Veletrhy a výstavy - jitka vysekalová, monika hrubalová, jana girgašová - e-kniha

Produkt Veletrhy a výstavy - jitka vysekalová, monika hrubalová, jana girgašová - e-kniha sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Veletrhy a výstavy - jitka vysekalová, monika hrubalová, jana girgašová - e-kniha upraviť a produkt hľadať znova.

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha

Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha
Detail

eBook:,Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy - Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová - e-kniha , Veletrhy a výstavy (80-247-0894-9)

Veletrhy a výstavy (80-247-0894-9)

Veletrhy a výstavy (80-247-0894-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová, 160 stran Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu. (alza.cz)

Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy (80-247-0894-9) , Pleteni kosiku monika kralikova e kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Detail

eBook:,Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha , Reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Osetrovatelstvi osetrovatelske postupy pro zdravotnicke asistenty jitka huskova petra kasna e kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha , Knoblochová monika, semerádová jana , fleková hana: sonáty pro klavír s doprovodem flétny a violonce (su4106-2)

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha

Detail

eBook: Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová - e-kniha , Siva a parvati josef fric e kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha

Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha
Detail

eBook:,Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová - e-kniha , Blato pot a slzy bear grylls e kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha houževnatost za výhodnou cenu

Veletrhy a výstavy - Dušan Pavlů

Detail

Veletrhy a výstavy – jsou fenoménem teprve až moderní doby, který má své kořeny v průmyslové revoluci, nebo jsou respektovaným zdrojem nejprve ryze komerčních komunikací v podmínkách Česka (Czechia) kolem 10. století našeho letopočtu, kdy se začíná konstituovat obchodní svět kolem venkovských a posléze městských trhů? Jsou dnes skutečně nástrojem komunikace nejrůznějších informací, obohacují člověka novými poznatky ze světa spotřeby, materiální výroby, energetiky, zemědělství, kultury, zdravotnictví, životního prostředí, vzdělávání, vědy a techniky, inovací, vynálezů, nových módních a designérských trendů a řady dalších sfér bohatosti lidského prožívání každodenního světa? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Veletrhy a výstavy - Dušan Pavlů , Neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha , Lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha
Detail

eBook:,První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování. Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů. Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života. Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek - e-kniha , Monika silverguard (vpmatr1225nad)

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan , Monika levandule (vpmatr1204nad)

Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová - e-kniha

Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová - e-kniha
Detail

eBook:,Na trhu ojedinělá publikace se zaměřuje na turismus v ekonomických souvislostech. Je určena studentům škol zaměřených na turismus a institucím zabývajícím se jeho rozvojem na národní, regionální a lokální úrovni. Nové vydání je rozšířené o problematiku produktu turismu a konkurenceschopnost destinací turismu. Zásadně je aktualizována problematika turismu v národní ekonomice obecně a problematika pasivního, aktivního a domácího turismu České republiky. Aktualizována je i tematika turismu ČR v kontextu členství v EU. První část publikace se zabývá obecnými základy turismu, zahrnujícími mimo jiné jeho typologii a terminologii. Značná pozornost je věnována i teorii trhu turismu, tedy nabídce a poptávce i ceně v turismu. Další část knihy pojednává o statistickém monitoringu turismu v ČR a zejména o analýze vlivů turismu na národní ekonomiku se zaměřením na ekonomiku ČR a jejich vyhodnocení pomocí platební bilance a satelitního účtu. V publikaci jsou dále řešeny základní charakteristiky vývoje a současného stavu turismu ČR se zaměřením na aktivní, pasivní a domácí turismus a spotřební chování účastníků turismu. Autorky se zabývají též organizační a řídicí strukturou turismu ČR. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Ekonomika turismu - Monika Palatková, Jitka Zichová - e-kniha , Monika medicott (vpmatr1218nad)

Nový občanský zákoník - Petr Novotný, Monika Novotná, Jitka Ivičičová, Monika Štýsová - e-kniha

Nový občanský zákoník - Petr Novotný, Monika Novotná, Jitka Ivičičová, Monika Štýsová - e-kniha
Detail

eBook:,Orientujte se v novém občanském zákoníku! Udělejte si jasno v pojmech a v základních zásadách, které přináší tento zcela nový předpis! Budete to potřebovat v každodenním životě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nový občanský zákoník - Petr Novotný, Monika Novotná, Jitka Ivičičová, Monika Štýsová - e-kniha , Monika lyocell (vpmatr1211nad)

Marketing - Jitka Vysekalová

Marketing - Jitka Vysekalová
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Jitka Vysekalová , Monika úplet (vpmatr1232nad)

Fyziologie dýchání - Jana Slavíková, Jitka Švíglerová - e-kniha

Fyziologie dýchání - Jana Slavíková, Jitka Švíglerová - e-kniha
Detail

eBook:,Tento učební text obsahuje přednášky z Fyziologie dýchání a je určen pro studenty programu Všeobecné lékařství na Lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Plzni. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fyziologie dýchání - Jana Slavíková, Jitka Švíglerová - e-kniha , Houbarka viktorie hanisova e kniha

