Kde se rozmanitost setkává s hodnotou - Katalo.cz
Komunikace řečí, komunikace lidí... (9788024637242)
Elektronická kniha - autor Jana Vlčková-Mejvaldová, 148 stran, česky Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v...
Podívejte se také Nadpřirozená komunikace ()
Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová - e-kniha
eBook: Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.
Podívejte se také Byznys etiketa a komunikace
Komunikace řečí, komunikace lidí... - Jana Vlčková-Mejvaldová
Sborník k životnímu jublieu Marie Bořek-Dohalské je určený těm, kteří se chtějí na zvukovou matérii řeči podívat z různých úhlů. Fonologii reprezentuje příspěvek Tomáše Dubědy, Jaroslav Štichauer se věnuje historické výslovnosti, Pavel Štichauer míří od fonologie k morfologii. Podobně Jiří Jančík představuje přesah fonetické percepce k vyšším jazykovým rovinám, k morfologii a k lexikologii. Fonetika francouzštiny a hudební vnímání se stýkají v příspěvku Sylvy Novákové. V příspěvku Ivany Čeňkové se spojuje výuka, technika a tlumočení. Kolegy z dlouhodobé spolupráce univerzitní zastupuje Stanislav Štech, Jan Županič a Tomáš Cajthaml. Nechybí ani zástupci technického směru fonetických aplikací: Robert Vích a Jana Tučková tématem svých příspěvků a Zdeněk Smékal svou osobností. Jeho příspěvek zároveň představuje vítaný můstek k celoživotní lásce prof. Dohalské, k hudbě, jejímž bytostným zástupcem v tomto sborníku je Miloš Černý. Pevné sepětí prof. Dohalské s frankofonním, resp. pařížským univerzitním prostředím reprezentují příspěvky tří nejbližších kolegů, Georgese Boulakii, Philippa Martina a Jeana-Yvese Dommerguese. Po poetickém preludiu Františka Novotného následuje text, který představuje jubilantku: jeho autorem je Jan Kořenský, který s prof. Dohalskou vedl korespondenčně, telefonicky a pak i osobně rozhovor na různá témata. Závěr sborníku pak tvoří hříčka plná aluzí na společnou práci, jejímž autorem je Jan Raab.
Podívejte se také Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Podívejte se také
- Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
- Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
- Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
- Výuková komunikace (978-80-210-9529-8)
- Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
- Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
- Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
- Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
- Péče o lidi a udržitelná společenství: Komunity, komunikace a další permakulturní inspirace pro spol (978-80-907955-4-9)
- Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
- Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
- Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
- Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
- Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)
- Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
- Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
- Umění úspěšné komunikace (978-80-247-5032-3)
- Arôme Vonná svíčka čakra komunikace 320 g (8595556441800)
- Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
- Komunikace v konfliktu (978-80-204-4815-6)
Péče o lidi a udržitelná společenství: Komunity, komunikace a další permakulturní inspirace pro spol (978-80-907955-4-9)
Kniha - 94 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Sedmnáctý díl edice Klíč k soběstačnosti se věnuje nulté permakulturní zóně, tedy člověku a jeho společenství. Věnuje se jednomu z pilířů permakulturní etiky – péči o člověka. Abychom byli soběstační a náš život směřoval po dlouhodobě udržitelné cestě, je potřeba tvořit společenství, ve kterém se dobře žije. Ve kterém se zamýšlíme nad tím, jak spolu komunikovat a jak popisovat i uskutečňovat společnou vizi. Publikace věnovaná člověku a jeho společenství se zaměřuje na aspekty sociální permakultury. Věnuje se cestě z města na venkov, nastiňuje její proces i si klade otázky, které je vhodné si zodpovědět. Autoři se ve článcích zamýšlí nejen nad lokálním uspořádáním komunit a jejich vnitřní komunikaci pomocí sociokracie a dračího snění. Vnímají také propojení komunit ve světě a jejich spolupráci pomocí férového obchodu nebo výměny zkušeností. Texty popisují také práci v zahradě či v sociálních...
Objev podobné jako Péče o lidi a udržitelná společenství: Komunity, komunikace a další permakulturní inspirace pro spol (978-80-907955-4-9)
Nadpřirozená komunikace ()
Audiokniha MP3 - autor Rachel Hicksonová, čte Rachel Hicksonová Záznam z úspěšné dubnové dvoudenní konference KMS, na níž Rachel Hicksonová (dcera Alana Vincenta) a její manžel GordonVyučovali o tom, jak komunikovat s Bohem, tedy o proroctví a o modlitbě. Povzbudivé, aktuální slovo pro současnou církev.
Objev podobné jako Nadpřirozená komunikace ()
Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Kniha - autor Jaroslava Králová; Naděžda Špatenková, 134 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné. Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní otázky komunikace: CO je to komunikace? KDO komunikuje? KDY je vhodné komunikovat? KDE může komunikace probíhat? JAK komunikujeme? S KÝM komunikujeme? "KOLIK" by mělo být komunikace s pacientem? PROČ komunikujeme? Publikace je určena sestrám i dalším pracovníkům ve zdravotnictví. Čtenáři zde naleznou nejen teoretické vymezení problematiky, ale i praktická doporučení, nejrůznější cvičení, příklady z praxe a množství...
