Image a firemní identita - jitka vysekalová, jiří mikeš - e-kniha

Produkt Image a firemní identita - jitka vysekalová, jiří mikeš - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Image a firemní identita - jitka vysekalová, jiří mikeš - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha , Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka , Osetrovatelstvi osetrovatelske postupy pro zdravotnicke asistenty jitka huskova petra kasna e kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Suchý jiří, molavcová jitka, vorbel trio: blues pro tebe - cd (cr1057-2)

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Siva a parvati josef fric e kniha

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5) , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Blato pot a slzy bear grylls e kniha

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Detail

Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenu

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Detail

eBook:,Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Detail

eBook:,První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha , Madarsko richard prazak e kniha

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
Detail

eBook:,Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha , Buzicci jan folny e kniha

Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha

Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha
Detail

eBook:,Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e kniha

Um identity - Jiří Krutina - e-kniha

Um identity - Jiří Krutina - e-kniha
Detail

eBook:,Druhá publikace z ediční řady Umu vědomí, Um identity pojednává o základní metafyzické či filozofické otázce po naší podstatě, identitě a povaze bytí, které člověk žije a s kterou se dříve či později setkává tváří v tvář ve svém každodenním životě. Autor se zaměřuje na obsah známého imperativu po „poznání sebe“, aktuálního v každé době. Zkušenostně vykládá, v čem toto základní poznání naší podstaty, povahy našeho bytí, ale i bytí jako takového spočívá a to aktuální řečí doby umožňující vědomé prožívání naší identity, takové jaká opravdu je a nikoliv za jakou jí ve své nevědomosti spočívající ve ztotožňování s prožívanými zkušenostmi sebe i světa považujeme a ke své škodě i žijeme. Témata zahrnují jak základní otázku naší identity, tak vztah individuality a identity, vědomí a našich zkušeností, duše a já i návodné postupy k přímému prožívání uvedeného, které netvoří nějaké „abstraktní“ poznání o něčem, ale vlastní nejvnitřnější řeč naší vlastní existence. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Um identity - Jiří Krutina - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Kra pavel obluk e kniha

Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha

Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Výběr osmnácti bajek a pohádek překládaných českému čtenáři v této knize představuje první sbírku etiopské lidové slovesnosti přeloženou přímo z amharštiny do češtiny. V knize naleznete také přílohu věnovanou etiopskému písemnictví. Dále doslov od prof. Kropáčka a malý slovníček. Některé pohádky doplňují kresby etiopských křížů. Na předsádce knihy jsou barevné historické mapy Etiopie z let 1613 a 1755. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha , Site petra dvorakova e kniha

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Mikeš doma díl 3. ()

Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha

Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé, doplněné a zcela přepracované vydání úspěšné publikace. Moderní učebnice klinické onkologie pro sestry ve svém novém vydání odráží prudký a bouřlivý vývoj léků a léčebných postupů, který ovlivňuje toto velmi významné odvětví medicíny. Klinická onkologie pro sestry je určena nejen sestrám-specialistkám, ale všem sestrám, které pečují o pacienty s nádorovým onemocněním v nemocničním, ambulantním či domácím prostředí. Vzhledem k tomu, že výskyt nádorových onemocnění neustále stoupá, je důležité, aby i studenti ošetřovatelství získali poznatky z této problematiky, proto je kniha určena rovněž jim a jejich pedagogům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha , Exil a identita (978-80-280-0036-3)

Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha

Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
Detail

eBook:,Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenu

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Detail

eBook:,Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenu

Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha

Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha
Detail

eBook:,Autoři publikace se zaměřují na problematiku osvětlování interiérů denním světlem dopravovaným světlovody. Nabízejí přehled vývoje tubusových světlovodů, vysvětlují jejich optické vlastnosti, metody posuzování a analytické řešení návrhu. Náročnější čtenář může získat teoretické základy z řešení úloh přenosu světla tubusovými světlovody při různých světelných exteriérových podmínkách a méně náročný čtenář má možnost obeznámit se s jednoduššími postupy hodnocení osvětlení interiérů světlovody. Kniha je určena pro stavební inženýry, architekty, investory, stavební firmy, učitele a studenty vysokých odborných škol. Autoři jsou členy SAV v Bratislavě, VUT Brno, národního komitétu mezinárodní společnosti pro osvětlování CIE. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenu

Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha

Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
Detail

eBook:,Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha , Zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e kniha

Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha

Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha
Detail

eBook:,Smrt, která žije, není k zastavení. Jsme v daleké budoucnosti a Země je nenapravitelně rozvrácena. Ti, kteří přežili konec světa, se musejí skrývat před vzrůstající apokalypsou a každý den bojovat o život. Genesis, dívka, která ztratila paměť, se společně se svými přáteli snaží odolávat nebezpečí, které se jim staví do cesty, a zároveň hledá své ztracené vzpomínky. Brzy však zjišťuje, že za hrozbou v podobě vražedné nákazy ve skutečnosti stojí mnohem vražednější nepřítel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha

Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha přináší 28 keramických projektů a 12 dalších variant, které rozšíří oblíbené výtvarné téma ročních dob o další možnosti v oblasti modelování. Najdete zde přehledné pracovní postupy ve dvou stupních obtížnosti, v psané i fotografické podobě, které vám krok za krokem pomohou při vytváření zvířátek, rostlin a dalších drobných předmětů. Vše doplňují dobré rady vycházející z autorčiných zkušeností. Autorka se zaměřuje zejména na keramiku vytvářenou z plátu, modelování z hroudy a z válečků, ale představuje také používání sádrových licích forem, získáte dovednosti v oblasti zdobení lepenými tvary, otiskováním, prořezáváním, děrováním aj. Při barevném dekorování keramiky si osvojíte zdobení engobami, oxidy kovů, glazurami, sklem a dalšími materiály. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha

Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha
Detail

eBook:,Cardmaking představuje soubor různých technik, kterými vytváříme originální papírová přání, knižní záložky, darovací obálky, pozvánky, jmenovky, ozdobné visačky, obaly a krabičky, adventní kalendáře apod. Zároveň tak nazýváme zájmovou dekorativní činnost, jež díky kreativnímu a relaxačnímu charakteru oslovuje stále více nadšenců po celém světě. Cardmaking vzešel ze scrapbookingu (tvorba fotoalb a deníků), dnes mají společné zejména materiály a techniky. Tato publikace je určena všem, kteří rádi vytvářejí papírová blahopřání, pozvánky, dárkové krabičky, záložky a další papírové drobnosti z oblasti cardmakingu. Kniha nabízí tvůrcům možnosti, jak pracovat s výtvarnými prostředky, jako jsou barevné kombinace nebo plošné i prostorové ozdoby. Na příkladech kompozic ukazuje, jak je lze uspořádat a čím doplnit. Informace doprovázejí názorné fotografie více než stovky projektů i praktické rady, jak se vyhnout úskalím, která se mohou v průběhu tvorby vyskytnout. Dále kniha seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e kniha

Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha

Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Martinu Vaňkovou všichni znají jako hodnou holku ze slušné rodiny, která by jen tak z domova neodešla. Proto je její zmizení pouhý týden po oslavě sedmnáctých narozenin pro všechny šokem. Začíná pátrání a jednou ze stop je sám vyšetřovatel Pavel Matouš z pražské kriminálky, který s Martinou strávil poslední večer. Co se však stalo, si nepamatuje. Až když je nalezeno mrtvé tělo její kamarádky, začíná se Matouš pomalu rozpomínat. Postupně se vynořují další důkazy a on si není jistý, zda tento případ nebude znamenat konec jeho kariéry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha

Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha
Detail

eBook:,Lymfotaping přináší žádaný a efektivní doplněk ke standardní léčbě otoků. Autoři se tentokrát specificky zaměřují na možnost ovlivnění lymfatického a s ním úzce souvisejícího kardiovaskulárního systému pomocí lymfotapu. Kniha nabízí rekapitulaci a rozšíření potřebných znalostí tejpování tak, aby čtenáři byli schopni plynule navázat aplikací lymfotapu. Obsah se zabývá problematikou poúrazových a pooperačních otoků, ale také lymfedémy, včetně možnosti alternativních drenážních cest lymfotapem. Pozornost je věnována i ošetření jizev. Kniha je primárně určena pro lymfoterapeuty z řad rehabilitačních lékařů, fyzioterapeutů, ergoterapeutů, zdravotních sester, masérů a jiných lékařských a nelékařských odborníků. Dále je vhodná pro studenty, a to zejména nelékařských bakalářských a magisterských oborů specializujících se na zdravotnictví. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha

Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha pojednává o technice spékaného skla, kterou si bude moci po přečtení a nastudování základních technických informací, vyzkoušet každý sám i v domácích podmínkách. Pomocí této techniky je možné vyrobit si jednoduché pěkné šperky, od samostantných přívěšků až po celé sety, skleněnou podložku pod hrnek nebo různé dekorační panely do oken či na zeď, a pod. Všechny postupy jsou podrobně vysvětleny a na postupových fotografiích znázorněny tak, aby je zvládli i naprostí začátečníci. Kniha je určena všem, kteří rádi tvoří něco krásného a originálního. A o tom právě spékané sklo je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha

Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha

Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Miloš Weber je bohatý pražský podnikatel, kterému v životě všechno vychází. Má úspěch, peníze a nenasytnou touhu po krásných ženách. Štěstí ho ale opouští ve chvíli, kdy hospodyně nalezne tělo jeho mrtvé manželky. Zdánlivě vše vypadá na nešťastnou nehodu a Weberovi přátelé se snaží, aby byl případ rychle uzavřen. K místu činu se ovšem dostane komisař pražské kriminálky Pavel Matouš, kterému tu něco nesedí. I když má Weber hodně známých, Matouš nepodlehne tlaku a nepřestává na případu pracovat. Jeho touha nalézt pravdu je pak ještě silnější, když se objeví nečekaný svědek… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha

Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha

Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Někdy stačí malá chvilka nepozornosti a změní se toho až příliš mnoho…Román Propast je strhující příběh tří sester plný lásky, bolesti a nečekaných zvratů. Sylva je mladá učitelka a má těsně před svatbou. Klára, matka desetiletého Martina, se svým druhým manželem čeká další dítě. Linda, nejmladší ze sester a umělkyně, si užívá svobody. Každá vede svůj vlastní život, každá je jiná. Jedno však mají společné – od dětství drží spolu. Jedna na druhou se může spolehnout, jedna druhé vždy podá pomocnou ruku. Věří, že to tak bude navěky, ale osud před ně postaví těžkou zkoušku.Sestry zjišťují, že existuje jen jediná cesta, jak všechno dát zase dohromady… A tou je pomsta. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Detail

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová

Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Detail

Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová

Smiešna maska identity - Igor Daniš - e-kniha

Smiešna maska identity - Igor Daniš - e-kniha
Detail

eBook:,Vysokoškolský učiteľ Tomáš raz náhodou na ulici stretne svoju bývalú študentku a pozve ju na kávu. Niekto ich nafotí a on je obvinený zo zvádzania študentiek. Pomocou nastrčenej milenky sa mu podarí škandál ustáť. Tomáš ale zostal poznačený (poškvrnený) a inak banálne rozhodnutia a náhody mu zmenia život. Jeho svet, o ktorom sa domnieval, že je tu navždy, sa rozloží. Aký život vlastne žil? Kde bola jeho pravá tvár? Nebola to všetko len falošná identita? A kde je tá pravá? Kde ju hľadať? Vo vede, v politike, v láske? Existuje identita alebo sa vždy nakoniec vyjaví iba falošná náhrada? Poskytuje súčasná spoločnosť človeku možnosť identifikovať sa s niečím alebo ide vždy skôr o náhodu, omyl? Igor Daniš (1968), vyštudoval NHF EU. Pôsobil v SAV, na Ministerstve financií SR a ČR, v Centre strategických štúdií, na Úrade vlády SR a v Národnej rade SR. Učil na Fakulte managementu a Filozofickej fakulte UK ako aj na strednej škole. Pracoval na projektoch EÚ o sociálnych médiách a populizme (SKAMBA). Publikoval na spoločenské, politické, ekonomické, kultúrne a literárne témy v periodikách Sme, Pravda, Slovo, Domino Fórum, Hospodárske noviny, Trend, Literárny týždenník, Ekonomické rozhľady, Romboid, Britské listy, jetotak.sk, www.vulgo.net a www.poleblog.sk. V súčasnosti je komentátorom v denníku Pravda. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smiešna maska identity - Igor Daniš - e-kniha