Roma boy - Jitka Štichauerová, Jan Bendig - e-kniha

Detail

eBook: Život mu připravil řadu překážek. Jan Bendig je ale všechny postupně překonává a plní si svůj sen. Romský kluk s mimořádným hudebním talentem poprvé zazářil v soutěži SuperStar a následně zamířil na hvězdné nebe českého showbyznysu. V této upřímné zpovědi odpovídá na otázky o své kariéře, těžkých začátcích i nenávistných útocích, kterým kvůli své sexuální orientaci i barvě pleti musel čelit. Jana Bendiga nyní poznáte také očima jeho nejbližších a prostřednictvím dosud nezveřejněných fotografií! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Roma boy - Jitka Štichauerová, Jan Bendig - e-kniha , Korist paul finch e kniha

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová

Detail

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová , Madarsko richard prazak e kniha

Marketing - Vysekalová Jitka

Marketing - Vysekalová Jitka
Detail

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT. (patro.cz)

Podobné produkty ako Marketing - Vysekalová Jitka , Buzicci jan folny e kniha

A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha

Detail

eBook: A proč ne! je výjimečnou knihou, jejíž obsah tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o téma aktuální, často diskutované, ale také spojené s řadou otázek, se kterými si mnozí pedagogové, další odborníci a rodinní příslušníci nevědí rady. Ve formě rozhovoru studentů s jejich pedagogem nechává čtenáře neformálním způsobem nahlédnout do zákulisí školy, která má s integrací bohaté zkušenosti. Co o knize říká jeden z jejích autorů? Adam: Příručky jsou plné rad expertů, které vycházejí z nejpropracovanějších výzkumů. My se ale budeme snažit o pohled opačný, který já osobně považuju za mnohem důležitější. Vyslechneme názor vedení, který zastává Jitka Kendíková, ředitelka Základní školy a Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského v Praze a pokusíme se na něj reagovat. Spolu s Honzou přidáme názor a zkušenosti studentů, jež jsou v drtivé většině příruček opomíjeny. Doufáme, že naší knihou pomůžeme jak rodičům, tak expertům... (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako A proč ne? - Jitka Kendíková, Jan Mazel, Adam Sládek - e-kniha , Hadka petra nachtmanova e kniha

Nový občanský zákoník - Petr Novotný, Jitka Ivičičová, Petra Budíková, Kristina Kedroňová, Monika Štýsová, Ilona Černochová - e-kniha

Nový občanský zákoník - Petr Novotný, Jitka Ivičičová, Petra Budíková, Kristina Kedroňová, Monika Štýsová, Ilona Černochová - e-kniha
Detail

eBook:,Orientujte se v novém občanském zákoníku! Právní jednání, nová specifika smluv, koupě, nájem a pacht, úvěr, zájezd, díl a pojištění – hledejte v knize! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nový občanský zákoník - Petr Novotný, Jitka Ivičičová, Petra Budíková, Kristina Kedroňová, Monika Štýsová, Ilona Černochová - e-kniha , Slib lisa kleypas e kniha

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka , Kra pavel obluk e kniha

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek
Detail

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe! (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu - Jitka Vysekalová, Karel Voříšek , Site petra dvorakova e kniha

Malináda - Monika Petráková - e-kniha

Malináda - Monika Petráková - e-kniha
Detail

eBook:,Jsou ženy, které jsou romantické, věří na lásku a dívají se na svět růžovými brýlemi. Jsou ženy, které mají s romantikou a láskou špatné zkušenosti, a jen občas se k nim s nedůvěrou vracejí. Mezi tím leží spousta obětí, zklamání, bolesti a zoufalství. Hrdinku knihy Malináda poznáváme ve chvíli, kdy bilancuje skončený vztah s mužem, kterému obětovala všechno, co mohla. Dala mu svoji lásku, tělo, peníze, sny. Zpřetrhala kvůli němu svazky se svými přáteli. Po nocích mu pomáhala s podnikáním. Dokázala se vydat z posledních peněz jen kvůli tomu, aby mu koupila jeho vysněné tričko. Snila o jejich spokojené budoucnosti. Nakonec se pro něj vzdala i mateřství. Odměnou jí bylo pasivní mlčení, a potom strohé odmítnutí, pronesené do sluchátka telefonu. Jaké to je, když mladá žena obětuje všechno pro někoho, kdo není ani tolik chlap, aby se s ní rozešel tváří v tvář? Má taková bolest a zoufalství ještě lidské měřítko? Je sdělitelný pocit někoho, kdo se vzdal všeho, a byl za to zavržen jako nemocný s nakažlivou chorobou? Žijeme v době, která nepřeje emocím a jejich skutečným prožitkům. Naše životy se přesouvají do virtuálního světa sociálních sítí, kde o emocích a citech píšeme ve zkratkách. Přesto ale stále žijeme opravdové životy, a tak jako je opravdová naše radost, je opravdová i bolest z toho, když nás někdo zraní. Malináda je příběh o proměně z naivního téměř dítěte v samostatnou dospělou ženu. Malináda je kniha nejen o tom, jak se z lásky dostat až na úplné dno, ale především o tom, jak se znovu zvednout. Není to příběh červené knihovny. Je to příběh testovaný na lidech. Monika Petráková Monika Petráková se narodila v roce 1983. Vyrostla v malé vesnici, ve Středních Čechách. V současné době žije a pracuje v Praze. Do své autorské tvorby promítá fragmenty svých vlastních prožitků, nebo se inspiruje životními osudy lidí, které dobře zná. Od roku 2010 je úspěšnou blogerkou na serveru Lidovky.cz. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Malináda - Monika Petráková - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha konec prokrastinace za výhodnou cenu

