Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Podívejte se také Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha
eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Podívejte se také art moderni obrazy
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Elektronická kniha - autor Hana Volfová, 240 stran, česky Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Podívejte se také Hana ()
Podívejte se také
- Hegerová Hana: Hana Hegerová - LP (SU6322-1)
- Hegerová Hana: Hana Hegerová - CD (SU6322-2)
- karimatka eva
- eva karimatka
- F30W/T8/Grolux Retail (0000711)
- F58W/T8/Grolux Retail (0000714)
- podvazek enjoy eva
- karimatka eva 20mm
- PORKERT Eva (7011900)
- Hama EVA (84113)
- Eva tropí hlouposti
- Urbanová Eva: Best of Eva Urbanová - CD (SU3935-2)
- LACTACYD Retail Girl 200 ml (8594060896083)
- LACTACYD Retail Sensitive 200 ml (8594060894522)
- F38W/T8/174 Aquastar Retail (0000648)
- LACTACYD Retail Soothing 200 ml (8594060894539)
- F30W/T8/174 Aquastar Retail (0000646)
- nocni kosilka hana bila
- Fellowes HANA černý (FELFERGSTANDMONHANN)
- Fellowes HANA bílý (FELFERGDOCUHOLDHANBL)
Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Kniha - autor Eva Jaderná, 240 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing (978-80-271-1384-2)
Absolutní základy moderního marketingu
Audiokniha MP3 Dan Miller, čte Vítězslav Kryške "Změňte svůj marketing, změňte svůj život!" Ať prodáváte jakýkoliv výrobek nebo službu, vaše schopnost účinně vstoupit na trh je jednou z nejdůležitějších schopností, kterou se můžete naučit. v "Absolutních základech moderního marketingu" se během 70 minut naučíte: - jak si určit a najít ideálního zákazníka - co jsou tzv."horká tlačítka", která rozhodují z 80% o tom, zda zákazník nakoupí - jak přilákat významnější a ziskovější zákazníky - jak dramaticky zvýšit prodej - jak získat převahu nad konkurencí Marketing nemusí být složitý, použijete-li jednoduché dovednosti, které se naučíte v tomto programu. Buďte nejlepší v tom, co děláte, a změní to váš život. Přineste opravdový užitek svým zákazníkům a odměna vás nemine. Získejte znalostí o efektivním marketingu, abyste dosáhli excelentních výsledků! Dan Miller je kanadským specialistou na řízení firem a budování týmů. Za svou práci získal bezpočet...
Objev podobné jako Absolutní základy moderního marketingu
Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
eBook: Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková - e-kniha
Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Objev podobné jako Marketing služeb efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
eBook: Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Objev podobné jako Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Posláním předkládané knihy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Objev podobné jako Management a marketing sportu - Eva Čáslavová
Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha
eBook: V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně - Miroslava Vaštíková - e-kniha
Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Elektronická kniha - autor Miroslava Vaštíková, 272 stran V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Objev podobné jako Marketing služeb - efektivně a moderně (978-80-247-5037-8)
Moderní ekonomie - Hana Lipovská - e-kniha
eBook: Kniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Tato netradičně pojatá učebnice je plná zajímavých příkladů doprovázejících poutavý výklad, pracuje s ukázkami z denního tisku, obsahuje úkoly formou her, křížovek, osmisměrek. Jejím cílem není jen předání základních ekonomických znalostí, chce především naučit studenty a další zájemce o ekonomii myslet samostatně, kriticky – a ekonomicky. V knize se mimo jiné dozvíte: - Kolik stojí peníze? - Jak vznikají krize? - Komu škodí minimální mzda? - Jak se stát guvernérem České národní banky? - Kdy slavíme den daňové svobody? - Proč dostávají studenti zvláštní slevy? - Jak si založit živnost? - Kde létaly rozinkové bombardéry? - Kdo trpí darovacím syndromem? - Proč existuje nezaměstnanost? - Proč berou ženy méně než muži? - Proč se diskriminace nevyplácí? - Jak se žije na ostrově kamenných peněz? - Proč neplatíme eurem? Díky této knize budete myslet jako ekonom!