Moderní body image - Ludmila Fialová - e-kniha

Moderní body image - Ludmila Fialová - e-kniha
Detail

eBook:,Máte zájem o zdravý a kvalitní způsob života? Jste odhodláni aktivně se podílet na zdokonalování vlastního těla? Moderní body image Vás naučí vnímat své tělo, zdůraznit přednosti, potlačit nedostatky. Zjistíte, jak pečovat o zdraví a vzhled. Kniha obsahuje mimo jiné i velmi atraktivní kapitolu o řeči těla, která prozrazuje řadu informací o nás i o druhých. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Moderní body image - Ludmila Fialová - e-kniha

Štěně Elza - Jitka Slavíčková - e-kniha

Štěně Elza - Jitka Slavíčková - e-kniha
Detail

eBook:,Čtete o malé Elze v angličtině a v češtině! Dvojjazyčná anglicko-česká knížka pro děti je zdrojem zábavy i výuky angličtiny a může se stát odrazovým můstkem na cestě do světa jazyků. Stejný příběh o malém štěněti je vyprávěn dvakrát: v češtině v plném rozsahu a v angličtině ve zkrácené a zjednodušené verzi doplněné obrázky. Jako bonus na stránkách nakladatelství najdete zdarma ke stažení pexeso s obrázky z knížky a také audionahrávku ve formátu mp3, na které je celý příběh v angličtině namluven rodilou mluvčí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Štěně Elza - Jitka Slavíčková - e-kniha

Šité korálky - Jitka Sůsová - e-kniha

Šité korálky - Jitka Sůsová - e-kniha
Detail

eBook:,Na našem trhu se již objevilo několik knížek týkajících se postupů při výrobě šperků z korálků a jiných dalších materiálů, zatím však chybí kniha týkající se postupů při tvoření šperků šitých, při kterých stačí použít jen korálky, jehlu a nit. Podstatné je, že tyto techniky jsou něčím novým, neotřelým, neokoukaným, na čem si můžete vyzkoušet použití jehly a nitě úplně jiným způsobem, než na jaký jste zvyklé... a taky si připomenout časy našich babiček.. často se mi stalo, že mi kamarádky řekly - " tohle jsem přece viděla u babičky, když jsem byla malá, ta podobný náhrdelník mělaa"... a co může být hezčího, než si připomenout a oprášit staré techniky a dát jim nový kabát, styl a zapojit naši nekonečnou fantazii? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Šité korálky - Jitka Sůsová - e-kniha

Šité válečky - Jitka Sůsová - e-kniha

Šité válečky - Jitka Sůsová - e-kniha
Detail

eBook:,Zajímavé projekty v knize jsou tematicky zaměřeny na válečky z korálků šité různými technikami. Autorka ráda kombinuje materiály a barvy, snaží se projekty ladit tak, aby si mohl vybrat každý podle svého vkusu, šperky elegantnější, jemně laděné nebo barevně veselejší. Kniha má sloužit jako inspirace, rozvíjet fantazii a vézt k realizaci vlastních nápadů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Šité válečky - Jitka Sůsová - e-kniha

Rakovina prsu - Jitka Abrahámová - e-kniha

Rakovina prsu - Jitka Abrahámová - e-kniha
Detail

eBook:,Rakovina prsu patří k nejčastějším nádorovým onemocněním žen. Navzdory tomu, že bylo dosaženo značného pokroku v diagnóze i v léčbě, je procento úmrtí na tuto chorobu v naší zemi jedno z nejvyšších na světě. Jedním z důvodů tohoto stavu je skutečnost, že značná část onemocnění je diagnostikována pozdě, v pokročilém stádiu. Základním předpokladem úspěchu léčby je včasná diagnóza. Proto autorka ženy seznamuje s možností samovyšetřování, příčinami, příznaky a diagnostikou onemocnění. Dále se v publikaci věnuje problematice léčby (chirurgické, radiační, chemické a hormonální) a následné péče. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rakovina prsu - Jitka Abrahámová - e-kniha