Milovánky - Monika Petráková - e-kniha

Milovánky - Monika Petráková - e-kniha
Detail

eBook:,Bude jí brzy třicet. Nemá manžela ani super postavu a vážně uvažuje nad tím, zda by ji unesly punčocháče, kdyby se na nich pokusila oběsit. Hlavní hrdinku povídek ze skutečného života průměrné třicítky si musíte zamilovat. Její příběhy jsou laskavé, plné sebeironického humoru. Muži proplouvají jejím životem jako odstíny na paletě barev, až vytvoří jeden obraz. Milovánky. Můžete se s ní smát, soucítit, zuřit a přemýšlet. Jisté ovšem je, že se alespoň v jednom z jejích vyprávění najdete. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Milovánky - Monika Petráková - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha nastavení mysli za výhodnou cenu

Vigil - Monika Šimkovičová - e-kniha

Vigil - Monika Šimkovičová - e-kniha
Detail

eBook:,Úžasný objav! Jedna pilulka nahradí 9 hodín spánku. Budúcnosť patrí tým, ktorí nepotrebujú spať. Budúcnosť patrí Vigilom. Martha sa stáva jedným z prvých Vigilov. Dostáva sa do spoločnosti ľudí, ktorí majú všetok čas sveta. Zvláda tak množstvo činností, na ktoré nebol predtým čas. Pri jednej návšteve verejnej knižnice stretáva Vincenta, šarmantného gentlemana, ktorý ale vehementne odmieta možnosť vzdať sa spánku. Ako môže dopadnúť vzťah Spiaceho a Bdejúceho? Samuel je talentovaný umelec. Aby bol viac aktívny, pomáha si konzumáciouLilly, ktoré majú silu kokaínu, ale bez jeho negatívnych vedľajších účinkov. Akonáhle sa dozvedá o existencii preparátu R24, neváha. Má tak viac časuna tvorbu, ale absencia snov začína mať vplyv na jeho dielo. Samuel sa postupne mení…Claudia je človek od prírody nesebecký a nedokáže veci nechať plynúť len tak. To naozaj nikto nevidí, čo konzumácia R24 spôsobuje? Nenávidí ho a všemožne sa snaží, aby sa celý svet dozvedel pravdu. Skúsený a ambiciózny obchodník Peter sa rozhodne pomôcť firme Roden Medical24 a stáva sa jej riaditeľom. Stará sa o obchodnú stránku veci a dúfa, že výrobok R24 i spoločnosť raz pomôžu celému svetu. Naivná aktivistka,ktorá sa nabúrala do ich systému však robí všetko pre to, aby Peter neuspel… Ondrey bol rovnako ako Roden fascinovaný možnosťou nahradiť spánok preparátom. Keď sa im konečne podarilo nájsť to správne zloženie, Ondrey začal váhať. Čo ak to nebude mať len pozitívne dopady? Roden má iné predstavy a svojou tvrdohlavosťou donúti Ondreya k odchodu. Ten sám v ústraní tajne pracuje na tom, aby človek mohol opäť spať… Šesť príbehov, šesť rozprávačov, šesť rôznych uhlov pohľadu. Všetky sa vzájomne prelínajú a dávajú čitateľovi možnosť prikloniť sa na rôzne strany. Ako mnohé iné sci-fi, i tento príbeh vo svojej podstate nenápadne nadhadzuje otázky o zmysle života i samotnej podstate ľudstva, na ktoré si však musí odpovedať každý čitateľ sám. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Vigil - Monika Šimkovičová - e-kniha , Balíček e-kniha a audiokniha válka umění za výhodnou cenu

Caligo - Monika Šimkovičová - e-kniha

Caligo - Monika Šimkovičová - e-kniha
Detail

eBook:,Zem sa stáva neobývateľnou. Ignorantské správanie ľudí ju priviedlo na pokraj existencie a zdá sa, že cesta späť je nemožná. Veľká skupina ľudí sa chystá Zem opustiť a začať nový život na planéte SOLU. Posledná generácia dospievajúcich, ktorí sa narodili už ako Vigilovia, odmieta Zem opustiť. Pod vedením charizmatického Ervyna hľadajú útočisko na miestach, ktorým sa z akéhosi záhadného dôvodu prírodné katastrofy vyhýbajú. Je bezpečie týchto miest naozaj len náhoda? Ditariovia, vzácna skupina ľudí s fenomenálnou pamäťou, odovzdávajú svoje spomienky spoločnosti S.P.E.R.A. a pomáhajú tak uchovať informácie o Zemi. Ľudia totiž postupne strácajú pamäť. Stále viac a viac. Čo sa deje so spomienkami, ktoré dobrovoľne venujú výskumu? Andrea, jedna z mála ľudí z tejto skupiny, je pod tlakom doktora Simona. Núti ju, aby sa vo svojich najsilnejších spomienkach otočila a pohla iným smerom. Dá sa v spomienke otočiť smerom dozadu a vnímať veci, ktoré sme predtým nevideli? A čomu to má poslúžiť? Calix, rastlina s červenými kvetmi nevídanej krásy, začína po odlete časti ľudstva vyrastať na všetkých miestach zeme. Aj tie najvyprahnutejšie miesta sú odrazu celé obrastené touto zvláštnou rastlinou. Kde sa nabrala? Ako je možné, že dokáže prežiť tam, kde už prestal život prakticky existovať? Vigilovia a Spiaci. Podarí sa im spoločne zvrátiť zánik Zeme? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Caligo - Monika Šimkovičová - e-kniha , Zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e kniha

