Image a firemní identita - vysekalová jitka

Produkt Image a firemní identita - vysekalová jitka sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Image a firemní identita - vysekalová jitka upraviť a produkt hľadať znova.

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka , Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan , Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Exil a identita (978-80-280-0036-3)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha , Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5) , Biometrie a identita člověka (978-80-247-2365-5)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Dívčí a chlapecká identita (978-80-247-2284-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Detail

Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Jitka a kytka (978-80-87060-31-5)

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Břetislav a jitka (978-80-271-0363-8)

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Skrytá identita (blu-ray) (w00594)

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha , Vrbová jitka: to je... jitka vrbová (3x cd) - cd (310928-2)

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Igelitka jitka a petka bětka (978-80-264-3555-6)

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Břetislav a jitka: klášterní intriky (978-80-271-0363-8)

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Detail

Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová , Molavcová jitka: zčistajasna - cd (g211832)

Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)

Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9) , Mezi řádky tommy taylor a falešná identita (978-80-7449-323-2)

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
Detail

eBook:,Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha , Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Detail

eBook:,Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha , Čechová jitka: klavírní dílo 5 (bagately a impromptus) - cd (su3845-2)

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Detail

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek , Zelenková jitka: intimity - cd (su6502-2)

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Detail

eBook:,První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha , Molavcová jitka: nezacházej slunce - cd (7705756)

Firemní visačka A

Firemní visačka A
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní visačka A , Kotě z kocourkova: vypráví jitka molavcová

Firemní samolepka A

Firemní samolepka A
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní samolepka A , Molavcová jitka: pop galerie (su5960-2)

Firemní visačka B

Firemní visačka B
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní visačka B , Jiri suchy jitka molavcova koncert cd

Firemní visačka C

Firemní visačka C
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní visačka C , Tork image s4 bezdotykový nerezový (7322540782318)

Firemní samolepka B

Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Detail

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky , Hinkova jitka mgr judakova radka macik a maminka komiksove pribehy maleho kocourka

Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Detail

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky , Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka (978-80-271-3423-6)

Rohož Artsy Doormats Image Collection Image Collection

Rohož Artsy Doormats Image Collection Image Collection
Detail

Rohož z kolekce Artsy Doormats. Model vyroben z kokosového vlákna. (answear.cz)

Podobné produkty ako Rohož Artsy Doormats Image Collection Image Collection , Vrbová jitka: 20 nej - cd (310520-2)

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Detail

Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha

Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
Detail

eBook:,Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha , Cerruti image femme edt 75 ml (5050456523757)

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Detail

Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (patro.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Detail

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Detail

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Grafická příprava pro firemní samolepky/visačky

Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Grafická příprava pro firemní samolepky/visačky

Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)

Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Bartoňková, 208 stran Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie... (alza.cz)

Podobné produkty ako Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)

Recyklovaná kuchařka Jitky Rákosníkové - Jitka Rákosníková

Recyklovaná kuchařka Jitky Rákosníkové - Jitka Rákosníková
Detail

Kuchařka je průvodcem pro neplýtvání všemi základními skupinami potravin: pečivem, masem, luštěninami, rýží a obilovinami, mléčnými výrobky, bramborami a zeleninou. Základem knihy je přes 40 velkých receptů z české i světové kuchyně – z autorčiny domácí zkušenosti i rodinných pokladů, z cest i z inspirace zahraničními kuchaři – a k tomu autorka sype z rukávu bezpočet užitečných variací a „metamorfóz“, díky kterým budete moci chutně a vtipně „zrecyklovat zbytky“ a ještě rozšířit svůj kuchařský repertoár. Věnuje se také správnému uchovávání a základnímu zpracovávání potravin a efektivnímu využití energií a zdrojů. Propojuje osvědčené postupy „hospodyňkovských“ (pra)babiček vařících pro velké rodiny, bohatou vůni orientálních dálek i znovuobjevované a dnes zcela moderní přípravy vlastních domácích produktů. To všechno přitom plyne s příjemnou lehkostí. Kniha je nabitá užitečnými informacemi, ale je zároveň vtipná, laskavá a veskrze autorčina. Můžete ji využívat jako zcela praktický návod, ale také se do ní začíst jako do osobního a vstřícného memoáru… u kterého jakoby mimoděk objevíte, jak snadno lze využívat jídlo naplno, s tvůrčí odvahou a beze zbytku. Knihu doprovází fotografie známé food fotografky Aleny Hrbkové. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Recyklovaná kuchařka Jitky Rákosníkové - Jitka Rákosníková

