Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka , Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan , Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)eBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Exil a identita (978-80-280-0036-3)eBook:,Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha , Jak efektivně krotit firemní pohledávkyElektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod... (alza.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5) , Biometrie a identita člověka (978-80-247-2365-5)Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod... (alza.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Dívčí a chlapecká identita (978-80-247-2284-9)Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze... (alza.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Jitka a kytka (978-80-87060-31-5)Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Břetislav a jitka (978-80-271-0363-8)Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Skrytá identita (blu-ray) (w00594)Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová , Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladůeBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Vrbová jitka: to je... jitka vrbová (3x cd) - cd (310928-2)eBook:,Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha , Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Igelitka jitka a petka bětka (978-80-264-3555-6)Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová , Břetislav a jitka: klášterní intriky (978-80-271-0363-8)eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Molavcová jitka: zčistajasna - cd (g211832)eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Mezi řádky tommy taylor a falešná identita (978-80-7449-323-2)eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (alza.cz)
Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9) , Čechová jitka: klavírní dílo 5 (bagately a impromptus) - cd (su3845-2)eBook:,Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha , Zelenková jitka: intimity - cd (su6502-2)eBook:,Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha , Molavcová jitka: nezacházej slunce - cd (7705756)Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek , Kotě z kocourkova: vypráví jitka molavcováeBook:,První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha , Molavcová jitka: pop galerie (su5960-2)"Images are names for we cannot name,” says the philosopher, teacher, and translator Miroslav Petříček, who written on visual art for several decades. He has summarized his observations in, among other things, the book Thinking Through the Image: A Guide to Contemporary Philosophical Thought for the Non-Intermediate (2009), which formed the impulse for the 2023 exhibition at Prague City Gallery. The main idea behind the exhibition and its accompanying publication is was the presupposition that an encounter with an image is primarily a visual event. The aim is to emphasize that the languages of words and of images are closely related but that their material is different: an image or expression cannot be simply translated into words or concepts. An image does not show; it causes something. It is more than an illustration, nor is it a mere visual mediator of an idea; it is a specific way of inciting the mind to think of what has been painted. Thinking through the image is a response to the encounter with a visual event. By engaging in a dialogue with works by more than forty artists, the publication's five authors (Miroslav Petříček, Jitka Hlaváčková, Milena Bartlová, Jiří Přibáň, and Václav Janoščík) present their views on the language of visual art, its history, and brand-new approaches balancing on the line between real and digitally manipulated sensory input. Along with original photographic documentation by Jiří Thýn, they guide the reader through a labyrinth of visual events, from abstract sensory percepts via the search for shapes and concepts all the way to the construction of an idea: from the mysterious interface between chaos and order or light and darkness to metaimages of the contemporary world. The publication features work by the following artists: Karima Al-Mukhtarová, Zbyněk Baladrán, Mária Bartuszová, Jana Bernartová, Rudolf Fila, Tomáš Hlavina, Václav Janoščík and Adam Trbušek, Magdalena Jetelová, Magdaléna Kašparová, Michal Kindernay, Julie Kopová, Zdeněk Košek, Tom Kotik, Eva Koťátková, Václav Krůček, Kristina Láníková, Jiří Matějů, Maxmilián Aron Mootz, Pavel Mrkus, Jiří Načeradský and Jaroslav Nešetřil, Jaromír Novotný, Milan Paštéka, Ondřej Přibyl, Jiří Skála, Kateřina Šedá, Miloš Šejn, Adriena Šimotová, Josef Šmíd, Kateřina Štenclová, Studio of Joyful Creation (Marie Kúsová, Lukáš Paleček, Vojtěch Proske, George Radojči?), Dagmar Šubrtová, Eva Vápenková, Vladimíra and Miroslava Večeřová, Martin Velíšek, Petr Veselý, Lenka Vítková, Martin Zetová (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Thinking through the image: The visual events of Miroslav Petříček - Milena Bartlová, Jiří Přibáň, Miroslav Petříček, Jaroslav Janošek, Jitka Hlavicov , Jiri suchy jitka molavcova koncert cd(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Firemní visačka A , Tork image s4 bezdotykový nerezový (7322540782318)(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Firemní samolepka A , Čechová jitka: klavírní dílo 1 (polky, macbeth a čarodějnice) - cd (su3841-2)(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Firemní visačka B , Hinkova jitka mgr judakova radka macik a maminka komiksove pribehy maleho kocourka(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Firemní visačka C , Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka (978-80-271-3423-6)Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e knihaAudiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky , Cerruti image femme edt 75 ml (5050456523757)Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (patro.