Hafani - Monika Seidlová - e-kniha

Hafani - Monika Seidlová - e-kniha
Detail

eBook:,Róza je vedoucí lifestylového magazínu pro ženy a jako novinářka je zvyklá řešit lecjaké situace. Ale na to, že si manžel najde milenku (nevěrník mizernej), připravená nebyla. Ani na to, že přijde o práci („omlazujeme!“). A tak se z luxusního společného bytu (manželka i milenka se do něj prostě najednou nevejdou) odstěhuje do pronajatého 1+1 a zatím přijme práci redaktorky na webu o domácích mazlíčcích. Aby měla ke své nové práci dostatek inspirace, syn Adam své matce přinese jako dárek štěně labradora, které někdo odložil. Róza radostí z nečekaného dárku zrovna neoplývá a myslí si, že je asi poslední člověk na světě, který by měl mít psa. Nejen že místo rozhovorů s celebritami teď píše texty o klíšťatech a kočičích záchodech, ale najednou místo návštěv vernisáží a divadelních premiér kličkuje v noci mezi exkrementy na psí loučce a ráno při venčení si povídá hlavně s důchodci a bezdomovci. Ocitá se ve světě lidí, které spojuje to, že mají psa. Ale není si jistá, že je tohle život, který chce vést. Přesto, že z některých pejskařů se stávají její přátelé. A přesto, že svět celebrit a pejskařů se jí daří propojovat. A stále také neví, jestli si chce štěně nechat. Kde by ale jinak skončilo? V útulku? Co když je Róza někdo, kdo má život téhle malé „psiny“, kterou pojmenuje Madla Labradorová, změnit? A jak Madla změní život zase jí? A to Róza navíc ani netuší, že její labradoří holka – „psina“ Madla Labradorová – stejně jako ostatní psi život svých páníčků a paniček patřičně sarkasticky komentují. Kniha je doplněna s textem ladícími ilustracemi Lukáše Jandíka. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Hafani - Monika Seidlová - e-kniha , Mstitel jan erik fjell e kniha

Podvedená - Monika Knápková - e-kniha

Podvedená - Monika Knápková - e-kniha
Detail

eBook:,Důvěra a rodina pro třiceti čtyř letou Emu znamenají víc než cokoliv jiného. Žije s manželem Petrem a s devítiletým synem Samem klidným životem, i když se stále nemohou vyrovnat s bolestnou ztrátou – smrtí mladší dcerky Nikolky. Jejich vztah prošel krizí, ale oba dva to ustáli a zdálo se, že je už nemůže nic rozdělit. Do života Emy se ale znenadání vrátí její první velká láska, Dan. Před lety je rozdělila fatální chyba, za kterou oba dva zaplatili vysokou cenu. Ema je jeho návratem zaskočená a má pocit, že ho vlastně nikdy nepřestala milovat. Rozmýšlí se, zda má podvádět svého muže a žít dva životy, nebo se od charismatického Dana držet stranou. Je to jen chtíč po vášni, která jí doma schází, nebo vzkříšená láska? Sama nezná odpovědi na otázky a bohužel brzy zjistí, proč se Dan objevil, a také se dozví, že její manžel má velké tajemství, které jí od základu změní život. Koho si nakonec Ema vybere a jak s ní život zatočí, si můžete přečíst v napínavém románu Podvedená. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Podvedená - Monika Knápková - e-kniha , Anna boleynova alison weirova e kniha

Nedotknutelný - Monika Wurmová - e-kniha

Detail

eBook: Ráhul, mladík z indické Bombaje, se živí čištěním veřejných toalet a příležitostným okrádáním turistů. Je příslušníkem nejnižší společenské kasty nedotknutelných a život pro něj nemá smysl. S Julijou, naivní a chudou dívkou z Ukrajiny, se život nemazlí. Přesto se rozhodne vzepřít svému údělu a odjede hledat štěstí do ciziny. Místo vytouženého klidného života ale nalézá jen lidskou chamtivost, opovržení a krutost. Co všechno zvládnou dva mladí lidé vytrpět, než se jejich osudy spojí a propletou? A přinese jim vůbec toto osudové setkání štěstí? Tragicko-romantický příběh o ztrátách, bezhlavé odvaze, bezedné naději a čiré lásce. Kniha, která vás naučí vnímat život jinak. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Nedotknutelný - Monika Wurmová - e-kniha

