Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Podívejte se také Samolepka na zeď Samolepka pohádkový strom sovičky, opice
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky
Podívejte se také Samolepka na zeď Samolepka pohádkový strom sovičky, opice 150 cm
Tvoříme firemní IT prostředí - Miroslav Milda
Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice.
Podívejte se také samolepka na wc poklop
Podívejte se také
- auto samolepka dite na palube cerna
- Kopko samolepka na zeď les (2882956579216)
- Samolepka BROS na mouchy 2ks (9850)
- auto samolepka dite s medvidkem namorni modra
- Kopko samolepka na zeď safari metr (2882956579063)
- Kopko samolepka na zeď duha - blue (2982956579008)
- Samolepka Liftago bílá velká (600x373 mm)(pouze pro vozidla modré barvy) (6)
- Hyundai HCH40V26-A (HCH40V26-A)
- Hyundai HBAT40V4-A (HBAT40V4-A)
- VSSL A.1X (A.1X)
- kabelky a tasky hackovane a pletene
- Orel a lev: Orel a had
- Bludičky a Jakoubek a další pohádky
- Tajné výlety Fany a Beryho a Po stopách Fany a Beryho ()
- 3x Vladana a Prasopes: Vladana a Prasopes 1, Vladana a Prasopes 2, Vladana a Prasopes 3
- Pazuchin a... ()
- Dievča A ()
- md463zm a
- orezavatko a skrabka na mrkev a zeleninu
- pioneer a 70da cerny a 70da k
Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
eBook: Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků.
Objev podobné jako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny.
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Chcete skvělé vztahy na pracovišti, vystupovat profesionálně nebo nastartovat zářnou kariéru? Namísto pasivního čekání na budoucnost je lepší být aktivním tvůrcem své cesty. Získejte uznání kolegů, budujte respektující vztahy a staňte se odpovědným profesionálem. V této knize najdete prověřené tipy a náměty, jak sebejistě vystupovat, efektivně komunikovat či řešit konflikty. Proměňte kancelář v místo, kde se všichni cítí dobře. Staňte se členem týmu, jehož přístup k sobě i druhým bude oceňován.
Objev podobné jako Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Elektronická kniha - autor Hana Bartoňková, 208 stran Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie...
Objev podobné jako Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Kniha jízd A5, maxi (firemního a soukromého vozidla)
ET320 Kniha jízd A5,maxi /fir. a sou.voz. ob/-1-Bestseller-Rozměr: 14,8cm x 21cm-Formát: A5-Počet stran: 52
Objev podobné jako Kniha jízd A5, maxi (firemního a soukromého vozidla)
Kniha jízd A6, maxi (firemního a soukromého vozidla)
ET310 Kniha jízd A6,maxi/fir.a sou.voz.,obou-1-Bestseller-Rozměr: 14,8cm x 10,5cm-Formát: A6-Počet stran: 52
Objev podobné jako Kniha jízd A6, maxi (firemního a soukromého vozidla)
Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
eBook: Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Kniha - autor Jiří Kot, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Elektronická kniha - autor Josef Zrník, Milan Kaplan, 216 stran Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku,...
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
eBook: Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti.
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení. Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)
Kniha - autor Miroslav Milda, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice.
Objev podobné jako Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
eBook: Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
Pravidlo žádných pravidel: Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět (978-80-7555-113-9)
Kniha - autor Erin Meyer; Reed Hastings, 312 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Netflix představuje jeden z největších byznysovy´ch úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní pravidla však nepřišla až se slávou a miliardovy´mi tržbami. Naopak, například pravidlo „plaťte nejlépe na trhu“ Netflix zavedl během finanční krize, kdy mu hrozil krach. Tehdy jeho CEO Reed Hastings pochopil, že jeden drahy´, špičkovy´ zaměstnanec nahradí několik průměrny´ch, a ušetří tak náklady. Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě. Každy´, kdo nechce dopadnout jako Kodak nebo Nokia a kdo usiluje o vysokou produktivitu či inovativnost, v ní najde jasny´ a konkrétní návod,...
