Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - jakub slavík

Produkt Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - jakub slavík sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - jakub slavík upraviť a produkt hľadať znova.

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík
Detail

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují.Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány.I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze.Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby - Jakub Slavík , Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zaujme i všechny další čtenáře, jimž není kvalita veřejných služeb lhostejná a kteří se v tomto směru angažují. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb a co se může stát, nejsou-li tyto principy využívány. I ve veřejných službách funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Marketingové řízení veřejných služeb je však o to komplikovanější, že jejich uživatel a jejich objednavatel (plátce) často nejsou tytéž osoby či organizace a že jejich zájmy mohou být protichůdné. Přesto je třeba s nimi nakládat jako se zákazníky a dodat jim hodnotu za peníze. Tato problematika je v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík - e-kniha , Ve službách zla

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jakub Slavík, 192 stran Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná — k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1) , Ve službách mocných

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan
Detail

Poskytování veřejných služeb a výkon státní správy a samosprávy se neustále vyvíjí. Podle nových a měnících se působností, organizačních podmínek, pokroku v informačních a komunikačních technologiích a také podle rozvoje technických podmínek a vývoje v dalších oblastech se mění a rozvíjí náročnost, obsah a způsob výkonu prací a činností, které jsou pro správné fungování této sféry nezbytné. Přehledné zvýraznění změn Nové práce a činnosti, nové podmínky pro jejich výkon i jiné změny bezprostředně ovlivňují jejich složitost, odpovědnost a namáhavost, a tím i jejich zařazení do platových tříd. V publikaci se proto kromě původního znění odráží také změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Aktuální znění katalogu prací pro rok 2019 Po dosti dlouhé době se tak v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. lednu 2019, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. (patro.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019 - Tomší Ivan , Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)

Pracovnělékařské služby - Jakub Tomšej

Pracovnělékařské služby - Jakub Tomšej
Detail

Toto třetí vydání reaguje na důležitá rozhodnutí soudů, ke kterým došlo od předchozího vydání. Text monografie je aktuální k datu 1. 1. 2020. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pracovnělékařské služby - Jakub Tomšej , Scénáře pro strategické rozhodování a řízení (978-80-271-2020-8)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)

Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7)
Detail

Kniha - autor Ivan Tomší, 680 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Poskytování veřejných služeb a výkon státní správy a samosprávy se neustále vyvíjí. Podle nových a měnících se působností, organizačních podmínek, pokroku v informačních a komunikačních technologiích a také podle rozvoje technických podmínek a vývoje v dalších oblastech se mění a rozvíjí náročnost, obsah a způsob výkonu prací a činností, které jsou pro správné fungování této sféry nezbytné. Přehledné zvýraznění změn Nové práce a činnosti, nové podmínky pro jejich výkon i jiné změny bezprostředně ovlivňují jejich složitost, odpovědnost a namáhavost, a tím i jejich zařazení do platových tříd. V publikaci se proto kromě původního znění odráží také změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Aktuální znění katalogu prací... (alza.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7) , Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)

Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha

Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha
Detail

eBook:,Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Strategické řízení podniku - Roman Zuzák - e-kniha , Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)

ANAG Katalog prací ve veřejných službách a správě, Katalog správních činností – zařazování zaměstnanců a státních zaměstnanců do platových tříd 2019 -

ANAG Katalog prací ve veřejných službách a správě, Katalog správních činností – zařazování zaměstnanců a státních zaměstnanců do platových tříd 2019 -
Detail

Poskytování veřejných služeb a výkon státní správy a samosprávy se neustále vyvíjí. Podle nových a měnících se působností, organizačních podmínek, pokroku v informačních a komunikačních technologiích a také podle rozvoje technických podmínek a vývoje v dalších oblastech se mění a rozvíjí náročnost, obsah a způsob výkonu prací a činností, které jsou pro správné fungování této sféry nezbytné. Přehledné zvýraznění změnNové práce a činnosti, nové podmínky pro jejich výkon i jiné změny bezprostředně ovlivňují jejich složitost, odpovědnost a namáhavost, a tím i jejich zařazení do platových tříd. V publikaci se proto kromě původního znění odráží také změny, ke kterým došlo podle novel nařízení vlády o katalogu prací ve veřejných službách a správě a nařízení vlády o katalogu správních činností ve výkonu prací a správních činností od předchozího vydání publikace. Aktuální znění katalogu prací pro rok 2019Po dosti dlouhé době se tak v rukou zaměstnavatelů ve veřejných službách a správě a služebních úřadů ocitá publikace s ustanoveními upravujícími poskytování platu podle stavu platného k 1. lednu 2019, se zařazením všech prací a správních činností vykonávaných zaměstnanci a státními zaměstnanci do platových tříd, a poskytující další praktickou pomoc a orientaci formou komentářů k problematickým postupům při zařazování zaměstnanců nebo služebních míst do platových tříd. Platnost publikacePlatí i pro rok 2022, případné legislativní změny budou řešeny formou vkládané aktualizace, která bude zdarma ke stažení na těchto webových stránkách. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako ANAG Katalog prací ve veřejných službách a správě, Katalog správních činností – zařazování zaměstnanců a státních zaměstnanců do platových tříd 2019 - , Scénáře pro strategické rozhodování a řízení: jak se efektivně vyrovnat s budoucími hrozbami a příle (978-80-271-2020-8)