Pakáž - Monika Helferová - e-kniha

Detail

eBook: Proč Josef nikdy nepromluvil se svou dcerou? Uznávaná rakouská autorka Monika Helferová se v románovém zpracování vrací k vlastním kořenům a zkoumá detaily zásadních událostí, jež předcházely narození její matky, „spratka“. Matčino početí provázely neurčité okolnosti, které způsobily, že ji otec absolutně ignoroval, nezajímal se o ni, nikdy v životě se na ni ani nepodíval. Autorka rekonstruuje osud prarodičů Josefa a krásné Marie na pozadí první světové války, kdy se svými dětmi živoří na venkově na okraji společnosti. Když je Josef odveden do armády, Maria a děti se stávají závislými na ochraně starosty. Do kraje přijíždí okouzlující cizinec Georg, který jednoho dne bez pozvání zaklepe na dveře „pakáže“.  Helferová si všímá morálních hodnot doby, jež různé postavy jejího vyprávění různě vnímaly a interpretovaly, a poukazuje na vliv minulosti na budoucnost každého člověka. Z vlastních vzpomínek a z vyprávění příbuzných skládá ztracený svět zapadlé horské vesnice na počátku 20. století a podmanivým jazykem poodhaluje jedno rodinné tajemství. Rakouská spisovatelka Monika Helferová (*1947) se narodila a žije ve Vorarlbersku. Je autorkou povídek, románů, divadelních textů a knížek pro děti, za něž obdržela mnoho literárních ocenění. Poslední z nich – Schubartovu literární cenu – získala v roce 2021 právě za román Pakáž. Titul se rovněž dlouho držel na předních příčkách prestižního žebříčku nejprodávanějších knih časopisu Der Spiegel.  Pakáž je prvním dílem volné trilogie, v níž autorka líčí osudy své rodiny. Následuje román Vati (Tatínek, 2021), který byl roku 2021 nominován do užšího výběru na Německou knižní cenu, a vzpomínkovou řadu uzavírá dílo s názvem Löwenherz (Lví srdce, 2022). Monika Helferová je provdaná za spisovatele Michaela Köhlmeiera, s nímž také literárně tvoří. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pakáž - Monika Helferová - e-kniha

Tchyně - Monika Rosová - e-kniha

Detail

eBook: Vtipy o tchyních jsou staré snad jako lidstvo samo a každý nějaký známe. Jenže co se stane, když se vtip změní v realitu? Co když najednou zjistíte, že ta zdánlivě milá a přívětivá paní je ve skutečnosti pořádná furie?S tímto nepěkným zjištěním a novou životní situací se musí poprat i Alice, která už vlastně vůbec neví, jaké to je mít normální tchyni. Někdy je to na psychiatra, někdy na vraždu... Hlavně, když do toho začnou vstupovat další členové manželovy prapodivné rodiny. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tchyně - Monika Rosová - e-kniha

Yannis - Monika Sonnenberg - e-kniha

Detail

eBook: Láska ve všech možných variacích – tak by se dal stručně shrnout obsah této knihy. Jedná se o romantické vyprávění o pěti generacích jednoho bohatého rodu. Ústřední postavu vytváří krasavec Yannis, který do příběhu vnese i spoustu erotiky. Neméně důležitou postavou je Češka Laura. Společně s Yannim vám povypráví o zajímavých lidech, které na své životní pouti poznali. Koráb života s toto rodinou proplouval nejen klidnými vodami, ale často jej zmítaly i silné bouře a obrovské vlny. Dopluje bezpečně do přístavu? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Yannis - Monika Sonnenberg - e-kniha

fakbuk.com - Monika Palušová - e-kniha

Detail

eBook: Siete sú super, pokiaľ sa v nich nezamotáte. Keď už klamať, tak presvedčivo a nezanechávať stopy. Ak už sa klamstvo odhalí, tváriť sa, že sa nič nedeje. Tak také jednoduché to však Dano nemá. Manželka chce vedieť stále viac a donúti ho odkryť celý svoj niekoľkoročný virtuálno-reálny život. Keďže nie je v poriadku ani ona, nedaruje nikomu nič. Chúdence deti. A manžel. Ak chcete vedieť, čo a ako sa dá hľadať a nájsť na sociálnych sieťach a najmä, o čo sa tam dá prísť, vitajte na fakbuku. Monika Pálušová (1.1.1978, Považská Bystrica) Po dokončení štúdia slovenského jazyka a estetiky na FF PU učila na cirkevnom gymnáziu. Pracovala v lokálnej televízii, novinách, v rozhlase aj v súkromnej televízii. Je vydatá a má tri deti. Žije a tvorí v UK. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako fakbuk.com - Monika Palušová - e-kniha

Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha

Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha pojednává o technice spékaného skla, kterou si bude moci po přečtení a nastudování základních technických informací, vyzkoušet každý sám i v domácích podmínkách. Pomocí této techniky je možné vyrobit si jednoduché pěkné šperky, od samostantných přívěšků až po celé sety, skleněnou podložku pod hrnek nebo různé dekorační panely do oken či na zeď, a pod. Všechny postupy jsou podrobně vysvětleny a na postupových fotografiích znázorněny tak, aby je zvládli i naprostí začátečníci. Kniha je určena všem, kteří rádi tvoří něco krásného a originálního. A o tom právě spékané sklo je. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fusing - Jitka Dlouhá - e-kniha

Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha

Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha
Detail

eBook:,Kniha přináší 28 keramických projektů a 12 dalších variant, které rozšíří oblíbené výtvarné téma ročních dob o další možnosti v oblasti modelování. Najdete zde přehledné pracovní postupy ve dvou stupních obtížnosti, v psané i fotografické podobě, které vám krok za krokem pomohou při vytváření zvířátek, rostlin a dalších drobných předmětů. Vše doplňují dobré rady vycházející z autorčiných zkušeností. Autorka se zaměřuje zejména na keramiku vytvářenou z plátu, modelování z hroudy a z válečků, ale představuje také používání sádrových licích forem, získáte dovednosti v oblasti zdobení lepenými tvary, otiskováním, prořezáváním, děrováním aj. Při barevném dekorování keramiky si osvojíte zdobení engobami, oxidy kovů, glazurami, sklem a dalšími materiály. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Keramika - Jitka Ščerbová - e-kniha

Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha

Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha
Detail

eBook:,Cardmaking představuje soubor různých technik, kterými vytváříme originální papírová přání, knižní záložky, darovací obálky, pozvánky, jmenovky, ozdobné visačky, obaly a krabičky, adventní kalendáře apod. Zároveň tak nazýváme zájmovou dekorativní činnost, jež díky kreativnímu a relaxačnímu charakteru oslovuje stále více nadšenců po celém světě. Cardmaking vzešel ze scrapbookingu (tvorba fotoalb a deníků), dnes mají společné zejména materiály a techniky. Tato publikace je určena všem, kteří rádi vytvářejí papírová blahopřání, pozvánky, dárkové krabičky, záložky a další papírové drobnosti z oblasti cardmakingu. Kniha nabízí tvůrcům možnosti, jak pracovat s výtvarnými prostředky, jako jsou barevné kombinace nebo plošné i prostorové ozdoby. Na příkladech kompozic ukazuje, jak je lze uspořádat a čím doplnit. Informace doprovázejí názorné fotografie více než stovky projektů i praktické rady, jak se vyhnout úskalím, která se mohou v průběhu tvorby vyskytnout. Dále kniha seznamuje s 20 cardmakingovými styly, představuje jejich hlavní prvky a uvádí též další zdroje inspirace z mezinárodního cardmakingového designu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Cardmaking - Jitka Ščerbová - e-kniha

Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha

Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha
Detail

eBook:,Lymfotaping přináší žádaný a efektivní doplněk ke standardní léčbě otoků. Autoři se tentokrát specificky zaměřují na možnost ovlivnění lymfatického a s ním úzce souvisejícího kardiovaskulárního systému pomocí lymfotapu. Kniha nabízí rekapitulaci a rozšíření potřebných znalostí tejpování tak, aby čtenáři byli schopni plynule navázat aplikací lymfotapu. Obsah se zabývá problematikou poúrazových a pooperačních otoků, ale také lymfedémy, včetně možnosti alternativních drenážních cest lymfotapem. Pozornost je věnována i ošetření jizev. Kniha je primárně určena pro lymfoterapeuty z řad rehabilitačních lékařů, fyzioterapeutů, ergoterapeutů, zdravotních sester, masérů a jiných lékařských a nelékařských odborníků. Dále je vhodná pro studenty, a to zejména nelékařských bakalářských a magisterských oborů specializujících se na zdravotnictví. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Lymfotaping - Jitka Kobrová - e-kniha

Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha

Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Miloš Weber je bohatý pražský podnikatel, kterému v životě všechno vychází. Má úspěch, peníze a nenasytnou touhu po krásných ženách. Štěstí ho ale opouští ve chvíli, kdy hospodyně nalezne tělo jeho mrtvé manželky. Zdánlivě vše vypadá na nešťastnou nehodu a Weberovi přátelé se snaží, aby byl případ rychle uzavřen. K místu činu se ovšem dostane komisař pražské kriminálky Pavel Matouš, kterému tu něco nesedí. I když má Weber hodně známých, Matouš nepodlehne tlaku a nepřestává na případu pracovat. Jeho touha nalézt pravdu je pak ještě silnější, když se objeví nečekaný svědek… (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Venuše - Jitka Ludvíková - e-kniha

Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha

Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha
Detail

eBook:,Smrt, která žije, není k zastavení. Jsme v daleké budoucnosti a Země je nenapravitelně rozvrácena. Ti, kteří přežili konec světa, se musejí skrývat před vzrůstající apokalypsou a každý den bojovat o život. Genesis, dívka, která ztratila paměť, se společně se svými přáteli snaží odolávat nebezpečí, které se jim staví do cesty, a zároveň hledá své ztracené vzpomínky. Brzy však zjišťuje, že za hrozbou v podobě vražedné nákazy ve skutečnosti stojí mnohem vražednější nepřítel. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Purgatorium - Jitka Horáková - e-kniha

Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha

Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Martinu Vaňkovou všichni znají jako hodnou holku ze slušné rodiny, která by jen tak z domova neodešla. Proto je její zmizení pouhý týden po oslavě sedmnáctých narozenin pro všechny šokem. Začíná pátrání a jednou ze stop je sám vyšetřovatel Pavel Matouš z pražské kriminálky, který s Martinou strávil poslední večer. Co se však stalo, si nepamatuje. Až když je nalezeno mrtvé tělo její kamarádky, začíná se Matouš pomalu rozpomínat. Postupně se vynořují další důkazy a on si není jistý, zda tento případ nebude znamenat konec jeho kariéry. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Sedmnáctka - Jitka Ludvíková - e-kniha

Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha

Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha
Detail

eBook:,Někdy stačí malá chvilka nepozornosti a změní se toho až příliš mnoho…Román Propast je strhující příběh tří sester plný lásky, bolesti a nečekaných zvratů. Sylva je mladá učitelka a má těsně před svatbou. Klára, matka desetiletého Martina, se svým druhým manželem čeká další dítě. Linda, nejmladší ze sester a umělkyně, si užívá svobody. Každá vede svůj vlastní život, každá je jiná. Jedno však mají společné – od dětství drží spolu. Jedna na druhou se může spolehnout, jedna druhé vždy podá pomocnou ruku. Věří, že to tak bude navěky, ale osud před ně postaví těžkou zkoušku.Sestry zjišťují, že existuje jen jediná cesta, jak všechno dát zase dohromady… A tou je pomsta. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Propast - Jitka Ludvíková - e-kniha

