Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová - e-kniha
eBook: Publikace uznávaných českých autorek se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace, představuje model komunikačního mixu a jeho jednotlivé části, přehledně vysvětluje související témata a poukazuje na trendy v oblasti komunikace na počátku 21. století. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům vysokých škol. V knize se seznámíte s cíly a možnými strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Následuje objasnění specifik marketingové komunikace mezi firmami (na B2B trhu) a marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. Posledn í část knihy se zabývá marketingovou komunikací na internetu a novými komunikačními trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. Součástí každé kapitoly jsou případové studie ilustrující příklady řešení marketingové komunikace vybraných firem a v závěru naleznete barevnou obrazovou přílohu.
Podívejte se také art moderni obrazy
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová - e-kniha
eBook: Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě. Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.
Podívejte se také Hana ()
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Podívejte se také Velká kniha komiksů Jana Štěpánka (978-80-266-1196-7)
Podívejte se také
- Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
- Knoblochová Monika, Semerádová Jana , Fleková Hana: Sonáty pro klavír s doprovodem flétny a violonce (SU4106-2)
- Hegerová Hana: Hana Hegerová - LP (SU6322-1)
- Hegerová Hana: Hana Hegerová - CD (SU6322-2)
- dva druhy pravdy michael connelly e kniha
- Nadpřirozená komunikace ()
- Jana Eyrová
- ego je vas nepritel ryan holiday e kniha
- Balíček e-kniha a audiokniha Houževnatost za výhodnou cenu
- Básně Jana Nerudy ()
- nocni kosilka hana bila
- Fellowes HANA černý (FELFERGSTANDMONHANN)
- Fellowes HANA bílý (FELFERGDOCUHOLDHANBL)
- Fellowes HANA černý (FELFERGDOCUHOLDHANN)
- Fellowes HANA bílý (8064401)
- Balíček e-kniha a audiokniha Nastavení mysli za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Válka umění za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Konec prokrastinace za výhodnou cenu
- tempo kondela moderni postel s rgb led osvetlenim bila 180x200 filida
- Byznys etiketa a komunikace
Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
eBook: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
eBook: Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Miroslav Karlíček - e-kniha
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
eBook: Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský - e-kniha
Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání (978-80-271-0787-2)
Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.
Objev podobné jako Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha
eBook: Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy.
Objev podobné jako Interkulturní komunikace - Jan Průcha - e-kniha
Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha
eBook: Monografie představuje úvod do oboru politická komunikace. Srozumitelně představuje základní teorie a koncepty, vypočítává nejtypičtější projevy politického komunikování. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou pro profesionály.
Objev podobné jako Politická komunikace - Jan Křeček - e-kniha
Moderní ekonomie - Hana Lipovská - e-kniha
eBook: Kniha je moderním průvodcem po světě vědy, která ovlivňuje náš každodenní život. Tato netradičně pojatá učebnice je plná zajímavých příkladů doprovázejících poutavý výklad, pracuje s ukázkami z denního tisku, obsahuje úkoly formou her, křížovek, osmisměrek. Jejím cílem není jen předání základních ekonomických znalostí, chce především naučit studenty a další zájemce o ekonomii myslet samostatně, kriticky – a ekonomicky. V knize se mimo jiné dozvíte: - Kolik stojí peníze? - Jak vznikají krize? - Komu škodí minimální mzda? - Jak se stát guvernérem České národní banky? - Kdy slavíme den daňové svobody? - Proč dostávají studenti zvláštní slevy? - Jak si založit živnost? - Kde létaly rozinkové bombardéry? - Kdo trpí darovacím syndromem? - Proč existuje nezaměstnanost? - Proč berou ženy méně než muži? - Proč se diskriminace nevyplácí? - Jak se žije na ostrově kamenných peněz? - Proč neplatíme eurem? Díky této knize budete myslet jako ekonom!
Objev podobné jako Moderní ekonomie - Hana Lipovská - e-kniha
Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha
eBook: V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci jednotlivce, je závěrečná kapitola věnována komunikaci or ganizace, a to jak interní, tak externí, včetně krizové. Řada základních komunikačních a prezentačních dovedností jednotlivce a organizace je totiž společných či velmi podobných. Publikace je určena nejširšímu okruhu zájemců od studentů přes podnikatele, manažery, personalisty, marketéry a další specialisty až po novináře a lektory.
Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací - Jan Vymětal - e-kniha
Dětská řeč a komunikace - Jan Průcha - e-kniha
eBook: Málokterá schopnost člověka je tak samozřejmá, jako je schopnost dítěte naučit se jazyk a tímto jazykem komunikovat. Ačkoliv osvojování jazyka dětmi je předmětem psychologického a lingvistického bádání již po dobu více než sto let, ani dnes není tento proces dokonale prozkoumán.Kniha objasňuje proces osvojování jazyka a rozvoje komunikační schopnosti u dětí na základě teorií a výzkumů vývojové psycholingvistiky. Seznamuje čtenáře s nejnovějšími teoretickými a výzkumnými poznatky o tom, jak vzniká a vyvíjí se jazyková a komunikační schopnost u dětí od narození a během předškolního období. Publikace je určena především studentům psychologie, lingvistiky, pedagogiky, vysokoškolským pedagogům těchto oborů a také učitelkám mateřských škol.
Objev podobné jako Dětská řeč a komunikace - Jan Průcha - e-kniha
Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha
eBook: Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Objev podobné jako Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha
Marketingová komunikace - Petr Frey
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace - Petr Frey
Krajina háďat - Hana Fruhwirtová, Jan Kravčík - e-kniha
eBook: Apokalypsa nemusí být jen konec světa, případně katastrofa či konflikt k němu směřující. Existují totiž i apokalypsy soukromé, osobní – a neméně děsivé. Představte si putování českou krajinou těsně po ničivém raketovém útoku. Odhalte smrtící meteorologické jevy, které sužují nejen vzdálené planety, ale i tu naši. Přimíchejte experiment v psychiatrické léčebně, který se ošklivě vymkl z rukou, a temná rodinná tajemství, z jejichž odhalení mrazí. A to stále není všechno. Šestnáct českých a slovenských autorů a autorek představuje své apokalyptické vize v jedinečné povídkové antologii. Rozšířené elektronické vydání obsahuje navíc šest povídek, které se z kapacitních důvodů nevešly do antologie tištěné.
Objev podobné jako Krajina háďat - Hana Fruhwirtová, Jan Kravčík - e-kniha
Zakázané slovo - Hana Fruhwirtová, Jan Kravčík - e-kniha
eBook: Alternativní historie nejsou jen pozměněné dějiny. Může to být i postapokalyptická či dystopická budoucnost. Může jít o krádež osobní identity, jaderným výbuchem narušenou realitu, nebo o zmizení zimy, bez níž středověk už nebyl takový, jaký býval. Devět českých a slovenských autorů a autorek popustilo uzdu fantazii a představuje své vize v jedinečné povídkové antologii.
Objev podobné jako Zakázané slovo - Hana Fruhwirtová, Jan Kravčík - e-kniha
Pokřivenej svět - Hana Fruhwirtová, Jan Kravčík - e-kniha
eBook: Každý má nějaký svůj rituál, ať už žije v Paříži, Brně či ve starém Babylonu, v blázinci nebo po rozchodu u rodičů. Rituály se nevyhýbají ani terapeutům, družičkám, psům a jejich paničkám, ba dokonce ani postavičkám z večerníčku. Patnáct českých a slovenských autorů představuje své rituály v jedinečné humorné antologii.
Objev podobné jako Pokřivenej svět - Hana Fruhwirtová, Jan Kravčík - e-kniha
Pět pilířů komunikace (nejen) s dětmi - Jana Šintáková Michalicová - e-kniha
eBook: Kniha seznamuje čtenáře s novou komunikační metodou nazvanou Pět pilířů (neboli 5P), která sestává z pěti pilířů, jimiž jsou: Empatie, oslovení, vysvětlení, řešení a podpora. Metoda je primárně zaměřená na komunikaci s dětmi, ale lze ji využit prakticky ve všech životních situacích.V dílčích podkapitolách je podrobně vysvětlena teorie k jednotlivým pilířům komunikační metody. Kniha je rovněž obohacena množstvím příkladů komunikace v rozličných situacích. Celá závěrečná kapitola obsahuje vzorové situace a návrh možného vedení komunikace.
