Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
Podívejte se také Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Podívejte se také Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Podívejte se také jiri jurecka
Podívejte se také
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- Exil a identita (978-80-280-0036-3)
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Břetislav a Jitka (978-80-271-0363-8)
- Dívčí a chlapecká identita (978-80-247-2284-9)
- Biometrie a identita člověka (978-80-247-2365-5)
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Vrbová Jitka: To je... Jitka Vrbová (3x CD) - CD (310928-2)
- Skrytá identita (Blu-ray) (W00594)
- JIRI MODELS Minnie 28 barev
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Igelitka Jitka a petka Bětka (978-80-264-3555-6)
- Molavcová Jitka: Zčistajasna - CD (G211832)
- jiri zmozek nejvetsi svetove hity cd
- JIRI MODELS oboustranné, Princezny, 8 ks
- JIRI MODELS šroubovací, Dino, 12 barev
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Objev podobné jako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
Objev podobné jako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Objev podobné jako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
eBook: Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.
Objev podobné jako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
eBook: Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
eBook: První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.
Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Um identity - Jiří Krutina - e-kniha
eBook: Druhá publikace z ediční řady Umu vědomí, Um identity pojednává o základní metafyzické či filozofické otázce po naší podstatě, identitě a povaze bytí, které člověk žije a s kterou se dříve či později setkává tváří v tvář ve svém každodenním životě. Autor se zaměřuje na obsah známého imperativu po „poznání sebe“, aktuálního v každé době. Zkušenostně vykládá, v čem toto základní poznání naší podstaty, povahy našeho bytí, ale i bytí jako takového spočívá a to aktuální řečí doby umožňující vědomé prožívání naší identity, takové jaká opravdu je a nikoliv za jakou jí ve své nevědomosti spočívající ve ztotožňování s prožívanými zkušenostmi sebe i světa považujeme a ke své škodě i žijeme. Témata zahrnují jak základní otázku naší identity, tak vztah individuality a identity, vědomí a našich zkušeností, duše a já i návodné postupy k přímému prožívání uvedeného, které netvoří nějaké „abstraktní“ poznání o něčem, ale vlastní nejvnitřnější řeč naší vlastní existence.
Objev podobné jako Um identity - Jiří Krutina - e-kniha
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Objev podobné jako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Proč se klepou řízky - Vladimír Mikeš - e-kniha
eBook: Příprava jídla a jeho konzumace je pro většinu z nás oblíbenou činností. Ne nadarmo vychází neustále velké množství nejrůznějších kuchařských knih plných tradičních či experimentálních receptů. Vaření je však především chemický proces, a má proto s chemií mnoho společného. V knize žádné nové recepty nenajdete, zato se dozvíte o potravinách spoustu zajímavostí - od jejich chemického složení, přes důvod klepání řízků, až po to, proč si červ vybere vždy to nejkrásnější jablko. Nemalý prostor je věnován také nejrůznějším chemickým látkám (lidově zvaným "éčka"), které se do potravin přidávají. Autor, profesor biochemie, je neobhajuje, ale uvádí na pravou míru některé názory na jejich přehnanou nebezpečnost.
Objev podobné jako Proč se klepou řízky - Vladimír Mikeš - e-kniha
Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha
eBook: Výběr osmnácti bajek a pohádek překládaných českému čtenáři v této knize představuje první sbírku etiopské lidové slovesnosti přeloženou přímo z amharštiny do češtiny. V knize naleznete také přílohu věnovanou etiopskému písemnictví. Dále doslov od prof. Kropáčka a malý slovníček. Některé pohádky doplňují kresby etiopských křížů. Na předsádce knihy jsou barevné historické mapy Etiopie z let 1613 a 1755.