Recyklovaná kuchařka Jitky Rákosníkové - Rákosníková Jitka

Recyklovaná kuchařka Jitky Rákosníkové - Rákosníková Jitka
Detail

Kuchařka je průvodcem pro neplýtvání všemi základními skupinami potravin: pečivem, masem, luštěninami, rýží a obilovinami, mléčnými výrobky, bramborami a zeleninou. Základem knihy je přes 40 velkých receptů z české i světové kuchyně - z autorčiny domácí zkušenosti i rodinných pokladů, z cest i z inspirace zahraničními kuchaři - a k tomu autorka sype z rukávu bezpočet užitečných variací a "metamorfóz", díky kterým budete moci chutně a vtipně "zrecyklovat zbytky" a ještě rozšířit svůj kuchařský repertoár. Věnuje se také správnému uchovávání a základnímu zpracovávání potravin a efektivnímu využití energií a zdrojů. Propojuje osvědčené postupy "hospodyňkovských" (pra)babiček vařících pro velké rodiny, bohatou vůni orientálních dálek i znovuobjevované a dnes zcela moderní přípravy vlastních domácích produktů. To všechno přitom plyne s příjemnou lehkostí. Kniha je nabitá užitečnými informacemi, ale je zároveň vtipná, laskavá a veskrze autorčina. Můžete ji využívat jako zcela praktický návod, ale také se do ní začíst jako do osobního a vstřícného memoáru… u kterého jakoby mimoděk objevíte, jak snadno lze využívat jídlo naplno, s tvůrčí odvahou a beze zbytku. Knihu doprovází fotografie známé food fotografky Aleny Hrbkové. (patro.cz)

Podobné produkty ako Recyklovaná kuchařka Jitky Rákosníkové - Rákosníková Jitka

GPS lokátor pro firemní auta Secutek SGT-LK720

GPS lokátor pro firemní auta Secutek SGT-LK720
Detail

GPS lokátor Secutek SGT-LK720 pro připojení na baterii, vhodný pro sledování polohy firemních vozů (spyobchod.cz)

Podobné produkty ako GPS lokátor pro firemní auta Secutek SGT-LK720

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Detail

eBook:,Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha

Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha
Detail

eBook:,Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha

Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha

Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha

Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Identity - Mercela Veselková

Identity - Mercela Veselková
Detail

Autorka vkladá výrazovo i obsahovo hutné kamienky do mozaiky individuálnych a kolektívnych identít. V každom z nich poeticky úsporne poukazuje na to, na čo spoločenské vedy potrebujú nepomerne viac slov: na rozmanitosť a protirečivosť identity ako jednej z kľúčových otázok doby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Identity - Mercela Veselková

Skrytá identita (DVD)

Skrytá identita (DVD)
Detail

Držitel 4 Oscarů. Nejlepší film 2006. Jack Nicholson, Matt Damon, Leonardo DiCaprio v režii Martina Scorseseho. Mladý policista Billy Costigan (Leonardo DiCaprio) vyrůstal obklopen zločinem. To z něj dělá ideálního zvěda v řadách mafiánského bosse Franka Costella (Jack Nicholson). Musí získat Costellovu důvěru a dostat ho s pomocí kolegů (Mark Wahlberg a Martin Sheen) za mříže. Seržant Colin Sullivan (Matt Damon) má absolutní důvěru svých kolegů. Nikdo netuší, že právě on je Costellův muž. Režisér Martin Scorsese natočil napínavý příběh o zločinu a jeho důsledcích, od kterého nedokážete odtrhnout oči. Je to jako zírat do ústí hlavně, když nevíte, čí prst je na spoušti – policistův anebo patří zločinci? (dvd-premiery.cz)

