Image a firemní identita - jitka vysekalová, jiří mikeš, binar jan

Produkt Image a firemní identita - jitka vysekalová, jiří mikeš, binar jan sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Image a firemní identita - jitka vysekalová, jiří mikeš, binar jan upraviť a produkt hľadať znova.

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan , Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha , Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Skoumal petr, vodňanský jan, burian jan, dědeček jiří: večírek rozpadlých dvojic (su5815-2)

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka , Suchý jiří, molavcová jitka, vorbel trio: blues pro tebe - cd (cr1057-2)

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5) , Pěruška jan, hudec jiří: viola e contrabbasso concertanti - cd (as748-2)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Mráček jan, hošek jiří: trois grands duos concertants - cd (cq0007-2)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Detail

Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Jiří voskovec & jan werich korespondence iii (978-80-7304-210-3)

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , V & w: jiří voskovec & jan werich (978-80-264-3851-9)

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Jiří voskovec & jan werich korespondence ii (978-80-7304-209-7)

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Detail

eBook:,Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha , Mikeš doma díl 3. ()

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Exil a identita (978-80-280-0036-3)

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Jan werich a semafor

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Mikeš u cirkusu díl 2. ()

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha , Kočkolit mikeš 10 kg (8594039130064)

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Detail

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek , Biometrie a identita člověka (978-80-247-2365-5)

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Detail

Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová , Dívčí a chlapecká identita (978-80-247-2284-9)

Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)

Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9) , Jitka a kytka (978-80-87060-31-5)

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Detail

eBook:,První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha , Břetislav a jitka (978-80-271-0363-8)

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
Detail

eBook:,Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha , Skrytá identita (blu-ray) (w00594)

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Detail

Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří , Mikeš. pohádka o kocourkovi, který mluvil

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Detail

Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (patro.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří , Mikeš (978-80-00-06639-4)

Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha

Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha
Detail

eBook:,Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha , Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Um identity - Jiří Krutina - e-kniha

Um identity - Jiří Krutina - e-kniha
Detail

eBook:,Druhá publikace z ediční řady Umu vědomí, Um identity pojednává o základní metafyzické či filozofické otázce po naší podstatě, identitě a povaze bytí, které člověk žije a s kterou se dříve či později setkává tváří v tvář ve svém každodenním životě. Autor se zaměřuje na obsah známého imperativu po „poznání sebe“, aktuálního v každé době. Zkušenostně vykládá, v čem toto základní poznání naší podstaty, povahy našeho bytí, ale i bytí jako takového spočívá a to aktuální řečí doby umožňující vědomé prožívání naší identity, takové jaká opravdu je a nikoliv za jakou jí ve své nevědomosti spočívající ve ztotožňování s prožívanými zkušenostmi sebe i světa považujeme a ke své škodě i žijeme. Témata zahrnují jak základní otázku naší identity, tak vztah individuality a identity, vědomí a našich zkušeností, duše a já i návodné postupy k přímému prožívání uvedeného, které netvoří nějaké „abstraktní“ poznání o něčem, ale vlastní nejvnitřnější řeč naší vlastní existence. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Um identity - Jiří Krutina - e-kniha , Vrbová jitka: to je... jitka vrbová (3x cd) - cd (310928-2)

Kněžské identity v českých zemích - Hanuš Jiří

Kněžské identity v českých zemích - Hanuš Jiří
Detail

Monografie sleduje proměny kněžské identity v moderní éře. Autorský kolektiv si nepostavil cíl rozšířit debatu o problematice identit o další závažný metodologicky orientovaný text, ale zaměřil se na otázku, jak sociologickou, psychologickou či filosofickou kategorii identity naplnit pevně založeným pramenným výzkumem. Publikaci tvoří biografie třinácti různě postavených kněží, kteří náleželi do několika generací. Jsou zde mj. zastoupeni kněží ve světské pastoraci (smíchovský děkan Jan Pauly), biskupové (českobudějovický Jan Valerián Jirsík), řeholníci (redemptorista Andreas Hamerle), teologové (Eduard Winter, profesor na Německé univerzitě v Praze, posléze v NDR), politici (ústřední tajemník ČSL Bohumil Stašek) i básníci a outsideři (například Jakub Deml). Časové vymezení je rámováno z jedné strany snahou papežů o obnovu autority římskokatolické církve po Francouzské revoluci a z druhé strany obdobím meziválečné Československé republiky s jejím komplikovaným hledáním konsensu s katolickou církví. Identitou rozumíme typ sounáležitosti s lidským společenstvím vymezený sebeuvědoměním člověka, tedy prožíváním toho, čím jedinec je nebo se cítí být. Zajímavá je otázka sebepojetí kněze a jeho reflexe okolím (identita osobní) i otázka hodnot a znaků vytvářejících sounáležitost s komunitou – farností, klérem, národem (identita sociální). Reflektujeme proto jednak fázi dospívání kněze, během níž je identita výrazným způsobem formována zvenčí, jednak další fáze života, profilující se snahou kněze dostát svému povolání či upravit si svou identitu podle rolí připsaných okolím, úřadem, očekáváním nadřízených, spolubratří nebo farníků. Právě moderní doba v důsledku zrychlujících se změn společnosti a sekularizačních tlaků generovala větší možnosti individuální volby a větší množství konfliktních linií, než bylo dříve obvyklé. (patro.cz)