Objev podobné jako Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha
Lovec a lvice - Jiří Jansta, Jitka Janstová - e-kniha
eBook: Vázané verše, publikované na 250 stranách této sbírky básní, jsou výsledkem skutečného příběhu Lvice Jitky (narozena 8. 8.) a lovce-Střelce Jirky (nar. 2. 12.), amatérských básníků, kteří se poznali na literárním serveru Liter.cz, zalíbili se sobě svou tvorbou a pohledem na život, aby jejich vztah po inkubační době propukl ve skutečnou, mnoha literáty opěvovanou lásku, která byla stvrzena ve svatební síni. Důkazem budiž 175 básní této sbírky.
Objev podobné jako Lovec a lvice - Jiří Jansta, Jitka Janstová - e-kniha
Differential geometry of special mappings - Josef Mikeš - e-kniha
eBook: Kolektivní monografie je věnována geodetickým zobrazením (tj. diffeomorfismům zachovávajícím geodetiky) Riemannových variet a jejich zobecněním. Kniha pokrývá také související geometrická témata a tvoří ji 18 kapitol. První a druhá je úvodem do diferenciální geometrie (křivek a ploch) a topologie. Další čtyři kapitoly se věnují základům speciálních variet s afinní konexí a jejich zobrazení. Kapitoly 7-12 jsou rozsáhlou analýzou geodetických zobrazení (mj. Einsteinových a Kählerových prostorů). Kapitoly 13-16 se věnují rotačním, F-planárním, holomorfně-projektivním a skoro geodetickým zobrazením. Kapitola 17 je věnována geometrii Riemannových-Finslerových prostorů. Kapitola 18 se zabývá A-prostory a Klingenbergovými projektivními prostory. The collective monograph is devoted to geodesic mappings (i.e. diffeomorphisms preserving geodetics) of Riemannian manifolds and their generalizations. The book also shows related geometric issues and it consists of 18 chapters. The first and the second chapters introduce into differential geometry (of curves and surfaces) and topology. The next four chapters are devoted to the basics of special manifolds with affine connections and their mappings. Chapters 7-12 are an extensive analysis of geodesic mappings (including Einstein and Kähler spaces). Chapters 13-16 are dedicated to rotary, F-planar, holomorphic-projective and almost geodesic mappings. Chapter 17 is a survey of the geometry of Riemann-Finsler spaces. Chapter 18 deals with A-spaces and Klingenberg projective spaces.
Objev podobné jako Differential geometry of special mappings - Josef Mikeš - e-kniha
Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha
eBook: Druhé, doplněné a zcela přepracované vydání úspěšné publikace. Moderní učebnice klinické onkologie pro sestry ve svém novém vydání odráží prudký a bouřlivý vývoj léků a léčebných postupů, který ovlivňuje toto velmi významné odvětví medicíny. Klinická onkologie pro sestry je určena nejen sestrám-specialistkám, ale všem sestrám, které pečují o pacienty s nádorovým onemocněním v nemocničním, ambulantním či domácím prostředí. Vzhledem k tomu, že výskyt nádorových onemocnění neustále stoupá, je důležité, aby i studenti ošetřovatelství získali poznatky z této problematiky, proto je kniha určena rovněž jim a jejich pedagogům.
Objev podobné jako Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha
Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
eBook: Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků.
Objev podobné jako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení. Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
eBook: Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha
eBook: Autoři publikace se zaměřují na problematiku osvětlování interiérů denním světlem dopravovaným světlovody. Nabízejí přehled vývoje tubusových světlovodů, vysvětlují jejich optické vlastnosti, metody posuzování a analytické řešení návrhu. Náročnější čtenář může získat teoretické základy z řešení úloh přenosu světla tubusovými světlovody při různých světelných exteriérových podmínkách a méně náročný čtenář má možnost obeznámit se s jednoduššími postupy hodnocení osvětlení interiérů světlovody. Kniha je určena pro stavební inženýry, architekty, investory, stavební firmy, učitele a studenty vysokých odborných škol. Autoři jsou členy SAV v Bratislavě, VUT Brno, národního komitétu mezinárodní společnosti pro osvětlování CIE.
