Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz

Lexibook Elektronická šachová hra Harry Potter se světelnými efekty (3380743096001)

Stolní hra - logická hra, pro 2 hráče, vhodné od 7 let Elektronická šachová hra Lexibook Harry Potter vás naučí hrát šachy či zlepšit vaše šachové dovednosti. Všechny příznivce Harryho Pottera jistě potěší design inspirovaný stejnojmenným románem. Hra nabízí 64 úrovní obtížnosti, díky čemuž se přizpůsobí vašim hráčským dovednostem. Nechybí ani zlepšovací režim, který vám ukáže, zda je provedený tah optimální a pokud nikoli, umožní vám tah zopakovat. Další praktickou funkcí je nápověda, která navrhne ideální tah, či funkce vzít zpět. Hrát přitom můžete proti druhému hráči nebo počítači. Vizualizaci odehraných tahů zajistí LED diody. Elektronická šachová hra Lexibook Harry Potter je vhodná pro děti od 7 let. Klíčové vlastnosti elektronické šachové hry Lexibook Harry PotterElektronická šachová hra vhodná pro děti od 7 let i dospěléNaučí hrát šachy či zlepšit šachové dovednostiJejí design je inspirovaný románem Harry PotterElektronická šachová...

Podívejte se také jaroslav frey

cena 3159.0 Kč
Detail

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Podívejte se také Líla: sebepoznávání jako nekonečná hra (978-80-907720-1-4)

cena 170.0 Kč
Detail

Hra na smrt - Jaroslav Velinský - e-kniha

eBook: AUGUSTIN VELIKÝ A JEHO PŘÁTELÉ VYŠETŘUJÍ TAKŘKA MYSTICKÝ PŘÍPAD MRTVÉ DÍVKY... Ptáci roznášejí městem ostatky mrtvé dívky, jejíž tělo se nakonec najde na nejméně pravděpodobném místě, které mají všichni na očích. Jen stará kartářka, kostelník a kroužek spiritistů vědí zřejmě víc, než kdo jiný. Do vyšetřování případu se kriminalistům z okresu pod velením kapitána Pařízka a nadporučíka Dvořáka připlete bývalý kolega Augustin Veliký a jeho bohémští přátelé, malíř Jozífek Smetana a sochařka Gréta Hornová. Tajemství vraždy, která svým mystickým pozadím připomíná jakýsi sektářský rituál, hrdinům dokonale znechutí jejich oblíbený vermut. Také druhý příběh Jaroslava Velinského s Augustinem Velikým vrací čtenáře do neopakovatelné atmosféry šedesátých let. Vychází již potřetí, tentokrát v reprintu prvního vydání. VYCHÁZÍ POUZE JAKO E-BOOK!

Podívejte se také Jaroslav Hašek - Povídky

cena 249.0 Kč
Detail

Člověk v zrcadle teorie her - Jaroslav Peregrin

Vyplácí se spolupracovat a je důvěra v jiné lidi racionální? Je člověk homo economicus? Jak se vůbec mohla zrodit lidská komunikace? Produkuje evoluce zákonitě sobce? Účinným pomocníkem při hledání odpovědí na tyto otázky, které si kladou jak přírodovědci, tak filozofové, může být mimo jiné teorie her. Ta vznikla v polovině minulého století na půdě matematiky jako nástroj, jenž měl lidem pomoci se orientovat a rozhodovat ve složitých a zejména konfliktních situacích. Brzy si však našla uplatnění i daleko za hranicemi ekonomie, na niž se nejprve soustředila. Dnes proniká do sociologie, politologie i jiných společenských věd, do evoluční teorie a samozřejmě i do filozofie. Tato knížka se pokouší přístupným, nematematickým způsobem vysvětlit, jaké problémy nám tato teorie může pomoci objasnit.