Objev podobné jako Základní otázky komunikace: Komunikace (nejen) pro sestry (978-80-7262-599-4)
Komunikací k Vítězství
Audiokniha MP3 - Pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů. Audiokniha Komunikací k Vítězství obsahuje mnoho praktických rad a metod, zaměřených na každou stránku obchodu a interpersonální komunikaceObsahuje nové a aktualizované pohledy na to, jak řeč těla ovlivňuje vaši image, jak řídit dobrou konverzaci s ostatními, a dává důraz především na důležitost rozvoje vašich dovedností jako posluchačů.Komunikace a motivace jsou nezbytné pro přežití v dnešních obchodních situacích. Vzdělávání se a učení se technikám, které zlepšují dovednosti jak v komunikaci, tak v motivace sebe i ostatních, není a nebude nikdy mrháním vaším časem. V Komunikaci k vítězství, britský školitelský guru Richard Denny ukazuje, jak každý z nás může obrátit své sny o úspěchu v realitu. Richard používá svůj inspirativní styl a ukazuje tajemství úspěšné komunikace.Tato audiokniha mimo jiné...
Objev podobné jako Komunikací k Vítězství
Byznys etiketa a komunikace ()
Audiokniha MP3 - Kniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Audiokniha Ladislava Špačka Byznys etiketa a komunikaceKniha Byznys etiketa a komunikace je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace.Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích....
Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace ()
Byznys etiketa a komunikace
Audiokniha na CD - autor Ladislav Špaček, čte Ladislav Špaček Tato příručka je určena manažerům v byznysu, úředníkům veřejné správy, politikům na všech úrovních, specializovaným reprezentantům firem, například realitním makléřům, finančním zprostředkovatelům, obchodním a finančním poradcům, reprezentantům farmaceutických společností, obchodníkům, podnikatelům všech stupňů. Najdete v ní všechno, co by manažer jakékoli firmy nebo úřadu měl ovládat: etiketu, komunikaci, prezentaci, rétoriku, komunikaci s médii – tedy v souhrnu umění, jak dosáhnout profesního úspěchu.
Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace
Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)
Elektronická kniha - autor Alena Macurová a Radka Zbořilová, 316 stran, česky Monografie navazuje na lingvistický a kulturní přístup k hluchotě rozvíjený v Ústavu jazyků a komunikace neslyšících Filozofické fakulty Univerzity Karlovy od poloviny 90. let 20. stol. a předkládá dílčí sondy do charakteristiky jazyků užívaných v komunikaci neslyšících Čechů –českého znakového jazyka a psané češtiny, a to i ve vzájemných vztazích. Vychází přitom jednak z textů, jež v komunikaci českých neslyšících existují, s cílem postihnout – i na základě poznatků odjinud – jejich specifické rysy, jednak z jazykových prostředků, jimiž český znakový jazyk a čeština disponují, a z jejich příp. modifikace pro účely intrakulturní a/nebo interkulturní komunikace. Cílem monografie je nahlédnout komunikaci českých neslyšících jinak, než ji nahlížejí disciplíny tradičně orientované na problematiku hluchoty, a iniciovat tak diskusi o postavení českého znakového jazyka a češtiny psané...
Objev podobné jako Jazyky v komunikaci neslyšících (9788024634463)
Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
Elektronická kniha - autor Radek Skarnitzl, Pavel Šturm a Jan Volín, 172 stran, česky Publikace Zvuková báze řečové komunikace představuje české veřejnosti nejnovější poznatky o fonetickém a fonologickém popisu řeči. Ve snaze nabídnout komplexní pohled na zvukové systémy jazyků se věnuje segmentálním i prozodickým jevům z několika vzájemně se doplňujících hledisek. Pojednává jak o artikulačním základu řeči, tak o akustických a psychoakustických vlastnostech řečového signálu. Popis segmentální úrovně se kromě vokalických a konsonantických systémů zabývá též interakcemi, k nimž dochází v souvislé řeči. Důkladně je pojat systémový (fonologický) přístup k segmentálním jednotkám a k systematickým procesům. Popis suprasegmentální úrovně vychází ze slabiky jakožto klíčové jednotky řečové produkce i percepce. Důraz je kladen na prozodickou strukturu řeči, na lexikální přízvuk a na melodické a rytmické vlastnosti řeči. Jedním z cílů knihy je rovněž sjednotit...
Objev podobné jako Zvuková báze řečové komunikace (9788024633008)
Malý slovník neverbální komunikace - Štěpánka Sekaninová
Ovládat jazyk těla se v životě hodí! Proč tedy nezačít malým slovníkem neverbální komunikace (tak se řeči těla říká odborně) a nenaučit se pár základů tohoto jazyka? Nebojte, nečeká vás biflování slovíček ani gramatiky. Jen spousta veselých obrázků lidiček v různých situacích.