Objev podobné jako Pět pilířů komunikace (nejen) s dětmi - Jana Šintáková Michalicová - e-kniha
Úvod do moderní psychoanalýzy - Jan Poněšický - e-kniha
eBook: Autor v publikaci představuje psychoanalýzu jako napínavou, stále se vyvíjející a hledající vědu o člověku.Kniha se zabývá problematikou nevědomí, vývojem analýzy ve 20. století, vývojem, dynamikou a strukturou osobnosti, tématem učení, otázkou tělesna a tělesnosti v psychosomatice, vztahovostí, účinnými faktory v psychoterapii, prostor je věnován i skupinové psychoterapii a vztahu psychoanalýzy k politice a kulturně-společenskému dění. Představuje náčrt hlubinné psychologie osobnosti, jež zahrnuje jak zdraví, tak i abnormální vývoj. Autorův příspěvek spočívá zejména v jeho snaze o integraci hlubinného psychologického, behaviorálního i humanistického pojetí člověka na pozadí psychoanalytického výkladu a porozumění, ale i o integraci často kontroverzně koncipovaných psychoterapeutických představ coby hermeneutického výkladu potíží a problémů pacienta, či coby víceméně objektivních poruch a zábran v psychickém vývoji, ve zdravém psychickém fungování.Jan Poněšický, lékař a psycholog, psychoanalytik žijící od roku 1977 v emigraci, se pokouší srozumitelným způsobem zprostředkovat moderní psychoanalýzu, která se přes všechny negativní prognózy nejen stále rozvíjí, nýbrž stala se i studnicí a východiskem četných jiných, nových psychoterapií. Zabývá se jak hlubinným zkoumáním osobnosti a jejím komplexním fungováním, tak i aplikací na vznik normálních i abnormálních charakterových vlastností, na vývoj k neurózám, psychosomatickým onemocněním či psychózám. Zvláštní pozornost věnuje i možnosti využití psychoanalytické metody – spíš jde o způsob uvažování - na skupinové a společenské jevy. Kniha by měla být jak úvodem do psychoanalýzy pro zainteresované laiky, studenty a sociální pracovníky, tak i možností se zamyslet se nad vlastní dosavadní psychoterapeutickou praxí, nad vlastním psychoanalytickým pojetím.
Objev podobné jako Úvod do moderní psychoanalýzy - Jan Poněšický - e-kniha
Biofyzika - Jozef Rosina, Jana Vránová, Hana Kolářová - e-kniha
eBook: Druhé vydání základní učebnice v oboru, která je určena nejen studentům bakalářských oborů lékařských a sociálně zdravotnických fakult, ale svým obsahem, srozumitelným jazykem, grafickým ztvárněním a matematickým aparátem popisujícím základní fyzikální vztahy je vhodná i pro studenty bakalářského studia biomedicínských a technických oborů, realizovaných na vyšších odborných a vysokých školách technického i přírodovědného zaměření. Studenti po jejím prostudování pochopí fyzikální zákonitosti biologických jevů a budou schopni je aplikovat ve zdravotnickém prostředí. Jde o jedinečnou publikaci, která nahradí úspěšnou knihu Biofyzika pro studenty zdravotnických oborů a bude důležitou učebnicí na současném trhu s odbornou literaturou, zaměřenou na nelékařské zdravotnické profese. Autoři jsou zkušení pedagogové, kteří vydali již několik učebnic v oboru lékařské biofyziky.
Objev podobné jako Biofyzika - Jozef Rosina, Jana Vránová, Hana Kolářová - e-kniha
Bůh Černého lesa - Hana Fruhwirtová, Jan Kravčík - e-kniha
eBook: Bestie jsou všude. Jedny se od počátku věků skrývají v temných lesích, jiné chodí běžně mezi námi, další dřímou hluboko v nás. Sedmnáct českých a slovenských autorů a autorek odhaluje své temné představy v jedinečné povídkové antologii. Rozšířené elektronické vydání antologie obsahuje navíc šest povídek, které se z kapacitních důvodů nevešly do antologie tištěné.
