Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Produkt Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Jiri suchy jitka molavcova koncert cd

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Tri harosi na sicilii jiri kostur e kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha , Bez iluzi o svete kolem nas jiri weigl e kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Slovnik cirkevniho prava zaboj horak jiri rajmund tretera e kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan , Osetrovatelstvi osetrovatelske postupy pro zdravotnicke asistenty jitka huskova petra kasna e kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha , Keep calm and speak vetna stavba 1 cas pritomny jiri janda e kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Reklama ...vážně!? ()

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Detail

eBook:,Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha , Reklama ...vážně!? 4 ()

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Detail

eBook:,První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha , Reklama ...vážně!? 2 ()

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Reklama ...vážně!? 3 ()

Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha

Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Výběr osmnácti bajek a pohádek překládaných českému čtenáři v této knize představuje první sbírku etiopské lidové slovesnosti přeloženou přímo z amharštiny do češtiny. V knize naleznete také přílohu věnovanou etiopskému písemnictví. Dále doslov od prof. Kropáčka a malý slovníček. Některé pohádky doplňují kresby etiopských křížů. Na předsádce knihy jsou barevné historické mapy Etiopie z let 1613 a 1755. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Etiopské bajky a pohádky - Pavel Mikeš - e-kniha , Jiri jurecka

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha

Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé, doplněné a zcela přepracované vydání úspěšné publikace. Moderní učebnice klinické onkologie pro sestry ve svém novém vydání odráží prudký a bouřlivý vývoj léků a léčebných postupů, který ovlivňuje toto velmi významné odvětví medicíny. Klinická onkologie pro sestry je určena nejen sestrám-specialistkám, ale všem sestrám, které pečují o pacienty s nádorovým onemocněním v nemocničním, ambulantním či domácím prostředí. Vzhledem k tomu, že výskyt nádorových onemocnění neustále stoupá, je důležité, aby i studenti ošetřovatelství získali poznatky z této problematiky, proto je kniha určena rovněž jim a jejich pedagogům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Klinická onkologie pro sestry - Jiří Vorlíček, Jitka Abrahámová, Hilda Vorlíčková - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha

Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha
Detail

eBook:,„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy si stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o zaplacení kampaně někdy končily i narážečkami aut? Chcete nahlédnout do kuchyně reklamním tvůrcům a zjistit, jak se z prvotního nápadu rodí kampaň? Kniha vypráví dějiny české reklamy tak, jak zatím ještě nebyly vyprávěny. Vydejte se na cestu časem od legendárního pana Vajíčka až po poslední úspěchy českých tvůrců na mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Jaroslav Krupka vystudoval obory masová komunikace a žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Během studií přispíval do časopisů Kinorevue, Tvar, Mladý svět a Týden. Od roku 1994 pracoval v časopisu Strategie zaměřeném na masovou komunikaci, kde postupně působil jako redaktor, editor a vedoucí příloh. Od roku 2005 do roku 2010 pracoval jako redaktor a editor Lidových novin. V roce 2010 nastoupil do týdeníku Marketing & Media. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Česká reklama - Jaroslav Krupka - e-kniha , Madarsko richard prazak e kniha

Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha

Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha
Detail

eBook:,Autoři publikace se zaměřují na problematiku osvětlování interiérů denním světlem dopravovaným světlovody. Nabízejí přehled vývoje tubusových světlovodů, vysvětlují jejich optické vlastnosti, metody posuzování a analytické řešení návrhu. Náročnější čtenář může získat teoretické základy z řešení úloh přenosu světla tubusovými světlovody při různých světelných exteriérových podmínkách a méně náročný čtenář má možnost obeznámit se s jednoduššími postupy hodnocení osvětlení interiérů světlovody. Kniha je určena pro stavební inženýry, architekty, investory, stavební firmy, učitele a studenty vysokých odborných škol. Autoři jsou členy SAV v Bratislavě, VUT Brno, národního komitétu mezinárodní společnosti pro osvětlování CIE. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Osvětlování světlovody - Jiří Plch, Jitka Mohelníková, Stanislav Darula, Richard Kittler, Miroslav Kocifaj, František Vajkay - e-kniha , Buzicci jan folny e kniha

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka , Hadka petra nachtmanova e kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha

Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha
Detail

eBook:,Chcete mít dostatek zakázek, a přitom neutratit ani korunu za reklamu? Jste-li živnostník, nezávislý profesionál nebo malá firma, je to docela dobře možné. Kniha Marketing bez reklamy vám představí 10 postupů, které mohou být pro vaše podnikání dokonce účinnější než placená inzerce, a krok za krokem vás provede jejich používáním. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing bez reklamy - Magdalena Čevelová - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha , Kra pavel obluk e kniha

Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha

Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha
Detail

eBook:,Smrt, která žije, není k zastavení. Jsme v daleké budoucnosti a Země je nenapravitelně rozvrácena. Ti, kteří přežili konec světa, se musejí skrývat před vzrůstající apokalypsou a každý den bojovat o život. Genesis, dívka, která ztratila paměť, se společně se svými přáteli snaží odolávat nebezpečí, které se jim staví do cesty, a zároveň hledá své ztracené vzpomínky. Brzy však zjišťuje, že za hrozbou v podobě vražedné nákazy ve skutečnosti stojí mnohem vražednější nepřítel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha , Site petra dvorakova e kniha

Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha

Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha přináší 28 keramických projektů a 12 dalších variant, které rozšíří oblíbené výtvarné téma ročních dob o další možnosti v oblasti modelování. Najdete zde přehledné pracovní postupy ve dvou stupních obtížnosti, v psané i fotografické podobě, které vám krok za krokem pomohou při vytváření zvířátek, rostlin a dalších drobných předmětů. Vše doplňují dobré rady vycházející z autorčiných zkušeností. Autorka se zaměřuje zejména na keramiku vytvářenou z plátu, modelování z hroudy a z válečků, ale představuje také používání sádrových licích forem, získáte dovednosti v oblasti zdobení lepenými tvary, otiskováním, prořezáváním, děrováním aj. Při barevném dekorování keramiky si osvojíte zdobení engobami, oxidy kovů, glazurami, sklem a dalšími materiály. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha

Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha
Detail

eBook:,Cardmaking představuje soubor různých technik, kterými vytváříme originální papírová přání, knižní záložky, darovací obálky, pozvánky, jmenovky, ozdobné visačky, obaly a krabičky, adventní kalendáře apod. Zároveň tak nazýváme zájmovou dekorativní činnost, jež díky kreativnímu a relaxačnímu charakteru oslovuje stále více nadšenců po celém světě. Cardmaking vzešel ze scrapbookingu (tvorba fotoalb a deníků), dnes mají společné zejména materiály a techniky. Tato publikace je určena všem, kteří rádi vytvářejí papírová blahopřání, pozvánky, dárkové krabičky, záložky a další papírové drobnosti z oblasti cardmakingu. Kniha nabízí tvůrcům možnosti, jak pracovat s výtvarnými prostředky, jako jsou barevné kombinace nebo plošné i prostorové ozdoby. Na příkladech kompozic ukazuje, jak je lze uspořádat a čím doplnit. Informace doprovázejí názorné fotografie více než stovky projektů i praktické rady, jak se vyhnout úskalím, která se mohou v průběhu tvorby vyskytnout. Dále kniha seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha

Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Martinu Vaňkovou všichni znají jako hodnou holku ze slušné rodiny, která by jen tak z domova neodešla. Proto je její zmizení pouhý týden po oslavě sedmnáctých narozenin pro všechny šokem. Začíná pátrání a jednou ze stop je sám vyšetřovatel Pavel Matouš z pražské kriminálky, který s Martinou strávil poslední večer. Co se však stalo, si nepamatuje. Až když je nalezeno mrtvé tělo její kamarádky, začíná se Matouš pomalu rozpomínat. Postupně se vynořují další důkazy a on si není jistý, zda tento případ nebude znamenat konec jeho kariéry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha , Stin minulosti kristin colli e kniha

Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha

Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha
Detail

eBook:,Lymfotaping přináší žádaný a efektivní doplněk ke standardní léčbě otoků. Autoři se tentokrát specificky zaměřují na možnost ovlivnění lymfatického a s ním úzce souvisejícího kardiovaskulárního systému pomocí lymfotapu. Kniha nabízí rekapitulaci a rozšíření potřebných znalostí tejpování tak, aby čtenáři byli schopni plynule navázat aplikací lymfotapu. Obsah se zabývá problematikou poúrazových a pooperačních otoků, ale také lymfedémy, včetně možnosti alternativních drenážních cest lymfotapem. Pozornost je věnována i ošetření jizev. Kniha je primárně určena pro lymfoterapeuty z řad rehabilitačních lékařů, fyzioterapeutů, ergoterapeutů, zdravotních sester, masérů a jiných lékařských a nelékařských odborníků. Dále je vhodná pro studenty, a to zejména nelékařských bakalářských a magisterských oborů specializujících se na zdravotnictví. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha , Sbirka kosti kathy reichs e kniha

Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha

Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha pojednává o technice spékaného skla, kterou si bude moci po přečtení a nastudování základních technických informací, vyzkoušet každý sám i v domácích podmínkách. Pomocí této techniky je možné vyrobit si jednoduché pěkné šperky, od samostantných přívěšků až po celé sety, skleněnou podložku pod hrnek nebo různé dekorační panely do oken či na zeď, a pod. Všechny postupy jsou podrobně vysvětleny a na postupových fotografiích znázorněny tak, aby je zvládli i naprostí začátečníci. Kniha je určena všem, kteří rádi tvoří něco krásného a originálního. A o tom právě spékané sklo je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha , Pan selfridge lindy woodhead e kniha

Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha

Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Miloš Weber je bohatý pražský podnikatel, kterému v životě všechno vychází. Má úspěch, peníze a nenasytnou touhu po krásných ženách. Štěstí ho ale opouští ve chvíli, kdy hospodyně nalezne tělo jeho mrtvé manželky. Zdánlivě vše vypadá na nešťastnou nehodu a Weberovi přátelé se snaží, aby byl případ rychle uzavřen. K místu činu se ovšem dostane komisař pražské kriminálky Pavel Matouš, kterému tu něco nesedí. I když má Weber hodně známých, Matouš nepodlehne tlaku a nepřestává na případu pracovat. Jeho touha nalézt pravdu je pak ještě silnější, když se objeví nečekaný svědek… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha , Temne leto dan simmons e kniha

Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha

Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Někdy stačí malá chvilka nepozornosti a změní se toho až příliš mnoho…Román Propast je strhující příběh tří sester plný lásky, bolesti a nečekaných zvratů. Sylva je mladá učitelka a má těsně před svatbou. Klára, matka desetiletého Martina, se svým druhým manželem čeká další dítě. Linda, nejmladší ze sester a umělkyně, si užívá svobody. Každá vede svůj vlastní život, každá je jiná. Jedno však mají společné – od dětství drží spolu. Jedna na druhou se může spolehnout, jedna druhé vždy podá pomocnou ruku. Věří, že to tak bude navěky, ale osud před ně postaví těžkou zkoušku.Sestry zjišťují, že existuje jen jediná cesta, jak všechno dát zase dohromady… A tou je pomsta. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha , Vreteno osudu otomar dvorak e kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Detail

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek , Ota pavel aleksander kaczorowski e kniha

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha , Zamrzla produktivita milos toman e kniha

Štěně Elza - Jitka Slavíčková - e-kniha

Štěně Elza - Jitka Slavíčková - e-kniha
Detail

eBook:,Čtete o malé Elze v angličtině a v češtině! Dvojjazyčná anglicko-česká knížka pro děti je zdrojem zábavy i výuky angličtiny a může se stát odrazovým můstkem na cestě do světa jazyků. Stejný příběh o malém štěněti je vyprávěn dvakrát: v češtině v plném rozsahu a v angličtině ve zkrácené a zjednodušené verzi doplněné obrázky. Jako bonus na stránkách nakladatelství najdete zdarma ke stažení pexeso s obrázky z knížky a také audionahrávku ve formátu mp3, na které je celý příběh v angličtině namluven rodilou mluvčí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Štěně Elza - Jitka Slavíčková - e-kniha , Smrtici hry steve robinson e kniha

Šité korálky - Jitka Sůsová - e-kniha

Šité korálky - Jitka Sůsová - e-kniha
Detail

eBook:,Na našem trhu se již objevilo několik knížek týkajících se postupů při výrobě šperků z korálků a jiných dalších materiálů, zatím však chybí kniha týkající se postupů při tvoření šperků šitých, při kterých stačí použít jen korálky, jehlu a nit. Podstatné je, že tyto techniky jsou něčím novým, neotřelým, neokoukaným, na čem si můžete vyzkoušet použití jehly a nitě úplně jiným způsobem, než na jaký jste zvyklé... a taky si připomenout časy našich babiček.. často se mi stalo, že mi kamarádky řekly - " tohle jsem přece viděla u babičky, když jsem byla malá, ta podobný náhrdelník mělaa"... a co může být hezčího, než si připomenout a oprášit staré techniky a dát jim nový kabát, styl a zapojit naši nekonečnou fantazii? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Šité korálky - Jitka Sůsová - e-kniha