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot JiříeBook:,Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-knihaOperativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot JiříSbírka Firemní návrh na dabing opět představuje básně, jejichž kompaktní struktura má charakter rezonance a dává vznikat různočtení textů, čímž uniká jednoznačnému hodnocení a formálnímu uchopení. Název odkazuje k tlumočení (si) světa, k interpretaci života i absolutna. Texty předznačuje vesměs pozitivní vztah k světu, především v lásce k ženě a dceři, i když temnější existenciální notu také neopomíjí. V básních vystupuje silně i moment přátelství s polskými prokletými básníky, jako třeba Konrad Góra z Vratislavi, který je v knize zastoupen nejen jako postava epičtějších textů (báseň Góra šlape o život), ale také jako překladatel (Strach z blízka). (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Firemní návrh na dabing - Básník TichoAudiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladůAudiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladůElektronická kniha - autor Hana Bartoňková, 208 stran Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie... (alza.cz)
Podobné produkty ako Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)Rohož z kolekce Artsy Doormats. Model vyroben z kokosového vlákna. (answear.cz)
Podobné produkty ako Rohož Artsy Doormats Image Collection Image CollectionElektronická kniha - autor Petr Schlegel a Ludmila Fialová, 204 stran, česky Publikace popisuje teoretická východiska problematiky týkající se vztahu k tělu, významu pohybových aktivit, zdravotního oslabení souvisejícího s životním stylem i možností hodnocení zdatnosti a funkčnosti těla. Všímá si toho zvláště u mladé generace, která vnímá body image s ohledem na své zdraví jako podstatný prvek. Do pohybového režimu mládeže zasahuje školní tělesná výchova. Čtenář se proto setká s pojmy, jako je tělesná zdatnost, klasifikace, obsah výuky či držení těla, které jsou však nahlíženy nově. Kniha obsahuje řadu praktických doporučení i námětů k diskusi a své uplatnění nalezne zvláště v rukou pedagogických pracovníků. (alza.cz)
Podobné produkty ako Body image a pohybové aktivity mládeže (9788024654294)eBook:,Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-knihaeBook:,Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-knihaAudiokniha:,Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audioknihaElektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (alza.cz)
Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)GPS lokátor Secutek SGT-LK720 pro připojení na baterii, vhodný pro sledování polohy firemních vozů (spyobchod.cz)
Podobné produkty ako GPS lokátor pro firemní auta Secutek SGT-LK720Elektronická kniha - autor Jiří Kotouč, 112 stran Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (alza.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel (999-00-018-4964-1)Audiokniha:,Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audioknihaZločiny dvorního rady nejsou klasickou detektivní sérií, třebaže se tu setkáváme se skutečnými kriminálními případy, jež se staly v Českých Budějovicích a jejich nejbližším okolí v letech 1909-1914. Děj je totiž oživen osudy mnoha postav a postaviček, provázejících čtenáře šesti díly této série.*****V prvním dílu Sběratel firemních štítů řeší dvorní rada Vyroubal a trojice policejních inspektorů nejen těžké zločiny, ale i úsměvné či banální situace, jež přináší každodenní život města. To vše se odehrává na pozadí soudobých událostí v rakousko-uherské monarchii roku 1909. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Zločiny dvorního rady I. - Sběratel firemních štítů - Jaromír JindraKniha - autor Jiří Kot, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (alza.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)Kuchařka je průvodcem pro neplýtvání všemi základními skupinami potravin: pečivem, masem, luštěninami, rýží a obilovinami, mléčnými výrobky, bramborami a zeleninou. Základem knihy je přes 40 velkých receptů z české i světové kuchyně - z autorčiny domácí zkušenosti i rodinných pokladů, z cest i z inspirace zahraničními kuchaři - a k tomu autorka sype z rukávu bezpočet užitečných variací a "metamorfóz", díky kterým budete moci chutně a vtipně "zrecyklovat zbytky" a ještě rozšířit svůj kuchařský repertoár. Věnuje se také správnému uchovávání a základnímu zpracovávání potravin a efektivnímu využití energií a zdrojů. Propojuje osvědčené postupy "hospodyňkovských" (pra)babiček vařících pro velké rodiny, bohatou vůni orientálních dálek i znovuobjevované a dnes zcela moderní přípravy vlastních domácích produktů. To všechno přitom plyne s příjemnou lehkostí. Kniha je nabitá užitečnými informacemi, ale je zároveň vtipná, laskavá a veskrze autorčina. Můžete ji využívat jako zcela praktický návod, ale také se do ní začíst jako do osobního a vstřícného memoáru… u kterého jakoby mimoděk objevíte, jak snadno lze využívat jídlo naplno, s tvůrčí odvahou a beze zbytku. Knihu doprovází fotografie známé food fotografky Aleny Hrbkové. (patro.cz)
Podobné produkty ako Recyklovaná kuchařka Jitky Rákosníkové - Rákosníková Jitka