Objev podobné jako Malý slovník neverbální komunikace - Štěpánka Sekaninová
Nenásilná komunikace ve škole - Marshall B. Rosenberg
Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojedí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů. Marshall B. Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné komunikace, tj. proces, který podporuje partnerství a pomáhá řešit konflikty ve vztazích a v komunitách. V Portále vyšly jeho knihy Nenásilná komunikace, Co řeknete, změní váš svět, Nenásilná komunikace a moc a Nenásilná komunikace v praxi.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace ve škole - Marshall B. Rosenberg
Český jazyk pro SŠ – Komunikace a sloh
Učebnice určená k výuce na středních školách koncipovaná pro přípravu k maturitě. Rozsahem pokrývá celé středoškolské studium komunikace a slohu... Jedna učebnice po celou dobu SŠ studia až k maturitě!Učebnice určená k výuce na středních školách koncipovaná pro přípravu k maturitě, zahrnující integrovaný přístup k výuce komunikace a slohu. Je tematicky uspořádaná, zahrnuje výkladové pasáže i cvičení. Text je členěn na hlavní stranu a odkazy, např. do odborné literatury, jiných předmětů či na souvislosti v rámci složek předmětu český jazyk a literatura. Tematické okruhy komunikace zahrnující komunikační událost a komunikát komunikační kompetence a komunikační strategie text a styl
Objev podobné jako Český jazyk pro SŠ – Komunikace a sloh
Nenásilná komunikace a moc - Marshall B. Rosenberg
Nenásilná komunikace zná dva koncepty moci: moc nad někým a moc s někým. Moc nad někým má ten, kdo druhé kritizuje, obviňuje, zahanbuje, odměňuje či trestá a podobně. Moc s někým má člověk, který zná a uznává svoje hodnoty a potřeby i hodnoty a potřeby druhých lidí, a ti mu v důsledku toho přisuzují pozici moci, protože věří, že jim pomůže v naplňování jejich potřeb. Základem knihy je seminář, který měl v Itálii před lety tvůrce metody Marshall Rosenberg ve spolupráci s Vilmou Costetti, jež byla první trenérkou nenásilné komunikace v Itálii. Formou rozhovoru s účastníky semináře Rosenberg rozebírá různé kontexty moci, např. politiku, podnikání, školu nebo rodinu. Zabývá se i mocí empatie a jejím vlivem na lidské zdraví. Kniha nám jednoduchým jazykem ukazuje, jakým způsobem si teoreticky i prakticky osvojit moc, jejíž síla spočívá v tom, že jednáme v souladu a společně s druhými. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné komunikace, tj. proces, který podporuje partnerství a pomáhá řešit konflikty mezi lidmi, ve vztazích, a v komunitách. V Portále vyšly jeho knihy Nenásilná komunikace a Co řeknete, změní váš svět.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace a moc - Marshall B. Rosenberg
Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Elektronická kniha - autor Jan Křeček, 176 stran Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen — a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dálů. Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům,...
Objev podobné jako Politická komunikace (978-80-247-3536-8)
Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Elektronická kniha - autor Štěpán Vymětal, 176 stran Psychologie mimořádných událostí je relativně mladou aplikační oblastí psychologie, která má jako svůj předmět zájmu člověka, skupiny a populace v situacích krizí, katastrof a hromadných neštěstí. Přinášíme vám proto jedinečnou publikaci, věnovanou všem odborníkům v oblasti pomáhajících profesí a zaměřenou právě na krizovou komunikaci. Renomovaný český autor, PhDr. Štěpán Vymětal zpracovává základní teoretická východiska krizové komunikace a postihuje hlavní trendy v jejich praktickém využití v oblasti krizového řízení. Usiluje o postižení hlavních psychologických modelů krizové komunikace, které dlouhodobě ovlivňují tvorbu praktických vodítek pro komunikaci v bezpečnostní oblasti. Přibližuje například teorii vnímání rizika, teorii negativní dominance, teorii mentálního ohlušení a teorii ovlivnění důvěry. Zaměřuje se na potřeby a reagování lidí zasažených mimořádnou událostí, přičemž zohledňuje aktuální trendy...
Objev podobné jako Krizová komunikace (978-80-247-2510-9)
Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
Elektronická kniha - autor Zbyněk Vybíral, 320 stran Komunikace znamená nejen výměnu informací a kódů, ale vzájemnou interakci subjektů, která má složité zákonitosti a pravidla, a v případě mezilidské komunikace i velmi jemnou psychologii. Analýza mezilidské i vnitřní, skryté komunikace, kterou se zabývá tato kniha, shrnuje verbální a neverbální sdělování, kognitivní základy a soudobé přístupy k porozumění komunikačních výměn. Pozornost je věnována tomu, jak používáním jazyka a řeči ovlivňujeme myšlení a postoje druhých lidí. Jednotlivé kapitoly rozebírají komunikaci mediální, poruchy komunikace, terapeutické sdělování nebo komunikaci v internetovém prostředí. Kniha vznikla přepracováním a podstatným rozšířením Psychologie lidské komunikace (Portál, 2000).
