Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - jitka vysekalová, karel voříšek - e-kniha

Produkt Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - jitka vysekalová, karel voříšek - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - jitka vysekalová, karel voříšek - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Detail

eBook:,První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Detail

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek , Zákazníci - jak je získat a neztratit

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Voříšek Karel

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Voříšek Karel
Detail

Autory knihy jsou úspěšný moderátor a lektor v oblasti komunikace Karel Voříšek a uznávaná marketingová expertka Jitka Vysekalová. Vydejte se s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu. (patro.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Voříšek Karel , Jak potkat deti zuzana malerova e kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu (978-80-247-5385-0)

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu (978-80-247-5385-0)
Detail

Kniha - autor Jitka Vysekalová; Karel Voříšek, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Autory knihy jsou úspěšný moderátor a lektor v oblasti komunikace Karel Voříšek a uznávaná marketingová expertka Jitka Vysekalová. Vydejte se s těmito zkušenými průvodci labyrintem poznání sebe sama. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč... (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu (978-80-247-5385-0) , Jak být úspěšný

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu (978-80-247-5385-0)

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu (978-80-247-5385-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Karel Voříšek, Jitka Vysekalová, 224 stran Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu (978-80-247-5385-0) , Osetrovatelstvi osetrovatelske postupy pro zdravotnicke asistenty jitka huskova petra kasna e kniha

Štěstí se dá naučit - Karel Voříšek - e-kniha

Štěstí se dá naučit - Karel Voříšek - e-kniha
Detail

eBook:,"Štěstí se dá naučit a k tomu ještě zhubnout za tři měsíce 12 kilo", provokuje oblíbený moderátor Karel Voříšek. Svůj život „bez strachů a bez rohlíků“ popisuje s velkou dávkou upřímnosti. Zavede nás do zákoutí svého života, která zatím byla tabu. Nevyhýbá se ani okamžiku, kdy přišel o práci, a otevřeně mluví i o svém partnerském vztahu. Přidává recept na to, jak se zbavit různých strachů a obav, jak se naučit žít sám se sebou i s lidmi kolem, recept na lásku a na hádky, i na blbce kolem nás a v nás. Na závěr najdete i malou kuchařku a Karlovo desatero pro život. A to vše s humorem, ironií a nadhledem. Knihu doprovázejí vtipné ilustrace Petra Urbana. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Štěstí se dá naučit - Karel Voříšek - e-kniha , Jak neztratit rozum v nerozumné době (978-80-271-1796-3)

Nebát se a mluvit - Jan Přeučil, Karel Voříšek - e-kniha

Detail

eBook: Jan Přeučil a Karel Voříšek spojili herecké a moderátorské umění a společně připravili knihu pro každého, kdo se chce zdokonalit v mluvení a přesvědčivosti před lidmi. Praktické řečnické triky a fígle ukazují nejen na sobě, ale i na kamarádech z branže. Nečekejte školometské povídání, autoři s nebývalou otevřeností přiznávají svoje chyby a omyly, ze kterých se poučili. Odhalují, co jim pomáhá a co byste mohli vyzkoušet i vy ve své praxi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nebát se a mluvit - Jan Přeučil, Karel Voříšek - e-kniha , Jak být skvělým vůdcem a předběhnout konkurenci

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Jak si lide hraji frantisek koukolik e kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha , Kniha radosti: jak být trvale šťastný v dnešním proměnlivém světě (978-80-7565-101-3)

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Detail

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Karel a rytíři: jak se stát dobrým králem (978-80-204-4000-6)

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Deprese – jak pomoci a neztratit sám sebe (978-80-271-1253-1)

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Jak se dělá e-kniha: příprava elektronických publikací ve formátech epub a mobi (978-80-87855-15-7)

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Jak neztratit rozum v nerozumné době: o falešných představách, iluzích a předsudcích (978-80-271-1796-3)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Dama v ohrozeni stephanie laurensova e kniha