Objev podobné jako Moderní ekonomie - Hana Lipovská - e-kniha
Slavistika v moderním světě - Marek Příhoda, Hana Vaňková
Sborník studií z třetího ročníku Konference mladých slavistů, jež se uskutečnila v říjnu 2007 na FF UK v Praze obsahuje statě účastníků z devíti zemí: Černá Hora, Česká republika, Chorvatsko, Litva, Maďarsko, Polsko, Rakousko, Rusko, Slovensko, Ukrajina. Formálně je sborník rozdělen na sedm oddílů - Jazyková politika slovanského areálu; Evropa v zrcadle ruské kultury; Slovanské literatury mezi tradicí a nihilismem; České téma ve slovanských literaturách 19. a 20. století; Bilingvismus a diglosie u slovanských obyvatel Evropy; Role dialektů při utváření spisovných slovanských jazyků; Stereotypy v národním vědomí slovanských etnik.
Objev podobné jako Slavistika v moderním světě - Marek Příhoda, Hana Vaňková
Hledání nové modernosti - Eva Štědroňová
Kniha Hledání nové modernosti je zaměřena na desátá léta dvacátého století, zejména na čtyři pozoruhodné roky před první světovou válkou. Její úvodní část analyzuje dobový teoretický diskurz, v němž si moderně cítící výtvarníci a literáti vyjasňovali základní filozofické a estetické rámce své tvorby. Do druhé části knihy jsou zařazeny studie věnované autorům, jejichž tvorba představuje různé podoby poetik významně se uplatňujících v daném období. Jde o secesi, novoklasicismus, expresionismus a kuboexpresionismus, jejichž koncept je představen na rané tvorbě bratří Čapků, Františka Langera, Richarda Weinera aj.
Objev podobné jako Hledání nové modernosti - Eva Štědroňová
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
eBook: Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
Psychologie stárnutí a stáří - Eva Dragomirecká, Eva Jarolímová, Georgi Hana
Motto této monografie zní „Každý člověk je jedinečný“. Jedinečnost je i ve stylu každého z autorů rozsáhlého kolektivu, který se zde spojil, aby zájemcům přiblížil šíři problematiky psychologie stárnutí a stáří včetně kontextu dalších gerontologických disciplín a otázek. Text je rozdělen do šesti bloků, které pokrývají převážně psychologická, ale také demografická, sociální či biologická hlediska stárnutí, nemoci i zdraví. Zmiňované poznatky reflektují současné poznání a jsou výběrem každého z autorů z velmi pestrého pole teorie a praxe. Monografie si klade za cíl ukázat bohatý obraz psychologie stárnutí a stáří, povzbudit u čtenářů pozitivní náhled na stárnutí a inspirovat k profesnímu zájmu o práci se staršími lidmi. Kniha je určena studentům, ale i psychologům a psychoterapeutům pracujícím se seniorskou populací a také dalším pomáhajícím profesím.
Objev podobné jako Psychologie stárnutí a stáří - Eva Dragomirecká, Eva Jarolímová, Georgi Hana
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Objev podobné jako Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karasová, Jaroslava Kynclová
Psychologie stárnutí a stáří - Eva Dragomirecká, Eva Jarolímová, Georgi Hana - e-kniha
eBook: Motto této monografie zní „Každý člověk je jedinečný“. Jedinečnost je i ve stylu každého z autorů rozsáhlého kolektivu, který se zde spojil, aby zájemcům přiblížil šíři problematiky psychologie stárnutí a stáří včetně kontextu dalších gerontologických disciplín a otázek. Text je rozdělen do šesti bloků, které pokrývají převážně psychologická, ale také demografická, sociální či biologická hlediska stárnutí, nemoci i zdraví. Zmiňované poznatky reflektují současné poznání a jsou výběrem každého z autorů z velmi pestrého pole teorie a praxe. Monografie si klade za cíl ukázat bohatý obraz psychologie stárnutí a stáří, povzbudit u čtenářů pozitivní náhled na stárnutí a inspirovat k profesnímu zájmu o práci se staršími lidmi. Kniha je určena studentům, ale i psychologům a psychoterapeutům pracujícím se seniorskou populací a také dalším pomáhajícím profesím.