Podobné produkty ako Skrytá identita (DVD)

Identita - Fukuyama Francis

Identita - Fukuyama Francis
Detail

V roce 2014 napsal Francis Fukuyama, že americké instituce jsou v úpadku, protože státu se ve stále větší míře zmocňují mocné zájmové skupiny. O dva roky později se jeho předpověď vyplnila poté, co se k moci dostala řada politických outsiderů, jejichž ekonomický nacionalismus a autoritářské tendence představují hrozbu pro destabilizaci celého mezinárodního pořádku. Tito populističtí nacionalisté usilují o přímé, charismatické spojení s „lidem“, definované obvykle v úzkých identitárních pojmech, jež umožňují lákat lidi, aby se zapojovali do různých zájmových skupin, a současně z nich velké části populace vylučovat. Volání po uznání identity jednotlivce je mistrovský soubor myšlenek, jež jednotícím způsobem vysvětluje mnohé z toho, co se dnes děje ve světové politice. Univerzální uznání rovnosti, které je základem liberální demokracie, bylo stále častěji zpochybňováno užšími podobami uznání založenými na národě, náboženství, sektě, rase, etnicitě či genderu, což vyústilo do protiimigrantského populismu, vlny zpolitizovaného islámu, rozhořčeného „identitárního liberalismu“ univerzitních kampusů a vzniku bílého nacionalismu. Populistický nacionalismus, údajně založený na ekonomické motivaci, ve skutečnosti vyvěrá z požadavku na uznání, a nelze ho proto uspokojit pouze ekonomickými prostředky. Požadavek identity se nedá překonat; identitu musíme vytvářet způsobem, který demokracii spíše podporuje, než podkopává. Identita je aktuální a potřebná kniha - ostré varování, že pokud nevytvoříme univerzální chápání lidské důstojnosti, odsoudíme se k neustálému konfliktu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Identita - Fukuyama Francis

Identity - Veselková Mercela

Identity - Veselková Mercela
Detail

Autorka vkladá výrazovo i obsahovo hutné kamienky do mozaiky individuálnych a kolektívnych identít. V každom z nich poeticky úsporne poukazuje na to, na čo spoločenské vedy potrebujú nepomerne viac slov: na rozmanitosť a protirečivosť identity ako jednej z kľúčových otázok doby. (patro.cz)

Podobné produkty ako Identity - Veselková Mercela

Identity Zpěvník (8596917200333)

Identity Zpěvník (8596917200333)
Detail

Kniha - autor Ondřej Brzobohatý,, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vloni vydané debutové album Ondřeje Brzobohatého patří mezi nejúspěšnější debuty posledních let. Svědčí o tom podzimní ocenění zlatou deskou, potvrzené předáním dokonce platinové desky v únoru letošního roku. Písničky z alba Identity si našly řadu příznivců, a proto se Ondřej rozhodl vydat také zpěvník se všemi skladbami z alba. Zpěvník bude obsahovat noty k jednotlivým písním a samozřejmě i texty ke všem songům alba Identity. Navíc se zde objeví i bohatá fotografická příloha, která bude mapovat celé období od vzniku alba, vydání až po průběžně probíhající koncertní turné. Řada fotografií je navíc zcela exkluzivní a představí i zákulisí a detaily z koncertního života Ondřeje a jeho kapely. (alza.cz)

Podobné produkty ako Identity Zpěvník (8596917200333)

Jitka Vrbová - To je Jitka Vrbová (3 CD)