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Detail

eBook:,Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha , Jak být šik v paříži (978-80-762-5220-2)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha , Jak být v životě šťastnější (978-80-247-3510-8)

Deprese – jak pomoci a neztratit sám sebe - Buijssen Huub - e-kniha

Detail

eBook: Tuto knihu si prohlížíte pravděpodobně proto, že někdo z vašich blízkých trpí depresí. Nejste sami, kdo má ve svém okolí člověka, jenž se potýká s touto nemocí. Depresi zažije podle statistik v životě každý pátý člověk. Ve skutečnosti je jich ale ještě více. Pokud začne váš partner, bratr, sestra, dítě či rodič trpět depresí, budete si klást řadu otázek: Co cítí člověk s depresí? Jak mu mohu pomoci? Čemu se mám naopak vyhnout? Jak mohu svého příbuzného trpícího depresí přimět k tomu, aby vyhledal profesionální pomoc? A jak najdu vhodnou pomoc? Co mám dělat, abych to vydržel já sám? V hledání odpovědí na tyto a podobné otázky vám může pomoci právě tato kniha. Kniha nabízí rady, tipy a strategie, které vám pomohou situaci zvládnout, abyste se psychicky nezhroutili. Pro osobu trpící depresí můžete udělat hodně. Nesmíte však zapomínat chránit také sami sebe. Tato kniha ukazuje, jak můžete konkrétně podporovat nemocné, aniž byste se sami stali obětí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Deprese – jak pomoci a neztratit sám sebe - Buijssen Huub - e-kniha , Psychologie davu

Dítě, které se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha

Dítě, které se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha
Detail

eBook:,Co můžeme dělat, abychom měli spokojené vztahy se svými dětmi Vydejte se na objevnou cestu za nalezením vlastního fungujícího přístupu ke svým dětem. S respektem k tomu, jaký jste rodič a jaké je vaše dítě. Podíváme se pod povrch toho, co se v nás rodičích často děje. Například proč jsme někdy hysteričtí a třeba na svoje děti křičíme, i když jsme se zařekli, že už to dělat nebudeme. Výchova totiž není jen to, co děláme navenek, ale i to, co se odehrává v nás, co si neseme v sobě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dítě, které se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha , Jak (ne)být sám (se) sebou (978-80-736-3703-3)

Školák, který se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha

Detail

eBook: Jak zvládnout školní léta tak, abychom sobě ani dětem nedělali ze života peklo. Přáli byste si, aby až vaše dítě vyroste, dokázalo jít za svými sny, zvládat překážky, umělo si poradit, starat se o sebe, o druhé i o svět kolem sebe? Hřeje nás, když jako rodiče vidíme, že dítě čím dál víc roztahuje křídla až vyletí do života vybaveno vším, co pro svůj život potřebuje. Vede k tomu dlouhá cesta a nikdy zkratka. Cesta, na níž můžeme dát dítěti příležitost se učit a získávat zkušenosti, díky čemuž získá silná křídla a může letět daleko. Za svými sny a životem, který bude stát za to. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Školák, který se v životě neztratí - Anita Michajluková - e-kniha , Radost z nedokonalosti: jak se zbavit perfekcionismu a být šťastnější (978-80-271-3300-0)

Karel Voříšek: Žij teď - Karel Voříšek

Karel Voříšek: Žij teď - Karel Voříšek
Detail

Žij teď. Dvě slova s velkou silou. Patláme se v tom, co bylo, bojíme se, co přijde a zapomínáme žít. Existuje recept na život? Karel Voříšek vyrazil na jih Indie za ajurvédou, vědou o životě. Při svém putování odkrývá její tajemství. Od výborného jídla, přes tajemné léčení až po zklidňující meditace. S nadhledem popisuje svoji občas nesnadnou cestu poznávání sebe sama. Co brání našemu štěstí, proč si necháme kecat do života a jak trénovat kouzlo přítomného okamžiku? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Karel Voříšek: Žij teď - Karel Voříšek , Jak se vraždí v čechách