Objev podobné jako Psychologie stárnutí a stáří - Eva Dragomirecká, Eva Jarolímová, Georgi Hana - e-kniha
Síla tří - Návrat - Martina Wolfová
Magie života i smrti, třeskot mečů a cesta za poznáním vlastního osudu – to vše a ještě více čeká na Dawn a Prescota na jejich výpravě do země Astarlynn. Obdařeni kouzelnou mocí se vydávají vstříc nebezpečí. Jakou silou to vládnou? Času je málo a střetnutí s nepřítelem se blíží. Podaří se jim porazit zrůdného čaroděje a osvobodit všechny zotročené duše?
Objev podobné jako Síla tří - Návrat - Martina Wolfová
Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato
Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů. Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání.
Objev podobné jako Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato
Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání - Eva Svobodová, Hana Švejdová
Publikace Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání hledá cesty k tomu, jak pomoci dětem ke schopnosti prosociálního jednání, jak je učit být lidmi v plnohodnotném slova smyslu. Publikace pojednává o rozvoji prosociálnosti předškolních dětí v prostředí mateřské školy a je proložena příklady z praxe, hrami a metodickými řadami. Publikace je určena pedagogům mateřských škol. Využijí ji i rodiče, nebo studenti, kteří se připravují na práci s dětmi předškolního věku.
Objev podobné jako Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání - Eva Svobodová, Hana Švejdová
Soudní exekuce - Jitka Wolfová, Martin Štika
Autoři ve druhém vydání publikace Soudní exekuce opět propojují teoretický a vědecký rozměr exekučního práva se svými praktickými a dlouholetými zkušenostmi a poznatky z výkonu soudních exekutorů obohacené z jejich pedagogické činnosti. Oproti prvnímu vydání došlo k podstatnému rozšíření obsahu jednotlivých kapitol, které byly současně přizpůsobeny platné právní úpravě exekučního práva. Monografie je určená erudovaným odborníkům a studentům vysokých škol, účastníkům exekučního řízení nebo běžným čtenářům, kteří hledají informace o exekučním řízení.
Objev podobné jako Soudní exekuce - Jitka Wolfová, Martin Štika
Zázračná esence - Martina Wolfová - e-kniha
eBook: Tam, kde chce Faith nalézt klid, najde zlověstné tajemství. A možná odhalí i záhadu svého vlastního původu... Z lásky Saffron, dívky s neobvyklými schopnostmi, a nebešťana Nakira, se narodí malá Faith. Děvčátko se smaragdovýma očima, které vidí lidem do duše. Když se ale jako dospělá přestěhuje do zapadlého amerického městečka, aby si dala život do pořádku a našla klid, netuší, že právě klid je tím posledním, co ji tu čeká. Nevítaný nápadník není asi tak docela tím, čím se zdá. Stejně jako jeho mnohem sympatičtější bratr. Faith musí náhle bojovat o život a všechno zastírá závoj neblahých tajemství... Zvítězí síla lásky, nebo dávné prokletí?
Objev podobné jako Zázračná esence - Martina Wolfová - e-kniha
Prokletí ohně - Martina Wolfová - e-kniha
eBook: „Česká Barbara Erskinová" vypráví svůj první příběh... Osud, kletbu, staletou nenávist... to všechno může zlomit láska.