Objev podobné jako Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Autory knihy jsou úspěšný moderátor a lektor v oblasti komunikace Karel Voříšek a uznávaná marketingová expertka Jitka Vysekalová. Vydejte se s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.
Objev podobné jako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
eBook: Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti.
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: Miloš Weber je bohatý pražský podnikatel, kterému v životě všechno vychází. Má úspěch, peníze a nenasytnou touhu po krásných ženách. Štěstí ho ale opouští ve chvíli, kdy hospodyně nalezne tělo jeho mrtvé manželky. Zdánlivě vše vypadá na nešťastnou nehodu a Weberovi přátelé se snaží, aby byl případ rychle uzavřen. K místu činu se ovšem dostane komisař pražské kriminálky Pavel Matouš, kterému tu něco nesedí. I když má Weber hodně známých, Matouš nepodlehne tlaku a nepřestává na případu pracovat. Jeho touha nalézt pravdu je pak ještě silnější, když se objeví nečekaný svědek…
Objev podobné jako Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha
Klimasmutek - Holasová Jitka - e-kniha
eBook: Přiznaný klimasmutek je chybějícím dílkem k urychlenému řešení planetární krize. Klimatická krize je tak bolestivé a ohrožující téma, že málokdy máme sílu být s ním plně v kontaktu a přiznat si pocity, které v nás doopravdy vyvolává. Pokud se naopak této úzkosti otevřeme, může nás až paralyzovat. Jak environmentální žal uchopit, aby nebolel, ale posiloval? Necítíme ho v určité formě vlastně úplně všichni? A jak může tento pocit pohnout s řešením klimatické změny? Kniha v devíti kapitolách a devíti rozhovorech propojuje prožitky klimatického smutku se zkušenostmi českých odbornic a odborníků na duševní zdraví a provázení přírodou. Představuje mapu klíčových dovedností, které nás mohou podržet v nejistých časech: vysvětlí, proč a jak odfouknout všudypřítomný digitální smog, v čem citlivost posiluje nás i celou společnost, k čemu je nám dnes spirituální gramotnost a proč si máme hýčkat divočiny vnější i vnitřní. ––– Duševní zdraví a zdraví přírodního světa jsou nerozlučné. Na environmentální krizi jsme zvyklí se dívat především optikou čísel: počítáme vymřelé druhy, tuny oxidu uhličitého vypuštěné do atmosféry, kilometry čtvereční lesů spálených požáry. Roky, které nám zbývají na uskutečnění zásadních změn, než dojde k nejhoršímu. Klimatická změna ale neznamená jen fakta. Nese s sebou i emoce, prožitky, zkušenosti s vyschlými potoky, zážitky extrémních veder v neobvyklou roční dobu, smutek ze ztráty milovaného kusu lesa, který sežral kůrovec. Přináší strach o budoucnost, o životy generací, jež přijdou po nás. Nicméně není potřeba se v prožitku klimatického žalu topit, „rýpat“, stále dokola ho analyzovat či se nechat emocemi kolem environmentální krize pohltit.
Objev podobné jako Klimasmutek - Holasová Jitka - e-kniha
Chcípneš - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: V malebném Jindřichově Hradci k vraždám často nedochází, přesto je 1. listopadu v ranních hodinách nalezena v městském parku zavražděná žena. Na sobě má kostým Morticie Addamsové, ale u těla není nic bližšího, co by ženu pomohlo identifikovat. Na místo se okamžitě sjíždí trojka z místní kriminálky a rozbíhá se pátrání. Vyšetřování se brzy soustředí na místní gymnázium, kde policisté začnou rozkrývat spletité vazby. Po dnech úmorného vyšetřování stále není jisté, zda vrah pochází ze školy, z rodiny nebo z minulosti oběti. Až pokus o druhou vraždu nasměruje policisty správným směrem a připomene, že i malá nenávist stačí k tomu, aby zoufalec vzal nůž a zasadil smrtelnou ránu.