Ztraceni v čase - Petra Braunová, Karel Jerie - e-kniha

Ztraceni v čase - Petra Braunová, Karel Jerie - e-kniha
Detail

eBook:,Martin tráví léto u babičky na vsi. Prokletá dvojka z chování – už mohl být u moře! Teď je na venkově, kde je pár chalup a jinak nic. Ještěže umí babička tak pěkně vyprávět! Martin vydrží donekonečna poslouchat o jejím malém bratrovi, který byl stejný rošťák jako on a kterého v Martinově věku zabil blesk. Jednoho dne se Martin vypraví do sousední vesnice a uprostřed cesty ho zastihne strašlivá bouře. Hromy burácí, na zčernalé obloze se klikatí blesky, když tu najednou tmu rozčísne ohromný záblesk doprovázený podivným fialovým zářením. Martin padne k zemi a s úzkostí hledí na běsnící krajinu. Náhle zaslechne jakýsi dusot – po louce běží k vysokému stromu osamělý chlapec... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ztraceni v čase - Petra Braunová, Karel Jerie - e-kniha , Pamatny den v duxu patrik linhart e kniha

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Jak neztratit chuť do života (978-80-264-3871-7)

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Detail

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová , Siva a parvati josef fric e kniha

Prostírání V davu

Prostírání V davu
Detail

Prostírání na váš jídelní stůl s moderními motivy. Prostírání je vyrobeno z kvalitního materiálu Canvas 100% PES. Sublimační tisk zaručuje dlouholetou životnost barev. Rozměr 42cm x 28cm. (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Prostírání V davu , Jak být asertivní v každé situaci (978-80-247-4269-4)

Bonboniera V davu

Bonboniera V davu
Detail

(fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Bonboniera V davu , Jak být neviditelný a levitovat (978-80-8100-289-2)

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Jak zní klavír: kohout karel (9789463996372)

Kulatá klíčenka V davu

Kulatá klíčenka V davu
Detail

Kulatá klíčenka slouží zároveň také jako otvírák. Velmi praktický doplněk na klíče a zároveň neobvyklý dárek. Klíčenka má průměr 44mm. (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Kulatá klíčenka V davu , Mnich deník ctihodného mantakusaly: jak jsem se stal, byl jsem a jak jsem přestal být buddhovým mnic (80-7281-172-x)

Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková - e-kniha

Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková - e-kniha
Detail

eBook:,Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky. Jde nejen o manažery, obchodníky či lektory, ale všechny, kteří chtějí uspět v mezilidské komunikaci. V této praktické a čtivé příručce se dozvíte, jaké jsou důležité kompetence dobrého prezentátora, jak prezentaci správně připravit s ohledem na její cíl, jak ideálně vést prezentaci, v níž něco nabízíte, prezentaci, kterou přesvědčujete a motivujete, a reportovací prezentaci, jíž informujete. Zjistíte, jak účinně argumentovat a zvládat námitky, jaká vyjádření jsou vhodná a nevhodná, jakým chybám se vyhnout, co dělat v obtížných situacích či jak se vypořádat s trémou. Nové vydání knihy je rozšířeno o další finty pro úspěšnější prezentace, poradí vám, jak zatraktivnit image prezentujícího, jak při prezentaci vytvořit tu pravou atmosféru, a nabízí též řadu nových příkladů, ukázek a tipů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková - e-kniha , Lecba bolesti v primarni peci richard rokyta e kniha

Umění přesvědčivé komunikace - James Borg - e-kniha

Umění přesvědčivé komunikace - James Borg - e-kniha
Detail

eBook:,V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech – ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Umění přesvědčivé komunikace - James Borg - e-kniha , Tucet rad, jak být úspěšnější v práci (978-80-856-2458-8)