Jitka Vrbová - To je Jitka Vrbová (3 CD)
Detail

CD album Jitka Vrbová - To je Jitka Vrbová (2022). Hraje Ukulele Orchestra jako Brno. Světové hity v netradičním podání. Jitka Vrbová je nepřehlédnutelnou personou české trampské a country muziky. Se svým dlouholetým kamarádem a spolupracovníkem Standou Chmelíkem nazpívali a nahráli desítky písniček, z nichž mnohé „zlidověly“. Na třech CD si můžete poslechnout jejich výběr. CD1: Den začíná krásně 1. Den začíná krásně 02:36 2. Čekej tiše 03:38 3. Nejsem žádná tříska 04:18 4. Jen ty má Sázavo 04:03 5. Bílá pláž 03:27 6. Kamarádi, ještě na to máme 03:32 7. Nad ránem 03:47 8. Jižní kříž 04:57 9. Láska lehkomyslná 03:37 10. Za velkou louží 04:59 11. Slečna Albína 04:07 CD2: Tam pod nebeskou bání 1. Tam pod nebeskou bání 02:44 2. Lokálka do Říčan 02:56 3. Michal 02:30 4. Pikovický blues 03:08 5. Když je Praha zasněná 02:48 6. Socha svobody 02:56 7. Reduta blues 02:45 8. Prší 03:32 9. Já jsem dávno pryč 02:44 10. Zas na nebi hvězdy blednou 03:19 11. Kopretinu mít 03:28 12. Navoněný blues 03:52 13. Pěšky jako za vozem 02:59 14. Mistr a candáti 03:16 15. Klikatá čára 03:48 16. Byt v podkroví 02:51 17. Nehrajte swing 02:52 CD3: Co nevidět se sejdem 1. Co nevidět se sejdem 02:57 2. Až skončí příští tejden 03:57 3. Když čápi krouží 03:10 4. Marion 03:43 5. Žádný víkend věčně netrvá 02:50 6. Všem co byli správní trampi 03:47 7. Co ty o tom víš 03:57 8. Nad Medníkem 03:27 9. Léto už má celtu sbalenou 04:09 10. Údolí Oddechu 03:43 11. Z Prahy až na Onen svět 03:30 (dvd-premiery.cz)

Podobné produkty ako Jitka Vrbová - To je Jitka Vrbová (3 CD)

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha

Operativní leasing firemních vozidel (999-00-018-4964-1)

Operativní leasing firemních vozidel (999-00-018-4964-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Kotouč, 112 stran Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel (999-00-018-4964-1)
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5), Image a firemní identita (978-80-271-2841-9), Exil a identita (978-80-280-0036-3), Jak efektivně krotit firemní pohledávky, Biometrie a identita člověka (978-80-247-2365-5), Dívčí a chlapecká identita (978-80-247-2284-9), Jitka a kytka (978-80-87060-31-5), Břetislav a Jitka (978-80-271-0363-8), Skrytá identita (Blu-ray) (W00594), Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů, Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2), Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5), Igelitka Jitka a petka Bětka (978-80-264-3555-6), Břetislav a Jitka: Klášterní intriky (978-80-271-0363-8), Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832), Mezi řádky Tommy Taylor a falešná identita (978-80-7449-323-2), Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6), Čechová Jitka: Klavírní dílo 5 (Bagately a impromptus) - CD (SU3845-2), Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2), Molavcová Jitka: Nezacházej slunce - CD (7705756), Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová, Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2), jiri suchy jitka molavcova koncert cd, TORK Image S4 bezdotykový nerezový (7322540782318), Čechová Jitka: Klavírní dílo 1 (Polky, Macbeth a čarodějnice) - CD (SU3841-2), hinkova jitka mgr judakova radka macik a maminka komiksove pribehy maleho kocourka, Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka (978-80-271-3423-6), Vrbová Jitka: 20 nej - CD (310520-2), reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha, CERRUTI Image Femme EdT 75 ml (5050456523757)