Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Jiří Štěpnička Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Podívejte se také priprava kvasu a vyroba slivovice
Jak efektivně krotit firemní pohledávky
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Helena Brabcová Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání. OBSAH: Vymažte položku pohledávky ze svého účetnictví Využijte svou konkurenční výhodu Požadujte zálohové platby Nabídněte svým odběratelům výhody a bonusy Vložte do smluv výhradu vlastnictví Věnujte se především prevenci Důkladně si prověřujte bonitu svých odběratelů Zkuste se s dlužníkem dohodnout mimosoudně Najměte si advokáta nebo inkasní společnost RADA NA ZÁVĚR Jak na zahraniční pohledávky
Podívejte se také Magické samolepky (8590228051837)
Tvoříme firemní IT prostředí - Miroslav Milda
Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice.
Podívejte se také Fortnite - Samolepky (8018190097719)
Podívejte se také
- Spojovačky Farma: + samolepky
- Velké samolepky s mláďaty: Veľké samolepky s mláďatami (9789464543483)
- Velké pěnové samolepky Hroch: Veľké penové samolepky Hroch (9789464226560)
- Velké pěnové samolepky Kočka: Veľké penové samolepky Mačka (9789464226577)
- samolepky na stredy kol
- vanocni samolepky na okno
- Velké samolepky s mořskými zvířaty: Veľké samolepky s morskými zvieratami (9789464543469)
- Velké samolepky s divokými zvířaty: Veľké samolepky s divokými zvieratami (9789464543476)
- Velké samolepky s domácími mazlíčky: Veľké samolepky s domácimi miláčikmi (9789464543506)
- samolepky na dozy 11 orion
- Milujeme přírodu Recyklujeme: + samolepky (8595593832715)
- Samolepky s vůní 500 Princezny
- Mideer barevné samolepky - zmrzlina (6936352540069)
- Milujeme přírodu Zahrádka: + samolepky (8595593832722)
- Samolepky Minecraft 18 ks (5411217027172)
- Mideer barevné samolepky - kuchyň (6936352540038)
- Velké samolepky s domácími zvířaty Kravička: Veľké samolepky s domácimi zvieratami Kravička (9789464543445)
- Velké samolepky s domácími zvířaty Ovce: Veľké samolepky s domácimi zvieratami Ovca (9789464543438)
- Už chodíme na nočník: Motivační samolepky pro děti (8594184925973)
- Už si čistíme zoubky: Motivační samolepky pro děti (8594184925966)
Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
eBook: Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie vzdělávání následně znamená pro realizaci samotného vzdělávání pracovníků.
Objev podobné jako Firemní vzdělávání - Hana Bartoňková - e-kniha
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha na CD - autor Vladimír John, čte Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. OBSAH: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit RADA NA ZÁVĚR: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny.
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Audiokniha MP3 Vladimír John, čte Helena Brabcová, Pavel Tesař Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: - Fakta o firemních nákladech - Rozdělení nákladů - Přístupy k řízení nákladů - Nákladová rizika - Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele - Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů - E-aukce - Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: - Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů
Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel - Kot Jiří
Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Chcete skvělé vztahy na pracovišti, vystupovat profesionálně nebo nastartovat zářnou kariéru? Namísto pasivního čekání na budoucnost je lepší být aktivním tvůrcem své cesty. Získejte uznání kolegů, budujte respektující vztahy a staňte se odpovědným profesionálem. V této knize najdete prověřené tipy a náměty, jak sebejistě vystupovat, efektivně komunikovat či řešit konflikty. Proměňte kancelář v místo, kde se všichni cítí dobře. Staňte se členem týmu, jehož přístup k sobě i druhým bude oceňován.
