Firemní visačka c

Produkt Firemní visačka c sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Firemní visačka c upraviť a produkt hľadať znova.

Firemní visačka C

Firemní visačka C
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní visačka C , Dřevěná visačka na dveře (8590228039187)

Firemní visačka A

Firemní visačka A
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní visačka A , Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Firemní visačka B

Firemní visačka B
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní visačka B , Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Grafická příprava pro firemní samolepky/visačky

Firemní samolepka A

Firemní samolepka A
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní samolepka A , Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Firemní samolepka B

Firemní samolepka B
Detail

(osobnivinoteka.cz)

Podobné produkty ako Firemní samolepka B , Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Detail

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky , Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Jak efektivně krotit firemní pohledávky

Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Detail

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky , Tvoříme firemní it prostředí aneb malý průvodce it manažera (978-80-7232-547-4)

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Detail

Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (patro.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří , Pravidlo žádných pravidel: převratná firemní kultura, díky níž netflix dobyl svět (978-80-7555-113-9)

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka

Image a firemní identita - Vysekalová Jitka
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka , Denso y27fer-c (y27fer-c)

Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha

Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
Detail

eBook:,Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha , Petwant f5-c (petwant f5-c)

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří

Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Detail

Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří , Choetech type-c (usb-c <-> usb-c) cable 2m (cc0003-bk)

Firemní návrh na dabing - Básník Ticho

Detail

Sbírka Firemní návrh na dabing opět představuje básně, jejichž kompaktní struktura má charakter rezonance a dává vznikat různočtení textů, čímž uniká jednoznačnému hodnocení a formálnímu uchopení. Název odkazuje k tlumočení (si) světa, k interpretaci života i absolutna. Texty předznačuje vesměs pozitivní vztah k světu, především v lásce k ženě a dceři, i když temnější existenciální notu také neopomíjí. V básních vystupuje silně i moment přátelství s polskými prokletými básníky, jako třeba Konrad Góra z Vratislavi, který je v knize zastoupen nejen jako postava epičtějších textů (báseň Góra šlape o život), ale také jako překladatel (Strach z blízka). (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní návrh na dabing - Básník Ticho , Choetech type-c (usb-c <-> usb-c) cable 1m (cc0002-v2)

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Detail

Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů , Choetech type-c (usb-c <-> usb-c) cable 0.5m (cc0001-bk)

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Detail

Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny. (alza.cz)

Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů , Choetech type-c (usb-c <-> usb-c) cable 3m (cc0004-v2)

Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)

Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Hana Bartoňková, 208 stran Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie... (alza.cz)

Podobné produkty ako Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5) , C tech

Visačky 16 ks

Visačky 16 ks
Detail

Visačky 16 ks přímo od výrobce YVES ROCHER za skvělou cenu 69.00 Kč. Kupte ještě dnes. (yves-rocher.cz)

Podobné produkty ako Visačky 16 ks , Clinique c

Bontis Voňavá visačka

Bontis Voňavá visačka
Detail

Voňavá visačka od výrobce Bontis. Produkt je skladem. (dobrytextil.cz)

Podobné produkty ako Bontis Voňavá visačka , Hilook nvr-216mh-c/16p(c) (303613405)

Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha

Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha
Detail

eBook:,Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha , Ritter rgp5-c/brr (rgp5-c/brr)

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Detail

eBook:,Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha , Prim prestige c w01p.13177.c (382765)

Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha

Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha , Ritter rgp5-c/bsg (rgp5-c/bsg)

Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)

Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (alza.cz)

Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6) , Hilook nvr-104mh-c/4p(c) (303613407)

GPS lokátor pro firemní auta Secutek SGT-LK720

GPS lokátor pro firemní auta Secutek SGT-LK720
Detail

GPS lokátor Secutek SGT-LK720 pro připojení na baterii, vhodný pro sledování polohy firemních vozů (spyobchod.cz)

Podobné produkty ako GPS lokátor pro firemní auta Secutek SGT-LK720 , Godox v860iii-c pro canon (v860iii-c)

Operativní leasing firemních vozidel (999-00-018-4964-1)