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3)
Detail

Elektronická kniha - autor František Alinče, 504 stran Zohledňuje změny ve veřejných službách a správě, které nastaly za dlouhou dobu, po kterou nebylo možno katalog upravovat, např. v sociálních službách, v elektronizaci veřejné správy, v dopravněsprávních agendách, ve správě kulturních zařízení, u zdravotnických povolání, ve vydávání průkazů, ve správě justice apod. Jsou doplněny věci dříve chybějící (datové schránky, kontaktní místa) včetně zcela nových povolání (interní auditor, manažer kvality). Vlastní znění katalogu doplňují komentáře a odkazy na navazující právní předpisy, jsou uváděny příklady zařazení do platových tříd a dále předpisy upravující platové poměry zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Kniha je platná i pro rok 2014, aktualizace je ke stažení na www.anag.cz. Detaily knihy: Autor: František Alinče Rok vydání: 2014 ISBN: 978-80-726-3614-3 Počet stran: 504 (alza.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3) , Sherlock holmes ve státních službách ()

Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)

Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Roman Zuzák, 176 stran Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi. (alza.cz)

Podobné produkty ako Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9) , Mezinárodní marketing: strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1)

Finanční průvodce nefinančního manažera - Jakub Slavík - e-kniha

Finanční průvodce nefinančního manažera - Jakub Slavík - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace srozumitelně, čtivě a na názorných příkladech seznamuje techniky a další odborníky bez ekonomického vzdělání se základy finančního řízení podniků a projektů. Díky knize čtenář porozumí základním principům finančního řízení v obvyklých situacích, do nichž se může nefinanční manažer dostat – například hodnocení finančního zdraví podniku, rozhodování o nákladech a cenách, rozhodování o investičním projektu, případně rozhodování o akvizici firmy nebo naopak o outsourcingu činností. Čtenář dále s pomocí knihy pochopí vazby mezi řízením financí a ostatními oblastmi managementu a porozumí řeči finančních odborníků, kterou pak dokáže sám používat. Toto zaměření na konkrétní situace a porozumění základním souvislostem čtenář ocení obzvláště ve chvíli, kdy je třeba rychle se zorientovat v problému a přijmout potřebné rozhodnutí. Kniha je určena především lidem z praxe, ať už ze soukromých podniků nebo z veřejného sektoru. Stejně tak ale bude užitečnou pomůckou i pro vysokoškolské studenty jiných než ekonomických oborů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Finanční průvodce nefinančního manažera - Jakub Slavík - e-kniha , Tělovýchova a sport ve službách české národní emancipace (9788024624938)

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. 2010 - Ivan Tomší, František Alinče - e-kniha

Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. 2010 - Ivan Tomší, František Alinče - e-kniha
Detail

eBook:,Zohledňuje změny ve veřejných službách a správě, které nastaly za dlouhou dobu, po kterou nebylo možno katalog upravovat, např. v sociálních službách, v elektronizaci veřejné správy, v dopravněsprávních agendách, ve správě kulturních zařízení, u zdravotnických povolání, ve vydávání průkazů, ve správě justice apod. Jsou doplněny věci dříve chybějící (datové schránky, kontaktní místa) včetně zcela nových povolání (interní auditor, manažer kvality). Vlastní znění katalogu doplňují komentáře a odkazy na navazující právní předpisy, jsou uváděny příklady zařazení do platových tříd a dále předpisy upravující platové poměry zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Kniha je platná i pro rok 2014, aktualizace je ke stažení na www.anag.cz. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. 2010 - Ivan Tomší, František Alinče - e-kniha , Pojišťovny ve službách hákového kříže (9788024628387)

Řízení moderního státu - Šteinfeld Jakub

Řízení moderního státu - Šteinfeld Jakub
Detail

Tato publikace se zabývá aktuálním společenským tématem, jak efektivně řídit moderní stát v rovině konkrétních ekonomických a politických nástrojů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Řízení moderního státu - Šteinfeld Jakub , Slavík ve zbytku noci (978-80-87573-36-5)

Řízení moderního státu - Igor Mandík, Šteinfeld Jakub

Řízení moderního státu - Igor Mandík, Šteinfeld Jakub
Detail

Tato publikace se zabývá aktuálním společenským tématem, jak efektivně řídit moderní stát v rovině konkrétních ekonomických a politických nástrojů. Autoři se domnívají, že vzhledem k současnému způsob řízení země je nutné vést otevřenou diskuzi o změnách řízení a následně tyto změny také realizovat. Přicházejí proto s návrhy možných řešení a de facto se základem pro novou teorii řízení moderního státu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Řízení moderního státu - Igor Mandík, Šteinfeld Jakub , Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících komentář (978-80-7357-662-2)

Občanské soudní řízení Kniha V. - Jakub Jirsa

Občanské soudní řízení Kniha V. - Jakub Jirsa
Detail

Úspěšný „soudcovský komentář“ občanského soudního řízení vychází již ve 3., aktualizovaném a doplněném vydání. V pěti knihách přináší podrobný výklad základních předpisů českého civilního práva procesního, tedy zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, a zákona č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních. Komentář je zpracován širokým autorským kolektivem pod vedením soudce Ústavního soudu JUDr. Jaromíra Jirsy. Autorský kolektiv tvoří především soudci všech stupňů soudní soustavy, jejichž pohled je obohacen pohledem advokátů. Komentář si získal oblibu především díky praktickému výkladu, který se opírá o dlouholetou každodenní aplikaci o. s. ř. a o výběr více než 2000 judikátů. Přehlednosti výkladu napomáhá řada grafů, tabulek, příkladů a vzorových dokumentů. Pátá kniha obsahuje výklad § 251 až 376 o. s. ř., tedy výklad části šesté – výkon rozhodnutí, části sedmé – jiná činnost soudu a části osmé – závěrečná ustanovení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Občanské soudní řízení Kniha V. - Jakub Jirsa , Lelíček ve službách sherlocka holmesa - dvd (9733)