Objev podobné jako Prokletí ohně - Martina Wolfová - e-kniha
Soudní exekuce - Jitka Wolfová, Martin Štika
Snahou autorů této monografie, kteří jsou oba soudními exekutory, bylo vhodně propojit vědecký rozměr zvolené právní oblasti s praktickým rozměrem dlouholetých zkušeností a poznatků z výkonu exekutorské praxe bez toho, aniž by se jednalo o komentářovou literaturu. Monografie je určená nejenom erudovaným odborníkům a studentům vysokých škol, ale také účastníkům exekučního řízení nebo běžným čtenářům, kteří hledají relevantní informace o exekučním řízení.
Objev podobné jako Soudní exekuce - Jitka Wolfová, Martin Štika
Pozemkové vlastnictví - Luboš Brim, Hana Adamová, Eva Dobrovolná, Petr Coufalík
Rozsáhlá publikace podrobně zpracovává problematiku pozemkového vlastnictví z pohledu zákona č. 89/2012 Sb., nového občanského zákoníku, a aktuálních předpisů počínaje výkladem základních pojmů i nových principů, které přinesl občanský zákoník (zásada superficies solo cedit). Podrobně je vyložena problematika nabývání vlastnictví, užívacích vztahů k pozemkům, nájmu, pachtu, věcných břemen, omezení vlastnického práva k pozemkům, nástroje ochrany vlastnického práva, ale i proměny pozemkového vlastnictví v posledních třiceti letech, včetně církevních restitucí. V textu je uvedeno množství aktuální judikatury, z níž výklad jednotlivých institutů vychází. Podobná encyklopedická příručka dosud nebyla u nás vydána.
Objev podobné jako Pozemkové vlastnictví - Luboš Brim, Hana Adamová, Eva Dobrovolná, Petr Coufalík
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
eBook: Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
Oksa Pollocková Srdce dvoch svetov - Cendrine Wolfová
Obrovské záplavy v Londýne, výbuchy sopiek po celom svete a ničivé zemetrasenia donútili Utečencov bezodkladne konať. Po dramatickom úteku v nočnej búrke a výprave na ostrov Felonov sa napokon ocitli pred Bránou do Edefie. V tej chvíli však ešte nikto z nich netušil, aké hrozné obete ich to bude stáť.Blíži sa chvíľa, keď OKSA vstúpi do bájnej Edefie, tajomnej zeme svojich predkov, kde má prevziať úlohu Mladej Vznešenej a pokúsiť sa o záchranu oboch Svetov. Oksa je však zúfalá a úloha sa jej zdá nesplniteľná.
Objev podobné jako Oksa Pollocková Srdce dvoch svetov - Cendrine Wolfová
Oksa Pollocková Vyvolená - Cendrine Wolfová, Anne Plichotová
Oksin život sa prevrátil naruby v deň, keď začala chodiť do novej školy v Londýne, kam sa s rodičmi presťahovala z Paríža. Keď bola sama vo svojej izbe, nervózna z novej školy, zbadala, že jej zrazu začal horieť stôl, jej nevybalené škatule vybuchli... Uvedomila si, že to ROBÍ ONA! Vždy snívala o tom, že sa stane nindžou a zrazu má nadprirodzené schopnosti! Bezradná a vystrašená sa nakoniec zdôverí svojej excentrickej babičke Dragomire a tá jej odhalí ich rodinné tajomstvo: Pollockovci pochádzajú z Edefie, neviditeľnej bájnej Zeme, z ktorej museli ujsť. Oksa je ich posledná nádej, jediná šanca na návrat.... Jej život už nikdy nebude ako predtým. Napriek pomoci jej najlepšieho priateľa Gusa, bude pre ňu ťažké nájsť rovnováhu medzi životom obyčajnej školáčky a bláznivými dobrodružstvami, ktoré ju stretnú na ceste k naplneniu jej úžasného osudu.Oksa si získala srdcia státisícov čitateľov a spustila lavínu Pollockmánie, najprv vo Francúzsku a následne aj po celej Európe. Prvé diely série sú už preložené do 23 jazykov. Vo všetkých krajinách sa stali bestsellerom, dokonca sa už pripravuje aj filmové spracovanie.