Podobné produkty ako Kněžské identity v českých zemích - Hanuš Jiří , Jan werich vypráví pohádky a povídky

Jan Jedlička - Hlaváčková Jitka

Jan Jedlička - Hlaváčková Jitka
Detail

Katalog k výstavě Jan Jedlička plánované od 28. 4. 2021 v 2. patře Městské knihovny v Praze. Jan Jedlička je malířem, kreslířem, grafikem, fotografem a filmařem, ale také chodcem, pozorovatelem a médiem. Jeho obrazy jsou především záznamem toho, co prožívá při chůzi krajinou a v závislosti na jejích proměnách. Kombinováním nejrůznějších technik a médií vytváří vícevrstevnaté obrazy míst, sledovaných obvykle v dlouhých časových horizontech. Katalog, který doprovází monografickou výstavu, připravenou pro prostory Městské knihovny Galerie hlavního města Prahy, jako první představuje Jedličkovo dílo vcelku. Není koncipován chronologicky, ale jako mapování autorova pohybu krajinou a cestami různých uměleckých strategií. Protože každé Jedličkovo dílo je bez výjimky spojeno s určitým místem a časem, je také výběr děl tematicky členěn podle tří nejvýznamnějších geografických oblastí, v nichž autor pobýval: italská Maremma, Praha a některé oblasti britských ostrovů. Texty: Jitka Hlaváčková, Marie Rakušanová, Kateřina Svatoňová, Friedemann Malsch, Bruno Cora (patro.cz)

Podobné produkty ako Jan Jedlička - Hlaváčková Jitka , Polštář 30x30 cm, kocour mikeš, motorka (99957b)

Jiří Suchý, Jitka Molavcová: Koncert! (CD)

Jiří Suchý, Jitka Molavcová: Koncert! (CD)
Detail

Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího... Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. Pochází z roku 1999 a byla jednou z písniček provázejících hru Nejveselejší tragédie v Česku, vzpomínkové procházky historií divadla Semafor. Tracklist: 1. Blues pro tebe 03:53 2. Je nebezpečné dotýkat se hvězd 03:10 3. Slovo o Jiřím Šlitrovi a Třech tetách... 00:28 4. Tři tety 02:30 5. Tři rybičky (Three Little Fishies) 04:00 6. Rekomando blues 03:03 7. Slovo o Dobře placené procházce i následující písni 00:30 8. Lípa zelená 02:43 9. Jó, to jsem ještě žil 03:28 10. Slovo o nepovinném zpěvu s sebou... 01:07 11. Plesk plesk (Flat Foot Floogie) 02:05 12. Splnit si sen 03:15 13. Slovo o Nerudovi, Redutě a blues... 04:11 14. Blues na cestu poslední 04:07 15. Rub a líc 03:34 16. Tak abyste to věděla 03:27 17. Pramínek vlasů 04:01 18. Klokočí 05:10 19. I Can't Give You 03:41 20. Kdykoliv kdekoliv 03:00 21. Slovo o večeru, jenž se nachýlil... 00:36 22. Vydáme se na tu cestu dlouhou 04:00 23. Hluboká vráska (Going To The River) 04:21 (dvd-premiery.cz)

Podobné produkty ako Jiří Suchý, Jitka Molavcová: Koncert! (CD) , Polštář 30x30 cm, kocour mikeš, strom (99957c)

Kokoškovi na cestách - Jiří Chalupa, Jitka Petrová

Kokoškovi na cestách - Jiří Chalupa, Jitka Petrová
Detail

Celý zvířecí svět a především krocan, šéfredaktor Slepičích listů, se neustále dožaduje nových senzačních zpráv. A tak tatínek Kokoška, novinář a duší dobrodruh, vyráží za dobrodružstvím do všech koutů světa. Doprovází ho celá rodina, maminka Kokošková, malý kohoutek Jonáš i vajíčko Emička, která se co nevidět vyklube na svět. Doprovoďte i vy Kokoškovi do Himálaje, vykoupejte se s nimi v amazonském aquaparku a projeďte se na kole Velkým kaňonem. Zažijete spoustu dobrodružství a poznáte pestrost mnoha zemí i kontinentů. Se slepicemi totiž vůbec není nuda! Napínavé příhody známé ze stejnojmenného večerníčku doprovázené veselými ilustracemi jsou vhodné i pro nejmenší čtenáře. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kokoškovi na cestách - Jiří Chalupa, Jitka Petrová , Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)