Objev podobné jako Člověk v zrcadle teorie her - Jaroslav Peregrin

cena 201.0 Kč
Detail

Písmenková logopedie - Irena Šáchová

Nedílnou součástí správné výslovnosti je schopnost tvořit všechny hlásky. K tomu je potřeba umět dobře ovládat jazyk, rty a dolní čelist, což může dětem někdy působit potíže. Díky tomuto sešitu, který je plný hravých cvičení, si děti procvičí nejen obratnost mluvidel a sluchové vnímání, ale prostřednictvím vyprávění podle obrázků si navíc posílí vztah k mateřskému jazyku, schopnost vyjadřovat se v něm a správně ho používat.

Objev podobné jako Písmenková logopedie - Irena Šáchová

cena 205.0 Kč
Detail

Zábavná logopedie - Irena Šáchová

Nácvik správné výslovnosti patří v mnoha rodinách ke každodenní rutině. Proto je důležité, aby procvičování všechny zúčastněné bavilo, bylo pestré a zábavné. Sešit, který máte před sebou, všechna tato kritéria splňuje. Vše je předkládáno nenásilnou formou prostřednictvím zábavných úkolů, popisováním obrázků, rýmováním či vyprávěním. Najdete zde artikulační cvičení, ale i úkoly věnované řečovému rozvoji, grafomotorice, početním dovednostem a prostorové orientaci.

Objev podobné jako Zábavná logopedie - Irena Šáchová

cena 178.0 Kč
Detail

Škola hry na klavír a keyboard 1.díl - Jaroslav Stojan

Učebnice pro žáky ZUŠ i samouky. Zařazena výuka improvizace a tvoření akordů. Doporučeno MŠMT ČR.

Objev podobné jako Škola hry na klavír a keyboard 1.díl - Jaroslav Stojan

cena 107.0 Kč
Detail

Pracovní sešit – Relaxační hry pro děti - Jaroslava Fukanová, Miroslava Geržová

Antistresový program*****Pracovní sešit uvede děti prostřednictvím hry do světa fantazie. Krátká pohybová hra s následným uvolněním, jejichž pravidelné střídání vede ke zklidnění a relaxaci, je doplněna obrázky. Připraveny jsou i další úkoly provázané příběhem a zaměřené na všestranný rozvoj dětí.*****Relaxační cvičení pomáhají zvládat u dětí zvýšenou plačtivost, úzkost, poruchy spánku, agresivitu, bolesti bříška, noční pomočování nebo zvýšenou stydlivost. Lépe se zapojí do komunikace s ostatními a rozvíjí samostatnost při práci.*****Zpracováno podle RVP pro MŠ

Objev podobné jako Pracovní sešit – Relaxační hry pro děti - Jaroslava Fukanová, Miroslava Geržová

cena 148.0 Kč
Detail

Netradiční pomůcky v pohybových hrách - Kupr Jaroslav, Kuderová Pavlína, Knopová Lenka

V publikaci naleznete soubor 50 pohybových her dělených do 5 sekcí dle použitých netradičních pomůcek. Jedná se o víčka od PET lahví, kolíčky, noviny, balónky a igelitové sáčky. Zásobník her je vizualizován do přehledných grafických karet, což umožňuje rychlou aplikaci například ve výúce tělesné výchovy.Cílem publikace je metodická podpora pohybových aktivit formou her. Všechny mají prostá pravidla, aby nekladly vysoké organizační, časové ani materiální požadavky a přispěly k atraktivitě a vyšší efektivitě vyučovacích jednotek.Svým zaměření je publikace jedinečná díky své názornosti a možnosti rychlé realizace vybraných aktivit. Využitelnost nalezne nejen v hodinách TV a sportovních klubech, ale i u lektorů DDM, volnočasových center nebo letních táborů.

Objev podobné jako Netradiční pomůcky v pohybových hrách - Kupr Jaroslav, Kuderová Pavlína, Knopová Lenka

cena 312.0 Kč
Detail

Písmenková logopedie - Irena Šáchová - e-kniha

eBook: Nedílnou součástí správné výslovnosti je schopnost tvořit všechny hlásky. K tomu je potřeba umět dobře ovládat jazyk, rty a dolní čelist, což může dětem někdy působit potíže. Díky tomuto sešitu, který je plný hravých cvičení, si děti procvičí nejen obratnost mluvidel a sluchové vnímání, ale prostřednictvím vyprávění podle obrázků si navíc posílí vztah k mateřskému jazyku, schopnost vyjadřovat se v něm a správně ho používat. Pracovní sešit lze využít při domácím procvičování, ale též v mateřských školách, ordinacích klinické logopedie či poradenských zařízeních.