Objev podobné jako Psychologie komunikace (978-80-736-7387-1)
Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
Kniha - autor Kristián Chalupa, 160 stran, česky Autor této knihy Kristián Chalupa je vystudovaný psycholog, novinář a publicista, který se setkal a setkává s mnoha zajímavými osobnostmi, ať už v soukromí nebo při pracovních příležitostech. Profesionální styk s veřejností mu jde asi dobře, protože v roce 2008 převzal za kvalitní komunikaci s médii a veřejností ocenění a diplom společnosti Westminster a Asociace komunikačních agentur. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, kde tehdy pracoval ve funkci tiskového mluvčího, ředitele odboru vnějších vztahů a poradce předsedy byl vyhodnocen jako třetí nejlépe komunikující úřad ze čtyřiceti zkoumaných. O komunikaci autor, který mimochodem zvažuje kandidaturu na prezidenta ČR, sám uvádí: „Beru komunikaci jako kouzlo. Je kouzlem, když se vydaří, je kouzlem, které může lidi spojovat, bez komunikace lidé nemohou žít ani pracovat. Málokdo je ve své profesi úspěšný, aniž by komunikoval s ostatními, vztahy a přátelství bez...
Objev podobné jako Kouzlo komunikace (978-80-7323-364-8)
Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na...
Objev podobné jako Interkulturní komunikace (978-80-247-3069-1)
Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, 224 stran Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.
Objev podobné jako Marketingová komunikace (978-80-247-5769-8)
Komunikace s lidmi s demencí - Katja Pape-Raschen
Dobře komunikovat znamená dobře pečovat. Kniha představuje základy komunikace při péči o pacienty, ale zaměřuje se zejména na osoby s demencí. Důležité je, aby se člověk s demencí cítil respektovaný a oceňovaný (hovoří se o tzv. validaci). Kniha popisuje, jakou roli má komunikace v různých modelech péče. Najdeme zde řadu užitečných tipů – např. ohledně nepoužívání otázek začínajících na proč, mluvení v první osobě a v kladných větách, v dialektu nemocného, pomalu a klidně, ve stejné výšce očí, autenticky, se zahrnutím pacientových neverbálních signálů. Cílem je komunikovat citlivě, eticky a předcházet nedorozumění a náročným situacím. Kniha, která je doprovázená příklady z praxe, je vhodná pro profesionály, kteří se zabývají léčbou osob s demencí, i pro všechny ty, kdo o ně pečují v pracovním i osobním kontextu. Katja Pape-Raschen vystudovala sociologii a sociální behaviorální vědy. Již mnoho let pracuje ve zdravotnictví a v současnosti provozuje lůžkové zařízení pro lidi s demencí v německých Brémách.
Objev podobné jako Komunikace s lidmi s demencí - Katja Pape-Raschen
ÚZ č. 1597 - eGovernment, elektronické komunikace, kybernetická bezpečnost
Publikace obsahuje 25 předpisů v aktuálním znění. Kapitola eGovernment obsahuje zákon o elektronických úkonech a automatické konverzi dokumentů, zákony o základních registrech, o informačních systémech veřejné správy, o elektronické identifikaci, o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, o právu na digitální služby, o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací; dále jsou zde kapitoly Elektronické komunikace a Kybernetická bezpečnost. U většiny zákonů obsažených v publikaci dochází v roce 2024 ke změnám, které jsou v textu zvýrazněny tučně. Změny se dotkly také 8 vyhlášek. Zákon o svobodném přístupu k informacím, který byl dosud zařazen v tomto tématu, nyní najdete v tématu Protikorupční předpisy
Objev podobné jako ÚZ č. 1597 - eGovernment, elektronické komunikace, kybernetická bezpečnost
Klíče ke komunikaci s anděly strážnými - Leonard Ruben
Podle římského katechismu svěřila Božská prozřetelnost andělům ochranu nad lidským druhem. Pověřila je, aby neustále bděli nad všemi lidmi a chránili je před nebezpečenstvími, která bys je mohla ohrožovat. Stejně jako rodiče dávají své děti na starost pečovatelům, když vidí, že se děti vydávají na těžkou a nebezpečnou cestu, tak i nás každého na naší cestě, po níž všichni kráčíme k nebeským výšinám, svěřil Bůh, náš Otec, do rukou anděla. Jeho pomoc a ostražitost nám má pomáhat unikat před nástrahami potají připravovanými od našich nepřátel, odrážet nejhorší útoky namířené proti naší osobě, abychom neustále kráčeli po rovné cestě, po cestě vedoucí do nebes. Pojďte se na stránkách této knihy seznámit s tím, kdo jsou tito andělé a jakými způsoby lze s nimi komunikovat. Dozvíte se tak, jaké anděly vzývat v té či oné situaci, v níž se ocitnete, a jaké modlitby jim věnovat, abyste dokázali plně využívat jejich vedení.