Šité válečky - Jitka Sůsová - e-kniha

Šité válečky - Jitka Sůsová - e-kniha
Detail

eBook:,Zajímavé projekty v knize jsou tematicky zaměřeny na válečky z korálků šité různými technikami. Autorka ráda kombinuje materiály a barvy, snaží se projekty ladit tak, aby si mohl vybrat každý podle svého vkusu, šperky elegantnější, jemně laděné nebo barevně veselejší. Kniha má sloužit jako inspirace, rozvíjet fantazii a vézt k realizaci vlastních nápadů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Šité válečky - Jitka Sůsová - e-kniha

Rakovina prsu - Jitka Abrahámová - e-kniha

Rakovina prsu - Jitka Abrahámová - e-kniha
Detail

eBook:,Rakovina prsu patří k nejčastějším nádorovým onemocněním žen. Navzdory tomu, že bylo dosaženo značného pokroku v diagnóze i v léčbě, je procento úmrtí na tuto chorobu v naší zemi jedno z nejvyšších na světě. Jedním z důvodů tohoto stavu je skutečnost, že značná část onemocnění je diagnostikována pozdě, v pokročilém stádiu. Základním předpokladem úspěchu léčby je včasná diagnóza. Proto autorka ženy seznamuje s možností samovyšetřování, příčinami, příznaky a diagnostikou onemocnění. Dále se v publikaci věnuje problematice léčby (chirurgické, radiační, chemické a hormonální) a následné péče. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Rakovina prsu - Jitka Abrahámová - e-kniha

Pomáhající profese - Jitka Géringová - e-kniha

Pomáhající profese - Jitka Géringová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha je určena pracovníkům pomáhajících profesí od pedagogů a lektorů přes zdravotníky, sociální pracovníky až po terapeuty, tedy všem, kdo pracují s lidmi ve vztahu a používají k tomu svou osobnost. Nabízí čtenáři možnost nahlédnout do podivuhodných a obecně problematických zákoutí pomáhající profese a hledá způsob, jak s těmito místy smysluplně zacházet. Poodhaluje možné motivace k volbě těchto povolání a zamýšlí se nad odvrácenou stranou pomáhání. Druhá část knihy se věnuje popisu a vysvětlení artefiletiky, výtvarné a tvořivé metody, která může být účinným a bezpečným nástrojem na cestě osobního zkoumání a dotýkání se výše uvedených citlivých témat. Třetí část knihy pak představuje praktické ukázky, jak autorka používá práci s tělem a výtvarnými prostředky právě při zkoumání a poznávání aspektů spojených s problematickými místy pomáhajících profesí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pomáhající profese - Jitka Géringová - e-kniha

Temná duše - Jitka Lamplotová - e-kniha

Temná duše - Jitka Lamplotová - e-kniha
Detail

eBook:,Lee Carpenter žije v 19. století. Je mladý, nespoutaný a bohatý. Je miláčkem žen a má vše, nač si jen vzpomene. To se však změní jednoho dne, kdy do jeho života vstoupí záhadná žena. Kelly Davisová žije v současnosti. Je šťastně zamilovaná a právě dokončila střední školu. Její otec, uznávaný právník, dostane lukrativní pracovní nabídku a ona je nucena stěhovat se daleko, do cizí země, od všeho co má ráda.Ani Kelly, ani Lee netuší, že se jejich osudy střetnou ve starém anglickém městě. Ani jeden z nich nemá ponětí, jaký to bude mít vliv na jejich další život. Dokáže se Lee konečně vyrovnat se svojí temnou povahou a minulostí? A bude Kelly ochotná přijmout jeho tajemné a hrůzu nahánějící druhé já? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Temná duše - Jitka Lamplotová - e-kniha

Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha

Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha
Detail

eBook:,Vyrazte se Samíkem a indiánským dědou Bertem na průzkum zdravých hranic digitálna v dobrodružném příběhu plném borůvek, snových tygrů, přátelství i pokory k přírodě. Proč se do lesa odhazují odpadky?Proč se o telefonní budky už nikdo nestará?A proč se večer máma s tátou místo čtení pohádky občas zapomenou u smartphonů? Když se rodičům jejich svítící cihličky jednoho dne omylem roztříští o sklenici borůvkové marmelády, Samík dostane nápad: co kdyby zkusila celá rodina pár týdnů přežít bez nich? Nečekaný digitální detox nabere ještě vyšší obrátky na horské chatě šibalského dědy Berta... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chyť bizona! - Holasová Jitka - e-kniha

„Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

„Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha přináší na příkladu „pracovní služby“ jako celosvětově rozšířeného prostředku řešení nezaměstnanosti mladých lidí během hospodářských krizí nové poznatky o ideovém prostředí a nacionální praxi německé menšiny v meziválečném Československu. Umožňuje lépe porozumět jednání a stereotypům chování té části německé menšiny, která se definovala nacionálně a která ve třicátých letech 20. století nabývala na četnosti. Práce přibližuje na základě analýzy sociálního fenoménu, jak bývá také pracovní služba označována, postupné akreditování a implementaci projevů autoritativního myšlení vycházející z domácích zdrojů přizpůsobovaných formám říšského nacionálního socialismu v městských a venkovských podmínkách na sklonku existence republiky. Nabízí nové vhledy do vývoje německé menšiny v kontextu vývoje v Německu, které se ve sledovaném období dostávalo pod sílící tlak nacionálního socialismu. Publikace je koncipována převážně na základě výzkumu primárních pramenů rozličné povahy a je vedena úmyslem nabídnout širší odborné i laické veřejnosti pohled na dosud v české historiografii opomíjený historický jev, který svou povahou přispíval k zostřující se nacionální situaci meziválečného Československa a spoluutvářel militantní postoje části jeho německých obyvatel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako „Práce šlechtí!“ - Jitka Balcarová - e-kniha

Slupky minulosti - Jitka Prokšová - e-kniha

Slupky minulosti - Jitka Prokšová - e-kniha
Detail

eBook:,Dva muži a tři ženy. Každý z nich má problém. Každý z nich skrývá emoční zranění z minulosti. Odjíždějí na meditační kurz v šumavském podhůří, kde se stáváme svědky jejich vnitřních zápasů. Snaží se při nich odkrýt své vlastní já – nechat prasknout slupky minulosti a dostat se ke kdysi potlačeným dramatům. S vlastními běsy se potýká i vedoucí kurzu. Náhodným setkáním se v něm otevře starý pocit provinění a bolest ze ztráty syna… Kdo z nich obstojí a kdo dokáže s obsahem slupek žít? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Slupky minulosti - Jitka Prokšová - e-kniha

Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha

Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha
Detail

eBook:,Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Ve vyspělých ekonomikách lze pozorovat výrazný úbytek pracovních míst v průmyslových odvětvích a jejich přesun do oblasti služeb a kreativních činností. Autoři knihy poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho osobního přínosu, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Vedle rozpracování platformy kreativní ekonomiky, jejích možností a definováním jednotlivých pojmů autoři poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopade m na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů. Závěr knihy pak představuje nová teoreticko-metodologická východiska pro další výzkum problému "kreativní ekonomiky". (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Kreativní ekonomika - Jitka Kloudová - e-kniha

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha

Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha
Detail

eBook:,Když mi bylo dvacet, opovržlivě jsem koukala na všechny ty chudinky s kočárky. Na ty jejich povadlé nazelenalé tváře, neupravené vlasy, vytahaná trička a rozšmajdané boty. Takhle JÁ nikdy nedopadnu. Na můj šatník a kosmetickou taštičku nebude mít mateřství vůbec žádný vliv. Nikdy! A pak to začalo. Nejprve putovaly do zapomnění boty na podpatku. Protože zkuste zvedat kočárek do tramvaje na jehlách. Nejsem Reinhold Messner, ať žijí tenisky. Pak začaly mizet hedvábné halenky. Protože fleky od dětských přesnídávek nějakým záhadným způsobem přitahují mnohemvíc než výrazně levnější polyesterové kousky. Pápá, jakýkoli šperku na krk. Dítě se neptá, zda je řetízek designérský kousek, dítě trhá. Zní vám to povědomě? Jistěže ano. A je toho ještě mnohem víc! Protože jak zjistili američtí vědci, rozhodnutí mít dítě, je to nejhorší rozhodnutí, které můžete učinit. Budete mít méně spánku, méně peněz a méně sexu! Takže vítejte ve světě mateřství… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mateřství jako z reklamy (na Lexaurin) - Petra Hřebíková - e-kniha

