukační praxi. Z teoretických konceptů se zabývá rolí speciálního pedagoga, věnuje se inkluzivnímu vzdělávání vybraných skupin žáků a charakteristice projevů žáků ve škole. Dále navrhuje vhodnou podporu a zdůrazňuje význam komplexní diagnostiky a následné intervence. Kniha je určena studentům speciální pedagogiky, ale také speciálním pedagogům, pedagogům, asistentům pedagoga a dalším aktérům působícím v edukační praxi. (alza.cz)
Podobné produkty ako Psychopedie (978-80-271-3725-1)Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede... (alza.cz)
Podobné produkty ako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)Kniha - autor Naděžda Rozehnalová; Jiří Valdhans; Klára Drličková; Tereza Kyselovská, 304 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice autorského kolektivu z katedry mezinárodního a evropského práva Právnické fakulty Masarykovy univerzity poskytuje studentům právnických fakult a dalším zájemcům o právo komplexní výklad problematiky mezinárodního práva soukromého a procesního. Učebnice začíná úvodním vstupem do problematiky včetně historického vývoje a dále podává potřebný výklad pojmů a přehled pramenů mezinárodního práva soukromého a procesního. Čtenářům učebnice dále poskytne nejprve obecný výklad kolizního práva a poté se zaměřuje na konkrétní oblasti – subjekty soukromoprávních poměrů s mezinárodním prvkem, právní jednání a zastoupení, závazky ze smluv a mimosmluvní závazky, věcná práva, právo duševního vlastnictví, dědické právní poměry, rodinné právo, uznání a výkon cizích soudních rozhodnutí a končí kapitolou o právní pomoci. (alza.cz)
Podobné produkty ako Úvod do mezinárodního práva soukromého (978-80-7552-699-1)Elektronická kniha - autor Romana Nývltová, Mária Režňáková, 224 stran Kniha přibližuje situaci na mezinárodních kapitálových trzích a popisuje různé možnosti, jak zde mohou české podniky získat vlastní i cizí kapitál. Autorky nabízejí přehledný výklad procesu financování cennými papíry na základě aktuálních požadavků jednotlivých kapitálových trhů a kniha tak může českým podnikům sloužit jako metodická příručka. Každá část knihy je pro názornost doplněna aktuálními praktickými příklady z prostředí České republiky (např. mezinárodní nabídka akcií společnosti Zentiva či emise eurobondů společnosti ČEZ), které poslouží nejen jako zdroj inspirace, ale i jako případové studie pro studenty finančních oborů na vysokých školách. (alza.cz)
Podobné produkty ako Mezinárodní kapitálové trhy - zdroj financování (978-80-247-1922-1)