Objev podobné jako Zlatá pravidla firemní etikety - Daniel Šmíd
Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Elektronická kniha - autor Hana Bartoňková, 208 stran Zabýváte se ve své profesi, či při svém studiu vzděláváním pracovníků ve firmě? Máte na starost rozvoj pracovníků a hledáte možné a vhodné cesty pro co nejlepší postup tvorby strategie firemního vzdělávání? Zabýváte se již nyní, nebo se chcete v budoucnu zabývat řízením a rozvojem lidských zdrojů? Působíte jako lektor v oblasti vzdělávání pracovníků? Studujete obory související s řízením a rozvojem lidských zdrojů, či personálním managementem? Pak je tato kniha určena právě vám. Pomůže vám dívat se na vzdělávání pracovníků ve firmě z perspektivy strategického a kompetenčního přístupu. Usnadní vám orientaci v prostředí a v množství zdrojů, které můžete využít pro přípravu, realizaci, či vyhodnocení firemního vzdělávání. Ukáže vám, jak je důležité nahlížet na firemní vzdělávání z hlediska celkové strategie firmy, jak se celková strategie firmy může odrazit ve strategii firemního vzdělávání a co tvorba strategie...
Objev podobné jako Firemní vzdělávání (978-80-247-2914-5)
Příprava pro předškoláky
Titul obsahuje 120 stran aktivit a stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel.
Objev podobné jako Příprava pro předškoláky
Příprava pro prvňáčky
Ttitul obsahuje 120 stran aktivit a stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel.
Objev podobné jako Příprava pro prvňáčky
Příprava pro předškoláky (8595593820439)
Kniha - 120 stran, česky Ttitul obsahuje 120 stran aktivit a stíratelnou tabuli k procvičování psaní písmen a čísel.
Objev podobné jako Příprava pro předškoláky (8595593820439)
Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Elektronická kniha - autor Jaroslav Charvát, 204 stran Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi (80-247-1389-6)
Kniha jízd A5, maxi (firemního a soukromého vozidla)
ET320 Kniha jízd A5,maxi /fir. a sou.voz. ob/-1-Bestseller-Rozměr: 14,8cm x 21cm-Formát: A5-Počet stran: 52
Objev podobné jako Kniha jízd A5, maxi (firemního a soukromého vozidla)
Kniha jízd A6, maxi (firemního a soukromého vozidla)
ET310 Kniha jízd A6,maxi/fir.a sou.voz.,obou-1-Bestseller-Rozměr: 14,8cm x 10,5cm-Formát: A6-Počet stran: 52
Objev podobné jako Kniha jízd A6, maxi (firemního a soukromého vozidla)
Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Jedním z největších rizik pro menší a střední podnikatele jsou zcela jistě pohledávky po lhůtě splatnosti. Předejít tomuto riziku nebo se vzniklému problému pohledávek včas postavit, je hlavním tématem tohoto díla. Získáte mnoho preventivních rad, jak mít své pohledávky pod kontrolou a neriskovat tak existenci svého podnikání.
Objev podobné jako Jak efektivně krotit firemní pohledávky - Vladimír John - audiokniha
Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
eBook: Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Objev podobné jako Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát - e-kniha
Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-247-2790-5)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Kniha - autor Jan Binar; Jiří Mikeš; Jitka Vysekalová, 224 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod...
Objev podobné jako Image a firemní identita (978-80-271-2841-9)
Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Kniha - autor Jiří Kot, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Operativní leasing, přestože je v České republice poměrně novým jevem, je stále více preferován zejména podnikateli pro firemní flotilu vozidel. I když je dnes tento pojem podnikatelům znám a mnohými z nich také v praxi využíván, jeví se přínosné identifikovat strukturu jeho právní koncepce, a umožnit tak podnikatelům lepší orientaci v rozsáhlé problematice operativního leasingu. Cílem publikace je definování možností a způsobu vyhodnocování nabídky operativního leasingu pro podnikatele v souvislosti s plánováním firemních nákladů právnické osoby. Druhým cílem je definování struktury nákladů na vozový park podnikatele spolu s identifikací oblastí s největším vlivem na tyto náklady.
Objev podobné jako Operativní leasing firemních vozidel (978-80-7598-268-1)
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Audiokniha: Ač se to může zdát samozřejmé je spousta podnikatelů, kteří snižování firemních nákladů často opomíjejí. Přitom náklady přímo ovlivňují míru jejich zisku, ale také mohou být pro firmu velmi nebezpečné. Díky této audioknize se podnikatelé dozvědí, že řízení nákladů je poměrně jednoduché. Obsah: Fakta o firemních nákladech Rozdělení nákladů Přístupy k řízení nákladů Nákladová rizika Jak vybrat nejvhodnějšího dodavatele Jak dosáhnout nejlepších nákupních úspěchů E-aukce Praktické rady, jak ušetřit Rada na závěr: Nákup i prodej by měl být výhodný pro všechny
Objev podobné jako Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - Vladimír John - audiokniha
Polštářek Nejlepší grafik / grafička (Velikost: 40 x 40 cm, Typ: pro ženy, Výplň 40x40: )
Polštářek má rozměr 40x40 cm a skládá se z oboustranně potištěného povlaku se zapínáním a z vyjímatelné výplně. Materiál povlaku je 100% PES.