Teorie a praxe veřejných služeb - Jan Stejskal, Helena Kuvíková, Beáta Mikušová Meričková, Veronika Linhartová

Teorie a praxe veřejných služeb - Jan Stejskal, Helena Kuvíková, Beáta Mikušová Meričková, Veronika Linhartová
Detail

Monografie Teorie a praxe veřejných služeb shrnuje dosavadní poznatky dílčí vědní disciplíny (teorie ekonomiky veřejných služeb), která se oddělila v průběhu 20. století od ekonomiky veřejného sektoru, resp. veřejné ekonomie. Má za cíl přiblížit v logických souvislostech poznatky současné ekonomické teorie a výsledky vlastního výzkumu praxe veřejných služeb a přispět tak k rozvoji teorie ekonomiky veřejných služeb jako samostatné ekonomické dílčí vědecké disciplíny. Jednotlivé kapitoly přinášejí pohledy na ekonomiku veřejných služeb z hlediska různých disciplín. Právě tento multidisciplinární pohled je jedním z prvků přidané hodnoty celé monografie. Autoři se domnívají, že předkládaná monografie i na daném stupni zpracování a zobecnění procesů probíhajících ve veřejných službách bude přínosem pro rozvoj tak mladé vědecké disciplíny, jakou je ekonomika veřejných služeb, a svoje praktické uplatnění najde i jako zdroj informací pro různé skupiny čtenářů. Třeba i z řad představitelů decizní sféry, před kterými stojí významné úkoly v oblasti modernizace veřejných služeb, poskytovatelů veřejných služeb, ale i občanů, jejichž potřeby by veřejné služby měly uspokojovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe veřejných služeb - Jan Stejskal, Helena Kuvíková, Beáta Mikušová Meričková, Veronika Linhartová , Jakub a obří broskev ()

Teorie a praxe veřejných služeb - STEJSKAL JAN - Mikušová Meričková Beáta

Teorie a praxe veřejných služeb - STEJSKAL JAN - Mikušová Meričková Beáta
Detail

Monografie Teorie a praxe veřejných služeb shrnuje dosavadní poznatky dílčí vědní disciplíny (teorie ekonomiky veřejných služeb), která se oddělila v průběhu 20. století od ekonomiky veřejného sektoru, resp. veřejné ekonomie. Má za cíl přiblížit v logických souvislostech poznatky současné ekonomické teorie a výsledky vlastního výzkumu praxe veřejných služeb a přispět tak k rozvoji teorie ekonomiky veřejných služeb jako samostatné ekonomické dílčí vědecké disciplíny. Jednotlivé kapitoly přinášejí pohledy na ekonomiku veřejných služeb z hlediska různých disciplín. Právě tento multidisciplinární pohled je jedním z prvků přidané hodnoty celé monografie. Autoři se domnívají, že předkládaná monografie i na daném stupni zpracování a zobecnění procesů probíhajících ve veřejných službách bude přínosem pro rozvoj tak mladé vědecké disciplíny, jakou je ekonomika veřejných služeb, a svoje praktické uplatnění najde i jako zdroj informací pro různé skupiny čtenářů. Třeba i z řad představitelů decizní sféry, před kterými stojí významné úkoly v oblasti modernizace veřejných služeb, poskytovatelů veřejných služeb, ale i občanů, jejichž potřeby by veřejné služby měly uspokojovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe veřejných služeb - STEJSKAL JAN - Mikušová Meričková Beáta , Ve službách zla (978-80-259-0528-9)

Verejné zdravotníctvo - Klement Cyril

Verejné zdravotníctvo - Klement Cyril
Detail

Kniha definuje stratégiu rozvoja verejného zdravotníctva v Slovenskej republike v strednodobom a dlhodobom horizonte. Vychádza zo základných služieb a funkcií verejného zdravotníctva, ktoré stanovila WHO vo svojich odporúčaniach pre strednú Európu a odzrkadľuje základné potreby verejného zdravotníctva. Tento strategický dokument popisuje doménové oblasti činnosti verejného zdravotníctva, strategické ciele, spôsob dosiahnutia strategických cieľov a hlavné funkcie, ktorými verejní zdravotníci budú napĺňať tieto ciele. Zároveň určuje smerovanie politiky ÚVZ SR, MZ SR a vlády SR na dosiahnutie cieľov v oblasti verejného zdravia. Odborníkov určite zaujme aj kapitola Efektívnosť investícií do verejného zdravotníctva. Kniha po prvýkrát na Slovensku uvádza aj preklad Generálneho zdravotníckeho normatívu z roku 1770, jeden z významných reformačných zákonov Márie Terézie, ktorý sa stal základom pre hierarchické usporiadanie zdravotníckej správy až do dnešných čias. (patro.cz)

Podobné produkty ako Verejné zdravotníctvo - Klement Cyril , James bond: ve službách jejího veličenstva - dvd (d007095)

Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb - Vít Chlebovský

Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb - Vít Chlebovský
Detail

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb - Vít Chlebovský , Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1)

Aktualizácia II/1 2022 - Verejné obstarávanie (9771335612800)