Objev podobné jako Oksa Pollocková Vyvolená - Cendrine Wolfová, Anne Plichotová
Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato - e-kniha
eBook: Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky. Těžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů. Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání.
Objev podobné jako Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato - e-kniha
Bakalářská a diplomová práce je hra - Eva Szotkowská Lacková, Hana Mičková
V rámci naší vzdělávací společnosti Genius Institut s.r.o. vydáváme knihu pro vysokoškolské studenty s manuálem, jak vytvořit závěrečnou práci. Kniha má dvě části, první teoreticko-praktickou a druhou motivační. Kniha obsahuje kromě klasických doporučení, jak práce správně formálně a technicky psát, praktické příklady, rovněž mnoho osobních tipů a rad autorky. Do knihy jsou implementovány odpovědi desítky absolventů, kteří se podělili o jejich vlastní zkušenosti a rady. Hlavní myšlenka knihy, je, že i závěrečnou práci lze chápat jako hru. Proto je v knize uvedena "Hra o zlatou knihu", kterou student může hrát. Jedná se o jakousi oddechovou pasáž před každou teoretickou kapitolou.
Objev podobné jako Bakalářská a diplomová práce je hra - Eva Szotkowská Lacková, Hana Mičková
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 2. díl - Marek Moudrý
Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Objev podobné jako Marketing - Základy marketingu 1. díl - Marek Moudrý
Oksa Pollocková Prekliate putá - Cendrine Wolfová, Anne Plichotová
Brána do bájnej zeme Edefie sa otvorila a Oksa s spolu s Utečencami vstúpila na jej územie, aby sa pokúsila oživiť Srdce dvoch Svetov a zachrániť tak život na Zemi. Obete však boli kruté - Dragomíra musela zomrieť a milovaní, čo nemali pôvod v Edefii, museli zostať vo Vonkajšku. Medzi nimi na smrť chorá Oksina mama a najlepší kamarát Gus.Pred Oksou stoja nadľudské úlohy - zachrániť obidva Svety, ktoré sa zmietajú v katastrofách a najsť v Edefii liek pre umierajúcu mamu a smrteľne chorého Gusa. Pomôže jej záhadný milovaný Tugdual, alebo sa napokon stane jej úhlavným nepriateľom...? Oksa vyšla z komnaty Plášťa ako nová Vznešená Edefie. Jej krutí nepriatelia zúrivo bojujú o nadvládu v Edefii a za každú cenu sa chcú zmocniť Vznešenej, ktorá jediná im môže otvoriť Bránu do Vonkajška. Ľudstvo je opäť ohrozené...
Objev podobné jako Oksa Pollocková Prekliate putá - Cendrine Wolfová, Anne Plichotová
Ekologie půdy - Jiří Barta, Ladislav Miko, Hana Šantrůčková, Eva Kaštovská, Karel Tajovský
Ekologie půdy je moderní učebnice určená vysokoškolským i středoškolským studentům, učitelům základních a středních škol i odborníkům v oblasti ekologie a životního prostředí. Jejím cílem je podat ucelenou představu o půdě jakožto součásti suchozemského ekosystému a prostředí pro život organizmů. Ukazuje nejdůležitější procesy nezbytné pro existenci a funkci ekosystémů, jejich vzájemnou provázanost a závislost na podmínkách půdního prostředí i funkci společenstev půdních organizmů. Hlavním záměrem knihy je přivést čtenáře k tomu, že půda je živý a nesmírně dynamický systém.
Objev podobné jako Ekologie půdy - Jiří Barta, Ladislav Miko, Hana Šantrůčková, Eva Kaštovská, Karel Tajovský
Nové trendy v leadershipu - Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová - e-kniha
eBook: Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky.
