Liu.Jo Mayfair TLJ2093 (vivantis.cz)
Podobné produkty ako Liu.Jo Mayfair TLJ2093 , Damske lakovane lodickyLiu.Jo Mayfair TLJ2094 (vivantis.cz)
Podobné produkty ako Liu.Jo Mayfair TLJ2094 , Cervene lodicky do spickyLiu.Jo Mayfair TLJ2095 (vivantis.cz)
Podobné produkty ako Liu.Jo Mayfair TLJ2095 , Lodicky s otevrenou patouLiu.Jo Mayfair TLJ2096 (vivantis.cz)
Podobné produkty ako Liu.Jo Mayfair TLJ2096 , Základy public relations (9788779689503)Mayfair London Dry Gin je autentickým obrazem vyjadřující vášeň pro gin, která spočívá v dokonalosti rovnováhy a půvabu tohoto destilátu. Gin se vyrábí v distillerii rodiny Maxwellů Thames v Londýně (rodina Maxwellů se výrobou ginu zabývá již více než 300 let). Destilační proces probíhá v destilačním přístroji Thumbelina, obilný destilát prochází opakovanou destilací s doplněním ručně sbíraného jalovce a bylin za účelem získání maximální dokonalosti chuti. Degustace Mayfair London Dry Gin má svěží vůni s velmi dominantním vjemem jalovce, s pikantními tóny koriandru, kořene anděliky lékařské a kosatce. V chuti je plný, zakulacený, s příjemným dotykem sladkosti na špičce jazyka. Velmi dobře vyvážený gin s dlouhým intenzivním dozvukem. Dodává se v designových lahvích z tvrzeného skla. Je vynikající k samotnému popíjení na ledu či jako základ pro míchání koktejlů. Ocenění WSWA Tasting Competition 2013 Double Gold Medal - nejlepší ve své kategorii, Spirits Business 2013 Gold Medal Na zdraví! (panalfred.cz)
Podobné produkty ako Mayfair gin 40% 0,7l , Marketingová komunikace a public relations (9788024631240)Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová , Adam hall d 921 blk (d 921 blk)Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají. Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod. Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů. Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností. Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé. Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě, Kvalita veřejných služeb a její řízení, Řízení lidských zdrojů, "performance management" a hodnocení úředníků, Role a problémy elektronizace veřejné správy. Text je doplněn řadou tabulek a obrázků. (patro.cz)
Podobné produkty ako Public management - Špaček David , Rieker damske lodicky 40953 80 bezove 39Kniha - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky, - autor L. Ron Hubbard, 44 stran, česky Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (alza.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations (9788779689503) , Cerne lodicky s otevrenou patou dorothy perkinsMillner Mayfair Rose Pearl 39 mm (vivantis.cz)
Podobné produkty ako Millner Mayfair Rose Pearl 39 mm , Gravity rp 5555 blk 1 (rp 5555 blk 1)Millner Mayfair S Silver Pink 36 mm (vivantis.cz)
Podobné produkty ako Millner Mayfair S Silver Pink 36 mm , Public relations (978-80-247-4229-8)Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - L. Ron Hubbard , Lodicky tamaris 22320 28 100 vel 42 0eBook:,Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Ladislav Kopecký - e-kniha , Adam hall 3 star midi 0075 blk (3 star midi 0075 blk)eBook:,Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - Denisa Hejlová - e-kniha , Oakley flak 2.0 xl pol wht/blk w/ prizm blk pol (888392320605)Máte dobrý produkt nebo myšlenku, kterou byste chtěli prosadit a dostat ji mezi ostatní lidi, ale nevíte jak na to? Public relations (vztahy s veřejností) poskytují metody k tomu, jak komunikovat své myšlenky tak, aby byly akceptovány. (patro.cz)
Podobné produkty ako Základy Public Relations - Hubbard L. Ron , Adam hall 3 star midi 0600 blk (3 star midi 0600 blk)eBook:,Publikace je určena především zahraničním studentům veřejné politiky. Představuje originální příspěvek k již publikovaným učebnicím veřejné politiky – jakožto mladé, leč rychle se rozvíjející mezioborové disciplíny. Čerpá z mnohaletých zkušeností autora z výzkumu i z výuky této disciplíny v České republice i v zahraničí. První část je teoretická, kapitoly jsou řazeny od nejobecnějších témat (vymezení klíčových pojmů, hodnotové základy oboru, soudobá podoba vládnutí) ke konkrétnějším charakteristikám aktérů, institucí a nástrojů veřejné politiky. Druhá část (zpracovaná spolu s Veronikou Rudolfovou) je věnována případovým studiím z oblasti reforem důchodového systému. Tyto případové studie jsou vhodně provázány s předchozí teoretickou částí a jsou tak pro čtenáře snadněji pochopitelné, právě tak jako možnosti uplatnění různých teorií ve výzkumné praxi. Kromě studentů je kniha určena i politikům, úředníkům, představitelům občanského a komerčního sektoru a dalším veřejně činným osobnostem se zájmem o rozhodování založeném na znalostech. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public Policy - Martin Potůček - e-kniha , Becaud gilbert: eternel - en public (2x cd) - cd (9029579500)Elektronická kniha - autor , 120 stran Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese (alza.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations (9788024631240) , Public relations a politika (978-80-247-3376-0)Sneakers boty z kolekce HUGO. Model vyroben z přírodní kůže. (answear.cz)
Podobné produkty ako Kožené sneakers boty HUGO Mayfair Lowcut bílá barva , Keysmart magconnect - černý (ks814-blk)Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Atomic count xtd blk (sptxcz011nad)General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks Respirátor neboli filtrační polomaska s tvarovatelnou těsnící páskou kopírující tvar nosu a elastickou gumičkou k upevnění respirátoru za uši. Vysoká filtrační schopnost bakterií i virů. (pilulka.cz)
