(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Grafická příprava pro firemní samolepky/visačky , Tři muži ve člunu: grafická adaptaceGPS lokátor Secutek SGT-LK720 pro připojení na baterii, vhodný pro sledování polohy firemních vozů (spyobchod.cz)
Podobné produkty ako GPS lokátor pro firemní auta Secutek SGT-LK720 , Příprava pro prvňáčky (8595593820422)(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Firemní samolepka A , Jak efektivně krotit firemní pohledávky(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Firemní samolepka B , Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Firemní visačka A , Příprava rohovky pro transplantaci (9788024624754)(osobnivinoteka.cz)
Podobné produkty ako Firemní visačka B , Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladůAudiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky , Spojovačky farma: + samolepkyAudiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky , Magické samolepky (8590228051837)Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří , Fortnite - samolepky (8018190097719)eBook:,Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha , Velké pěnové samolepky kočka: veľké penové samolepky mačka (9789464226577)Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (patro.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří , Velké pěnové samolepky hroch: veľké penové samolepky hroch (9789464226560)Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (patro.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita - Vysekalová Jitka , Velké samolepky s mláďaty: veľké samolepky s mláďatami (9789464543483)Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů , Velké pěnové samolepky medvídek: veľké penové samolepky medvedík (9789464226546)Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny. (alza.cz)
Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů , Velké pěnové samolepky myšák: veľké penové samolepky myška (9789464226553)Více než 150 aktivit! Titul obsahuje 120 stran aktivit a stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel. Pro děti předškolního věku. (patro.cz)
Podobné produkty ako Příprava pro předškoláky , Ahprofi plastové visačky na klíče - žluté (434030010)Více než 240 aktivit! Titul obsahuje 120 stran aktivit a stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel. Pro děti předškolního věku. (patro.cz)
Podobné produkty ako Příprava pro prvňáčky , Ahprofi plastové visačky na klíče - zelené (434040010)Titul obsahuje 120 stran aktivit a stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Příprava pro prvňáčky , Ahprofi plastové visačky na klíče - bílé (434080010)Elektronická kniha - autor Hana Bartoňková, 208 stran Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie... (alza.cz)
Podobné produkty ako Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5) , Ahprofi plastové visačky na klíče - červené (434020010)Kniha - 120 stran, česky Ttitul obsahuje 120 stran aktivit a stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel. (alza.cz)
Podobné produkty ako Příprava pro prvňáčky (8595593820422) , Velké samolepky kuře: veľké samolepky s domácimi zvieratami kura (9789464543421)Kniha - 120 stran, česky Ttitul obsahuje 120 stran aktivit a stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel. (alza.cz)
Podobné produkty ako Příprava pro předškoláky (8595593820439) , Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)Příprava pro předškoláky je námětem pracovního sešitu se zábavnými úkoly. Holčičky a kluci mohou pracovat s písmenky, čísly a počítáním do deseti, a to na 120 stranách tohoto zadání. V sešitu mohou objevit i stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel. Přednosti: sešit přípravy rozvíjí dětskou představivost učí trpělivosti a soustředění na daný úkol Kupte dětem přípravný sešit pro předškoláky! Vhodné pro děti od 3 let Hmotnost: 1000 g Rozměr: 41 x 28 cm (hracky-4kids.cz)
Podobné produkty ako Jiri Models Příprava pro předškoláky , Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)Příprava pro prváčky je námětem pracovního sešitu se zábavnými úkoly. Holčičky a kluci mohou pracovat s písmenky, čísly a počítáním do deseti, a to na 120 stranách tohoto zadání. V sešitu mohou objevit i stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel. Přednosti: sešit přípravy rozvíjí dětskou představivost učí trpělivosti a soustředění na daný úkol Kupte dětem přípravný sešit pro prváčky! Vhodné pro děti od 3 let Hmotnost: 1000 g Rozměr: 41 x 28 cm (hracky-4kids.cz)
Podobné produkty ako Jiri Models Příprava pro prvňáčky , Orion visačky korek home made 10 ks (710797)eBook:,Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha , Spojovačky zvířátka/zvieratká: + samolepkyeBook:,Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel - Jiří Kotouč - e-kniha , Samolepky na stredy kolAudiokniha:,Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha , Vanocni samolepky na oknoElektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. (alza.cz)
Podobné produkty ako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6) , Velké samolepky s domácími mazlíčky: veľké samolepky s domácimi miláčikmi (9789464543506)Audiokniha:,Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha , Velké samolepky s divokými zvířaty: veľké samolepky s divokými zvieratami (9789464543476)Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod... (alza.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5) , Velké samolepky s mořskými zvířaty: veľké samolepky s morskými zvieratami (9789464543469)Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod... (alza.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9) , Ahprofi visačky na klíče se závěsným kroužkem - zelené (434040011)Elektronická kniha - autor Jiří Kotouč, 112 stran Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (alza.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel (999-00-018-4964-1)Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze... (alza.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)Kniha - autor Jiří Kot, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady. (alza.cz)