Objev podobné jako Pravidlo žádných pravidel: Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět (978-80-7555-113-9)
Samolepky kruh Bublina samolepka
. Kvalitní lesklé samolepky s vlastním potiskem v několika rozměrech. V případě, že máte zájem o jiný tvar (např. přesně tvar vámi vybraného potisku), stačí v nákupním košíku přidat službu "odstranit pozadí" a v poznámce upřesnit, jaký tvar chcete a zda vyžadujete bílý okraj (pozor, samolepka není transparentní - není možný tvar např. jednotlivých samostatných písmen). Požadovaný tvar se musí vejít do zvolené velikosti, na základě čehož je vypočtena cena. Samolepky jsou dodány pohromadě. Využijte výrazné množstevní slevy a polepte vše kolem vás! Samolepky tvoří bílý lesklý vinyl a venkovní životnost je až 2 roky.
Objev podobné jako Samolepky kruh Bublina samolepka
Samolepky obdelník Banán samolepka
Motiv, který se hodí především na samolepky.. Kvalitní lesklé samolepky s vlastním potiskem v několika rozměrech. V případě, že máte zájem o jiný tvar (např. přesně tvar vámi vybraného potisku), stačí v nákupním košíku přidat službu "odstranit pozadí" a v poznámce upřesnit, jaký tvar chcete a zda vyžadujete bílý okraj (pozor, samolepka není transparentní - není možný tvar např. jednotlivých samostatných písmen). Požadovaný tvar se musí vejít do zvolené velikosti, na základě čehož je vypočtena cena. Samolepky jsou dodány pohromadě. Využijte výrazné množstevní slevy a polepte vše kolem vás!Samolepky tvoří bílý lesklý vinyl a venkovní životnost je až 2 roky.
Objev podobné jako Samolepky obdelník Banán samolepka
Samolepky obdelník Bublina samolepka
. Kvalitní lesklé samolepky s vlastním potiskem v několika rozměrech. V případě, že máte zájem o jiný tvar (např. přesně tvar vámi vybraného potisku), stačí v nákupním košíku přidat službu "odstranit pozadí" a v poznámce upřesnit, jaký tvar chcete a zda vyžadujete bílý okraj (pozor, samolepka není transparentní - není možný tvar např. jednotlivých samostatných písmen). Požadovaný tvar se musí vejít do zvolené velikosti, na základě čehož je vypočtena cena. Samolepky jsou dodány pohromadě. Využijte výrazné množstevní slevy a polepte vše kolem vás!Samolepky tvoří bílý lesklý vinyl a venkovní životnost je až 2 roky.
Objev podobné jako Samolepky obdelník Bublina samolepka
Samolepky kruh Banán samolepka
Motiv, který se hodí především na samolepky.. Kvalitní lesklé samolepky s vlastním potiskem v několika rozměrech. V případě, že máte zájem o jiný tvar (např. přesně tvar vámi vybraného potisku), stačí v nákupním košíku přidat službu "odstranit pozadí" a v poznámce upřesnit, jaký tvar chcete a zda vyžadujete bílý okraj (pozor, samolepka není transparentní - není možný tvar např. jednotlivých samostatných písmen). Požadovaný tvar se musí vejít do zvolené velikosti, na základě čehož je vypočtena cena. Samolepky jsou dodány pohromadě. Využijte výrazné množstevní slevy a polepte vše kolem vás! Samolepky tvoří bílý lesklý vinyl a venkovní životnost je až 2 roky.