Aktualizácia II/1 2022 - Verejné obstarávanie (9771335612800)
Detail

Kniha - 192 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá Novelizáciou Autorského zákona sa v zmysle smernice o autorskom práve stanovujú nové povinné výnimky z autorského práva a práv súvisiacich s autorským právom. Zároveň bolo potrebné rozšíriť a doplniť ustanovenia k existujúcej úprave obchodne nedostupných diel a na to nadväzujúcej problematike uzatvárania rozšírených hromadných licenčných zmlúv. Ďalej bolo potrebné vytvoriť nové právo súvisiace s autorským právom pre vydavateľov periodík, na základe čoho sa do časti Autorského zákona o právach súvisiacich s autorským právom pridáva nová – piata hlava s vymedzením náležitostí predmetného práva. Zákon súčasne zavádza nové povinnosti pre poskytovateľov on-line služieb zdieľania obsahu a upravuje tiež otázku zodpovednosti týchto subjektov za konkrétne spôsoby použitia autorskoprávne chráneného obsahu. V menšej miere sa vyžadujú zásahy do problematiky zmlúv, ako aj do vzťahov medzi nositeľmi práv a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Aktualizácia II/1 2022 - Verejné obstarávanie (9771335612800) , Ve službách klanu (978-80-738-7672-2)

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 2 - Moudrý Marek , Ve službách mocných (978-80-243-7473-4)

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1 - Moudrý Marek , Ve službách milosti (978-80-259-0787-0)

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý , Ve službách svatoplukových (978-80-243-3285-7)

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý , Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek
Detail

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele - Moudrý Marek , Marketing menších a středních firem

Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi - Tkáč Juraj

Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi - Tkáč Juraj
Detail

Monografia „Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi“ sumarizuje viaceré odporúčania a dobrú prax v rámci zeleného verejného obstarávania a usmerňuje slovenských verejných obstarávateľov a obstarávateľov pri využívaní ekologického hľadiska vo verejnom obstarávaní. Keďže vzhľadom na Environmentálnu stratégiu SR je vysoko pravdepodobné, že sa podiel zákaziek s environmentálnym hľadiskom bude na Slovensku výrazne zvyšovať, je práve táto monografia cenným pomocníkom pre každého verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ktorý sa rozhodne vydať cestou zelených zákaziek. Dôležitosť tejto monografie vyzdvihuje aj fakt, že k využívaniu zeleného verejného obstarávania sa zaviazala aj vláda Slovenskej republiky práve jeho zavedením v štátnej a verejnej správe vrátane organizácií a podnikov ako povinného so zohľadnením dlhodobej ekonomickej návratnosti, ale aj environmentálnych a sociálnych vplyvov. Autorka, JUDr. Miriam Slobodníková, v publikácii približuje predovšetkým 19 skupín environmentálnych charakteristík definovaných Európskou komisiou a spoluautor, JUDr. Juraj Tkáč, garantuje ich spracovanie z hľadiska slovenskej aplikačnej praxe. Prínosom tejto monografie je aj autormi spracovaný model hodnotenia životného cyklu pre každú produktovú skupinu environmentálnych charakteristík doplnený návrhom použitých kritérií a matematickým vzorcom na konečný výpočet. Obsah monografie je prínosný najmä pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, ktorým záleží na výrazných finančných úsporách, ochrane životného prostredia a zachovaní trvalej udržateľnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi - Tkáč Juraj , Moderní personalistika ve službách (978-80-7357-947-0)

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý

Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý
Detail

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Charakter učebniceJedná se o moderně pojatý titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy sloužícími k vlastním zápisům studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku „své“ učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro mladé spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů. Titul rovněž splňuje požadavky na výuku, které klade kontrolní hospitační subjekt: student aktivně používá kvalitní učebnici a pracuje i s vlastními pracovní zápisy, čímž je interaktivně zapojován do výuky.Učebnice studenta je rozdělena na dva díly a obsahujevýklad učivavolná místa v učebnici pro doplňování učiva (zápis v hodině)otázky k opakování a pochopení učiva vč. oddychových forem opakování probrané látkygrafy, tabulky, obrázky, křížovky a odkazy na webové stránkynetradiční aktivizační metody vedoucí k lepšímu pochopení výuky (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Základy marketingu 2. - Učebnice studenta - Marek Moudrý , Mezopotámie: ve službách velekněžky (978-80-271-0360-7)

Malířské smetí - Slavík Otakar

Malířské smetí - Slavík Otakar
Detail

Malířské smetí je kniha sestavená z deníkových záznamů výtvarníka Otakara Slavíka. Jeho Sešitky jsou výtvarným cestopisem, malířskou reflexí a také intimním vyprávěním. Sešitky vznikly jako pracovní i cestovní žurnály, jako dokumenty umělcova vidění obrazu a jeho nazírání na umění, na svět a na vlastní život. Slavík nosil své sešitky s sebou při svém rozmanitém putování. Provizorní charakter deníků, ve kterých pisatel zodpovídá své i cizí otázky týkající se umění a vlastního života, jsou zobrazeny v předivu souvislostí vzniklých z vlastních zkušeností, ve spleti všelijakých výtvarných rovin a vypravěčských procesů. Potřeba zaznamenat prožívané, podpořit vlastní paměť, vede často k ambivalentnímu či si odporujícímu vnímání momentálních okamžiků. V těchto krátkých příbězích se prolínají obrazy, život a jejich poezie. Obraz a text jsou v ustavičném dialogu, vzájemně si ve stejné intenzitě slouží a smazávají hranice mezi žánry. Sešitky jsou osobní vizí, intimním svědectvím o tom, co pro Slavíka umění znamenalo, o tom, čemu věřil a v jakých světech se pohyboval. (patro.cz)