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Smích v televizní reklamě - Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková - e-kniha

Reklama (978-80-247-3492-7)

Reklama (978-80-247-3492-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co... (alza.cz)

Podobné produkty ako Reklama (978-80-247-3492-7)

Šité korálky II - Jitka Sůsová - e-kniha

Šité korálky II - Jitka Sůsová - e-kniha
Detail

eBook:,Autorka touto knihou navazuje na předchozí úspěšnou publikaci Šité korálky. Projekty v této knize jsou již o něco náročnější a předpokládají alespoň částečné zvládnutí základů popsaných v prvním díle. Publikace přináší opět spoustu nových zajímavých korálkových nápadů, ale zaměřuje se i na teenagery. Tedy kromě uvedení "elegantníchh" šperků pro každou příležitost, se věnuje i nápadům poněkud "bláznivějšímm" s využitím méně tradičních materiálů, jako je plsť, kov, měděné dráty aj. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Šité korálky II - Jitka Sůsová - e-kniha

Případ čurací panny - Jitka Ludvíková - e-kniha

Případ čurací panny - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Je únor. Většina lidí tráví dny sledováním přenosů z olympijských her, ale lidé z charity vyrážejí do ulic, aby rozdali jídlo a deky potřebným. Vypadá to na poklidnou směnu, než za zastrčenou popelnicí v Holešovické tržnici naleznou tělo mrtvého muže. Vše nasvědčuje tomu, že jde o bezdomovce, ale postupně se vynořují indicie, které naznačují, že mrtvý pochází z lepších kruhů. Kdo to je a proč byl zavražděn? To je úkol pro vyšetřovatele Pavla Matouše z pražské kriminálky. Odhalit vraha však není snadné, protože lidí, kteří budou z jeho smrti profitovat, je hodně. Ještě víc těch, kteří by si jeho smrt přáli… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Případ čurací panny - Jitka Ludvíková - e-kniha

V ruském zajetí - Zabloudilová Jitka - e-kniha

V ruském zajetí - Zabloudilová Jitka - e-kniha
Detail

eBook:,První světová válka přinesla natolik masivní počty zajatců válečných i civilních (odhady hovoří o 7 až 10 milionech), že významně změnila dosavadní pojetí pojmu „zajetí“. To totiž bylo dlouho v historii světových válečných konfliktů věcí sice obvyklou, ale podružnou. Kniha, čerpající z tisíců stran dochovaných archiválií, mapuje život zajatých Čechů i Slováků v Rusku a unikátní jev, kterým bylo vytváření zajateckých organizací. Ty se totiž postupně staly jediným zdrojem doplňování dobrovolníků pro rostoucí československé vojsko v Rusku. Kniha představuje vývoj institucionálního řešení otázky zajatých Čechů v Rusku, ale přináší také řadu příběhů z konkrétních zajateckých táborů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako V ruském zajetí - Zabloudilová Jitka - e-kniha

Dovolená očima delegátky - Jitka Herzánová - e-kniha

Dovolená očima delegátky - Jitka Herzánová - e-kniha
Detail

eBook:,Byli jste někdy na dovolené s cestovní kanceláří? Staral se tam o vás delegát? Jaký byl? Ochotný, milý, drzý, k ničemu? Záviděli jste mu, že se může celé léto válet po pláži, a ještě je za to placený? A napadlo Vás někdy, jak celou sezonu letních dovolených vnímá on? Zvu Vás na exkurzi do tří horkých řeckých dní z pohledu delegátky. Knížka k zasmání i k zamyšlení vám zajisté zpříjemní čas nejen na dovolené. Věřím, že většina z vás po jejím přečtení již nikdy nepocítí potřebu zvyšovat hlas na jakéhokoli pracovníka z oblasti služeb. Jako bonus se během četby seznámíte s přibližně padesáti nejčastěji používanými řeckými frázemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dovolená očima delegátky - Jitka Herzánová - e-kniha