Objev podobné jako Bůh Černého lesa - Hana Fruhwirtová, Jan Kravčík - e-kniha
Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha
eBook: Publikace Zvuková báze řečové komunikace představuje české veřejnosti nejnovější poznatky o fonetickém a fonologickém popisu řeči. Ve snaze nabídnout komplexní pohled na zvukové systémy jazyků se věnuje segmentálním i prozodickým jevům z několika vzájemně se doplňujících hledisek. Pojednává jak o artikulačním základu řeči, tak o akustických a psychoakustických vlastnostech řečového signálu. Popis segmentální úrovně se kromě vokalických a konsonantických systémů zabývá též interakcemi, k nimž dochází v souvislé řeči. Důkladně je pojat systémový (fonologický) přístup k segmentálním jednotkám a k systematickým procesům. Popis suprasegmentální úrovně vychází ze slabiky jakožto klíčové jednotky řečové produkce i percepce. Důraz je kladen na prozodickou strukturu řeči, na lexikální přízvuk a na melodické a rytmické vlastnosti řeči. Jedním z cílů knihy je rovněž sjednotit rozkolísanou terminologii řečových věd.
Objev podobné jako Zvuková báze řečové komunikace - Radek Skarnitzl, Jan Volín, Pavel Šturm - e-kniha
Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová - e-kniha
eBook: Komplexní a v českém prostředí dosud nejobsáhlejší příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Autoři s bohatými zkušenostmi z médií i public relations vědí, že žádná organizace na světě není imunní vůči krizovým situacím, které přitahují pozornost médií. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Informace se dnes šíří rychleji než kdykoliv dříve, během několika minut se tak může rozhořet mediální požár, který ohrožuje zájmy či samotnou existenci organizace. Ne každá krize ale musí skončit katastrofou. Záleží na kvalitě manažerských rozhodnutí a schopnosti tlumočit je médiím a veřejnosti. Právě komunikační dovednosti v mimořádných situacích jsou podstatou krizové komunikace, považované za královskou disciplínu public relations, tedy vztahů s veřejností. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele či pracovníky vnějších vztahů ve firmách. Kniha také představuje cenný zdroj informací pro studenty žurnalistiky, marketingu a příbuzných oborů. Cílem knihy je osvětlit celou problematiku nikoliv jen prostřednictvím suchopárných definic, ale také na příkladech z české i zahraniční praxe, z byznysu, politiky i dalších oblastí. Čtenáři zjistí, jak řešily vážné komunikační krize nadnárodní korporace, špičkoví manažeři, politici, české firmy, úřady i další instituce. Význam krizové komunikace nejzřetelněji vyvstává v mimořádných situacích, jako byly v českém prostředí například povodně, metanolová aféra nebo naposledy pandemie nemoci covid-19. Rukopis knihy sice vznikal z větší části před pandemií, ale zachycuje také první komunikační a novinářské zkušenosti z období šíření koronaviru. Kniha vychází jako první svazek nové edice „ProMedia“ Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity.
Objev podobné jako Krizová komunikace - Jan Tomandl, Jaroslav Čuřík, Kristýna Maršovská, Tereza Fojtová - e-kniha
Komunikace s pacientem v intenzivní péči - Šárka Tomová, Jana Křivková - e-kniha
eBook: Publikace seznamuje čtenáře se základními pojmy obecné komunikace, která se stává výchozí pro komunikaci specificky zaměřenou na pacienty v intenzivní péči, tedy pacienty na umělé plicní ventilaci. Prostudováním knihy čtenář získá komplexní manuál, jak zlepšit komunikaci s pacientem v klinické praxi, včetně praktických komunikačních nástrojů využitelných v obtížných situacích, které s sebou stav pacienta na umělé plicní ventilaci přináší. Publikace je přehledným průvodcem v ošetřovatelské péči o tyto pacienty pro všechny všeobecné sestry, sestry-specialistky, zdravotnické záchranáře, ale i ty, kteří se na sesterské povolání teprve připravují nebo mají chuť rozvíjet své vědomosti v rámci celoživotního vzdělávání.