Operativní leasing firemních vozidel (999-00-018-4964-1)
Detail

Elektronická kniha - autor Jiří Kotouč, 112 stran Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel (999-00-018-4964-1) , Ritter rgb4-c/ant (rgb4-c-ant)

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha

Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Detail

Audiokniha:,Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha , Mpm modern c w02m.11268.c (368409)

Zločiny dvorního rady I. - Sběratel firemních štítů - Jaromír Jindra

Detail

Zločiny dvorního rady nejsou klasickou detektivní sérií, třebaže se tu setkáváme se skutečnými kriminálními případy, jež se staly v Českých Budějovicích a jejich nejbližším okolí v letech 1909-1914. Děj je totiž oživen osudy mnoha postav a postaviček, provázejících čtenáře šesti díly této série.*****V prvním dílu Sběratel firemních štítů řeší dvorní rada Vyroubal a trojice policejních inspektorů nejen těžké zločiny, ale i úsměvné či banální situace, jež přináší každodenní život města. To vše se odehrává na pozadí soudobých událostí v rakousko-uherské monarchii roku 1909. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Zločiny dvorního rady I. - Sběratel firemních štítů - Jaromír Jindra , Od c k c++ (80-7232-110-2)

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)

Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5) , Prim lady titanium c w02p.13182.c (387490)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Aten 2l-1001p/c 2m (2l-1001p/c)

Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)

Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Detail

Kniha - autor Jiří Kot, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (alza.cz)

Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1) , Prim fashion titanium c w02p.13183.c (387495)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)

Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Detail

Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze... (alza.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Mpm klasik iii c w01m.11151.c (352248)

R-spekt aromatická visačka carp

R-spekt aromatická visačka carp
Detail

R-SPEKT Aromatická visačka CARP (parys.cz)

Podobné produkty ako R-spekt aromatická visačka carp

Vánoční visačky - jmenovky, 20 ks

Vánoční visačky - jmenovky, 20 ks
Detail

Dárkové visačky s dekorem domků, stromků a vloček využijete jako jmenovky na zabalené vánoční dárky, dárkové tašky či dárkové krabice. Balení obsahuje 20 kusů visaček se 4 dekory a provázek. Materiál: papír, provázek Rozměry: 6 x 4 cm (decodoma.cz)

Podobné produkty ako Vánoční visačky - jmenovky, 20 ks

Dřevěná visačka na dveře (8590228039187)

Dřevěná visačka na dveře (8590228039187)
Detail

Dárek - pro novomanžele, romantický dekor, rozměry 22,5 × 8,3 × 0,3 cm Vtipnou drobností v podobě tohoto dárečku pro novomanžele se blýsknete na každé svatbě. Dřevěná visačka na dveře dopřeje nově oddanému páru chvilku soukromí na oslavě a bude pro ně milou vzpomínkou na svatební den. Dřevěná visačka od Albi s romantickým dekorem má nápis: Dopřejte nám chvilku pro sebe. Klíčové vlastnosti dřevěné visačky na dveřeNápis na visačce: Dopřejte nám chvilku pro sebeSkvělý dárek ke svatběDřevěná svatební visačka od Albi má romantický dekorRozměry:22,5 × 8,3 × 0,3 cm (alza.cz)

Podobné produkty ako Dřevěná visačka na dveře (8590228039187)

Naviják CR pro visačky chromovaný

Naviják CR pro visačky chromovaný
Detail

Plastový naviják s chromovaným povrchem, průměr 32 mm, délka lanka cca 65 cm. (tonerpartner.cz)

Podobné produkty ako Naviják CR pro visačky chromovaný

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Detail

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Detail

eBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)

Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Josef Zrník, Milan Kaplan, 216 stran Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku,... (alza.cz)

Podobné produkty ako Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)