Podobné produkty ako Malířské smetí - Slavík Otakar , Chotkové: ve službách státu (978-80-242-8039-4)

Hrající plyšový ptáček - Slavík

Hrající plyšový ptáček - Slavík
Detail

Plyšový ptáček, kterého si díky jeho designu a materiálu zamilujete na první pohled. Hračka vydává reálné ptačí zvuky, které jsou pro daný druh typické. (patro.cz)

Podobné produkty ako Hrající plyšový ptáček - Slavík , Anglicky bez učebnice - cestování a služby

Public management - Špaček David

Public management - Špaček David
Detail

Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě, Kvalita veřejných služeb a její řízení, Řízení lidských zdrojů, "performance management" a hodnocení úředníků, Role a problémy elektronizace veřejné správy. Text je doplněn řadou tabulek a obrázků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public management - Špaček David , Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)

Virtuos 12V pro zákaznické displeje (HDB0017)

Virtuos 12V pro zákaznické displeje (HDB0017)
Detail

Napájecí zdroj pro zákaznické displeje 12V/1A ( pro LCD a VFD dipleje FL2024x a FV2029x ), 1A, LED dioda Adaptér napájí zákaznické displeje systému Virtuos jako originální příslušenství pro LCD a VFD zákaznické displeje. Adaptér je malý, a tak se vedle něj v prodlužovačce vejdou i ostatní zařízení s vlastními adaptéry. O přívodu energie informuje LED. Adaptér napájí zákaznické displeje systému Virtuos jako originální příslušenství pro LCD a VFD zákaznické displeje. Adaptér je malý, a tak se vedle něj v prodlužovačce vejdou i ostatní zařízení s vlastními adaptéry. O přívodu energie informuje LED. Parametry a specifikace:Určeno pro: LCD a VFD dipleje FL2024x a FV2029xVýstup: 12 V / 1 AVnější průměr konektoru: 5,5 mmVnitřní průměr konektoru: 2,1Polarita: + uvnitř, - vně konektoruDélka kabelu: 1 m (alza.cz)

Podobné produkty ako Virtuos 12V pro zákaznické displeje (HDB0017)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, 416 stran, česky ??Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje. Kniha je dále rozšířena o strategické řízení inovací. Do části věnované optimalizaci projektových portfolií se promítají aktuální výzkumné aktivity autorského kolektivu. Zkušení autoři se na úvod soustředí na strategické řízení, měření a řízení firemní výkonnosti a tvorbu soustavy strategických plánů včetně plánování zdrojů pro jejich zabezpečení. Klíčové postavení v rámci... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-271-2499-2)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Fotr, Emil Vacík, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Stanislav Hájek, 384 stran Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím, že se hlavně zaměřuje na implementaci formulované strategie, kde přináší soubor poznatků integrující teoretické poznatky se zkušenostmi z praxe. Kniha se postupně věnuje strategickému řízení, řízení firemní výkonnosti a tvorbě soustavy strategických plánů, dále se zaměřuje se na tvorbu, analýzu a hodnocení investičního a finančního plánu a zabývá se implementací a hodnocením strategie a strategickým controllingem. Neopomíjí ani řízení růstu, fúze a akvizice,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Tvorba strategie a strategické plánování (978-80-247-3985-4)

Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)

Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)
Detail

Kniha - autor Jan Stejskal; Helena Kuvíková; Beáta Mikušová Meričková; Veronika Linhartová, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Monografie Teorie a praxe veřejných služeb shrnuje dosavadní poznatky dílčí vědní disciplíny (teorie ekonomiky veřejných služeb), která se oddělila v průběhu 20. století od ekonomiky veřejného sektoru, resp. veřejné ekonomie. Má za cíl přiblížit v logických souvislostech poznatky současné ekonomické teorie a výsledky vlastního výzkumu praxe veřejných služeb a přispět tak k rozvoji teorie ekonomiky veřejných služeb jako samostatné ekonomické dílčí vědecké disciplíny. Jednotlivé kapitoly přinášejí pohledy na ekonomiku veřejných služeb z hlediska různých disciplín. Právě tento multidisciplinární pohled je jedním z prvků přidané hodnoty celé monografie. Autoři se domnívají, že předkládaná monografie i na daném stupni zpracování a zobecnění procesů probíhajících ve veřejných službách bude přínosem pro rozvoj tak mladé vědecké disciplíny,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Teorie a praxe veřejných služeb (978-80-7552-726-4)

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha
Detail

eBook:,Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních destinací, zřizovatelům těchto institucí, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu, učitelům a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek - Ladislav Kesner - e-kniha

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z důležitých otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management muzeí a památek (80-247-1104-4)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)

Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář - Jan Štandera, Daniela Kovalčíková

Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář - Jan Štandera, Daniela Kovalčíková
Detail