Jak přesvědčivě vyjednávat - Fritzsche Thomas - e-kniha

Jak přesvědčivě vyjednávat - Fritzsche Thomas - e-kniha
Detail

eBook:,Vyjednávat suverénně a s úspěchem není těžké, pokud znáte ty správné strategie a postupy! Najdete je v knížce zkušeného autora, plné skutečně prověřených rad a srozumitelných příkladů z praxe. Dozvíte se, jak uspět při kooperativním vyjednávání i jak se ubránit za použití triků při strategickém vyjednávání. Zjistíte, na jaké rady vnucované na některých školeních raději zapomenout, či jak jsou důležité osobnosti vyjednávajících. Podrobně se seznámíte také s vyjednáváním pomocí NLP – neurolingvistického programování. Ať už však autor hovoří o kooperativním vyjednávání nebo rozvíjí možnosti strategického vyjednávání s popisem jednotlivých triků, vždy zdůrazňuje jako hlavní cíl dosažení spokojenosti obou partnerů a nalezení řešení. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak přesvědčivě vyjednávat - Fritzsche Thomas - e-kniha , Deprese jak pomoci a neztratit sám sebe: průvodce pro rodinu a přátele (978-80-271-1253-1)

Zákazníci - jak je získat a neztratit

Zákazníci - jak je získat a neztratit
Detail

Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Michal Kudela Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám přivedou své známé a přátele. Zaměřte se na zákazníky, které již máte a budujte jejich loajalitu. Je to levnější než hledat stále nové zákazníky. Projděte úspěšně zkouškou zvanou „druhý prodej“ – protože teprve ten ověří, zda jste zákazníka opravdu získali a poskytli mu to, co očekával. Buďte vnímaví a nezastrašujte zákazníka razantním osobním projevem. Zákazník nemá rád příliš extrovertního prodejce. A nakonec postarejte se o to, aby od Vás odcházeli pouze ti zákazníci, kterých se sami chcete zbavit. (alza.cz)

Podobné produkty ako Zákazníci - jak je získat a neztratit

Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Žádná)

Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Žádná)
Detail

(fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Žádná)

Deka V davu (Podšití beránkem: ANO)

Deka V davu (Podšití beránkem: ANO)
Detail

Deka je vyrobena z Fleecu 190g/m² a z druhé strany je deka podšitá imitací beránka, která je velmi příjemná na dotyk. Rozměr deky 140x200cm. (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Deka V davu (Podšití beránkem: ANO)

Osuška V davu (Velikost osušky: 100x170cm)

Osuška V davu (Velikost osušky: 100x170cm)
Detail

Osuška o rozměru 100 x 170cm je dostatečně velká aby na ní mohli relaxovat bez problému dva lidé. Osuška je vyrobena moderní technologii při které se mísí bavlněné příze 50% s polyesterovými přízemí 50% díky čemuž je osušku z lícové strany velmi příjemná na dotek a z rubové strany pěkně saje. Gramáž osušky je 400g/m². (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Osuška V davu (Velikost osušky: 100x170cm)

Víno V davu (Druh Vína: Prosecco)

Víno V davu (Druh Vína: Prosecco)
Detail

Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca. (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Víno V davu (Druh Vína: Prosecco)

Deka V davu (Podšití beránkem: NE)

Deka V davu (Podšití beránkem: NE)
Detail

Udělejte radost touto krásnou hřejivou dekou, která snadno najde využití v každodenním životě. Materiál deky je fleece 360g/m a rozměr deky je 140x200 cm. (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Deka V davu (Podšití beránkem: NE)

Osuška V davu (Velikost osušky: 70x140cm)

Osuška V davu (Velikost osušky: 70x140cm)
Detail

Osuška má rozměr 70x140cm. Materiál je velmi příjemný na dotek a díky speciální technice výroby, kdy se smísí BA a PES vlákna. (50% Bavlna, 50% PES) Gramáž osušky: 400g/m². (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Osuška V davu (Velikost osušky: 70x140cm)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka

Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů - Felix Borecký - e-kniha

Detail

eBook: Kolektivní monografie přináší reflexi obrazu a vizuality z hlediska filozofie, sémiotiky, estetiky a dějin umění. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů - Felix Borecký - e-kniha

Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Tropická směs)

Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Tropická směs)
Detail

(fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Tropická směs)

Víno V davu (Druh Vína: Bílé víno)

Víno V davu (Druh Vína: Bílé víno)
Detail

Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca. (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Víno V davu (Druh Vína: Bílé víno)

Víno V davu (Druh Vína: Červené víno)

Víno V davu (Druh Vína: Červené víno)
Detail

Rozměr etikety: cca 90x130mm u bílých a červených vín; cca 90x100mm u etikety Prosecca. (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Víno V davu (Druh Vína: Červené víno)

Žij teď - Voříšek Karel

Žij teď - Voříšek Karel
Detail

Žij teď. Dvě slova s velkou silou. Patláme se v tom, co bylo, bojíme se, co přijde a zapomínáme žít. Existuje recept na život? Karel Voříšek vyrazil na jih Indie za ajurvédou, vědou o životě. Při svém putování odkrývá její tajemství. Od výborného jídla, přes tajemné léčení až po zklidňující meditace. S nadhledem popisuje svoji občas nesnadnou cestu poznávání sebe sama. Co brání našemu štěstí, proč si necháme kecat do života a jak trénovat kouzlo přítomného okamžiku? (patro.cz)

Podobné produkty ako Žij teď - Voříšek Karel

Jak být Caroline - Peter Barlach - e-kniha

Jak být Caroline - Peter Barlach - e-kniha
Detail

eBook:,Jak být Caroline je příběh novodobého Robina Hooda – hřejivý, zamotaný, romantický, a s pořádnou dávkou humoru i napětí. Caroline čeká na den, kdy její život začne. Sní o tom, že si otevře vlastní tapas restauraci, jenže do počáteční investice jí zbývá alespoň půl milionu. A tak se zatím musí spokojit s obsluhováním lahůdkového pultu v supermarketu Maxfood. Mezi směnami tráví čas v kuchyni nebo se svým otcem – bývalým šéfkuchařem žijícím na hranici zákona. Prožije několik záletů (a ne vždy s těmi nejlepšími muži), a spřátelí se se svobodnou matkou Bente. Zároveň se pokouší navázat kontakt se svou mámou, jejíž život po smrti Carolinina mladšího bratra ztratil směr. Jednoho dne dostane Caroline od svého kolegy nečekanou nabídku. Stal by se z ní spolupachatel trestného činu, který by jí v případě úspěchu pomohl naplnit sen. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být Caroline - Peter Barlach - e-kniha

Jak být ženou - Caitlin Moranová - e-kniha

Detail

eBook: 1913: Sufražetka se vrhá pod kopyta králova koně. 1970: Feministky berou útokem Miss World v Londýně. 2011: Caitlin Moranová přichází a ptá se, proč jsou kalhotky stále menší a menší. Nikdy dříve nebylo lepší být ženou. Máme volební právo, antikoncepci a od roku 1727 nás neupalují jako čarodějnice. Ale pořád ještě zbývá položit pár rýpavých otázek… Proč se od nás čeká, že budeme vyholené? Měly bychom chodit na botox? Opravdu nás muži vskrytu nenávidí? Jak máme říkat své vagině? Proč nošení podprsenky bolí? Proč se nás všichni ptají, kdy už budeme mít dítě? Kniha Caitlin Moranové je famózní one-woman show, v níž autorka nestydatě vtipným způsobem deklasuje veškeré nároky, jež na moderní ženu klade společnost. Vážná zamyšlení nad náměty jako dospívání, práce či mateřství střídá neméně moudré glosování témat jako striptýzové kluby, celebrity nebo svatby. Caitlin Moranová zkrátka útočí na všechny zbytečnosti beroucí ženám drahocenný čas. Její kniha je nezbytným průvodcem současné ženy. Caitlin Moranová neměla v roce 1990 žádné kamarády, a tak jí zbývala spousta času na psaní jejího prvního románu Kronika rodiny Narmů. Tehdy jí bylo patnáct let. O rok později začala pracovat v hudebním týdeníku Melody Maker a v osmnácti se stala moderátorkou pořadu o pop music Naked City na britském televizním kanálu Channel 4. Po tomto raketovém startu věnovala následujících osmnáct let své kariéry psaní sloupků do deníku The Times — a to jako recenzentka i jako autorka nejčtenější části novin, satirického sloupku o slavných osobnostech nazvaného Celebrity Watch. Za svou práci získala v roce 2010 publicistickou cenu Columnist of The Year udělovanou v rámci British Press Awards, nejprestižnějších ocenění britského tisku. Je nejstarší z osmi dětí a rodiče ji spolu s jejími sourozenci vzdělávali doma, v obecním domku ve Wolverhamptonu. Četla řadu knih o feminismu — především proto, aby svému bratrovi Eddiemu vědecky dokázala, že je lepší než on. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být ženou - Caitlin Moranová - e-kniha