Dotýkání dovoleno! - Monika Nevolová - e-kniha

Dotýkání dovoleno! - Monika Nevolová - e-kniha
Detail

eBook:,Žijeme ve světě, který se odehrává na konečcích prstů, a ačkoliv můžeme prostřednictvím doteků sdělovat obrovské množství informací, často to neděláme. Naše společnost jako by měla z doteků téměř fobii nebo je odsuzovala jako sexuální harašení či obtěžování. Dotek dokáže vyjádřit jemné nuance pocitů, které často nedokážeme vystihnout tónem hlasu či mimikou obličeje. Fyzický kontakt může mnoho vybudovat, ale také hodně zbořit. Všechno, co jsme, najdeme v našem těle. Dotknout se našeho těla tudíž znamená dotknout se nás samých. Cílem této publikace tedy není úplně pochopit neurologickou podstatu dotekového vjemu, ale spíše jeho psychologický význam. V doteku je obrovská síla a my ji máme ve svých rukou. Záleží jen na nás, jak ji využijeme. Přejeme vám proto, aby se tato kniha dotkla vaší tělesnosti i vaší mysli a aby to pocítíli i ti, které máte rádi. Včetně vás samých. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Dotýkání dovoleno! - Monika Nevolová - e-kniha

Bez výmluv! - Monika Nevolová - e-kniha

Bez výmluv! - Monika Nevolová - e-kniha
Detail

eBook:,Ať se nám to líbí nebo ne, výmluva coby forma lži hraje v životě člověka určitou roli. Mnozí z nás však dělají velkou chybu, když začnou lži a spolu s nimi i výmluvy zneužívat, to jejich osobní rozvoj brzdí. Jak říká autorka této publikace: „Tolerance k alkoholu je u nás 0 promile, v některých zemích 0,3 promile. Tolerance k výmluvám jako by byla u nás povolena alespoň 1 promile v krvi. Naopak když někdo řekne pravdu tam, kde se přímo nabízí výmluva, většinou to ostatní spíš šokuje.“ Není to zvláštní? Na každé krabičce cigaret najdete varující nápis ministerstva zdravotnictví, že kouření škodí zdraví. Kde ale najdeme varování proti výmluvám? Proč vlastně potřebujeme výmluvy? K čemu nám jsou? Tato kniha byla napsána pro všechny, kdo chtějí dělat v životě víc, než jen hledat důvody, proč něco neudělali. Ukáže vám, jak se vypořádat s tím, co vás vede k tomu, abyste se vymlouvali a vzdali se toho, po čem toužíte. Zjistíte také, zda výmluvy druhých jsou pravda a jak takové výmluvy elegantně odstranit. Dozvíte se, jak změnit škodlivé myšlenkové stereotypy, které vám brání dosáhnout v životě úspěchu, štěstí a zdraví. Odhalíte dva nepřátele úspěchu – lenost a touhu po rychlé odměně. Najdete cesty, jak zlepšit rodinné vztahy a přátelství, jak více věcí dokončit, naučíte se být objektivní a dosahovat efektivněji svých cílů. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Bez výmluv! - Monika Nevolová - e-kniha

Pletení košíků - Monika Králíková - e-kniha

Pletení košíků - Monika Králíková - e-kniha
Detail

eBook:,Nová kniha ediční řady Výtvarný kurz popisuje zajímavou výtvarnou techniku pletení z papírových pramenů, kterou se snadno naučí i začátečník. Obsahuje zevrubný popis, jak si tyto prameny ze starého papíru zhotovit a následně z nich uplést košíky, misky, podnosy a obaly, které se vzhledem podobají výrobkům z proutí či pediku. Předměty takto vytvořené jsou krásné, lehké a mohou sloužit nejen jako dekorace, ale po nalakování jsou vhodné i pro praktické použití. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Pletení košíků - Monika Králíková - e-kniha

Anti-aging - Monika Golková - e-kniha

Anti-aging - Monika Golková - e-kniha
Detail

eBook:,Již po staletí lidé touží po nesmrtelnosti. Alchymisté, šamani i léčitelé slibovali a slibují nemožné a ... pramen mládí stále nikde. Opravdu nikde? A co když jsme hledali špatně. Co když jsme měli začít nejdřív u sebe? Tato kniha přináší tajemství dlouhého života a uvádí čtenáře do světa anti-aging medicíny. Odpovídá na otázky: Můžeme si život prodloužit? Jak to udělat, abychom zůstali stále zdraví, krásní a mladí? Jak ovlivnit náš biologický věk, který se může až o 20 let lišit oproti věku chronologickému? Přinášíme vám anti-aging desatero, které vám pomůže naplnit vaše představy o zdravém a plnohodnotném životě. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Anti-aging - Monika Golková - e-kniha