Hlavním účelem vydání Komentáře je vysvětlit zcela novou právní úpravu veřejných služeb v přepravě cestujících v drážní a silniční dopravě a přiměřeně i ve vnitrozemské vodní plavbě. Evropská unie po téměř čtyřiceti letech přijala novou právní úpravu pro oblast veřejných služeb v železniční a silniční dopravě – nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007. I když toto nařízení platí přímo, v ČR byl v návaznosti na něj připraven a schválen nový zákon o veřejných službách v přepravě cestujících, jehož cílem byla komplexní úprava veřejné dopravy v jednom právním předpisu. Zákon vedle adaptace nařízení komplexně upravuje veřejnou dopravu a stanovuje podmínky pro liberalizaci trhu veřejné dopravy.Komentář se proto zaměřuje na právní úpravu postavení jednotlivých orgánů při zajišťování veřejných služeb ve veřejné dopravě (stát, kraje a obce), proces nabídkového řízení pro výběr dopravce a na postavení orgánu dohledu nad dodržováním postupu při uzavření smlouvy o veřejných službách, včetně stanovení jeho pravomocí.Dále se Komentář soustřeďuje na vymezení dopravní obslužnosti státu, krajů a obcí, postup státu, krajů a obcí při zajišťování dopravní obslužnosti veřejnými službami v přepravě cestujících, systém financování veřejné dopravy z veřejných rozpočtů a úpravu dopravního plánování a integrovaných veřejných služeb. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář - Jan Štandera, Daniela Kovalčíková

Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář - Kovalčíková Daniela, Štandera Jan - Kovalčíková Daniela

Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář - Kovalčíková Daniela, Štandera Jan - Kovalčíková Daniela
Detail

Hlavním účelem vydání Komentáře je vysvětlit zcela novou právní úpravu veřejných služeb v přepravě cestujících v drážní a silniční dopravě a přiměřeně i ve vnitrozemské vodní plavbě. Evropská unie po téměř čtyřiceti letech přijala novou právní úpravu pro oblast veřejných služeb v železniční a silniční dopravě – nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007. I když toto nařízení platí přímo, v ČR byl v návaznosti na něj připraven a schválen nový zákon o veřejných službách v přepravě cestujících, jehož cílem byla komplexní úprava veřejné dopravy v jednom právním předpisu. Zákon vedle adaptace nařízení komplexně upravuje veřejnou dopravu a stanovuje podmínky pro liberalizaci trhu veřejné dopravy. Komentář se proto zaměřuje na právní úpravu postavení jednotlivých orgánů při zajišťování veřejných služeb ve veřejné dopravě (stát, kraje a obce), proces nabídkového řízení pro výběr dopravce a na postavení orgánu dohledu nad dodržováním postupu při uzavření smlouvy o veřejných službách, včetně stanovení jeho pravomocí. Dále se Komentář soustřeďuje na vymezení dopravní obslužnosti státu, krajů a obcí, postup státu, krajů a obcí při zajišťování dopravní obslužnosti veřejnými službami v přepravě cestujících, systém financování veřejné dopravy z veřejných rozpočtů a úpravu dopravního plánování a integrovaných veřejných služeb. (patro.cz)

Podobné produkty ako Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář - Kovalčíková Daniela, Štandera Jan - Kovalčíková Daniela

Gott Král Slavíků - Petr Čermák

Gott Král Slavíků - Petr Čermák
Detail

"Vždycky jsem rád myslel na Waldemara, právě on byl pro mě v počátcích ankety velice zdravou a inspirující konkurencí." Karel GottNa začátku byl nápad začínajícího redaktora Ladislava Smoljaka, jak zvýšit náklad časopisu Mladý svět. Na konci padesát let historie československé a české populární hudby. Na začátku pouťové dětské pískátko, na konci zlacená soška s granáty a křišťálem. Zlatý slavík, později Český slavík. Nejznámější, nejprestižnější a nejsledovanější hudební anketa popularity, kterou tato země kdy měla. Karel Gott, Zlatý hlas z Prahy, dokázal získat neuvěřitelných 42 Slavíků, v roce 2018 byl vyhlášen Zpěvákem století.Nikdo jiný z českých a slovenských zpěváků tak obrovského úspěchu nedosáhl. Bylo tu však pár odvážných, kterým se podařilo Krále Slavíků z jeho trůnu sesadit, byť třeba jen jednou. První však může být jen jeden - a nebyl to Karel. V zahajovacím ročníku 1962 dostal totiž jen tři hlasy a skončil tak na předposledním 49. místě. Vítězem a prvním Zlatým slavíkem v historii se stal Waldemar Matuška, který Karla z trůnu sesadil o pět let později.Kdo byli ti další, kterým se totéž povedlo v dalších letech? Tři Slováci - Miroslav Žbirka, Peter Nagy a Pavol Habera - a tři Češi - Dalibor Janda, Daniel Hůlka a Tomáš Klus. Porazit Karla Gotta víckrát se podařilo jen Daliboru Jandovi. Dokázal to třikrát, a to dokonce třikrát za sebou!Slovenští vítězové ankety stejně jako Dalibor Janda největší slávu a popularitu zažili v osmdesátých letech a začátkem 90. let minulého století, pocházejí totiž ze stejné generace zlaté éry československé pop-music, kterou charakterizují statisícové náklady elpíček a desetitisícové návštěvnosti koncertů na stadionech a v amfiteátrech. Každý je jiný, spojuje je však vysoká tvůrčí kvalita jejich tvorby, profesionalita a obrovské charisma, díky kterým si dokázali zachovat přízeň fanoušků do dnešních dnů.Poslední dva - Daniel Hůlka a Tomáš Klus - patří již do nové éry Českého slavíka, ale i o nich platí, že Karla Gotta porazili svým uměním i originalitou, byť Daniel Hůlka jako jediný není tvůrce, ale stejně jako Král Slavíků interpret.Životní příběhy osmi nejpopulárnějších československých a českých "zlatých" zpěváků jsou dokladem výjimečnosti talentu, velké touhy, odhodlání, silné vůle i nesmírné píle, odříkání a dřiny, bez kterých se nedá na nejvyšší mety dosáhnout. Nikdy se nevzdali svého snu...Kniha zkušených autorů přibližuje trnitou cestu zpěváků za slávou, která může být inspirací pro všechny, kteří je touží následovat. A takových je... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Gott Král Slavíků - Petr Čermák