Suchý Jiří, Molavcová Jitka: Koncert! - CD (SP001-2)

Suchý Jiří, Molavcová Jitka: Koncert! - CD (SP001-2)
Detail

Hudební CD - Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá. Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. „Slyšte píseň na prastaré téma, co si člověk nevysní, to nemá. Kdo to umí, ten si asi vysní ráj a lepší časy, a v tom ráji všechno to, co nemá.” Tak začíná text písničky Splnit si sen, vlastně v pořadí druhé pocty v textu Jiřího Suchého básníkovi z největších českých - Vítězslavu Nezvalovi. Pochází z roku 1999 a byla jednou z písniček provázejících hru Nejveselejší tragédie v Česku, vzpomínkové procházky historií divadla Semafor. Seznam stop Blues pro tebe / Je nebezpečné dotýkat se hvězd / Slovo o Jiřím Šlitrovi a Třech tetách / Tři tety / Tři rybičky / Rekomando blues / Slovo o dobře placené procházce / Lípa zelená / Jó to jsem ještě žil / Slovo o nepovinném... (alza.cz)

Podobné produkty ako Suchý Jiří, Molavcová Jitka: Koncert! - CD (SP001-2) , Polštář 30x30 cm, kocour mikeš, trakař (99957f)

Reklama (978-80-247-3492-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7) , Polštář 30x30 cm, kocour mikeš, cirkus (99957e)

Právní odpovědnost v medicíně - Jan Mach, Jitka Stolínová

Právní odpovědnost v medicíně - Jan Mach, Jitka Stolínová
Detail

Kniha určena lékařům, zdravotním sestrám a dalším zdravotnickým pracovníkům, jakož i právníkům zabývajícím se problematikou medicínského práva a právní odpovědnosti. Pojednává srozumitelným způsobem o praktických otázkách právní odpovědnosti v medicíně i o možnostech právní ochrany lékařů a dalších zdravotnických pracovníků z pohledu současného práva. Význam této problematiky je v praxi lékařů a dalších zdravotníků stále aktuálnější. Přibývá žalob a trestních oznámení, případů skandalizace lékařů v médiích, téměř každý proces s lékařem je předmětem zájmu sdělovacích prostředků. Kromě praktického rozboru jednotlivých druhů právní odpovědnosti v medicíně, doplněného řadou příkladů, se autoři zaměřují na otázku, jak předcházet těmto nepříjemným situacím i jak jednat, pokud k nim již dojde. Podrobně jsou rozebrány rovněž aktuální otázky zdravotní péče související s právní odpovědností, jako je povinná mlčenlivost zdravotnických pracovníků, komunikace s pacienty a jejich rodinami, odpovědnost za podřízené a při týmové práci, obsah pojmu "lege artis" ap. Nově jsou zařazeny kapitoly týkající se např. náležitého vedení zdravotnické dokumentace, soudního přezkoumávání správních rozhodnutí, ochrany zdravotníků před násilím, vyhrožováním a ohrožováním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Právní odpovědnost v medicíně - Jan Mach, Jitka Stolínová

Očkování v České republice - Jana Dáňová, Částková Jitka

Očkování v České republice - Jana Dáňová, Částková Jitka
Detail

Tato publikace stručnou formou shrnuje hlavní otázky v oblasti aktivní imunizace. Je určena především praktickým lékařům pro rychlou orientaci v problematice očkování v České republice. Autorky jsou si vědomy, že není možné detailně obsáhnout všechny otázky spojené s vakcinací. Pozornost proto věnovaly především jednotlivým druhům očkování v našich podmínkách dle platné vyhlášky MZ ČR č. 537/2006 Sb. o očkování proti infekčním nemocem. Součástí publikace je přehled očkovacích látek, tento výčet však nepředstavuje všechny registrované vakcíny v České republice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Očkování v České republice - Jana Dáňová, Částková Jitka

Reprodukční zdraví v dospívání - Jitka Machová, Hamanová Jana

Reprodukční zdraví v dospívání - Jitka Machová, Hamanová Jana
Detail

Učebnice je určena studujícím učitelství rodinné výchovy na pedagogických fakultách, učitelům, kteří již rodinnou výchovu vyučují a také rodičům dospívajících. Dospívání je obdobím velkých biologických, psychických a sociálních změn, které kladou velké nároky na adaptaci a mohou vést k ohrožujícímu rizikovému chování. Rizikové chování má mnoho negativních následků pro celý život ve sféře osobní, rodinné i celospolečenské. Reprodukční zdraví je nejvíce ohroženo právě v období dospívání. Dospívající musí proto znát rizika způsobující poškození reprodukčního zdraví a také znát způsob prevence. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reprodukční zdraví v dospívání - Jitka Machová, Hamanová Jana