Pomáhající profese - Jitka Géringová - e-kniha

Pomáhající profese - Jitka Géringová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je určena pracovníkům pomáhajících profesí od pedagogů a lektorů přes zdravotníky, sociální pracovníky až po terapeuty, tedy všem, kdo pracují s lidmi ve vztahu a používají k tomu svou osobnost. Nabízí čtenáři možnost nahlédnout do podivuhodných a obecně problematických zákoutí pomáhající profese a hledá způsob, jak s těmito místy smysluplně zacházet. Poodhaluje možné motivace k volbě těchto povolání a zamýšlí se nad odvrácenou stranou pomáhání. Druhá část knihy se věnuje popisu a vysvětlení artefiletiky, výtvarné a tvořivé metody, která může být účinným a bezpečným nástrojem na cestě osobního zkoumání a dotýkání se výše uvedených citlivých témat. Třetí část knihy pak představuje praktické ukázky, jak autorka používá práci s tělem a výtvarnými prostředky právě při zkoumání a poznávání aspektů spojených s problematickými místy pomáhajících profesí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pomáhající profese - Jitka Géringová - e-kniha

Temná duše - Jitka Lamplotová - e-kniha

Temná duše - Jitka Lamplotová - e-kniha
Detail

eBook:,Lee Carpenter žije v 19. století. Je mladý, nespoutaný a bohatý. Je miláčkem žen a má vše, nač si jen vzpomene. To se však změní jednoho dne, kdy do jeho života vstoupí záhadná žena. Kelly Davisová žije v současnosti. Je šťastně zamilovaná a právě dokončila střední školu. Její otec, uznávaný právník, dostane lukrativní pracovní nabídku a ona je nucena stěhovat se daleko, do cizí země, od všeho co má ráda.Ani Kelly, ani Lee netuší, že se jejich osudy střetnou ve starém anglickém městě. Ani jeden z nich nemá ponětí, jaký to bude mít vliv na jejich další život. Dokáže se Lee konečně vyrovnat se svojí temnou povahou a minulostí? A bude Kelly ochotná přijmout jeho tajemné a hrůzu nahánějící druhé já? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Temná duše - Jitka Lamplotová - e-kniha

Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha

Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha
Detail

eBook:,Vyrazte se Samíkem a indiánským dědou Bertem na průzkum zdravých hranic digitálna v dobrodružném příběhu plném borůvek, snových tygrů, přátelství i pokory k přírodě. Proč se do lesa odhazují odpadky?Proč se o telefonní budky už nikdo nestará?A proč se večer máma s tátou místo čtení pohádky občas zapomenou u smartphonů? Když se rodičům jejich svítící cihličky jednoho dne omylem roztříští o sklenici borůvkové marmelády, Samík dostane nápad: co kdyby zkusila celá rodina pár týdnů přežít bez nich? Nečekaný digitální detox nabere ještě vyšší obrátky na horské chatě šibalského dědy Berta... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha

„Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

„Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha přináší na příkladu „pracovní služby“ jako celosvětově rozšířeného prostředku řešení nezaměstnanosti mladých lidí během hospodářských krizí nové poznatky o ideovém prostředí a nacionální praxi německé menšiny v meziválečném Československu. Umožňuje lépe porozumět jednání a stereotypům chování té části německé menšiny, která se definovala nacionálně a která ve třicátých letech 20. století nabývala na četnosti. Práce přibližuje na základě analýzy sociálního fenoménu, jak bývá také pracovní služba označována, postupné akreditování a implementaci projevů autoritativního myšlení vycházející z domácích zdrojů přizpůsobovaných formám říšského nacionálního socialismu v městských a venkovských podmínkách na sklonku existence republiky. Nabízí nové vhledy do vývoje německé menšiny v kontextu vývoje v Německu, které se ve sledovaném období dostávalo pod sílící tlak nacionálního socialismu. Publikace je koncipována převážně na základě výzkumu primárních pramenů rozličné povahy a je vedena úmyslem nabídnout širší odborné i laické veřejnosti pohled na dosud v české historiografii opomíjený historický jev, který svou povahou přispíval k zostřující se nacionální situaci meziválečného Československa a spoluutvářel militantní postoje části jeho německých obyvatel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako „Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