Mezinárodní turismus - Monika Palatková - e-kniha

Mezinárodní turismus - Monika Palatková - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících se rozvojem turismu. Nové vydání knihy je aktualizováno s ohledem na vývoj mezinárodního turismu a souvisejících oblastí. Kniha je rozšířena o pasáže zaměřené na možnosti sledování významu turismu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích a zabývá se novou metodikou sledování turismu, která bude používána od roku 2014. Aktualizace kvantitativních údajů se týká zejména kapitol zaměřených na regionální rozložení mezinárodního turismu a jeho hlavní zdrojové země a destinace. Rozšíření doznala i kapitola věnující se konkurenceschopnosti, turismu v rozvojových zemích a zcela nově jsou podle Vize 2030 zpracovány předpokládané trendy mezinárodního turismu. První část knihy se věnuje analýze postavení cestovního ruchu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích. Druhý blok je zaměřen na regionální a subregionální rozložení mezinárodního turismu. Třetí část charakterizuje vybrané subjekty mezinárodního turismu v podobě cestovních kanceláří, hotelových skupin a zejména vládních a mimovládních mezinárodních organizací. Mezi další témata publikace patří turismus v rozvojových zemích, hodnocení konkurenceschopnosti v mezinárodním turismu, prosazování principů udržitelnosti a řešení otázek spojených s důsledky členství v EU v legislativní oblasti. Výklad je doplněn praktickými příklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Mezinárodní turismus - Monika Palatková - e-kniha

Tíha osudu - Monika Knápková - e-kniha

Tíha osudu - Monika Knápková - e-kniha
Detail

eBook:,Strašidelný sen, nám někdy dokáže pořádně zamotat hlavu. A co teprve, když se vám zdá stále ten stejný sen s nádechem tajemna. Přesně tenhle problém má dvaatřicetiletá Karolína, které se zdá častokrát o staré stařeně. Žije si se svým manželem Romanem a jejich dvěma dcerami v malé vesnici Břehy. Jednoho dne zde zemře stará žena, která odkázala svůj dům synovci, jehož nikdo nezná. Když se objeví, vyvolá v jinak klidné vesnici pozdvižení. Snad každá z žen by si ho přála mít ve své posteli. Ani Karolína není výjimkou a pomalu se zamotává do sítě charismatického Richarda. Aby utekla od pokušení se s ním sblížit, odjíždí se svou rodinou na osudovou dovolenou, během níž se setká tváří v tvář se starou stařenou ze svého snu. Je otřesena tím, co jí stará žena předpoví, když jí začne věštit z ruky. Obchází ji smrt, zlo a falešní lidé. Má vedle sebe dva muže – jeden ji chce vlastnit, druhý milovat. Karolína se ocitá v situaci, kdy neví, co má dělat, a netuší, že se jí brzy změní celý život. Má věřit stařeně hroznou věštbu? Co když podlehne přitažlivému Richardovi a tím si zničí celý svůj život? Je právě Richard „ten muž“, co ji bude milovat? Má se rozvést s manželem, který ji neustále ponižuje, nebo s ním zůstat kvůli dětem? Jak všechno dopadne, to se dozvíte v novém románu Moniky Knápkové Tíha osudu. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tíha osudu - Monika Knápková - e-kniha

Tajemství muchomůrky - Monika Mešková - e-kniha

Tajemství muchomůrky - Monika Mešková - e-kniha
Detail

eBook:,Napínavý příběh s detektivní zápletkou vypráví o Viktorii (39) a jejích komplikovaných vztazích v rodině. Viktorie vzpomíná na dětství v dětském domově, na svou milovanou vychovatelku Vilmu a svá předsevzetí do života. I když má teď všechno, po čem v domově snila, její rodinný život neklape tak, jak by si představovala. Útěchu nenaplněného manželství hledá u přítele Pavla, kterého se někdo pokusí otrávit. Dospělá dcera Bianka tajně utíká s kamarádkou za prací do Itálie, a u dveří domu se objeví pravá matka Viktorie, toužící po sblížení s dcerou. Příběh odkrývá krásy Itálie, složitosti lidských povah a vztahů i zapomenuté křivdy z minulosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tajemství muchomůrky - Monika Mešková - e-kniha
Veletrhy a výstavy (80-247-0894-9), pleteni kosiku monika kralikova e kniha, reklama jitka vysekalova jiri mikes e kniha, osetrovatelstvi osetrovatelske postupy pro zdravotnicke asistenty jitka huskova petra kasna e kniha, Knoblochová Monika, Semerádová Jana , Fleková Hana: Sonáty pro klavír s doprovodem flétny a violonce (SU4106-2), siva a parvati josef fric e kniha, tlustoprdka no a co renata nazlerova e kniha, blato pot a slzy bear grylls e kniha, Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu, neziskove organizace teorie a myty vladimir hyanek e kniha, lekar pacient a michael balint martina pacesova e kniha, Monika SilverGuard (VPmatr1225nad), Monika Levandule (VPmatr1204nad), Monika Medicott (VPmatr1218nad), Monika Lyocell (VPmatr1211nad), Monika Úplet (VPmatr1232nad), houbarka viktorie hanisova e kniha, korist paul finch e kniha, madarsko richard prazak e kniha, buzicci jan folny e kniha, hadka petra nachtmanova e kniha, slib lisa kleypas e kniha, kra pavel obluk e kniha, site petra dvorakova e kniha, Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu, Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu, zle rostliny a dalsi botanicka zverstva amy stewart e kniha, mstitel jan erik fjell e kniha, anna boleynova alison weirova e kniha