Teorie peněz - Milan Sojka, Jan Havel, Jitka Koderová

Teorie peněz - Milan Sojka, Jan Havel, Jitka Koderová
Detail

Kniha Teorie penět se věnuje hlavním směrům ve vývoji peněžních teorií od nejstarších dob po současnost a napsali ji Jitka Koderová, Milan Sojka a Jan Havel. Druhé vydání publikace je rozšířeno o novou, dvanáctou kapitolu, věnovanou vývoji peněžních teorií v českém ekonomickém myšlení v období mezi světovými válkami. Nově tedy vychází kompletní učební text, který je určen studentům oboru finance a oboru bankovnictví a pojišťovnictví Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze, a to jak v bakalářském, tak magisterském stupni studia.Kapitoly 1 až 3 nastiňují vývoj přístupu k penězům v učení starověkých myslitelů a klasických ekonomů, včetně názorů na peníze v ekonomické teorii Karla Marxe. Kapitoly 4, 6, 7, 8 a část kapitoly 10 seznamují studenty se základními charakteristikami učení směrů, které jsou předmětem výkladu, a s hlavními osobnostmi, které poskytly východisko pro jejich další rozvíjení. Zbývající kapitoly pak umožní nejen studentům, ale i všem ostatním zájemcům seznámit se s vývojem nejreprezentativnějších názorů na peníze a měnovou politiku od nejstarších dob až po současnost. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Teorie peněz - Milan Sojka, Jan Havel, Jitka Koderová

Fyziologie dýchání - Jana Slavíková, Jitka Švíglerová - e-kniha

Fyziologie dýchání - Jana Slavíková, Jitka Švíglerová - e-kniha
Detail

eBook:,Tento učební text obsahuje přednášky z Fyziologie dýchání a je určen pro studenty programu Všeobecné lékařství na Lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Plzni. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fyziologie dýchání - Jana Slavíková, Jitka Švíglerová - e-kniha

A proč ne? Kendíková Jitka, Mazel Jan, Sládek Adam. Pasparta Pasparta - Mazel Jan

A proč ne? Kendíková Jitka, Mazel Jan, Sládek Adam. Pasparta Pasparta - Mazel Jan
Detail

A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům... (patro.cz)

Podobné produkty ako A proč ne? Kendíková Jitka, Mazel Jan, Sládek Adam. Pasparta Pasparta - Mazel Jan

Kněžské identity v českých zemích - Lukáš Fasora, Jiří Hanuš, Tomáš W. Pavlíček

Kněžské identity v českých zemích - Lukáš Fasora, Jiří Hanuš, Tomáš W. Pavlíček
Detail

Autorský kolektiv sleduje proměny kněžské identity v moderní éře, orámované z jedné strany snahou o obnovu autority římskokatolické církve a z druhé strany obdobím meziválečné Československé republiky. Publikaci tvoří biogra? e třinácti různě postavených kněží, kteří náleželi do několika generací. Jsou zde zastoupeni kněží ve světské pastoraci (Jan Pauly), biskupové (Jan Valerián Jirsík), řeholníci (Andreas Hamerle), teologové (Eduard Winter), politici (Bohumil Stašek) i básníci (Jakub Deml). Autory zajímá jak identita osobní (otázka sebepojetí kněze a jeho re? exe okolím), tak identita sociální (sounáležitost s farností, klérem či národem). Právě moderní doba v důsledku zrychlujících se změn společnosti generovala větší možnosti individuální volby. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kněžské identity v českých zemích - Lukáš Fasora, Jiří Hanuš, Tomáš W. Pavlíček

Gramotingltangl Jana Wericha v pořadu Jiřího Suchého - Jan Werich, Jiří Suchý, Miroslav Horníček - audiokniha