Objev podobné jako Chcípneš - Jitka Ludvíková - e-kniha
Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha
eBook: Cardmaking představuje soubor různých technik, kterými vytváříme originální papírová přání, knižní záložky, darovací obálky, pozvánky, jmenovky, ozdobné visačky, obaly a krabičky, adventní kalendáře apod. Zároveň tak nazýváme zájmovou dekorativní činnost, jež díky kreativnímu a relaxačnímu charakteru oslovuje stále více nadšenců po celém světě. Cardmaking vzešel ze scrapbookingu (tvorba fotoalb a deníků), dnes mají společné zejména materiály a techniky. Tato publikace je určena všem, kteří rádi vytvářejí papírová blahopřání, pozvánky, dárkové krabičky, záložky a další papírové drobnosti z oblasti cardmakingu. Kniha nabízí tvůrcům možnosti, jak pracovat s výtvarnými prostředky, jako jsou barevné kombinace nebo plošné i prostorové ozdoby. Na příkladech kompozic ukazuje, jak je lze uspořádat a čím doplnit. Informace doprovázejí názorné fotografie více než stovky projektů i praktické rady, jak se vyhnout úskalím, která se mohou v průběhu tvorby vyskytnout. Dále kniha seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu.
Objev podobné jako Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha
Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha
eBook: Smrt, která žije, není k zastavení. Jsme v daleké budoucnosti a Země je nenapravitelně rozvrácena. Ti, kteří přežili konec světa, se musejí skrývat před vzrůstající apokalypsou a každý den bojovat o život. Genesis, dívka, která ztratila paměť, se společně se svými přáteli snaží odolávat nebezpečí, které se jim staví do cesty, a zároveň hledá své ztracené vzpomínky. Brzy však zjišťuje, že za hrozbou v podobě vražedné nákazy ve skutečnosti stojí mnohem vražednější nepřítel.
Objev podobné jako Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha
Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha
eBook: Lymfotaping přináší žádaný a efektivní doplněk ke standardní léčbě otoků. Autoři se tentokrát specificky zaměřují na možnost ovlivnění lymfatického a s ním úzce souvisejícího kardiovaskulárního systému pomocí lymfotapu. Kniha nabízí rekapitulaci a rozšíření potřebných znalostí tejpování tak, aby čtenáři byli schopni plynule navázat aplikací lymfotapu. Obsah se zabývá problematikou poúrazových a pooperačních otoků, ale také lymfedémy, včetně možnosti alternativních drenážních cest lymfotapem. Pozornost je věnována i ošetření jizev. Kniha je primárně určena pro lymfoterapeuty z řad rehabilitačních lékařů, fyzioterapeutů, ergoterapeutů, zdravotních sester, masérů a jiných lékařských a nelékařských odborníků. Dále je vhodná pro studenty, a to zejména nelékařských bakalářských a magisterských oborů specializujících se na zdravotnictví.
Objev podobné jako Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha
Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha
eBook: Kniha pojednává o technice spékaného skla, kterou si bude moci po přečtení a nastudování základních technických informací, vyzkoušet každý sám i v domácích podmínkách. Pomocí této techniky je možné vyrobit si jednoduché pěkné šperky, od samostantných přívěšků až po celé sety, skleněnou podložku pod hrnek nebo různé dekorační panely do oken či na zeď, a pod. Všechny postupy jsou podrobně vysvětleny a na postupových fotografiích znázorněny tak, aby je zvládli i naprostí začátečníci. Kniha je určena všem, kteří rádi tvoří něco krásného a originálního. A o tom právě spékané sklo je.