Objev podobné jako Komunikace s pacientem v intenzivní péči - Šárka Tomová, Jana Křivková - e-kniha
Architektura moderních zahrad - Jana Stejskalová, Ivana Řeháková - e-kniha
eBook: Kdo by se nechtěl pochlubit svou zahradou? Ať jste majitelem, nebo zahradním architektem, vždy přemýšlíte o tom, jak nejlépe zúročit klady pozemku, na kterém má vyrůst nová zahrada. Správně založená zahrada totiž nejsou jenom květiny a dřeviny, celý zahradní prostor je komplexem přírodních, výtvarných a dalších technických prvků. Pomocí schémat, prostorových vizualizací, příkladových obrázků a fotografií vám tato kniha poslouží jako návod, jak nejvhodněji naplánovat výsadbu, vodní plochy, komunikace i mobiliář v duchu současných trendů a vytvořit tak harmonickou zahradu, která by vás těšila během celého roku. Prakticky zaměřené kapitoly se věnují cíleným návodům na řešení jednotlivých typů zahrad prostřednictvím komentovaných schémat. Příkladová řešení doplňují ukázky a fotodokumentace z terénu - z dobře řešených zahrad, zahradních detailů, optimálního použití materiálu a současné kvalitní zahradní architektury. Uvedeny jsou i výčty osvědčeného sortimentu dřevin i květin, zvláštní oddíl pojednává o stromech z hlediska velikosti a celkového vzhledu. V každé kapitole jsou popsány chyby, kterých se lidé dopouštějí při plánování a tvorbě určitého typu zahrady. Kniha osloví čtenáře praktičností a komentovanými návody, a to včetně prostorových zobrazení zahrady v různých fázích vývoje - jak v průběhu roku, tak i po letech.
Objev podobné jako Architektura moderních zahrad - Jana Stejskalová, Ivana Řeháková - e-kniha
Vzestup a pád moderního ateismu - Jan Jandourek - e-kniha
eBook: Poznejte spolu s námi moderní ateismus - od doby jeho vzniku v době osvícenské až po současnost, kdy dochází k nečekanému oživení náboženství. Ačkoliv stopy zesvětštění společnosti můžeme najít už ve starověku, teprve moderní doba, a zvláště 19. a 20. století je ve znamení vzniku ateismu jako masového jevu, a někde dokonce jako oficiální ideologie. Přesto náboženství trvá dále, a někdy dokonce sám ateismus přebírá náboženské formy, protože ty jsou antropologickou konstantou. Kniha je srozumitelným a čtivým textem, kde je teorie doložena na příkladech a historických událostech.
Objev podobné jako Vzestup a pád moderního ateismu - Jan Jandourek - e-kniha
Ze života expozice moderních dějin - Jan Pohunek, Tomáš Kavka, Jan Lomíček - e-kniha
eBook: Kniha je příběhem procesu vzniku a společenského přijetí stálé expozice českých moderních dějin Národního muzea. Začíná tak popisem prvních idejí jejího vzniku, které autoři zasazují do roku 2007 a přes popis vícera fází realizace reflektuje i její přijetí veřejností v prvních dvou letech její existence. Rozdělena je do tří kapitol. První se zabývá obdobím let 2007 až 2021, kdy probíhal proces jejího vzniku, druhá představuje koncept expozice a její zásadní prvky a předměty, na kterých je postavena. Třetí kapitola knihy přináší reflexi života tohoto výjimečného muzejního díla ve zhruba prvním roce existence. V českém prostředí jde o první pokus popsat proces muzejní výstavní praxe a kniha tak zasahuje pole soudobé muzeologie, výstavní praxe i historiografie moderních dějin 20. a 21. století.
Objev podobné jako Ze života expozice moderních dějin - Jan Pohunek, Tomáš Kavka, Jan Lomíček - e-kniha
Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Objev podobné jako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Biofyzika - Jiří Staněk, Jozef Rosina, Jana Vránová, Hana Kolářová - e-kniha
eBook: Základní učebnice v oboru je určena nejen studentům bakalářských oborů lékařských a sociálně zdravotních fakult, ale svým obsahem, srozumitelným jazykem, grafickým ztvárněním a matematickým aparátem popisujícím základní fyzikální vztahy je vhodná i pro studenty bakalářského studia biomedicínských a technických oborů, realizovaných na vyšších odborných a vysokých školách technického i přírodovědného zaměření. Studenti po jejím prostudování pochopí fyzikální zákonitosti biologických jevů a budou schopni je aplikovat ve zdravotnickém prostředí. Jde o jedinečnou publikaci, která nahradí úspěšnou knihu Biofyzika pro studenty zdravotnických oborů a bude důležitou učebnicí na současném trhu s odbornou literaturou, zaměřenou na nelékařské zdravotnické profese. Autoři jsou zkušení pedagogové, kteří vydali již několik učebnic v oboru lékařské biofyziky.