Objev podobné jako Polštářek Nejlepší grafik / grafička (Velikost: 40 x 40 cm, Typ: pro ženy, Výplň 40x40: )
Polštářek Nejlepší grafik / grafička (Velikost: 40 x 40 cm, Typ: pro muže, Výplň 40x40: )
Polštářek má rozměr 40x40 cm a skládá se z oboustranně potištěného povlaku se zapínáním a z vyjímatelné výplně. Materiál povlaku je 100% PES.
Objev podobné jako Polštářek Nejlepší grafik / grafička (Velikost: 40 x 40 cm, Typ: pro muže, Výplň 40x40: )
Polštářek Nejlepší grafik / grafička (Velikost: 55 x 55 cm, Typ: pro ženy, Výplň 55x55: )
Polštářek má rozměr 55x55 cm a skládá se z oboustranně potištěného povlaku se zapínáním a z vyjímatelné výplně. Materiál povlaku je 100% PES.
Objev podobné jako Polštářek Nejlepší grafik / grafička (Velikost: 55 x 55 cm, Typ: pro ženy, Výplň 55x55: )
Polštářek Nejlepší grafik / grafička (Velikost: 55 x 55 cm, Typ: pro muže, Výplň 55x55: )
Polštářek má rozměr 55x55 cm a skládá se z oboustranně potištěného povlaku se zapínáním a z vyjímatelné výplně. Materiál povlaku je 100% PES.
Objev podobné jako Polštářek Nejlepší grafik / grafička (Velikost: 55 x 55 cm, Typ: pro muže, Výplň 55x55: )
Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Elektronická kniha - autor Josef Zrník, Milan Kaplan, 216 stran Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku,...
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce (978-80-247-2002-9)
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
eBook: První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan
Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
eBook: Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let, který firmám a jiným organizacím u nás ušetřil již mnoho milionů. Praxe ověřila, že elektronizace šetří nákupní zdroje a mimořádně zkracuje čas potřebný na přípravu a realizace výběrového řízení. Jedná se o proces tak mladý, že literatury, která by ho mapovala, je prozatím velmi poskrovnu. O to větším přínosem je tato nová kniha, která představuje konkrétní a návodné příklady využití elektronického nástroje. Čtenář se srozumitelně a jasně dozví, jak k e-aukci přistupovali, jak ji realizovali a co z ní získali nákupní specialisté ocelářské nadnárodní firmy, strojírny, nemocnice, banky, stavební firmy, letecké nebo těžařské společnosti, opravárenského podniku, dopravní společnosti, obecního úřadu a dalších podniků a institucí. Jednotlivé příklady dokládají možnost využití e-aukcí pro výběr dodavatele od režijních materiálů přes materiály pro výboru, specializované služby, výrobu subdodávek dle dokumentace až po rekonstrukce skladových hal a mnoho dalšího. Kniha je zdrojem důležitých informací pro ty, kteří o využívání tohoto moderního nákupního nástroje uvažují, stejně jako pro ty, kteří už s e-aukcemi mají zkušenosti.
Objev podobné jako Firemní nákup a e-aukce - Josef Zrník, Milan Kaplan - e-kniha
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku – ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů z oblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení. Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
eBook: Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Objev podobné jako Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Binar Jan - e-kniha
Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 3 m
Vyfrézování na přední straně umožní montáž bodového osvětlení (není součástí dodávky).
Objev podobné jako Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 3 m
Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 4 m
Vyfrézování na přední straně umožní montáž bodového osvětlení (není součástí dodávky).
Objev podobné jako Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 4 m
Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 6 m
Vyfrézování na přední straně umožní montáž bodového osvětlení (není součástí dodávky).