TravelSafe visačka Rubber Luggage ID orange

TravelSafe visačka Rubber Luggage ID orange
Detail

-originální pryžová visačka na zavadla s nápisem "Let´s Go"-upevňovací lanko z nerezové oceli se šroubovacím uzavíráním-visačku jednoduše upevníte na poutko na zip, popruh zavazadla nebo kolem rukojeti-odolný PVC povrch zabraňuje poškození během přepravy-adresní štítek je pryžový a je pevnou součástí visačky-ID údaje lze zapisaovat jakýmkoliv stíratelným nebo vodou omyvatelným perem či tužkou (patro.cz)

Podobné produkty ako TravelSafe visačka Rubber Luggage ID orange

Yankee Candle Soft Blanket vonná visačka

Yankee Candle Soft Blanket vonná visačka
Detail

Yankee Candle Soft Blanket, , Vůně do auta Vůně do bytu, Vůně do auta Yankee Candle Soft Blanket udělá z vašich cest nezapomenutelný zážitek. Zútulní interiér každého vozidla, příjemně ho provoní a vytvoří tak harmonické prostředí. Vlastnosti: vzdušná čistá vůně Jak používat: Postupujte dle přiloženého návodu. (notino.cz)

Podobné produkty ako Yankee Candle Soft Blanket vonná visačka

Epee Merch Visačka na kufr Elsa

Epee Merch Visačka na kufr Elsa
Detail

Princezna Anna s úsměvem na tváři je námětem pro visačku, kterou si mohou děti zavěsit na své zavazadlo. Skladba a funkčnost: štítek je vyroben z gumového materiálu na jeho zadní straně lze vyplnit kontaktní údaje Vyberte dětem některou z visaček naší nabídky! Vhodné pro děti od 3 let Materiál: guma (hracky-4kids.cz)

Podobné produkty ako Epee Merch Visačka na kufr Elsa

Epee Merch Visačka na kufr Minnie

Epee Merch Visačka na kufr Minnie
Detail

Myška Minnie je námětem pro visačku, kterou si mohou děti zavěsit na své zavazadlo. Skladba a funkčnost: štítek je vyroben z gumového materiálu na jeho zadní straně lze vyplnit kontaktní údaje Vyberte dětem některou z visaček naší nabídky! Vhodné pro děti od 3 let Materiál: guma (hracky-4kids.cz)

Podobné produkty ako Epee Merch Visačka na kufr Minnie

Epee Merch Visačka na kufr Spiderman

Epee Merch Visačka na kufr Spiderman
Detail

Detail masky Spidermana je námětem pro visačku, kterou si mohou děti zavěsit na své zavazadlo. Skladba a funkčnost: štítek je vyroben z gumového materiálu na jeho zadní straně lze vyplnit kontaktní údaje Vyberte dětem některou z visaček naší nabídky! Vhodné pro děti od 3 let Materiál: guma (hracky-4kids.cz)

Podobné produkty ako Epee Merch Visačka na kufr Spiderman

LEGO Iconic - Kaktus visačka na batoh

Detail

Jmenovka LEGO Iconic - Kaktus představuje stylový doplněk na batoh či kufr. Na její zadní stranu stačí napsat své kontaktní údaje a vaše zavazadlo se zaručeně neztratí. Vyrobená je z velmi kvalitního silikonu a připevňuje se pomocí poutka. Jmenovka LEGO Iconic - Kaktus jistě upoutá pozornost a vaše zavazadlo si tak hned poznáte. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako LEGO Iconic - Kaktus visačka na batoh

R-spekt aromatická visačka for you

R-spekt aromatická visačka for you
Detail

R-SPEKT Aromatická visačka FOR YOU (parys.cz)

Podobné produkty ako R-spekt aromatická visačka for you

Vánoční visačky - jmenovky bílé, 20 ks

Vánoční visačky - jmenovky bílé, 20 ks
Detail

Dárkové visačky s dekorem domků, stromků a vloček využijete jako jmenovky na zabalené vánoční dárky, dárkové tašky či dárkové krabice. Balení obsahuje 20 kusů visaček se 4 dekory a provázek. Materiál: papír, provázek Rozměry: 6 x 4 cm (decodoma.cz)