Objev podobné jako Písmenková logopedie - Irena Šáchová - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Zábavná logopedie - Irena Šáchová - e-kniha

eBook: Logopedická cvičení na doma i do školky, která budou bavit děti i dospělé!Nácvik správné výslovnosti patří v mnoha rodinách ke každodenní rutině, která může časem omrzet jak děti, tak rodiče. Často trvá dlouho, než se dítě naučí všechny hlásky vyslovovat tak, jak je třeba, a proto je důležité, aby procvičování všechny zúčastněné bavilo, bylo pestré a zábavné. Sešit, který máte před sebou, všechna tato kritéria splňuje. Sestavila ho klinická logopedka s dlouholetou praxí, a jsme si proto jisti, že bude skvěle sloužit dětem, rodičům, ale i učitelům v mateřských školkách.První část je věnována řečovému rozvoji, grafomotorice, početním dovednostem a prostorové orientaci, druhá pak artikulačním cvičením. Vše je procvičováno nenásilnou formou prostřednictvím zábavných úkolů, popisováním obrázků, rýmováním či vyprávěním.Kluci a holky si rozšíří slovní zásobu, zdokonalí výslovnost, ale i běžnou komunikaci a vyjadřování.

Objev podobné jako Zábavná logopedie - Irena Šáchová - e-kniha

cena 129.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý

cena 361.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

cena 233.0 Kč
Detail

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

cena 233.0 Kč
Detail

Logopedie pro nejmenší - Miroslav Růžek, Irena Šáchová

Logopedie není jen nácvik správné výslovnosti. Je to i podpora komunikačních dovedností, a ty je možné začít trénovat již v raném věku. Pro rodiče, kteří chtějí předcházet případným řečovým obtížím u svých dětí, jsme připravili pracovní sešit plný cvičení, jež se zaměřují na porozumění mluvené řeči, rozvoj časoprostorové orientace či zlepšování pohyblivosti mluvidel. Nechybí dechová a rytmizační cvičení či úkoly na procvičování grafomotoriky.

Objev podobné jako Logopedie pro nejmenší - Miroslav Růžek, Irena Šáchová

cena 178.0 Kč
Detail

Logopedie pro nejmenší - Irena Šáchová - e-kniha

eBook: Mnozí z vás by mezi slova logopedie a nácvik správné výslovnosti dali rovnítko, a nebylo by to špatně. Logopedie se však nezabývá pouze artikulací, ale také celkovým rozvojem komunikačních dovedností. A ty je možné začít trénovat již v raném věku, ideálně nenásilným a hravým způsobem. Pro rodiče, kteří chtějí předcházet případným řečovým obtížím svých dětí v budoucnu, jsme proto připravili pracovní sešit plný her, doplňovaček, obrázků a úkolů. Obsahuje cvičení, která se zaměřují na porozumění mluvené řeči, rozvoj časoprostorové orientace či zlepšování a zpřesňování pohyblivosti mluvidel. Nechybí dechová a rytmizační cvičení či úkoly na procvičování jednoduché grafomotoriky. Při hraní her se děti naučí lépe soustředit, upevní si sociální návyky, ale především zažijí spoustu legrace!

Objev podobné jako Logopedie pro nejmenší - Irena Šáchová - e-kniha

cena 149.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

cena 259.0 Kč
Detail

133 her pro motivaci a rozvoj týmů - Jaroslava Ester Evangelu, Oldřich Fridrich - e-kniha