Objev podobné jako Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha
Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: Někdy stačí malá chvilka nepozornosti a změní se toho až příliš mnoho…Román Propast je strhující příběh tří sester plný lásky, bolesti a nečekaných zvratů. Sylva je mladá učitelka a má těsně před svatbou. Klára, matka desetiletého Martina, se svým druhým manželem čeká další dítě. Linda, nejmladší ze sester a umělkyně, si užívá svobody. Každá vede svůj vlastní život, každá je jiná. Jedno však mají společné – od dětství drží spolu. Jedna na druhou se může spolehnout, jedna druhé vždy podá pomocnou ruku. Věří, že to tak bude navěky, ale osud před ně postaví těžkou zkoušku.Sestry zjišťují, že existuje jen jediná cesta, jak všechno dát zase dohromady… A tou je pomsta.
Objev podobné jako Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha
Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha
eBook: Kniha přináší 28 keramických projektů a 12 dalších variant, které rozšíří oblíbené výtvarné téma ročních dob o další možnosti v oblasti modelování. Najdete zde přehledné pracovní postupy ve dvou stupních obtížnosti, v psané i fotografické podobě, které vám krok za krokem pomohou při vytváření zvířátek, rostlin a dalších drobných předmětů. Vše doplňují dobré rady vycházející z autorčiných zkušeností. Autorka se zaměřuje zejména na keramiku vytvářenou z plátu, modelování z hroudy a z válečků, ale představuje také používání sádrových licích forem, získáte dovednosti v oblasti zdobení lepenými tvary, otiskováním, prořezáváním, děrováním aj. Při barevném dekorování keramiky si osvojíte zdobení engobami, oxidy kovů, glazurami, sklem a dalšími materiály.
Objev podobné jako Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha
Identifikace mé identity - Zdeněk Pospíšil - e-kniha
eBook: Publikace se snaží o poznání podstaty politické moci a způsoby jejího fungování. Dívá se na ně nejen z hlediska vývoje, ale i náhledu názorů, které se objevují u člověka. Z různých úhlů si klade otázku, co se ve společnosti skutečně děje, jak to vnímáme a jak se to odráží v našem myšlení. Jedná se nejen o vzpomínky na některé činy, které provázely život, ale i motivy, které k nim vedly. Subjektivní uchopení toho, co je vydáváno za skutečnost, se snaží porovnávat s vytvářeným obrazem o ní a s faktickým stavem. Jejím cílem není něco tvrdit, ale přemýšlet o problému. Závěry mohou být sice různé, ale neměly by svazovat aktivitu člověka a kultivaci jeho humanismu.
Objev podobné jako Identifikace mé identity - Zdeněk Pospíšil - e-kniha
Exil a identita - Ondřej Haváč - e-kniha
eBook: Je možné cítit se Čechem i po půlstoletí života v zahraničí? Na uvedenou otázku odpovídá tato kniha, zabývající se českým exilem v Rakousku a Švýcarsku po roce 1968, a přibližuje, jakým způsobem se integrace československých uprchlíků v hostitelských zemích odrazila ve vnímání jejich národní identity. Autor vychází z analýzy archivních a orálněhistorických pramenů získaných během terénních výzkumů mezi českými krajany ve zmíněných zemích v letech 2011 a 2015. Rozbor materiálů se kromě popisu jednotlivých aspektů integračního procesu soustředí i na vysvětlení změn v identifikaci bývalých uprchlíků s českým národem.