Objev podobné jako Biofyzika - Jiří Staněk, Jozef Rosina, Jana Vránová, Hana Kolářová - e-kniha
Jahodová sezóna - Marta Dzido - e-kniha
eBook: Devět povídek knihy Jahodová sezóna představuje devět podob lásky a touhy - dětské a pubertální, milenecké, kamarádské, lesbické, lásky k vlastnímu tělu i mateřské; vášnivé, plaché i neukojitelné. Ve snaze nalézt slova k pojmenování toho, o čem se nám většinou slov nedostává, ohledává Marta Dzido hranice jazyka, osvobozuje výrazy ženské sexuality a ukazuje jejich víceznačnost a emancipační potenciál. Hrdinky příběhů beze studu a pocitů viny čerpají radost z vlastní tělesnosti a otevírají tak otázku, jak přirozeně vyprávět o své intimitě.
Objev podobné jako Jahodová sezóna - Marta Dzido - e-kniha
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
eBook: Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".
Objev podobné jako Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje - Daniel Jesenský
Estetická medicína a krása člověka - Jan Měšťák, Soňa Štroblová, Hana Raková - e-kniha
eBook: Kniha čtenáře uvádí do problematiky pojetí krásy napříč věky a představuje estetickou medicínu dnešního světa, kde kult těla patří k nejdůležitějším oblastem lidské existence. Autoři vás provedou všemi úskalími oboru, který dokáže napravit širokou škálu drobných i výraznějších estetických nedostatků a v konečném důsledku pomoci uzdravit také pacientovu duši. Nejsou však opomenuty ani případy, kdy pochybení chirurga či přistoupení na nepřiměřené požadavky pacientů mívají až katastrofální důsledky pro další život operovaného. Publikace tak připomíná nejen, že estetika a etika zde musí jít ruku v ruce, ale i to, že člověk není pouhé maso a kosti, neboť bez zdravé duše ani sebekrásnější tělo nemůže dobře fungovat.
Objev podobné jako Estetická medicína a krása člověka - Jan Měšťák, Soňa Štroblová, Hana Raková - e-kniha
Fotbal - Hana Nováková, Rudolf Psotta, Václav Bunc, Jan Netscher, Andrea Mahrová - e-kniha
eBook: Originální publikace kolektivu českých autorů přináší ucelený moderní přístup ke kondičnímu tréninku s cílem poskytnout trenérům, studentům v oboru trenérství fotbalu, odborníkům ve sportu a další odborné veřejnosti hlubší výklad této problematiky. Vysvětluje východiska, principy, metody a praktické postupy při plánování, realizaci a hodnocení kondičního tréninku, který je nedílnou součástí tréninkových programů fotbalových týmů. Autoři vychází ze současných vědeckých poznatků o sportu, zejména fyziologie sportu a fotbalu, a teorie sportovního tréninku. Výklad je podpořen výsledky jejich dlouholeté výzkumné činnosti, zkušenostmi z výuky trenérů na FTVS UK i poznatky z trenérských aktivit, opírá se také o závěry současných, především zahraničních výzkumů pohybových požadavků herního výkonu v utkání, efektů tréninku a profilu tělesné výkonnosti hráčů fotbalu.
