Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Podívejte se také PETWANT F5-C (PETWANT F5-C)
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky
Podívejte se také ChoeTech Type-C (USB-C <-> USB-C) Cable 0.5m (CC0001-BK)
Tvoříme firemní IT prostředí - Miroslav Milda
Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice.
Podívejte se také ChoeTech Type-C (USB-C <-> USB-C) Cable 3m (CC0004-V2)
Podívejte se také
- ChoeTech Type-C (USB-C <-> USB-C) Cable 1m (CC0002-V2)
- ChoeTech Type-C (USB-C <-> USB-C) Cable 2m (CC0003-BK)
- c tech
- Ritter RGB4-C/ANT (RGB4-C-ANT)
- Godox V860III-C pro Canon (V860III-C)
- MPM Modern C W02M.11268.C (368409)
- HiLook NVR-104MH-C/4P(C) (303613407)
- Ritter RGP5-C/BSG (RGP5-C/BSG)
- Ritter RGP5-C/BRR (RGP5-C/BRR)
- MPM Klasik IV C W01M.11152.C (353491)
- BENTIME Edition E3635-C-1 (E3635-C-1)
- MPM Klasik III C W01M.11151.C (352248)
- PRIM Fashion Titanium C W02P.13183.C (387495)
- PRIM Lady Titanium C W02P.13182.C (387490)
- Od C k C++ (80-7232-110-2)
- ATEN 2L-1001P/C 2m (2L-1001P/C)
- Native Union Belt Cable C-C, 1.2m, cosmos (BELT-C-CS-BLK-2-NP)
- programovani v c
- behringer c 4
- SÉRIE C-L
Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
eBook: Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků.
Objev podobné jako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny.
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Chcete skvělé vztahy na pracovišti, vystupovat profesionálně nebo nastartovat zářnou kariéru? Namísto pasivního čekání na budoucnost je lepší být aktivním tvůrcem své cesty. Získejte uznání kolegů, budujte respektující vztahy a staňte se odpovědným profesionálem. V této knize najdete prověřené tipy a náměty, jak sebejistě vystupovat, efektivně komunikovat či řešit konflikty. Proměňte kancelář v místo, kde se všichni cítí dobře. Staňte se členem týmu, jehož přístup k sobě i druhým bude oceňován.
Objev podobné jako Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Elektronická kniha - autor Hana Bartoňková, 208 stran Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie...
Objev podobné jako Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Kniha jízd A5, maxi (firemního a soukromého vozidla)
ET320 Kniha jízd A5,maxi /fir. a sou.voz. ob/-1-Bestseller-Rozměr: 14,8cm x 21cm-Formát: A5-Počet stran: 52
Objev podobné jako Kniha jízd A5, maxi (firemního a soukromého vozidla)
Kniha jízd A6, maxi (firemního a soukromého vozidla)
ET310 Kniha jízd A6,maxi/fir.a sou.voz.,obou-1-Bestseller-Rozměr: 14,8cm x 10,5cm-Formát: A6-Počet stran: 52
Objev podobné jako Kniha jízd A6, maxi (firemního a soukromého vozidla)
Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
eBook: Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Bontis Voňavá visačka
Voňavá visačka od výrobce Bontis. Produkt je skladem.
Objev podobné jako Bontis Voňavá visačka
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Kniha - autor Jiří Kot, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Elektronická kniha - autor Josef Zrník, Milan Kaplan, 216 stran Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku,...