Objev podobné jako Nové trendy v leadershipu - Daniela Pauknerová, Eva Jarošová, Hana Lorencová - e-kniha
Oldřich Jelínek Známý Neznámý - Edgar Dutka, Hana Nováková, Tomáš Prokůpek, Pavel Ryska, Pavel Kořínek, Eva Neumannová, Milica Pechánková, Mgr. Hana N
Rozsáhlá monografie představuje Oldřicha Jelínka (1930) jako malíře a grafika, ale také všestranného ilustrátora a kreslíře s celoživotní láskou k ženám, strojům a břitkému humoru. Nejen že ukazuje Jelínka ve všech jeho polohách od precizních olejů přes nápadité karikatury a knižní ilustrace až po reklamní ilustraci, ale nadto výtvarníka svým způsobem znovu uvádí u jeho domovského publika, jemuž po své emigraci do Německa na čas sešel z mysli – jistě za významného přispění režimu.
Objev podobné jako Oldřich Jelínek Známý Neznámý - Edgar Dutka, Hana Nováková, Tomáš Prokůpek, Pavel Ryska, Pavel Kořínek, Eva Neumannová, Milica Pechánková, Mgr. Hana N
Opakujeme si český jazyk II pro 2. st. ZŠ - Eva Hošnová, Hana Hrdličková
Obsahuje více než 300 úkolů na procvičení učiva českého jazyka 2. stupně ZŠ. Cvičebnice vhodná k přípravě na přijímací zkoušky na SŠ i k průběžnému opakování na ZŠ. Cvičení jsou odstupňována podle látky probírané v jednotlivých ročnících. Na konci je zařazen klíč.
Objev podobné jako Opakujeme si český jazyk II pro 2. st. ZŠ - Eva Hošnová, Hana Hrdličková
Český jazyk 6/III. díl - Přehledy, tabulky, rozbory, cvičení - Hana Hrdličková, Eva Beránková
Doplněk prvních dvou dílů Českého jazyka 6. Žáci zde naleznou systematické přehledy probraného učiva, diktáty, pravopisná cvičení apod. S tímto dílem budou pracovat průběžně celý rok.
Objev podobné jako Český jazyk 6/III. díl - Přehledy, tabulky, rozbory, cvičení - Hana Hrdličková, Eva Beránková
Český jazyk 8 III. díl Přehledy, tabulky, rozbory, cvičení - Hana Hrdličková, Eva Beránková
Učebnice obsahuje diktáty, cvičení, jazykové rozbory a přehledné tabulky nově probíraného učiva. Jazykové rozbory vedou žáky k aplikaci probíraných jevů, poskytují nejrozmanitější zpětnou vazbu (opakováním, odkazy na prameny, v nichž žáci najdou potřebnou informaci).
Objev podobné jako Český jazyk 8 III. díl Přehledy, tabulky, rozbory, cvičení - Hana Hrdličková, Eva Beránková
Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Kniha - autor Marek Moudrý, 112 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu učebnice učitele (978-80-7402-361-3)
Soudní exekuce, 2. vydání - Jitka Wolfová, Martin Štika - e-kniha
eBook: Autoři ve druhém vydání publikace Soudní exekuce opět propojují teoretický a vědecký rozměr exekučního práva se svými praktickými a dlouholetými zkušenostmi a poznatky z výkonu soudních exekutorů obohacené z jejich pedagogické činnosti. Oproti prvnímu vydání došlo v důsledku značných novelizací exekučního práva nejenom k podstatnému přepracování monografie, ale také k zásadnímu rozšíření obsahu jednotlivých kapitol. Monografie je určená erudovaným odborníkům a studentům vysokých škol, účastníkům exekučního řízení nebo běžným čtenářům, kteří hledají informace o exekučním řízení.
Objev podobné jako Soudní exekuce, 2. vydání - Jitka Wolfová, Martin Štika - e-kniha
Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 2: učebnice studenta (978-80-7402-360-6)
Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Kniha - autor Marek Moudrý, 80 stran, česky, spirálová, kroužková Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do...
