Konec marketingu - gil carlos

Produkt Konec marketingu - gil carlos sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Konec marketingu - gil carlos upraviť a produkt hľadať znova.

Konec marketingu - Gil Carlos

Konec marketingu - Gil Carlos
Detail

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (patro.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Gil Carlos , Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos

Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos
Detail

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Gil Carlos , Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu (978-80-271-1296-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu (978-80-271-1296-8) , Absolutní základy moderního marketingu

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)
Detail

Kniha - autor Carlos Gil, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8)

Stolička Gil

Stolička Gil
Detail

Stolička Gil od Bloomingville musíte mít! Stolička je vyrobena z dubu s černým povrchem pro severský vzhled. Perfektní ve všech místnostech, použití jako stolička, stolička pro malou rostlinu nebo jako odkládací stolek - rozhodnutí je na Vás! Stolička lze složit. (vemzu.cz)

Podobné produkty ako Stolička Gil , Le toy van set se zmrzlinou carlos

Proč máma nadává - Gil Sims - audiokniha

Proč máma nadává - Gil Sims - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Humorný román pro všechny rozčílené mámy. Děti už úplně zdivočely, dům vypadá jako po výbuchu a manžel nikdy není doma. Jako by toho nebylo málo, máma si našla novou výzvu – práci v kolektivu plném mladých a nadějných lidí. To jí působí starosti, jestli ve svých dvaačtyřiceti letech zvládne vstát ze sedacího vaku s potřebnou důstojností. Dokáže se máma prosadit v nové práci a zároveň udržovat rodinu v chodu? A najde si přitom pořád čas na příležitostný gin a tonik? Pravděpodobně ne. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Proč máma nadává - Gil Sims - audiokniha , Konec civilizace ()

Dámská kabelka Gil Holsters G353347 - červená

Dámská kabelka Gil Holsters G353347 - červená
Detail

Elegantní a nadčasová kabelka z jarní kolekce značky Gil Holsters! Představujeme Vám elegantní a nadčasovou kabelku z kolekce Matelo. Kabelka je opravdu elegantní a použitý materiál zaručuje její dlouhou životnost. Zapínání kabelky je na zip a po rozepnutí Vám kabelka nabídne dostatečně velký vnitřní prostor, který je rozdělený větší kapsou na zip na dvě poloviny. Dále uvnitř najdete dvě otevřené kapsičky na drobnosti a ještě jednu kapsičku na zip. Poslední kapsu na zip najdete na její zadní straně. Součástí kabelky je odnímatelný a nastavitelný popruh přes rameno. (kabelecky.cz)

Podobné produkty ako Dámská kabelka Gil Holsters G353347 - červená , Konec manipulace ()

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Konec dětství

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Lepší konec

Pánská kožená peněženka Gil Holsters G317444 - černá

Pánská kožená peněženka Gil Holsters G317444 - černá
Detail

Elegantní a prostorná peněženka francouzské značky Gil Holsters! Představujeme Vám elegantní pánskou peněženku francouzské značky Gil Holsters. Uvnitř peněženky najdete, přihrádku na bankovky, sedm přihrádek na platební karty, dvě kapsy na doklady a kapsu na mince. Peněženka je zasílána v dárkové krabičce. (kabelecky.cz)

Podobné produkty ako Pánská kožená peněženka Gil Holsters G317444 - černá , Konec hada

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Konec stárnutí

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Konec hlídky ()

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Konec hry

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Konec prokrastinace

Pepe Jeans - Dětské tričko Gil 128-180 cm

Pepe Jeans - Dětské tričko Gil 128-180 cm
Detail

Tričko z kolekce Pepe Jeans. Model vyroben z pleteniny s potiskem. (answear.cz)

Podobné produkty ako Pepe Jeans - Dětské tričko Gil 128-180 cm , Chatler aqua gil proof eau de parfum - parfemovaná voda 100ml (33796)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3) , Základy marketingu (978-80-247-5869-5)

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Detail

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing , Ještě není konec ()

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0) , Konec starých časů

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6) , Konec stárnutí (9788075551092)

Vlad - Fuentes Carlos

Vlad - Fuentes Carlos
Detail

Útlá novela Vlad vyšla těsně před autorovou smrtí (2012) a dá se považovat za jakousi bilanci na konci života. Fuentes je v duchu mexických tradic smrtí nadmíru zaujat – smrt se objevuje nejenom v názvu jeho nejslavnějšího díla, ale prostupuje veškerou jeho tvorbu, v níž přízraky minulosti splývají s děsy současnosti, takže někdy jen stěží rozpoznáme, co se odehrává ve vlastním příběhu a co jsou jen sny a představy postav. Ve Vladovi, Fuentesově moderní variaci na upírský mýtus, přesazený z rumunských Karpat do lidnatého hlavního města Mexika, je právě tak jako vlastní děj novely důležitá otázka jak nezemřít – a jakou cenu lze zaplatit za nesmrtelnost. (patro.cz)