Gramotingltangl Jana Wericha v pořadu Jiřího Suchého - Jan Werich, Jiří Suchý, Miroslav Horníček - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Gramotingltangl byl pořad Jiřího Suchého, vysílaný od pondělí 4. října 1965 v podvečer Československým rozhlasem na tehdy novém vlnovém rozsahu velmi krátkých vln. Stále více oblíbená půlhodinka se vysílala až do léta 1968 a jejich celkový počet přesáhl šest stovek. Vedle Suchého, v tomto pořadu chytrých úvah doplňovaných hudbou z gramofonových desek, k posluchačům promlouval Miroslav Horníček, Ivan Vyskočil a Jiří Šlitr. Několik dílů GTT uváděla i dvojice Šimek + Grossmann. Od října roku 1966 se nepravidelně do léta roku 1967 před rozhlasovým mikrofonem objevoval i Jan Werich, který svým nezaměnitelným způsobem rozvíjel úvahy na nejrůznější témata. Podvečerních půlhodinek, ve kterých JW vystupoval, bylo více než třicet. Na rozdíl od GTT Jiřího Suchého, kde uváděná hudba byla nedílnou součástí pořadu, ve Werichových předem připravených textech byla jen určitou (i když tehdy - před padesáti lety - ne nezajímavou) výplní. V našem souboru je velká část výplňové hudby odstraněna a důraz je kladen na Werichovo vyprávění. Jeho vystoupení zpravidla končilo uvedením hudby Jaroslava Ježka, resp. skladeb V+W+J. Tyto předěly mezi jednotlivými Gramotingltangly zůstaly proto zachovány. V archivu Českého rozhlasu se nalezlo 11 půlhodin původních záznamů. Většina ztracených částí je doplněna pro tento komplet amatérskými nahrávkami rozhlasových pořadů z archivu Karla Koliše. Na osmi CD se tak díky Českému rozhlasu a Supraphonu k posluchačům dostává Werichovo vidění světa, jeho vyprávěných myšlenek s charakteristickým vtipem, postřehem, citem a inteligencí tvořivého génia. Kromě pořadů Táto, povídej! jde v těchto Gramotingltanglech o jednu z nejdůležitějších spoluprací Jana Wericha s Československým rozhlasem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Gramotingltangl Jana Wericha v pořadu Jiřího Suchého - Jan Werich, Jiří Suchý, Miroslav Horníček - audiokniha

Pohádky z Pastelky - Jitka Molavcová a Jan Petráň - audiokniha

Pohádky z Pastelky - Jitka Molavcová a Jan Petráň - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Seznam pohádek v podání Jitky Molavcové. Nejprodávanější pohádky BMS. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pohádky z Pastelky - Jitka Molavcová a Jan Petráň - audiokniha

Jan Svoboda - Jiří Pátek

Jan Svoboda - Jiří Pátek
Detail

Publikace se věnuje historii sbírání umělecké fotografie. Mapuje tuto specifickou činnost od období založení sbírky fotografie MG na začátku 60. let, až do doby přelomu tisíciletí. Text hodnotí akviziční možnosti státních institucí muzejního typu v podmínkách státního monopolu a volného trhu, který přišel na začátku 90. let. Změny situace a podmínek pak konfrontuje s akviziční politikou, jež byla v průběhu času volena pro získávání díla J. Svobody. Vedle teoretických úvah o trhu s fotografií a poslání soupisů uměleckého díla v teorii a praxi, jimž je vyhrazena první část publikace, je druhá část publikace věnována kompletnímu soupisu díla J. Svobody ve sbírkách MG. Tedy vědeckému katalogu, který má sloužit odborníkům a poučeným zájemcům z řad veřejnosti v hodnocení a užívání díla tohoto důležitého autora domácí a stále více i světové fotografie. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jan Svoboda - Jiří Pátek

Jiří Brdečka - Šulc Jan

Jiří Brdečka - Šulc Jan
Detail

Kniha Jiří Brdečka představuje slovem a obrazem život a mnohostranné dílo jednoho z nejvýraznějších tvůrců českého filmu 20. století Jiřího Brdečky (1917–1982). Po obsáhlém úvodním autorově životopisu, doprovozeném množstvím unikátních fotografií a dokumentů, se čtenáři mohou v jednotlivých tematických kapitolách seznámit s Brdečkovým dětstvím a mládím, jeho kresleným humorem, poválečnými filmovými kritikami, tvorbou ilustrátorskou a kreslířskou, s jeho pestrou literární prací (románem Limonádový Joe, knihou Kolty bez pozlátka, povídkami, scénáři, písňovými texty, humornou básní i memoáry). Samostatná pozornost je věnována Brdečkovu zájmu o tematiku divokého západu a jeho přátelství s mnoha vynikajícími českými kulturními osobnostmi (Jiří Trnka, Jan Werich, Zdeněk Jirotka, Jan Lukas, Zdenek Seydl, Adolf Hoffmeister, Vratislav Blažek, Myrtil Frída, Ota Janeček, Jiří Mucha ad.). Monografie je však především zaměřena na Brdečkovu scenáristickou tvorbu pro český hraný film a zvláště na jeho filmy animované, které mu přinesly mezinárodní proslulost a zařadily ho mezi nejvýznamnější poválečné tvůrce animovaného filmu v měřítku světovém. Kniha, obsahující stovky fotografií, kreseb, reprodukcí a faksimilií, je monografií určenou ke čtení i prohlížení, živou kronikou pozoruhodného lidského života naplněného obdivuhodnou tvůrčí prací. Je mimořádně cenným svědectvím o jedné z velmi důležitých kapitol české kultury od druhé poloviny třicátých let do začátku osmdesátých let 20. století. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jiří Brdečka - Šulc Jan