Objev podobné jako Klíče ke komunikaci s anděly strážnými - Leonard Ruben
Nobilis Tilia Směs éterických olejů Komunikace 10 ml
Synergická směs pomáhá sjednocovat naše myšlenky a vize s ostatními lidmi a přijímat také jejich pohledy. Učí nás nehodnotit, akceptovat ostatní s úctou k jejich odlišnosti a zároveň s respektem k sobě. Pomáhá svobodně a otevřeně komunikovat, učí nás říkat si o pomoc a také ji s klidem přijímat. Podporuje zdravé sebevědomí, vitalitu a optimismus. Rozšiřuje prostor ke svobodnému sebevyjádření a širší životní zkušenosti, zejména pokud cítíme, že nás prostředí příliš svazuje. Zároveň je pomocníkem k propojování protikladů a pomáhá sjednocovat různé postoje či názory. Spojuje ženskou a mužskou energii, tělo a duši, ego s vyšším Já. Zklidňuje, ale nikoliv v zastavení a rozjímání, ale naopak v plném pohybu. Tak, jako v oku tornáda je klid, pomáhá nám zůstat v napojení na silné vnitřní zdroje i v neustále se měnících podmínkách. Směs éterických olejů je zároveň oslavou života na Zemi, podporuje tvořivou sílu reálného života, která nás udržuje tady a teď. Přináší radost, potěšení smyslům a chuť prožívat nové. Oslavuje lidskou vzájemnost a pospolitost, protože v našem sdílení je skryta naše síla.
Objev podobné jako Nobilis Tilia Směs éterických olejů Komunikace 10 ml
Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
Elektronická kniha - autor James Borg, 240 stran V této velmi praktické a čtivé knížce najdete špičková pravidla, rady a příklady, jak krok za krokem výrazně zlepšit své přesvědčovací schopnosti, jak v každé situaci najít správná slova, jak rozumět řeči těla ostatních a působit na druhé svou neverbální komunikací, jak přesvědčivě jednat po telefonu a úspěšně vyjednávat, jak komunikovat s různými typy lidí včetně těch problematických či co dělat, když se přesvědčování nedaří. Na řadě konkrétních příkladů si ověříte, že předkládané rady a tipy budou v praxi skutečně pracovat ve váš prospěch a pomohou vám dosáhnout vašich cílů. Umění komunikovat a jednat přesvědčivě je bezpochyby důležité pro každého, kdo potřebuje přesvědčit ostatní o svých názorech, záměrech, cílech — ať už v pracovním nebo osobním životě. To znamená prakticky pro všechny.
Objev podobné jako Umění přesvědčivé komunikace (978-80-247-4821-4)
Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Elektronická kniha - autor Radek Chalupa, 176 stran Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a...
Objev podobné jako Efektivní krizová komunikace (978-80-247-4234-2)
Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Elektronická kniha - autor Jiří Plamínek, 200 stran V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání. Nové vydání je rozšířeno o kapitolu o osobnostních typech, jejich vlivu na průběh komunikace a rady, jak s různými typy jednat, diskutovat či je o něčem přesvědčit. Čtivý a prakticky zaměřený výklad je prokládán řadou obrázků a příkladů z praxe. Komunikační návyky významně spolurozhodovaly o úspěchu a přežití vlastně od doby, kdy vznikl život. Toto své kouzlo neztratily ani dnes, v moderním světě globálních sítí, všelidských problémů i sdílených nadějí. Poučte se z knihy, jejíž tichou spoluautorkou je současná komunikační praxe.
Objev podobné jako Komunikace a prezentace (978-80-247-4484-1)
Arôme Vonná svíčka čakra komunikace 320 g (8595556441800)
Svíčka - čakrová, skleněná nádoba, válcovitý tvar, dřevitá vůně, materiál parafín, zelená barva Klíčové přednosti svíčky Arôme Vonná svíčka čakra komunikace 320 g Čakrová svíčka Arôme se hodí k různým rituálům nebo meditacím Svíčka ve skle perfektně doladí interiér vašeho domova Jedná se o svíčku střední velikosti Materiálem je parafín Svým tvarem je vhodná do svícnů nebo adventních věnců Ozdobné provedení svíčky se bude skvěle hodit do vašeho domova Uchvátí vás její dřevitá vůně Se standardním bavlněným knotem U svíčky Arôme dominuje zelená barva
Objev podobné jako Arôme Vonná svíčka čakra komunikace 320 g (8595556441800)
Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, 344 stran, česky Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-271-0787-2)
Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)
Elektronická kniha - autor Milan Klapetek, 256 stran Většina knih o komunikaci a rétorice se zaměřuje na umění prosazení sebe sama a svých myšlenek, svých vlastních názorů a zájmů. Podstatně méně je knih, jejichž cílem by bylo učit člověka mluvit a jednat tak, aby jeho slova vytvářela vztah srdečnosti a důvěry, aby tvořila prosté lidské společenství, aby posilovala přátelské, sousedské nebo jednoduše lidské pouto mezi lidmi. V této knize jde o něco, co by bylo možné nazvat "rétorika sounáležitosti a porozumění". Více než o přesvědčování druhého o vlastní pravdě zde půjde o to, jak druhého člověka pochopit a porozumět mu. Při setkání s člověkem odlišného názoru bude důležité nalézt a představit si jeho pravděpodobná odlišná východiska a stanoviska a odtud pak s ním hledat společnou řeč. Jedním z hlavních cílů této knihy je snaha představit mezilidskou komunikaci jako jedinečnou kulturní událost, ve které se odehrává cosi velkého, vznešeného a...