Podobné produkty ako Vlad - Fuentes Carlos , Konec věků (8594184129647)

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Konec všech věcí

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Don carlos a ti druzí (978-80-870-2757-8)

Chatler Aqua Gil Proof eau de parfum - Parfemovaná voda 100ml (33796)

Chatler Aqua Gil Proof eau de parfum - Parfemovaná voda 100ml (33796)
Detail

Parfémovaná voda - dámská, dřevitá vůně, objem 100 ml Sháníte parfémovanou vodu, kterou vám vaše okolí bude jen chválit? Chatler Aqua Gil Proof eau de parfum - Parfemovaná voda 100ml nabízí osobitou vůni vhodnou pro ženy. Základ této parfémované vody tvoří dřevitá příměs, ke které patří tóny santalového a cedrového dřeva a celé řády dalších. Tato parfémovaná voda vynikne během běžných dnů i večerních příležitostí. Základní vlastnosti parfémované vody Chatler Aqua Gil Proof eau de parfum - Parfemovaná voda 100ml Parfémovaná voda věnována ženám Hlavním aroma je dřevitá vůně Balení o objemu 100 ml (alza.cz)

Podobné produkty ako Chatler Aqua Gil Proof eau de parfum - Parfemovaná voda 100ml (33796) , Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6)

Teifoc 4300 Domek Carlos

Detail

Kreativní stavebnice Teifoc domek Carlos pro malé zedníky a stavitele. Z vysoce kvalitní repliky skutečných cihel spojované kukuřičnou maltou děti postaví cokoli. Vše je vyrobeno ze 100% přírodních materiálů. (mall.cz)

Podobné produkty ako Teifoc 4300 Domek Carlos , Koniáš „konec vlka samotáře“

Obřady chaosu - Carlos Monsiváis

Obřady chaosu - Carlos Monsiváis
Detail

Kniha Obřady chaosu (Los rituales del caos 1995), ke které má nyní ve zkrácené formě přístup český čtenář, je výběrem textů o konzumní společnosti a showbyznysu v Mexiku. Monsiváis je neoblomně věrný kulturní jinakosti neoficiálního Mexika a vytrvale zaznamenává jeho nejneobyčejnější projevy. Příznačný je tentokrát absolutní rozpad státu jako tvůrce kulturního odkazu, ať je přijatelný, či nikoliv. K výbuchu nyní dochází vlastním impulzem a má svou vlastní logiku. Impulz je neproniknutelný, logika nepochopitelná a oba dohromady přetvářejí kulturní nacionalismus, který se jeví jako vybledlý odkaz. "Mexická podstata" je sice stále přítomná, ale nyní zjišťujeme, že byla asimilována a konfrontována, vychválena a ignorována, či ponechána stranou. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Obřady chaosu - Carlos Monsiváis , Farářův konec - dvd (n01619)

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch , Landa daniel: konec - lp (9029545969)

Internetový marketing - Viktor Janouch

Internetový marketing - Viktor Janouch
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Viktor Janouch , Konec prokrastinace petr ludwig audiokniha

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková
Detail

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing - Hana Machková , Marketing základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Online marketing - e-kniha

Online marketing - e-kniha
Detail

eBook:,Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Online marketing - e-kniha , Marketing základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Internetový marketing - Janouch Viktor

Internetový marketing - Janouch Viktor
Detail

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Internetový marketing - Janouch Viktor , Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)

Aplikovaný marketing - Oreský Milan

Aplikovaný marketing - Oreský Milan
Detail

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Aplikovaný marketing - Oreský Milan

Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Základy marketingu - Karlíček Miroslav
Detail

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost? (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy marketingu - Karlíček Miroslav

Absolutní základy moderního marketingu

Absolutní základy moderního marketingu
Detail

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet... (alza.cz)

Podobné produkty ako Absolutní základy moderního marketingu

Šlabikár multi level marketingu

Šlabikár multi level marketingu
Detail

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú... (alza.cz)

Podobné produkty ako Šlabikár multi level marketingu

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)
Detail

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Modré džínové šortky carlos vel. S

Modré džínové šortky carlos vel. S
Detail

Model na obrázcích je vysoký 182 cm a přes boky má 91 cm. Model je oblečen do velikosti M. (outletexpert.cz)

Podobné produkty ako Modré džínové šortky carlos vel. S

Jack & Jones Carlos Svetr Bílá

Jack & Jones Carlos Svetr Bílá
Detail

Barva: krémová Střih: regular fit Materiál: 50 % organická bavlna, 50 % akryl Udržitelnost: organická bavlna (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Jack & Jones Carlos Svetr Bílá