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Dřevěná visačka na dveře (8590228039187)
Dárek - pro novomanžele, romantický dekor, rozměry 22,5 × 8,3 × 0,3 cm Vtipnou drobností v podobě tohoto dárečku pro novomanžele se blýsknete na každé svatbě. Dřevěná visačka na dveře dopřeje nově oddanému páru chvilku soukromí na oslavě a bude pro ně milou vzpomínkou na svatební den. Dřevěná visačka od Albi s romantickým dekorem má nápis: Dopřejte nám chvilku pro sebe. Klíčové vlastnosti dřevěné visačky na dveřeNápis na visačce: Dopřejte nám chvilku pro sebeSkvělý dárek ke svatběDřevěná svatební visačka od Albi má romantický dekorRozměry:22,5 × 8,3 × 0,3 cm
Objev podobné jako Dřevěná visačka na dveře (8590228039187)
R-spekt aromatická visačka carp
R-SPEKT Aromatická visačka CARP
Objev podobné jako R-spekt aromatická visačka carp
Vánoční visačky - jmenovky, 20 ks
Dárkové visačky s dekorem domků, stromků a vloček využijete jako jmenovky na zabalené vánoční dárky, dárkové tašky či dárkové krabice. Balení obsahuje 20 kusů visaček se 4 dekory a provázek. Materiál: papír, provázek Rozměry: 6 x 4 cm
Objev podobné jako Vánoční visačky - jmenovky, 20 ks
Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
eBook: Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti.
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
Chaks Papierové visačky - Azulejos 12 ks
Papírové visačky - Azulejos 12 ks Dodejte svému dárkovému balení a dekoracím nádech elegance a kultury s těmito papírovými visačkami Azulejos. Tato sada obsahuje 12 visaček, inspirovaných tradičními Portugalskými dlaždicemi, které jsou ideální pro různé příležitosti. počet: 1 bal. / 12 ks rozměr: 6 x 3,7 cm materiál: karton
Objev podobné jako Chaks Papierové visačky - Azulejos 12 ks
LEGO Iconic - Kaktus visačka na batoh
Jmenovka LEGO Iconic - Kaktus představuje stylový doplněk na batoh či kufr. Na její zadní stranu stačí napsat své kontaktní údaje a vaše zavazadlo se zaručeně neztratí. Vyrobená je z velmi kvalitního silikonu a připevňuje se pomocí poutka. Jmenovka LEGO Iconic - Kaktus jistě upoutá pozornost a vaše zavazadlo si tak hned poznáte.
Objev podobné jako LEGO Iconic - Kaktus visačka na batoh
HOME & YOU Sada dárkových visaček - hnědá
Rozměry: D 18 x Š 11 x V 0,5 cm Materiál: papír Balení obsahuje 12 kusů visaček. Jakmile máte dokonalý dárek, stačí ho správně zabalit a přidat osobní etiketu. Tyto roztomilé postavičky se těší, až je adresujete svému obdarovanému.
Objev podobné jako HOME & YOU Sada dárkových visaček - hnědá
Vánoční visačky - jmenovky bílé, 20 ks
Dárkové visačky s dekorem domků, stromků a vloček využijete jako jmenovky na zabalené vánoční dárky, dárkové tašky či dárkové krabice. Balení obsahuje 20 kusů visaček se 4 dekory a provázek. Materiál: papír, provázek Rozměry: 6 x 4 cm
Objev podobné jako Vánoční visačky - jmenovky bílé, 20 ks
R-spekt aromatická visačka lady carper
Tato originální aromatická visačka je vyrobena z tvrzeného papíru, který velmi dobře absorbuje vůni, která dosahuje plné intenzity po dobu 3 až 5 týdnů v závislosti na podmínkách použití. Visačka má ve své horní části pružnou gumičku, díky níž ji snadno umístíte na požadované místo, např. za zrcátko vašeho vozu. Barevné provedení: růžovo-černá strana A / černo-růžová strana B, obě s motivem kapra a sloganem "Lady Carper" Vůně: svěží ovocno-melounové aroma Materiálové složení: tvrzený papír, baleno v průhledné PE fólii Rozměry (šířka x výška): 70 x 95 mm
Objev podobné jako R-spekt aromatická visačka lady carper
R-spekt aromatická visačka for you
R-SPEKT Aromatická visačka FOR YOU
Objev podobné jako R-spekt aromatická visačka for you
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení. Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
AHProfi Plastové visačky na klíče - bílé (434080010)
Visačka na klíče , 1000 ks, snadné jednorázové použití, popisovací plocha 2 x 5 cm, včetně popisovacího fixu, plastové provedení, pro identifikaci klíčů.