eBook: Publikace určená lektorům, manažerům, vedoucím týmů a personalistům umožňuje snadno a velmi efektivně zvyšovat motivaci a rozvíjet schopnosti a dovednosti týmů a jejich členů. Velkou předností příručky je rozdělení na 133 srozumitelných her a cvičení s určením konkrétních oblastí, které hra v týmu pomáhá rozvíjet (např. fixace poznatků, komunikace, řízení týmu). U her jsou definovány také body, podle nichž může manažer hodnotit jednotlivé účastníky her. Zjistí tak efektivitu týmové komunikace, formální a neformální vůdcovství, komunikační a vyjednávací dovednosti jednotlivců, jejich motivaci, pozice v týmu, nápaditost a kreativitu, tendence k dalšímu rozvoji apod. Jednotlivá cvičení splní dvojí účel: za prvé posílí týmovou práci, pomohou vzájemnému poznání i zlepšení komunikace a za druhé vedou k odbornému pohledu manažera na jednotlivé členy týmu. Manažer může pomocí této metodiky hledat optimální možnosti motivace a rozvoje podle individuálních odlišností pracovní ků.

Objev podobné jako 133 her pro motivaci a rozvoj týmů - Jaroslava Ester Evangelu, Oldřich Fridrich - e-kniha

cena 246.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)

cena 189.0 Kč
Detail

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...

Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

cena 189.0 Kč
Detail

Naučte své děti říkat L, R, Ř - Irena Šáchová

Publikace Naučte své děti říkat L, R, Ř je určena především rodičům, ale i odborníkům z řad logopedů a pedagogů. Nabízí množství zábavných cvičení ke zdokonalení výslovnosti problematických hlásek L, R a Ř. Děti společně s logopedkou Luckou plní úkoly a učí se hravou formou správné artikulaci. Knihu doplňují veselé obrázky včetně celostránkových omalovánek. Atraktivní přílohou je pět her – loto, pexeso a domino, na kterých si děti procvičí vše, co se naučily.

Objev podobné jako Naučte své děti říkat L, R, Ř - Irena Šáchová

cena 196.0 Kč
Detail

Manekýna za oltářem - Mirka Zlatníková, Petra Šáchová, Adéla Vopavová

Celý život spojuje viditelné s neviditelným. Stojí nohama na zemi a obrací se k nebesům. Petra Šáchová vystudovala teologii a stala se Miss Praha 1970. Živila se jako manekýna a husitská farářka zároveň. Její cesta byla klikatá: vdala se, porodila syna, rozvedla se, dostala se do konfliktu s komunisty. V otevřeném rozhovoru vám prozradí, kudy vedla její cesta na faru, jaké vládnou poměry v církvi, kde všude lze potkat nadpřirozeno… a ještě mnohem víc.

Objev podobné jako Manekýna za oltářem - Mirka Zlatníková, Petra Šáchová, Adéla Vopavová

cena 294.0 Kč
Detail

Tvořivá logopedie a rozvoj řeči - Irena Šáchová - e-kniha

eBook: Mezi důležitá kritéria posuzovaná u zápisu do školy patří správná výslovnost a slovní zásoba. Zábavné aktivity na jejich zlepšení najdete v tomto sešitě. Aktivní i pasivní složka slovní zásoby je procvičována prostřednictvím vyprávění, přiřazování či spojovaček. Zároveň jsou posilovány další důležité dovednosti: zrakové a sluchové vnímání, slovní sluchová paměť, sluchové rozpoznávání hlásek, orientace v čase a prostoru nebo sociální a početní dovednosti.

Objev podobné jako Tvořivá logopedie a rozvoj řeči - Irena Šáchová - e-kniha

cena 129.0 Kč
Detail

Naučte své děti říkat Č, Š, Ž - Irena Šáchová

Publikace Naučte své děti říkat Č, Š, Ž je určena především rodičům, ale i odborníkům z řad logopedů a pedagogů. Stejně jako v úspěšném prvním díle, který se věnoval hláskám L, R, Ř, vede děti ke správné výslovnosti logopedka Lucka. Tentokrát si na pomoc přibrala kočku Číču. Společně s nimi děti prochází zábavná cvičení, plní úkoly a hravou formou se učí správné artikulaci. Vtipné obrázky zpříjemňují učení a lákají k vybarvení. Na děti šest oblíbených her – slovní fotbal, loto a domino.