Objev podobné jako Komunikace, argumentace, rétorika (978-80-247-2652-6)
Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
Kniha - autor Irena Wernerová, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Živé - sdělné prostředky jsou v dnešní době poněkud vytěsňovány písmem, technikou, počítači. A přitom v celém světě se paradoxně volá po rétorice, komunikaci, bezprostředně předatelných „know-how“. Proto i tento titul se řadí k těm, které chtějí podpořit reciproční porozumění, přiřadit se k publikacím, které chtějí navodit a rozvíjet atmosféru sdílnosti poněkud neformálním způsobem.
Objev podobné jako Komunikace pro každého (978-80-7402-064-3)
Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Elektronická kniha - autor Jana Přikrylová, Hana Jahodová, 320 stran Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace,...
Objev podobné jako Moderní marketingová komunikace (978-80-247-3622-8)
Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Elektronická kniha - autor Irena Žantovská, 288 stran Kniha Rétorika a komunikace je uceleným kompendiem provázejícím čtenáře širokým a členitým světem komunikace v minulosti i současnosti. Nejprve představí samotný pojem lidské komunikace a základní komunikační funkce, zvláštní pozornost věnuje komunikaci neverbální a komunikační situaci, včetně řečnických triků a protitriků. Ucelený blok je zaměřen na dějiny rétoriky, a to od antických počátků přes křesťanský středověk, renesanci, církevní rétoriku až po názory na řečnictví, jak je nacházíme u autorů 19. století. Následují analýzy dnešního stavu rétorické a komunikační praxe. Poslední třetina knihy se věnuje samotnému rétorickému umění, osobnosti řečníka, řečnickým žánrům, jednotlivým fázím řečnického procesu i kultuře mluveného projevu. Všímá si vztahu řečníka a publika a jeho zpětné vazby a také klade důraz na řečníkovu image a její tvorbu.
Objev podobné jako Rétorika a komunikace (978-80-736-3712-5)
Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Elektronická kniha - autor Jan Vymětal, 328 stran V komplexní a čtivé knížce se dozvíte vše důležité pro vaši úspěšnou komunikaci v praxi. Nestačí být jen dobrý odborník či mít skvělé nápady - stejně důležitá je pro váš osobní úspěch a úspěch organizace, ve které pracujete, vynikající komunikace. Kniha vás provede různými formami praktické komunikace a najdete v ní řadu doporučení, zásad a zkušeností směřujících k co nejefektivnější komunikaci včetně specifikace hlavních nedostatků, chyb a netaktností, které komunikaci komplikují, znepřehledňují a znesnadňují. První část knihy se věnuje významu komunikace v současné společnosti, představuje zásady efektivní komunikace, komunikační model, bariéry a rozdíly mezi komunikací muže a ženy, věnuje se také aktivnímu naslouchání. Těžiště knihy se zaměřuje na hlavní komunikační okruhy - na komunikaci neverbální, verbální, písemnou a komunikaci organizace. I když větší část publikace je věnována komunikaci a prezentaci...
Objev podobné jako Průvodce úspěšnou komunikací (978-80-247-2614-4)
Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha
eBook: Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu?
Objev podobné jako Nová média v politické komunikaci - Alena Macková - e-kniha
Nenásilná komunikace - Řeč života - Jonathan Rosenberg, Marshall B. Rosenberg
Revidované a doplněné vydání! Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ochotě vnímat potřeby a pocity sebe samého i toho druhého. Tak napomáhá k řešení konfliktů a názorových rozdílů a rozvíjí vztahy založené na vzájemné úctě, vcítění a spolupráci. Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé a kdokoli, kdo kdy ve svých vztazích narazil na potíže a přeje si je transformovat.Marshall B. Rosenberg, Ph.D. byl americký psycholog a tvůrce konceptu nenásilné komunikace. Vyrůstal v neklidné detroitské čtvrti, kde si vypěstoval hluboký zájem o nové formy komunikace, které by poskytly alternativu násilí, s nímž se setkával. Jeho zájem ho dovedl až k doktorátu z klinické psychologie, který získal v roce 1961 na Univerzitě ve Wisconsinu, kde studoval pod vedením Carla R. Rogerse. Další životní zkušenosti a studium srovnávací religionistiky ho motivovaly k rozvíjení principu nenásilné komunikace. Desítky let pracoval jako instruktor a mediátor po celém světě. V Portále dále vyšly jeho knihy Co řeknete, změní váš svět, Nenásilná komunikace v praxi, Nenásilná komunikace a moc.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace - Řeč života - Jonathan Rosenberg, Marshall B. Rosenberg
Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)
Elektronická kniha - autor Martina Venglářová, Gabriela Mahrová, 144 stran Dlouho očekávaná publikace je určena zejména sestrám, studentům ošetřovatelství a jejich pedagogům, ale i dalším zdravotnickým pracovníkům. Po jejím přečtení se budou čtenáři dobře orientovat v otázkách verbální i neverbální komunikace, budou umět komunikovat s pacienty v různých věkových obdobích, dále s pacienty s problémovým chováním, psychickými obtížemi, změnami intelektu, závažným onemocněním, různými typy onemocnění i se sociálně problematickým klientem. Autorky se dlouhodobě pohybují v oblasti psychiatrie a psychoterapie, o komunikaci přednáší zdravotním sestrám, studentům lékařství i příslušníkům jiných společenských profesí.