Objev podobné jako Fotbal - Hana Nováková, Rudolf Psotta, Václav Bunc, Jan Netscher, Andrea Mahrová - e-kniha
Kvalitativní diagnostika v oblasti lidských zdrojů - Hana Kyrianová, Jan Gruber, Fonville Alexandra - e-kniha
eBook: Naučte se orientovat v lidských vlastnostech a dovednostech! Jste-li manažerem nebo zaměstnancem oddělení lidských zdrojů, je pro vás klíčové umět posoudit schopnosti stávajících i potenciálních kolegů. Potřebujete odhadnout, jakým způsobem přemýšlejí a pracují, znát jejich pracovní výkonnost, motivaci a schopnost plánovat. Také musíte vědět, zda dokážou přesvědčit a motivovat druhé. Způsobům, jak to určit co nejkvalitněji a nejpřesněji, se věnuje tato kniha. Publikace vám srozumitelnou formou přiblíží metody, jak u lidí nacházet a odhadovat jejich schopnosti (například jak se pozná, že je někdo „rozený obchodník“) a také jak s těmito metodami pracovat, aby poskytly věrohodné výsledky. Seznámíte se s tím, jaké jsou hodnotitelské dovednosti, proč jsou často protikladné „zdravému rozumu“ a co se s tím dá dělat. Budete umět předcházet chybám při hodnocení a využívat vlastní síť postojů, přesvědčení i předsudků tak, aby sloužila kvalitnímu a přesvědčivému odhadu lidské povahy. Dozvíte se: • co se děje při sdělení zpětné vazby posuzovanému a jakým způsobem to ovlivňuje jeho další pracovní růst • jak ovlivňuje výběr zaměstnanců atmosféru a výkonnost pracovního týmu • jak použití moderních metod (development centrum, assessment centrum, výběrový pohovor, individuální psychodiagnostické vyšetření aj.) ovlivňuje prestiž oddělení lidských zdrojů Hlubší informace o problematice posuzování zaměstnanců ocení i studenti ekonomických, manažerských a humanitních oborů, které se zabývají studiem lidské psychiky.
Objev podobné jako Kvalitativní diagnostika v oblasti lidských zdrojů - Hana Kyrianová, Jan Gruber, Fonville Alexandra - e-kniha
Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Elektronická kniha - autor Daniel Jesenský, 512 stran Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy...
Objev podobné jako Marketingová komunikace v místě prodeje (978-80-271-0252-5)
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Kniha - autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Objev podobné jako Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 (978-80-7261-237-6)
Etika v ošetřovatelské praxi - Marek Vácha, Ján Slovák, Hana Svobodová, Jana Heřmanová, Marie Zvoníčková - e-kniha
eBook: Publikace vychází z reálné situace v českém prostředí a odráží problémy sester v našich nemocnicích a zařízeních. Kapitoly ve speciální části knihy osahují kazuistiky, které autorky získaly od českých sester. Část kapitol v obecné části vychází z výsledků výzkumu, který probíhal České republice. Ukazuje se, že sestry v České republice sdílejí etické problémy se svými kolegyněmi v zahraničí, ale zároveň řeší problémy, které vycházejí z kompetencí, tradic a odlišností českého zdravotnického prostředí.
Objev podobné jako Etika v ošetřovatelské praxi - Marek Vácha, Ján Slovák, Hana Svobodová, Jana Heřmanová, Marie Zvoníčková - e-kniha
Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
eBook: Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy v této oblasti.
Objev podobné jako Krizová komunikace - Štěpán Vymětal - e-kniha
Psychologie komunikace - Zbyněk Vybíral - e-kniha
eBook: Komunikace znamená nejen výměnu informací a kódů, ale vzájemnou interakci subjektů, která má složité zákonitosti a pravidla, a v případě mezilidské komunikace i velmi jemnou psychologii. Analýza mezilidské i vnitřní, skryté komunikace, kterou se zabývá tato kniha, shrnuje verbální a neverbální sdělování, kognitivní základy a soudobé přístupy k porozumění komunikačních výměn. Pozornost je věnována tomu, jak používáním jazyka a řeči ovlivňujeme myšlení a postoje druhých lidí. Jednotlivé kapitoly rozebírají komunikaci mediální, poruchy komunikace, terapeutické sdělování nebo komunikaci v internetovém prostředí. Kniha vznikla přepracováním a podstatným rozšířením Psychologie lidské komunikace (Portál, 2000).
Objev podobné jako Psychologie komunikace - Zbyněk Vybíral - e-kniha
Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha
eBook: Komunikují spolu účelně jednotlivá oddělení vaši firmy? Kdo odpovídá za interní komunikaci? Neprobíhá komunikace jednosměrně? Fungují zpětné vazby? Nevzniká napětí? Komunikace rozhoduje o úspěchu či neúspěchu firemních projektů. Kniha pro manažery, vedoucí týmů, personalisty a studenty managementu pomůže správně “nastavit” komunikaci ve firmě a odstranit nedostatky.
Objev podobné jako Vnitrofiremní komunikace - Patrik Janda - e-kniha
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“. Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům.
Objev podobné jako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Dynamika psychických procesů a výtvarná tvorba - Hana Stehlíková Babyrádová, Karel Šafář, Júlia Zorkovská, Jana Ovčáčková - e-kniha
eBook: Publikace Dynamika psychických procesů a výtvarná tvorba reflektuje názory čtyř autorů, kteří ve svých teoretických textech analyzují oblasti lidské psychiky. Sdružujícím obsahovým prvkem publikace je samotná terapie uměním. Hana Stehlíková Babyrádová pojednává o roli katarze ve výtvarném projevu čili o vnitřní očistě duše. V textu se dále odráží autorčina zkušenost s arteterapeutickou tvorbou. Pavel Šafář se zaměřil na přiblížení podstaty archetypálních arteterapeutických přístupů. Autorka Jana Ovčáčková nastiňuje důležitost hry v určitých terapeutických metodách. Text Julie Zorkovské se oproti předchozím autorům odkazuje k významu rituálů, který je v úzkém spojení s psychickou nemocí.
Objev podobné jako Dynamika psychických procesů a výtvarná tvorba - Hana Stehlíková Babyrádová, Karel Šafář, Júlia Zorkovská, Jana Ovčáčková - e-kniha
Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si něco neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení? V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Třetí vydání je doplněno o kapitolu o vývoji komunikace a o neotřelý pohled na naděje a rizika komunikace v současné společnosti. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe. ✓ Jak vzniká pozornost, zájem a důvěra ✓ Pocitový a hodnotový obsah sdělení ✓ Šíření informací a prevence vzniku fám ✓ Argumentace a zvládání námitek ✓ Komunikace v konfliktech a krizích ✓ Rizika moderní komunikace
Objev podobné jako Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha
Rétorika a komunikace - Irena Žantovská - e-kniha
eBook: Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu.
Objev podobné jako Rétorika a komunikace - Irena Žantovská - e-kniha
Komunikace se seniory - Andrea Pokorná - e-kniha
eBook: Publikace se zabývá problematikou komunikace a dalšími interakcemi se seniory. Stěžejním tématem je identifikace účinných technik a postupů pro navázání komunikace se seniory v institucích a v domácím prostředí. Speciální pozornost je věnována ageismu a jeho dopadu na vnímání stáří ve společnosti, na prožívání seniorů, na fyziologické změny související s dlouhověkostí a s rizikem kognitivní manipulace. Kniha vychází z tuzemských i zahraničních empirických studií.
Objev podobné jako Komunikace se seniory - Andrea Pokorná - e-kniha
Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha
eBook: Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo ne proto, že se lidé přestali mít rádi, ale proto, že si to neuměli říci? A kolik nenávisti již vzniklo z nepochopení? V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
Objev podobné jako Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek - e-kniha
Podívejte se také
- Hegerová Hana: Recital (SU5721-2)
- Jana: Cesta - CD (EH00442331)
- Listy M. Jana Husa
- Babí léto Jana Wericha
- Balíček e-kniha a audiokniha Mít vše hotovo za výhodnou cenu
- Balíček e-kniha a audiokniha Nikdy nedělej kompromis za výhodnou cenu
- Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
- Kniha kódů a šifer: Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii (978-80-7675-084-5)
- Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
- Kolekce Hana Vítová (4DVD) - DVD (FHV7072)
- Zagorová Hana: Vyznání - CD (SU6259-2)
- Ahome Plecháček se jménem Hana (23254)
- Hana (978-80-749-1940-4)
- Bílá Lucie: Hana - CD (SU6266-2)
- Zagorová Hana: Vzpomínání - DVD (SU7086-9)
- Hana (978-80-7577-424-8)
- Hana (978-80-7491-940-4)
- Regatta Hana 200 Duch(Stripe) (5059404152483)
- Kozubková Jana: TouLaní - CD (G211802)
- Jana 100g - 64 zelená (7051)
- Jana 100g - 40 bílá (7042)
- Jana 100g - 47 černá (7046)