Polštář V davu (Velikost: 40 x 40 cm)

Polštář V davu (Velikost: 40 x 40 cm)
Detail

Polštářek s vtipným motivem, rozměr 40x40 cm. Polštářek je se zipem včetně snímatelné vyplně. (fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Polštář V davu (Velikost: 40 x 40 cm)

Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Směs slaných oříšků)

Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Směs slaných oříšků)
Detail

(fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Hrnek V davu (Náplň hrníčku: Směs slaných oříšků)

Tričko V davu (Velikost: XL, Barva trička: Černá)

Tričko V davu (Velikost: XL, Barva trička: Černá)
Detail

(fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Tričko V davu (Velikost: XL, Barva trička: Černá)

Tričko V davu (Velikost: XS, Barva trička: Bílá)

Tričko V davu (Velikost: XS, Barva trička: Bílá)
Detail

(fotodeky.cz)

Podobné produkty ako Tričko V davu (Velikost: XS, Barva trička: Bílá)
reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha, Zákazníci - jak je získat a neztratit, jak potkat deti zuzana malerova e kniha, Jak být úspěšný, osetrovatelstvi osetrovatelske postupy pro zdravotnicke asistenty jitka huskova petra kasna e kniha, Jak neztratit rozum v nerozumné době (978-80-271-1796-3), Jak být skvělým vůdcem a předběhnout konkurenci, jak si lide hraji frantisek koukolik e kniha, Kniha radosti: Jak být trvale šťastný v dnešním proměnlivém světě (978-80-7565-101-3), Karel a rytíři: Jak se stát dobrým králem (978-80-204-4000-6), Deprese – jak pomoci a neztratit sám sebe (978-80-271-1253-1), Jak se dělá e-kniha: Příprava elektronických publikací ve formátech EPUB a MOBI (978-80-87855-15-7), Jak neztratit rozum v nerozumné době: O falešných představách, iluzích a předsudcích (978-80-271-1796-3), dama v ohrozeni stephanie laurensova e kniha, Jak být šik v Paříži (978-80-762-5220-2), Jak být v životě šťastnější (978-80-247-3510-8), Psychologie davu, Jak (ne)být sám (se) sebou (978-80-736-3703-3), Radost z nedokonalosti: Jak se zbavit perfekcionismu a být šťastnější (978-80-271-3300-0), Jak se vraždí v Čechách, pamatny den v duxu patrik linhart e kniha, Jak neztratit chuť do života (978-80-264-3871-7), siva a parvati josef fric e kniha, Jak být asertivní v každé situaci (978-80-247-4269-4), Jak být neviditelný a levitovat (978-80-8100-289-2), Jak zní klavír: Kohout Karel (9789463996372), Mnich Deník ctihodného Mantakusaly: Jak jsem se stal, byl jsem a jak jsem přestal být buddhovým mnic (80-7281-172-X), lecba bolesti v primarni peci richard rokyta e kniha, Tucet rad, jak být úspěšnější v práci (978-80-856-2458-8), Deprese Jak pomoci a neztratit sám sebe: Průvodce pro rodinu a přátele (978-80-271-1253-1)