Objev podobné jako AHProfi Plastové visačky na klíče - bílé (434080010)
AHProfi Plastové visačky na klíče - červené (434020010)
Visačka na klíče , 1000 ks, snadné jednorázové použití, popisovací plocha 2 x 5 cm, včetně popisovacího fixu, plastové provedení, pro identifikaci klíčů.
Objev podobné jako AHProfi Plastové visačky na klíče - červené (434020010)
AHProfi Plastové visačky na klíče - žluté (434030010)
Visačka na klíče , 1000 ks, snadné jednorázové použití, popisovací plocha 2 x 5 cm, včetně popisovacího fixu, plastové provedení, pro identifikaci klíčů.
Objev podobné jako AHProfi Plastové visačky na klíče - žluté (434030010)
Visačky ke klíčům, sada 12ks EXTOL-CRAFT
Visačky ke klíčům, sada 12ks, EXTOL CRAFT
Objev podobné jako Visačky ke klíčům, sada 12ks EXTOL-CRAFT
AHProfi Plastové visačky na klíče - zelené (434040010)
Visačka na klíče , 1000 ks, snadné jednorázové použití, popisovací plocha 2 x 5 cm, včetně popisovacího fixu, plastové provedení, pro identifikaci klíčů.
Objev podobné jako AHProfi Plastové visačky na klíče - zelené (434040010)
Yankee Candle Red Raspberry vonná auto visačka
Yankee Candle Red Raspberry, Vůně do auta Vůně do bytu, Vonná visačka do auta Yankee Candle Red Raspberry je ideální forma doplňku na provonění vozidla či menších prostorů. Díky praktickému poutku ji zavěsíte na požadované místo a můžete si tak po celou jízdu vychutnávat její příjemné aroma. Vlastnosti: ovocná vůně Jak používat: Postupujte dle přiloženého návodu.
Objev podobné jako Yankee Candle Red Raspberry vonná auto visačka
Sada visačka kufr a poudro na dokumenty
Dámská dárková sada visačky na kufrt a pouzdra na dokumenty.
Objev podobné jako Sada visačka kufr a poudro na dokumenty
Sada visačka, kufr a pouzdro na dokumenty
Sháníte dárek pro milovnici létání? Elegantní cestovní sada s květinovým motivem obsahuje koženkové pouzdro na cestovní dokumenty a visačku na zavazadlo. Praktický elegatní pomocník se zlatou ražbou umožní stylovou organizaci cestování. Velikost balení: 19,5 × 16 × 2,5 cm Uvedená cena je za jeden kus. Motiv produktu bohužel nelze zvolit, zboží zasíláme podle skladových zásob.
Objev podobné jako Sada visačka, kufr a pouzdro na dokumenty
Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)
Kniha - autor Miroslav Milda, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice.
Objev podobné jako Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
eBook: Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
ORION Visačky korek HOME MADE 10 ks (710797)
Visačka budou skvělým doplněním vašich domácích výrobků. Třešničkou na dortu/dárku pro vaše blízké. Možnost označení jménem nebo krátkým vzkazem. Kulatý tvar, sada 10 ks. Materiál: korek. Rozměry: pr. 4 cm, tl. 1 mm.
Objev podobné jako ORION Visačky korek HOME MADE 10 ks (710797)
Yankee Candle Soft Blanket vonná visačka 1 ks
Yankee Candle Soft Blanket, 1 ks, Vůně do auta Vůně do bytu, Vůně do auta Yankee Candle Soft Blanket udělá z vašich cest nezapomenutelný zážitek. Zútulní interiér každého vozidla, příjemně ho provoní a vytvoří tak harmonické prostředí. Vlastnosti: vzdušná čistá vůně Jak používat: Postupujte dle přiloženého návodu.