Objev podobné jako Marketing Základy marketingu 1: učebnice studenta (978-80-7402-359-0)
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou. Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte. Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí. Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky. Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Objev podobné jako Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě - Seth Godin
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní posty pro sociální sítě, ale také aplikace pro generování grafiky, videí a podcastů (Midjourney, CANVA, Deeply).Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé inteligence a nezaspat v dynamické době plné inovativních nástrojů. Mimo jiné se seznámíte s tím, jak funguje ChatGPT a jak efektivně zadávat prompty pro dosažení těch nejlepších výsledků.
Objev podobné jako AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - Ladislava Knihová
Marketing - Jitka Vysekalová
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Objev podobné jako Marketing - Jitka Vysekalová
Divné dny - Láska v pěti novelách - Věra Nosková, Markéta Hejkalová, Hana Pražáková, Eva Tvrdá, Etela Farkašová
Hana Pražáková: Divné dny Etela Farkašová: Na rubu plátna Věra Nosková: Něco se musí stát Markéta Hejkalová: Jednoho dne Eva Tvrdá: Slunce a piškoty Kniha Divné dny s podtitulem Láska v pěti novelách přináší pět příběhů žen, do jejichž spokojených životů náhle zasahuje krize v pěti různých podobách. Jádrem knihy je novela Hany Pražákové (1930 - 2010) Divné dny. Hana Pražáková byla známá jako autorka knih pro děti a dívky, po roce 2000 zaujala memoárovou prózou z padesátých let Nadějí tu žijem (v níž líčí věznění svého otce, spisovatele Františka Křeliny, a život jeho rodiny tzv. na svobodě). Divné dny byly napsány už v roce 1992 a dosud nevyšly mj. proto, že byly na samostatnou knihu příliš krátké. Redaktorka knihy Markéta Hejkalová (dcera Hany Pražákové) proto oslovila několik dalších spisovatelek, v jejichž díle jsou také hlavními postavami ženy a pro jejichž texty je důležitá naděje. Výsledkem je tato kniha, obsahující kromě titulní novely příběhy Etely Farkašové, Věry Noskové, Markéty Hejkalové a Evy Tvrdé. Hana Pražáková píše ve čtivé titulní novele Divné dny o nevěře, hrozící rozbít dosud šťastnou rodinu, ale píše o ní s pochopením pro všechny zúčastněné a dokonce s dávkou humoru. Slovenská spisovatelka Etela Farkašová v novele Na rubu plátna vypráví o neblahém rodinném dědictví, které zasahuje do života mladé dvojice. V jejím textu nechybí tragická hloubka, ale ani naděje. Kratší novela oblíbené Věry Noskové Něco se musí stát aneb Význam počítače v rodinných vztazích, plná humoru a ironie, líčí složitý vztah matky a dcery a jejich soupeření o jednoho muže. Markéta Hejkalová píše v novele Jednoho dne o lásce, která nemůže přežít v každodenním světě. Do banálního příběhu nevěry vstupuje několik nečekaných událostí a celá situace se ocitá v jiném světle. Eva Tvrdá vypráví ve velmi čtivé novele Slunce a piškoty o zlých anonymních dopisech, které náhle vtrhnou do života jedné spokojené ženy.
Objev podobné jako Divné dny - Láska v pěti novelách - Věra Nosková, Markéta Hejkalová, Hana Pražáková, Eva Tvrdá, Etela Farkašová
Retail banking - Jaroslav Belás
Monografia Retail banking analyzuje teoretické, metodologické a manažérske aspekty rozvoja bankovníctva pre individuálnych klientov a prezentuje vybrané poznatky z praktickej činnosti obchodných bánk v integrujúcom sa európskom bankovom priestore.