Objev podobné jako Exil a identita - Ondřej Haváč - e-kniha
Smiešna maska identity - Igor Daniš - e-kniha
eBook: Vysokoškolský učiteľ Tomáš raz náhodou na ulici stretne svoju bývalú študentku a pozve ju na kávu. Niekto ich nafotí a on je obvinený zo zvádzania študentiek. Pomocou nastrčenej milenky sa mu podarí škandál ustáť. Tomáš ale zostal poznačený (poškvrnený) a inak banálne rozhodnutia a náhody mu zmenia život. Jeho svet, o ktorom sa domnieval, že je tu navždy, sa rozloží. Aký život vlastne žil? Kde bola jeho pravá tvár? Nebola to všetko len falošná identita? A kde je tá pravá? Kde ju hľadať? Vo vede, v politike, v láske? Existuje identita alebo sa vždy nakoniec vyjaví iba falošná náhrada? Poskytuje súčasná spoločnosť človeku možnosť identifikovať sa s niečím alebo ide vždy skôr o náhodu, omyl? Igor Daniš (1968), vyštudoval NHF EU. Pôsobil v SAV, na Ministerstve financií SR a ČR, v Centre strategických štúdií, na Úrade vlády SR a v Národnej rade SR. Učil na Fakulte managementu a Filozofickej fakulte UK ako aj na strednej škole. Pracoval na projektoch EÚ o sociálnych médiách a populizme (SKAMBA). Publikoval na spoločenské, politické, ekonomické, kultúrne a literárne témy v periodikách Sme, Pravda, Slovo, Domino Fórum, Hospodárske noviny, Trend, Literárny týždenník, Ekonomické rozhľady, Romboid, Britské listy, jetotak.sk, www.vulgo.net a www.poleblog.sk. V súčasnosti je komentátorom v denníku Pravda.
Objev podobné jako Smiešna maska identity - Igor Daniš - e-kniha
Gendži monogatari a populární literatura období Edo - Mikeš Marek - e-kniha
eBook: Gendži monogatari (Příběh prince Gendžiho) je pravděpodobně nejznámějším dílem japonské klasické literatury. Vzniklo před více než tisíci lety a někdy bývá označováno za nejstarší román na světě. Tato publikace se zaměřuje na to, jakým způsobem s dílem nakládali autoři populární literatury v období Edo (1600–1867), především pak Rjútei Tanehiko, autor dobového bestselleru Nise Murasaki inaka Gendži, který je na Gendži monogatari založen. Kniha dále poskytuje úvod do problematiky parafrází v japonské předmoderní literatuře a zkoumá také tvůrčí strategie využité v dílech, jež kreativními způsoby z Gendži monogatari čerpala.
Objev podobné jako Gendži monogatari a populární literatura období Edo - Mikeš Marek - e-kniha
Body image a pohybové aktivity mládeže - Ludmila Fialová, Petr Schlegel - e-kniha
eBook: Publikace popisuje teoretická východiska problematiky týkající se vztahu k tělu, významu pohybových aktivit, zdravotního oslabení souvisejícího s životním stylem i možností hodnocení zdatnosti a funkčnosti těla. Všímá si toho zvláště u mladé generace, která vnímá body image s ohledem na své zdraví jako podstatný prvek. Do pohybového režimu mládeže zasahuje školní tělesná výchova. Čtenář se proto setká s pojmy, jako je tělesná zdatnost, klasifikace, obsah výuky či držení těla, které jsou však nahlíženy nově. Kniha obsahuje řadu praktických doporučení i námětů k diskusi a své uplatnění nalezne zvláště v rukou pedagogických pracovníků.