Objev podobné jako Samolepky kruh Banán samolepka
Samolepky obdelník Blesk samolepka
Motiv, který se hodí především na samolepky.. Kvalitní lesklé samolepky s vlastním potiskem v několika rozměrech. V případě, že máte zájem o jiný tvar (např. přesně tvar vámi vybraného potisku), stačí v nákupním košíku přidat službu "odstranit pozadí" a v poznámce upřesnit, jaký tvar chcete a zda vyžadujete bílý okraj (pozor, samolepka není transparentní - není možný tvar např. jednotlivých samostatných písmen). Požadovaný tvar se musí vejít do zvolené velikosti, na základě čehož je vypočtena cena. Samolepky jsou dodány pohromadě. Využijte výrazné množstevní slevy a polepte vše kolem vás!Samolepky tvoří bílý lesklý vinyl a venkovní životnost je až 2 roky.
Objev podobné jako Samolepky obdelník Blesk samolepka
Samolepky kruh Blesk samolepka
Motiv, který se hodí především na samolepky.. Kvalitní lesklé samolepky s vlastním potiskem v několika rozměrech. V případě, že máte zájem o jiný tvar (např. přesně tvar vámi vybraného potisku), stačí v nákupním košíku přidat službu "odstranit pozadí" a v poznámce upřesnit, jaký tvar chcete a zda vyžadujete bílý okraj (pozor, samolepka není transparentní - není možný tvar např. jednotlivých samostatných písmen). Požadovaný tvar se musí vejít do zvolené velikosti, na základě čehož je vypočtena cena. Samolepky jsou dodány pohromadě. Využijte výrazné množstevní slevy a polepte vše kolem vás! Samolepky tvoří bílý lesklý vinyl a venkovní životnost je až 2 roky.
Objev podobné jako Samolepky kruh Blesk samolepka
Omalovánky se samolepkami Minnie: Více než 30 samolepek
Omalovánky - 1 list barevných samolepek, 24 stran k vybarvení, vazba: brožovaná bez přebalu lesklá Stránky plné zábavy a samolepek! Titul obsahuje 1 list barevných samolepek s oblíbenými pohádkovými motivy a 24 stran k vybarvení. Užij si spoustu zábavy!
Objev podobné jako Omalovánky se samolepkami Minnie: Více než 30 samolepek
Velké samolepky s mláďaty: Veľké samolepky s mláďatami (9789464543483)
Kniha - 38 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tieto milé veľké samolepky sú špeciálne vytvorené pre malé pršteky Vašich detičiek. Umožnia im rozvíjať jemnú motoriku a objavovať svet zvierat a vecí, ktoré sa nachádzajú okolo nás.
Objev podobné jako Velké samolepky s mláďaty: Veľké samolepky s mláďatami (9789464543483)
Metalické samolepky Dinosauři: Více než 200 lesklých samolepek (8595593831275)
Samolepky - obsahuje více než 200 lesklých metalických samolepek, motiv Dinosauři, rozměry 148 × 210 mm Titul obsahuje více než 200 zářivých metalických samolepek.
Objev podobné jako Metalické samolepky Dinosauři: Více než 200 lesklých samolepek (8595593831275)
Velké pěnové samolepky Hroch: Veľké penové samolepky Hroch (9789464226560)
Kniha - 18 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyvarbování a nalepování v jednom! Tyto milé velké pěnové samolepky jsou speciálně vytvořeny pro malé prštěky Vašich dětiček. Umožní jim rozvíjet jemnou motoriku a objevovat svět zvířat a věcí, které se nacházejí kolem nás. Tečkované oblasti jsou určeny pro samolepky a barevné obrysy napoví děťátku jaký odstín má při vybarvování použít. Vyvarbovanie a nalepovanie v jednom! Tieto milé veľké penové samolepky sú špeciálne vytvorené pre malé pršteky Vašich detičiek. Umožnia im rozvíjať jemnú motoriku a objavovať svet zvierat a vecí, ktoré sa nachádzajú okolo nás.Vybotkované plôšky sú určené pre samolepky a farebné obrysy napovedia dieťatku aký odtieň má pri vyfarbovaní použiť.