Podobné produkty ako General Public Respirátor GGP2 (FFP2) 5 ks , Rx 6040 trp-blk (7rx6040trpblk)Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Mark levinson no5909 blk (hmlno5909blk)Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Stagg sa20a černá (sa20a blk)Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Keysmart safe blade (ks820-blk)Barva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Dunhill desire silver edtBarva: růžová Materiál: 93% bavlna, 7% polyester (bibloo.cz)
Podobné produkty ako GAP GAP x Salvage Public Mikina Růžová , Ara damske lodicky 33755 08 hnede 33755 08 37 5Elektronická kniha - autor Denisa Hejlová, 256 stran Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-5022-4) , Adam hall 3 star midi 0600 blk-5 (3 star midi 0600 blk-5)Elektronická kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations (978-80-247-4229-8) , Adam hall 3 star midi 0300 blk-5 (3 star midi 0300 blk-5)eBook:,Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí moderní či "postmoderní" společnosti, dokáže ovlivňovat a nen echá se snadno zmanipulovat. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika - Jozef Ftorek - e-kniha , Public relations jako ovlivňování mínění (978-80-247-3926-7)eBook:,Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha , Židle kempingová forrest, černá (27352 blk)General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks Vysoká filtrační schopnost i proti virům. Vysoká prodyšnost, voděodolná, hypoalergenní, nízká hmotnost. Filtrační materiál použitý v tomto výrobku byl vyvinut ve spolupráci s odborným týmem Technické univerzity v Liberci. (pilulka.cz)
Podobné produkty ako General Public Rouška třívrstvá s gumičkou 50 ks , Křeslo kempingové kemper, černé (27350 blk)Barva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,9 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner Mayfair , Jbl stage xd-5 blk (hjsxd5blk)Barva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,9 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairBarva: stříbrnáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,9 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem ve stříbrné barvě Millner MayfairBarva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,9 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairBarva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,6 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairBarva: stříbrnáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,6 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem ve stříbrné barvě Millner MayfairBarva: stříbrnáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,6 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem ve stříbrné barvě Millner MayfairBarva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,9 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairBarva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,9 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairBarva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,6 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairBarva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,6 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairBarva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,6 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairBarva: růžovozlatáTyp strojku: QuartzVoděodolnost: 3 ATMŠířka: 3,6 cmMateriál: nerezová ocel, minerální sklo (zoot.cz)
Podobné produkty ako Dámské hodinky s nerezovým páskem v růžovozlaté barvě Millner MayfairHelps students become better speakers in their classrooms, workplaces, and communitiesThis top-selling, comprehensive introductory public speaking title highlights and develops the theme of "Finding Your Voice." It helps students develop as speakers and as people, as they gain presentation skills and confidence, discover causes that interest and engage them, and give them a sense of purpose. This theme reinforces the book's primary goal of helping students to become better communicators in their classrooms, workplaces and communities. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public Speaking: Finding Your Voice, Global Edition - Osborn MichaeleBook:,Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda - e-knihaeBook:,Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek - e-knihaeBook:,Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání (knihydobrovsky.cz)
Podobné produkty ako Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada - e-knihaElektronická kniha - autor Jan Tomandl, 151 stran Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a zpravodajství (978-80-875-0028-6)Elektronická kniha - autor Jozef Ftorek, 192 stran Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo pochopí a zvládne zásadní otázky teorie a praxe PR (ovlivňování mínění) - vytváření souhlasu mezi občany, získává možnost výrazněji kontrolovat svůj vlastní osud v prostředí... (alza.cz)
Podobné produkty ako Public relations a politika (978-80-247-3376-0)Hudební CD - Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Nově zremasterovaný živý záznam, jehož části vznikaly průběžně od konce padesátých let až do roku 1972. Gilbert Becaud byl francouzským zpěvákem skladatelem, pianistou a též hercem. V dětství hrál na piáno, později začal psát pro Marii Bizet. Zpívat ho přiměla Edith Piaf. Jako zpěvák se uvedl v roce 1953 v nahrávkách Mes Mains a Les Croix, koncertovat začal o rok později. Jeho kariéra trvala úctyhodných padesát let. Proslul energickým vystupováním, pro které se mu přezdívalo „Pan 100 tisíc voltů”. K nejslavnějším skladbám Gilberta Becauda patří písně Nathalie a Et Maintenant. Řadu jeho písní proslavili jiní - Elvis Presley, Sonny & Cher, Marlene Dietrich, Shirley Bassey, Frank Sinatra nebo Neil Diamond. Rok reedice : 2017 (kompilace) Seznam stop CD 1 Viens (1955) / Quand Tu Danses (1955) / Salut Les Copains (1957) / Et Maintenant (1963) /... (alza.cz)
Podobné produkty ako Becaud Gilbert: Eternel - En Public (2x CD) - CD (9029579500)