Objev podobné jako Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 6 m
Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 5 m
Vyfrézování na přední straně umožní montáž bodového osvětlení (není součástí dodávky).
Objev podobné jako Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 5 m
Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 2 m
Vyfrézování na přední straně umožní montáž bodového osvětlení (není součástí dodávky).
Objev podobné jako Biohort Příprava pro venkovní osvětlení k domkům Biohort CasaNova 2 m
Bezpečnostní příprava
Kolektiv autorů se v publikaci zaměřuje na výklad činnosti bezpečnostních sborů, jejich charakteristiku, postavení, organizaci, řízení a právní úpravu jejich činnosti. Velký prostor je věnovaný problematice Policie České republiky, jejímu právnímu zakotvení (zákon č. 273/2008 Sb., o Policii ČR), postavení, organizaci, řízení a činnosti mimo jiné na úseku dopravy, veřejného pořádku, zbraní a bezpečnostního materiálu a dalších. V příslušné kapitoly jsou věnovány obecní policii (zákon č. 553/1991 Sb., o obecní policii) a soukromým bezpečnostním službám. V kapitolách, které se zabývají regulací bezpečnostních sborů, je nejdříve tučným písmem vyznačeno zákonné ustanovené a poté následuje srozumitelný výklad. Text je doplněn množstvím barevných obrázků a fotografií.
Objev podobné jako Bezpečnostní příprava
Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Elektronická kniha - autor Terezie Pemová, Radek Ptáček, kolektiv a, 168 stran Publikace ukazuje čtenáři, že založit školku — ať již soukromou, firemní nebo jinou formu předškolního zařízení, nemusí být vůbec obtížné. Tým zkušených a vzdělaných autorů záoblasti pedagogiky, psychologie, práva, ekonomie a sociálních věd vysvětluje problematiku krok po kroku, nabízí možná řešení, upozorňuje na dílčí problémy, a představuje tak komplexního průvodce založením, ale provozem soukromého nebo firemního předškolního zařízení.Publikace je doplněna řadou příloh a vzorů potřebných žádostí, smluv a podání, ale též o několik konkrétních případových studií úspěšné realizace soukromého předškolního zařízení.Kniha je tak nezbytným rádcem a manuálem pro všechny, kteří o zřízení takového předškolního zařízení uvažují, ale ty, kteří ho již provozují.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z (978-80-247-4699-9)
Základy společenských věd I.: Příprava pro přijímací zkoušky (978-80-86572-75-8)
Kniha - 210 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha slouží studentům při jejich přípravě na vysokou školu (resp. fakulty právnického, sociálního, ekonomického, pedagogického a filozofického zaměření. Je vhodnou pomůckou také při přípravě k maturitě. Publikace se skládá z pěti kapitol, z nichž každá pojednává o jednom z tematických okruhů, které jsou vyžadovány u přijímacích zkoušek ze základů společenských věd. Je neocenitelnou přípravou na Národní srovnávací zkoušky i na další typy přijímacích zkoušek, u nichž je vyžadován společenskovědní přehled. Pro komplexní přípravu na Národní srovnávací zkoušky doporučujeme naše další publikace, zejména Testy obecných studijních předpokladů a základy logiky. Určeno zejména k přípravě na Fakultu sociálních studií MU v Brně, Fakultu humanitních studií UK v Praze, Fakultu humanitních studií UTB ve Zlíně, Právnickou fakultu UK v Praze, Právnickou fakultu UP v Olomouci, Právnickou fakultu ZČU v Plzni,...
Objev podobné jako Základy společenských věd I.: Příprava pro přijímací zkoušky (978-80-86572-75-8)
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)
Kniha - autor Miroslav Milda, 140 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Kniha je určena pro každého, kdo potřebuje řešit nákup a provoz IT techniky, sítí a obecně IT technologií ve své společnosti. Jednoduchou formou provede problematikou od nákupu jednotlivého počítače v malé firmě, až po velká IT řešení v korporacích. Kniha ukazuje obvyklá standardní řešení ověřená praxí. Jednatele menších společností provede úskalími činností odpovědného IT managementu. Manažerům velkých společností pak dá odpověď na to, proč IT oddělení potřebuje „zase“ vynaložit další investice.