Objev podobné jako Velké pěnové samolepky Hroch: Veľké penové samolepky Hroch (9789464226560)
Velké pěnové samolepky Medvídek: Veľké penové samolepky Medvedík (9789464226546)
Kniha - 18 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyvarbování a nalepování v jednom! Tyto milé velké pěnové samolepky jsou speciálně vytvořeny pro malé prštěky Vašich dětiček. Umožní jim rozvíjet jemnou motoriku a objevovat svět zvířat a věcí, které se nacházejí kolem nás. Tečkované oblasti jsou určeny pro samolepky a barevné obrysy napoví děťátku jaký odstín má při vybarvování použít. Vyvarbovanie a nalepovanie v jednom! Tieto milé veľké penové samolepky sú špeciálne vytvorené pre malé pršteky Vašich detičiek. Umožnia im rozvíjať jemnú motoriku a objavovať svet zvierat a vecí, ktoré sa nachádzajú okolo nás.Vybotkované plôšky sú určené pre samolepky a farebné obrysy napovedia dieťatku aký odtieň má pri vyfarbovaní použiť.
Objev podobné jako Velké pěnové samolepky Medvídek: Veľké penové samolepky Medvedík (9789464226546)
Metalické samolepky Doprava: Více než 200 lesklých samolepek (8595593831251)
Samolepky - obsahuje více než 200 lesklých metalických samolepek, motiv Doprava, rozměry 148 × 210 mm Titul obsahuje více než 200 zářivých metalických samolepek.
Objev podobné jako Metalické samolepky Doprava: Více než 200 lesklých samolepek (8595593831251)
Velké pěnové samolepky Myšák: Veľké penové samolepky Myška (9789464226553)
Kniha - 18 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Vyvarbování a nalepování v jednom! Tyto milé velké pěnové samolepky jsou speciálně vytvořeny pro malé prštěky Vašich dětiček. Umožní jim rozvíjet jemnou motoriku a objevovat svět zvířat a věcí, které se nacházejí kolem nás. Tečkované oblasti jsou určeny pro samolepky a barevné obrysy napoví děťátku jaký odstín má při vybarvování použít. Vyvarbovanie a nalepovanie v jednom! Tieto milé veľké penové samolepky sú špeciálne vytvorené pre malé pršteky Vašich detičiek. Umožnia im rozvíjať jemnú motoriku a objavovať svet zvierat a vecí, ktoré sa nachádzajú okolo nás.Vybotkované plôšky sú určené pre samolepky a farebné obrysy napovedia dieťatku aký odtieň má pri vyfarbovaní použiť.
Objev podobné jako Velké pěnové samolepky Myšák: Veľké penové samolepky Myška (9789464226553)
Samolepky pro malé děti / Samolepky pre malé deti - Dinosauři
Sešit s velkými samolepkami. Jejich nalepování na správná místa rozvine u dětí představivost, manuální zručnost a logické myšlení.
Objev podobné jako Samolepky pro malé děti / Samolepky pre malé deti - Dinosauři
Samolepky pro malé děti / Samolepky pre malé deti - Barvy
Sešit s velkými samolepkami. Jejich nalepování na správná místa rozvine u dětí představivost, manuální zručnost a logické myšlení.
Objev podobné jako Samolepky pro malé děti / Samolepky pre malé deti - Barvy
Samolepky pro malé děti / Samolepky pre malé deti - Vánoce
Sešit s velkými samolepkami. Jejich nalepování na správná místa rozvine u dětí představivost, manuální zručnost a logické myšlení.
Objev podobné jako Samolepky pro malé děti / Samolepky pre malé deti - Vánoce
Besties omalovánky se samolepkami, 25 omalovánek 35x26cm, 1arch samolepek
4 listy papíru s obrázky Besties, abyste se nalíčili. Pomocí kanínků, patelek a palety make-upu vytvořte svůj oblíbený vzhled. Rozměry: 32 x 23 centimetrů.