Objev podobné jako Naučte své děti říkat Č, Š, Ž - Irena Šáchová

cena 208.0 Kč
Detail

Pohádková logopedie - O veliké řepě - Irena Šáchová - e-kniha

eBook: Soubor logopedických cvičení na rozvoj řeči připravený ve spolupráci s klinickou logopedkou pracuje s textem klasické pohádky, kterou děti dobře znají. Součástí sešitu jsou pracovní listy a postavičky, které lze vystřihnout, nalepit na špejli a zahrát si s nimi divadlo. Práce s pohádkou a pracovními listy podporuje koncentraci pozornosti. Pomáhá rozvíjet řečové dovednosti, slovní zásobu, jazykový cit, časoprostorovou orientaci, zrakové a sluchové vnímání. Výborně se hodí pro práci s dětmi ve školkách, mateřských centrech, poradnách a ordinacích, skvěle však poslouží i pro domácí procvičování.

Objev podobné jako Pohádková logopedie - O veliké řepě - Irena Šáchová - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

Manekýna za oltářem - Miroslava Zlatníková, Petra Šáchová - e-kniha

eBook: Celý život spojuje viditelné s neviditelným. Stojí nohama na zemi a obrací se k nebesům. Petra Šáchová vystudovala teologii a stala se Miss Praha 1970. Živila se jako manekýna a husitská farářka zároveň. Její cesta byla klikatá: vdala se, porodila syna, rozvedla se, dostala se do konfliktu s komunisty. V otevřeném rozhovoru vám prozradí, kudy vedla její cesta na faru, jaké vládnou poměry v církvi, kde všude lze potkat nadpřirozeno… a ještě mnohem víc.

Objev podobné jako Manekýna za oltářem - Miroslava Zlatníková, Petra Šáchová - e-kniha

cena 229.0 Kč
Detail

Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.

Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin

cena 312.0 Kč
Detail

AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.

Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová

cena 321.0 Kč
Detail

Marketing - Jitka Vysekalová

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová

cena 208.0 Kč
Detail

Naučte své děti říkat Ď, Ť, Ň - Irena Šáchová - e-kniha

eBook: Publikace Naučte své děti říkat Ď, Ť, Ň je určena především rodičům pro domácí procvičování problematických hlásek s dětmi, ale i odborníkům z řad logopedů, speciálních pedagogů či učitelům v mateřských školách. Autorka Irena Šáchová, která čerpá ze své dlouholeté praxe klinické logopedky, uvádí ke každé hlásce přehledný a jasný návod, jak při jejím vyvození správně postupovat, a upozorňuje i na častá úskalí při procvičování. Pokynům snadno porozumí rodiče i děti, které knihou provází sympatická postavička logopedky Lucky. Úkoly a cvičení doplňují veselé obrázky Evy Obůrkové. Atraktivní příloha nabízí pět her ke zdokonalení výslovnosti a zpestření procvičování hlásek Ď, Ť, Ň – např. loto, pexeso a domino. O autorce a ilustrátorce: Mgr. Irena Šáchová & Eva Obůrková = sestry Süssovy, narozené v roce 1974 a 1967 v Praze. Mladší a hodnější Irena Šáchová pracuje jako klinická logopedka ve vlastní ordinaci v Praze-Radotíně, vystudovala obor speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a působila rovněž jako logopedka v Jedličkově ústavu. Ve volném čase se věnuje rodině, má ráda vysokohorskou turistiku, splouvání řek, výlety přírodou, lyžování, prolézání zřícenin, strašení cizích dětí na bojovkách a přípravy všemožných soutěží; nerada vaří, a proto toho vždy vaří kotle. Starší a hubatější Eva Obůrková je novinářka, reklamní textařka a ilustrátorka, specialistka na domácí cestovní ruch a rozdávání rad kudy kam se vydat, zejména s dětmi a po Česku i bez nich a jinam. Pro různá nakladatelství ze skupiny Albatros Media napsala a ilustrovala řadu knížek o cestování, dlouhodobě spolupracuje s portálem Kudy z nudy, různými novinami, časopisy a agenturami.