Těžká Barbora - Werich Jan, Voskovec Jiří, - Werich Jan

Těžká Barbora - Werich Jan, Voskovec Jiří, - Werich Jan
Detail

Hra, kterou uvedli Voskovec a Werich ve svém Osvobozeném divadle v roce 1937, se vyjadřuje s neopakovatelným humorem a ironií k nebezpečí vzrůstajícího nacismu u našich sousedů. Je namířena proti poraženectví a kolaborantům, reaguje na německou lživou taktiku předstíraných útoků. Aktuálnost hra neztratila ani později, kdy ji Werich uvedl s M. Horníčkem v letech poválečných, její humor nezestárl a dokáže rozesmát dodnes a terč svého posměchu si jistě najde i u dnešního čtenáře. Vychází jako 141. Svazek edice D. (patro.cz)

Podobné produkty ako Těžká Barbora - Werich Jan, Voskovec Jiří, - Werich Jan

Čtyři hry - Jiří Voskovec, Jan Werich - Werich Jan

Čtyři hry - Jiří Voskovec, Jan Werich - Werich Jan
Detail

Nestárnoucí politická satira a originální smysl pro humor Soubor čtyř her z období vrcholné tvůrčí spolupráce Jiřího Voskovce a Jana Wericha: improvizovaná parodie Vest pocket revue (1927) představuje volný proud hraných a zpívaných výjevů z cesty kolem světa, během níž se zuřivý fotograf snaží získat snímek slavného spisovatele; romantická groteskní revue Golem (1931), zasazená do tajemných kulis rudolfínské Prahy, předznamenává budoucí filmovou komedii Císařův pekař — Pekařův císař; útočně parodická férie z antického Říma Caesar (1932) o politických machinacích, korupci, bezpáteřnosti a prosazování osobních zájmů na úkor státu nahrává mnohým aktualizacím; vzpurná, a přesto lyrická sociální satira Balada z hadrů (1935) zachycuje milostnou epizodu ze života prokletého francouzského básníka Françoise Villona, a přitom alegoricky varuje před umlčováním umělce–intelektuála v totalitní společnosti. (patro.cz)

Podobné produkty ako Čtyři hry - Jiří Voskovec, Jan Werich - Werich Jan

Jiřímu Voskovcovi k narozeninám - Jan Werich, Jiří Voskovec - audiokniha

Jiřímu Voskovcovi k narozeninám - Jan Werich, Jiří Voskovec - audiokniha
Detail

Audiokniha:,K výročí narození Jiřího Voskovce (19. června 1905) vychází soubor zvukových dopisů, posílaných životnímu příteli Janu Werichovi do Prahy v šedesátých a sedmdesátých letech. Na tzv. dopimluvech, jak je V+W nazývali, jsou písně, vyprávění o snech, nejrůznější nápady, nevšední návrhy projektů i scénář nahrávky, realizované v roce 1964 pod názvem Rozhovor přes oceán. Ze zvukových dopisů vysvítá Voskovcovo niterné uvažování, jeho koncepční myšlení, invence, s níž organizoval přes oceán nahrávku společného dialogu, i role Jana Wericha, roubujícího na nápady přítele své imprese s neuvadající schopností souznění. Zajímavé jsou i jinotaje, jimiž Voskovec obcházel cenzory a kontrolory Werichovy pošty. Kapitola ze setkání obou přátel ve Vídni 1974, již jsme záměrně nezařadili do titulu. Poslední forbína nalezla konečně své místo na tomto narozeninovém vydání. Jde o vyprávění Jiřího Voskovce o historii rodného domu na Sázavě a o dědečkovi Soběslavu Pinkasovi. Tím se stává vídeňský záznam kompletní. Nové a zcela neznámé nahrávky pocházejí, tak jako tomu bylo u předchozí Poslední forbíny, z archivu Karla Koliše, blízkého přítele Jana Wericha. Doplňující záznam z vídeňského setkání V+W v roce 1974 a neznámé zvukové dopisy Jiřího Voskovce! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jiřímu Voskovcovi k narozeninám - Jan Werich, Jiří Voskovec - audiokniha