Objev podobné jako Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera (978-80-7232-547-4)
Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
eBook: Moderní doba klade velké nároky na propojování rodinného a pracovního života. Zvyšující se nároky v oblasti pracovní, ale i společenské velmi často neumožňují věnovat rodině tolik času a pozornosti, jak jsme byli zvyklí. Naštěstí už jsou za námi časy velkých jeslí, kde pracující matky odkládaly své děti, aby naplnily poslání pracující ženy, nicméně opět celá řada rodičů i zaměstnavatelů hledá možnosti, jak se co nejrychleji zapojit zpět do pracovního procesu, jak co nejrychleji navázat svoji dosavadní kariéru, ale přitom zásadním způsobem neublížit dítěti odložením do neosobního prostředí, a nenarušit tak začínající rodinný život. Odpovědí, kterou nabízí současné legislativní změny, ale i dlouhými lety ověřená praxe ze zahraničí, jsou různé formy soukromých nebo firemních předškolních zařízení. V České republice je bohužel desítky let zažitý model, že existují pouze jesle a školky, ve kterých navíc není místo. Tato situace se v současné době začíná pomalu měnit a řada zaměstnavatelů, obcí, ale i občanských sdružení a iniciativ zakládá různé formy předškolního zařízení, které vycházejí vstříc potřebám dnešních rodičů. Bohužel vzhledem k novosti řady legislativních změn přetrvává představa, že založit školku nebo nějakou formu předškolního zařízení je nákladné a obtížné. Vše uvádí na pravou míru tato publikace.
Objev podobné jako Soukromá a firemní školka od A do Z - Radek Ptáček, Terezie Pemová - e-kniha
ETA 0028 91020 Nástavec na přípravu sádla a mletí masa pro přípravu klobásek (ETA002891020 )
Příslušenství ke kuchyňskému robotu , nástavec na výrobu uzenin, příslušenství ke kuchyňskému robotu Gratus (ETA0028/0038), Gratussino (ETA0023), Gustus (ETA0128/1128/3128), Meno/Mezo (ETA0030/0033/0034) a mlýnku na maso ETA6075, příslušenství k mlýnku na maso (O 62 mm) ETA002891000, umožňuje zpracování/mletí všech druhů mas, dvě kalené nerezové destičky pro různé typy mletí: hrubé a velmi hrubé, nerezový nástavec o průměru 20mm pro tvorbu celé řady tradičních domácích uzenin (např. klobás, párků, špekáčků, jitrnic, jelítek), ochranný kryt pro větší bezpečnost, možnost mytí nerezových dílů v myčce na nádobí Nástavec na přípravu sádla a mletí masa ETA 0028 91020Nástavec na výrobu klobásek a uzenin ETA 0028 91020 je kompatibilní s kuchyňskými roboty ETA. Hodí se k přípravě všech druhů mas, klobásek či přípravě domácího sádla. Veškeré nerezové příslušenství můžete bez obav mýt v myčce na nádobí.Příprava masa, klobásek či párků Nastavitelná hrubost...
Objev podobné jako ETA 0028 91020 Nástavec na přípravu sádla a mletí masa pro přípravu klobásek (ETA002891020 )
Gumová vana do kufru Novline VW Sharan 2010-2022 (5 míst, příprava pro oka)
Gumová vana má přesný tvar pro vůz VW Sharan. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Novline mají zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. Vany se dále vyznačují nejpřesnějším střihem z celého našeho sortimentu van do kufru.Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Díky technologii výroby z inovativních polymerových materiálů (TPE) jsou vany do kufru značky Novline velmi odolné vůči opotřebení a zároveň si zachovávají svoji elastičnost a to až do rozmezí teplot -50°C až +50°C. Vany jsou odolné vůči UV záření a při vystavení slunečním paprskům neblednou. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Novline liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.Jestliže zakoupíte gumové autokoberce nebo gumovou vanu do kufru značky Novline, může být v některých případech produkt označen jako Element. Nemusíte se však bát. I když jsou autokoberce nebo vana do kufru označené jako Element, jedná se skutečně o výrobky Novline. Proč tomu tak je vysvětlujeme v tomto článku.