Objev podobné jako Naučte své děti říkat Ď, Ť, Ň - Irena Šáchová - e-kniha

cena 169.0 Kč
Detail

Naučte své děti říkat Ď, Ť, Ň - Eva Obůrková, Irena Šáchová

Publikace Naučte své děti říkat Ď, Ť, Ň je určena především rodičům, ale i odborníkům z řad logopedů a pedagogů. Stejně jako v úspěšných prvních dvou dílech, které se věnovaly hláskám L, R, Ř a Č, Š, Ž vede děti ke správné výslovnosti logopedka Lucka. Společně s ní děti prochází zábavná cvičení, plní úkoly a hravou formou se učí správné artikulaci. Vtipné obrázky zpříjemňují učení a lákají k vybarvení. Na děti čeká pět oblíbených her – např. loto, pexeso, domino.

Objev podobné jako Naučte své děti říkat Ď, Ť, Ň - Eva Obůrková, Irena Šáchová

cena 196.0 Kč
Detail

Šlabikár multi level marketingu

Audiokniha MP3 - Čtení z knihy Jána Zbojka, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvoj. - Ján Zbojek, čte Ján Zbojek Šlabikár multi level marketingu: audiokniha obsahuje čtení z knihy autora, jímž je Ján Zbojek, který se specializuje na finanční gramotnost a osobní rozvojAudiokniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazerania odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude dodržiavať jeho prvky, musí dosiahnúť úspech. Šlabikár je koncipovaný ako učebnica a je dokonale prizpôsobený na stredoeurópske pomery.Prispôsobuje sa bežnému mysleniu a správaniu našichu ľudí, ktorí si chcú len privyrobiť, ale aj tým, ktorí to myslia s podnikaním v MLM vážne. Poskytuje množstvo praktických skúseností a rád. Zároveň poukazuje na najčastejšie chyby pri práci a ponúka návrhy na ich riešenie.Titul Šlabikár Multi Level Marketingu je vhodný doplnok pre tých, ktorí si chcú...

Objev podobné jako Šlabikár multi level marketingu

cena 129.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch

cena 357.0 Kč
Detail

Energetic marketing - Lenka Lutonská

HLBŠÍ, ENERGETICKÝ PRÍSTUP K PODNIKANIU OTVÁRA NEKONEČNÉ MOŽNOSTIKoľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela?Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien po celom svete, má pre tento pocit veľké pochopenie. Kedysi si totiž kládla tú istú otázku – pokým nenastala v jej podnikaní razantná zmena. Aká? Čo sa zmenilo? Zmenila sa ona sama. Začala z celého srdca dôverovať svojej intuícii a dbať na duchovnú, energetickú podstatu podnikania, ktorému sa venovala. Pozoruhodné výsledky na seba nenechali dlho čakať. Keď sa zamerala na energiu v piatich základných oblastiach podnikania, otočila svoje podnikateľské zlyhanie na mimoriadny úspech – a tak sa zrodili jej jedinečné energetické princípy miliónového podnikania.Tieto princípy sú po prvýkrát popísané v ucelenej knihe, ktorá predostiera spôsoby, ako ich začleniť do podnikania. Lenka túto netradičnú a veľmi vplyvnú metodiku pre úspech v podnikaní dlhoročne využíva so svojimi klientkami, aby naplnili svoj nepoznaný potenciál. Ten je v skutočnosti obrovský.Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo vašom podnikaní, nič pre vás nebude nemožné.

Objev podobné jako Energetic marketing - Lenka Lutonská

cena 481.0 Kč
Detail

Absolutní základy moderního marketingu

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...

Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu

cena 290.0 Kč
Detail

Excerpts from Experts: Marketing

''Excerpts from Experts - Marketing'' is a compendium of insight, advice and anecdotes from more than 200 of the leading names in marketing. These wonderful people have generously contributed their time and wisdom to raise money in aid of NHS Charities Together. Whether you''re an aspiring graduate, experienced professional, marketing guru, or just vaguely interested in the magical world of brands and marketing, this book is a must read.

Objev podobné jako Excerpts from Experts: Marketing

cena 591.0 Kč
Detail

Digitálny marketing - Martin Kuchta

Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.