Objev podobné jako Yankee Candle Soft Blanket vonná visačka 1 ks
Yankee Candle Lemon Lavender vonná visačka 1 ks
Yankee Candle Lemon Lavender, 1 ks, Vůně do auta Vůně do bytu, Vonná visačka do auta Yankee Candle Lemon Lavender je ideální forma doplňku na provonění vozidla či menších prostorů. Díky praktickému poutku ji zavěsíte na požadované místo a můžete si tak po celou jízdu vychutnávat její příjemné aroma. Vlastnosti: svěží vůně čistá pudrová vůně Jak používat: Postupujte dle přiloženého návodu.
Objev podobné jako Yankee Candle Lemon Lavender vonná visačka 1 ks
Yankee Candle Clean Cotton vonná visačka 3 ks
Yankee Candle Clean Cotton, 3 ks, Vůně do auta Vůně do bytu, Vonná visačka do auta Yankee Candle Clean Cotton je ideální forma doplňku na provonění vozidla či menších prostorů. Díky praktickému poutku ji zavěsíte na požadované místo a můžete si tak po celou jízdu vychutnávat její příjemné aroma.
Objev podobné jako Yankee Candle Clean Cotton vonná visačka 3 ks
Yankee Candle Papírová visačka Seaside Woods 1 ks
Papírová visačka do auta Seaside Woods v sobě ukrývá vůni naplaveného dřeva s citrusovými a květinovými tóny. Můžete ji použít i k provonění ostatních malých prostor, jako jsou skříně nebo WC. Její speciální formule neutralizuje pachy.
Objev podobné jako Yankee Candle Papírová visačka Seaside Woods 1 ks
Podívejte se také
- delonghi cgh 912 c de longhi cgh 912 c
- Swix KX75 Extra wet +2°C/+15°C (7045951676525)
- Jazyky C a C++ (978-80-247-3917-5)
- Vention Type-C (USB-C) to VGA Converter (TDBHB)
- Orava Livebass-2 C Gaming (Livebass-2 C Gaming)
- Od C++ k C sharp (80-7232-176-5)
- Presonus StudioLive AR8 USB-C (StudioLive AR8 USB-C)
- Vention Type-C (USB-C) to HDMI Converter (TDAHB)
- PHILCO PHS 302 C sklokeramická deska (PHS 302 C)
- Ugreen Type-C (USB-C) To 3.5mm Jack (F) + Type-C (F) Adapter Silver (50596)
- Nomad Kevlar USB-C to USB-C Cable 1,5m (NM01914000)
- Adam Hall K 20 C 30 (K 20 C 30)
- PRIM PRECIOSA ONYX WHITE 10312.C W02C.10312.C (8591212867298)
- Gogen DAB 500 BT C černý (DAB 500 BT C)
- Swissten kabel USB-C/USB-C 100W 5A bílý (71506520)
- Vention Type-C (USB-C) 2.0 Male to USB-C Male Cable 0.5M Black PVC Type (COSBD)
- Vention Type-C (USB-C) 2.0 Male to USB-C Male Cable 1m Black PVC Type (COSBF)
- Vention Type-C (USB-C) 2.0 Right Angle to USB-C 1.5m Gray Aluminum Alloy Type (TAKHG)
- Vention Type-C (USB-C) 2.0 Male to USB-C Male Cable 2M Black PVC Type (COSBH)
- Vention Type-C (USB-C) 2.0 Right Angle to USB-C 1m Gray Aluminum Alloy Type (TAKHF)
- Vention Type-C (USB-C) 2.0 Right Angle to USB-C 0.5M Gray Aluminum Alloy Type (TAKHD)
- CEGA 21CKE02-C (HN231667)