Jack & Jones Carlos Svetr Bílá

Jack & Jones Carlos Svetr Bílá
Detail

Barva: krémová Střih: regular fit Materiál: 50 % organická bavlna, 50 % akryl Udržitelnost: organická bavlna (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Jack & Jones Carlos Svetr Bílá

Jack & Jones Carlos Svetr Bílá

Jack & Jones Carlos Svetr Bílá
Detail

Barva: krémová Střih: regular fit Materiál: 50 % organická bavlna, 50 % akryl Udržitelnost: organická bavlna (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Jack & Jones Carlos Svetr Bílá

Jack & Jones Carlos Svetr Bílá

Jack & Jones Carlos Svetr Bílá
Detail

Barva: krémová Střih: regular fit Materiál: 50 % organická bavlna, 50 % akryl Udržitelnost: organická bavlna (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Jack & Jones Carlos Svetr Bílá

Labyrint duchů - Carlos Ruiz Zafón

Labyrint duchů - Carlos Ruiz Zafón
Detail

Uhrančivá agentka Alicia Grisová je španělskou tajnou službou pověřena vyšetřováním mimořádně citlivého a přísně utajovaného případu – záhadného zmizení španělského ministra kultury Mauricia Vallse. Jediným vodítkem se zdá být vzácná kniha od Victora Mataixe, autora, který byl během druhé světové války – stejně jako David Martin a další spisovatalé – vězněn v nechvalně proslulém žaláři v Castelle de Montjuic, jehož byl Valls v té době ředitelem.Pátrání po stopách těchto autorů Aliciu zavede do magické Barcelony, kde se seznamuje s Juanem Semperem, který znal její rodiče, o něž Alicia v mládí přišla a s jejichž ztrátou se dodnes nedokáže úplně vyrovnat. Čím více se blíží nalezení Vallse, tím blíže je také odhalení jednoho z největších skandálů španělské historie, který zasahuje nejen do nejvyšších kruhů barcelonské smetánky napojené na čelní představitele Frankova režimu, ale týká se překvapivě i jí samotné… Dlouho očekávaným románem Labyrint duchů se uzavírá volná tetralogie Pohřebiště zapomenutých knih, která se stala doslova kultem a z Carlose Ruize Zafóna udělala jednoho z nejprodávanějších španělsky píšících autorů po celém světě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Labyrint duchů - Carlos Ruiz Zafón

Pyrenejští kondoři 3. - Carlos Barberán

Pyrenejští kondoři 3. - Carlos Barberán
Detail

Nepříliš známý úsek historie z 2. světové války, přibližující bojové nasazení španělské Modré divize a jejích letců, kteří pomáhali německému Wehrmachtu a Luftwaffe v letech 1941-1944 na východní frontě v konfliktu se stalinským Ruskem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pyrenejští kondoři 3. - Carlos Barberán

Pyrenejští Kondoři 1. - Carlos Barberán

Pyrenejští Kondoři 1. - Carlos Barberán
Detail

Španělské nacionalistické letectvo a italská letecká legie ve španělské občanské válce v letech 1936-1939. Bojová technika, organizace jednotek, letecké bitvy a jejich ústřední protagonisté v naprosto ojedinělé knižní publikaci s bohatým obrazovým doprovodem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pyrenejští Kondoři 1. - Carlos Barberán

Pyrenejští kondoři 2. - Carlos Barberán

Pyrenejští kondoři 2. - Carlos Barberán
Detail

Druhá část historie letecké války ve Španělsku z pohledu nacionalistické strany přibližuje nasazení německé Legie Condor, její organizaci, bojovou techniku a letecký personál. Příběhy některých osobností, z nichž se ještě nad Španělskem nebo později během 2. světové války stala proslulá stíhací esa Luftwaffe, přitom nabízejí mnohdy velmi překvapivý a dosud přehlížený pohled na jejich výcvik, osudy a charakterové vlastnosti. V knize samozřejmě nechybí ani profily jejich ruských protivníků a jejich letadel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pyrenejští kondoři 2. - Carlos Barberán

Kouzelný svět pohádek - Carlos Busquets

Kouzelný svět pohádek - Carlos Busquets
Detail

Vydejte se do světa plného kouzel a magie. Čekají na vás krásné pohádky, v nichž dobro vítězí nad zlem, princové chtějí osvobodit zakletou princeznu a přemoci zlé síly. Nechybí odvaha a napětí. Kniha plná krásných obrázků patří do každé dětské knihovničky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kouzelný svět pohádek - Carlos Busquets