Objev podobné jako Digitálny marketing - Martin Kuchta

cena 464.0 Kč
Detail

Konec marketingu - Gil Carlos

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Objev podobné jako Konec marketingu - Gil Carlos

cena 312.0 Kč
Detail

Internetový marketing - Viktor Janouch

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat.

Objev podobné jako Internetový marketing - Viktor Janouch

cena 447.0 Kč
Detail

Biznis marketing - Milan Oreský

Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný marketing. Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Rastie počet vysokých škôl v Európe, v USA a Kanade zameraných na podnikanie, ktoré pridali do učebných osnov biznis marketing. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi, o inter-funkčných rozhodovacích procesoch, manažmente dodávateľského reťazca, elektronickom obchode a súvisiacich oblastiach. Dnes je biznis marketing chápaný ako dokonalý nástroj na preskúmanie špeciálnych vlastností trhov s vyspelými technológiami a na identifikáciu jedinečných výziev, ktorým čelia marketingoví manažéri v tejto oblasti.

Objev podobné jako Biznis marketing - Milan Oreský

cena 600.0 Kč
Detail

Online marketing - e-kniha

eBook: Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu

Objev podobné jako Online marketing - e-kniha

cena 189.0 Kč
Detail

Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

Kniha - autor Seth Godin, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce. Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat...

Objev podobné jako Tohle je marketing!: Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě (978-80-271-2567-8)

cena 299.0 Kč
Detail

Pohádková logopedie - Boudo, budko, kdo v tobě přebývá? - Irena Šáchová - e-kniha

eBook: Soubor logopedických cvičení na rozvoj řeči připravený ve spolupráci s klinickou logopedkou pracuje s textem klasické pohádky, kterou děti dobře znají. Součástí sešitu jsou pracovní listy a postavičky, které lze vystřihnout a zahrát si s nimi divadlo. Práce s pohádkou a pracovními listy podporuje koncentraci pozornosti. Pomáhá rozvíjet řečové dovednosti, slovní zásobu, jazykový cit, časoprostorovou orientaci, zrakové a sluchové vnímání.

Objev podobné jako Pohádková logopedie - Boudo, budko, kdo v tobě přebývá? - Irena Šáchová - e-kniha

cena 99.0 Kč
Detail

Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

Kniha - autor Simon Kingsnorth, 384 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí. Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie. Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede...

Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (978-80-7508-714-0)

cena 459.0 Kč
Detail

Marketing menších a středních firem

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Marie Tomsová, Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu. Obsah:- Spojte své jméno s názvem firmy - Stanovte si cílovou skupinu - Nastavte si jasnou strategii marketingu- Vytvořte si komunikační mix- Komunikujte vždy jeden produkt - Budujte svou značku- Nezanedbávejte stálé zákazníky- Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit - Nejčastější chyby v marketingu

Objev podobné jako Marketing menších a středních firem

cena 97.0 Kč
Detail

Marketing (80-7168-979-3)

Kniha - autor Jitka Vysekalová, 248 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.

Objev podobné jako Marketing (80-7168-979-3)

cena 218.0 Kč
Detail

Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

Objev podobné jako Strategie digitálního marketingu - Kingsnorth Simon

cena 528.0 Kč
Detail

Marketing menších a středních firem

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

Objev podobné jako Marketing menších a středních firem

cena 97.0 Kč
Detail

Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení.

Objev podobné jako Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary

cena 894.0 Kč
Detail

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak začátečníci, tak i ti, kteří již podnikají. Dozvíte se jak si vybrat správnou společnost, jak se od kontaktů na papíře dostat k prvním klientům a spolupracovníkům . Závěr je věnovaný tomu, jak najít ty nejtalentovanější z nich, s kterými lze vybudovat obrovské organizace. Průvodce ocení každý, kdo to se síťovým obchodem myslí vážně a chce stavět na jasném systému.

Objev podobné jako Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek

cena 339.0 Kč
Detail

Event marketing (80-247-0646-6)

Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Objev podobné jako Event marketing (80-247-0646-6)

cena 314.0 Kč
Detail

Podívejte se také