Public desire sandaly fire

Produkt Public desire sandaly fire sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public desire sandaly fire upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Ruzove divci sandaly

Public management - Špaček David

Public management - Špaček David
Detail

Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě, Kvalita veřejných služeb a její řízení, Řízení lidských zdrojů, "performance management" a hodnocení úředníků, Role a problémy elektronizace veřejné správy. Text je doplněn řadou tabulek a obrázků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public management - Špaček David

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Cerne sandaly na podpatku

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Základy public relations (9788779689503)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Wink divci sandaly 35 bila

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Levne damske sandaly na podpatku

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Hnede damske kozene sandaly na platforme camper

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Public relations (978-80-247-4229-8)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Akai fire (bez fl studio) (fire (bez fl studio))

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks
Detail

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks Respirátor neboli filtrační polomaska s tvarovatelnou těsnící páskou kopírující tvar nosu a elastickou gumičkou k upevnění respirátoru za uši. Vysoká filtrační schopnost bakterií i virů. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks , Disney chlapecke sandaly mickey mouse 2300004319 29 modra

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Keen divci sandaly moxie sandal k 29 cerna

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Becaud gilbert: eternel - en public (2x cd) - cd (9029579500)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Kolonožka cross fire (8594176638812)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Merkur fire set (8592782003314)

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Chilli reaper fire (4260410074220)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Magnum fire brigade (4045011045288)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks
Detail

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks Vysoká filtrační schopnost i proti virům. Vysoká prodyšnost, voděodolná, hypoalergenní, nízká hmotnost. Filtrační materiál použitý v tomto výrobku byl vyvinut ve spolupráci s odborným týmem Technické univerzity v Liberci. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks , Sandaly effe tre 5014 360 270 113 vel 41 0

General Public Protection respirátor FFP2 NR CE 10 ks

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael
Detail

Helps students become better speakers in their classrooms, workplaces, and communitiesThis top-selling, comprehensive introductory public speaking title highlights and develops the theme of "Finding Your Voice." It helps students develop as speakers and as people, as they gain presentation skills and confidence, discover causes that interest and engage them, and give them a sense of purpose. This theme reinforces the book's primary goal of helping students to become better communicators in their classrooms, workplaces and communities. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael , Kolonožka premium go fire (8594176638928)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Blocki myfirebrigade fire-station (kb0817)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Big fire zapalky 60 ks

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Britax capsicum red fire 40cm

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Arcade fire: we - lp (0194399712214)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Light my fire tindersticks (7331423002979)

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
Detail

Hudební CD - Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Gilbert Becaud byl francouzským zpěvákem skladatelem, pianistou a též hercem. V dětství hrál na piáno, později začal psát pro Marii Bizet. Zpívat ho přiměla Edith Piaf. Jako zpěvák se uvedl v roce 1953 v nahrávkách Mes Mains a Les Croix, koncertovat začal o rok později. Jeho kariéra trvala úctyhodných padesát let. Proslul energickým vystupováním, pro které se mu přezdívalo „Pan 100 tisíc voltů”. K nejslavnějším skladbám Gilberta Becauda patří písně Nathalie a Et Maintenant. Řadu jeho písní proslavili jiní - Elvis Presley, Sonny & Cher, Marlene Dietrich, Shirley Bassey, Frank Sinatra nebo Neil Diamond. Rok reedice : 2017 (kompilace) Seznam stop CD 1 Viens (1955) / Quand Tu Danses (1955) / Salut Les Copains (1957) / Et Maintenant (1963) /... (alza.cz)

Podobné produkty ako Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500) , Arcade fire: we - cd (0194399712221)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček , Vuch dark desire wallet (8594198070034)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)
Detail

Kniha - autor David Špaček, 384 stran, česky, pevná s přebalem matná Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Light My Fire Fire´n Grill

Light My Fire Fire´n Grill
Detail

Hlavní přednosti: nastavitelná výška grilu pro různé typy jídel skládací pro snadnější uskladnění a přenos jednoduché používání nepotřebujete řezat živé větve Sada obsahuje: Grandpa's FireGrill Grandpa's FireFork BIO - sandygreen Swedish FireStell Scout Cocoshell Tinder-on-a-Rope (outdoormarket.cz)

Podobné produkty ako Light My Fire Fire´n Grill

DUNHILL Desire Silver EdT

DUNHILL Desire Silver EdT
Detail

Toaletní voda - pro muže, dřevitá hlavní vůně, vedlejší vůně dřevitá, vonná složka amber, bergamot, fialka, lotos, mandarinka, pomeranč a vetiver, anglické výroby Pánská toaletní voda DUNHILL Desire Silver EdT s rozprašovačem o objemu 50 ml zaujme osvěžující dřevitou vůní. Nechte se okouzlit netradiční kompozicí bergamotu, citrusů a svěžích tónů společně s pronikavým kardamomem, fialkou a vodními tóny, kterou doplňuje základ z ambry, břízy a vetiveru. Svěží dřevitá toaletní voda je vhodná pro skutečné gentlemany, kteří se chtějí prezentovat mužnou a přes to elegantní vůní. Dunhill Desire působí charismaticky a energicky, hodí se pro každodenní použití. Klíčové vlastnosti toaletní vody DUNHILL DESIRE SILVER EdT 50 mlPánská toaletní voda o objemu 50 mlPřekrásná dřevitá vůněSmyslná směs ingrediencí v čele s bergamotem a pepřemHodí se pro opravdové elegányToaletní voda DUNHILL DESIRE SILVER má elegantní stříbrný flakónHlava: bergamot, citrusy,... (alza.cz)

Podobné produkty ako DUNHILL Desire Silver EdT

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý
Detail

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý

Fire with Fire - Jenny Hanová, Siobhan Vivianová

Fire with Fire - Jenny Hanová, Siobhan Vivianová
Detail

After the catastrophic events at the Homecoming Dance at the end of Burn for Burn, Lillia, Kat and Mary come face to face with the consequences of their actions - Reeve in the hospital. While Lillia and Kat begin to have reservations about moving forward with their revenge, Mary becomes convinced Reeve needs to get what is coming to him, no matter what. And as they agreed, each revenge plot needs to be completed. Lillia will make Reeve fall in love with her and then break his heart, just like he broke Mary's. But spending so much time with Reeve, pretending to fall for him, Lillia finds she her fake feelings start feeling very real. . . And as devoted as the girls are to seeing this through, their friendship starts to sag under the weight of their secrets. Is revenge really worth all of this? (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Fire with Fire - Jenny Hanová, Siobhan Vivianová

ADC Black Fire Black Fire Pandemic nové vydání

ADC Black Fire Black Fire Pandemic nové vydání
Detail

Kooperativní hra, ve které hráči uplatní společnou domluvu a spolupráci. Hráči v roli záchranářského týmu hledají řešení, jak zastavit pandemii čtyř smrtelných chorob. Jsou pod časovým tlakem, aby vyvinuli léky a ochránili lidstvo před šířícím se nebezpečím. Obsah balení: herní deska se světovými hlavními městy 7 karet rolí s figurkami ve stejné barvě, 6 výzkumných stanic 6 žetonů, 96 kostiček nemocí, 48 karet nákazy, 59 karet pro hráče referenční kartičky, pravidla Kupte dětem kooperativní hru a hrajte s nimi! Vhodné pro děti od 8 let Počet hráčů: 2 - 4 Doba hraní: 45 min. (hracky-4kids.cz)

Podobné produkty ako ADC Black Fire Black Fire Pandemic nové vydání

Light My Fire Fire´n Grill set (7500311130)

Light My Fire Fire´n Grill set (7500311130)
Detail

Campingová sada - set pro táboření obsahuje křesadlo, rošt, grilovací vidličku a podpalovací dřevo Sadu Light My fire fire´n Grill set oceníte při kempování, na outdoorových výpravách i výletech. Obsahuje grilovací rošt, opékací vidlici, křesadlo i podpalovací dřevo. Grilovací rošt vám umožní opékání masa, ryby či zeleniny nad ohněm. Můžete ho nasadit na jakýkoli klacek, stejně jako opékací vidlici, která vám dokonale usnadní opékání buřtů. Pomocí křesadla jednoduše rozděláte oheň, a to za každého počasí. Využijete ho také doma při podpalování krbů, kamen či grilů. Podpalovací dřevo poté přispěje ke snadnému rozdělání ohně. Hoří velmi dobře, i když je vlhké a je tvořeno z 80 % z pryskyřice. Sada Light My Fire Fire´n Grill set je ideálním doplňkem pro výlety do přírody. Klíčové vlastnosti sady Light My Fire Fire´n Grill setSada ideální pro použití při kempování, na outdoorových výpravách i výletechLight My Fire Fire´n Grill set obsahuje... (alza.cz)

Podobné produkty ako Light My Fire Fire´n Grill set (7500311130)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)
Detail

Elektronická kniha - autor Marek Šedivý, Olga Medlíková, 144 stran Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public Enemy: What You Gonna Do When the Grid Goes Down? - CD (3515051)

Public Enemy: What You Gonna Do When the Grid Goes Down? - CD (3515051)
Detail

Hudební CD - Public Enemy je americká hiphopová skupina, založená roku 1982 na Long Islandu. Patnácté studiové album. Public Enemy je americká hiphopová skupina, založená roku 1982 na Long Islandu. Tato formace se řadí se mezi nejstarší a zároveň nejdůležitější hiphopové skupiny. Charakteristické jsou jejich politicky a sociálně zaměřené texty. Patnácté studiové album. Seznam stop When The Grid Go Down... Featuring - George Clinton / Grid Featuring - Cypress Hill, George Clinton / State Of The Union (STFU) Featuring - DJ Premier / Interlude: Merica Mirror / Public Enemy Number Won Featuring - Ad Rock, Mike D, Run-DMC / Toxic / Yesterday Man Featuring - Daddy-O / Interlude: Crossroads Burning / Fight The Power Remix 2020 Featuring - Black Thought, Jahi, Nas, Questlove, Rapsody , YG / Beat Them All / Smash The Crowd Featuring - Ice-T, PMD / If You Can't Join Em Beat Em / Go At It Featuring - Jahi / Interlude: Don't Look At The Sky / Rest In Beats... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Enemy: What You Gonna Do When the Grid Goes Down? - CD (3515051)

Doppler Fiber Magic Desire Navy

Doppler Fiber Magic Desire Navy
Detail

Dámský deštník Fiber Magic Desire s kompaktními rozměry, velkou stříškou a stylovým nadčasovým potiskem bude věrným společníkem do nepohody. Konstrukce vyrobená z odlehčeného sklolaminátu, hliníku a oceli je odolná vůči větru i korozi. Při otočení deštníku lze ramena překlopit zpět do původní polohy bez známek poškození. Automatický mechanismus se postará o rychlé otevírání a zavírání. Součástí výrobku je ochranné pouzdro ve stejném designu. odolná kostra ze sklolaminátu, hliníku a oceli kvalitní potah z nesrážlivého 100% polyesteru plně automatické otevírání/zavírání větruodolná konstrukce – testována v aerodynamickém tunelu při rychlosti větru až 100 km/h délka složeného deštníku: 28 cm průměr střechy: 98 cm počet ramen: 8 délka ramen: 54 cm prodloužená záruka 3 roky Upozornění: Plně automatický deštník otevírejte a zavírejte pouze stisknutím tlačítka, jinak hrozí poškození mechanismu. (bagalio.cz)

Podobné produkty ako Doppler Fiber Magic Desire Navy

Orion Adventní kalendář Christmas Desire

Orion Adventní kalendář Christmas Desire
Detail

Orion Adventní kalendář Christmas Desire Adventní kalendář s 24 erotickými hračkami pro vzrušující vánoční období. Dopřejte si čas na sebe a partnera a užijte si předvánoční čas plný erotiky. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako Orion Adventní kalendář Christmas Desire

Vuch černá peněženka Dark Desire

Vuch černá peněženka Dark Desire
Detail

Elegance, hravost i praktičnost v jednom. Uzavíratelná kapsa na zip na mince Přihrádka na fotku Velká prostorná kapsa na bankovky Zapínání na cvok Umělá kůže 195 x 90 x 25 mm (zoot.cz)

Podobné produkty ako Vuch černá peněženka Dark Desire

Toaletní voda Dunhill - Desire , 100ml

Toaletní voda Dunhill - Desire , 100ml
Detail

Hlavabergamot,citron,jablko,neroliSrdcepačuli,růže,týkové dřevoZákladpižmo,vanilka (patro.cz)

Podobné produkty ako Toaletní voda Dunhill - Desire , 100ml

VUCH Dark Desire Wallet (8594198070034)

VUCH Dark Desire Wallet (8594198070034)
Detail

Peněženka - dámská, z umělé kůže, s kapsou na mince a bankovky, s průhlednou částí pro průkazy, s přihrádkou na karty a doklady, pro 12 karet, zapínání na patenty, každodenní využití, černá barva, rozměry 9 × 19,5 × 2,5 cm (V׊×D) Peněženka nemusí sloužit jen k praktickým účelům, může být také ikonickým doplňkem pro váš vzhled. Nároky každodenního používání ustojí peněženka VUCH. Váš zájem vzbudí její černá barva, když si ji ale prohlédnete pozorněji, zalíbí se vám i její kvalitní materiál. K její výrobě se používá umělá kůže. Zaujme vás velmi kvalitní imitace pravé kůže, a navíc také cenová dostupnost. Dámská peněženka VUCH má vkusný a účelný design, který z ní dělá ideální doplněk. Hlavní přednosti peněženky VUCH Dark Desire Wallet Každý den využijete peněženku VUCH Hned vám učaruje její černá barva K její výrobě zvolil výrobce kvalitní materiál, jakým je umělá kůže Zapínání je řešeno na patenty Vnitřní prostor tvoří kapsa na mince, kapsa na bankovky,... (alza.cz)

Podobné produkty ako VUCH Dark Desire Wallet (8594198070034)

AKAI Fire (bez FL Studio) (Fire (bez FL Studio))

AKAI Fire (bez FL Studio) (Fire (bez FL Studio))
Detail

MIDI kontroler MIDI USB, USB to Host, 4x16 dotekově citlivých RGB padů AKAI Fire je světově první MIDI kontroler pro software FL Studio a představuje silný a dokonale vyladěný nástroj, který mu je šitý FL Studiu přímo na míru. Díky plug-and-play konektivitě tvoříte zvukové patterny a skládáte tracky doslova během několika vteřin. AKAI PRO FIRE disponuje 4×16 maticí padů na které můžete hrát tóny a melodie, ale rovněž ji použít jako velice užitečný step sekvencer. Klíčové vlastnosti MIDI kontroleru AKAI FireAKAI Fire je plug-and-play kontroler pro FL Studio (software není součástí)Rychlé vkládání patternů do timeline v step-sekveceru4×16 matice dotekově citlivých RGB padů (lze propojit až 4× FIRE a získat matici 8×32)Performance mód pro rychlé nahrávání melodií (notového záznamu)AKAI Fire má OLED Grafický displejOkamžitá navigace pro Channel rack, Browser, Tool Bar a PlaylistVyhrazená tlačítka pro rychlé procházení a transportování + 4... (alza.cz)

Podobné produkty ako AKAI Fire (bez FL Studio) (Fire (bez FL Studio))

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
Detail

eBook:,Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky "Úspěšná nezisková organizace", která vyšla již ve dvou vydáních, vysvětlují, co všechno je třeba v neziskové organizaci interně a externě zvládnout pro dosažení tohoto cíle, objasňují, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a v neposlední řadě také peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat a rozvíjet základnu svých příznivců a podporovatelů, jak se stát významnou neziskovou organizací v místě svého působení i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí a přináší rady a návody, jak eticky lobbovat za dobrou věc. Praktická a na trhu zcela ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům vysokých škol, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Olga Medlíková, Marek Šedivý - e-kniha
ruzove divci sandaly, cerne sandaly na podpatku, Základy Public Relations (9788779689503), wink divci sandaly 35 bila, levne damske sandaly na podpatku, Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), hnede damske kozene sandaly na platforme camper, Public relations (978-80-247-4229-8), AKAI Fire (bez FL Studio) (Fire (bez FL Studio)), disney chlapecke sandaly mickey mouse 2300004319 29 modra, keen divci sandaly moxie sandal k 29 cerna, Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), Kolonožka Cross Fire (8594176638812), Merkur Fire set (8592782003314), Chilli Reaper Fire (4260410074220), MAGNUM Fire Brigade (4045011045288), Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), sandaly effe tre 5014 360 270 113 vel 41 0, Kolonožka Off road fire (8594176632414), Kolonožka Premium GO fire (8594176638928), Blocki MyFireBrigade Fire-station (KB0817), big fire zapalky 60 ks, britax capsicum red fire 40cm, Arcade Fire: We - LP (0194399712214), Light My Fire TinderSticks (7331423002979), Arcade Fire: We - CD (0194399712221), VUCH Dark Desire Wallet (8594198070034)