Andělská hra - Carlos Ruiz Zafón

Andělská hra - Carlos Ruiz Zafón
Detail

Bestseller Stín větru okouzlil čtenáře po celém světě mistrovskou kombinací gotického thrilleru a historického románu. Andělská hra přináší neméně poutavý příběh – úchvatnou variaci na faustovský motiv o pokušení a touze po nesmrtelnosti, situovanou znovu do prostředí magické Barcelony, tentokrát první poloviny dvacátého století. Mladý novinář a spisovatel David Martin přijme nabídku záhadného vydavatele Andrease Corelliho a rozhodne se pro něj napsat knihu, jakou ještě nikdy nikdo nenapsal. Čím náročnější se mu tento úkol jeví, tím více záhad vyvstává i kolem muže, který si dílo objednal. Záhad, nevysvětlitelných náhod i úmrtí za nejasných okolností. A otázek, z nichž nejpalčivější zní: Komu vlastně upsal David Martín svou spisovatelskou i lidskou duši? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Andělská hra - Carlos Ruiz Zafón

Jack & Jones Carlos Svetr Šedá

Jack & Jones Carlos Svetr Šedá
Detail

Barva: tmavě šedá Střih: regular fit Rukáv: dlouhý Materiál: 50 % organická bavlna, 50 % akryl Udržitelnost: organická bavlna Model měří: 192 cm Model má na sobě velikost: L (bibloo.cz)

Podobné produkty ako Jack & Jones Carlos Svetr Šedá

Stín větru - Carlos Ruiz Zafón

Stín větru - Carlos Ruiz Zafón
Detail

Stín větru, literární thriller s prvky historického, gotického i detektivního románu, se stal kultovním knižním fenoménem a celosvětovým bestsellerem vydaným ve 45 zemích. Carlos Ruiz Zafón v něm poprvé uvedl čtenáře do magického světa Pohřebiště zapomenutých knih – a k jejich radosti tak učinil ještě třikrát, v prózách Andělská hra, Nebeský vězeň a Labyrint duchů.Ukryté hluboko v srdci starobylé Barcelony leží pohřebiště tisíců ztracených či odložených svazků. Sem je jednoho chladného rána roku 1945 přiveden jedenáctiletý Daniel Sempere, aby si vybral jeden titul. Daniel zvolí román Stín větru záhadného autora Juliána Caraxe – a nastoupí spletitou a nebezpečnou cestu iniciace do světa literatury i dospívání. Životní osudy Daniela a Juliána se začnou protínat, až nakonec vytvoří složitý mnohavrstevný propletenec… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stín větru - Carlos Ruiz Zafón

Pyrenejští kondoři 3 - Barberán Carlos

Pyrenejští kondoři 3 - Barberán Carlos
Detail

Nepříliš známý úsek historie z 2. světové války, přibližující bojové nasazení španělské Modré divize a jejích letců, kteří pomáhali německému Wehrmachtu a Luftwaffe v letech 1941-1944 na východní frontě v konfliktu se stalinským Ruskem. (patro.cz)

Podobné produkty ako Pyrenejští kondoři 3 - Barberán Carlos

Pyrenejští kondoři 2 - Barberán Carlos

Pyrenejští kondoři 2 - Barberán Carlos
Detail

Druhá část historie letecké války ve Španělsku z pohledu nacionalistické strany přibližuje nasazení německé Legie Condor, její organizaci, bojovou techniku a letecký personál. Příběhy některých osobností, z nichž se ještě nad Španělskem nebo později během 2. světové války stala proslulá stíhací esa Luftwaffe, přitom nabízejí mnohdy velmi překvapivý a dosud přehlížený pohled na jejich výcvik, osudy a charakterové vlastnosti. V knize samozřejmě nechybí ani profily jejich ruských protivníků a jejich letadel. (patro.cz)

Podobné produkty ako Pyrenejští kondoři 2 - Barberán Carlos
Konec marketingu (978-80-271-1296-8), Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (978-80-271-1296-8), Absolutní základy moderního marketingu, Le Toy Van Set se zmrzlinou Carlos, Konec civilizace (), Konec manipulace (), Konec dětství, Lepší konec, konec hada, Konec stárnutí, Konec hlídky (), Konec hry, Konec prokrastinace, Chatler Aqua Gil Proof eau de parfum - Parfemovaná voda 100ml (33796), Základy marketingu (978-80-247-5869-5), Ještě není konec (), Konec starých časů, Konec stárnutí (9788075551092), Konec věků (8594184129647), Konec všech věcí, Don Carlos a ti druzí (978-80-870-2757-8), Emoce v marketingu (978-80-247-4843-6), KONIÁŠ „Konec vlka samotáře“, Farářův konec - DVD (N01619), Landa Daniel: Konec - LP (9029545969), konec prokrastinace petr ludwig audiokniha, Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3), Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6), Slovník politického managementu a volebního marketingu (978-80-247-4013-3)