Objev podobné jako Gumová vana do kufru Novline VW Sharan 2010-2022 (5 míst, příprava pro oka)
Gumová vana do kufru Novline Seat Alhambra 2010-2022 (5 míst, příprava pro oka)
Gumová vana má přesný tvar pro vůz Seat Alhambra. Díky přesnému střihu vyplní zavazadlový prostor a dokonale ochrání kufr před znečištěním nebo před poškozením původního koberce. Gumové vany do kufru od výrobce Novline mají zvýšený okraj (3-4cm), který v případě vylitého nákladu nebo roztátého sněhu bezpečně udrží tekutinu a ochrání interiér vozu. Vany se dále vyznačují nejpřesnějším střihem z celého našeho sortimentu van do kufru.Povrch gumové vany má hrubou, protiskluzovou texturu, která do jisté míry brání převáženému nákladu proti samovolnému posouvání v zatáčkách. Díky technologii výroby z inovativních polymerových materiálů (TPE) jsou vany do kufru značky Novline velmi odolné vůči opotřebení a zároveň si zachovávají svoji elastičnost a to až do rozmezí teplot -50°C až +50°C. Vany jsou odolné vůči UV záření a při vystavení slunečním paprskům neblednou. Vanu lze z kufru kdykoliv velmi jednoduše vyjmout. Údržba i čištění je pak velice snadné.Pokud si nejste jisti s výběrem vany do kufru a potřebujete poradit, čím se právě Novline liší od jiných výrobců, připravili jsme přehledné srovnání různých značek. Vpravo naleznete odkaz na článek, kde Vám podrobně přiblížíme, jaké typy gumových nebo plastových van můžete pro své auto pořídit. Dále popisujeme hlavní výhody i nevýhody jednotlivých typů, které jsou na konci článku shrnuty v přehledné tabulce.Jestliže zakoupíte gumové autokoberce nebo gumovou vanu do kufru značky Novline, může být v některých případech produkt označen jako Element. Nemusíte se však bát. I když jsou autokoberce nebo vana do kufru označené jako Element, jedná se skutečně o výrobky Novline. Proč tomu tak je vysvětlujeme v tomto článku.
Objev podobné jako Gumová vana do kufru Novline Seat Alhambra 2010-2022 (5 míst, příprava pro oka)
Cukrářský kurz: Příprava makronek
Gurmánský zážitek probíhá v Praze v Holešovické tržnici, kde se nachází Chefparade – Škola vaření. Celým kurzem vás provede zkušená cukrářka Eva Wolfová, pro kterou se pečení stalo z koníčku plnohodnotnou prací. Co se během kurzu pečení makronek naučíte? Základní techniku pečení makronek od přípravy těsta a po pečení, přípravu základního krému a možné způsoby dochucení. V ceně kurzu jsou kvalitní suroviny, zapůjčení cukrářského vybavení a také alko i nealko občerstvení. Kurz probíhá v malém kolektivu s maximálně 11 dalšími účastníky. Doba trvání je 3–3,5 h. Po ukončení kurzu s sebou vyfasujete svůj cukrářský výtvor a na mail vám přijdou všechny recepty, které si pak můžete vytisknout a dát do své kuchařky. Parkování je možné v areálu Holešovické tržnice přímo před školou vaření (první hodina zdarma).
Objev podobné jako Cukrářský kurz: Příprava makronek
Strojek pro přípravu těstovin
Strojek pro přípravu těstovin je vynikající pro snadnou přípravu čerstvých domácích těstovin. Jejich příprava je jednoduchá a tloušťku těstovin si můžete na strojku libovolně zvolit. Doporučujeme vám také vyzkoušet nové typy těsta, které ve standardním obchodě nekoupíte. Specifikace: materiál - nerezová ocel / chromovaná ocel šířka těsta až 14,5 cm 9 různých nastavení až 3 mm 3 varianty - lasagne, fettuccine, špagety
Objev podobné jako Strojek pro přípravu těstovin
Svatební přípravy - Marcus Braun
Román Svatební přípravy vypráví o prázdnotě, lásce a zákonu akvaplaninku. Mohuč leží na Mississipi. Devatenáctiletý Leon prožívá poprvé naprostou svobodu. Ovšem civilní služba v centrální sterilizaci mohučské nemocnice jeho hledání smyslu života poněkud zkomplikuje. Leon se tedy věnuje jinému projektu: chercher la femme. A tak se tento Anti-Don Juan potácí od jedné amour fou k další a čím dál více se zamotává do lehce předimenzovaného milostného trojúhelníku.