Objev podobné jako Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)
Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Kniha - autor Miroslav Karlíček, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
Objev podobné jako Jak na marketingovou komunikaci (978-80-271-5013-7)
Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 280 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá "Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte? Všichni se čas od času ocitáme v podobných situacích a až příliš často se uchylujeme ke starým neúčinným vzorcům chování – obhajujeme svoji potřebu mít pravdu, odmítáme opravdu naslouchat, kvůli hněvu nebo frustraci říkáme kruté věci. Jenže lze to i jinak, a právě pro takové situace vytvořil Marshall Rosenberg svou slavnou nenásilnou komunikaci. Kniha je vlastně souborem kratších autorových textů a pokrývá tak široku škálu témat od řešení konfliktů přes práci s hněvem, s duchovností či s láskou a vztahy až po výchovu dětí. Díky mnoha přepisům rozhovorů čtenář uvidí, jak metoda nenásilné komunikace funguje v praxi. Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné...
Objev podobné jako Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)
Kniha - autor Sandra Bejdáková; Jarmila Střechová; Lenka Suchardová; Jana Vítková; Helena Z..., 130 stran, česky Třetí díl ediční řady Školní zralost přináší komplexně zpracované téma komunikace v mateřské škole s vazbou na téma školní zralosti. Téma je představeno z několika úhlů pohledu: komunikace s rodiči předškolního dítěte se všemi jejími specifiky, komunikace se základní školou nazíraná jak z pohledu školy mateřské, tak základní a nechybí ani téma komunikace MŠ a pedagogicko-psychologické poradny.
Objev podobné jako Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)
Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Elektronická kniha - autor Ilona Bytešníková, 236 stran Komunikace je schopnost, která provází člověka celým jeho životem. Nahlédněte spolu s námi na problematiku komunikace dětí předškolního věku z různých úhlů pohledu. Přinášíme vám nejen teoretické poznatky z tohoto oboru, ale také informace o narušené komunikační schopnosti v dané věkové kategorii a konkrétní náměty určené k rozvoji řeči dětí předškolního věku. Publikace je určena studentům pedagogických fakult, oboru speciální pedagogika, podnětné informace zde naleznou také studenti předškolní pedagogiky a odborníci působící v praxi, ať se jedná o logopedické asistenty, logopedy, či učitelky mateřských škol a pracovníky pomáhajících profesí.
Objev podobné jako Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
Nenásilná komunikace - Řeč života (978-80-262-1785-5)
Elektronická kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 240 stran, česky Revidované a doplněné vydání!Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a přerušení spojení. Nenásilná komunikace představuje nejen určitou metodu, ale ucelený pohled na svět. Je založena na naslouchání sobě i partnerovi a ochotě vnímat potřeby a pocity sebe samého i toho druhého. Tak napomáhá k řešení konfliktů a názorových rozdílů a rozvíjí vztahy založené na vzájemné úctě, vcítění a spolupráci.Knihu, která byla pro nové vydání důkladně revidována, ocení čtenáři se zájmem o témata efektivní komunikace, školitelé v oblasti komunikace, učitelé, vychovatelé a kdokoli, kdo kdy ve svých vztazích narazil na potíže a přeje si je transformovat.Marshall B. Rosenberg, Ph.D. byl americký psycholog a tvůrce konceptu nenásilné...
Objev podobné jako Nenásilná komunikace - Řeč života (978-80-262-1785-5)
Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)
Kniha - autor Marshall B. Rosenberg, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá Staré pojetí vzdělávání se soustředilo na vytváření poslušných studentů, kteří sledují jednotné cíle bez ohledu na vlastní přístup k učení. Slavný autor konceptu nenásilné komunikace ale nabízí jiný přístup, jenž je založen na vzájemně respektujícím vztahu mezi studenty, učiteli, školskými úředníky a rodiči. Cílem takového pojetí je naplnit potřeby všech zúčastněných – zvýšit zájem studentů, vytvořit přátelskou a podpůrnou atmosféru, ulehčit vyjadřování emocí, řešit konflikty, předcházet násilí a v neposlední řadě znovu nalézt radost z toho, že učitel učí motivované studenty. Škola je pojata tak, že vztahy mezi učiteli a studenty, mezi studenty navzájem i mezi studenty a tím, co se učí, jsou stejně důležité. Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat. Kniha je doplněna řadou cvičení a praktických podnětů.