Podobné produkty ako Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar JaneBook:,První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-knihaElektronická kniha - autor Josef Zrník, Milan Kaplan, 216 stran Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)eBook:,Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-knihaVydanie učebnice je výsledkom dlhoročnej snahy celého radu učiteľov JLF UK v Martine, ktorí majú bohaté skúsenosti z vedeckej aj pedagogickej práce a tieto vložili do jej obsahu. Malo by pomôcť študentom na ich ceste do hlbokých zákutí vedy, ako aj pri využívaní výsledkov vedeckého výskumu v ich praktickej činnosti. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Vedecká prípravaeBook:,Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-knihaPublikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie PemováUčebnice je koncipována pro novou státní maturitu. Obsahuje všechna obvyklá témata jako Člověk, Dům, Škola, Práce, Zdraví, Rodina, Nákupy, Sport, Stát a společnost atd. Každé téma obsahuje lexikální cvičení, mluvnická cvičení, čtení, poslech, konverzaci a písemná cvičení. (patro.cz)
Podobné produkty ako Angličtina Maturitní přípravaNástavec na výrobu uzenin ke kuchyňskému robotu Gratus (ETA0028/0038), Gratussino (ETA0023), Gustus (ETA0128/1128/3128), Meno/Mezo (ETA0030/0033/0034) a mlýnku na maso ETA6075, příslušenství k mlýnku na maso (O 62 mm) ETA002891000. ETA nástavec na přípravu sádla a mletí masa pro přípravu klobásek 0028 91020 je vhodný pro mytí v myčce. (mall.cz)
Podobné produkty ako ETA nástavec na přípravu sádla a mletí masa pro přípravu klobásek 0028 91020Kniha - 210 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha slouží studentům při jejich přípravě na vysokou školu (resp. fakulty právnického, sociálního, ekonomického, pedagogického a filozofického zaměření. Je vhodnou pomůckou také při přípravě k maturitě. Publikace se skládá z pěti kapitol, z nichž každá pojednává o jednom z tematických okruhů, které jsou vyžadovány u přijímacích zkoušek ze základů společenských věd. Je neocenitelnou přípravou na Národní srovnávací zkoušky i na další typy přijímacích zkoušek, u nichž je vyžadován společenskovědní přehled. Pro komplexní přípravu na Národní srovnávací zkoušky doporučujeme naše další publikace, zejména Testy obecných studijních předpokladů a základy logiky. Určeno zejména k přípravě na Fakultu sociálních studií MU v Brně, Fakultu humanitních studií UK v Praze, Fakultu humanitních studií UTB ve Zlíně, Právnickou fakultu UK v Praze, Právnickou fakultu UP v Olomouci, Právnickou fakultu ZČU v Plzni,... (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy společenských věd I.: Příprava pro přijímací zkoušky (978-80-86572-75-8)Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují. (alza.cz)
Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)Příslušenství ke kuchyňskému robotu , nástavec na výrobu uzenin, příslušenství ke kuchyňskému robotu Gratus (ETA0028/0038), Gratussino (ETA0023), Gustus (ETA0128/1128/3128), Meno/Mezo (ETA0030/0033/0034) a mlýnku na maso ETA6075, příslušenství k mlýnku na maso (O 62 mm) ETA002891000, umožňuje zpracování/mletí všech druhů mas, dvě kalené nerezové destičky pro různé typy mletí: hrubé a velmi hrubé, nerezový nástavec o průměru 20mm pro tvorbu celé řady tradičních domácích uzenin (např. klobás, párků, špekáčků, jitrnic, jelítek), ochranný kryt pro větší bezpečnost, možnost mytí nerezových dílů v myčce na nádobí Nástavec na přípravu sádla a mletí masa ETA 0028 91020Nástavec na výrobu klobásek a uzenin ETA 0028 91020 je kompatibilní s kuchyňskými roboty ETA. Hodí se k přípravě všech druhů mas, klobásek či přípravě domácího sádla. Veškeré nerezové příslušenství můžete bez obav mýt v myčce na nádobí.Příprava masa, klobásek či párků Nastavitelná hrubost... (alza.cz)
Podobné produkty ako ETA 0028 91020 Nástavec na přípravu sádla a mletí masa pro přípravu klobásek (ETA002891020 )eBook:,Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-knihaKniha - autor Miroslav Milda, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice. (alza.cz)
Podobné produkty ako Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)Během kurzu se každý japonský milovník naučí, jak se připravují základní druhy sushi. Kurz je obohacen i dávkou teorie, díky které každý pochopí, proč se co dělá. Hlady nikdo rozhodně neodejde, protože co si požitkář připraví, to si také sní. Zážitek probíhá v Praze a trvá zhruba tři hodiny. V ceně kurzu jsou započítané všechny suroviny, není tedy nutné cokoli přinášet. Během přípravy sushi je také možnost objednání nealkoholických či mírně alkoholických nápojů, které si každý platí sám. Co se bude připravovat? • Maki sushi s lososem, • california maki sushi, • nigiri sushi, • uramaki sushi, • příprava sushi rýže a rozvaru • nakládaný zázvor. (adrop.cz)
Podobné produkty ako Kurz přípravy sushi PrahaRomán Svatební přípravy vypráví o prázdnotě, lásce a zákonu akvaplaninku. Mohuč leží na Mississipi. Devatenáctiletý Leon prožívá poprvé naprostou svobodu. Ovšem civilní služba v centrální sterilizaci mohučské nemocnice jeho hledání smyslu života poněkud zkomplikuje. Leon se tedy věnuje jinému projektu: chercher la femme. A tak se tento Anti-Don Juan potácí od jedné amour fou k další a čím dál více se zamotává do lehce předimenzovaného milostného trojúhelníku. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Svatební přípravy - Marcus BraunSkvělý dárek pro milovníky koktejlů. Ať už alkoholických či nealkoholických. Sada 5 nástrojů na přípravu koktejlů se svěžím tropickým designem v krásné dárkové krabičce. Namíchejte hostům ten nejlepší koktejl u vás doma. Pohodlná měkká rukojeť se snadno drží a usnadní práci a vygravírované znaky dodají nástrojům punc luxusu. (familium.cz)
Podobné produkty ako Sada na přípravu koktejlů