Objev podobné jako Body image a pohybové aktivity mládeže - Ludmila Fialová, Petr Schlegel - e-kniha
Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Děti krve - Jitka Moody - e-kniha
eBook: Úplně jinak psaná fantasy. Celý text je velmi barevně popisný a především protkán sarkastickým humorem, který vás bude bavit. Michal, obyčejný týpek z našeho světa, trochu nudný markeťák, se dostane do paralelního světa. Tam vše vypadá podobně, a přesto je velmi jiné – Praha, kde místo technologií používají magii a kabalu a jako domácí mazlíčky mají draky. Svět plný iluzí, intrik, kde sice mají stovky kouzel jak zlepšit sex, a ani tušení o humanitě či demokracii. Náš hrdina zjistí, že je prvorozený velmi urozené rodiny s nároky na trůn. To je problém v mnoha ohledech, tento svět netrpí skrupulemi použít jed či meč nebo černou magii, když na to přijde. A tak ho pochopitelně chce kdekdo zabít nebo alespoň unést. Ale abyste ho jen tak nelitovali, on se z něj vyklube taky pěkný zmetek. Vypadá to, že má být Ničitelem světů. Podle proroctví je Michalovi souzeno přijmout svůj osud a stane se Antikristem i Spasitelem. To podle toho, co se mu bude zamlouvat víc. V jeho jméně umírají tisíce sotva narozených dětí, Děti krve. Příběh je místy hravý, pak temný a stále krvavější. Co je to za bláznivou realitu? Ten zásadní zvrat nastal ještě v době Rudolfa II a jeho kouzelném světě mágů a alchymistů. V této knize se jim to totiž povedlo, našli onen mýtický kámen mudrců a z obav před Rudolfovou nevyzpytatelností tento zásadní vynález před svým vladařem zatajili. Aby ho skryli, nechtěně vytvořili paralelní svět tomu našemu, ten jejich ale není ovládán technologiemi, nýbrž magií a kouzly. Magické bitvy, nepřátelství vládců tohoto světa, intriky i zrady a všudypřítomný kouzelný a drsný sex i mnoho krvavých dobrodružství. Dá se říct, že by se vám ta realita měla líbit o dost víc než chudákovi Michalovi. Spisovatel ONDŘEJ NEFF o Dětech krve: „Jde mi z toho hlava kolem. Četba téhle knihy je šílená jízda, jako kdyby vás v kafilérii hodili do drtičky hovězích kostí, pod tím odpálili plamenomet a o výsledek by se porval Lucifer s kocourem doktora Fausta proměněným do Černého pantera. Pozor, ministerstvo duševního zdraví varuje: četba je návyková.“ Nedoporučujeme pro čtenáře mladší 15 let
Objev podobné jako Děti krve - Jitka Moody - e-kniha
Na slyšenou - Jitka Štichauerová - e-kniha
eBook: Rozhlas prošel za 100 let své existence neuvěřitelným vývojem. A protože vždy přitahoval kreativní lidi s láskou k mluvenému slovu, jeho historie je bohatá na pozoruhodné události. Které z nich jsou ty nejdůležitější? Jak svou práci vnímá Martin Dorazín, Patricie Strouhalová, Dalibor Gondík, Jan Rosák nebo Lucie Výborná? S čím se potýká režisér, editor, zprávař, zvukař a další rozhlasáci? To a mnoho jiného zjistíte v knížce, která vám přiblíží nejen známé rozhlasové hlasy.
Objev podobné jako Na slyšenou - Jitka Štichauerová - e-kniha
Vánoční případ - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: V přepychové vilové čtvrti jižně od Prahy řádí sehraný gang zlodějů. Na svědomí má více než 120 vykradených nemovitostí, přesto nedělá chyby a nezanechává stopy. Policie nasadila do terénu několik týmů, gang se však stále nedaří dopadnout. Jediné štěstí je, že lupiči se střetu s majiteli nemovitostí vyhýbají a vybírají si opuštěné domy. Přesto mezi lidmi narůstá strach, neboť věří, že je jen otázkou času, kdy se něco někomu stane. Drzost zlodějů nemá meze a do akce jdou i na Štědrý den, kdy vyberou v několika domech nejenom cennosti, ale i dárky pod stromečkem. I tyto krádeže se zdají jako podle šablony, než je v jednom domě nalezena mrtvá žena. A druhý den je v sousední vile nalezena další mrtvá, přítelkyně první oběti. Na místo okamžitě dorazí tým vyšetřovatelů z pražské kriminálky a nestačí se divit, že je do případu opět zapletena spisovatelka Monika Hrubešová…
Objev podobné jako Vánoční případ - Jitka Ludvíková - e-kniha
Poslední pozdrav - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: Vypadalo to na poklidnou dovolenou a kapitán Baloun už věřil, že se ukouše nudou. Kdosi z místních mu však připomněl starý policejní pomníček a kapitán se pouští do pátrání na vlastní pěst. Brzy zjišťuje, že tehdy šlo o víc než o zpackané vyšetřování a někdo musel vrahovi pomáhat. Šťourání v minulosti se nevyplácí ani spisovatelce Monice Hrubešové. Staré mrtvoly přitahují nové a kapitán Baloun musí objasnit, zda spolu vraždy souvisí. Je třeba najít vraha dřív, než zemře další člověk. Bude štěstí i tentokrát stát na straně vraha jako před lety, nebo to bude další Balounův úspěšný případ?