Podobné produkty ako Vánoční visačky - jmenovky bílé, 20 ks

R-spekt aromatická visačka lady carper

R-spekt aromatická visačka lady carper
Detail

Tato originální aromatická visačka je vyrobena z tvrzeného papíru, který velmi dobře absorbuje vůni, která dosahuje plné intenzity po dobu 3 až 5 týdnů v závislosti na podmínkách použití. Visačka má ve své horní části pružnou gumičku, díky níž ji snadno umístíte na požadované místo, např. za zrcátko vašeho vozu. Barevné provedení: růžovo-černá strana A / černo-růžová strana B, obě s motivem kapra a sloganem "Lady Carper" Vůně: svěží ovocno-melounové aroma Materiálové složení: tvrzený papír, baleno v průhledné PE fólii Rozměry (šířka x výška): 70 x 95 mm (parys.cz)

Podobné produkty ako R-spekt aromatická visačka lady carper

Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha

Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
Detail

eBook:,Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha

Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera - Miroslav Milda

Detail

Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera - Miroslav Milda

Yankee Candle Sunny Daydream vonná auto visačka

Yankee Candle Sunny Daydream vonná auto visačka
Detail

Yankee Candle Sunny Daydream, , Vůně do auta Vůně do bytu, Vonná visačka do auta Yankee Candle Sunny Daydream je ideální forma doplňku na provonění vozidla či menších prostorů. Díky praktickému poutku ji zavěsíte na požadované místo a můžete si tak po celou jízdu vychutnávat její příjemné aroma. Vlastnosti: květinová vůně svěží vůně Jak používat: Postupujte dle přiloženého návodu. (notino.cz)

Podobné produkty ako Yankee Candle Sunny Daydream vonná auto visačka

Mr & Mrs Fragrance Iris Fiorentino vonná visačka

Mr & Mrs Fragrance Iris Fiorentino vonná visačka
Detail

Mr & Mrs Fragrance Iris Fiorentino, , Vůně do skříně Vůně do bytu, Kdo by nemiloval vůni čerstvě vypraného prádla? Vůně do skříně Mr & Mrs Fragrance Iris Fiorentino se postará o to, aby vaše oblečení vonělo i dlouhou dobu po vyprání. Vůni stačí umístit mezi šaty a užívat si její příjemné aroma pokaždé, když otevřete skříň. Vlastnosti: květinová vůně čistá pudrová vůně sladké aroma Jak používat: Používejte dle přiloženého návodu. Vůni zavěste na ramínko v šatníku nebo ji zasuňte mezi složené prádlo. (notino.cz)

Podobné produkty ako Mr & Mrs Fragrance Iris Fiorentino vonná visačka
Dřevěná visačka na dveře (8590228039187), Jak efektivně krotit firemní pohledávky, Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů, Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5), Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6), Image a firemní identita (978-80-247-2790-5), Image a firemní identita (978-80-271-2841-9), Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4), Pravidlo žádných pravidel: Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět (978-80-7555-113-9), DENSO Y27FER-C (Y27FER-C), PETWANT F5-C (PETWANT F5-C), ChoeTech Type-C (USB-C <-> USB-C) Cable 2m (CC0003-BK), ChoeTech Type-C (USB-C <-> USB-C) Cable 1m (CC0002-V2), ChoeTech Type-C (USB-C <-> USB-C) Cable 0.5m (CC0001-BK), ChoeTech Type-C (USB-C <-> USB-C) Cable 3m (CC0004-V2), c tech, clinique c, HiLook NVR-216MH-C/16P(C) (303613405), Ritter RGP5-C/BRR (RGP5-C/BRR), PRIM Prestige C W01P.13177.C (382765), Ritter RGP5-C/BSG (RGP5-C/BSG), HiLook NVR-104MH-C/4P(C) (303613407), Godox V860III-C pro Canon (V860III-C), Ritter RGB4-C/ANT (RGB4-C-ANT), MPM Modern C W02M.11268.C (368409), Od C k C++ (80-7232-110-2), PRIM Lady Titanium C W02P.13182.C (387490), ATEN 2L-1001P/C 2m (2L-1001P/C), PRIM Fashion Titanium C W02P.13183.C (387495), MPM Klasik III C W01M.11151.C (352248)