Objev podobné jako Besties omalovánky se samolepkami, 25 omalovánek 35x26cm, 1arch samolepek
Velké samolepky Kuře: Veľké samolepky s domácimi zvieratami Kura (9789464543421)
Kniha - 38 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Tieto milé veľké samolepky sú špeciálne vytvorené pre malé pršteky Vašich detičiek. Umožnia im rozvíjať jemnú motoriku a objavovať svet zvierat a vecí, ktoré sa nachádzajú okolo nás.
Objev podobné jako Velké samolepky Kuře: Veľké samolepky s domácimi zvieratami Kura (9789464543421)
Moje první samolepky / Moje prvé samolepky - Mňau (CZ/SK vydanie)
Sešit s veselými zvířátky a velkými samolepkami. Jejich nalepování rozvíjí u dětí představivost, manuální zručnost a logické myšlení.*****Zošit s veselými zvieratkami a veľkými samolepkami. Nalepovanie samolepiek rozvíja detskú predstavivosť, manuálne zručnosti a logické myslenie.
Objev podobné jako Moje první samolepky / Moje prvé samolepky - Mňau (CZ/SK vydanie)
Moje první samolepky / Moje prvé samolepky - Kvík (CZ/SK vydanie)
Sešit s veselými zvířátky a velkými samolepkami. Jejich nalepování rozvíjí u dětí představivost, manuální zručnost a logické myšlení.*****Zošit s veselými zvieratkami a veľkými samolepkami. Nalepovanie samolepiek rozvíja detskú predstavivosť, manuálne zručnosti a logické myslenie.
Objev podobné jako Moje první samolepky / Moje prvé samolepky - Kvík (CZ/SK vydanie)
Moje první samolepky / Moje prvé samolepky - Káč (CZ/SK vydanie)
Sešit s veselými zvířátky a velkými samolepkami. Jejich nalepování rozvíjí u dětí představivost, manuální zručnost a logické myšlení.
Objev podobné jako Moje první samolepky / Moje prvé samolepky - Káč (CZ/SK vydanie)
Samolepky pro malé děti / Samolepky pre malé deti - Naše zvířátka
Sešit s velkými samolepkami. Jejich nalepování na správná místa rozvine u dětí představivost, manuální zručnost a logické myšlení.
Objev podobné jako Samolepky pro malé děti / Samolepky pre malé deti - Naše zvířátka
Podívejte se také
- PRIM HYDRA - A W02P.10308.A (8591212863238)
- 23" EIZO DuraVision FDF2382WT-A (FDF2382WT- A)
- MPM Mode A W02M.11267.A (368399)
- PHILCO PEW 306 A (PEW 306 A)
- Akvizice a fúze menších a středních firem
- Blaupunkt A-Stream Stick (A-Stream Stick)
- Vyprávění a čtení k odpočinku a uzdravení
- FIELDMANN FDS 10103-A (FDS 10103-A)
- VIVOTEK IB9387-HT-A (IB9387-HT-A)
- MSI Z590-A PRO (Z590-A PRO)
- Poezie M. J.Lermontova a A. S. Puškina ()
- Gravity MA 3D A (MA 3D A)
- Báje a pověsti starého Egypta a Mezopotámie
- RCF ART 915-A (ART 915-A)
- MSI Z490-A PRO (Z490-A PRO)
- MPM Flower A W02M.11270.A (368423)
- FIELDMANN FZP 9029-A ( FZP 9029-A)
- Gator GC-Elec-A (GC-Elec-A)
- ROJAPLAST Podlahová konstrukce pro domky pro domky Archer A, Oscar E-A, Luke A, Chester A (BASEA)
- Felix Fantastic DUO hovězí a drůbeží, jehněčí a kuře, krůta a kachna, vepřové a zvěřina se zeleninou (7613039776643)
- Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw - DVD (U00277)
- Rady a zlomyslnosti. Ze světa aforismu a epigramu