Dva světy: Artefakty moci - Jan Eis, Jiří Kadlec - Kadlec Jiří

Dva světy: Artefakty moci - Jan Eis, Jiří Kadlec - Kadlec Jiří
Detail

Masivní fantasy, nasáklá detailní erotikou, bitvami i dobrodružstvím. Jan Eis, tvůrce nesčetně povídek, a Jiří Kadlec, filmový režisér a scénárista, Vás zavedou do unikátních světů, Origonu a Drakánie. Hrstka nejlepších bojovníků a mágů se musí spojit, aby čelila nepřátelům z jiného světa. Zlo, které bylo kdysi dávno téměř poraženo, opět nabírá své síly, a jde si pro své cenné artefakty – tak cenné, že je odhodláno zničit celé světy, aby je dostalo. Hrdinové stojí před těžkými volbami, chybami i hranicí svých možností. Dokáží ve své neznalosti dokončit to, co bylo před věky započato? (patro.cz)

Podobné produkty ako Dva světy: Artefakty moci - Jan Eis, Jiří Kadlec - Kadlec Jiří

Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha

Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé, doplněné a zcela přepracované vydání úspěšné publikace. Moderní učebnice klinické onkologie pro sestry ve svém novém vydání odráží prudký a bouřlivý vývoj léků a léčebných postupů, který ovlivňuje toto velmi významné odvětví medicíny. Klinická onkologie pro sestry je určena nejen sestrám-specialistkám, ale všem sestrám, které pečují o pacienty s nádorovým onemocněním v nemocničním, ambulantním či domácím prostředí. Vzhledem k tomu, že výskyt nádorových onemocnění neustále stoupá, je důležité, aby i studenti ošetřovatelství získali poznatky z této problematiky, proto je kniha určena rovněž jim a jejich pedagogům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha

Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2)

Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2)
Detail

Hudební CD - Saxofonová tradice je v Semaforu slavná. Ferdinand Havlík a Evžen Jegorov se zapsali do historie divadla velmi zlatým písmem. David Vrobel v této cestě pokračuje... Saxofonová tradice je v Semaforu slavná. Ferdinand Havlík a Evžen Jegorov se zapsali do historie našeho divadla velmi zlatým písmem. Měl jsem za to, že sláva saxofonu s nimi odešla. Neodešla. David Vrobel nás dnes všechny udivuje svými závratnými sóly a já mu tady za to zplna hrdla děkuju. Jiří Suchý Seznam stop Blues pro tebe (Jiří Suchý|Jiří Suchý) / Hello Dolly (Jerry Herman, Michael Stewart|Alexandr Kozák, Ivo Osolsobě) / Študent s rudýma ušima (Jiří Šlitr|Jiří Suchý) / I Can't Give You Anything But Love (Jimmy McHugh|Dorothy Fields, Jiří Suchý) / Zastřelilo tele krávu (Jiří Suchý|Jiří Suchý) / Pennies from Heaven (Arthur Johnston) / Out of Nowhere (Johnny Green) / Indiana (James F. Hanley) / After You've Gone (Turner Layton) / The Sheik of Araby (Ted Snyder) / Perdido... (alza.cz)

Podobné produkty ako Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2)

Projektový management v praxi - Doležal Jan, Krátký Jiří - Krátký Jan

Projektový management v praxi - Doležal Jan, Krátký Jiří - Krátký Jan
Detail

Stojíte před úkolem naplánovat a zrealizovat menší, ale důležitý projekt? Řídíte projekty spíše intuitivně? Představují projekty jen část vaší práce, ale chcete je řídit dobře? Řízení projektu je v podstatě řemeslo, má svá pravidla a nástroje. Pokud se s nimi chcete seznámit, je tato kniha skvělou volbou. Řídíte-li menší projekty, naleznete v ní vše potřebné, a až se dostanete k větším akcím, budete mít velmi dobré základy. Naučíte se, jak definovat, naplánovat, zrealizovat a ukončit méně komplexní projekty. Prostřednictvím zajímavého příběhu o vzniku a realizaci malého projektu v malé organizaci vás kniha provede celým životním cyklem jednoho projektu. Seznámíte se se základními nástroji a technikami projektového řízení, které vám pomohou získat a zpracovat informace potřebné pro důležitá rozhodování. Získáte řadu tipů a doporučení vycházejících z dlouholetých zkušeností autorů. Kniha je určena zejména manažerům a odborníkům, kteří nemají znalosti z projektového řízení. Obsah knihy je provázán s prvním českým MOOC kurzem zaměřeným na projekty „Úvod do projektového řízení“, který můžete zdarma absolvovat. (patro.cz)

Podobné produkty ako Projektový management v praxi - Doležal Jan, Krátký Jiří - Krátký Jan

Učitelské sbory základních škol a jejich sociální klima - Petr Urbánek, Jitka Novotová, Andrea Rozkovcová, Helena Picková, Jitka Jursová, Jan Picek