Slupky minulosti - Jitka Prokšová - e-kniha

Slupky minulosti - Jitka Prokšová - e-kniha
Detail

eBook:,Dva muži a tři ženy. Každý z nich má problém. Každý z nich skrývá emoční zranění z minulosti. Odjíždějí na meditační kurz v šumavském podhůří, kde se stáváme svědky jejich vnitřních zápasů. Snaží se při nich odkrýt své vlastní já – nechat prasknout slupky minulosti a dostat se ke kdysi potlačeným dramatům. S vlastními běsy se potýká i vedoucí kurzu. Náhodným setkáním se v něm otevře starý pocit provinění a bolest ze ztráty syna… Kdo z nich obstojí a kdo dokáže s obsahem slupek žít? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slupky minulosti - Jitka Prokšová - e-kniha

Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha

Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha
Detail

eBook:,Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Ve vyspělých ekonomikách lze pozorovat výrazný úbytek pracovních míst v průmyslových odvětvích a jejich přesun do oblasti služeb a kreativních činností. Autoři knihy poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho osobního přínosu, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Vedle rozpracování platformy kreativní ekonomiky, jejích možností a definováním jednotlivých pojmů autoři poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopade m na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů. Závěr knihy pak představuje nová teoreticko-metodologická východiska pro další výzkum problému "kreativní ekonomiky". (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha

Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)

Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)

Dívčí a chlapecká identita - Pavlína Janošová - e-kniha

Dívčí a chlapecká identita - Pavlína Janošová - e-kniha
Detail

eBook:,Problematika dívčí a chlapecké identity je jedním z nejaktuálnějších témat na hranici sociální a vývojové psychologie a psychologie osobnosti. Autorka předkládá detailní přehled o pohlavním vývoji a jeho alternativách v jednotlivých obdobích i o specifikách vývoje genderově "nestandardníchh" dětí. Ovlivňuje rodinná situace formování rodové identity? Co je to vlastně intersexualita? Jak moc jsme ovlivněni okolím a stereotypy, do jaké míry jsou poruchy identity dědičné? Rádi byste našli na tyto a další otázky srozumitelné odpovědi, bez nutnosti se pídit po střípcích informací v zahraniční literatuře či na internetu? Snažíte se lépe porozumět chování dětí a dospívajících? Pak je tato publikace určena právě vám. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dívčí a chlapecká identita - Pavlína Janošová - e-kniha

Identita v době otřesu - Lukáš Jiřička - e-kniha

Identita v době otřesu - Lukáš Jiřička - e-kniha
Detail

eBook:,Knihu tvoří analýzy vybraných inscenací polských režisérů převážně z období posledního desetiletí. Je rozdělena do čtyř kapitol, sledujících různé podoby a proměny identity a jejího divadelního zobrazování, které autor považuje za vlastní současnému pohybu v polské činoherní divadelní kultuře. Analyzovanými okruhy jsou: 1. identita sexuální a společenská, 2. identita prostoru, 3. identita psychiky člověka a 4. identita textů ve spojení s narušením dramatického kánonu. Jednotlivé podoby identity jsou nahlíženy z pozice teatrologické stejně jako z perspektivy sociální podmíněnosti, historické zkušenosti nebo proměny společenského a uměleckého diskurzu. Mezi sledované režiséry patří tvůrci různých generací a stylů: Jerzy Jarocki, Krystian Lupa, Krzysztof Warlikowski, Grzegorz Jarzyna, Paweł Miśkiewicz, Wojciech Klemm, Jan Klata, Przemysław Wojcieszek, Michał Zadara a Michał Borczuch. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Identita v době otřesu - Lukáš Jiřička - e-kniha
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5), Image a firemní identita (978-80-271-2841-9), reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha, osetrovatelstvi osetrovatelske postupy pro zdravotnicke asistenty jitka huskova petra kasna e kniha, Suchý Jiří, Molavcová Jitka, Vorbel Trio: Blues pro tebe - CD (CR1057-2), siva a parvati josef fric e kniha, tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha, blato pot a slzy bear grylls e kniha, Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu, neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha, lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha, houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Mikeš doma Díl 3. (), Exil a identita (978-80-280-0036-3), Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu, zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e kniha, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha