Public desire pantofle adora

Produkt Public desire pantofle adora sme našli 50+x, pokiaľ to nie je to čo hľadáte, skúste frázu Public desire pantofle adora upraviť a produkt hľadať znova.

Public relations - Denisa Hejlová

Public relations - Denisa Hejlová
Detail

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Pantofle boty

Public management - Špaček David

Public management - Špaček David
Detail

Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě, Kvalita veřejných služeb a její řízení, Řízení lidských zdrojů, "performance management" a hodnocení úředníků, Role a problémy elektronizace veřejné správy. Text je doplněn řadou tabulek a obrázků. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public management - Špaček David , Gemini pantofle

Základy Public Relations (9788779689503)

Základy Public Relations (9788779689503)
Detail

Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Scholl pantofle

Jídelní židle Adora

Jídelní židle Adora
Detail

Tento kousek je součástí Tribute Collection, všechny kousky dané kolekce naleznete zde.> šířka: 53 cm> hloubka: 56 cm> výška: 85 cm> hloubka sedadla: 47 cm> výška sedadla od země: 47,5 cmJak pečovat o produkt:> zamezte přímému slunečnímu záření na produkt (vemzu.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle Adora , Birkenstock pantofle madrid

Jídelní židle Adora

Jídelní židle Adora
Detail

Tento kousek je součástí Tribute Collection, všechny kousky dané kolekce naleznete zde.> šířka: 53 cm> hloubka: 56 cm> výška: 85 cm> hloubka sedadla: 47 cm> výška sedadla od země: 47,5 cmJak pečovat o produkt:> zamezte přímému slunečnímu záření na produkt (vemzu.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle Adora , Panske domaci pantofle

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard

Základy Public Relations - L. Ron Hubbard
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Základy public relations (9788779689503)

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha

Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha
Detail

eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Kenzo pantofle 38 ruzova

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha

Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha
Detail

eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Pantofle sante cervena 41

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron

Základy Public Relations - Hubbard L. Ron
Detail

Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)

Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Chladivé/hřejivé gelové pantofle,

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha

Public Policy - Martin Potůček - e-kniha
Detail

eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Unisex pantofle comfort smetanova 28 cm unisex pantofle comfort smetanova 28 cm

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)
Detail

Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Cerne kozene pantofle pieces nea

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks
Detail

General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks Respirátor neboli filtrační polomaska s tvarovatelnou těsnící páskou kopírující tvar nosu a elastickou gumičkou k upevnění respirátoru za uši. Vysoká filtrační schopnost bakterií i virů. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks , G star pantofle cart slide

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Lav sada sklenic 275 ml 3 ks adora (adr15/3)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Public relations (978-80-247-4229-8)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Alpine pro borgo dětské pantofle (spt2ap1622nad)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Becaud gilbert: eternel - en public (2x cd) - cd (9029579500)

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová

GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová
Detail

Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)

Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations (978-80-247-5022-4)

Public relations (978-80-247-5022-4)
Detail

Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Scholl air bag – zdravotní pantofle profesional bílá (sptsch0076nad)

Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations (978-80-247-4229-8)
Detail

Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8)

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Detail

eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Vuch dark desire wallet (8594198070034)

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks
Detail

General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks Vysoká filtrační schopnost i proti virům. Vysoká prodyšnost, voděodolná, hypoalergenní, nízká hmotnost. Filtrační materiál použitý v tomto výrobku byl vyvinut ve spolupráci s odborným týmem Technické univerzity v Liberci. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks , Bio life damske pantofle 1484 roxana cerne 1484 000114 39

General Public Protection respirátor FFP2 NR CE 10 ks

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael

Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael
Detail

Helps students become better speakers in their classrooms, workplaces, and communitiesThis top-selling, comprehensive introductory public speaking title highlights and develops the theme of "Finding Your Voice." It helps students develop as speakers and as people, as they gain presentation skills and confidence, discover causes that interest and engage them, and give them a sense of purpose. This theme reinforces the book's primary goal of helping students to become better communicators in their classrooms, workplaces and communities. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn Michael , Patrizia letní pantofle, stříbrné, vel. 38 (pa-p13-lil-38)

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha

Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha
Detail

eBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-kniha , Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9)

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha
Detail

eBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-kniha , Public enemy: what you gonna do when the grid goes down? - cd (3515051)

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha
Detail

eBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-kniha , Pj harvey: this desire? - demos - cd (0898537)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)

Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)
Detail

Elektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6) , Lena cosmetics lubrikační gel desire 150ml (8595682905825)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)

Public relations a politika (978-80-247-3376-0)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0) , Dunhill desire blue edt 100 ml (85715801555)

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)
Detail

Hudební CD - Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Gilbert Becaud byl francouzským zpěvákem skladatelem, pianistou a též hercem. V dětství hrál na piáno, později začal psát pro Marii Bizet. Zpívat ho přiměla Edith Piaf. Jako zpěvák se uvedl v roce 1953 v nahrávkách Mes Mains a Les Croix, koncertovat začal o rok později. Jeho kariéra trvala úctyhodných padesát let. Proslul energickým vystupováním, pro které se mu přezdívalo „Pan 100 tisíc voltů”. K nejslavnějším skladbám Gilberta Becauda patří písně Nathalie a Et Maintenant. Řadu jeho písní proslavili jiní - Elvis Presley, Sonny & Cher, Marlene Dietrich, Shirley Bassey, Frank Sinatra nebo Neil Diamond. Rok reedice : 2017 (kompilace) Seznam stop CD 1 Viens (1955) / Quand Tu Danses (1955) / Salut Les Copains (1957) / Et Maintenant (1963) /... (alza.cz)

Podobné produkty ako Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček
Detail

Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Politická komunikace - Od res publica po public relations - Jan Křeček

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Václav Svoboda, 240 stran Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně (978-80-247-2866-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)
Detail

Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 224 stran Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)

Adora Sada pro otisk - velký závěsný otisk

Adora Sada pro otisk - velký závěsný otisk
Detail

Adora Sada pro otisk - velký závěsný otisk Vytvořte si pomocí sady pro otisk nezapomenutelnou památku nožičky nebo ručičky Vašeho miminka. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako Adora Sada pro otisk - velký závěsný otisk

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Šedá

Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (dekorhome.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Šedá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Hnědá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Hnědá
Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (dekorhome.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Hnědá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Černá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Černá
Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (dekorhome.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Černá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Smaragdová

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Smaragdová
Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (dekorhome.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Smaragdová

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Smaragdová

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Smaragdová
Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (inpostele.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Smaragdová

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Černá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Černá
Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (inpostele.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Černá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Šedá

Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (inpostele.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Šedá

Adora Sada pro otisk - nástěnný trojrámeček - bílý

Adora Sada pro otisk - nástěnný trojrámeček - bílý
Detail

Adora Sada pro otisk - nástěnný trojrámeček - bílý Vytvořte si pomocí sady pro otisk nezapomenutelnou památku nožičky nebo ručičky Vašeho miminka. (pilulka.cz)

Podobné produkty ako Adora Sada pro otisk - nástěnný trojrámeček - bílý

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Hnědá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Hnědá
Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (inpostele.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Hnědá

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (knihydobrovsky.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Luboš Bárta

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš
Detail

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem "Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem", je koncipována v duchu doby jako "all-in-one". Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem předpokládaným čtenářským okruhům. (patro.cz)

Podobné produkty ako Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - Bárta Luboš

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)
Detail

Kniha - autor David Špaček, 384 stran, česky, pevná s přebalem matná Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné... (alza.cz)

Podobné produkty ako Public Management V teorii a praxi (978-80-7400-621-0)

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Tmavě hnědá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Tmavě hnědá
Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (dekorhome.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Tmavě hnědá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Tmavě hnědá

Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Tmavě hnědá
Detail

Jedinečná, pohodlná židle ADORA NEW v moderním designu, která vám zpříjemní společné posezení s rodinou. Pevná kovová konstrukce v chromovém provedení je doplněna měkkým sedadlem čalouněným látkou v pěti barevných variantách: smaragdová, hnědá, tmavě hnědá, šedá a černá. Stejně měkké je i opěradlo, které se pyšní dekorativním prošitím. Židle lze kombinovat s jakýmkoli jídelním stolem z naší nabídky.Barva: smaragdová / chromhnědá / chromtmavě hnědá / chromšedá / chromčerná / chromVýběr barvy zvolte ve variantě produktu. Pokud Vámi vybraná varianta není ve výběru, je dočasně nedostupná.Materiál:chrom / látkaRozměry:šířka: 44 cm hloubka: 56 cm výška: 100 cmhloubka sedu: 40 cm výška sedu: 46 cmNosnost: 110 kgHmotnost: 4,8 kgDodáváno v demontu. (inpostele.cz)

Podobné produkty ako Jídelní židle ADORA NEW Tempo Kondela Tmavě hnědá

DUNHILL Desire Silver EdT

DUNHILL Desire Silver EdT
Detail

Toaletní voda - pro muže, dřevitá hlavní vůně, vedlejší vůně dřevitá, vonná složka amber, bergamot, fialka, lotos, mandarinka, pomeranč a vetiver, anglické výroby Pánská toaletní voda DUNHILL Desire Silver EdT s rozprašovačem o objemu 50 ml zaujme osvěžující dřevitou vůní. Nechte se okouzlit netradiční kompozicí bergamotu, citrusů a svěžích tónů společně s pronikavým kardamomem, fialkou a vodními tóny, kterou doplňuje základ z ambry, břízy a vetiveru. Svěží dřevitá toaletní voda je vhodná pro skutečné gentlemany, kteří se chtějí prezentovat mužnou a přes to elegantní vůní. Dunhill Desire působí charismaticky a energicky, hodí se pro každodenní použití. Klíčové vlastnosti toaletní vody DUNHILL DESIRE SILVER EdT 50 mlPánská toaletní voda o objemu 50 mlPřekrásná dřevitá vůněSmyslná směs ingrediencí v čele s bergamotem a pepřemHodí se pro opravdové elegányToaletní voda DUNHILL DESIRE SILVER má elegantní stříbrný flakónHlava: bergamot, citrusy,... (alza.cz)

Podobné produkty ako DUNHILL Desire Silver EdT
pantofle boty, gemini pantofle, scholl pantofle, birkenstock pantofle madrid, panske domaci pantofle, Základy Public Relations (9788779689503), kenzo pantofle 38 ruzova, pantofle sante cervena 41, Chladivé/hřejivé gelové pantofle, , unisex pantofle comfort smetanova 28 cm unisex pantofle comfort smetanova 28 cm, Marketingová komunikace a public relations (9788024631240), cerne kozene pantofle pieces nea, g star pantofle cart slide, LAV Sada sklenic 275 ml 3 ks ADORA (ADR15/3), Public relations (978-80-247-4229-8), ALPINE PRO BORGO Dětské pantofle (SPT2ap1622nad), Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500), Public relations a politika (978-80-247-3376-0), SCHOLL AIR BAG – zdravotní pantofle PROFESIONAL bílá (SPTsch0076nad), Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7), VUCH Dark Desire Wallet (8594198070034), bio life damske pantofle 1484 roxana cerne 1484 000114 39, bio life damske pantofle 1484 roxana cerne 1484 000114 37, Patrizia letní pantofle, stříbrné, vel. 38 (PA-P13-LIL-38), Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace (978-80-247-4040-9), Public Enemy: What You Gonna Do When the Grid Goes Down? - CD (3515051), PJ Harvey: This Desire? - Demos - CD (0898537), LENA COSMETICS LUBRIKAČNÍ GEL DESIRE 150ML (8595682905825), DUNHILL Desire Blue EdT 100 ml (85715801555)