Gott Král Slavíků - Čermák Petr

Gott Král Slavíků - Čermák Petr
Detail

„Vždycky jsem rád myslel na Waldemara, právě on byl pro mě v počátcích ankety velice zdravou a inspirující konkurencí.“ Karel Gott Na začátku byl nápad začínajícího redaktora Ladislava Smoljaka, jak zvýšit náklad časopisu Mladý svět. Na konci padesát let historie československé a české populární hudby. Na začátku pouťové dětské pískátko, na konci zlacená soška s granáty a křišťálem. Zlatý slavík, později Český slavík. Nejznámější, nejprestižnější a nejsledovanější hudební anketa popularity, kterou tato země kdy měla. Karel Gott, Zlatý hlas z Prahy, dokázal získat neuvěřitelných 42 Slavíků, v roce 2018 byl vyhlášen Zpěvákem století. Nikdo jiný z českých a slovenských zpěváků tak obrovského úspěchu nedosáhl. Bylo tu však pár odvážných, kterým se podařilo Krále Slavíků z jeho trůnu sesadit, byť třeba jen jednou. První však může být jen jeden - a nebyl to Karel. V zahajovacím ročníku 1962 dostal totiž jen tři hlasy a skončil tak na předposledním 49. místě. Vítězem a prvním Zlatým slavíkem v historii se stal Waldemar Matuška, který Karla z trůnu sesadil o pět let později. Kdo byli ti další, kterým se totéž povedlo v dalších letech? Tři Slováci – Miroslav Žbirka, Peter Nagy a Pavol Habera – a tři Češi – Dalibor Janda, Daniel Hůlka a Tomáš Klus. Porazit Karla Gotta víckrát se podařilo jen Daliboru Jandovi. Dokázal to třikrát, a to dokonce třikrát za sebou! Slovenští vítězové ankety stejně jako Dalibor Janda největší slávu a popularitu zažili v osmdesátých letech a začátkem 90. let minulého století, pocházejí totiž ze stejné generace zlaté éry československé pop-music, kterou charakterizují statisícové náklady elpíček a desetitisícové návštěvnosti koncertů na stadionech a v amfiteátrech. Každý je jiný, spojuje je však vysoká tvůrčí kvalita jejich tvorby, profesionalita a obrovské charisma, díky kterým si dokázali zachovat přízeň fanoušků do dnešních dnů. Poslední dva - Daniel Hůlka a Tomáš Klus – patří již do nové éry Českého slavíka, ale i o nich platí, že Karla Gotta porazili svým uměním i originalitou, byť Daniel Hůlka jako jediný není tvůrce, ale stejně jako Král Slavíků interpret. Životní příběhy osmi nejpopulárnějších československých a českých „zlatých“ zpěváků jsou dokladem výjimečnosti talentu, velké touhy, odhodlání, silné vůle i nesmírné píle, odříkání a dřiny, bez kterých se nedá na nejvyšší mety dosáhnout. Nikdy se nevzdali svého snu... Kniha zkušených autorů přibližuje trnitou cestu zpěváků za slávou, která může být inspirací pro všechny, kteří je touží následovat. A takových je... (patro.cz)

Podobné produkty ako Gott Král Slavíků - Čermák Petr

Slavíci (Kronika československé populární hudby) ()

Slavíci (Kronika československé populární hudby) ()
Detail

Audiokniha MP3 - autor Martin Hrdinka, čte Martin Hrdinka Audiokniha s písničkamiJe neuvěřitelné, jakou sondu do našeho života přinášejí výsledky ankety Zlatý, později Český slavík. Mapujeme šedesátiletou historii této ankety popularity. Moderátor Martin Hrdinka představuje výsledky, nejúspěšnější interprety a hity jednotlivých ročníků, vypráví příběhy stálic i nováčků na nebi populární hudby. Jsou to vlastně malé dějiny československé populární hudby od roku 1962 až do současnosti.Každá kapitola připomíná nejpopulárnější zpěváky, zpěvačky a skupiny příslušného roku, důležité události u nás i ve světě a uzavírá ji píseň z té doby. (alza.cz)

Podobné produkty ako Slavíci (Kronika československé populární hudby) ()

Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský - e-kniha

Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský - e-kniha

Exter.nápájecí zdroj pro zákaznické disp. 12V/1A

Exter.nápájecí zdroj pro zákaznické disp. 12V/1A
Detail

Externí nápájecí zdroj pro zákaznické displeje 12V/1A s LED diodou, s konektorem DC 5,5 mm x 2,1 mm. * Vnější průměr konektoru: 5,5 mm * Vnitřní průměr konektoru: 2,1 mm * Polarita: + uvnitř, - vně konektoru DC * Délka kabelu: 1 m Náhrada za EPP119021 (patro.cz)

Podobné produkty ako Exter.nápájecí zdroj pro zákaznické disp. 12V/1A

Virtuos 5V/2A pro zákaznický displej (HDB0020)