Objev podobné jako Poslední pozdrav - Jitka Ludvíková - e-kniha
Vánoční případ - Jitka Ludvíková - e-kniha
eBook: V přepychové vilové čtvrti jižně od Prahy řádí sehraný gang zlodějů. Na svědomí má více než 120 vykradených nemovitostí, přesto nedělá chyby a nezanechává stopy. Policie nasadila do terénu několik týmů, gang se však stále nedaří dopadnout. Jediné štěstí je, že lupiči se střetu s majiteli nemovitostí vyhýbají a vybírají si opuštěné domy. Přesto mezi lidmi narůstá strach. Drzost zlodějů nemá meze a do akce jdou i na Štědrý den, kdy vyberou v několika domech nejenom cennosti, ale i dárky pod stromečkem. I tyto krádeže se zdají jako podle šablony, než je v jednom domě nalezena mrtvá žena. A druhý den je v sousední vile nalezena další mrtvá, přítelkyně první oběti. Na místo okamžitě dorazí tým vyšetřovatelů z pražské kriminálky a nestačí se divit, že je do případu opět zapletena spisovatelka Monika Hrubešová…
Objev podobné jako Vánoční případ - Jitka Ludvíková - e-kniha
Maluji slovy - Jitka Janstová - e-kniha
eBook: Kdyby se mi před časem nepřihodila poezie, nevím, kudy by se můj život dál ubíral. Sbírka lyrické poezie ve vázaném verši s tématikou života, lásky, s prvky vyznání k milovanému rodnému městu Brnu obsahuje 42 básní a je doprovázena fotografiemi krásných obrazů pana Jana Březiny.
Objev podobné jako Maluji slovy - Jitka Janstová - e-kniha
Podívejte se také
- JIRI MODELS gelové Minnie 12 barev
- JIRI MODELS oboustranné, Peppa 8 ks
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 5 (Bagately a impromptus) - CD (SU3845-2)
- Mezi řádky Tommy Taylor a falešná identita (978-80-7449-323-2)
- Stírací a nalepovací kniha Příroda: Stieracia a nalepovacia kniha Príroda
- Stírací a nalepovací kniha Svět: Stieracia a nalepovacia kniha Svet
- Kotě z Kocourkova: Vypráví Jitka Molavcová
- Molavcová Jitka: Pop galerie (SU5960-2)
- Zelenková Jitka: Intimity - CD (SU6502-2)
- JIRI MODELS šroubovací, Tlapková patrola, 12 barev
- JIRI MODELS gelové Peppa Pig 12 barev
- Jiri Hauschka (978-80-7437-350-3)
- Ema a kouzelná kniha
- TORK Image S4 bezdotykový nerezový (7322540782318)
- Čechová Jitka: Klavírní dílo 1 (Polky, Macbeth a čarodějnice) - CD (SU3841-2)
- Jak budovat image úspěšného a vlivného člověka (978-80-271-3423-6)
- Stírací a nalepovací kniha Na cestách: Stieracia a nalepovacia kniha Na cestách
- Vrbová Jitka: 20 nej - CD (310520-2)
- CERRUTI Image Homme EdT 100 ml (5050456523764)
- TORK Jumbo Mini Image T2 nerezový (7322540782349)
- Moderní body image (80-247-1350-0)
- CERRUTI Image Femme EdT 75 ml (5050456523757)