Učitelské sbory základních škol a jejich sociální klima - Petr Urbánek, Jitka Novotová, Andrea Rozkovcová, Helena Picková, Jitka Jursová, Jan Picek
Detail

Monografie je jedním z výstupů tříletého smíšeného výzkumu učitelských sborů ZŠ a představuje výsledky šetření jeho kvalitativní fáze, která byla realizována v roce 2017. Výběr devíti učitelských sborů pro vícepřípadovou studii byl postaven na výsledcích dotazníkového šetření (2016) sociálního klimatu ve 125 ZŠ v České republice. S využitím vícepřípadové studie se šestice autorů snažila odkrýt příčiny a souvislosti výrazně rozdílných hodnot klimatu ve sborech vybraných základních škol. Případové studie těžily z bohatých dat získaných individuálními rozhovory a focus group, dotazníky, analýzou dokumentů a pozorováním. Publikace se v prvních dvou kapitolách zabývá teoretickým ukotvením doposud málo sledovaného tématu. Analyzováno je specifikum současné školy, její kultura, učitelský sbor a fenomén sociálního klimatu. Ukazuje se, že pro výchovné ambice je faktor sociálních vztahů ve škole, primárně tedy také mezi učiteli, zcela klíčový. Následná hutná metodologicky zaměřená kapitola knihy dokladuje citlivost a složitost diagnostiky sociálního klimatu ve školním prostředí. Rozsahem stěžejní část knihy, popis devíti autentických příběhů, ilustruje především značnou rozmanitost učitelských sborů. Ta se týká charakteristik, fungování i rozdílných podmínek, ve kterých učitelé pracují. V tematických analýzách jsou následně hledány souvislosti napříč všemi devíti případy, aby rozsáhlou studii uzavřela diskuze k nejvýznamnějším tématům učitelských sborů, která realizovaný výzkum otevřel. Text knihy představuje u nás první monografii k učitelským sborům základních škol. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Učitelské sbory základních škol a jejich sociální klima - Petr Urbánek, Jitka Novotová, Andrea Rozkovcová, Helena Picková, Jitka Jursová, Jan Picek

Těžká Barbora - Jan Werich, Jiří Voskovec

Těžká Barbora - Jan Werich, Jiří Voskovec
Detail

Hra, kterou uvedli Voskovec a Werich ve svém Osvobozeném divadle v roce 1937, se vyjadřuje s neopakovatelným humorem a ironií k nebezpečí vzrůstajícího nacismu u našich sousedů. Je namířena proti poraženectví a kolaborantům, reaguje na německou lživou taktiku předstíraných útoků. Aktuálnost hra neztratila ani později, kdy ji Werich uvedl s M. Horníčkem v letech poválečných, její humor nezestárl a dokáže rozesmát dodnes a terč svého posměchu si jistě najde i u dnešního čtenáře. Vychází jako 141. Svazek edice D. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Těžká Barbora - Jan Werich, Jiří Voskovec
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5), Image a firemní identita (978-80-271-2841-9), Skoumal Petr, Vodňanský Jan, Burian Jan, Dědeček Jiří: Večírek rozpadlých dvojic (SU5815-2), Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2), Pěruška Jan, Hudec Jiří: Viola E Contrabbasso Concertanti - CD (AS748-2), Mráček Jan, Hošek Jiří: Trois Grands Duos Concertants - CD (CQ0007-2), Jiří Voskovec & Jan Werich Korespondence III (978-80-7304-210-3), V & W: Jiří Voskovec & Jan Werich (978-80-264-3851-9), Jiří Voskovec & Jan Werich Korespondence II (978-80-7304-209-7), Mikeš doma Díl 3. (), Exil a identita (978-80-280-0036-3), Jan Werich a semafor, Mikeš u cirkusu Díl 2. (), Kočkolit Mikeš 10 kg (8594039130064), Jak efektivně krotit firemní pohledávky, Biometrie a identita člověka (978-80-247-2365-5), Dívčí a chlapecká identita (978-80-247-2284-9), Jitka a kytka (978-80-87060-31-5), Břetislav a Jitka (978-80-271-0363-8), Skrytá identita (Blu-ray) (W00594), Mikeš. Pohádka o kocourkovi, který mluvil, Mikeš (978-80-00-06639-4), Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů, Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2), Jan Werich vypráví pohádky a povídky, Polštář 30x30 cm, kocour Mikeš, motorka (99957B), Polštář 30x30 cm, kocour Mikeš, strom (99957C), Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5), Polštář 30x30 cm, kocour Mikeš, trakař (99957F), Polštář 30x30 cm, kocour Mikeš, cirkus (99957E)