Objev podobné jako Retail banking - Jaroslav Belás
Oxford Maturita Excellence Z Příprava K Maturitě Základní Úrovně - Jana Pernicová, Eva Paulerová, Danica Gondová, Hana Musílková
Příprava k maturitě základní úrovně Oxford Maturita Excellence je kompletní výukový kurz pro studenty středních škol, kteří se připravují na základní úroveň maturity z angličtiny. Je vhodný pro školní výuku i pro samostudium. Oxford Maturita Excellence obsahuje: - 12 tematicky zaměřených kapitol (Units) pokrývajících všechna klíčová témata ke zkoušce: Rodina (Unit 1) Mezilidské vztahy (Unit 1+2) Každodenní život (Unit 1+12) Osobní charakteristika (Unit 2) Společnost (Unit 2+12) Nakupování, Služby (Unit 3) Domov a bydlení (Unit 4) Zeměpis a příroda (Unit 5) Vzdělávání (Unit 6) Práce a povolání (Unit 7) Zdraví a hygiena, Stravování (Unit 8) Volný čas a zábava (Unit 9+10) Cestování a doprava (Unit 11) - samostatné barevně odlišené sekce Reading (čtení), Listening (poslech), Use of English (jazyková kompetence), Writing (psaní) a Speaking (mluvení) - rozšiřující oddíl PLUS v každé sekci - NOVĚ - velký důraz na rozšíření slovní zásoby - 2 strany cvičení na slovní zásobu v každé kapitole - tipy ke zkoušce a strategie pro její úspěšné zvládnutí Systematická příprava ke zkoušce Study Diary: stránky pro plánování a sledování pokroků ve studiu - V ČEŠTINĚ How to study: nápady na procvičení látky ke zkoušce - V ČEŠTINĚ Exam Tips: na co si dát pozor při vypracovávání zkouškových úkolů - V ČEŠTINĚ Smart Key: "chytrý" klíč rozšířený o vysvětlení, proč je daná odpověď správná - V ČEŠTINĚ Podpora rozvoje jazykových dovedností Speaking Bank: užitečné fráze pro sekci "mluvení" - S ČESKÝMI PŘEKLADY Writing Bank: vzorové texty, užitečné fráze a tipy pro úspěšné zvládnutí části "psaní" - S ČESKÝMI PŘEKLADY Word Bank: klíčová slovní zásoba pro všechna témata zkoušky - strukturovaná podle předmětných oblastí - S ČESKÝMI PŘEKLADY Nahrávky k poslechovým cvičením, včetně přepisu nahrávek najdete na www.oup.com/elt/maturitaexcellence zde Flexibilita lze použít jako samostatný intenzivní výukový kurz nebo jako doplněk kteréhokoli kurzu všeobecné angličtiny
Objev podobné jako Oxford Maturita Excellence Z Příprava K Maturitě Základní Úrovně - Jana Pernicová, Eva Paulerová, Danica Gondová, Hana Musílková
Podívejte se také
- Fellowes HANA černý (FELFERGDOCUHOLDHANN)
- Fellowes HANA bílý (8064401)
- Marketing menších a středních firem
- Wolfova medicína: Šamanismus a léčivé rostliny (978-80-7336-986-6)
- eva cerny kozesinovy kabat
- diktaty eva vyjmenovana slova
- Přehoz na postel Eva
- LACTACYD Retail Daily Lotion 200 ml (8594060894492)
- F25W/T8/30"/174 Aquastar Retail (0000645)
- LACTACYD Retail Fresh Mentol 200 ml (8594060894508)
- ASUS DRW-24D5MT černá retail (90DD01Y0-B20010)
- LACTACYD Retail Daily Lotion 400 ml (8594060894546)
- tempo kondela moderni postel s rgb led osvetlenim bila 180x200 filida
- MARKETING FOR SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
- Event marketing (80-247-0646-6)
- Hegerová Hana: Recital (SU5721-2)
- ZEP klasické Eva Born (0109_0027)
- F54W T5 l 8 Grolux Retail 1047mm (0002829)
- Mezinárodní marketing (978-80-7400-441-4)
- Internetový marketing (978-80-251-4311-7)
- Marketing management (978-80-247-4150-5)
- Aplikovaný marketing (978-80-8168-382-4)