Hra o život - Jitka Lamplotová - e-kniha

Hra o život - Jitka Lamplotová - e-kniha
Detail

eBook:,Lee se proti své vůli stává upírským králem a jeho lepší já prochází tvrdou zkouškou. Na scéně se objevují vlkodlaci a o nesnáze rázem není nouze. Problémy s kralováním se také tvrdě podepisují i na Leeově vztahu s jeho dívkou. Kelly zjišťuje, že život s upírem není tak snadný, jak si původně představovala. Trápí ji zlé sny, neustálé obavy o Leea a hlavně žárlivost. I neobvyklé změny v jeho chování jsou pro ni záhadou. Není proto divu, že občas zatouží po obyčejném vztahu. Kdyby však tušili, že ve hře o Leeův život existuje skrytý hráč, všechny jejich problémy by byly malicherné. V pozadí některých událostí stojí někdo, kdo si nepřeje, aby byl Lee šťastný. Jak dopadne konečný boj o Leeův život? Kdo bude vítěz? A kdo poražený? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hra o život - Jitka Lamplotová - e-kniha

Myslet srdcem - Jitka Juliet Navrátilová - e-kniha

Myslet srdcem - Jitka Juliet Navrátilová - e-kniha
Detail

eBook:,Když Jitka onemocní vážnou autoimunitní nemocí, řeší to neortodoxně. Místo lékařů poslechne hlas svého srdce, který ji nabádá ukončit dlouholetý partnerský vztah, opustit domov a odjet sama do Latinské Ameriky vyléčit se s pomocí místní prastaré medicíny. Její příběh je o dvou cestách. Dobrodružné cestě, která ji vede amazonským pralesem, horami, pouští a pobřežím po celém latinskoamerickém kontinentu. A pak je tu další, ne méně dobrodružná cesta do jejího nitra a za hranice běžného vědomí, přes které ji přenese psychedelická rostlinná medicína ayahuasky a San Pedra. Tento nevšední, ale poutavý cestopis tak vypraví o důvěře, odhodlání a snaze porozumět nemoci a tím i sobě. Jitka Juliet Navrátilová žije od mládí v Londýně, kde pracuje jako profesionální průvodkyně. Její největší vášní je cestování. Půlku života se rovněž zabývá technikami osobního rozvoje, ženskou spiritualitou a šamanismem. Toto vše se prolíná v jejím debutu Myslet srdcem. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Myslet srdcem - Jitka Juliet Navrátilová - e-kniha

Encyklopedie keltské mytologie - Jitka Vlčková - e-kniha

Encyklopedie keltské mytologie - Jitka Vlčková - e-kniha
Detail

eBook:,Historička a archeoložka J. Vlčková představuje čtenářům svět svébytných keltských mýtů, tak jak je doložen písemnými prameny, archeologickými výzkumy, ale i jejich pozdějším zpracováním, mj. v pověstném Artušovském cyklu, který vstoupil do obecného povědomí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Encyklopedie keltské mytologie - Jitka Vlčková - e-kniha

Grilujeme po česku - Jitka Forejtová - e-kniha

Grilujeme po česku - Jitka Forejtová - e-kniha
Detail

eBook:,Žádné složité recepty ani exotické přísady, snadná dostupnost použitých ingrediencí, pestrost nabízených grilovaných lahůdek, přehlednost jejich řazení a především obrovské zkušenosti autorky receptů - to jsou hlavní přednosti této knížky, vybavené množstvím barevných fotografií. Byla sepsána pro všechny ty, kdo si chtějí na grilu připravit nejrůznější pochoutky, aniž by museli sahat hluboko do kapsy, a mají zájem ochutnat něco typicky českého. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Grilujeme po česku - Jitka Forejtová - e-kniha
reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha, jiri suchy jitka molavcova koncert cd, tri harosi na sicilii jiri kostur e kniha, bez iluzi o svete kolem nas jiri weigl e kniha, slovnik cirkevniho prava zaboj horak jiri rajmund tretera e kniha, osetrovatelstvi osetrovatelske postupy pro zdravotnicke asistenty jitka huskova petra kasna e kniha, keep calm and speak vetna stavba 1 cas pritomny jiri janda e kniha, Reklama ...vážně!? (), Reklama ...vážně!? 4 (), Reklama ...vážně!? 2 (), Reklama ...vážně!? 3 (), jiri jurecka, houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha, stin minulosti kristin colli e kniha, sbirka kosti kathy reichs e kniha, pan selfridge lindy woodhead e kniha, temne leto dan simmons e kniha, vreteno osudu otomar dvorak e kniha, ota pavel aleksander kaczorowski e kniha, zamrzla produktivita milos toman e kniha, smrtici hry steve robinson e kniha