Objev podobné jako Svatební přípravy - Marcus Braun
Střelecká příprava - Kazbunda Stanislav
Publikace poskytuje základní nezbytné znalosti o nauce o zbraních a střelivu, základů střelby, zaujímaní střeleckých poloh, jakož i vedení mířené střelby z krátkých a dlouhých zbraní. Je vhodná pro přípravu k získání zbrojních průkazů skupiny A až E. Vznik publikace finančně podpořila společnost WAKENHAT s.r.o., a společnost TRIVIS a.s .
Objev podobné jako Střelecká příprava - Kazbunda Stanislav
Pravidlo žádných pravidel: Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět (978-80-7555-113-9)
Kniha - autor Erin Meyer; Reed Hastings, 312 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Netflix představuje jeden z největších byznysovy´ch úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní pravidla však nepřišla až se slávou a miliardovy´mi tržbami. Naopak, například pravidlo „plaťte nejlépe na trhu“ Netflix zavedl během finanční krize, kdy mu hrozil krach. Tehdy jeho CEO Reed Hastings pochopil, že jeden drahy´, špičkovy´ zaměstnanec nahradí několik průměrny´ch, a ušetří tak náklady. Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě. Každy´, kdo nechce dopadnout jako Kodak nebo Nokia a kdo usiluje o vysokou produktivitu či inovativnost, v ní najde jasny´ a konkrétní návod,...
Objev podobné jako Pravidlo žádných pravidel: Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět (978-80-7555-113-9)
Závodní příprava jezdce - Linda Doleželová
Tato kniha je součástí trilogie, věnující se chovu koní, jezdectví a přípravě na Zkoušku základního výcviku jezdce. V této knize se dozvíte vše o výcviku malých dětí pro disciplínu pony sport, projdete si jednotlivé disciplíny, které spadají pod ČJF, jak z hlediska výcviku, tak i z hlediska závodního. Dozvíte se základní informace o hobby závodech, ať už jste v roli jezdce, nebo pořadatele, a zcela připraveni zakončíte svůj výcvik v dané disciplíně úspěšnou ,,Zkouškou základního výcviku jezdce" (ZZVJ), s kterou již můžete vyjet na oficiální závody. Naleznete zde vypracované aktualizované otázky ZZVJ pro všechny disciplíny vedené pod ČJF.
Objev podobné jako Závodní příprava jezdce - Linda Doleželová
Podívejte se také
- samolepky na zed do detskeho pokoje
- Kopko samolepky na zeď zajíčci (2882956579117)
- Kopko samolepky na zeď vesmír (2882956579254)
- Aktivity - Vymaľovanky - Samolepky Ľadové kráľovstvo II
- Mideer barevné samolepky - šicí stroj (6936352540021)
- Kopko samolepky na zeď myšky (2882956579018)
- Samolepky Harry Potter: sada 34 ks
- Kopko samolepky na zeď ptáčci - pink (2882956579131)
- ORION Samolepky na dózy CZ 11 (842269)
- Orion Samolepky na dózy Ovál, 14 ks
- ORION Samolepky korek na kořenky 12 (842254)
- Make it Real Dekorativní samolepky Motýl (0695929017330)
- Tlapková patrola vybarvovací samolepky a tetování (8590331917549)
- Velké samolepky pro malé ruce Dino ostrov (978-80-256-3298-7)
- Kopko samolepky na zeď mapa světa - colors (2882956579193)
- Be Nice vánoční samolepky - Nebeské (32 ks) (SAMONE)
- ORION Samolepky na koření obdélník CZ 23 (842235)
- ABYstyle - Pac-Man - Samolepky - 50x70cm - Postavy & bludiště (3700789262077)
- Třpytivé vánoční samolepky 18 x 24 cm, stromeček
- MosquitNo Samolepky SpotZzz Safari, (5 × 6 kusů) (8718164112805)
- MosquitNo Samolepky SpotZzz Safari, (1 × 6 ks) (8718164112799)
- Dinosaury?!: Vložené samolepky (978-80-8046-705-0)