Virtuos 5V/2A pro zákaznický displej (HDB0020)
Detail

Napájecí zdroj pro LCD USB zákaznické dipleje FL2024LB, pro RS-232 skenery čárového kódu CCD-MT9062, pro čtečky Virtuos HT-10, HT-350A, HT-850, HT-900 Spínaný přídavný napájecí adaptér pro RS-232 skenery čárového kódu Virtuos HT-10, HT-350A, HT-850, HT-900 připojené sériovým RS-232 kabelem. Používá se též v případech, kdy USB napájení přímo ze zařízení má nízkou úroveň, případně nestačí. Na zadní části zdroje najdete signalizační LED diodu, která usnadňuje případnou diagnostiku závad. Délka napájecího kabelu je 1,1 m. Klíčové vlastnostiVýstupní napětí: 5VVýstupní proud: max. 2ARozměry: 72 x 50 x 44 mmVnější průměr konektoru: 5,5 mmVnitřní průměr konektoru: 2,1 mmDélka konektoru: 12 mmVnitřní vodič +, vnější vodič -Hmotnost: 110 g (alza.cz)

Podobné produkty ako Virtuos 5V/2A pro zákaznický displej (HDB0020)

Stroj na peníze II. - Ivo Toman - e-kniha

Stroj na peníze II. - Ivo Toman - e-kniha
Detail

eBook:,Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo - to znamená, jak si je udržet jako své zákazníky. Následuje část, která Vám vyvrátí absolutně vše, čemu jste až doposud věřili. Má název Mýty našeho školství. Nakonec se dozvíte, jak poskytovat zákazníkům servis tak, aby se takzvaně recyklovali - opakovaně kupovali vaše výrobky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Stroj na peníze II. - Ivo Toman - e-kniha

Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi - Juraj Tkáč, Miriam Slobodníková

Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi - Juraj Tkáč, Miriam Slobodníková
Detail

Monografia „Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi“ sumarizuje viaceré odporúčania a dobrú prax v rámci zeleného verejného obstarávania a usmerňuje slovenských verejných obstarávateľov a obstarávateľov pri využívaní ekologického hľadiska vo verejnom obstarávaní. Keďže vzhľadom na Environmentálnu stratégiu SR je vysoko pravdepodobné, že sa podiel zákaziek s environmentálnym hľadiskom bude na Slovensku výrazne zvyšovať, je práve táto monografia cenným pomocníkom pre každého verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ktorý sa rozhodne vydať cestou zelených zákaziek. Dôležitosť tejto monografie vyzdvihuje aj fakt, že k využívaniu zeleného verejného obstarávania sa zaviazala aj vláda Slovenskej republiky práve jeho zavedením v štátnej a verejnej správe vrátane organizácií a podnikov ako povinného so zohľadnením dlhodobej ekonomickej návratnosti, ale aj environmentálnych a sociálnych vplyvov.Autorka, JUDr. Miriam Slobodníková, v publikácii približuje predovšetkým 19 skupín environmentálnych charakteristík definovaných Európskou komisiou a spoluautor, JUDr. Juraj Tkáč, garantuje ich spracovanie z hľadiska slovenskej aplikačnej praxe. Prínosom tejto monografie je aj autormi spracovaný model hodnotenia životného cyklu pre každú produktovú skupinu environmentálnych charakteristík doplnený návrhom použitých kritérií a matematickým vzorcom na konečný výpočet.Obsah monografie je prínosný najmä pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, ktorým záleží na výrazných finančných úsporách, ochrane životného prostredia a zachovaní trvalej udržateľnosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zelené verejné obstarávanie v aplikačnej praxi - Juraj Tkáč, Miriam Slobodníková

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
Detail

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní marketing

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva
Detail

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Karásková Eva

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)

Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Detail

Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do... (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách (978-80-247-4819-1), Ve službách zla, Ve službách mocných, Katalog prací ve veřejných službách a správě 2019: Katalog správních činností, zařazování zaměstnanc (978-80-7554-200-7), Scénáře pro strategické rozhodování a řízení (978-80-271-2020-8), Strategické řízení podniku (978-80-247-4008-9), Katalog prací – uplatňování podle povolání a platových tříd ve veřejných službách a správě od 1. 10. (978-80-726-3614-3), Scénáře pro strategické rozhodování a řízení: Jak se efektivně vyrovnat s budoucími hrozbami a příle (978-80-271-2020-8), SHERLOCK HOLMES ve státních službách (), Mezinárodní marketing: Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání (978-80-271-3006-1), Tělovýchova a sport ve službách české národní emancipace (9788024624938), Pojišťovny ve službách hákového kříže (9788024628387), Slavík ve zbytku noci (978-80-87573-36-5), Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících Komentář (978-80-7357-662-2), Lelíček ve službách Sherlocka Holmesa - DVD (9733), Jakub a obří broskev (), Ve službách zla (978-80-259-0528-9), James Bond: Ve službách Jejího veličenstva - DVD (D007095), Personalistika ve službách (978-80-7552-714-1), Ve službách klanu (978-80-738-7672-2), Ve službách mocných (978-80-243-7473-4), Ve službách Milosti (978-80-259-0787-0), Ve službách Svatoplukových (978-80-243-3285-7), Komunikace ve veřejné správě (978-80-247-3779-9), Marketing menších a středních firem, Moderní personalistika ve službách (978-80-7357-947-0), Mezopotámie: Ve službách velekněžky (978-80-271-0360-7), Chotkové: Ve službách státu (978-80-242-8039-4), Anglicky bez učebnice - Cestování a služby, Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích (978-80-247-3051-6)