Objev podobné jako Nenásilná komunikace ve škole (978-80-262-2006-0)
Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Elektronická kniha - autor Iva Michňová, 208 stran Chcete zlepšit své komunikační dovednosti v němčině? Jaké fráze a slovní obraty používat při prezentacích či vyjednávání? Jak se německy slovně bránit, reagovat na námitky či odolávat manipulaci? Příručka plná užitečných frází, zajímavých článků, zábavných testů a cvičení je určena jak pro samouky, tak pro firemní či školní výuku jako učebnice. Budete postupovat od témat rétorika, prezentace, získávání souhlasu přes manipulativní techniky, slovní sebeobranu, trénink paměti a řeč těla až po obchodní jednání a interkulturní vztahy. Kniha zkušené lektorky se stane vaším neocenitelným pomocníkem.
Objev podobné jako Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
Kniha - autor Josef Štefánek; Jozefína Štefánková, 136 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Objev podobné jako Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Elektronická kniha - autor Olga Jurášková, Pavel Horňák, kolektiv a, 272 stran Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových...
Objev podobné jako Velký slovník marketingových komunikací (978-80-247-4354-7)
Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)
Kniha - autor Ladislav Špaček, 376 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je skvělou příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o...
Objev podobné jako Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)
Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)
Elektronická kniha - autor Ilona Plevová, Regina Slowik, 256 stran Kniha se zabývá problematikou komunikace se zdravým i nemocným dítětem ve všech jeho vývojových obdobích. Je zaměřena na specifika komunikace s dětským pacientem při výskytu různorodých onemocnění a postižení. Zatím ještě nebyla zpracována problematika komunikace s dítětem v tak komplexní podobě. Kniha je určena zdravotnickým pracovníkům pečujícím o dětské pacienty, ale je přínosná pro rodič nemocných dětí a také je možno ji považovat za zdroj učebních opor pro vyučující předmětu komunikace.
Objev podobné jako Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)
Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
Elektronická kniha - autor Jan Průcha, 200 stran Málokterá schopnost člověka je tak samozřejmá, jako je schopnost dítěte naučit se jazyk a tímto jazykem komunikovat. Ačkoliv osvojování jazyka dětmi je předmětem psychologického a lingvistického bádání již po dobu více než sto let, ani dnes není tento proces dokonale prozkoumán.Kniha objasňuje proces osvojování jazyka a rozvoje komunikační schopnosti u dětí na základě teorií a výzkumů vývojové psycholingvistiky. Seznamuje čtenáře s nejnovějšími teoretickými a výzkumnými poznatky o tom, jak vzniká a vyvíjí se jazyková a komunikační schopnost u dětí od narození a během předškolního období. Publikace je určena především studentům psychologie, lingvistiky, pedagogiky, vysokoškolským pedagogům těchto oborů a také učitelkám mateřských škol.
Objev podobné jako Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8)
Kniha - autor Andreas Ströhl, 200 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá Monografi e o Vilému Flusserovi, který patří mezi nejvýznamnější filozofy 2. poloviny 20. století, se zabývá nejen osudem tohoto českého rodáka a zároveň světoobčana, který prožil většinu života v Brazílii a také ve Francii či v Německu, ale především jeho dílem. Hlavními tématy Flusserovy filozofe jsou jazyk, automat a vztah budoucnosti, minulosti a přítomnosti. V každém z nich se filozof vydal neprobádanou cestou směrem k objevování nových horizontů.
Objev podobné jako Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8)
Podívejte se také
- Nenásilná komunikace v praxi (978-80-262-1651-3)
- Komunikace pro zdravotní sestry (978-80-247-1262-8)
- Němčina - rétorika, prezentace, komunikace (978-80-247-3135-3)
- Školní zralost a komunikace (978-80-7496-390-2)
- Komunikace dětí předškolního věku (978-80-247-3008-0)
- Dětská řeč a komunikace (978-80-247-3603-7)
- Vilém Flusser Fenomenologie komunikace (978-80-257-1661-8)
- Mediální komunikace pro management (978-80-247-3629-7)
- Komunikace v ošetřovatelské praxi (978-80-271-0156-6)
- Efektivní komunikace pro manažery (978-80-247-1708-1)
- Psychologické základy verbální komunikace (978-80-247-4295-3)
- Komunikace v diabetologické praxi (978-80-7345-673-3)
- Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace (978-80-904-6455-1)
- Komunikace v pomáhajících profesích (978-80-262-1806-7)
- Byznys etiketa a komunikace (978-80-242-7366-2)
- Komunikace s dětským pacientem (978-80-247-2968-8)
- Nenásilná komunikace: Řeč života (978-80-262-1785-5)
- Komunikace mezi rodičem a dítětem (978-80-247-2698-4)
- Mozaika komunikace - druhé rozšířené vydání (978-80-868-1629-6)
- Metody alternativní a augmentativní komunikace (978-80-262-0716-0)
- Etika a komunikace v medicíně (978-80-247-3976-2)